s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
זו חליפתי
מאת: איתמר לוין  |  24/02/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לוין מתכוון לבייס המזרחי הבבון
  ביביסט   24/02/19 14:46
נכון לוין? כשאתה לועג לבייס אתה מתכווו לבבונים מזרחים פרימטיביים לא כמוכם אנשי הציונות הדתית הלבנים החכמים הטהרנים הטהורים הצודקים המאמינים באלוהים הלבן. אה? אני חצי אשכנזי ואני יורק על עלובים כמוך מתחסדים.
כתוב תגובה ל- ביביסט
אהבתי, תגובה ראויה ביותר!
  שלהבת   25/02/19 05:09
קראתי את תגובתך. והיא מדוייקת ומזוקקת, זה תקופת מה אני חוששת כי לאתר של יואב יצחק נכנס אדם גזען שונא מזרחים, שמת לב כי איתמר מתיימר להיות אינטלקטואל הכותב ספרים ובעל תכונות של מוסר נעלה?, אבל פעם אחת לא התייחס בכתבות שלו בצורה מעמיקה ותחקירנית כפי שהוא יודע לחקור ולבדוק על הפרשה המבישה בישראל והמביישת אותנו העם היהודי “שואת ילדי תימן” ? מה זה אומר עליו עלק איש מוסר ומצפון, איפה הוא מחביא את מצפונו כשאנו נחשפים למסמכים ועדויות מזעזעות על הפרשה הזו?, היתכן שהוא חש בושה ואינו ימסוגל להתעמת עם השבט שלו שהיה מעורב בכך? הייתי מאוד רוצה לקרוא מאיתמר את התובנות המלומדות שלו בפרשה הזו. זה חסר לי באתר החשוב הזה.
כתוב תגובה ל- שלהבת
2
אדיוט שימושי או שונא פתולוגי?
  יאיר ל   24/02/19 14:52
נהתן? מי ערך מסיבת שחרור ב 600,000 ש"ח על חשבוננו? האם שמענו "זעזוע" של איתמר לוין כשמדובר בגנץ? ומה לגבי תמיכה כספית, ארוח וסיגרים של לפיד? היכן ה"זעזוע" של איתמר לוין? ברור שלשיטת הפרקליטות אלשיך קיבל שוחד עתק והוא זה שהוביל את החקירות בעלות של מאות מיליונים, היכן ה"זעזוע" של איתמר לוין? שלא לדבר על כלל "כנופיית שלטון החוק" (ריבלין) ששולטת במדינה ביד חזקה ובזרוע נטוייה ואשר הצדיק לוין אינו מדבר עליה.
כתוב תגובה ל- יאיר ל
3
מונעים הגנה אחרי תפירת תיק
  תקוה ב   24/02/19 15:07
זה מה שנקרא גם וגם. ממש דמוקרטיה במיטבה. ןבאשר לאמירה המתנשאת:שהבייס של נתניהו אינו מצטיין במחשבה עמוקה ובהתייחסות לעובדות. לידיעתך הרבה אנשים אינטילגנטים בעלי השכלה ותארים מאוד מתקדמים תומכים במנהיגותו של נתניהו דווקא מפני שהם מתייחסים לעובדות ולמצבה המדיני, הבטחוני והכלכלי של מדינת ישראל.הם אינם הזויים כמו בשמאל ובוחן המציאות שלהם תקין.
כתוב תגובה ל- תקוה ב
הבעיה שהשמאל עיניו לוטות
  alice   26/02/19 14:10
ולכן אינו מודע לעובדות. זו לא אשמתו. הדיקטטורה הבולשביקית ששלטה בארצנו, וממשיכה עוד היום לשלוט ברוב אמצעי התקשורת, הזינה את מוחות הציבור הישראלי באגדות בנויות על כזבים, תוך האדרת ״מצביאים״ שאת כשלונותיהם המפוארים צבעו בצבעי הצלחה שקריים. השמאלנים לא אשמים. אבל העובדה היא כזו - האוריינטציה של בן גוריון על העדפות מוצאים ומקצועות מסוימים בהבאת העולים, ההתאכזרות לכל העולים המזרחיים והספרדים, הרצון ״ליצור מיזוג גלויות״- היו רק פראזה. האמת - כל המשקעים הללו שנוצרו אז קיימים עד היום בלב כולם. וזו הסכנה שהפירוד והשבטיות ימיטו עלינו כליה.
כתוב תגובה ל- alice
4
ההערה על הבייס מגעילה
  חםםם   24/02/19 15:09
מגעיל שראש הממשלה מקבל מתנות אבל הוא גם לא אמור לממן מכיסו את בגדי העבודה שלו. ועכשיו כולנו צריכים להתמודד עם הגועל ולהחליט על מי אנחנו סומכים יותר שיהיה רוהמ הבא של מדינת ישראל. בטח שהיועמשים שרוצים לשלוט בכל מה שזז פה היו מעדיפים שביבי יגיע לפגישות שלו עם נשיא ארהב בנעלי עבודה וסרבל של חברת חשמל. או שאולי ילוו אותו לחנות חליפות ויגידו לו כמה להוציא על כל חליפה, מה מותר לו לקנות ומה אסור לו כמו שהם מחליטים אם שרה תאכל הערב דג או פתיתים.
כתוב תגובה ל- חםםם
5
שיהנו בכנסת ובממשלה....
  חגיגות השבעים   24/02/19 15:18
רק שילמדו להגיע להנאה וסיפוק מדברים אחרים.חחה יואב יצחק וכותרת ביידיש גדול
כתוב תגובה ל- חגיגות השבעים
6
תגיד מה ישלך גברת לוין? איפה נ
  מהפך   24/02/19 15:32
נסעת בשבעים שנה האחרונות משהוא מראשי המדינה . כלכלה .הוועדים גדולים .בתקשורת לא ניצלו ובחית אבוק על תזכירו עוד פעם את בגין גם מסי יש רק אחד. שמעון פרס עשה יום הולדת בשני מיליון דולר איפה הייתם צבועים?.אריק שרון סגר תבן שלו אחרי סוגר ובריח בכלא בגלל אי ביון בשביל לצאת זכי.רבין לקח כסף מהרצאות דוחף בארנק של אישתו.אולמרט הלך הביתה עם שקים של כסף.נכון מגעיל אבל נוח לכם להתחיל ולהיצדדק בגלל נתניהו
כתוב תגובה ל- מהפך
7
שיויון הזדמנויות
  מיכאלזק   24/02/19 15:36
אני חושב שחלק מההערות בכתבה הנוגעות לגועל מעידות על מצבו הנפשי של הכותב כלפי ראש הממשלה - חבל. לגבי עצם העניין לא מובנת לי ההחלטה שהתקבלה ומניעיה. לעניות דעתי המדינה דרך הפרקליטות והמשטרה הוציאה מאות מיליונים בחקירה כנגד נתניהו עשרות חוקרים ועשרות משפטנים\עורכי דין השתתפו בבניית התיקים אך כאשר ראש הממשלה מבקש להעזר כספית במקורביו כדי שיוכל לקבל משפט צדק אזי הוועדה מתנגדת על שום מה ההתנגדות האם הפחד לתת לראש הממשלה את ההזדמנות להגן על עצמו כראוי כנגד מאות המיליונים שהושקעו בהאשמתו מפחידה את הוועדה? האם הם לא מעונינים לתת הזדמנות שווה להגנה כנגד הפרקליטות ? האם הצדק עמד אל מול עיניהם כאשר החליטו החלטה בזו? אין זה מענין הוועדה מה מצבו של מבקש הבקשה כל עוד אין עברה על החוק בבקשה. מה שצריך להנחות את הוועדה הוא לתת הזדמנות שווה להגנה כנגד הפרקליטות ונראה שפה הם נכשלים. צריך לדעתי לבדוק מה הסיבות לכשלון הוועדה בהחלטתה.
כתוב תגובה ל- מיכאלזק
ברוח המפקד
  א.ל. רמת-גן   24/02/19 16:01
הוועדה למתן היתרים,שהוציאה תחת ידה את ההחלטה ההזויה והבלתי צודקת,למנוע מנתניהו להעזר בקרוב משפחה לממן את הגנתו,נשלטת ע"י מבקר המדינה. המבקר הזה, לפני כחודש ימים, חיווה את דעתו (שאיש לא ביקש ממנו לתת אותה)שעל היועץ המשפטי לפרסם את החלטתו בענין חקירות נתניהו לפני הבחירות. עמדה העויינת קשות את נתניהו. לכן לא מפליא שהוועדה פעלה כאן על-פי רוח המפקד. עניין הבעיה הנפשית שיש לכותב א.לוין עם נתניהו - ידועה זמן רב.
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
8
איתמר הפכת מפובליציסט מכור
  לקובע מה מוסרי?   24/02/19 15:44
איזה בדיחה פתטית אתה
כתוב תגובה ל- לקובע מה מוסרי?
9
נתניהו אוהבים אותך
  כוכי   24/02/19 16:09
כתוב תגובה ל- כוכי
ביום הבחירות נראה להם
  ייתגיסו לצו 8   24/02/19 16:24
איתמר תתבייש לך.
כתוב תגובה ל- ייתגיסו לצו 8
10
רחמנות על נתניהו
  אלטע קאקער   24/02/19 17:52
עו״ד נבות יוריד אותו ביגון שאולה עם שכר טרחה מנופח עם הליכים שהיו מביישים סטודנט שנה א׳ למשפטים. מי שקרא את החלטת הועדה לומד שני דברים: א. הבסיס לפניה של עו״ד נבות לדיון מחדש מצריך מוות קליני של חברי הועדה כי ההחלטה הראשונה שהתקבלה דינה כפס״ד חלוט ומתאפשר דיון מחודש רק אם ניתן אישור. כלומר, כל הפניה לועדה היא גרירת רגליים משפטית ברורה שמבזבזת זמן של פרקליטים ביודעין. זה נראה כאילו שעו״ד נבות מנסה לחלוב עוד שכ״ט! (אולי זה בגלל שזה על חשבון ה״ברונים״) ב. נתניהו הסתיר מהיועמ״ש ומהועדה שהוא כבר קיבל מיליון שקלים ממיליקובסקי עד מרץ 2018 - כלומר עבירה ברורה על המשפט המנהלי והתירוצים שנבות סיפק לא התאימו כרונולוגית. שוב המסקנה היא שעו״ד נבות הוא פיגוע אסטרטגי בהגנה על נתניהו וגם שיש פה אכיפה בררנית. האם אזרח מן השורה היה זוכה לכזו סלחנות על מיליון שקלים שנתקבלו בניגוד לחוק?
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
11
כשה"בייס" מבעס את המחשבה
  א.ל   24/02/19 20:59
אם ניתן להסיק את כושר הניתוח הפובלציסטי ע"פ הבנת הכותב מה הוא ה"בייס" של נתניהו הרי שמלכתחילה קשה להניח שיוכל ל"התרומם" מעל לרמת ההתחלה הנמוכה שהציב בעצמו. ואכן הטיעונים שהובאו מוכיחים בעליל שזכותו של מי שכל המערכת מתגייסת מולו להביא להגנתו ולהוכחת חזקת חפותו צוות המסוגל להתמודד. העלות בסופו של דבר בטלה בשישים מול העלות של שנים של חקירות, משאבים טכנולוגיים, נסיעות לחו"ל ומשאבי כוח אדם, שלא לדבר על המשמעות הציבורית והכספית בעיכוב ובעינוי הדין בחקירות אחרות בשל הפניית כל המשאבים לכיוון אחד!!! ככלל הנאשם [שעדיין בעצם לא הואשם] נשפט והורשע בפרהסיה וכל מה שנותר הוא להביא להגנתו את הסנגוריה הציבורית... לגמרי לא משנה מה האמצעים העומדים לרשותו, ככל שהדרישה ממנו היא גבוה ומקפידה בשל היותו נבחר ציבור בעל עמדה כך היא זכותו להגנה ראויה ומוקפדת. הטיעונים בדבר "אישיותו" ה"גאונית" או ה"נהנתנית" הינם טעוני תחושות הבטן ואינם רלונטיים לכאן או לכאן לא מבחינת החוק ולא מבחינת ההגנה המגיעה לו ע"פ חוק ועצם העובדה שהועלו ע"י הוועדה ובעל המאמר מורות על בלבול וחוסר יושר ציבורי ומשפטי. למעשה הכתבה מעידה על רמת מתנגדיו של נתניהו יותר מאשר על רמת תומכיו...ולא צריך להיות מתומכיו כדי להבין זאת...
כתוב תגובה ל- א.ל
12
רק נתניהו מחסל טרור אוסלו
  איתמר לוין זבל   24/02/19 23:35
כתוב תגובה ל- איתמר לוין זבל
13
מנדלבליט בחר להתיישר עם מצפונו
  רוחו של אלשיח'   25/02/19 03:52
מנדלבליט עבר מהפך. הוא נגעל עד עמקי נפשו מההתנהלות של ביבי. מנדלבליט החליט, כמו אלשיח' בשעתו, להיות נאמן לעצמו ולשמו הטוב. ביבי, הראשון לראות לטווח ארוך מינה מפכ"ל שיחפה עליו ובתמורה הבטיח לו את ראשות השב"כ. כאשר אלשיח' הבין איזה מחיר אישי ישלם, בחר להיות נאמן לתפקידו הממלכתי. מנדלבליט רצה ורוצה להיות שופט עליון. הוא אסיר תודה לביבי על שמינה אותו. אבל, כשהבין איזה מחיר ישלם, אם ישרת באופן נרצע את אדונו, אזי הוא ראשית לכול יבגוד בעצמו ובמקצועיותו ובמדינתו. אחריתו שלא ימונה לשופט עליון וגם יגורש מהעיר אם יקבל החלטות - לא קבילות בעניינו של בנימין נתניהו. לכן, מנדלבליט העדיף ללכת עם האמת המקצועית. השתחרר מכבלי המחויבות לביבי. וזה מטריד מאוד את בנימין נתניהו. מטריד מאוד. אפילו מפחיד אותו.
כתוב תגובה ל- רוחו של אלשיח'
14
מדוע אדם צריך לממן את הגנתו
  ישראל בר-ניר   25/02/19 04:36
נגד תיק האשמות מפוברקות מכיסו הפרטי? זה בכלל לא קשור למצבו הכלכלי ו/או למעמדו. לרשות המשטרה/פרקליטות עומדים אמצעים בלתי מוגבלים, והם יכולים למשוך את החקירה עד אין קץ. שום אדם, גם אם הוא עתיר נכסים, איננו מסוגל להתמודד עם זה. האם ניצן וחוקריו היו מסוגלים לבנות את תיק ה"ראיות" בן 800 העמודים, אם הם היו צריכים לממן את זה מכיסם הפרטי? היצר האובססיסיבי להגיע להרשעה בכל מחיר מעביר את מערכת אכיפת החוק על דעתה.
כתוב תגובה ל- ישראל בר-ניר
15
את שימון פרס וברק לא חקרו
  חיון   25/02/19 05:48
הם רק קבלו מיליונים וסיפקו סחורה....פרס קיבל חליפות וסיפק סחורה...אכיפה בררנית כולל צביעות ושנאת חינם של איתמר לוין...המוח שלו משובט לאחרונה בכיוון עקום...פייק על הבייס
כתוב תגובה ל- חיון
16
שמח שנשארו אנשים עם עיניים
  סופרטנקר לנדלן   25/02/19 07:15
ביבי צריך ללכת אחרי יותר משתי קדנציות. הוא משתין מהמקפצה כבר כמה שנים. אפס ערכים וחזון רק נאומים טובים והתנהלות בזויה ברוב התחומים. המדינה זה אני.
כתוב תגובה ל- סופרטנקר לנדלן
17
על העיוורון
  אמיר1234   25/02/19 07:26
הערצה עיוורת למנהיג היא תכונה של המון עיוור מוסת וחלש. איתמר לוין איש אמיץ. הבייס של ביבי הפסיק להפעיל את הראש מבחירה. מה ההבדל בינו ובין הבייס של ארדואן? ביבי משתמש באותן שיטות ועובד לו. כנראה אנחנו לא אור לגויים אלא עשויים מאותו חומר. ראוי שהימין יחליף למנהיג ישר וראוי.
כתוב תגובה ל- אמיר1234
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il