s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מנדלבליט לבד
מאת: איתמר לוין  |  24/01/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בקיצור - מדינה עלובה ומיותרת
  שאול א.   24/01/18 09:48
כתוב תגובה ל- שאול א.
2
הכל בבלט אחד גדול
  ינקה   24/01/18 10:11
נניח שמנדלביט יחליט על הוצאת כתב אישום. במקרה כזה בגדול בית המשפט יכול להרשיע או לזכות. האם ההכרעה של בית המשפט בתיק כזה היא מדע מדוייק ? לכולם כמעט ברור שלביבי לא היתה כוונה פלילית במקרה הנדון גם אם יש אולי משהו פלילי במעשיו. האם על על פרשת מתנות גם אם יש בה משהו לא תקין ניתן להפיל ממשלה ? האם ניתן לאתר בכל העולם מדינה אחת שמגיעה למצב אבסורדי שכזה ? חבל על הזמן, לא ניתן לאתר. אם היו כנגד ביבי ראיות כפי שנראה שיהיו כנגד דוד ביטן אז כן צריך לחקור ולהעמיד לדין, אבל כאן מדובר ברעש וצלצולים בלבד, בין אם יש בחקירה ממש או אין. כל כך הרבה משאבים ציבוריים מושקעים בבבלט הזה, לא חבל ?
כתוב תגובה ל- ינקה
3
אביחי מנדנבליט
  חוקר   24/01/18 10:35
לדראון עולם תתנוסס חתימתו של אביחי מנדנבליט מעל ההחלטה מיום 1 למרץ 2016. החלטה קובעת כי אין ראיות למעשים פלילים מצד רות דוד בלום, בימי כהונתה כפרקליטת מחוז. החלטה זו הינה שקרית! מי שחתם על החלטה זו חייב להצהיר כי הוטעה ע"י קודמו ו/או ע"י פרקליט המדינה ולחזור בו מהחלטתו, ככול שלא יעשה כן הוא אינו יכול להיחשב לאדם ישר דרך! טיוח פרשיית רות דוד הוא מעשה מושחת ביותר, בשל מחדל זה הורשעו חפים מפשע וחמקו מדין עבריינים כבדים, בנוסף איבדו בתי המשפט את אמון הציבור.
כתוב תגובה ל- חוקר
4
ועל ניצב מני יצחקי ???
  א.ל. רמת-גן   24/01/18 10:45
ניצב בדימוס מני יצחקי , התנדב להאריך את שרותו במשטרה בשביל לחתום על ההמלצות בתיקי נתניהו, הוא האדריכל הראשי בניהול החקירות. לאור הפרסומים האחרונים על עלילותיו בטירפוד מועמדות גל הירש למפכ"ל, קשה להאמין שמנדלבליט יכול לסמוך על המלצותיו.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
5
בקיצור הכל צפוי מראש כולל:לא י
  קורןנאוה טבריה   24/01/18 10:57
יהיה כלום כי לא היה כלום!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
6
מזכיר הממשלה - עד מדינה
  צחקתי   24/01/18 10:59
הצחקת מנדלבליט מונע בגופו חקירות, בפרשת הצוללות , מי נתן אישור לגרמנים למכור למצרים? כל לוקחי השוחד מינויים של ביב ולא נחקר ? ובחקירה של הזוג מדוע חקר אותם בנפרד, זו הזמנה לתיאום עמדות לא מאמינים למנדלבליט שהיה כמזכיר הממשלה שותף לפרישות 3000,4000,5000 ואילך.
כתוב תגובה ל- צחקתי
7
א שיינע מדינה
  מיכל מירושלים   24/01/18 11:05
- "מדינה למופת" - איך הגענו לזה?!!!!!
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
8
כתבתי "לפי דעתי"
  לפי דעתי   24/01/18 11:29
כי לפי החוק יש חופש הבעת דיעה, והבעת דיעה אינה נופלת בגדר החוק לאיסור לשון הרע. מנדלברויט הוא פחדן גדול והוא לא ימליץ להגיש תביעה נגד ביבי גם אם יהיה ברור שביבי עבריין ושהוא יורשע. כאשר מנדלברויט היה מזכיר ממשלה הוא קידם החלטת ממשלה שהיא בעליל עבירה על מספר חוקים: חוק יסודות התקציב, חוק שירות המדינה גימלאות, ועוד.
כתוב תגובה ל- לפי דעתי
9
מצבו של
  באום   24/01/18 13:06
מנדלבליט מצוין.אין כמו להיות לבד בתקופה שהביחדנס הוא נורמה ונורמה מעיקה.כשאתה לבד,הכל בהיר והכל נהיר.לא סתם משה עלה להר סיני לארבעים יום וארבעים לילה ולא ניצן,לא אלשייך ואפילו לא דינה זילבר לא היו שם.הם נשארו למטה בתוך הסחי המוכר והמשיכו לקום בבוקר ולקמבן קימבונים עוד לפני הקפה. היום מנדלבליט אולי יבין שאין גם וגם.כל נסיונותיו לעמוד עם רגל אחת באזור הנאורות הליברלית ועם הרגל השניה באזור השכל היהודי הישר וההגיון הצרוף רק גרמו לו להכנס למצב של שפגט ונדיה קומנצ' הוא לא. או שאתה פה או שאתה פה אמרו חכמים ואין שעטנז. אלה שמנדלבליט חשב שיש משהו במה שהם אומרים עוד מהיותו פצ"ר והקשיב לדברי הנאורות שלהם בכובד ראש, יסקלו אותו באבנים ממש לא נאורות ברגע שהוא לא יפעל כפי שהם מצפים.הנאורות אצלם היא על תנאי וכל מי שבעתיד ינסה לפתוח איתם שולחן צריך כבר מהיום לדעת שהאווירה תיהיה נינוחה כל זמן שהוא יהנהן בראש לכל מה שהם אומרים אבל ברגע שהוא לא,הם ישפכו לו רעל למזון איך שהוא יצא למרפסת לעשן סיגריה.ברור לכל שאין עילה להגיש כתב אישום נגד נתניהו כי אם היה,לא היו הפגנות ולא היה לחץ.זה דבר ההגיון שנברא עוד לפני בריאת העולם שהרי העולם נברא בהגיון ואילו ניסוחים משפטיים ופילפולים של קומיסרים מטעם נבראים כל יום מחדש בהתאם לסיטואציה. כדאי תמיד להיצמד להגיון,הוא אף פעם לא מכזיב.
כתוב תגובה ל- באום
10
פיו וליבו אינם שווים
  שי ניצן   24/01/18 13:15
בריש גלי מתייגים את פרקליט המדינה בתואר שקרן וארץ לא נרעשת!הכיצד? כותבים בכותרת כי ראש המערכת כי הוא שקרן ואין תגובה?
כתוב תגובה ל- שי ניצן
11
לא יהיה כתב אישום.
  7_7_7.   24/01/18 13:19
לערכתי לא יהיה כתב אישום נגד נתניהו התיק הזה יותר מרוכב ממה שנדמה לכולם.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
12
רוני ריטמן
  דרורש   24/01/18 13:28
איתמר לוין, בכל הנוגע לרוני ריטמן אתה מבלבל את המח! רוני ריטמן הוא הניצב כמעט היחיד שלא מדליף לעיתונאים ומתעסק בחקירות בלבד. כפי שהתברר הוא לא מטרידן סדרתי. כשהשוטרת חברתו של גיא ניר העלילה עליו כולם ציפו שיצוצו מכל החורים כל השוטרות שהטריד לכאורה. הן לא צצו מכיון שאין כאלה. אכן, מסתבר שריטמן קצת שתה יותר מדי במסיבה של השוטרים ואחז בידה של השוטרת וניסה לנשקה. על זה בדיוק העיר לו אלשיך שבדק את הדברים ובדק את כל חקירות הפוליגרף שריטמן זכאי (והעיר לו שלהבא ייזהר מלשתות...). זו כנראה האמת. שים לב, ריטמן היה לפני נישואיו בן זוגה של איילה חסון. הם נפרדו בטוב. ועדיין, ריטמן לא מפעיל אותה, לא מדליף לה או לאחרים. בקיצור, רד ממנו. הלוואי שכל הניצבים במשטרה יהיו כמותו. ואגב, הוא ממש לא שמאלני ולא רודף את נתניהו.
כתוב תגובה ל- דרורש
13
איתמר הגזמת!!
  קיקו   24/01/18 13:33
איתמר לפי הניתוח שלך צריך לשלוח את ביבי לאלוהים,כי איש אינו יכול לחרוץ את דינו. זה שטויות או כתבה מטעם.... וכי ביועץ עצמו לא דבק רבב בתקופת היותו פצ"ר ראשי בצה"ל והוא יצא בנס מכל הפרשה. אז גם אותו היית צריך להכניס לרשימת : "אין על מי ללסמוך, , כי ברור ומעבר לכל ספק שמנדלבליט חייב לביבי את תפקידו כיועץ הואיל וביב טיהר אותו והוציא אותו "מהבור" ולכן המבחן שלו אם הוא יהיה ישר עם העובדות והנתונים שיציגו לפניו החוקרים ולא יחשוב מה יקרה לפרקליטות אם ביבי לא יואשם.אני אומר לך אני לא חסיד של ביבי אבל אשמח אם יזוכה בית המשפט וימשיך לנהל את המדינה. זאת הנקודה החשובה מבחינה ציבורית ביבי זכאי או אשם !
כתוב תגובה ל- קיקו
14
ועל מנדלבליט אפשר לסמוך ?
  ארי כספי   24/01/18 14:05
זוכרים את פרשת הרפז ? מי היה אז אחראי בצה"ל ? מנדלבליט כמובן. מי אחראי לכך שפרשות ביבי ושות לוקחות כל כך הרבה זמן ? מדוע ביבי אינו נחקר בפרשת הצוללות ? תעשו לי טובה. אינני מאמין שלמנדלבליט ידיים יותר נקיות מאשר לשאר המוזכרים בכתבה.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
15
מנדלבליט איש של נתניהו
  משה דב   24/01/18 14:11
וזאת הסיבה היחידה שכולם באתר המושחת הזה מספרים כמה הדוס הרמאי הזה בסדר ואחרין כמו שי ניצן שקרנים-הכל כדי להכשיר את השרץ של אי הגשת כת אישום נגד נתניהו הגם שברור שהוא ראש המשלה המושחת ביותר בתולדות ישראל ואולמרט ילד קטן על ידו.צריך להפגין נגד מנדלבליט לא רק כשהוא אומר קדיש אלא בכל הזדמנות ובטח בכל תפילה בבית הכנסת
כתוב תגובה ל- משה דב
16
דילמה פשוטה וגדולה על מנדלבליט
  פועה   24/01/18 14:12
הציבור הישראלי חצוי היום בראיית איכותו את ראש ממשלה בכלל ושל נתניהו בפרט. אחרי הפגיעה הקשה באיכות הנשיא כסמל מוסרי, ע"י עזר ויצמן ואחרי העבריין המורשע קצב, ראש ממשלה "זכה" להנחות מוסריות מפליגות החלקים רחבים של הציבור. המחלוקת הציבורית היום מסתכמת בפשטות לשתי אפשרויות: הראשונה, האם ראש ממשלה אמור להיות סמל ודוגמה מוסרית (בגין), זאת ראיה "שמאלנית". השנייה: האם ראש ממשלה אמור להיות איש עסקים שחושב נוהג ופועל כאיש עסקים (נתניהו). זאת הראייה "הימנית". זאת כל הדילמה שניצבת בפניו של מנדלבליט. האם הוא רשאי ומסוגל להכריע בדילמה? או שעליו להעביר את ההכרעה לבית המשפט העליון?
כתוב תגובה ל- פועה
היועץ הוא משפטן
  באום   24/01/18 22:03
ותפקידו לבדוק האם יש ראיות לפלילים.לא פחות מזה ולא יותר מזה.תפקידו לא לקבוע נורמות מוסריות או אתיות וזה לא תפקידו להיכנס לבעיות פילוסופיות איך ראש ממשלה אמור להראות בעיני הציבור.המחלוקת בעם בנוגע לנתניהו לא צריכה להוות שום פקטור בהכרעת היועץ.יש ראיות או אין ראיות,זה כל הסיפור.
כתוב תגובה ל- באום
היועמ"ש אינו שופט! ויש ראיות!
  פועה   25/01/18 09:00
הדילמה אינה בשחור לבן! אלא בגוונים של אפור! ישנם החוקים ישנם רוח החוק וישנן מטרות החוקים. תפקידו של היועמ"ש לשקול גם את זה! מוסר זאת לא פילוסופיה. וזאת בדיוק הדילמה שבה היועמ"ש חייב להעביר את ההכרעה לערכאות השיפוט ולא להקל עם החשוד!
כתוב תגובה ל- פועה
עצם זה שאת
  באום   25/01/18 11:38
מתחילה להתעסק עם מוסר,רוח החוק,מטרות החוקים,גוונים של אפור וכל הדברים שמסביב שהם ערטילאים לגמרי ובעיני המתבונן,זה מראה שגם את הבנת שאין "בשר" בחשדות ואין ראיות לפלילים,כי אם היה, לא היה צריך לדבר על מוסר,גוונים ורוח החוק. יועץ משפטי לא יכול להעמיד למשפט אדם אם אין לו הוכחות לפלילים,אחרת כל חקירת משטרה שלא תיהיה תוביל למשפט משום שתמיד יבוא מי שידבר על מוסר ורוח החוק.אם יאשימו אותי בגניבה ולא יצליחו להוכיח שאני גנבתי,יבוא מישהו ויאמר שהתכוונתי לגנוב,שבמחשבתי וברוחי אני גנב ולכן צריך לשפוט אותי.אין לזה סוף.לכן,יועץ משפטי שולח אדם למשפט רק אם יש בידו ראיות לפלילים. שם התפקיד הוא "יועץ משפטי", לא יועץ מוסרי, לא מחנך הדור, לא אחראי על האתיקה ולא נביא בשער. את כל אלה שופט הציבור והוא יקבע ביום הבחירות מה אתי ומה מוסרי . קיימת גם ההנחה שהציבור שבוחר בנתניהו הוא לא אתי ולא מוסרי לכן הבחירה שלו לא נחשבת אבל ההנחה הזאת לא הובילה את המניחים לשום מקום וכדאי שיזנחו אותה.
כתוב תגובה ל- באום
אבל ההוכחות קיימות! אם לא היו
  פועה   25/01/18 15:58
הוא היה סוגר את התיקים מזמן! ולא נותן לזה להיסחב שנים! אתה מוכן להעניק לנתניהו הנחות מפליגות רק משום שהוא משרת את הרג'נדה שלך ו/או משום שאתה שונא "שמאלנים" ונתניהו מסמל בעיניך את מי שנלחם בהם.
כתוב תגובה ל- פועה
היועץ לא משך
  באום   25/01/18 17:07
את החקירות אלא המשטרה והפרקליטות.כל זמן שהם טענו שיש עוד מה לחקור,היועץ לא היה יכול לסגור את התיקים. יואב יצחק כתב כבר מזמן את מה שכולם יודעים היום,שהמתנות לא ממוסמכות ,הכל מסתמך על סיפורים ואין שום סימן לשוחד אבל הפרקליטות והמשטרה משכו את החקירות על מנת לייצר דעת קהל שתשפיע ותלחץ על היועץ להגיש כתב אישום וליצור אווירה ציבורית לקראת בחירות שנתניהו מושחת.המהלך הזה מיצה את עצמו,ההפגנות לא מתרוממות ולכן המשטרה והפרקליטות החליטו להעביר סוף סוף את העניין אל שולחנו של היועץ. זה שנתניהו קיבל מתנות מחברים זה כנראה נכון כי זה מה שהחברים אומרים.איזה סדר גודל של מתנות אף אחד לא יודע, שוחד אין בסיפור כך שאין שום עילה להגשת כתב אישום ובעיקר נגד ראש ממשלה. כדי להגיש כתב אישום נגד ראש ממשלה צריך ראיות כבדות שהן מעבר לכל ספק. לא שולחים ראש ממשלה למשפט על סמך צ'יזבאטים ובגלל תעמולה של מעצבי דעת קהל.זה ניתוח משפטי טהור ושום אג'נדה לא מסתתרת פה.זה שאני רוצה שהשמאל ימוגר,זה סיפור אחר ואין זה שייך לעניין.
כתוב תגובה ל- באום
17
שיהיה אמיץ ויסגור את כל הפרשות
  אקטואלי   25/01/18 00:52
ראשית גם אני נגד שחיתות וכל מי שיימצא בביהמ"ש מושחת שיקבל את מלאו העונש המגיע לו. אך אני לא מקבל את הביטוי "הוא אשם עד שתוכח חפותו". לכל אחד מאיתנו עומדת זכות החפות. זה לא מתפקידו של הנשיא "לדחוף" את תושביי המדינה להפגנות ולא לעודד אותם לכך. מי שמחליט במדינת ישראל על הגשת כתב אישום הוא היועץ המשפטי לממשלה והפרקליטות, לפיכך אני מחכה בסבלנות להחלטות מהפרקליטות ומהיועץ המשפטי לממשלה. "מוות לציונות" "די לציונות", או שימוש בשלטים של ה- בי,די,אס, או "נאצית" לשפי פז וחברותיה, או שלטים של גיליוטינות, או הגעה לבית הכנסת של היועץ המשפטי ולא לאפשר לו לקרוא קדיש על אמו, לאיים עליו "שעוד מעט מגיעים אליו" ועוד דברים שעברו את הגבול - אלה בוודאי לא נגד השחיתות!!! הם נגד הממשלה ונגד המדינה כולה. בושה וחרפה לאלה "שהתבלבלו" במסר!!! אני אישית השתתפתי בהפגנות למשל במחאה החברתית שהתקיימה ברוטשילד בשנת 2011, ובמקומות נוספים במדינה, וכן בהפגנות לטובת פולארד. כי חשבתי שהן מוצדקות מאוד וחשובות מאוד לכולנו. לא זכור לי שהיו הפגנות כאלה כנגד, למשל, סגירת התיקים כנגד ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. לא זכור לי שיש הפגנות כנגד התיקים העומדים הרבה זמן בנושא רות דוד ועו"ד פישר, שלפי העיתונות נעשו על ידם לכאורה מעשים פליליים חמורים ביותר. רבותיי יש הרבה תיקים שנסגרו ואותי אישית הם קוממו ועדיין סתמתי את האף "והמשכתי הלאה". כי אני מכבד את החלטות היועץ המשפטי, בשונה מאחרים, גם אם בעיניי הם מוטעות. עו"ד אלדד יניב טען בעבר שעל מעשים שהוא עצמו עשה, היום הוא היה הולך לכלא עבורם. אני לא יודע מהם המעשיים שהוא מדבר עליהם, והם לא באמת מעניינים אותי, מעניין אותי איך הוא הפך להיות האביר על הסוס הלבן שמוביל את העדר בהפגנות בת"א ובפ"ת. (ושלא נדבר על מני נפתלי). הגיע הזמן שכולנו נעצור ונחשוב, הרי כולנו נגד השחיתות, אולי התבלבלנו קצת? אולי ההפגנות האלה יוצרות "אי סדר" בדמוקרטיה שלנו, וזו הסכנה האמתית לדמוקרטיה. במדינה מתוקנת ודמוקרטית כולם היו מחכים להחלטת היועץ. דווקא בצורה זו גונבים לכולנו את המדינה (לידיעת האישה שטענה שגנבו לה את המדינה). אני לא רוצה לחשוב על הסיטואציה שתיווצר שהיועץ המשפטי לממשלה יסגור את התיקים העומדים כעת לחקירה. מה אז יעשו אותם מפגינים?? (ייתכן שזה הולך לכיוון הזה ובצדק). האם יקבלו את הדין כמוני או שיטענו שהיועץ המשפטי לממשלה הוא המושחת, וכל החצים יופנו אליו, כמו שקורה עכשיו לפני החלטתו. אגב, החוק לא מחייב את ראש הממשלה להתפטר גם אם הוגש כנגדו כתב אישום. אני אישית ממליץ לו לא להתפטר, אלא שיוכיח את חפותו בביהמ"ש, ואולי יהיו כאלה שיאכלו את הכובע. חמור מכך אך אם יסתבר בבית המשפט שראש הממשלה זכאי תהיה פה רעידת אדמה אמתית ולכן היועץ חייב להיות בעל חזון ולחשוב קדימה על המשמעויות שבדבר. נראה שבקרוב יהיה "שמח" במדינה יהיו אנשים "דמוקרטיים" שלא יהיו מוכנים לקבל את הדין של היועץ. (תזכרו, שהמלצות המשטרה הם רק שלב אחד בלבד לבירור האמת). לאור הכתבה לכאורה כולם סביבו מושחתים ולא ניתן לסמוך על איש, לפיכך מומלץ ליועץ שלא יעשה חשבון לאיש שלא יפחד ושלא יסתבך וילמד מהיועץ הקודם "אם יש ספק אין ספק" ויסגור את כל התיקים שעומדים על הפרק. לי אישית נשבר מכל הצביעות "ומהגישה הסלקטיבית"ולכן הפרשות הללו צריכות להיות מאחורינו, יש הרבה אתגרים לפנינו!!! ראשית גם אני נגד שחיתות וכל מי שיימצא בביהמ"ש מושחת שיקבל את מלאו העונש המגיע לו. אך אני לא מקבל את הביטוי "הוא אשם עד שתוכח חפותו". לכל אחד מאיתנו עומ
כתוב תגובה ל- אקטואלי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il