s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
דן מרגלית
דן מרגלית
בעבר אנשי ציבור הכחישו שחטאו בעבירות של הצווארון הלבן, לקחו כסף? לא ולא    עתה הרושם הוא שכאשר מטיחים בהם זאת הם משיבים לא בהכחשה אלא ב"אז מה"?
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שרת המשפטים פעלתנית ודעתנית
מאת: מנחם רהט  |  01/03/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שקד חיילת נאמנה של אהרון ברק
  השופט פוצננסקי   1/03/18 13:26
הטקטיקה של התקשורת להציג את איילת שקד כמי שנאבקת בשופטי בית המשפט העליון נועדה להעביר בשקט את החוקה של אהרון ברק, ולהעצים את דיקטטורת השלטון של שופטי בג"צ, בחסותה של שקד. כדאי לקרוא את הצעת חוק יסוד החקיקה של שקד כדי להבין שהחוק נכתב ברוח אהרון ברק, על מנת להעביר חוקה בישראל שתעצים את כוחו של בג"צ, תסמיך אותו ותיתן בידו את כל הכוח לבטל חוקים, תצמצם את סמכויותיהם של שרים וראש הממשלה, ותמזער את כוחו הדמוקרטי של הציבור. הנה למשל סעיף 25 בהצעת החוק של שקד: תיקון חוק יסוד הממשלה שנועד לבטל את סעיפים 37(ב), 41 ו-44. ואלה הם הסעיפים ששקד רוצה לבטל: א. סעיף 37 ב': "חוק יכול שיסמיך את ראש הממשלה או שר להתקין תקנות בעניין שנקבע בהסמכה" (משמעות הביטול: צימצום סמכותם של ראש הממשלה והשרים); ב. סעיף 41: אי תחולה של תקנות לשעת חירום: "על אף האמור בכל דין, אין בכוחן של תקנות שעת חירום לשנות חוק יסוד זה, להפקיע זמנית את תוקפו או לקבוע בו תנאים (משמעות הביטול: חוק יסוד הממשלה מאבד את שריונו, ומעמדו כחוק יסוד, וניתן יהיה לשנות אותו כשם שמשנים חוק רגיל); ג. סעיף 44: יציבות החוק (א): "אין לשנות חוק זה אלא ברוב חברי הכנסת; הרוב הש להחלטות מליאת הכנסת בקריאה הראשונה, בקריאה השניה, ובקריאה השלישית, לעניין סעיף זה, 'שינוי' - בין מפורש ובין משתמע" (משמעות הביטול: ביטול השריון שניתן לחוק יסוד הממשלה, כחוק יסוד).
כתוב תגובה ל- השופט פוצננסקי
נשמע מעניין מר פוצננסקי
  קורצאק   2/03/18 12:30
הדברים נשמעים מעניינים, ונרארה כי אתה מבין בנושא.
אתה מוכן להרחיב בבקשה? להאיר עינינו? אולי להסיר המסכה מעל פניה?
כתוב תגובה ל- קורצאק
לבקשתך, מר קורצאק
  השופט פוצננסקי   2/03/18 16:06
אינני מבין יותר ממה שניתן להבין מקריאת מקורות, המצטרפים יחד לתמונה מטרידה ביותר לגבי פעילותם של הצמד בנט ושקד. בנט השתלט על המפד"ל בעורמה ובמבצע "צוק איתן" קיבל הלשנות מאביחי רונצקי - זה שעלה על מדים ושם דרגות למרות שלא גויס כחוק ולא אושרה כניסתו לפורומים של מידע מסווג. בהתקפות של בנט על נתניהו באמצעות המידע המסווג שהעביר לו רונצקי, בנט מסר לאויב מידע על מהלכי צה"ל בזמן אמת וגרם למוות מיותר של חיילי צה"ל. "ישראל היום" היה העיתון היחיד שפרסם מידע על המעשים שלהם במבצע "צוק איתן".
כתוב תגובה ל- השופט פוצננסקי
אתה צודק מאד כבוד השופט
  פה לא אתר בשבע   4/03/18 05:47
תודה לאל, מנחם רהט, נכון אתה כותב פה, רק שרבים לא יודעים שאתה גם כותב לאתר הבית שלך אתר בשבע, פה לא יורידו תגובות או לא יפרסמו תגובות של אנשי ימנין שלא מוצאים חן בעיני מלמד המפעילה את אתר בשבע מדירה של הדיור הציבורי אלה פלשה האישה מלמד הקוראת לעצמה רבנית, מה זה אם לא עבריינות לשמה, פה באתר יתנו לאנשי ימין שמאל וכל מה שתרצה לכתוב את כל מה שהם יודעים על אתר בשבע ועל בנט ושקד קוני הקולות בכסף מחרדים כשמאחוריהם המנוול הגדול רונצקי, וכך גנבו את המפד"ל שלך זאת שהייתה שותפה מלאה בגנבת תינוקות מבין ילדי תימן מזרח ובלקן, תפנים את זה טוב טוב טוב מנחם רהט הלא רהוט, בבית המכוער שלך את כל הז'יפה של כולם מסירים עמוק עמוק מתחת לאדמה, כולל של אנשים גנבים מעלימי מס כבדים שיואב יצחק לא יודע עליהם כלל, דבר אחד מלמד מנהלת אתר בשבע ואתה לא יודעים, אנשים כועסים יציאו את כל האמת ורק את האמת עליכם, ספר לנו על אשת האיש איך הסתובבה לילות על גבי לילות עם גברי הבית היהודי בראשם המנוול הגדול רונצקי המתחזה לאיש מילואים בצוק איתן והזבל הזה עוד רצה להיות חבר כנסת זה שהעביר לבנט הטינופת כמוהו מידע, מנחם רהט אלה הם בוגדים, ב ו ג ד י ם את זה אתה מבין אדון רהט הלא מרוהט,
כתוב תגובה ל- פה לא אתר בשבע
2
אינני נמנה עם מעריציה
  ארי כספי   1/03/18 15:38
של שרת המשפטים שלנו. אבל הלואי שהיה מדובר בביזיון הגדול ביותר של "מערכת המשפט". הרבה יותר מטרידות אותי השיטות של בחירת "שופטים", במעמדו חסר ההגבלות של "היועץ המשפטי", במינויים ב"פרקליטות" , של איפה ואיפה בפסקי דין ושל הזמן הדרוש לאכוף את החוק בכל הרמות.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
ההערה נכונה
  רפי לאופרט   2/03/18 09:43
אולם ירושלים ורומא לא נבנו ביום אחד.
אילו עמדה לרשות נתניהו קואליציה של 75 מנדטים ומעלה אפשר היה לטפל "טיפול מהפכני" במרבית הסוגיות שהזכרת.
במצב הקיים אלו צעדים קטנים ועקביים בלבד. חרף עובדה זו, היא עשתה כבר לא מעט שינויים ואם יאופשר לה הדבר, תעשה הרבה יותר עד סוף הקדנציה.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
איזה שינויים בדיוק היא עשתה?
  השופט פוצננסקי   2/03/18 10:24
למיטב ידיעתי, עיקר פעילותה היא הרעפת מחמאות על רביב דרוקר, התנגדות לחוק העמותות, קידום החוק נגד "ישראל היום", התנגדות ל"חוק ההשעיה", והתגוללות על שרה נתניהו.
כתוב תגובה ל- השופט פוצננסקי
צודק,היא לא טלית שכולה תכלת
  בני בנקר   2/03/18 12:05
אבל סוף סוף היא מעבירה חוק,שיעביר סכסוכי קרקעות ביהודה ושומרון לטיפול בבית המשפט המחוזי,מה שיחייב הבאת עדויות ממשיות ולא "הצהרות" שאין מאחריהן שום הוכחה,שהספיקו לבד"ץ מרץ להרוס בחדווה בתים ויישובים יהודיים ביהודה ושומרון.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
איילת שקד עושה כמיטב יכולתה
  בני בנקר   2/03/18 11:59
במגבלות התמיכה האפסית שהיא מקבלת משפנתניהו. עדיין היא יכולה לעשות יותר ולבצע את הפיצול הנדרש של תפקיד היועץ המשפטי לממשלה לשני נושאי תפקידים: יועץ משפטי לממשלה,שימונה כמשרת אמון של הממשלה,כמו בכל דמוקרטיה שמכבדת את עצמה,לדוגמה: ארה"ב,בריטניה,קנדה,גרמניה ועוד ותובע ראשי שהוא היום פרקליט המדינה. אין תקדים במדינה דמוקרטית לכך,שפקיד ממונה משמש כמנכ"ל המדינה בפועל,מעל לראשם של נבחרי העם בבחירות דמוקרטיות ורואה בעצותיו לדרג הפוליטי הנחיות לביצוע.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
המשודרגת של בנט האח של לפיד
  השופט פוצננסקי   2/03/18 13:49
איילת שקד ונפתלי בנט הם סניף של מפלגת יש עתיד ויחד עם יאיר לפיד הם מריונטות של נוני מוזס להפלת ממשלת הימין. שקד ובנט עובדים בשביל השמאל. הם לא עושים שום דבר לקידום האג'נדה של המחנה הדתי-לאומי אלא רק לחיזוק השמאל ואחרי כל צעד שהם עושים לחיזוק השמאל אנשי השמאל תוקפים אותם על איזו אמירה "לאומנית" כביכול שלהם – כדי לעזור להם להמשיך למכור לבוחריהם התמימים את התדמית הלאומית שלהם.
כתוב תגובה ל- השופט פוצננסקי
אתה יודע איך המשודרגת של בנט
  שודרגה,היא מפחדת   3/03/18 05:43
מהגב' שרה נתניהו, אולי תפסה את הצמד בנט שקד במצב אנטימי על חם, הגיע הזמן לחשוף את טיב היחסים של שקד עם רונצקי, אוי אוי רבצ"ר לשעבר, הגרוע ביותר שהיה אי פעם, הוא הוא שהביא לסכסוך הנוראי בין הצבא לרבני הציונות הדתית, מה שעשה הנבל רונצקי במבצע צוק איתן בהעברת מידע לבנט שהסתובב שם וזה בא מוכן לקבינט זו בגידה לכל דבר ועניין, ברגע שהצבא עלה על רונצקי הנבל הגדול הוא סולק בבושת פנים משירות מילואים לצמיתות, בצוק איתן הנבל הזה הצטלם כשהוא על מדים ואיש עדיין לא יודע שהוא מתחזה בין שתי נשים אוי לנו בתלבושת לא צנועה, האחת הדס שטייף מגלי צה"ל השניה ז'ינן וולף, הכל פורסם בשעתו בדף הפייסבוק שלו, רונצקי הנבל מחק את הכל, וחסידו השוטים ימשיכו ללכת אחרו, בידי ובידי אחרים הצילומים והתכתובות שלו עם גולשים כשהוא משקר להם שהוא בשרות מילואים, זה המדבר נגד שירות נשים והצטלם עם שתי נשים כשהאחת ממש צמודה אלו, בצילום הוא לא נראה עם צציותו, כך רימה הנבל רונצקי את ראש הממשלה שר הביטחון הרמטכ"ל במבצע צוק איתן, כך הנהג רבצ"ר לשעבר בוגר הפנמיה הצבאית בחיפה, מה שלא עשה החוק בישראל עשה אלוהים לנבל הגדול של הציונות הדתית נתן לו את המגיע לו מזמן, אף אחד לא בדק את העבר האפל של רונצקי כמה קל לגדל זקן להוציא ציציות ולהתחבא באיזו ישיבה, אגב הרמה התורנית שלו היא לא יותר מכתה ט, רונצקי הוא בלוף אחד גדול, איך מסתובב אדם שהיה רבצ"ר עם אשת איש יומם ולילה לשווק אותה לציונות הדתית, מצטלם איתה כשהם צמודים כאילו היא אישתו או בתו, רבני הציונות הדתית על בוחריהם פשוט התחרמנו על האישה הזו,היא ובנט חיילים של השמאל, שניהם חילונים, אנשי שמאל שהתחפשו לימניים, בנט שם איזה כיפה על הראש, החשדות הכבדים שבנט ושקד נתנו שוחד גדול לישיבה של רונצקי, הם הם המדליפים הגדולים ביותר נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, סרת המשפטים שנתיים במשרד מישהו מאמין שהיא לא ידעה על גרסטל וחיות שיקום, איך זה שבנט לא נחקר על פי דו"ח המבקר לאן נעלמו מעל מיליון ש"ח שבנט התמודד מול עצמו בפריימריס ינואר 2015, ליואב יצחק נשלח קישור מאחד האתרים של הציונות הדתית על זיופים גדולים שהיו בפריימריס הללו על כך כתב דורון דנינו שהתמודד אז, מעניין שגם יואב יצחק מגן על המדליפים הגדולים נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, לפחות בעיני זה תמוהה מאד כמי שנלחם בשחיתות השלטונית, לא מובן מדוע כך נוהג יואב יצחק, תמוהה בעיני.
כתוב תגובה ל- שודרגה,היא מפחדת
3
שקד שרת המשפטים מפחדת
  ישע.   2/03/18 11:24
מי ה"פ ש פ ש י ם" של המשטרה.היא לא היחידה
כתוב תגובה ל- ישע.
4
דוגמה להתנהלות שופט העליון
  בני בנקר   2/03/18 11:53
ריבלין,שתמחיש כמה הכתבה המעולה היא רק קצה הקרחון: שופטת בשם הילה כהן,נתפשה בזיוף 14,כן 14 פרוטוקולים של דיונים משפטיים,לא אחד כמו השופטת אלשיך. היא הועמדה לדין משמעתי מגוחך בפני השופט חשין ז"ל,השופט ריבלין ייבדל לחיים ארוכים ושופט נוסף. חשין סבר שיש לסלקה מכס השיפוט,אבל שני חברי "בית הדין" האחרים,כולל ריבלין,חשבו שעונש הולם לזייפנית הוא העברתה להמשך שפיטה בבית משפט אחר,כדי שתוכל "לשפוט" ולהמשיך לזייף פרוטוקולים. ציפי ליבני,שרת המשפטים דאז, בצעה את אחת הפעולות החיוביות הבודדות שלה,בקריירת הזיגזג פוליטי שלה,כשהעמידה להכרעת הוועדה למינוי שופטים תביעה להדחת הזייפנית ואכן היא הודחה ממשפט,אבל ריפדו את ההדחה בפנסיה שמנה. הנוכלת הזאת הייתה צריכה לשבת שנים מאחורי סורג ובריח,אבל מה לעשות,היא לא פוליטיקאית ימנית או דתית והכי חשוב,כמו אלשיך,דוד,הפרקליט שניסה להדיח את שולה זקן,כל אלה הם "משלנו",חלק מהפמיליה של מערכת המשפט ושם דואגים לחברים...
כתוב תגובה ל- בני בנקר
5
רק שאלה - שקד וישראל היום
  ust   2/03/18 18:49
למה לא מציינים את איילת שקד כחלק מהחבורה. שקד כאילו לא היתה קיימת כיוזמת החוק. למה ? הרי כל אחד מהחבורה פעל עם אינטרס אינדיבידואלי. שקד ועוד חכ"ים יזמו את חוק "ישראל היום" ורק כבל נחקר. "תשעה חברי כנסת עמדו מאחורי החוק שטלטל את המערכת הפוליטית בסוף 2014 ועומד במרכזו של "תיק 2000". אחת מהם היא שרת המשפטים איילת שקד. ח"כ כבל, גם הוא מיוזמי החוק, זומן השבוע למסור עדות"
כתוב תגובה ל- ust
6
מדוע הנשיאה חיות אינה משעה את
  יהודי מפוכח   3/03/18 08:01
מדוע הנשיאה חיות אינה משעה את עצמה? שתיקתה ואי הדיווח חמורים ביותר.
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
7
יש תחושה של טשטוש ומסמוס
  הירונימוס   3/03/18 10:26
פרשיות השוחד של מילצ'ן ופרשות השוחד של הצוללות
כתוב תגובה ל- הירונימוס
8
שקד, לא תוכל לחסל את הטיוח
  וינטר הניה   3/03/18 20:13
כתוב תגובה ל- וינטר הניה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il