|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
אלי אלון
אלי אלון
מהתרשמות שלי ומהבנה בנושאי איכות סביבה השיקום האקולוגי והנופי של מקטע הנחל בפ"ת רחוק מלהיות מספק ומוקדם לדבר על "שיקום הנחל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הנכדה של רבין: הגמל ודבשתו
מאת: אהוד פרלסמן  |  26/10/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ממש כך
  באום   26/10/18 13:58
והעונג של נועה רוטמן ואחיה נובע מהצלחת המשפחה במשימה שהיא הטילה על עצמה,לפלג את העם ולגרום לקרע כדי שכל שנה באותו תאריך הם יוכלו לעמוד על הבמה ולהטיף כנגד הקרע ובעד האיחוי.כי אם נועה רוטמן בפרט והשמאל בכלל לא יפלגו ויקרעו את העם,על מה בדיוק הם ינאמו בעצרות,בטקסים ומעל כל סטנדר אפשרי?מה כבר יש להם לומר חוץ מזה?תארו לכם שהעם יהיה מאוחד,מה תעשה אז נועה רוטמן, אנה היא תבוא ועל מה היא תדבר? לכן, נועה רוטמן תעשה הכל כדי שהעם יהיה קרוע ואז היא תבליח שוב באוקטובר ותדבר כנגד הקרע שהיא עצמה יצרה.פשוט גאוני.נשאלת רק השאלה כמה זמן עוד ימשכו מופעי האימים הללו כי יש לשער שהנינים של רבין כבר לומדים את הטקסטים.בכל מקרה,אם אני נתניהו,הייתי כבר מזמן מודיע לשר הטקס שאו שאני בטקס או שהמשפחה בטקס ושיחליט.
כתוב תגובה ל- באום
The pot calling the kettle bla
  Krilov   28/10/18 13:50
כתוב תגובה ל- Krilov
2
ופרלסמן לא "טומן ידו בצלחת"
  שלמה המגיב   26/10/18 19:49
אני מסכים בהחלט עם התובנות העיקריות של פרלסמן כאן במאמרו , בקשר להתנשאות ולחוצפה של נכדתו של רבין , לנצל במה שניתנה לה לדבר בשבח הסבא שלה , ולהטיף בעזות מצח לראשי המדינה שבאו שם לכבד את האירוע , ולהטיף מוסר לכל העולם , וזה בהחלט היה צורם לראות ולשמוע זאת , אך חבל שפרלסמן גם הוא מנצל את "ההופעה " הזו של נכדתו של רבין , "לתקוע" איזה התרסה רדודה כלפי רבין , כאשר קובע בנחרצות "שבגללו נפלו הרבה יותר מאלף קורבנות טרור " ! , נו מה זה קשור לנאומה של הנכדה "ולהטפת המוסר" שלה שם ?. האם פרלסמן יכול לקבוע בדיעבד שאם לא היה הסכם אוסלו , אז לא היו "קורבנות טרור" ? ,האם לפני הסכם אוסלו , היה לנו פה "שוויץ" ביחסים עם הפלשתינאים ? , איזו דמגוגיה רדודה זו ? , האם בסגנון הרדוד הזה של פרלסמן , הוא ( כבעל אוריינטציה פוליטית ימנית , מן הסתם ) , היה מקבל טיעון כזה כנגד ראש הממשלה בגין , "שבגללו נפלו הרבה יותר מאלף חיילים " עקב החלטתו להיכנס ללבנון ביוני 1982 ( מלחמת לבנון הראשונה ) ? שבגלל בגין "והבוץ" הלבנוני במשך עשרים שנה ,נבנה כאן החיזבללה "שיושב לנו כאן על הראש" ? . נ.ב. הסגנון המלפג והרדוד הזה , הוא גם נחלת הצד השמאלי של המפה הפוליטית , ובמיוחד של אנשי מר"צ , שגם הם לא "טומנים ידם בצלחת" ומאשימים את נתניהו "שבגללו אין שלום" עם הפלשתינאים , כאילו יש לנו כיום פרטנר של ממש להסכם כולשהו איתם. טוב , "המורעלות הפוליטית והאידיאולוגית " של אנשים משבשת להם את חוט המחשבה והם מתנהלים לעיתים כמו באסטיונרים בשוק , או כמו איזה שיח של פנסיונרים בפרלמנט שכונתי וזה חבל מאד.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
יחי ההבדל הקטן
  באום   26/10/18 20:34
אל מלחמת לבנון 1 היו חייבים לצאת והיו גם חייבים להעיף משם את הארגונים הפלסטינים אחרת בגליל לא היה שקט בדיוק כמו שהיום בעוטף.עם החיזבאללה לפחות אפשר להגיע להבנות ועובדה ששנים רבות נמשך השקט והגליל בפרט ומדינת ישראל בכלל יכולים להתפתח.אפשר כמובן להתווכח על הזמן שנשארנו שם אבל העובדה שאין לנו פלסטינים מצפון היא הישג בפני עצמו. לעומת זאת,את הסכם אוסלו לא היו חייבים לבצע ולא היו חייבים להביא את הארגונים שהברחנו מלבנון אחרי מאמץ רב אל השומרון כדי שיתעלקו עלינו ויהרגו בנו יותר מקרוב.אווילות ברמות.הרוגי המלחמות היו אגב חיילים,הרוגי אוסלו היו אזרחים וגם פה נעוץ ההבדל.רבין גרם לכאוס לא בגבולות מקום שהכאוס נמצא בדרך כלל אלא בתוך הערים הגדולות.כמו שרצח רבין לא ישכח,גם מה שהאיש גרם ולאיזה טעות היסטורית הוא הכניס אותנו וכל זה תוך כדי השתחצנות והתנשאות, לא ישכח.עד היום אנחנו אוכלים את הטעות הזו.אגב,יוסי ביילין כותב במאמר מלפני כמה ימים שלרבין היתה תפיסה מדינית ובטחונית אבל מעולם לא היתה לו תוכנית מדינית ובטחונית.חומר למחשבה ואיך אדם יוצא להרפתקה כמו אוסלו בלי תוכנית.מורשת הפלמ״ח של סמוך ויהיה בסדר.
כתוב תגובה ל- באום
The pot calling the kettle bla
  krilov   28/10/18 14:01
כתוב תגובה ל- krilov
אני מעריך שההיסטוריה תשפוט את
  בני בנקר   26/10/18 20:34
מחדל "הסכם אוסלו" כגדול יותר ממחדל מלחמת יום הכיפורים,כי ההסכם הבזוי הזה נתן לאויבים הגדולים ביותר של העם היהודי,בסיס קרקעי עם עשרות אלפי לוחמים מזוינים בלב הארץ,בשעה שארגון אש"ף גסס ונזרק מכל מקום. תמורת פיסת נייר חסר משמעות,הונצח הסכסוך ללא אפשרות פתרון לדורות.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
התייחסות לבאום ולבנקר
  שלמה המגיב   26/10/18 21:35
נו , אז נתווכח כאן , מי מראשי הממשלה מאז קום המדינה , עשה טעויות גדולות יותר מהשני ? , מי "בגללו" נהרגו יותר חיילים ואזרחים ? נעשה חשבון מתמטי , וכך נוכיח מי יותר טוב\גרוע מהשני ? , כך נבחן באופן ראוי כישורים והתאמה של ראשי ממשלה לתפקידם , בלי להתייחס לרקע , לזמן , לנסיבות ולגורמים חיצוניים משפיעים על החלטות של ראש מדינה כולשהי ? וכל זה תמיד בחכמה של בדיעבד ! . תסלחו לי רבותיי , אבל זו רמה נמוכה וסגנון קלאסי של דיון בפרלמנט שכונתי של פנסיונרים בפארק העירוני ולא של אנשים אינטלגנטים בדיון רציני , והמבין יבין. היו מספיק סיבות ראויות לפרלסמן , לבקר קשות את התנהלותה המתנשאת והחוצפנית של נכדתו של רבין , כפי שעשה בפועל , ובצדק , מבלי לרדת לרדת "לרמה " של פרלמנט שכונתי , וחבל , כי עשה כמו הפרה שמניבה חלב ולבסוף בועטת בדלי ושופכת את החלב.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מה שאתה אומר, שלמה
  באום   27/10/18 00:11
זה שכל ההיסטוריונים שהיו אי פעם וכל אלה שניסו לנתח דברים מן העבר,הם פנסיונרים בפארק שכונתי כי פתאום אסור כבר לומר מי שגה,מי טעה ומי צדק.מה,חזרת לבולשביזם הישן והטוב? אתה מתגעגע ל״דבר״ שינסח ויסביר לך את הארועים? מעבר לזה,מדוע פנסיונרים בפארק שכונתי הם אנשים שלא יכולים לקיים דיון רציני? מה הזילזול הזה? בכל מקרה,אם הדברים הנאמרים הם גדולים עליך וקשה לך לעכל אותם,קח יום יומיים,שבוע שבועיים ואולי זה יעוכל בסוף.אל תתנפל על אלה שאתה לא מצליח להבין מה הם אומרים.
כתוב תגובה ל- באום
אז קצת "ניתוח דברים" באום
  שלמה המגיב   27/10/18 07:57
אף אחד לא מסוגל להעריך , מה היה קורה בעניין הפלשתינאי אם לא היו "חייבים לבצע את הסכם אוסלו" וכמה "אזרחים" היו נהרגים ומה היה קורה "בערים הגדולות אצלינו" , אם לא היתה "הרפתקת אוסלו" וכל אחד , עפ"י האוריינטציה האידיאולוגית פוליטית שלו , נותן הערכות משלו ,שלא מסוגל בכלל להוכיח אותם , כניתוח בדיעבד. ובכן סתם נקודות למחשבה עבורך , באום , ולאו דוקא כדי להוכיח אם רבין צדק או או לא , : 1)הסכם אוסלו היה בתוך תקופת האינטיפאדה הראשונה , שבה שלטנו על השטחים צבאית ואזרחית (!) , ואף אחד לא מסוגל לנבא איך היתה מתפתחת אינטיפאדה זו , האם היתה מגיעה למרי מזויין כן או לא . האם היינו משתלטים על זה ,כן או לא , איך היינו מתמודדים כלכלית ( אחריות אזרחית על השטחים ) עם הקטאסטרופה כיום בעזה ובכל שטחי הגדה , איך העולם היה מגיב כלפינו בסיטואציות קשות שהיו מתפתחות ביננו ובין הפלשתינאים עקב כך , הרי אפילו כיום לאחר שיצאנו מעזה ואיננו "כובשים" שם , מאשימים אותנו במצבם ( מצור עאלאק ) , אז תאר לך מה היה קורה כאשר לא היתה בעזה ובגדה שום אוטונומיה ושום ממשל עצמי , אלא מושלים צבאיים שלנו , שמנהלים עם שהוא פורמלית תחת כיבוש ( באשר לא סיפחנו את השטח כמו במזרח ירושלים ורמת הגולן !). אף אחד לא יכול לנבא "כמה חיילים ואזרחים" שלנו היו נהרגים בהתפתחויות שונות שהיו יכולות לקרות , וכמה "הרוגים" היינו צריכים לגרום להם כדי להגן על עצמינו , וניתן להציג באופן תיאורטי אמנם , אך בהחלט לא בהערכות הזויות , עשרות סיטואציות בעייתיות פי כמה , ממה שקורה היום עקב הסכם אוסלו , כך שמי שמעריך שהסכם אוסלו רק החמיר את מצבנו ורבין טעה , יכולים אחרים בסגנון כזה של ניתוח תיאורטי , להעריך שאם לא היה הסכם אוסלו , המצב היה גרוע יותר . אני רק נתתי לך באום , נקודות למחשבה ולא עמדות מוכחות , באשר ניתוח מעמיק בסוגיה זו , מי צדק ומי לא ומה היה יכול לקרות אם לא היה הסכם אוסלו , זה צריך להתבצע במחקרים מקיפים בהיקף של ספר ולא בתגובות סתמיות של מגיבים כמונו בתיקשורת ,כי זה לא רציני בכלל ואף אחד ממילא לא יכול להוכיח באופן כזה , מי צודק ומי טועה והכל רק ספקולציות של אזרחים מן השורה כמונו , שמדברים מן הסתם מהבטן ולא תמיד מהראש. שבת שלום ותהיה לי בריא , אדון באום.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בשלב הבא שלמה
  באום   27/10/18 11:53
אתה כבר תטען שאין בכלל לאזרחים מן השורה כמונו זכות הצבעה,כי אם אין לנו זכות להביע דעה, למה בעצם שתיהיה לנו זכות להביע את דעתנו בקלפי ועוד מהבטן.כי אנחנו לא אנשים חושבים ומדברים רק מהבטן וטוב שלא כינת אותנו בבונים,באמת תודה לך.לא קצת התחלקת שלמה? אולי בכלל תכניס אותנו לאיזה רפת ותיתן לנו תערובת פעמיים ביום ובזה תסגור עניין,כי הלך המחשבה שלך מוביל בדיוק לשם.החינוך הבולשביקי שלך צף על פני המים ומצדי אתה יכול כבר היום לנסוע לכיכר האדומה ולהריע למנהיגים שעומדים על המרפסת כי הם עושים מחקרים מעמיקים ורק להם מותר לנתח את המצב ולכתוב את ההיסטוריה. הוצאת את הדיקטטור הקטן שיושב אצלך בפנים החוצה ועכשיו אפשר לדעת עם מי יש לנו עסק.אז רק אידיוט לוקח אירגוני טרור ושם אותם על הגבעות שמעליו כמו שרק אידיוט מכניס גנב לבית.זה בדיוק אותו הדבר.נכון,אחרי שהגנב יגנוב את כל הכסף מהבית אתה תבוא למשפחה ותגיד להם שאי אפשר לדעת אם הכסף שלהם לא היה נגנב גם אם הם לא היו מכניסים את הגנב לבית אבל הם היו זורקים אותך מכל המדרגות ואנחנו זורקים את אסכולת אוסלו מכל המדרגות.
כתוב תגובה ל- באום
ובאום ממשיך בשטויות שלו
  שלמה המגיב   27/10/18 13:58
אף אחד לא אמר " שאין לנו ( האזרחים מן השורה) זכות להביע דעה " , אך "הזכות" להביע דעה , אינה סותרת את ההגיון לקחת בערבון מוגבל דעות כאלה , שאינן ניסמכות על ניתוח רציני והערכה היסטורית מחקרית , אלא מושפעות מכל מיני וקטורים שמן הסתם פועלים על מביע הדעה , ומשבשים לחלוטין את האובייקטיביות שלה ואת הרצינות שבה , אך אין זה אומר שאזרח מן השורה לא יכול להיות צודק בדעתו , באשר גם שעון מקולקל , מראה באופן נכון את השעה האמיתית מדי יממה והמבין יבין. אתה אמרת "בבונים" , אך אני לא בוטה כמוך ומכנה אותנו כאזרחים מן השורה , שמן הסתם מוגבלים במידע המצוי בידינו , ולכן ראוי שננהג בצניעות ,כאשר אנו מבקרים ראשי ממשלה בנושאים כה מורכבים , ואם ציינת בכעס שאני מתייחס לאזרחים מן השורה "כבבונים" , אז נראה לי שאתה אפילו מחזק תובנה זו , כאשר רק "בבון" יכול ברדידות כזו , לתאר אדם שאינו מכיר בכלל , כאחד "שקיבל חינוך בולשביקי " והוא באופיו "דיקטטור קטן" , והמבין יבין. יאללה באום , "שחרר" עצמך קצת " מהמורעלות" הפוליטית שלך , כי זה עשוי להחזיר את הרצינות "לדעותיך " , וגם נוכל , אנו הקוראים ,לפקפק פחות ברצינות שבהן. תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אם נדמה לך
  באום   27/10/18 15:41
שכל אותם אנשים רציניים שעושים מחקרים ולהם כדאי להקשיב לא קובעים דעה מהבטן,אז כדאי שתלמד את החיים וגם קצת היסטוריה.האנושות לא היתה מתקדמת במילימטר אם היא היתה מאמצת את הגישה שלך שרק ״המלומדים״ יודעים מה טוב ומה לא טוב.אתה עושה אידיאליזציה של המערכת כי זה נוח לך שמישהו יחשוב בשבילך ויוליך אותך אל שדות המרעה.אני את שדות המרעה מוצא לבד ואין לי צורך בשום יערי/עמוס עוז/אברמוביץ/עמוס ידלין שיחשבו בשבילי וינתחו לי את המצב.ראיתי אותם בקוצר ידם אז אל תחרטט לי עכשיו על ״מלומדים״ שיודעים יותר טוב ממני או מהקצב באיטליז הסמוך.אתה כמובן רשאי ללכת אחרי אותם רועים הנפוחים מעצמם אבל לאן תגיע בדיוק? לרחובות שטופי דם ואברים מרוסקים כמו שכבר חווינו אחרי שאותם רועים הובילו אותנו בפעם הקודמת.אז אם אין לך טיעונים כנגד מה שאני אומר,קח את הזמן ותנסה למצוא כאלה,אל תתחיל להשתלח כאחרוני התגרנים,זה שקוף מדי ומלמד על מצוקה של מי שהגיע למבוי סתום.
כתוב תגובה ל- באום
דעות עצמאיות בנוסח באום
  שלמה המגיב   27/10/18 17:01
אם אתה כה בטוח "למצא לבד את שדות המרעה שלך" ,באום , ואתה "חושב לבד" ולא מושפע משום " אברמוביץ , יערי , וידלין " למיניהם , איך קורה שאדם "חושב" כמוך , מצדיק תמיד באופן פאבלובי , כל "רועה" מהצד הימני של המפה הפוליטית ? , האם אין לך "שדות מרעה משלך" ? האם מירי רגב ,אורן חזן , איוב קרא ונתניהו ,הם במקרה "הרועים" שלך , או שנצפה פעם אחת לפחות , שאדם "חושב לבד" כמוך , יביע דעה אובייקטיבית עצמאית שאינה תואמת "להפליא" את מה שחושבים "המנהיגים" מצד מאד מסויים של המפה הפוליטית ? . נו באום , אתה בכלל לא "עושה אידיאליזציה של המערכת השולטת כיום במדינה" , ורק אני עושה זאת כמו אצל "הבולשביקים" ממוסקבה ? . אני מבין שגם העובדה שאינך "מוצא פגם" בנתניהו , למרות מה שכל עיוור רואה היום נוכח מה שמסתמן מהחקירות הפליליות נגדו ומהתנהלותו ההיסטרית האישית ( הנשיא וגדעון סער עושים נגדו פוטש , מותר לקבל מתנות מחברים , הוא יבנה מנהרה מבית שאן לחיפה אם אנשי בית שאן יבחרו בג'קי לוי ועוד פנינים בנושא חכמתה ומסירותה לעם של "רעיתי שרה" ועוד ועוד ) ורק לך יש "שדות מרעה" משלך ואף "רועה" , גם אם הוא מתחיל "לאבד את עדרו " , לא משפיע בכלל על דעותיך ,עאלאק. דעה עצמאית בנוסח באום , שאף וקטור פוליטי משיקול זר בכלל לא משפיע עליו ולכן ניקח ממנו דוגמא , איך לא להיות "בולשביק" כמו שלמה המגיב ,שלא ממהר לפסול ולשלול החלטות של מנהיגים פוליטיים מכל צד פוליטי , מבלי שיהיה בידו מספיק נתונים לכך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אם תבדוק לאחור
  באום   27/10/18 17:45
את הטוקבקים שלי,תראה שהרבה לפני שאורן חזן ומירי רגב פרצו לתודעת ההמונים,אני כבר התזתי את דעותי אל ארבעת הרוחות.בנוגע לנתונים שיש או אין לאלה שיכולים או לא יכולים להביע את דעתם,אז נראה לי ש1500 הרוגים ועוד אלפים של פצועים במרכזי הערים שנגרמו כתוצאה מאיוולת אוסלו והמלצות ״מלומדים״ למיניהם ללכת על העניין,זה נתון נכבד ביותר ואין צורך ביותר מזה.אולי לגביך זה נתון לא משמעותי אבל חיי אזרחים מעולם לא היוו פקטור כאשר דגלי אחוות העמים השיוויון והרעות התנופפו ברמה כך שאין להתפלא שכל אותם הרוגי אוסלו לא מדברים אליך ורק חיבורים עבי כרס של מי שהצליח להתברג לאיזה אקדמיה או מכון מחקר מעניינים אותך.
כתוב תגובה ל- באום
"ההרוגים שמדברים" , אל באום
  שלמה המגיב   27/10/18 18:54
באום מאשים (!) אותי "שהרוגי אוסלו לא מדברים אליך " , באופן מתריס ורדוד , ללא כל בסיס ואחרי כן מלין שאני לא יכול להתייחס ברצינות לתובנות "המבריקות הללו " , שאמורות לשכנע בדיון ? ( בחורה צעירה מבני משפחתי נרצחה בפיגוע שהיה בקפה מומנט בירושלים ב 2002 ) . טוב , אם הייתי מחקה את באום בסגנון הרדוד הזה , הייתי מתריס כנגדו מדוע לא הזכיר באותה נשימה את אלפי הרוגי מלחמת לבנון הראשונה "והבוץ" שממשלת הליכוד בראשות מנחם בגין הכניסה אותנו , ורק ממשלת השמאל הבוגדנית בראשות ברק , הצליחה להוציא אותנו "מהקטל " הזה , הלא כן ? . אבל אני לא ינהג כך , באשר אני מסוגל "לספור עד עשר " , בניגוד לבאום , ולא ילכלך כך סתם על מנהיג פוליטי ( מנחם בגין ) בגלל החלטות כל כך מורכבות , שאנו כאזרחים מן השורה , צריכים להיות זהירים בעמדותנו , מחוסר בקיאות מספקת בנתונים ובנסיבות שהביאו להחלטה זו או אחרת של מנהיגנו. העיקר באום , שראש ממשלה של הליכוד תמיד צודקים ואף פעם לא "גרמו להרוגים" מיותרים ואילו מנהיגי השמאל , תמיד טועים והם "שגורמים להרוגים" מיותרים , וכך מנתח לנו באום האובייקטיבי והלא מוטה "והחושב לבד" , מי גרם יותר "להרוגים" בהחלטות שגויות !!. ממש "חושב עצמאית" , עאלק. תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
עשינו סיבוב
  באום   27/10/18 20:56
ושוב חזרנו לבגין וללבנון 1.עכשיו אפשר לחזור על כל הוויכוח מחדש והייתי עושה את זה ברצון אם רק הייתי יודע שאתה מסוגל לעכל.אבל אתה לא.
כתוב תגובה ל- באום
באוםצודק100%רק על מסקנות לעתיד
  ע_הראל   28/10/18 16:18
לאור התרחשויות והתפתחויות העבר במיוחד לגבי עזה, ברורות בעיניי המסקנות לעתיד כי החמאס ישתלט על כל אינצ' שיפנה צה"ל חלילה ביו"ש -קל וחומר שאסור שתקום שום יישות פלסטינית בין הים לירדן, מעבר לקנטונים בעלי אוטונומיה כזו או אחרת, ולו משיקולי רחמנות הומניטרית בסיסית על גורלם של בני האדם הערבים- שאין ספק כי עלולים לגלוש למלחמות אזרחים עקובות מדם, כאשר ארסנל כלי הנשק המצוי בכל בית אצלם לא היה מבייש שום כנופיה ואף לא צבא באיזור, מה גם שזכותם העקרונית של היהודים להתיישב בכל רחבי ארץ ישראל אינה ניתנת כלל לביטול לעולם. ₩$₩$₩ גם אין ויכווח בין המתווכחים כאן על חוצפתם של נכדי רבין ז"ל, שניצלו הבמות הממלכתיות (בבית הנשיא ובהר הרצל) לתעמולה מפלגתית זולה במקרה הטוב, או להסתה בוטה נגד הימין בכלל ונתניהו בפרט במקרה הגרוע; כמוכן תקצר היריעה מלנתח כאן את מלחמת לבנון הראשונה. ₩$₩$₩ ובחזרה לאוסלו, הניתוח לאחור בסגנון "מה היה קורה אילו" לא היו הסכמי אוסלו ולא נבראו -לא יכול להיות כ"כ חד משמעי כפי שמר באום מציג כאן; הניתוח לאחור שלי אומר דווקא שלא היה באמת מנוס לא לרבין (ולא לאף מנהיג גם מימין) אלא להתקדם בלית ברירה בדרך אוסלו, משום שהיה אז חלל ריק ברחוב הערבי ביו"ש, והחמאס עמד ודאי להשתלט עליו- תחילה בדרכי נועם (ע"י גופי סיוע וחסד לנזקקים), ובהמשך באמצעות איומים סמויים מתחת לאפם של חיילי צה"ל על משפחות וחמולות (בשיטת החיזבללה) כי בני משפחה כולל ילדים בדרכם לבית הספר עלולים להיפגע ואף להירצח, במידה שמשפחתם לא תשלם מס ואף תשלח את בניה (או לפחות מקצתם) להתגייס לחמאס! ₩$₩$₩ לכן לא הייתה ברירה אלא להביא את ערפאת עם שלל מרצחיו מתוניס כדי למלא את החלל, וליצור רמה מסוימת של תיאום בטחוני שמחזיק כבר 23 שנים, שבלעדיו לדעתי לא היו יכולות ההתנחלויות כלל להתפתח, וגורלם היה עלול להיות בלעדי זה מר ונמהר, עד כדי נטישתם חלילה מפני שלא ניתן יהיה יותר להגן עליהם לאורך זמן ולו מהבחינה הצבאית הטהורה. ₩$₩$₩ לסיכום הרווחנו מאוסלו 23 שנים שבהם עיכבנו את השתלטות החמאס ביו"ש, ושבלעדיהם לא היו יכולים ההתנחלויות ואיזורי התעשיה להתפתח בשקט ובאווירה נורמליים, ומי יודע אם לא היו מתרוקנים מיושבים כאמור עד כדי נטישה חו"ש. ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
הראל
  באום   29/10/18 13:29
על פי הניתוח שלך אפשר לחשוב שהרשות נלחמת נגד החמאס ואנחנו הרווחנו מזה שהחמאס לא השתלט על יו״ש בגלל הרשות ו/או הפת״ח וכך יכולנו לפתח את ההתנחלויות.אבל המציאות בשטח אומרת שאנחנו אלה שנלחמים בחמאס ולא הרשות.אז מה קיבלנו בעצם מאוסלו? גם אנחנו ממשיכים להילחם בחמאס ונגד כל טרור אחר שנמצא בשטח וגם קיבלנו ישות טרוריסטית ביו״ש שקיבלה הכרה בעולם ויכולה לנהל את המלחמה נגדנו בעולם כולו,באקדמיות,במישור הדיפלומטי,בתקשורת ,באו״ם ,בהאג ואיפה לא פלוס הרבה כסף שזורם.אנחנו במו ידינו יצרנו גורם שיוכל להילחם נגדנו לא רק באמצעות טרור אלא גם באמצעות כל הכלים שיש למדינה נורמלית שהזכרתי אותם.הפלוס היחידי של אוסלו הוא שהוסר החרם הערבי וחברות החלו לעשות איתנו עסקים.במילים אחרות,שיחדו אותנו ברווח כלכלי כדי לזמבר אותנו יותר מאוחר והזימבור הגיע כאשר פתאום נוכחנו לדעת שהעולם המערבי מתחיל לפקפק בעצם קיומנו ואפילו ישראלים החלו לפקפק בעצם קיומנו.זה בדיוק התוצר של אוסלו.אם הילרי קלינטון היתה נבחרת לנשיאות המגמה הזו היתה הולכת וגוברת והחרם הערבי שהיה לפני אוסלו היה משחק ילדים לעומת החרם שהיה מטיל עלינו העולם המערבי הנאור.מזל שטראמפ הפציע.לסיכום,רבין מיהר מדי והוא דיבר על ״חלון הזדמנויות״,עוד מושג מכובס של מי שרוצה להכנס בכח אל ההיסטוריה.קשה להעריך מה היה קורה לולא אוסלו אבל מה שבטוח זה שלא היו נהרגים 1500 אנשים ברחובות ועוד אלפים רבים שנפצעו ומדינת ישראל היתה הרבה הרבה פחות מבולבלת ויותר בטוחה בצידקת דרכה.ההיסטוריה תתקן את העיוות שיצר רבין והרשות הפלסטינית תעלם כך או אחרת.
כתוב תגובה ל- באום
בחזית פנימית=רק רש"פ נלחםבחמאס
  ע_הראל   29/10/18 16:17
אין לך באום מושג כנראה מה זה נקרא שחמאס משתלט על הרחוב המקומי, מקלקל כל פרנסה קבועה של משפחות וחמולות- וכך משעבד אותם פוליטית ומאלץ אותם (כולל ילדים) להתאבד על הגדר (בעזה) תמורת פת לחם ומעט מי שתיה, וזרם חשמל למספר שעות ביום במקרה הטוב, זאת מלבד שיעבודם המוחלט לחפירת המנהרות! ₩$₩$₩ תבין חד וחלק, צה"ל אינו יכול להילחם "בחזית הפנימית" נגד חמאס שעובד בשיטת החיזבללה (כפי שהשתלט בלבנון, שמשפחה וחמולה שלא סרה למרותו, לא מעבירה לו מס מינימום ולא שולחת מקצת בניה להתגייס בשורותיו, תסבול פגיעות ואף רציחות של בניה בדרכם לבי"ס)! ₩$₩$₩ אגב זהו שיכלול קל של שיטת סדאם בעיראק, שמשפחה או חמולה שלא משתחווה למרגלותיו- אזי אחד או יותר מבניה המגוייסים בצבא ימצאו פתאום את מותם בתאונת דרכים או אימונים!! ₩$₩$₩ ושמעתי שבמקרים "חמורים" שחייל ניסה לערוק מהצבא כמו בעת מלחמת עיראק-איראן שסדאם יזם אותה בוודאות, אז גופתו המנוקבת כדורים הוצגה להוריו- תוך דרישה שישלמו בעצמם את הוצאות קבורתו (וכנ"ל נעשה בעיתות "רגיעה", שאם סדאם רק חשד שאיזה יחידה צבאית אינה משבחת אותו מספיק יומם ולילה, אז הוא לקח באופן אקראי כמה מקציניה כנראה גם הזוטרים, הוציא אותם להורג בירייה וכך החזיר אותם אל הוריהם לקבורה- ויודגש שההרוגים נלקחו באופן אקראי)! ₩$₩$₩ בכל זאת למזלנו אין זה המצב ברש"פ היום, כי לפחות אין טרור פנימי, ולמעשה גם אין צורך כי ישנו ים של מתנדבים למגוון אירגוני הביטחון של הרש"פ תמורת שכר נאה וכלכלה יפה בוודאות! ₩$₩$₩ וזו גם הסיבה שאירופה ומדינות ערב וגם אובמה בזמנו- לוחצים עלינו לסגור "דיל" עם אבו מאזן כביכול לפני שיהיה מאוחר; אך הבעיה מבחינתנו היא מה נעשה אם החמאס ישתלט בכל זאת על יו"ש לאחר אותו דיל מוצע? לכן אנו אומרים את האמת מבחינתנו שאין כרגע פרטנר ממילא (וגם השמאל הציוני מסכים שאין כעת פרטנר לשלום) -מה גם שהחזיתות הצפונית והאיראנית מאיימות עלינו יותר מתמיד, ומי יודע אם לא ניאלץ מתי שהוא להנחית מכת מנע רצינית וחזקה !?! ₩$₩$₩ אגב אחמד טיבי פירסם אתמול תמונה מזעזעת בטוויטר של 3 הילדים מעזה שנהרגו עת התנפלו על הגדר, בפנים גלויות כשהם שכובים על סדיני בית החולים הלבנים והמגואלים בדם; זו חוצפה אומנם מצידו של טיבי להאשים את צה"ל בפשע מלחמה, ואנו דוחים את דיבתו בתוקף, אך זה נותן לנו הבנה כואבת מה קורה כשהחמאס (או דאעש או חיזבללה) משתלטים על הרחוב הערבי והפלסטיני - הן זהו פשוט הגהינום עלי אדמות! ₩$₩$₩ אגב אסור בשום אופן להתייחס חו"ש להתגרות המרושעת של טיבי, כי מיד הוא יטען בחזרה כי הכובע בוער כביכול על ראש הגנב וכו'. ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
מה אתה מספר לי
  באום   29/10/18 20:55
סיפורים שאני יודע אותם.יכולת לחסוך מעצמך את המאמץ.בתכלס,אנחנו ממגרים את החמאס ביו״ש כי ביו״ש קיימת אפשרות לעבוד בגלל תנאים טופוגראפים ועצם היות ישובים יהודים בשטח.בעזה התנאים הם אחרים ואין שם ישובים יהודים.הרשות נוקטת בשיטת הדלת המסתובבת ואולי אפילו רק מפריעה למלחמה בטרור אבל היא בעצמה נלחמת בנו בשיטות אחרות.החמאס והרשות הם שתי זרועות שנלחמות בנו במקביל ומי שמונע למשל מצה״ל לעבוד כמו שצריך נגד החמאס זה הרשות שמפמפמת בעולם על פשעי מלחמה של צה״ל.הבנת את השיטה שלהם? השוטר הטוב והשוטר הרע.אנחנו הכנסנו את עצמנו למלכודת כי איפשרנו לפלסטינים לעבוד בשתי זרועות שלופתות אותנו מכל הכיוונים ואת זה בדיוק יצרה אוסלו.תקרא טוב את מה שאני כותב ותחשוב ואל תמרח לי סקירות היסטוריות על מי זה החמאס.אני יודע.
כתוב תגובה ל- באום
עזוב צהל=>חזית פנימית רשפ*חמאס
  ע_הראל   30/10/18 04:26
כרגע חמאס בקושי מבזבז אנרגיה נגד צה"ל, כי המאמץ שלו מופנה רק לחזית הפנימית - לדחוק את הרש"פ, כדי להשתלט על הרחוב הפלסטיני ביו"ש; ובכן בחזית הפנימית הזו (המלחמה על הרחוב הפלסטיני) אין לצה"ל יד או רגל אף לא שום שייכות; אם חמאס ינצח בחזית פנימית זו, אזי יו"ש תהפוך לעזה! ואילו זה היה קורה לפני 23 שנים חו"ש כשהיה חלל ריק בהיעדר רש"פ (כלומר בהיעדר אוסלו), אזי לדעתי ההתנחלויות לא היו יכולות להיתפתח באופן נורמלי, ומי יודע אם לא היו גוועות חלילה ומתרוקנות מתושביהם! ₩$₩$₩ כנ"ל בחזית עזה, המחשבה כאילו חמאס מכוון (כרגע!) למלחמה נגד ישראל אינה אלא טעות! ₩$₩$₩ החמאס להבנתי עוסק בחתרנות נגד מצרים יחד עם גורמי ג'האד ודאעש, כדי לחדור יותר לחצי האי סיני; לשם כך חמאס מחמם על אש קטנה את גזרת הגדר עם עוטף עזה, מה שלא מאיים כל כך על ישראל אלא דווקא מחזיק את מצרים בגרון - והיא זו שנכנסת לפאניקה של "הסדרה" עם ישראל, כי אם יתלקח עימות כולל מול עזה עלולה מצרים לחטוף כ 2 או 3 טילים באיזורים הרגישים שלה- קרוב לתעלת סואץ וקרוב לשרם אלשייך, מה שעלול לגרום לאובדן הכנסות עצום של כ $20 מיליארדים בעסקי השייט והתיירות, שזה עד שליש מתקציב מצרים השנתי להערכתי, מה שעלול להוביל לקריסת המשטר במצרים בין לילה - עם מהומות דמים שאחריתה מי ישורנו. ₩$₩$₩ ובכן בניגוד לטענתך באום לעיל לא נתתי סקירה היסטורית של תולדות החמאס, אלא של החזית הפנימית חמאס-רש"פ ביו"ש- שאינך מודע לה באמת, או יותר נכון שאנשים לא מודעים שזה מחוץ לרדיוס הפעולה של צה"ל ומדינת ישראל בכלל. ₩$₩$₩ ובכל מקרה בל נשכח כי כל הדיבור כאן בינינו אינו אלא ויכוח אקדמי ותיאורטי לגבי האירועים מהעבר, ואילו לגבי המסקנות לעתיד אין חילוקי דעות בינינו - לאמור שאין מקום לשום יישות פלסטינית עצמאית ביו"ש, לא מעבר לקנטונים עם אוטונומיה כזו או אחרת. ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
אתה מוציא מהחמאס
  באום   30/10/18 12:21
את היעוד האמיתי שלו והופך אותו לעוד איזה אירגון טרור כמו אל קעידה או דאעש שבמקרה הגיע לכאן ומנהל מלחמות על מנת לצבור כח.אז מטרת החמאס היא לחזור לאדמות הכבושות כלשונם, לכבוש את הארץ והאויב שלהם הוא אנחנו ולא אף אחד אחר.המלחמות הפנימיות בתוך החברה הפלסטינית הם כמו המלחמות הפנימיות בתוך החברה הישראלית רק שאצל הפלסטינים זה כולל גם נשק חם.אבל המלחמות הפנימיות לא באות על חשבון המטרה העיקרית של כל אירגוני הפלסטינים שהיא סילוק היהודים מהארץ.במישור הטקטי אפשר לייחס לחמאס כוונות שהם מעבר לסיכסוך שלהם איתנו אבל אנחנו לא עוסקים כרגע בטקטיקה אלה באסטרטגיה.גם אוסלו היה אמור להתעסק באסטרטגיה אבל הוא התעסק רק בטקטיקה וכיוון שאסטרטגיה היא הבסיס לכל מהלך,אוסלו נכשל והוא לא היה אמור בכלל לצאת לדרך.אתה מתייחס לאוסלו מהבחינה הטקטית ומדבר על אלמנטים שקשורים לשטח ומה היה קורה להתנחלויות ודברים מסוג זה.אלה דברים שיש להם פתרון טקטי וטכני כי הרי בטקטיקה מדובר פה,אבל לחוסר אסטרטגיה והתעלמות מתהליכים אסטרטגים שיקרו כתוצאה מהפעולות שאתה מבצע,אין כבר שום פתרון והעובדה היא שמדינת ישראל נשארה עם התחתונים ביד כאשר העולם המערבי התחיל לפתח תזות שיתכן שלמדינת ישראל אין בכלל זכות קיום.את זה אדריכלי אוסלו לא ראו כי לא היתה להם אסטרטגיה והם מכרו לנו מוצר דפוק.אתה בא ואומר שהמוצר לא היה דפוק כי בכל זאת הוא פעל חודשיים אבל מוצר טוב פועל שנים. מעבר לזה,עליית אל קעידה,דאעש ושאר אירגוני הטרור באה כתוצאה מאוסלו.באוסלו העולם המערבי לקח אירגון טרור ונתן לו לגיטימיציה מבלי שאותו אירגון טרור הפסיק להיות אירגון טרור.מה הבינו מזה גורמים בעולם? שאפשר להיות גם אירגון טרור וגם חלק ממשפחת העמים בו זמנית.ואז החלו לצוץ אירגוני טרור עם שאיפות גלובליות כי אם אנחנו חלק ממשפחת העמים אז גם לנו מותר להתפרס ולהשתלט על פני הגלובוס.הבעיות שהעולם המערבי ניצב לפניהם היום הם כתוצאה מאוסלו והסכר שנפרץ שם. העולם המערבי מסרב להבין את זה ומסרב להילחם בחיידק המקורי שגרם לתחלואים שלו ולכן הוא יקבל את הימין הקיצוני.אם לא תיקח אנטיביוטיקה היום,מחר תעלה על שולחן הניתוחים.
כתוב תגובה ל- באום
מבחןהתוצאה=ישראל&רש"פ נגד חמאס
  ע_הראל   31/10/18 13:18
הרי בתורה אומר הבורא בפירוש כי יגרש הזרים מהארץ באיטיות ובשלבים (כי) "פן תרבה עליך חיית השדה"; אפילו בורא עולם קבע שאין זבנג וגמרנו! ₩$₩$₩ וזה מה שקרה באמת! לצערינו לא עלו מיליוני יהודים לארץ מיד לאחר ששת הימים, כי אחרת היינו פשוט מיישבים אותם ביו"ש (ונגב והגליל) ומצפצפים על כל העולם. ₩$₩$₩ אך 20 שנה לאחר ששת הימים, היו מעט מדי התנחלויות רזות- והתחילה אינתיפאדה לא משנה למה, ומאידך היה חלל ריק ביו"ש וחמאס עמד להשתלט על הרחוב הפלסטיני; במצב שכזה לא הייתה ברירה לרבין (או לכל מנהיג אחר) אלא להחזיר את ערפאת ליו"ש אף לצייד אותו בנשק קל, כדי ליצור קונטרה לחמאס; ועובדה שסידור כזה מחזיק מעמד עד היום, ועובדה שאף אחד רציני לא מעלה על דעתו להפסיק עם הסידורים הללו (כי תיאורטית נוכל בקלי קלות למוטט את הרש"פ, ואז חמאס ישתלט על הרחוב הפלסטיני תוך שבועות או חודשים ספורים, כאמור בשיטות סדאם וחיזבללה - ואז זה בלתי הפיך וגם עלול לדעתי שוב לסכן חו"ש את עתיד ההתנחלויות). ₩$₩$₩ אז האם נקרא לזה "הפרד ומשול"? אין תגובה! ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
הנכדים המסיתים
  יהודי מפוכח   28/10/18 22:43
כתוב תגובה ל- יהודי מפוכח
3
בהחלט נאום צבוע
  עמוס שנער   27/10/18 21:24
והכי מרגיז זה כל "אנשי התרבות" והאנשים הרואים את עצמם כאנשים מתקדמים שצפו במסך והנהנו לעצמם: "או .... איזו נכדה חכמה", "או .... כמה שהימין פרימיטיבי, קיצוני ומסוכן". כשלמעשה, מדובר בנאום הכי צבוע שיש ואם ישנה הסתה, היא מכוונת בעיקר נגד נתניהו ורגב. אם חלילה יפגעו בנתניהו או ברגב. מישהו מהשמאל ייקח אחריות?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
The pot calling the kettle bla
  Krilov   28/10/18 15:47
כתוב תגובה ל- Krilov
4
יצאת מדעתך - אתה נורמלי?
  סאל מונלה   28/10/18 13:44
"בגלל הסבא שלה נפלו פה הרבה יותר מאלף קורבנות טרור"!
כתוב תגובה ל- סאל מונלה
5
לא הבנתי מה לא נכון
  הירונימוס   28/10/18 15:44
במה שהיא אמרה. פרק לשיוך השגוי של איזו עיתונאית ללשכת ראש הממשלה, מה עוד לא נכון היה בדבריה?
כתוב תגובה ל- הירונימוס
סמולניםלא לקשקש=התמודדו בקלפי
  ע_הראל   28/10/18 20:53
למי יש זמן לבדוק קשקושים של סמולנים ליצנים מה נכון או לא? דחיל רבק, התמודדו בקלפי ודי לגרד. ₩$₩$₩
כתוב תגובה ל- ע_הראל
6
אילו השכילו הנכדים של רבין לקר
  קורןנאוה טבריה   29/10/18 04:33
אילו השכילו הנכדים של רבין לקרוא את ספרו של סבא יצחק ''פנקס שרות'' ואת ספרו של דן מרגלית ''ראיתי אותם'' - הם היו מתביישים להסית נגד הימין והבנימין=וביתר-שאת לשקר ולסלף את העובדות ולשכתב את ההיסטוריה - שזה די אופייני למפא''י לדורותיה וגלגוליה - וליורשיהם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
7
לאיזה ''אחדות'', ''איחוי'' ו''
  קורןנאוה טבריה   29/10/18 05:10
לאיזה ''אחדות'', ''איחוי'' ו''ריפוי'' מתגעגעת הרוטמן? לאחדות ששררה כאן מאז הסיזון וה'פנקס האדום'? או בממשלת 'מפ''ם'? 'המערך'? 'אמת'? 'העבודה'? או לאחדות ששררה בממשלת 'השלום' באוסלו לנוכח השימוש האלים והציני נגד הדמוקרטיה - שעשה הסבא שלה וראש השב''כ שלו כרמי גילון ב'שמפניה' שלהם - לצורך הון פוליטי ואחדות השמאל נגד הימין והבנימין במטרה להבאיש את ריחם והשנאתם על כל העולם ואשתו - באמצעותו של סוכן השב''כ השימושי אבישי רביב - ששימש כפרובוקטור בשירות ממשלת רבין-פרס-ביילין - על חשבונו של הציבור הנרדף!!! הרי המפלגה הגזענית והמפלגת של הסבא שלה מאז קום המדינה היא זו שהמציאה את השיטה הבולשביקית: 'הפרד ומשול' - ורדפה, הלשינה והסגירה יהודים לידי האויב הבריטי ולא היססה להעליל עלילות דם ולרצוח בכל מי שלא התיישר עם הקו של ה'פנקס האדום' וציית למפלגה שלא בחלה באמצעים לקדש את שלטונה היחיד: בתותחים, עלילות ו'שמפניות'=כפי שמעידה ההיסטוריה המדממת! החוצפה של נכדיו של רבין - שוברת שיאים חדשים כל שנה ברצח רבין, כאילו שהימין היה אשם שהסבא שלהם סירב ללבוש איפוד מגן ולזלזל באזהרות השב''כ - או שגם הוא היה בסוד ההתנקשות המבויימת - לכן סריב ללבוש איפוד מגן? זכות הציבור לדעת! ההסתה של נכדיו נובעת מתוך בורות ממאירה!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il