s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
הלילה הזה הוא אנחנו, עם עבדים מזה רעב, מוכה, חבול ומובס, העומד לרגלי הר סיני העשן וכאיש אחד בלב אחד זועק "נעשה ונשמע", אוסף שבטים שהתלכד לכדי עם, העם היהודי שהביא לעולם את הצדק, הח...
אמיר אביבי
אמיר אביבי
המתקפה האירנית כשלה לחלוטין והעניקה למדינת ישראל הזדמנויות להבין את כוחה מול אירן, ליצור בריתות חשובות, לרתום את דעת הקהל העולמית, ולקבל חופש פעולה בעזה ובלבנון    עם זאת, המתקפה גם...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
היום בו התחולל כמעט פוטש
מאת: איתמר לוין  |  04/12/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אז מערכת המשפט
  צריכה לזגזג   4/12/17 08:34
ולהתפתל,לפי "מה יגידו" ????
כתוב תגובה ל- צריכה לזגזג
כשח"כ לוקח שוחד 2 מליון
  לא אשמת המשטרה..   4/12/17 14:35
איזו מן טענה מצחיקה יש לכותב? האם המשטרה פיברקה את המידע ותחילת הראיות המעידות שביטון נטל שוחד והיה מעורב במעשים מפוקפקים בראשון לציון ? המשטרה "הזמינה" זאת? דווקא השאלה היא מה הקשר בין החקירה שביטון ידע עליה ושהיא מצקרבצ אליו, ליוזמות החקיקה ההיסטרית שלו שנועדה למנוע פרסום הסיפורים עליו.
כתוב תגובה ל- לא אשמת המשטרה..
כן המשטרה פברקה
  ירדנה   4/12/17 22:33
זאת לא הפעם הראשונה שהמשטרה פיברקה חקירה רק לאחרונה פיברקו חקירת שחיתות נגד גל הירש כשרצו למנות אותו כמ]פכ''ל ואחרי שנתיים התיק נסגר והאדם נקי בינתיים שפכו את דמו ומנעו ממנו את מינוי המפכ''ל וכך כל התיקים שנסגרו אחרי שהמשטרה שפכה דמם של אנשים .אפילו אצל נתניהו כל החקירות הם חקירות סרק ואין כלום עד היום לאחר שנתיים שח וקרים והחקירות עלו למשלם המיסים כמאה מליון .
כתוב תגובה ל- ירדנה
מס תיק החקירה מוכיח שקר המשטרה
  מבין עניין   4/12/17 21:16
מבדיקת מספר תיק החקירה של ביון מתברר שזה נפתח רק בחודש האחרון ולא ״לפני שנה וחצי״ כשקרי במשטרי ומדבריה...
כתוב תגובה ל- מבין עניין
2
הכותב צודק,אבל התבלבל קצת.
  בני בנקר   4/12/17 08:49
במדינת ישראל כבר בוצע פוטש כנגד המשטר הדמוקרטי ע"י אהרון(הכל שפיט) ברק וחבר משובטיו בעליון,שהפכו חוק יסוד שנחקק בקולות כרבע מחברי הכנסת לחוקה בפועל,שמאפשרת לבית המשפח העליון לבטל חוק שנחקק בכנסת,ללא שום הסמכה מפורשת לכך בחוק. התנהלות זאת של "העליונים",שחושבים שהם,מומחי משפט בלבד,לפעמים עם תואר ראשון בלבד,מבינים בכל נושא עלי אדמות טוב יותר מכל מומחה לנושא,היא מהפכה שיפוטית כנגד השלטון החוקי היחיד במדינה דמוקרטית,שלטון נבחרי העם בבחירות דמוקרטיות,הפוליטיקאים. אנחנו כבר מזמן מר לוין רפובליקת בננות,אבל ליבנו מלא גאווה: זכינו שבבית המשפט העליון שלנו מכהנים גאונים משכמם ומעלה,שאפילו רזי הגרעין נהירים להם. עובדה,הם לא מצאו "מסה קריטית של ראיות",לפסילת זועבי ובל"ד מהשתתפות בבחירות לכנסת...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
אתה צודק, אבל שכחת משהו
  אהוד פרלסמן   4/12/17 10:37
ומה ששכחת זה שהכנסת יכולה בהנף אצבע למגר את שלטון העריצות הזה של שופטי בג"ץ במולדתנו האהובה, והיא לא עושה את זה. כרגע כחלון מונע זאת ממנה, והעובדה היא שאין רוב לכך בכנסת. קשה לומר שהעם תומך בשלטון העריצות הזה, כי הנושא מעולם לא הועלה במערכת בחירות כלשהי. אבל נבחרי העם אכן תומכים בו, ולא נראה כרגע שיהיה שינוי במצב בעתיד הנראה לעין. חבל!
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אתה טועה,הבעיה היא בנימין
  בני בנקר   4/12/17 11:42
נתניהו. הוא מפחד פחד מוות מדיקטטורת "שלטון החוק". למה מסרב האיש לפיצול הכרחי של משרת הרועץ המשפטי לממשלה,פקיד ממונה עם כוח חסר תקדים במשטר דמוקרטי,שכולו ניגוד עניינים בוטה,לשני נושאי תפקיד,תובע ראשי שהוא פרקליט המדינה ויועץ משפטי לממשלה שהוא משרת אמון של הממשלה ? בכל מדינה מערבית זה כך,רק במדינת הגמדים הפוליטיים שלנו,ראש ממשלה מפחד מבית המשפט העליון,מהפרקליטות ומהפקיד הממונה מנדלבליט ולא מבצע צעד חיוני ומתבקש בדרך לסיום השליטה במדינה של פקידים ממונים. אני אשמח מאד אם נתניהו יסתלק מהבמה הפוליטית ופוליטיקאי ללא שלדים בארונו יחליפו ויחזיר את השפיות ליחסים בין הרשויות. כל עוד נתניהו ראש ממשלה המצב רק ילך ויחמיר.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
הבעיה היא טוקבקיסטים רודפי בצע
  דודי דנקר   4/12/17 13:06
נתניהו לקח מדינה קטנה והפך אותה לאימפריה: גילוי מחצבים (בקישון), גז (בים) ונפט (ברמת הגולן); הכפלת התל"ג בקצב אדיר; הקטנה משמעותית של החוב הלאומי; הפרטת השוק; השקעה עצומה בתשתיות; הפיכת ישראל למקור ידע הייטקי המושך התעניינות עולמית והשקעות בינלאומיות; הגנה על משאבי הטבע הימיים לקראת הכנסות עתק בעתיד (הצוללות גם מעניקות לישראל את יכולת "המכה השנייה" ומונעות אפשרות של מלחמת בזק גרעינית על ישראל מצד אירן). אויבי ישראל מאוד לא אוהבים את זה ומוכנים לשלם לרודפי בצע בישראל (כולל אנשי משטרה ומשפט, עיתונאים וטוקבקיסטים) הרבה כסף כדי שיעזרו להם לשטוף את המוח לישראלים ולהפיל את נתניהו.
כתוב תגובה ל- דודי דנקר
שום אדם הגון לא יחלוק על כך
  בני בנקר   4/12/17 13:56
שלנתניהו יש הישגים אדירים בכלכלה,בביטחון וביחסי החוץ של מדינת ישראל,אז למה אדם כה חכם,מתנהל כמטומטם גמור בהתנהלותו האישית,ע"י רדיפת מתנות ופינוקים מאילי הון ? ממלא את הדלי בחלב ובועט בו.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
חירטוט מקושקש
  דודי דנקר   4/12/17 18:52
נתניהו יכול בקלות לארגן לעצמו שלוש הרצאות בשבוע בכל מיני כינוסים של תאגידים ואוניברסיטאות, בתעריף של 300 אלף עד מיליון דולר להרצאה. זה התעריף של אנשים ברמת ידוענות כמו שלו בעולמנו. כלומר, נתניהו מפסיד כל שנה 100-50 מיליון דולר בתפקידו כראש ממשלת ישראל.
כתוב תגובה ל- דודי דנקר
אהוד.
  יוסי מ.   4/12/17 15:41
אתה טועה אהוד, עכשיו לכנסת הנוכחית אין יכולת מעשית שזה שונה מטכנית לעשות סדר במערכת. כשנתניהו יכול היה, הוא העדיף להצטייר כמגן המערכת אולי כי צפה פני עתיד ונכשל שוב וגם כאן. אולי בכנסת הבאה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
3
בלה בלה בלה בלה וחרטא וקשקוש
  מיאו - חתולה   4/12/17 08:53
א. לוין יודע שמדובר בחקירה מקיפה על שחיתות עמוקה בע. ראשל"צ ש"הפרוץ" שלה היה לגבי 17 חשודים כולל מעצר ראש העיר. אז סגן ראש העיר לשעבר ד. ביטן - עקר החסינות - זומן לחקירה בטל והתייצב ללא מעצר..; לא פוטש ולא נעליים. חירטוט חסר שחר. אגב במקום הפרסה של חוק ההמלצות שנולד כולו בחטא - אפשר היה לפנות למכ"ל - שלפני כשנה הביעה ביקרות על שיטת ההמלצות - שיוציא הוראה לחדול מהמלצות. אבל כוונת ביטן וחברת מרעיו היא לדכא את שומרי הסף - בייחוד המשטרה - שהנחקר בשם ביבי נתניהו משתמש בכס ראש הממשלה כדי להתשלח בה במה שעולה כמעט כדי שיבוש חקירה.
כתוב תגובה ל- מיאו - חתולה
מיאו חתולה צודק במאה אחוז
  שלמה המגיב   4/12/17 12:29
מה קרה , איתמר ? מה כבר עשו לח"כ ביתן ? מדובר בחקירה מורכבת בעבירות חמורות של עשרות חשודים , שלא צריכה להידחות רק בגלל שאחד החשודים , וכנראה לא העיקרי , הוא חבר כנסת , שרק נחקר ומסר את גירסתו והלך הביתה ללא שום מעצר וללא שום התניה וחוזר כבר היום לתפקידיו בכנסת. מה העליהום הזה על המשטרה , כאשר אף אחד ,כולל איתמר , לא יודעים בכלל מה החומר שיש בידי המשטרה , ואולי אפילו התפתחות דרמטית בתהליך איסוף הראיות החסוי , גרמה ליועמ"ש להורות\לאשר למשטרה , פתיחה בחקירה גלויה כבר אתמול ? שמעתי היום את ביתן ועורך דינו , ושניהם הגיבו בצורה מכובדת ולא הלינו בכלל על חקירתו של ביתן והתיזמון לכך , וביתן אפילו ציין שהוא רוצה שהחקירה תתנהל ללא הפרעה , כדי להסיר מעליו את העננה שכבר פורסמה עליו מזה מספר חודשים. אם ביתן יודע\מאמין שהוא לא עבר שום עבירה , והוא משפטן בהשכלתו ומבין היטב מה מותר ומה אסור ( לא כמו נתניהו החמדן ) , אז למה עצם החקירה צריכה "להפחיד" אותו ולמה עצם החקירה עלולה להוות איום עליו מגורמי משטרה ? למה זה צריך למנוע ממנו להמשיך לעשות את עבודתו בכנסת ? . נ.ב בחקירה כזו יש פרקליט מלווה מן הסתם , ופרקליט המדינה והיועמ"ש מעודכנים על כל פרט , והמשטרה לא יכולה בכלל לעשות מה שהיא רוצה ואין בכלל סבירות שהחקירה נפתחה כגלויה , רק כדי "להלך אימים" על ח"כ ביתן.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
4
לא כמעט - היה פוטש !
  א.ל. רמת-גן   4/12/17 09:20
הפוטש החל כשיו"ר הכנסת נתן הסכמתו למשטרה\לפרקליטות שח"כ ביטן ייחקר יום לפני ההצבעה בכנסת על החוק. ביטן הרוח החיה מאחורי החוק שהמשטרה והפרקליטות הכריזו עליו מלחמה,נוטרל מפעילותו הפרלמנטרית לגיוס חכים להצבעה הצפויה בכוונת מכוון , והוכנס למשך 14 שעות קריטיות, לחדר החקירות. רק פתי מאמין למשטרה "שהכל" היה מתוכנן, ואי אפשר היה לחקור את ביטן שבוע קודם ל-3 בדצמבר (המקודש) או שבוע לאחריו. במדינה מתוקנת השר לביטחון פנים היה כבר שולח את המפכ"ל הביתה בגין האקט המביש הזה. למרות השתיקה וההתעלמות המכוונות של התיקשורת,על הכנסת מוטלת חובה לחקור את ארועי יום אתמול בהתנהלות השעררויתית של המשטרה והפרקליטות.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
5
רק במקרה נזכרתי בנשיא
  מוטי הקרייתי   4/12/17 09:32
מה שעושה כעת המשטרה זה נראה
כשר אך מסריח פוליטית. נזקקתי לנשיא
המכהן כדי להמחיש את דעתי למתרחש במסדרונות
משטרת-ישראל והפרקליטות במשותף. ובכן...מר ריבלין
היה חשוד בזמנו בענייני נדלן הקשורים לידידו העבריין
מר דודי-אפל. כשהוחלט שאין מקום לשייך את ריבלין אל התיק
המפורסם דאז הוא כמובן נשם לרווחה בצאתו לתקשורת שהמתינה.

אחד מהכתבים שאל את ריבלין לתחושתו והוא השיב נסער כדלקמן:

איני מסוגל לחגוג מפני שקיימים המוני-אזרחים שאין ביכולתם
להילחם נגד המערכת של הרשע שהיא המשטרה והפרקליטות גם יחד.

והוסיף...אהרון ברק הנהיג מהפכה המסכנת את יסודות הדמוקרטיה
כתוב תגובה ל- מוטי הקרייתי
6
משטרה שיש לה מדינה
  לורשן   4/12/17 09:42
מי שהוא שם במערכת.החוק התבלבל. הוא קיבל כוח שאנו סביר בעליל והפך את מדינת ישרא למדינת.משטרה כפי שאמר אתמול אראל סגל.פחד לחיות בישראל של האלף השלישי עם משטרה בעלת כוח מוגזם שכזה וללא שליטה
כתוב תגובה ל- לורשן
7
לא האמנתי/מאמין/אאמין להם
  דורון.צ   4/12/17 09:47
לעולם. חבורת עסקנים פוליטית הזוייה מחזיקה בהגה שלטון חוק. משופטים ועד שוטרים דרך עיתונאים וכלה באנשי פרקליטות
כתוב תגובה ל- דורון.צ
8
מה שגרוע הוא מהות הפקידים
  alice   4/12/17 09:48
מכיוון שהליכוד לא ידע אף פעם מה זה שלטון, והתרגל כמו היהודים בגולה שיחבטו בו והוא יתכופף - כל מערכת הפקידות הישנה מימי הסוציאליסטים (בלשון המעטה) נשארה על כנה. החל מהפקיד הקטן ועד המנהלים. לכן, היחס שלהם לציבור היה ונשאר כמו בימי הקומוניזם ברוסיה. בקיצור, הליכוד לא ידע להשליט את אנשיו. וגם כשמי מהליכוד ממנה את הנאמנים לו מקרב מפלגתו לתפקידים ממלכתיים - הוא זוכה להאשמות שונות ומשונות, ולתביעות משפטיות, ומתקפל כמו קודמיו. מי שמתנהג כמו שפן, שלא יתפלא שהזאב יטרוף אותו בלי מלח.
כתוב תגובה ל- alice
9
נתן את ראש ביתן להצלת כיסא
  מרי לו   4/12/17 10:05
השיטה ממשיכה כשהקיסר מבין שהחוק הוא לרעתו שולפים תכנית מגירה ידועה כמו במיקרה פואד האשמות ידועים עיתוי החקירה בהתאם לנסיבות. ואתם רוצים להאמין שניצן ורות דוד אין להם במגרה עוד שמות?
כתוב תגובה ל- מרי לו
10
איך שגלגל מסתובב לו
  אריה קרישק   4/12/17 10:16
דוד ביטן, דוד ביטן כה גדול - לפתע : קטן ; הכושי עשה את שלו, עד בוא שלכת עכשיו הכושי יכול - ללכת...
כתוב תגובה ל- אריה קרישק
11
עצה
  לאיתמר   4/12/17 11:01
מר לוין היקר אני תקווה כי טעותך מקורה באי ידיעה לא בכוונה אחרת. קרא עתירת בג"צ 7280/17 ותבין מקור מועד הפרוץ.
כתוב תגובה ל- לאיתמר
12
כאשר גם הבוס שלך
  משה דב   4/12/17 11:05
עבר מזמן לצד המושחתים ותומך ללא סייג בזוג נתניהו ושכח לגמרי מהיכן התחיל -אז אין ברירה אלא לצדד במשטרה-כל יתר שומרי הסף בגדו כנראה תמורת טובות הנאה
כתוב תגובה ל- משה דב
13
אבדו את הבושה
  ד"ר משה פרץ   4/12/17 11:18
המשטרה הפרקליטות ומערכת השפיטה מאבדים את הבושה וגם את אמון הציבור. הבעיה היא שגם יתר מוסדות השלטון,הממשלה והכנסת, במצב עגום. אצל הממשלה והכנסת יש לכל הפחות שקיפות עקב היריבות בין המפלגות, במשטרה בפרקליטות ומערכת השפיטה המצב חמור יותר עקב הסגירות והאטימות. לא לחינם בארה"ב נבחר נשיא המנותק ומנוכר למוסדות השילטון, הצבעת אי אמון של הציבור במוסדות אשר היו אמורים לפעול למען האנטרס הציבורי ובפועל פועלים לאנטרסים האישיים שלהם על גב הציבור.
כתוב תגובה ל- ד"ר משה פרץ
14
ישמרני האל משומרי סף כאלה
  משה יצחק   4/12/17 11:18
1. אכן ישורון השמין ויבעט
2. מה ניתן לצפות באם בראש להב 433 עומד ניצב אוניצב עומד
כתוב תגובה ל- משה יצחק
15
יושב ראש הכנסת אישר את זה
  הירונימוס   4/12/17 12:00
היועץ המשפטי לממשלה אישר את זה, המפכ"ל אישר את זה, פרקליט המדינה אישר את זה, העיקר שהסמולנים מימי סטלין אשמים... יש לו מזל שהוא חבר כנסת אחרת הוא כבר מזמן היה נרקב בתא המעצר
כתוב תגובה ל- הירונימוס
16
הגנה עצמית של משטרה.
  אף אחד   4/12/17 12:53
אגב אברי גלעד - אם מישהו תוקף באופן מאיים מוצדק להדוף
בלי ליבדוק מי פגע בו ומתי ולמה. ליסרוף מכונית של ערבי
זה לא תשובה למנסים להרוג ילדים יהודים. לירות למוות בזמן אירוע -כן מוצדק.
כתוב תגובה ל- אף אחד
17
מספר הערות
  מי צודק?   4/12/17 13:34
שכחת את התיק שתפרו לריבלין כדי שלא ימונה לשר המשפטים שכחת את התיק שתפרו לרפול שכחת את התיק שתפרו לוינרוט המשטרה טוענת שכל החקירה ועיתויה אושרה לפני חודש וחצי ע"י היועץ המשפטי. הם רואים לזה "יום הפרוץ"עיתונאי טוב ואמין היה דורש מהם להציג את אישור היועץ המשפטי במסמך רשמי כל טענות איתר לוין יאבדו את תוקפן אם המסמך הזה יוצג לשאלה מה יהיה: יהיה מה שקורה כל הזמן. המשטרה והפרקליטות מנהלים מדיניות של "סחיטה באיומים "נגד נבחרי ציבור ועובדי מדינה אחרים
כתוב תגובה ל- מי צודק?
18
ניצן ואלשייך כבר מזמן היו
  צורי   4/12/17 13:44
אמורים להיות מסולקים מהשירות הציבורי מדובר בשני אנשים נגועים שמקומם לא בשירות הציבורי. מענין מדוע ניצן הידוע לשמצה פתר את רות דוד ללא חקירה. היא כנראה הייתה חושפת את מדמנת הפרקליטות.מעציב שהשר לבטחון פנים רואה את הדמוקרטיה נרמסת ע"י שני חורשי רע.
כתוב תגובה ל- צורי
19
ומר ארדן נעלם? ניסיון פוטש!
  מפוכח   4/12/17 13:52
התפרסם כי חוקרת משטרה בלהב 433 קראה להגיע להפגנה נגד נתניהו!!!! הבנתם? מה זה אם לא משטרה הכי פוליטית שיש! איפה השר ארדן מתחבא למה לא מפטר אותו לאלתר? ואיך זה נראה שמדליפים באונליין מחדר החקירה והכול מתפרסם בתקשורת מה זה אם לא שחיתות והתנהגות נפשעת ופסולה? הלו זה משטרה זה?
כתוב תגובה ל- מפוכח
אתה מפוכח שאינו מבין את המשחק
  פועה   5/12/17 07:25
ראשית, הבעיה עם מערכת החקירה אינה בכך שהיא "סוף סוף" חוקרת את פרשיות השחיתות של ביטן, אלא בכך שהיא הקפיאה את החקירה עד עכשיו ואולי עשתה זאת משיקולים זרים! שנית ארדן לא אמור להתערב בשיקולי מערכת החקירות. שלישית, עכשיו ביטן "החזק" תלוי/זקוק לסיוע של ארדן וזה נותן יתרון פוליטי משמעותי לארדן.
כתוב תגובה ל- פועה
20
למרבה הצער מדובר בפרשנות
  ינקה   4/12/17 13:52
רוב מוחלט של הסיכויים שהעיתוי לפיצוץ פרשה זו אינו מקרי אולם לא ניתן להוכיח זאת. לך תתווכח עם דברי דוברת המשטרה שמכחישה מכל וכל טענות דוגמת הטענות שלך. התוצאה מדובר בפרשנות ולכן רק הכוח הופך לאפקטיבי.

הפרקליטות היא הגוף החזק ביותר במדינה וכל טענה על שיקולים לא ענייניים שהיא מפעילה לעולם לא תתקבל על ידה. ואם חלילה המחוקק ינסה לצמצם את הכוח שלהם ימשיכו להתרחש אינספור אירועים דוגמת מה שקורה עכשיו כי הכוח מדבר.
כתוב תגובה ל- ינקה
21
מהלכים אימים על נבחרי ציבור!
  חזיז   4/12/17 14:01
תופרים תיקים חיש קל ובזריזות נגד כול ח"כ או נבחר ציבור "סורר" שלא מיישר קו עם הפרקליטות או המשטרה כמו במקרים הידועים של השר נאמן, רפול, קהלני ועוד רבים שחיסלו אותם פוליטית! ואל תטעו הכול נראה מתוכנן ומתוזמן רק בכדי להתערב בהחלטות הכנסת ולמנוע את חוק ההמלצות חוק ההמלצות פשוט לא מקובל על גורמי החוק כי הוא חס וחלילה עוד יגן על זכות החפות של כול אזרח במדינה וגם ימנע פוליטיזציה של המשטרה כך שלא תהפוך גוף ניגוח פוליטי כמו שכולם נוכחים בימים אלה! אז מי בדיוק פה המושחת? ותחשבו על זה.... :)
כתוב תגובה ל- חזיז
22
מסכים לכל מילה.
  משה ג.   4/12/17 14:22
עכשו צריך מסקנות, לפטר האחראים על הבושה הזאת.
כתוב תגובה ל- משה ג.
23
כל העובדות
  הילוש   4/12/17 14:30
לפי דווח בערוץ 11 - כאן- הוגש בג״צ נגד הפרקליטות מדוע לא נפתחת חקירה בנושא, תשובה לבג״צ היתה צריכה להינתן תוך 3 ימים מאתמול, לפרקליטות כמובן אין תשובה מדוע הנושא נמשך כל כך הרבה זמן והיא נאלצה לעבור לחקירה, מה שדרוש פה לחקור מדוע התיק שוכב כל כך הרבה זמן ולא נעשה דבר בנושא, זה נראה שמישהו רצה לעזור לביטן
כתוב תגובה ל- הילוש
24
צודק לוין
  באום   4/12/17 15:47
ה 3 לדצמבר 2017 יזכר כיום בו מדינת ישראל הפכה רשמית לרפובליקת בננות.זה לא שהיא לא היתה לפני זה רפובליקת בננות אבל עכשיו זה רשמי.השמאל בנתיים צוהל אבל לאט לאט תחדור גם אליו ההכרה שמשהו רקוב עד מסריח חדר למערכת וגם הוא עלול לחטוף אותה לפתע.רפובליקת בננות לא מתחשבת בין ימין לשמאל,היא מתחשבת באינטרסים הצרים שלה שבדרך כלל מוכתבים על ידי גורמים שמעבר לים ואף אחד לא חסין.הבעיה היא שברפובליקת בננות ישנן עוד תופעות שבאות דווקא מהצד של אלה שמתנגדים לשליטים והן לא תמיד נראות טוב לעין של אדם ליברלי ונאור.אלא מה,שאי אפשר לקיים רפובליקת בננות מבלי לקבל את שני הצדדים שלה,גם של השליטים וגם של המתנגדים וכאשר יגיעו המראות הקשות לצפייה והם יגיעו גם אם לא נרצה שהם יגיעו,שאף אחד לא יגיד שהוא לא היה בשעור.השמאל עוד יתגעגע לשלטון הנאור של הליכוד בראשות בנימין נתניהו ויבכה מרה על ליקוי המאורות שקרה לו ועל לכתו שבי אחרי נביאי שקר שחלקם קרימינלים לא קטנים אפילו אם הם לבושים בחליפות,גלימות או במדים.
כתוב תגובה ל- באום
25
כולכם חיים בבועה ומתעלמים מהעו
  נדב 999   4/12/17 16:23
מהעובדות. מזה שנתיים מתנהל במדינת ישראל נסיון פוטש להפלת ראש ממשלה נבחר, בידי ארגון נפשע של ותיקי השב"כ. בראש הארגון עומד ראש השב"כ לשעבר יובל דיסקין. סגנו הוא המפכ"ל רוני אלשייך שהיה פקודו של יובל בארגון,והיה סגן ר' הארגון. מוביל הפרובוקציות הוא מני נפתלי, מאבטח שב"כ שהושתל ע"י יובל בבית רה"מ[אב הבית]... וישנם גם עוזריו של דון דיסקין= צפריר כץ, ותמיר בכור. והיום[4 בדצמ'] חשף הדון בעצמו את המזימה= הוא פירסם מאמר דעה בעיתונו של דון נוני בכותרת=המחאה עובדת"...ושם מפורטים היעד והשיטות. חייבים לדרוש חקירה ממלכתית בנושא, ולטהר את השב"כ המושחת מן היסוד. ויפה שעה אחת קודם.
כתוב תגובה ל- נדב 999
צודק בהחלט
  מכיר מבפנים   4/12/17 20:14
כתוב תגובה ל- מכיר מבפנים
26
B O O L S H I T
  1 העם   4/12/17 16:50
לא פוטש ולא נעליים !!! האם התחשבות בהצבעה ודחיית חקירת ביטן לא הייתה בגדר החלטה פוליטית??? וכשח"כים ושרים תוקפים את המשטרה ואת בתי המשפט לאלו אסור להתגונן בכל דרך חוקית??? קביעת מועד החקירה נעשה בסמכות מלאה, סמכות שהוקנתה בחוק, שאותו כמדומני חוקקה הכנסת...
כתוב תגובה ל- 1 העם
27
ביעור מגיפת חולר"ה...
  אלו שלא שוכחים 73   4/12/17 18:54
ח וקים ו תקנות ל הצלת ר אש ה ממשלה...
כתוב תגובה ל- אלו שלא שוכחים 73
28
פרופורציות
  יוסי מ.   4/12/17 21:14
לא קראתי את הכתבה, אני מניח שהיא מרכזת את כל התלונות נגד המשטרה על העיתוי. אני סולד ממעשיו של ביטן בכנסת אבל מכבד את זכותו. הוא לא מפר חוק ואני מניח שהשלטון הבא ימחק באחת את כל החקיקה הפרסונלית והפוגענית. כל זה לא מנקה בעני את רשויות החוק, מלנהוג בו בכפל זהירות כדי שלא יווצר מראה עין כאילו מחפשים אותו. הבנתי מהיועץ המשפטי שהחקירה הבשילה, וצריך לזכור שיש כעשרים חשודים כך שאי אפשר לעצור את החקירה רק כי ביטן נמנה על הנחקרים. אני מקווה שאין כאן רדיפה, דוקא כמי שהחזיק ומחזיק בדעה נחרצת, שהפרקליטות והמשטרה רדפו את אולמרט מעבר לפרופורציות של מעשיו עליהם הורשע. את פריצת הגדר הם עשו אז ואני זוכר טוב את הצד הפוליטי שהתמוגג מנחת. אני לא רוצה שביטן יעבור רדיפה וצייד על ידי הפרקליטות. את מה שמגיע לו ולמפלגתו אני מקוה שנראה בקלפי ולא כתוצאה ממחשכים ברשויות החוק. כרגע זה נתפש אצלי כבסדר (הצורך לחקור אותו עכשיו) אני מקווה שהם לא יאבדו את הצפון ואני מקוה שלא נלמד בעתיד שמישהו עשה לו תרגיל.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
29
מי נתן את ההוראה? ואיפה ארדן?
  מפוכח   4/12/17 22:48
מי שחושב שביטן הוא הנושא פשוט טיפש מכדי להבין מה שקרה! גורמים במשטרה ובפרקליטות הכפופים לדרג הנבחר החליטו למנוע ולסכל את חוק ההמלצות וביצעו פוטש נקודתי נגד נבחרי ציבור חברי הכנסת בכדי למנוע העברת חוק שלא לרוחם! חוק ההמלצות מעצים את חזקת החפות של האזרח ובמיוחד האזרח הקטן ומונע פוליטיזציה של המשטרה אבל אנשי "שלטון החוק" תכננו וביצעו מהלך פוליטי לסיקול החוק! רק נשאלת השאלה איפה שר המשטרה ארדן ומי נתן את ההוראה?
כתוב תגובה ל- מפוכח
30
זה שהפרקליטות לא משהו לא אומר.
  זיחמך   9/12/17 05:02
נכון הוא שהפרקליטות לא משהו גם למשטרה ולבתי המשפט לא צריך למחוא כפיים אבל מה שאיתמר "לא רואה" זה שהנמהרות של ביטון & אמסלם לחוקק מהר, נובעת כנראה מהרצון של ביטן לחוקק עבור עצמו וגם עבור הבוס זה פגיעה בדמוקרטיה, ויישר כוח למשטרה שהסירה את המורסה לפני שהמחוקק הישראלי הצביע בעדה... איתמר רק שכח לספר לנו מתי לשיטתו היו צריכים לטפל בעניין חודש לפני מתאים לו אולי חודש אחרי ?
כתוב תגובה ל- זיחמך
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il