|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
דן מרגלית
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חרפה שעיר הבירה היא עיר עניה
מאת: איתן קלינסקי  |  29/11/2018
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
ירושלים אור העוני לכל הגויים
  "אור" לגויים"   29/11/18 10:27
בעולם המערבי ירושלים היא האור לעוני לגויים. במזרח יש לה מתחרים על התואר כי גם קהיר היא עיר ענייה כמו ירושלים. זו בושה וחרפה שהעיר היחידה בעולם המערבי זו עיר הנמצאת בתחתית הסולם ומדשדשת במעמקי העוני ורק מדרגה אחת מעל המדמנה .
כתוב תגובה ל- "אור" לגויים"
פועלי בניין וחקלאות וכל עבודה
  ב .ל   30/11/18 22:06
זה מה שהערבים צרכים עבודה ופרנסה שאין להם במדינות ערב אלה אם מי שהוא מהם מעדיף לעבור למדינה ערבית שם ימות ברעב או בענויים מהמשטר כל הערבים מעדפים כיבוש ישראלי ולא שלטון פלשתיני
כתוב תגובה ל- ב .ל
2
שואבי מים בכל העולם
  ה.א   29/11/18 10:36
איתן, תוכל אולי לומר לי מדוע המוסלמים הם שואבי מים בכל העולם? מדוע הם מובילים את הטרור העולמי? ירושלים לא נתנה ולא תיתן פתרון לבעיה כלל עולמית, ירושלים היא עוד סימפטום אחד בבעיה זו (ואתה מציג את הבעיה במלוא חריפותה), ומה מקור הבעיה? האם הבעיה גנטית? ח"ו, הבעיה היא במנהיגות של "שתו לי אכלו לי", מנהיגות עצלה ונרפית אשר אין למוסלמים כל סיכוי עמה. שים לב שבכל מקום בו יש ניצוץ של הנהגה מובילה לפרנסה, חינוך, רןןחה שם נראים ניצנים של תקוה עד אשר האיסלאם הקיצוני משתלט שוב. איתן המקור לבעיה הוא אותו קו המנחה את ההנהגה הערבית במדינת ישראל הנהגה שאתה שותף לה. חפש את הבעיות אצלך ולא אצל אחרים.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א חוטא בחטא ההכללות.
  לא להכללות.   29/11/18 20:18
אני ה.א פובלציסט חוטא בחטא ההכללות. למוסלמים יש "מנהיגות עצלה" ולחרדים היהודים "מנהיגות שרלטנית". ה.א חוטא בחטא ההכללות.
כתוב תגובה ל- לא להכללות.
3
ירושלים של זהב ושל עוני
  ירושלים של זהב   29/11/18 10:45
חבל שירושלים של זהב , של נחושת ושל אור היא גם ירושלים של עוני. יש לנו שר לענייני ירושלים המתפאר על עבודתו למען ירושלים, אך השר זאב הלקין יחד עם ראש ממשלת ישראל נושאים באחריות שירושלים של זהב היא גם ירושלים של עוני .
כתוב תגובה ל- ירושלים של זהב
כל האנטי ציונים נדונו לעוני
  ב,ל   1/12/18 16:44
ערבים שרובם היו גוועים ברעב או חים בחרפת רעב בכל מדינה ערבית אחרת בעולם נהנים כאן מרמת חיים הגבוהה ביותר בעולם הערבי ואין ולא תמצאו פלשתיני אחד המוכן לוותר על הזכות להיות אפילו תושב ישראלי החרדים האנטי ציונים חיים בעוני מרצון ועבורם אין כאן בעיה זהו אורח החיים שהם מבקשים לכן כרגיל המיסיונר הפלשתיני משקר כדרכו בקודש
כתוב תגובה ל- ב,ל
4
והמנהיגות החרדית - אותה מחלה
  ה.א   29/11/18 10:52
והמנהיגות החרדית - אותה מחלה ממארת. שם זה לא "אכלו לי שתו לי", זה סתם שלטון של חבורת שרלטנים על קבוצות שהעוני שלהן, הבורות שלהן, והעדר חלופות תעסוקה שלהן, היא היא הכוח שבאמצעותו השרלטנות המרושעת והחמדנית הזו, פוגעת בציבור. דת זה דבר מאד יפה, כאשר יש לו גבולות ברורים, כאשר הדת דורכת על הגבולות והאלוהים הופך כלי להרג המוני וכלי לדיכוי המונים, כמו בחברה בחלק ניכר המוסלמית, כמו בחלק ניכר מהחברה החרדית בישראל, התוצאות הן דיכוי השפלה ועוני מן הסוג אותו אנו רואים בירושלים ובמקומות אחרים.
כתוב תגובה ל- ה.א
מגיב ה.א רדוד, רדוד, רדוד
  זאביק צ.   29/11/18 17:06
ירושלים עיר ענייה . והמגיב מצא את האדם החרדי, את ההנהגה החרדית. בושה וחרפה להאשים את החרדים בדירוג המכוער של ירושלים . כך מתנהג מגיב רדוד , כך מתנהג מגיב עלוב נפש.
כתוב תגובה ל- זאביק צ.
אין כל ספק-הנהגת החרדים אשמה
  ה.א   29/11/18 22:03
אין כל ספק-הנהגת החרדים אשמה, העוני החרדי בירושלים נובע מההנהגה החרדית, זו המונעת מהם השכלה, זו המונעת מהם תעסוקה, זו המונעת מהם שירות בצבא. הם הרי לא נולדו חסרי כושר פרנסה, הם ודאי חכמים ונבונים ויכולים ללמוד אנגלית, חשבון, להיות רופאים, עורכי דין, קציני צה"ל ומשטרה ומה לא, אבל ההנהגה שלהם נפשעת. הם נעשים כאלה בגלל ההנהגה שלהם. אבל זה משתנה, הם מתחילים להתפכח. קצת סבלנות. האנטישמים הם אותם רבנים ומנהיגים ההורסים את הקהילה הזו ואת עתידה.
כתוב תגובה ל- ה.א
תגובת ה.א היא תגובה אנטישמית
  התגובה של ה.א   29/11/18 19:51
מי שכתב על ההנהגה החרדית בהכללה "שלטון של חבורת שרלטנים" הו אנטישמי. ה.א שכתב את התגובה הזו החליט להיות אנטישמי, וחבל.
כתוב תגובה ל- התגובה של ה.א
5
הגורם לעוני בירושלים עפ"י איתן
  שלמה המגיב   29/11/18 16:06
עפ"י המדד החברתי כלכלי שפורסם , ועל בסיסו כותב קלינסקי את תובנותיו כאן , אזי באשכול 2 , העני ביותר , נכללות מלבד ירושלים , הערים בני ברק , מודיעין עילית , ביתר עילית ובית שמש , וכל טמבל מבין מיד , שהמכנה המשותף לערים אילו , ומן הסתם , הגורם לעוני , זה מאפייני הקהילה החרדית הדומיננטית בערים אילו , כלומר משפחות גדולות , אחוז נמוך של מפרנסים , אחוז נמוך של משכילים , והתוצאה הינה חד משמעית , והסיבה לעוני ברורה לכל דרדק מתחיל בעבודה סוציאלית. טוב , אבל איתן לא "יפספס" הזדמנות , "לדחוף" את משנתו המדינית הידועה וזיקתו לעם הפלשתינאי המיסכן שגר בירושלים , שסובל עקב "זקפה לאומנית חשוכה " בעיר בירתנו , שהתנהלות פרנסיה , כלפי "ארבעים אחוז מתושביה נטולי האזרחות הישראלית " גרמו להם "לחיות בחוסר תקוה..מעמד משפטי לא בטוח..חוטבי עצים ושואבי מים של העיר..משכורות נמוכות..מחסור במאות כיתות..הרס מאות בתים באזור מגוריהם.." , וזה הסיבה לעוני של ירושלים ולהיותה באשכול המדד כלכלי חברתי , הנמוך ביותר , עפ"י פרשנותו "האובייקטיבית" ונטולת ההטייה של איתן קלינסקי. אתם הבנתם את קלינסקי ? ,ההתייחסות המפלה לעם הפלשתינאי הגר בירושלים , זה הסיבה לעוני ואם ניתן לעם הפלשתינאי " תקווה , אזרחות , מעמד משפטי בטוח " וניתן להם "לבנות חופשי בתים היכן שמתחשק להם ולא נהרוס אותם " , אז תראו פתאום , איך "המשכורות" שלהם יצמחו מעלה , איך במקום להיות "חוטבי עצים ושואבי מים " של התושבים בירושלים , הם יהיו העילית של הפקידות הבכירה בעיריה , במשרדי הממשלה , בניהול בתי המלו ובכלל בתיירות וירושלים שלנו ושל קלינסקי , תדלג לאשכולות הגבוהים ביותר במדד של הלמ"ס. וזה רק אם נתייחס כראוי לתושבים הפלשתינאים של ירושלים , שעפ"י סקרים שנערכו , רובם לא מעוניינים לחיות תחת השילטון הנאור של אבו מאזן , ורוצים להישאר במעמדם הקיים היום בירושלים. מה נאמר על קלינסקי , ממאמר למאמר , יש לקוראים הרושם , שהוא דובר אש"פ או חמאס ,באשר מזדהה לחלוטין , עם הנרטיב הפלשתינאי , ממש מביך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
6
מצא ערבי1 שיוותר על ת"ז כחולה
  ב .ל   29/11/18 16:26
למרות כל הסיפורים והעלילות של קלינסקי לא תמצא ערבי אחד במזרח ירושלים שמוכן לעבור לשלטון פלשתיני והחלום של כולם הוא לקבל ת"ז ישראלית מעניין למה ואיך קלינסקי שמסתבר שונא אותם עד כדי כך שהוא מוכן שאותם ערבים ימותו מרעב ומעוני וממחסור כמו במצרים או בירדן או בתימן העיקר שלא יהיו תחת שלטוננו
כתוב תגובה ל- ב .ל
7
ל"גאון" אפרים הלפרין
  אפרים תתבייש   29/11/18 17:28
רחובות בעיר הבירה מלוכלכים , המגיב ה.א , אפרים הלפרין, מצא את האשם ההנהגה החרדית ואם אפשר כם ההנהגה מוסלמית ואפילו את אלוהים. בירושלים חסרות כתות לימוד , וישנה מציאות שילדים יהודים וילדים ערבים לומדיפ בחדרים מושכרים זה באשמת ההנהגה החרדית וההנהגה המוסלמית. מידה גדולה של טיפשות ומידה גדולה של רשעות התמזגו להם יחד בתגובה של מגיב המצטיין בהתלהמותו והפעם כיוון אותה משום מה להנהגה החרדית. היא שמה בעוני, היא אשמה בדירוג הנמוך של ירושלים. תתבייש לך , אפרים הלפרין.
כתוב תגובה ל- אפרים תתבייש
תזדהה אידיוט
  ה.א   29/11/18 18:58
תבדוק את ההכנסה הממוצעת של הערבים בירושלים, של החרדים ושל כל השאר והתומונה תתבהר לך. כל קבוצה אחראית לגורלה. חלקים ניכרים מהמוסלמים בכל העולם נראים כמו המוסלמים בירושלים, בגלל ההנהגה שלהם, החרדים בירושלים ובכלל בארץ שונים מהחרדים בניו יורק למשל, כי שם הם מבינים את הצורך ללמוד ולהתפרנס, ולכן כאן המצב הכלכלי שלהם הוא באדמה. הכל תלוי בהנהגה המקומית, לו להנהגה המקומית היה חשוב מהתושבים ולא מעצמה, לו היה חשוב לה רווחת התושבים ולא ההון העצמי, הכל היה נראה אחרת, עובדה כך נראים המוסלמים בכל העולם, כך נראים החרדים הקיצונים לאורכה ולרוחבה של המדינה לא רק בירושלים. אתה רוצה להבין למה כך נראים ערביי מזרח ירושלים? שאל אל אחמד טיבי, שאל את עודה (לא זוכר את שמו המלא) - להם התשובות, הם האחראים. ולגבי הניסיונות נפל חולניים לזיהוי אחרים (מבלי להזדהות), אני מקווה שרשויות החוק יפעלו כראוי ויטפלו בעבריינים הנקלים. אני בכל מקרה עושה את המאמץ הנדרש שכך יקרה, בואו נקווה כולנו שאצליח וכך נעקור עוד כמה עשבים שוטים מאתרי האינטרנט, עשבים שוטים המרעילים את השיח, ומזהמים את החברה, נמחוק עוד כמה עברייני סייבר מרשימת עברייני הסייבר.
כתוב תגובה ל- ה.א
ה.א חטא בחטא ההכללות
  תגובה..   30/11/18 03:07
מצער, שהמגיב ה.א מתעלם מהמשפט "הנהגה שרלטנית" כשהתייחס לחרדים . מי שרואה כאן הכללה צודק. כך אין מקום להתייחס להנהגה החרדית . מי שסבור שהמגיב חטא בחטא ההכללה צודק. חבל שאותו מגיב כתב את המילה אנטישמי לכתובתו של המגיב .
כתוב תגובה ל- תגובה..
המונע לימוד כללי מילדיו-פושע
  ה.א   30/11/18 09:32
מי שמונע לימוד כללי מילדיו - הוא פושע ואם הוא מנהיג קהילה הוא פושע ושרלטן, מי שמונע תעסוקה עתידית מילדיו הוא פושע ואם הוא מנהיג קהילה הוא פושע ושרלטן. אנא הראה לי כמות משמעותית של מנהיגי קהילה חרדים הפועלים למעד לימודים כלליים לילדי חרדים, ולמען אפשרות בגרות ולימודים אקדמיים לילדים המסכנים האלה, על מנת שיהיה להם מקצוע ואסכים אתך שהכללתי, הם לא רק הורסים את הילידים, הם הורסים גם את הדורות הבאים שלהם. ההורים שלהם בלחץ המנהיגים הפוליטיים והדתדיים השרלטנים והמרושעים מונעים מהם כל עתיד (אומרים שהלחץ והסחיטה העיקריים הם בחרמות ומניעת שידןך) , כאשר הילדים המסכנים האלהה מגיעים לגיל 20 כמעט כל הדלתות התעסוקתיות סגורות בפניהם ואצל רובם לא ניתן כבר לתקן. מדובר בפשע לאומי אשר רק המופרעים המרושעים וחולי הנפש שלא מחסנים נגד חצבת משתווים לו.
כתוב תגובה ל- ה.א
שעושה מעשה לא ראוי
  שבת שלום ל-ה.א   30/11/18 14:00
ה.א מתלהם. לבקר ביקורת מוצדקת גישות של מנהיגים בעדה החרדית אסור שתעבור דרך המילים - "פושעת" ו"שרלטנות", מי שעושה זאת עושה מעשה לא ראוי.
כתוב תגובה ל- שבת שלום ל-ה.א
פושעת+שרלטנות בריבוע.
  ה.א   30/11/18 15:12
איזה הסבר ניתן לתת למינעת פרנסה מקהילה שלמה לדורות פרט לפושעת+שרלטנות? הטענה הקודמת היתה על "הכללה" ועתה ברור כי אין כל "הכללה" הפשע והשרלונות מושרשים מאד מאד עמוק. וכאשר נגיע לממלכת ה"כשרות" נדבר גם על חמדנות, כן גם או בעיקר חמדנות שמובילה את הסיפורים מסמרי השיער האלה - בכל כת דתית בין אם היא יהודית ובין אם היא מוסלמית. לשמחתנו הכתות היהודיות אינן רצחניות, הן "רק" מתאכזרות לילדים שלהן. שלמה המגיב פירט את הריכוזים הגיאוגרפיים של הכתות האלה. יישר כוח שלמה. אגב אין לי טענות ישירות לציבור החרדי, הציבור החרדי, כמו המוסלמי שבוי בידי שרלטנים חמדנים, ועד אשר לא יתקומם - לא יזוז כלום. אצל החרדים יש ניצני התקוממות, אצל המוסלמים לצערי לא.
כתוב תגובה ל- ה.א
המגיב ה.א טועה
  המגיב ה.א טועה   30/11/18 17:16
חבל שהמגיב מחזיק בדעתו וממשיך להשתמש בביטויים שרלטנות ופושעת. יש הבדל תהומי בין ביקורת ובין הכינויים שאתה משוכנע שמוצדק להשתמש בהם.
כתוב תגובה ל- המגיב ה.א טועה
שרלטנות פושעת+אכזריות+התעללות
  ה.א   30/11/18 19:26
שרלטנות פושעת+אכזריות+התעללות - כך אני שופט מנהיגי קהילה המונעים מילדי הקהילה השכלה ו/או פרנסה ו/או רפואה מתקדמת וכיוצא באלה - אפילו אם מדובר בבני עמי. על אחת כמה וכמה אם מדובר בבני עמי.
כתוב תגובה ל- ה.א
8
יהירות של זאב הלקין.
  איפה הלקין?   29/11/18 17:49
לקרוא ולא להאמין כיצד בכל ההתבטאויות של זאב הלקין במסע הבחירות שלו הוא התפאר על תרומתו לפיתוןה של ירושלים . עד היום אפשר לראות שאריות של שלטים "אני פעלתי לפיתוחה של ירושלים - תנו לי להמשיך". ועכשיו אני מבין שהפיתוח הזה הוא ירידה מאשכול 3 הנמוך לאשכול 2 שהוא עוד יותר נמוך.
כתוב תגובה ל- איפה הלקין?
9
לא מגיע לירושלים
  אשכול 2   29/11/18 18:36
לעיר הבירה שלנו מגיע דירוג גבוה יותר. וחבל שאת שמה של ירושלם נושאים מנהיגנו במלל ולא במעשה
כתוב תגובה ל- אשכול 2
10
טעות פרודיינית של שרת המשפטים
  טעות פרודיינית   30/11/18 08:20
שרת המשפטים "שכחה" שהמפכ"ל הוא מפכ"ל של משטרת ישראל ולא כפי שהיא הדגישה בשידור ברדיו ובטלויזיה, שהמפג"ל הוא מפכ"ל של הממשלה. כך נראית ירושלים כעיר שבה מרוג ממשל שמסתאב, ממשל שממנה וועדות, אבל אם החלטת הוועדות אינו נראות לו הוא פוסל אותןץ משל שרמס מערכת משפטית נמוג אחרי פחות משבעים שנה בתקופת החשמונאים. נאחל לעצמנו שנתעשת מהר ונמגר את הממשל המסואב , שמרכזו בירושלים. בממשל הזה ישנה מפלגה שכרכי הדמוקרטיה הם זרים לה. מהמפלגה הזו קמה שרת משפטים שלועגת למסקנות וועדות ממשלתיות, כשהו לא לרוחה. יש במפלגה הזו חבר כנסת המוכן לעלות עם טרקור על מערכת המשפט. יש במפלגה הזו יושב ראש שהוא גם שר החינוך הרואה בפרקליט הצבאי אוייב כמו שהוא רואה בחמאס אויב. צו השעה להציל את ירושלים מידי העלולים להחיבה=ה.
כתוב תגובה ל- טעות פרודיינית
11
לא מגיע לה להיות עיר ענייה
  ירושלים של זהב   2/12/18 08:55
כתוב תגובה ל- ירושלים של זהב
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il