|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שלא ניפול עם רמטכ"ל
מאת: אסתר שניאורסון גרי  |  02/09/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מאפייני הרמטכ"ל בנוסח אסתר
  שלמה המגיב   2/09/18 12:34
לאסתר אין שום ידע ומושג , על יכולותיהם ונסיונם הצבאי של האלופים המועמדים לתפקיד הרמטכ"ל , אך זה לא מונע ממנה ,לקבוע איפיונים הדרושים לטעמה לתפקיד , ובמיוחד חשוב לה שיהיה רמטכ"ל "שיתן אות הצטיינות ללוחמים כמו אלאור אזריה" !. אתם הבנתם איזה רמטכ"ל רוצה אסתר ? כן , כאלה שנותנים אות הצטיינות לחיילים שהורשעו בהריגה ע"י בית המשפט !!. לחיילים שהגיעו לאירוע מבצעי שלא השתתפו בו בכלל , כרבע שעה לאחר סיומו , וירו בראשו של מחבל גוסס , בלי "לספור" את מפקדיהם שנכחו באירוע . נו , אם אסתר תמנה לנו רמטכ"לים , אז בטוח שהוא יהיה אידיוט מושלם שיהפוך את הצבא למיליציות , כמו חבורות תג מחיר ועוד פסיכים שהם מושא הערצתה של אסתר , "גיבורים" עאלק ! , כל ליצן נהיה לי מומחה לרמטכ"לים , ובאמת כדאי ששר הביטחון יתייעץ עם אסתר בנושא ,ונראה לי שתמליץ לו למנות את יהושע בן נון לרמטכ"ל ובא לציון גואל . ממש אייטם לתוכנית הבידור בטלויזיה ארץ נהדרת , באשר אין להם שם צורך למפיקים לשכור כותביםלתוכנית ,כאשר יש להם חינם את התובנות של אסתר שניאורסון גרי , במאמריה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה המגיב
  י.ק   3/09/18 08:52
מר סולימן המגיב , תגובותיך האוטומטיות הינן הזויות , רחוקות מאד מהרמה האינטלגנטית של כותבת המאמר הגב' שניאורסון, ומעוררות גיחוך, הייתי אומר חולני .
כתוב תגובה ל- י.ק
"רמה אינטלגנטית של כותבת"?
  שלמה המגיב   3/09/18 10:10
אדון י.ק. מעריץ את "הרמה האינטלגנטית" של אסתר ! , כן , זו שרוצה שימנו רמטכ"ל , " שנותן אותות הצטיינות " לחיילים שהורשעו בבית משפט בהריגה , תוך שימוש בנשק של צה"ל ושלא "סופרים" את מפקדיהם . נו , מי כאן "מעורר הגיחוך" ומי כאן "החולני" , אדון י.ק. ? . וואלה , "רמה אינטלגנטית של כותבת ,עאלאק ! ושום התייחסות של אדון י.ק. לנושא הממוקד שאותו ביקרתי בתובנות של אסתר.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
2
ומה עוד חשוב לתפקיד הרמטכ"ל
  שלמה המגיב   2/09/18 13:33
אסתר מדגישה בין היתר , שחשוב "שלא ניפול עם רמטכ"ל " , נו , מי זה "אנו" שלא ניפול ? , טוב , אפשר להבין זאת גם מכך שחשוב לאסתר והכרחי שרמטכ"ל "יזכור את גיבורי האומה" " בנוסח אלאור אזריה , החייל האידיוט והפחדן שהורשע בהריגה , והמיוחד חשוב שהרמטכ"ל העתידי "יבין שארץ ישראל אינה שטחים ,כי אם מחוזות מולדת " ! , נו , "מחוזות מולדת" ? אז מדוע ממשלת ישראל הימנית בראשות נתניהו , לא רואה זאת באותו מובן ומספחת את "השטחים" ? , האם אסתר מצפה שהרמטכ"ל שאמור להיות כפוף לדרג המדיני , יתייחס אחרת "לשטחים" מאשר הממשלה הממונה עליו ? ,תובנה מעניינת . נו , אם לטעמה של אסתר , אזי רמטכ"ל עתידי לא אמור "לעשות חשבון" לבתי המשפט בישראל ( הרשעה בעבירת הריגה של חייל אלאור אזריה ) , אז למה "שיעשה חשבון" לממשלת ישראל הממונה עליו ? . וואלה ,תובנות מבריקות יש לה לגברת , טוב שלא קבעה שהרמטכ"ל יהיה מחוייב לעשות מהפכה צבאית ולהפיל את הממשלה , במידה ובעתיד תסכים בהסכם כולשהו להחזיר "שטחי מולדת" , לא "אפול מהכיסא" אם תציג דרישה כזו במאמריה הבאים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מה זה ??
  יעקב יעקב   3/09/18 07:53
אתה מחכה לה בפינה על מנת להגיב-- מי אתה ??--אף אחד לא מכריח אותך לקרוא את הכתבות שלה-- התעייפנו ממך עד להקיא-- - תפתח אתר משלך וצא מאיתנו--מה זה-החוצפה הזו שלך -אתה מבוטל לא עובד יושב על כיסא גלגלים-- אללה יכראב ביתק יא מאזנון- יאללה לך לך לך -
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
3
קראת את מחשבותי, הוצאת לי את
  שרונה הוד   2/09/18 20:42
המילים מהפה. אחרי כל התלאות שעבר העם היהודי הכי חשוב בעת הזאת שיהיה לנו צבא חזק מאוד ולכן חשוב נורא לבחור את העומד בראש והגדלת לעשות במעאמרך זה.
כתוב תגובה ל- שרונה הוד
4
אטילה ההוני סמולני עבורך
  אלטע קאקער   2/09/18 21:29
כך שלא ברור על מה את מתולננת. צחוק הגורל שגולן ויתר על הרמטכ״לות בנאום ״התהליכים״ שלו ולכן אין טעם להזכיר אותו אבל את מצדיקה את האבחנה שלו מדי יום. למרות שכדאי לבצע הבחנה: את וחבר מרעיך לעולם לא תהיו נאצים, חס וחלילה לא בגלל העדר רצחניות או גזענות כי זה ממש לא חסר לכם. אלא שהגרסה שלכם היא הגרסה הטיפשה של גזענות רצחנית. אייכמן נשאל במשפט האם הוא ידע שמעשיו אינם עומדים בציווי הקטגורי של קאנט והוא אמר שהוא ידע. כלומר, הוא הבין שהאידאולוגיה שלו היא יחסית. לעומת זאת, היסוד הרלגיוזי בוריאנט הגזעני שלכם אפילו לא מאפשר רפלקציה כך שנאצים לעולם לא תהיו. מה את יודעת?! אנחנו מסכימים על משהו.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
אבל הטיפשה הזו מאד מסוכנת
  אתה צודק,   2/09/18 21:48
הפנאטיות שלה הביאה לנו הרבה אסונות בעבר ואם לא ניזהר, יהיו כאלה גם בעתיד
כתוב תגובה ל- אתה צודק,
אדם רע הוא דם רע ללא כל יחסיות
  יחסיות   3/09/18 07:34
כך שכל המועמדים הם רעים. השאלה איך בוררים את המוץ מהתבן כאשר רוב ה"מוץ" מודח מהמטכ"ל. כיפה על הראש - ערובה להדחה, הסיבה כבר תומצא בעתיד. דעה ציונית גם. פיקוד בכיר מתלקק מיישר קו עם דעות ברורות-החריג יורחק. כמו בג"ץ.
כתוב תגובה ל- יחסיות
5
את נהדרת,מלכה
  לאסתר היקרה   2/09/18 23:45
אני מכור למאמרים שלך.אין עליהם.אנא תמשיכי למשוך בעט,ולגרום לקוראייך הנאמנים הנאה מופלגת.
כתוב תגובה ל- לאסתר היקרה
6
את נהדרת,מלכה
  לאסתר היקרה   2/09/18 23:51
אני מכור למאמרים שלך.אין עליהם.אנא תמשיכי למשוך בעט,ולגרום לקוראייך הנאמנים הנאה מופלגת.בקשר לשמו של עורך הדין דל טראמפ,צריך להיות מיכאל כהן ולא כפי שהוא מעדיף להתייון בשם מייקל כהן.כל המועמדים לרמטכלות שעליהם כתבת...נןרא ואיום.
כתוב תגובה ל- לאסתר היקרה
7
מאחר ושלמה כבר כתב את הדברים
  הירונימוס   3/09/18 04:55
החשובים בהתייחסות למאמר המוטרף הזה של הגב' שניאורסהאן, לא נותר לי אלא להוסיף שתי הערות: 1. הגיע הזמן שהציונות הדתית תתגייס לצבא ולא תשתמט ותשרת חצי שירות דרך ישיבות ההסדר. 2. ירידת הרמה הצבאית, הסרבול והפחדנות באו מהריבוי היחסי של הדתיים בדרג הלוחם. פשוט כנופיה פחדנית שאינה מעזה להסתער ועל כל חיל חובש כיפה שעושה במכנסיים צריך להפעיל חיל אויר שלם. איפה הקיבוצניקים והפלמחניקים שניצחו בכל המלחמות, בלי עזרת השם ובלי הקשקשת של הרבנים והדתיים?
כתוב תגובה ל- הירונימוס
מה " ההיסחפות " הזו ,הירונימוס
  שלמה המגיב   3/09/18 10:35
אתה צודק בביקורתך על "ההטבה" בקיזוזו חצי מתקופת השרות החובה לחיילים שלומדים בישיבות ההסדר , אך "נסחף" לחלוטין , באיפיון החיילים הדתיים הקרביים בצה"ל "ככנופיית פחדנים שעושה במכנסיים" !!. מה זה הסגנון השקרי , המסית ומלא השנאה הזה , ובהכללה כנגד מיגזר שלם בציבור היהודי במדינה ? , האם גם אתה מחקה כאן את אסתר שניאורסון מצד "שמאל" של ההשקפות האידיאולוגיות ? האם אתה באמת סבור שכך תשכנע את הקוראים בדעותיך , בסגנון מניפולטיבי , שקרי , מסית ורווי שנאה כזה , לאילו שלא חושבים כמוך ? ,נו באמת ,הירונימוס ! "..מורידים את הרמה הצבאית..פחדנים..עושים במכנסיים.." , רק אדם בעל אנטגוניזם ומלא שנאה , או אידיוט מושלם , או שניהם ביחד , יכול כך לאפיין בהכללה את החיילים והמפקדים הדתיים בצה"ל , ולדעתי אתה בכלל לא אידיוט , והמבין יבין. תשתדל להיות הגון וענייני בתגובותיך , הירונימוס , אתה בהחלט מסוגל לכך , כי אחרת אתה מאבד הרבה נקודות ברמות הטיעונים שלך , שלא פעם הם נכונים לטעמי , וזה חבל מאד.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועוד על סיגנון , הירונימוס
  שלמה המגיב   3/09/18 11:24
הסגנון הזה של טיעונים של אנשי ימין ( כמו אסתר ) , ואנשי שמאל (כמוך) ,לחסוך בנימוקים ענייניים לטיעוניהם , באמצעות הסתה ,הטעייה בהצגת נתונים ודימויים פוגעניים חסרי בסיס , כנגד הצד שכנגד , הורסת לגמרי לא רק את תרבות הדיון , אלא אף את אמינות הטיעונים ואני מלין על כך כנגד אסתר כמעט בכל מאמר , ואתה לא פעם "נסחף" גם כן לסגנון הזה , למרות שלא פעם אתה צודק בטיעונים ,לטעמי , אך מנמק אותם באופן הדומה לסגנונה של אסתר. נו , אצל אסתר כל (!) השמאלנים חסרי אהבת הארץ ,שונאי יהדות ,תומכים באויב ואפילו בוגדים , במקום לבקר תובנות שלהם באופן ענייני ואמיתי , ואצלך , כל (!) הדתיים הם משתמטים , פחדנים ,כנופייה , עושים במכנסיים וכיוצ"ב , במקום לבקר תובנות שלהם באופן ענייני ואמיתי. אין לך מושג , כמה "משקל אמינות הראיה "( בלשון המשפטנים ) , אתה מאבד כך בנסיונך לשכנע בטיעוניך. דרך אגב , אפרופו סגנון רווי שנאה לאחר , מעולם לא זכור לי ,שהעברת ביקורת כנגד מחבלים , טרוריסטים ורוצחים פלשתינאים , לאחר רצח יהודים , ובודאי לא בסגנון המתלהם הזה , כמו שאתה עשית כאן כנגד החיילים הדתיים . מעניין ! . נ.ב. החייל האידיוט והפחדן אליאור אזריה , אינו דתי בכלל וגם לא משפחתו. יאללה , הירונימוס , עלה חזרה למסלול , חבל שאתה נראה לעיתים קצת "בעייתי" , כמו אסתר וחלק "ממתלהביה" כאן באתר ( ראה לדוגמא את המגיבים י.ק. ואת דאבל ג'ק כאן , למאמר ).
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אילו לא היית כזה נודניק טרחני
  הירונימוס   3/09/18 12:48
היית מצליח הרבה יותר בחיים
כתוב תגובה ל- הירונימוס
להירונימוס מפריעים "הנודניקים"
  שלמה המגיב   3/09/18 16:27
וואלה , קשה "למורעלים" האידיאולוגים , בנוסח הירונימוס ואסתר שניאורסון , להציג כאן את "מרכולתם" , כאשר "נודניקים טרחנים " ,כמו שלמה המגיב , חושפים כאן את ערוותם ולא נותנים להם לטמטם כך את הקוראים בשקט ולעשות עליהם מניפולציות . דרך אגב , הייתי במקומך , הירונמוס , מחפש פרמטרים אחרים "להצלחה בחיים " , מאשר התעלמות מבלוגרים ומגיבים כמוך וכמו אסתר , "שמתפרקים" כאן מתיסכוליהם על הקוראים . אני לא אעזוב אתכם , עד שתהיו בני אדם ותפסיקו כאן לפלג את העם ולהסית את כולם איש ברעהו. תהיה לי בריא הירונימוס.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כל הכבוד שלמה!
  אלברט שבות   3/09/18 18:11
אל תירא ואל תיחת.
כתוב תגובה ל- אלברט שבות
8
כל כך צודקת גב' שניאורסון
  ח.כ.   3/09/18 10:42
במאמרה : "שלא ניפול עם רמטכ"ל". ובאמת הדבר מדאיג אזרחים רבים החוששים שאחד מן הרמט"כלים שייבחר יהיה זה עליו כותב אביתר בן-צדף: "אף אחד מהם אינו מבטיח רפורמה בצבא, שנרדם מזמן בשמירה על בטחוננו. יתר על כן, שניים מהם - גולן ואלון - מסובכים באמירות ובמעשים פוליטיים; ואני מקווה, שלא ייבחרו. אם רוצים שינוי בצבאנו - המועמד הבטוח לעשות זאת אינו מוזכר, כי הוא טייס קרב: אלוף אמיר אשל. הוא הראוי לחולל תמורה בצבאנו". עד כאן. +++ ונשאלת שאלה אחרת: מדוע צריך להבחר רמטכ"ל מתוך הארבעה המוזכרים? באיזה ספר חוקים זה כתוב? מדוע לא לבחור אדם מחוץ לארבעה אלה? +++ ויתכן שהתשובה היא אצל שמואל בן ישעיהו למטה בפייסבוק. מישהו מלמעלה (אמריקה?) קובע עבורנו, אנו נשמעים למרותו.... וכך משרות רבות במדינתנו - אנשי שמאל מחזיקים בהן, כשהממשלה היא "ימנית".
כתוב תגובה ל- ח.כ.
הרעיון
  שמ   6/09/18 21:41
שלך יושם עם גיוסו מחדש של אשכנזי.ברור שהוא היה כישלון מוסרי.ואם בהבאת איש מבחוץ עסקינן,הייתי שמח להעלות את האלוף במיל' יום טוב סמיה לדרגת רא"ל ולמנותו לרמט"כל הראוי לנו.
כתוב תגובה ל- שמ
9
חובשי כיפה הפחדנים הגדולים
  מסכים עם הירונימו   3/09/18 12:23
לא בלחימה הראשונה עם כבר מתגייסים,יושבים ומתפללים כל היום.תראו לי לוחם אחד חובש כיפה כמו הקיבוצניקים המהוללים.0
כתוב תגובה ל- מסכים עם הירונימו
10
אסתר רואה הכול
  אל שמואל בן ישעיה   3/09/18 21:39
ואיך אני יודע על פי מאות המאמרים שקראתי. אתה מדבר על יהודים פשוטים שאינם יודעים שכולנו בובות ביום הבוחר. לא חשוב מי נבחר בסוף שומרי הסף מנהלים את המדינה . יש להם טונות של אישומים על כל אחד וכולנו מפחדים. ראה גלעד ארדן ואיילת שקד . את המדינה מנהל קומץ קטן מנוול שמקבל כספים מהאיחוד האירופאי.. נראה לי שאסתר יודעת זאת והיא עושה ככל יכולתה בכתיבתה הנוקבת.
כתוב תגובה ל- אל שמואל בן ישעיה
11
פטריוטי שיהיה לואילי לעם ולארץ
  צריך רמטכ"ל ציוני   4/09/18 07:07
ולא לאויב הערבי
כתוב תגובה ל- צריך רמטכ"ל ציוני
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il