s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הסקרים מוטים שמאלה? הצחקתם אותי
מאת: אהוד פרלסמן  |  05/12/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ביטן לראשות הליכוד
  לא לצחוק   5/12/17 11:45
כותב הרשימה צודק בהחלט בקביעותיו .

אני מציע לחזק את הרשימה בכך שנעמיד במקום הראשון את דוד ביטן, מקום שני את דודו אמסלם, במקום השלישי את עורך דין שומרון , במקום הרביעי את עורך הדין מולכו, במקום החמישי נמשיך לשריין לדני דנון , במקומות6-7 את חזן ורגב . נדאג שבני בגין לא יהיה ברשימה, כי לא יהיו כבר שריונים כמו שהיה בבחירות לכנסת ה-20 אבל את המקום השמיני נשמור לענת ברקו ואת המקום התשיעי ל״ הצל״ ונותיר בידיו את ההחלטה מי יהיה המועמד העשירי . זו עשירית מנצחת .
כתוב תגובה ל- לא לצחוק
קשים הם חייהם של המפסידים
  אהוד פרלסמן   5/12/17 13:18
הפסדתם, והפסדתם, ועוד פעם הפסדתים - גם בארה"ב, ותמשיכו להפסיד ולהראות כמו מי שהספינות שלו טבעו בים. ואנחנו נמשיך לנצח, ולחייך מאוזן אל אוזן. אין שמחה כמו השמחה לאיד, ואני לא אשכח את הפרצופים של החברות השמאלניות שלי לעבודה אחרי הבחירות האחרונות אצלנו, ועוד יותר מזה את הפרצוף של יונית אחרי הבחירות האחרונות בארה"ב.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
2
אם הסקרים משקפים
  משה דב   5/12/17 14:45
אז אין סיכוי רב שהקואליציה הנוכחית תמשיך כי עם רוב כזה בלתי אפשרי למשול. התוצאה תהיה כנראה ממשלה בראשות הליכוד עם לפיד ומפלגת העבודה וכנראה עם החרדים ואם אלו יחרימו את לפיד אז עם ליברמן וכחלון
כתוב תגובה ל- משה דב
כמה שאתה תמים
  ארי כספי   5/12/17 14:56
זוהי הקואליציה היציבה ביותר ש"היתה" לישראל. מעולם לא נתנו רבים (עם ישראל) כל כך הרבה למעטים (ח"כים ושאר הכלומניקים). אז למי כדאי לשחוט תרנגולת המטילה ביצי זהב. האם לא ראית מה קרה לד"ר ג'ל (יהיר לפיד) כשפתח את הפה על הדתיים. היום הוא ימכור את האמא שלו כדי שיסלחו לו. אז אל תפתח תקוות .
כתוב תגובה ל- ארי כספי
3
לא הבנתי מה אתה רוצה לומר
  מישהו   5/12/17 15:28
הסקרים אינם כלי מדויק. זה הוכח כבר בכמה מערכות בחירות. הם משמשים ככלי למניפולציה של דעת הקהל אבל השימוש בהם לא מוצלח.
כתוב תגובה ל- מישהו
בטח מניפולציות
  אהוד פרלסמן   5/12/17 17:48
כל המאמר הזה נועד להפריך את האמונה שהסקרים משמשים לצורך מניפולציות, וזאת באמצעות הצגת העובדה שבניגוד לאמונת ההבל של הימניים, הם לא תמיד מוטים שמאלה. אז אם הם פעם לטובת הימין, ופעם לטובת השמאל, לאיזה מניפולציות בדיוק הם משמשים?
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
סקרים = מניפולציה של דעת קהל
  תרצה   7/12/17 10:00
כתוב תגובה ל- תרצה
סקרים = שקרים של שמאלנים!
  אהוד פרלסמן   8/12/17 11:47
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
4
ניתוח אלטרנטיבי
  יוסי מ.   5/12/17 16:56
הניתוחים שלך אהוד ,מבוססים על לא מעט הגיון, ובכל זאת, יש בהם באג אחד רציני הרבה יותר, בניתוח המשמעויות. אתה מניח,"מחנה הימין" מול "מחנה השמאל-ערבים",ומתעלם מהמציאות שמראה בבירור,שיש גוש מרכז בסביבות השלושים מנדטים פלוס מינוס. אתה מניח: או הימין או האחרים, ומסכם את יחסי הכוחות.אתה מתעלם באופן עיקבי מעובדת קיומו של גוש מרכז שמונה כשלושים מנדטים פלוס מינוס וכולל את ליברמן ושאריות כחלון. יש מצב אחר שכנראה הולך ומתהווה של קואליציה בה ישתתפו הליכוד (אחרי נתניהו משמע אחרי הבחירות הקרובות)ומפלגות מרכז בלי נניח העבודה ובלי הדתיים והבית הלאומי. אתה מתעלם מעובדה לפיה לפיד ליברמן ומה שישאר מכחלון,לא יבקשו ולא "יקבלו" את תמיכת הערבים מסיבות ברורות גם משום שהערבים תחת המנהיגות הקיימת הם מחוץ לחשבונאות לצרכי קואליציה. כחלק מגוש חוסם יתכן אבל לא יותר מכך. נכון,קואליצית ימין מתון יחד עם לפיד וליברמן בהנהגה זו או אחרת היא לא אופציה בימי נתניהו אבל הליכוד במתכונתו הקודמת לפני מה שנתניהו עשה ממנו בשנים האחרונות ובמיוחד תחת החקירות, ובהיותו חפץ חיים ובהכילו כוחות אחראיים כמו כץ,סער,דיכטר ואחרים, ובלי כוכבי השנה האחרונה, (לבושתנו ולבושת העבר של התנועה החשובה הזו) יהיה בעל אינטרס ללכת על בסיס תכנית עבודה משותפת. לכן החלוקה שאתה מחלק לא נכונה ואני רואה גוש מרכזי שיורכב מהמפלגות האלה וימנה כשבעים פלוס מנדטים,וזה עוד לפני הפיצול שתעבור מפלגת העבודה אחרי הבחירות כשחלקה ישמיל למרץ והחלק האחר יחזור למיקום של מפא"י ואחדות העבודה. יהיה מעניין מאוד. אני מניח שמר נתניהו יקרא בעיתונים מתאו במעשיהו איך המדינה מתאוששת ממנו ומספיחי תקופתו. פייסבוק אין שם.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
5
אתה מתעלם מהפונקציה הנגזרת
  ה.א   5/12/17 17:14
אהוד יקירי. כאשר אתה מצביע על ירידה לגוש הימין, עליך להסתכל גם על קצב הירידה (הפונקציה הנגזרת) ולפחות להניח שקצב השינוי לא ישתנה והשאלה היא מה יהיה אז. אם בשנתיים מאז הבחירות אבדו למחנה הימין 6 מנדטים, ובשנתיים שנותרו עד הבחירות המחנה הזה יאבד עוד ששה מנדטים, האם גם אז אפשר לנוח על זרי הדפנה? ומי אמר שההידרדרות לא תהיה מהירה יותר? הרי כבר היו דברים מעולם.
כתוב תגובה ל- ה.א
6
תשובות ליוסי מ. ולה.א.
  אהוד פרלסמן   5/12/17 17:58
ליוסי: הטענה המרכזית שלי במאמר הזה היא שהסקרים אמינים, ואינם מוטים שמאלה. הטענה השניה היא שאין שום סיבה לנפילת הממשלה, ולכן מועד הבחירות הבאות הסביר ביותר הוא בעוד' שנתיים, שזה הרבה זמן. אני לא ניסיתי עד עתה לחלק את המחנות לפי החלוקה שלך, וזה בהחלט יכול להיות מענין. מהזיכרון אני יכול לומר שבבחירות 1992 זכו העבודה ומרץ ל-56 מנדטים, ובבחירות האחרונות ל-29 מנדטים - כלומר ירידה של כמעט 50%. לה.א.: היו אינספור נסיונות למצוא איזה תוכנית מחשב שתחשב על סמך נתוני העבר של המניות בבורסה את העתיד שלהן, ואולי מישהו הצליח ונהיה מיליארדר, אבל אנחנו לא שמענו עליו. בבחירות 2009 קיבל מחנה הימין-דתיים 65 מנדטים, ב-2013 61 מנדטים, וב-2015 67 מנדטים. הנגזרת לא עובדת! כל מה שאנחנו יכולים לדעת זה רק את העבר וההווה. העתיד אינו ידוע.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
כדור ההרגעה שלך מתייחס לעתיד
  ה.א   5/12/17 19:30
כדור ההרגעה שלך מתייחס לעתיד, וייתכן מאד שהוא כדור עקר, אתה הוא זה שמנסה להשליך מן העבר אל העתיד, ומגיע לתוצאה אחת, בעוד שלא ניתן לשלול כלל שהדינמיקה תהיה אחרת.
כתוב תגובה ל- ה.א
7
פסיכולוג פוליטי
  באום   5/12/17 23:08
על זרי דפנה עוד אף אחד לא הצליח לנוח,גם לא הרומאים עם השמלות שלהם.זרי דפנה דוקרים מן הסתם ובלי אנטיביוטיקה, גם גלאדיאטור היה גומר.אבל לימין אסור להיות שאנן אפילו אם הסקרים מראים שהוא לוקח,תמיד טוב לנצח בהפרש גדול יותר,וגדול יותר וככל שהוא גדול יותר,היריב נעשה קטן יותר.אין שמחה גדולה יותר משמחה לאיד ובעיקר כשהיריב שלך מצטמק. אבל בימין ישנה בעיה שאין בשמאל מרכז.יש בימין גרעין קשה שלא שייך לגרעין הקשה של הימין.כלומר,אנשים שבמהותם הם ימנים אבל כל רוח וכל משב קל שבקלים מערער את אמונתם והם מיד פוזלים לאלטרנטיבות.כך הם נתנו ללפיד 19 מנדטים בעקבות איזה אירוע שהיה אז שאני כבר לא זוכר מהו היה וכך הם יכולים לתת שוב ללפיד סטיפה של מנדטים בגלל משהו איזוטרי שמישהו אמר או מישהו עשה. הגרעין הזה עושה את כל הבעיות ומפרנס כמובן יפה מאד את מכוני הסקרים. הימין צריך להתמקד באנשים האלה ולהזריק לתודעה שלהם זריקת יציבות נפשית ושמצבם לא יתערער מכל גחמה או כתבה בעיתון.פסיכולוג פוליטי,מקצוע שכרגע המצאתי,אמור לטפל בעניין.צריך להבהיר להם שהדברים הגדולים והחשובים,הם בלב העניין והם בנפשנו וכל השאר שזה כולל חקירות,מריבות ושחיתות פה ושם,באים וחולפים ולא צריכים להוות גורם מאחורי הפרגוד. צריך להסביר להם ששלטון של מרכז שמאל יעשה שוב מהלכים בלתי הפיכים שיהיו בכייה לדורות ,לא יקדמו אותנו בכלום אלא רק ירעו את מצבנו ונמצא את עצמנו בברוך שהולך וגדל.
כתוב תגובה ל- באום
רוב מצביעי הליכוד לא ממש ימנים
  אהוד פרלסמן   6/12/17 02:18
בבחירות 2006 קיבל הליכוד 12 מנדטים, וזה מספר המנדטים של הימניים בליכוד. כל השאר הם מרכז שנוטה ימינה או שמאלה, ואז הם נטו שמאלה לקדימה של אולמרט. לא אתה ולא אני נצליח להסביר להם שום דבר, כי מי אנחנו בכלל. אני בהחלט שאנן, ובמאמר הצגתי את הבסיס לשאננותי, אבל גם אם אפסיק להיות שאנן, ותתקוף אותי תבהלה, אני לא אוכל לעשות כלום.
כתוב תגובה ל- אהוד פרלסמן
אפשר להסביר
  באום   6/12/17 14:52
להם.לדעתי,תעמולת בחירות חייבת להימשך כל הזמן בכל זמן בעצימות יותר נמוכה אמנם מאשר לפני בחירות ולא רק חודשים לפני הבחירות.חייב להיות מנגנון בליכוד שיתפעל כל הזמן מערכת הסברה לגבי מה שקורה וזאת בעיקר משום שלליכוד אין אמצעי תיקשורת אגרסיבים כמו לשמאל.השמאל נוקט בשיטה הזו והוא מקיים תעמולה כל הזמן דרך אמצעי התקשורת שלו כך שהוא לא צריך להקים גוף מיוחד בשביל זה.״ישראל היום״ עוסק בעיתונות,אמנם מהכיוון הימני אבל זו לא תעמולה כמו בתקשורת השמאל שבנויה במובנה שלה כמשרד תעמולה. בנוגע ל״קדימה״ אז חלק מאלה שזזו לשם,זזו בגלל אריק שרון שאז היה נחשב ל״סבא הלאומי החכם״ וכולם ראו בו את המנהיג האולטימטיבי.זו היתה נהירה יותר אמוציונאלית מאשר שכלית ולא בטוח שדבר כזה יתרחש שוב.לסיכום,צריכה להיות הסברה/תעמולה מתוכננת,מסודרת ומקצועית כל הזמן ולא רק תגובות של חכ״ים ושרים בפייסבוק וראיונות באמצעי התקשורת וצריך לתקוף לתקוף ולתקוף ולא רק להתגונן.זה בדיוק אגב מה שעושה ״הקרן החדשה״ באופן מסודר ומשום כך היא הצליחה לקנות אחיזה בצמרת הצבא,המשטרה,האקדמיה וכמובן,מערכת המשפט.גם הציונות הדתית פועלת בשיטה דומה ומשום כך גם היא הצליחה במטרות שלה.הליכוד עובד על ״עיוור״ מה שנקרא,מה שיהיה יהיה,המטרות שלו לא ממש ברורת ומשום כך הוא לא מסוגל לשלוט.
כתוב תגובה ל- באום
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il