s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דנציגר מול הנדל: לאן מופנה המבט
מאת: איתמר לוין  |  15/12/2017
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
המשפט האחרון בחיבורך
  שוחר-שלום   15/12/17 08:42
טורף את כל הקלפים ומעמיד את דנצינגר וקרא באור מאוד לא מחמיא. יחד עם זאת מעז ייצא מתוק והכנסת צפוייה לאשר חוק (או אגד חוקים) שיזיז הצידה את מלומדי בג"צ בכל מה שקשור בניהול המדינה ובאחריות לעתידה הבטחוני.
כתוב תגובה ל- שוחר-שלום
2
דיי להחלטות הזויות!!!
  אקטואלי   15/12/17 09:02
החלטות מקוממות עד מתי???? במידה ותקום מפלגה חדשה שתצהיר - שהפעולה הראשונה שלה בכנסת תהיה לחוקק חוק שימנע מבג"צ להתערב במספר נושאים, שאחד מהם התערבות בנושא ביטחון וחוץ, כולל בנושא מסתננים ופליטים, כולל פינוי ישובים ומסירתם לאויב, כולל מניעת גזל אדמות מדינה בגליל ובנגב , כולל שקיפות בנושא בחירת שופטים, כולל הכנסת 20 שופטים לביהמ"ש העליון ומניעת החונטה המשפטים שהיא סגורה ומסוגרת, כולל איסור על הזזת התנחלויות ופירוקם ועוד. אני אתמוך במפלגה זו. דיי!!! אין כוחות נפשיים לשמוע את ההחלטות ההזויות לכאורה של השופטים. כל אדם פשוט כמוני מבין שזה הזוי. (גם כל ילד). מעניין היה לראות אם לאחד מהשופטים הנ"ל היה לכאורה ילד או נכד בידי החמאס בעזה, מה היתה תגובתו לעניין. כמו שמעניין היה לראות אם שכניו של אותו שופט, בירושלים ת"א או בצהלה, היה למשל מסתנן/מהגר עבודה, מה היתה תגובתו לעניין. אחד השופטים בהחלטתו בנושא המסתננים הגדיל לעשות שטען לכאורה שגם המסתננים צריכים למצוא בת זוג ולפתח משפחה פה במדינת ישראל. דברים הזויים לכאורה!!! לצערי אנשים אלה חושבים שהם סגנים של היושב במרומים, לצערי הם מנותקים מהעם, הם כלל לא נבחרו על ידי העם, לקחו לכאורה סמכויות לא להם, ולכאורה מחליטים החלטות מוזרות. לא הכל שפיט!! ולא הכל מידתיות!! ביום חמישי 14/12/17, הגדיל לעשות השופט מזוז שטען שלא הכל רשום בחוק אלא יש נושא של תחושות ואינטואיציה. תגידו אלה הם שופטי ישראל שאמורים להחליט רק על פי החוק??? ובוודאי שלא על פי אינטואיציה. כזכור, הם יוצאים בגיל 70 לפנסיה, לא כמונו פשוטי העם, מקבלים סכום של 95,000 ש"ח לחודש. ניתוק מוחלט מהעם!!! אין לי מילה אחרת לכך. כאמור מפלגה שתקדם את הנושאים כנגד החלטות הזויות של בג"צ אבחר בה. לפחות את זה אעשה כי אני לא מחובר לשום סקטור ואף אחד לא באמת דואג לכמוני.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
3
אחראי על הסף
  באום   15/12/17 09:37
דנציגר אומר שצריך חוק על מנת להתמקח על גופות מחבלים.אבל מחר כל פעולה או החלטה של צה"ל תיהיה חייבת להיות מגובה בחוק.עוצר על כפר,יצטרך חוק כי יש פה פגיעה בכבוד האדם שנמצא בכפר.הקמת מחסום,תיהיה חייבת בחוק כי יש פה פגיעה בכבוד הנהג שנוסע באוטו ורוצה להגיע לאנשהו.כניסה לכפר לעצור חשודים תיהיה חייבת להיות חוקתית כי יש פה פגיעה בכבוד האדם וכך והלאה והלאה.כל רעיון של מפקד בשטח יהיה חייב להיות מגובה בחוק שעד שהוא יחוקק,כבר לא יצטרכו אותו.ואם כבר יהיה חוק לכל אלה,תמיד אפשר לעתור לבג"צ שצה"ל נוהג שלא על פי החוק ויש לעצור מיד את העוצר, המחסום או הפשיטה.מעבר לזה כולם יודעים מה זה להעביר חוק בישראל.אירגוני השמאל כבר מחברים את העתירה נגד החוק ולך תדע את מי ישבצו בדין כדי שהחוק יחזור שוב לכנסת,בטח את עוזי פוגלמן.מדינת ישראל רוצה להילחם בטרור ובג"צ רוצה שהיא תעשה את זה תוך כדי ריחוף בעולמות שמימיים.לא יעבוד.בכל מקרה,את דנציגר ישאו על כפיים כל הדרך מבריסל ועד ברקלי,עיתוני הערב יהללו אותו ומשה הנגבי יאמר ששוב בג"צ הוכיח שהוא שומר על הסף.מה שנעשה בתוך הבית,זה את בג"צ לא מעניין,הוא אחראי על הסף.
כתוב תגובה ל- באום
אתה לא מבין את השטויות שכתבת!
  פועה   15/12/17 12:33
כתוב תגובה ל- פועה
ממש לא שטויות
  עובד 1   15/12/17 18:11
והדברים עוד מנוסחים בעדינות לעומת מה שהיה אפשר וראוי לכתוב. כשבית המשפט עושה זילות של עצמו שלא יבוא אחר כך בטענות למישהו.
כתוב תגובה ל- עובד 1
שקט בולשביקית!!
  הג'וקר   15/12/17 19:15
חזרי למאורה שלך
כתוב תגובה ל- הג'וקר
4
ההתבטאויות של איתמר לוין
  ת"ת   15/12/17 10:39
ההתבטאויות של איתמר לוין עדינות, ולמעשה מרוקנות מתוכן עניני את המסר שלו. עלינו להתבטא ללא מורא ! ובאופן נקי וחף משיקולים זרים. השינוי יתעכב, עד אשר נדע את כוחנו ועוצמת הקול שלנו בחברה הישראלית. עלינו לקרוא בקול גדול: קיומו של בית המשפט העליון במתכנונתו הנוכחית, איננו לגיטימי!
כתוב תגובה ל- ת"ת
5
הימין צריך להתעורר.
  7_7_7.   15/12/17 11:55
הימין צריך להתעורר ולהתחיל להגביל את בג"ץ השמאלני.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
6
כל שצריך הוא...
  1 העם   15/12/17 12:21
כל שצריך הוא סעיפי הסתייגות בחוק יסוד כבוד האדם וחרותו: 1) חוק זה אינו חל על חבר בארגון המוכרז על ידי האו"מ כארגון טרור. 2) כל דיון על פי חוק זה ישקול את זכויות כלל המעורבים, ולא ידון בזכויות אדם כלשהו במנותק מזכויות מכלול המעורבים.
כתוב תגובה ל- 1 העם
כל מה שצריך הוא:
  ארי כספי   15/12/17 13:42
א. לפזר את בג"ץ. ב. לשנות את השיטה לבחירת שופטים כך של"כבודם" לא יהיה שום חלק בבחירה. ג. שופט ב"עליון" ייבחר רק לאחר שהוכיח את עצמו בערכאה נמוכה יותר, ולא ע"י הצנחה.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
7
אתה מבקש ששופט יטול על עצמו מה
  פועה   15/12/17 12:27
שהמחוקק העדיף שלא להתייחס אליו ואתה טועה טעות עקרונית! המחוקק לא הבדיל בין סוגי אדם וסוגי כבודם של בני אדם. המחוקק יצא מתוך הנחה עקרונית בסיסית שחוק כבוד האדם חל על כל בני האדם באשר הם! יהודים מוסלמים נוצרים שיעים סונים חרדים חרד"לים חרדק"ים שומרונים וסופים. זה עקרון יסוד שאסור לשופט לחרוג ממנו! כי אין זה בסמכותו! תפקידו של השופט אינו לפתור לך או למחוקק או למבצע את הקשיים והסיבוכים שהם גורמים או נקלעים אליהם. לכן פסיקתו של הנדל מראה שאין הוא מתאים לבית המשפט העליון! כי הוא "מביט דרך החלון" עיניו של שופט אמורות להיות "מכוסות"!!! כי כאשר מתחילים לראות מבעד לחלון מתחילים לאבד את יכולת השיפוט האובייקטיבית הצמודה לחוק! דנציגר צודק במאה אחוז בעמדתו! בעוד שהנדל טועה במאה אחוז כי הוא פופוליסט שמושפע מדעת הקהל. כל מה שאתה טוען נכון, אבל אין זה עינינו של השופט!!! זה עניינם של המחוקקים והמבצעים לחיקוק מפלה או לתקנות דעה.
כתוב תגובה ל- פועה
אפשר לחשוב
  באום   15/12/17 14:28
שדנציגר לא מושפע מדעת הקהל,הוא גם מושפע אגב מדברים נוספים.אבל בכל מקרה,בית משפט לא יכול לנתק את עצמו ממה שנעשה מעבר לחלון ואין דבר כזה אוביקטיביות אבסולוטית,משום כך לא דורשים משופטי בג"צ להיות אובייקטיבים לגמרי רק דורשים מהם שיאפשרו להכניס גם שופטים עם דעות כמו של הנדל.אם "העליון" לא אמור להסתכל מבעד החלון,זה אומר ש"עליון" בכל מדינה גם אמור לא להסתכל מבעד החלון,אם כך בשביל מה צריך "עליון" בכל מדינה,למה אין "עליון" אחד לכולם? בבריסל או בניו יורק יהיה "עליון" אחד גדול שיפסוק לפי ערכים אוניברסלים בלי שום קשר למצב באותה מדינה,הרכב האוכלוסיה,המסורת,המנהגים,אם יש מלחמה או אין מלחמה,המצב הכלכלי וכדומה ואפשר לעשות הכל דרך האינטרנט בשיחות ועידה.עצם העובדה שזה לא קיים ולכל מדינה יש את "העליון" שלה,אומר שמה שקורה מבעד לחלון הוא חשוב גם חשוב.אין ספק שברבות הימים,כאשר לא יהיו גבולות בעולם ונמר עם גדי ירבץ,דעתך תתקבל בברכה אבל אנחנו עוד לא שם.
כתוב תגובה ל- באום
8
דנצינגר התמודד בפריימריז של
  רון3   15/12/17 13:52
מפלגת העבודה. האיש שופט כמו השופט במערכון של הגשש. פוליטיקאי במעטה של שופט
כתוב תגובה ל- רון3
9
דנצינגר התמודד בפריימריז של
  רון3   15/12/17 13:52
מפלגת העבודה. האיש שופט כמו השופט במערכון של הגשש. פוליטיקאי במעטה של שופט
כתוב תגובה ל- רון3
10
דנציגר הולך הבייתה , שופטים כמ
  שופט קטן   15/12/17 13:54
מסדרים את המדינה
כתוב תגובה ל- שופט קטן
11
חיות מנתה הרכב שופטים שפסיקתו
  היתה ידועה מראש   15/12/17 15:27
כתוב תגובה ל- היתה ידועה מראש
12
השופט דנציגר הוא בגדר פיגוע
  צורי   15/12/17 16:29
רב נפגעים בעם ישראל. טענו שהוא עתיד לפרוש שיעשה זאת כבר היום כמחווה לעם ישראל.
כתוב תגובה ל- צורי
13
אין זכות עמידה לטירוריסטים
  הטיעון החסר   15/12/17 16:31
אדם וחוסר תום לב בו...איננו בר טיעון או זכות עמידה. למחבל,או איש טרור אין זכות עמידה ,ובוודאי לא אם הוא אוייב. כשאת זה לא לוקחים בחשבון, כל טעות לוגית אפשרית
כתוב תגובה ל- הטיעון החסר
14
למזלנו הרב דנציגר פורש
  וטוב שכך   15/12/17 18:19
כתוב תגובה ל- וטוב שכך
15
השופט דנציגר לא הפתיע אותי
  בן דרור   15/12/17 21:35
דנציגר חבר אישי של הרב נוכל לחיאני עם עסקי קרקעות מפוקפקים בנתניה וניצל בעור שיניו מאימת הבג'צ יש משהו לקנות מהחלאה השמאלן והבזוי. פורש בקרוב בגיל 62 בטח לעסקים עם לחיאני.
כתוב תגובה ל- בן דרור
16
יש רעה חולה בבית המשפט העליון.
  בני בנקר   16/12/17 08:35
אין ספק שאם השופט סולברג היה משובץ לדיון,פסק הדין היה הפוך. בשיטה הנוכחית,פסק הדין נקבע ב 99% על פי השופטים שנבחרים,מה שמוכיח שדברי נשיאת העליון שהם פוסקים לפי החוק ולא לפי השקפת עולמם,הם שטות גמורה ועלבון לשכל הישר של הציבור. בארה"ב,מדינה קטנה של כ 300 מיליון תושבים,בית המשפט העליון דן בערך ב 400 תיקים בשנה ותמיד בהרכב מלא של 9 שופטים. בארץ,מדינת ענק של כ 8 מיליון תושבים,העליון דן בלמעלה מ 10,000 תיקים בשנה,מה שמוביל בהכרח לדיונים בהרכבים קטנים,שתוצאתם בד"כ ידועה מראש לפי הרכב השופטים. השיטה רקובה. לדעתי יש להקים בית משפט חוקתי מעל העליון,שיורכב כך שישקף את מגוון הדעות של הציבור,רצוי ללא שופטים שהם עורכי דין,שהוא ורק הוא ידון בנושאים שהם במחלוקת ציבורית,פוליטית,דתית,כלכלית וחברתית ויש להחזיר את "זכות העמידה". בית משפט איננו צריך להתעסק בפניות בנושאים שלפונה אין קשר ישיר והוא הנפגע מהתנהלות שלטונית. בית המשפט העליון יפסול החלטה שלטונית רק ברוב של שני שליש לפחות.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
17
את הבריטים כבר גירשנו
  איש שלום   16/12/17 11:26
תקנה 133(3) לתקנות ההגנה לשעת חרום - היא תקנה מימי הבריטים, 70 שנה. הגיע הזמן שנהיה בני חורין ונפעיל משילות ונחוקק חוקים !!! במקום זבל של חוקים בהם עוסקים היום הפושעים בכנסת
כתוב תגובה ל- איש שלום
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il