s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בגנות/בזכות הודעה בהולה בתיקי נתניהו
מאת: יואב יצחק  |  27/02/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שיבשו וטייחו את פרשת רות דוד
  פושעם ומשבשים   27/02/19 08:17
כמו ששיבשו את פרשת רות דוד כך יטייחו את תיק אפי נוה ושאר המעורבים הם פושעים שנתנו ידם להשחתה של מערכת החוק והמשפט והרס הדמוקרטיה בישראל :- להזכירכם רות דוד ניהלה אירגון פשע מתוחכם ומשומן של תעשיית שוחד הטיית תיקים ותפירת תיקים במשך למעלה מעשור בתוך מערכת החוק והמשפט הישראלית מתחת לאפם של בכירי המערכת שעצמו עיניים ,פעלה להדחתם של שוטרים בכירים ביותר ופרקליטים במטרה להשתלט על מערכת החוק והמשפט בארץ כמו ארגון מאפיה . מונתה במסגרת השוחד שקיבלה לדירקטורית בחברת ב.יאיר שעסקה בהלבנת כספים לאירגון הפשע של אברג'יל כך לפי כתבי האישום שהוגשו בפרשה ,קיבלה מתנות ושוחד במאות אלפי דולרים בהיותה פרקליטת מחוז ,רות דוד יחד עם רונאל פישר הנוכל סחטו אזרחים ושילמו שוחד לבכירי השוטרים בשביל לסגור תיקי שחיתות לרבות תיקי שחיתות בעריית ראשון לציון כפי שעולה מבג"צ 7280/17 , רות דוד הייתה המח והמתכננת מאחורי תוכנית הסחיטה והשוחד בפרשת אלון חסן על פי עדויות של עדי מדינה ולא הועמדה על כך לדין , מפחד החשיפה בכירי הפרקליטות סגרו להם את התיק ומנעו חקירה מטהרת , בג"צ 3049/16 שהוגש נגדה נדחה וכולם מגלגלים עיניים . את כל זה ידעו איילת שקדו ,וינשטיין ניצן ומנדלבליט טייחו ושיבשו .
כתוב תגובה ל- פושעם ומשבשים
חפותו של נתניהו תוכח
  מערכתאכיפה מושחתת   27/02/19 12:31
אינני יודע אם התכוונת לעזור או לא לעזור לנתניהו
בדבר אחד אתה צוד' מערכת האכיפה מושחתת כאשר הדג מסריח מהראש
אמנם הדודמה שהבאת דוגמת רות דוד היא דווקא דוגמה הפוכה
במקרה שלה המערכת חיפתה וסייעה לסגירת התיקים בצורה תמוהה ושערוריתית
בעוד במקרה של נתניהו המערכת מלבה ומנפחת את התיקים-תיקים שהיו צריכים לא להיפתח בכלל או להיסגר ראה דוגמת דליה איציק כשרת התקשורת וקשריה עם חיים סבן
אצל רות דוד - סגרו
אצל נתניהו - פתחו
נכון שהמצב הפוך
אבל המסקנה לגבי המערכת המשפטית זהה
כתוב תגובה ל- מערכתאכיפה מושחתת
2
הובל ויישר קוו
  א.ל. רמת-גן   27/02/19 08:44
על פי החוק רק היועמ"ש מוסמך לפסוק להגיש או לאו כתבי אישום נגד ראש הממשלה. מכל מה שנראה נשמע ונכתב בפרשת תיקי נתניהו, מתקבלת תמונה ברורה:מנדלבליט נאלץ לישר קוו עם צוותי המשטרה-פרקליטות ולהוציא ההחלטה המסתמנת: כתב אישום.וגם לפרסמו 5 שבועות לפני הבחירות,שמשמעה היתערבות קשה במערכת הבחירות. אין ספק:מנדלבליט נענה לרמזים של אהרון ברק: "אל תאכזב אותנה..."
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
3
אומנות הונאה עצמית
  יוסי מ.   27/02/19 08:46
לפעמים מקריאת שמו של כותב כלשהו, אפשר להבין את תוכן מה שהוא רוצה להעביר כמסר. יואב יצחק, "עיתונאי" הוא אחד הבולטים.**** כשהיה לו ענין עם עו"ד כהן, היתה סידרת כתבות באתר הזה, ירחם השם. בבת אחת היא נפסקה ,אולי בגלל שמר כהן התחיל לייצג מישהי שגרה כרגע בבלפור 1.**** עכשיו, תועמלן ממוצע, לא צריך בדיוק עובדות ולא נשען על הערכות שניתן להסבירן,אלא כותב מה שכותב בהנחה שהקוראים הם סוג של עדר שלא מסוגל לחשוב ואפשר להאכיל אותו כל דבר.**** עכשיו הטיעון הוא שהיועמ"ץ הולך להגיש כתבי אישום, גם כשהוא לא משוכנע,ורק בגלל שלוחצים אותו. נו, אשרי המאמין גם אם אוויל הוא, ואם יוגשו אישומים, זה יעזור לקליינט של ה-"עיתונאי" כלומר לקהל שלו שצריך עידוד גם במקום אפל שבאפלים ועם אופק קודר.**** בכל בסדר,ומותר לתמוך בצד של נתניהו ואפילו לצעוק בראש חוצות,רק חבל על התמימים שבאותו עדר, רובם ככולם, שמתרשמים מאותו "עיתונאי". מגיע להם, כי הם הקוראים אותו ואת הגיגיו ההזויים, יודעים את האמת, יודעים במי מדובר (בעל הביית והסנגר שלו)וממשיכים לטמון את הראש בחול. רק חסר שברקע תמונתו של מנדלבליט, ישימו תמונות מהמחנות ההם בגרמניה .אחרי הכל יוכל ראש משפחת הפשע להגיד אחר כך "זה לא בידיעתי". כמו בפרשת הצוללות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
משעמם לא עובד מבוטל ??
  יעקב יעקב   27/02/19 11:29
ראש ממשלת ישראל שנבחר בבחירות חופשיות על ידי העם הוא-- ראש משפחת הפשע ??-- ככה סתם ללא כל מחשבה תחילה --כי פיכה וישבנך הסריחו באותה מידה-- אפשר וצריך לתקוף יריבים פוליטיים -- אבל אי אפשר ואסור לרדת לדרגה כזו של שפת הרחוב --והרי אתה פוגע גם במאות הרבבות אזרחים יהודים שבחרו בו וממשיכים לבחור בו---מה זה-?-אתה מבוטל לא עובד על כיסא גלגלים משעמם לך ? אז לך לים תשחק בחול ותירגע -
כתוב תגובה ל- יעקב יעקב
מהת'ה יודע...
  מגיב ותיק   27/02/19 14:43
הגאון הנ"ל היה כאן התומך האולטימטיבי של אולמרט חובב המעטפות.

חבל"ז.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הבלים לא עולים כסף.
  יוסי מ.   27/02/19 20:19
גם לך "מגב ותיק" לא יעזור כלום. האמת היא אחת. האמת לא ניתנת לעירעור. אכן תמכתי באולמרט, וכשבית משפט קבע את שקבע, לא התנהגתי כמו עיוור וחסר דעת, מה שמאפיין אתכם ,אותו עדר חסר בינה ודעת.ראש משפחת הפשע הולך לבית סוהר. זה יקח עוד זמן אבל הדרך ברורה ולא ניתנת לשינוי. מה לעשות, בבית המשפט לא יעזרו הפוסטים, סרטי התעמולה על רקע בתי קברות צבאיים ולא כלום אילו היה לכם כבוד לאומי וערך לסמלים, לא הייתם ישנים בשקט עם התעמולה וההאשמות נגד כל העולם רק לא נגד עצמו,אבל הוא ראוי לכם ואתם ראויים לו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
חסר קצת שכל
  יוסי מ.   27/02/19 16:49
יעקב חמור גרם. גם אם הייתי מובטל ו-או נכה על כסא גלגלים, שני מקרים שאין בהם בושה, לא הייתי נעלב מדברי הבלע שלך.אני נעלב בשמם של אותם שלא שפר גורלם, אבל מה זה יעזור עם בהמות מרעה מרצון, כמוך?**** ברוך השם אני בסדר, הלואי על כל בית ישראל, אבל אתה לא כל כך. אצלך, כמו אחד מהעדר הבעיה היא בראש ובמה שאין בו. נתניהו הוא ראש משפחת פשע לכל דבר וענין, ולא יעזור לכם כלום. ראש משפחת פשע. גם במובן הסמנטי וגם במובן הגשמי. מה אפשר לבקש מאנשים כמוך, שחיים בשוויון נפש עם תעמולה פסבדו-נאצית של ראש ממשלה שיודע את סופו ואת עתידו הקרוב,ושלא מהסס להשתמש בתמונות בתי עלמין צבאיים?? מילא שאתה חסר תבונה ודעת אבל להתגאות בזה???
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
ליוסי מ. אינני מומחה במדד ארס,
  בבר   27/02/19 19:18
אך הארס המתגלה בדבריך הוא חזק וגדול אין מונים מארסו של בעל החיים הארסי ביותר שאני מכיר, ולהבנתי כך זה נשמע ומובן מכתיבתך בשנאה החולנית שלך אל בנימין נתניהו.
מאחל לך בריאות הנפש.
כתוב תגובה ל- בבר
הגיון פשוט
  יוסי מ.   27/02/19 19:54
ארס אתה אומר??? זו משקלה של האמת שנאמרת בלי פחד. זה לא נעים לכם אבל מי שבעינכם הוא אלהים, בעיני המציאות הוא אדם שמעד כל ימיו, שאשתו חולת נפש (על פי עדות עורך הדין שלה )ושמנסה לחמוק ממתן דין וחשבון לבית משפט. ראש משפחת הפשע הזה ילך לבית סוהר על אפכם ועל חמתכם, ולא יעזרו תחנונים התבכיינות וכל שאר מאפייני ההתנהגות של העדר שהולך אחרי החלילן מהמלין בעיניים עצומות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
יוסי, עוד נפגש כאן....
  מגיב ותיק   28/02/19 11:43
ונראה מי יישב בבית הסוהר לעומת אולמרטך שכן ישב בבית הסוהר.

ביבי עוד ייצא נקי מכל התיקים המופרכים הללו על אפך ועל חמתך.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
נחיה ונראה.
  יוסי מ.   28/02/19 14:07
אכן כך, מגיב וותיק. ניפגש גם ניפגש. ****מה לעשות שהאמת שגם אתה מבין אותה אם כי לא רוצה להודות על כך, היא חזקה יותר ובבית משפט ישראלי, אין כאני-מאני, אין "דעת הקהל" אין "נסיון הפיכה". יש ראיות. עדים. מקורבים שנפל להם האסימון.**** מה שאין כאן זו מלחמת ימין או שמאל. זה מוכר לכם האיש שמסר את חברון בהסכם וואי ל"ידידו הטוב" עראפת, זה האיש שמספר לכם על אסטרטגית מלחמה בטרור ומשחרר את סינוואר עבור תמונה עם שליט, אין כאן מלחמה להפלת הימין אלא מלחמה מוסרית להרחיק עבריין ראש משפחת פשע ממקום שבו לא יכול לעמוד מי ששיחד ומשחד, ולא יכול להיות שראש ממשלה יהיה טרוד בעניניו המשפטיים,על חשבון מילוי תפקידו (ראה מה שהפושע אמר על אולמרט ,שירד כמו גבר ושילם על מה שיחסית לראש משפחת הפשע הזו הוא לא יותר מנער מקהלה מסורס.) אבל למה הכעסים ידידי, מגיב ותיק, הרי לא היה כלום ואין כלום, אז מה פשוט מללכת למשפט, גם בלי שימוע, ולצאת זכאי? יש שופטים בירושליים אמר מנחם בגין שעמד בראש מחנה לאומי ליברלי ובטח מתהפך בקברו לנוכח דמותו של """ממשיכו""". **** ניפגש גם ניפגש. הרבה בריאות ואריכות ימים.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
יוסי, אל תהייה מצחיק
  מגיב ותיק   28/02/19 15:58

בוודאי שניפגש, נדמה לי שגם בענין אולמרט נפגשנו כאשר נפלת על האף...מקווה שהפעם פחות יכאב לאף....

אל תהיה מצחיק, אין בעיה של ללכת למשפט, ישנה בעיה של עיתוי וזמן בלחץ זמן בו נתניהו לא יספיק להשמיע את עמדתו והמטרה של השמאל הושגה, לא האמת והיושר מעניין אותם אלא לפגוע במנדטים של ביבי, כל כך פשוט, כל כך אלמנטרי.

יוסי ידידי, הציבור הישראלי כבר מזמן איבד את האמון במערכת המשפט, שום מוסר ושום נעליים, אין כאן עניני מוסר אלא ניסיון פוטש' שקוף.

כמובן שביבי אינו כליל השלמות אבל לטעמי הוא רה"מ הטוב ביותר שקם אי פעם וניתן להוכיח זאת ע"פ מספר מדדים אובייקטיביים, זה ברור לשמאל, לפרקליטות העויינת אותו ולמשטרה המושחתת.

לכן השמאל יודע כי בבחירות לא יפיל את נתניהו ומשום כך הבוקה והמבולקה...

לכן שמור על בריאות תקינה, נצטרך להפגש ותצטרך הרבה עידוד למפח הנפש שתחווה עם סיום ענינו של ביבי.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מה שחשוב באמת
  יוסי מ.   28/02/19 22:11
מגיב וותיק. אל תהיה תמים. את העיתוי ואת לוחות הזמנים הצפופים קבע נתניהו. הוא הקדים בחירות כדי לתקוע מקלות בגלגלי החקירות עכשיו הוא לחוץ?? זה הוא יכול למכור לכם. "השמאל" המיתולוגי שנתניהו הצליח לקבע אצלכם בתודעה כמשהו שכל מטרתו היא לפגוע במדינה ולתת לאויב הכל בחינם, הוא משהו שלא קיים אלא בדמיונכם . כל מי שלא מסכים איתו הוא שמאלן, משמע בוגד ואתם כמו עדר חסר מחשבה מקבלים את עלילת הדם של נתניהו. כולם שמאל, כל ראשי מערכת הביטחון על האירגונים שבה כולל ובראש וראשונה אלה שהוא מינה. כל מערכת האכיפה והמשפט, במיוחד אלה שהוא מינה כולם שמאל כולם בוגדים . אתה אומר, "הציבור הישראלי ". בכבוד הראוי, מי שמך לקבוע? יש דעות שונות, תיקו פוליטי בין מרכז וימין, וסקרי דעת קהל שלא מראים רוב לנתניהו על מתנגדיו. אין לו חמישים אחוז פלוס בציבור שזה מרבית הציבור (אוכיח לך בנפרד אם תרצה). יש את זה בדמיון שלכם ובשאיפה למה שלא יקרה. מרבית הציבור הנסקר מאמין למערכת המשפט הרבה יותר מאשר ללוקח השוחד הזה. מרבית הציבור מאמין למשטרה ולא לתעמולה שלו. רוב יש לו בקרב שליש מהציבור פחות או יותר, שזה הבייס שלו. אנשים כמוני שגדלו בתנועת החירות, גחל והליכוד של בגין ושמיר, הם כבר לא במחנה שאותו הוא השחית עד עפר. זה לא הופך אותי למשל למחזיק בעמדות פשרניות. זה אומר שאני לא רוצה מושחת ומקבל שוחד בראש המדינה גם אם יש לו הצלחות מדיניות (במאמר מוסגר, גם סטאלין הביא את רוסיה להצלחות לא קטנות אבל באיזה מחיר??) אני לא רוצה פלגן ומסית סכסכן ושקרן שהוכיח ומוכיח כל יום שטובתו קודמת לכל. גם למדינה. אני לא רוצה איש נרפה וחלש שנשלט על ידי מי שהפרקליט שלה אמר עליה לבית המשפט שהיא לא מאוזנת, על ידי ילד שהוא תמצית הוריו ותכונותיהם, ועו"ד ווינרוט המנוח היה איש עדין ומנומס. באשר לבחירות הנבואה ניתנה לשוטים ואל תניח שהכול גמור, ראה את הפניקה שמצטלמת על רקע בית קברות צבאי. סביר להניח שכשיתברר שנתניהו לא יוכל להקים את הממשלה הבאה או כי יפסיד או כי לא יוכל לקיים קואליציה, הוא יקבל את הטיפול ש"בכירי הליכוד" מייחלים לתת לו (את תקדים סטאלין כבר אמרנו?) ואולי מישהו אחר מהליכוד יוכל להקים ממשלה. נתניהו הוא כבר מת מהלך וכדאי שתפנים. אתה ואתם מזכירים כל הזמן את אולמרט. אז שתי נקודות. מהמבחר שהוא הואשם בו, ושמרובו המוחלט הוא זוכה לחלוטין (גם מעלילת העטים שהמושחת שלך מזכיר שוב ושוב תוך חזרה על שקר ,שהרי אולמרט זוכה בבית משפט מעלילה זו לחלוטין,) הוא אפס ואיין לעומת ראש משפחת הפשע. אולמרט ליד נתניהו הוא נער מקהלה מסורס מול טוני סופרנו. והנקודה השניה: בית משפט מצא אותו אשם באישום אחד ושלח אותו לבית סוהר כמו שהיה צריך. כתבתי את הדברים גם אז בכאב לב אמיתי, משום שהאמנתי בעליונות המשפט. שאל את בני בנקר שמשתתף כאן בוויכוחים. אבל הכי חשוב, באמת לשמור על בריאות תקינה כולנו וכולם.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
אקצר
  מגיב ותיק   1/03/19 14:10
למרות שביכולתי לענות לך תשובה ארוכה (לא פחות משלך...) שתפריך את כל טיעונך.
אבל כבר התפרסם בכמה מקומות :

מעולם, אבל מעולם, לא היה מצב בו היועמ"ש או כל תובע אחר מגיש כתב תביעה כפוף לשימוע פחות מחדשיים לאחר ממצאי המשטרה.

כנראה שמשהו בער להם מאוד...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ומה עוד לא קרה "מעולם", מגיבי?
  שלמה המגיב   1/03/19 16:17
שחקירת משטרה נגד איש ציבור בכיר , עקב רגישותה , שעליה החליט אישית היועמ"ש עפ"י ראיות שהוצגו לו , היתה בפיקוח , ליווי והנחייה צמודים של יועמ"ש וצוותו , כאשר היועמ"ש בקי ומכיר כל דף וכל מילה וכל מיסמך וכל ראיה שנוספת לתיקים ע"י החוקרים . נו , מגיבי ? , אז בסיטואציה כזו צריך היועמ"ש לקרוא מחדש את כל "הארגזים" , כדי להבין את המשמעות הראייתית שבתיקים ? , הרי חודשיים הם בהחלט זמן סביר להתדיין עם צוותו ולהגיע למסקנות וטוב שלא "סחב" את ההחלטה בתיקים ולא גרר את העניין ואת המדינה לעוד שנים של בלאגאן ואי ודאות , כמו שקרה בפרשת קצב.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בחייך, מה הקשר ?
  מגיב ותיק   1/03/19 22:36
קרא כאן את כל 20 הפרקים של אבי וויס, מומחה ברגולציה על תיק 4000, לטעמי הוא האיש הבקיא ביותר בתיק זה.

telecomnews.co.il

אם תמצא טעות, אנא הודע לי.

צר לי, כל שאר מה שכתבת, לא לענין.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מה שחשוב באמת
  יוסי מ.   3/03/19 08:46
סליחה אבל לא אקרא משתי סיבות. האחת שאין לי זמן השניה שזה לא חשוב, אולי כעדות לטובת נתניהו בתיק הזה וזה יקרה אם הסנגורים יביאו אותו כעד. בינתיים אני מאמין למשטרה ולפרקליטות גם בגלל ההיקף של החקירה. ובכל זאת, אני מעריך את דבריך. נראה מה יהיה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
מה שחשוב באמת
  יוסי מ.   1/03/19 16:57
לא ידידי. כשמתנהלת חקירה במשך שלוש שנים, על אף הפרעות מצד ראש משפחת הפשע, כל זה בליווי צמוד של הפרקליטות, מגיעים לסיכומים מהר מאוד. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
הקישור שהבאתי לשלמה, מומלץ
  מגיב ותיק   1/03/19 22:40
גם עבורך.
אנא הודע לי אם תמצא טעות...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תובנות נוסח יעקב יעקב
  שלמה המגיב   28/02/19 16:20
רק מי שהינו "מובטל לא עובד" ( "מבוטל" בלשונו העילגת ) , או נכה "על כיסא גלגלים" ( מה עם נכה שאינו על "כיסא גלגלים" ?) , או "משעמם לו " , רשאי עפ"י דאבל ג'ק , להגיב כאן באתר ולא "לזרום" עם "הראש" של יעקב. ומי שהוא עובד , וגם "עומד על רגליו" ( ולא בכיסא גלגלים ) , אין לו רשות מיעקב יעקב , להגיב כאן באתר ולחלוק עליו. נו ,תגידו לי הקוראים , האם האתר הזה הופך לבמה לכל מיני דגנרטים ? . ממש מביך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
4
פרקליטות מסואבת ומושחתת מהיסוד
  שלהבת   27/02/19 09:34
צריך לעדות תיקון יסודי בפרקליטותצכדי שהעם היושב בציון יקבל שירות.של פרקליטים ישרי דרך, היום מרבית הפרקליטים מושחתים כפי שאותם נצבי המשטרה היו מושחתים. הגיע לזעוק ולדרוש העם דורש : פרקליטות ישרת דרך החפה ממניעים פוליטים ואינטרסים מושחתים.
כתוב תגובה ל- שלהבת
5
הודעה בהולה
  ארי כספי   27/02/19 15:21
"היועץ המשפטי" מתמזמז כבר חודשים בכל הנוגע ל"אין כלום כי לא היה כלום". אלמלא כן , הסיפור היה מסתיים כבר מזמן. הרי כבר ברור שלא תהיה ל"הודעה" שום השפעה על תוצאות הבחירות.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
6
מר יואב יצחק נרדמת?
  ברור   27/02/19 16:19
גם אם יחליט היומ"ש להגיש כתב אישום נגד ראש ממשלה. לא הוא ולא הפרקליטות ולא התקשורת ולא השמאל לא יצליחו להושיב את מר נתניהו על ספסל הנאשמים.
כיוון שיש שימוע שיקח לפחות שנה. במידה והיומ"ש בכל זאת יחליט להגיש כתב אישום. צריך לעבור את המשוכה של הכנסת. כאשר לאחר הבחירות תקום בעזרת ה' ממשלה ימנית הנשענת על כ- 68 ח"כ. הכנסת לא תוריד את החסינות כיוון שכל החקירות היו פוליטיות. היומ"ש מסיים את תפקידו ב- 2021.
היומ"ש שיבוא אחריו ירצה ללמוד את התיק ויבקש השלמות ואז
יפתחו תיקים חדשים נגד השמאל בלבד.
כתוב תגובה ל- ברור
7
פלא יועץ - לא יאומן כי יסופר
  מיכל מירושלים   27/02/19 18:33
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
8
יואב הבלבלן
  תל אביבי   28/02/19 09:16
גם בנושר העבריין פינטו בלבלת לכולם את המוח כמה האיש הזה צדיק אז בלבלת את המוח והעבריין ישב קצת בכלא תלמד מזה יואבי חנפני
כתוב תגובה ל- תל אביבי
9
מניע להחלטה משפטית בנוסח יואב
  שלמה המגיב   28/02/19 15:49
ואני מצטט את יואב , כאן במאמר: "..מנדלבליט נלחץ על ידי הפרקליטות להודיע בבהילות על עבירת שוחד , בטרם שוכנע ב 100 אחוז.." !!. תגיד לי יואב , אתה רציני ? , זה לדעתך הנימוק שבגינו החליט היועמ"ש להגיש כתב אישון בגין שוחד כנגד ראש ממשלה מכהן ?, אתה בכלל מבין את התובנה הזו , שאתה "שולף" ברדידות כזו ?. איזה יועמ"ש היה "נלחץ" ע"י אנשי מערכת התביעה שתחתיו , להחליט החלטה מיקצועית (!) דרמתית כזו , מבלי שיאמין באופן מוחלט שזה יביא להרשעה ?, מה זאת אומרת "נלחץ" , יואב ? , האם אתה נוכח שם בישיבות הצוות שלהם ? , מה "הלחץ" שיכולים פרקליטים להפעיל על יועמ"ש , עד כדי כך שיחליט החלטה מיקצועית כה דרמתית , בניגוד לדעתו ?, האם היועמ"ש הוא איזה טמבל חסר נסיון במאטריה הזו ? , האם יעיז להביא לדין ראש ממשלה מכהן בלי שיהיה בטוח , שישיג הרשעה ? איזה נימוק רדוד ופופוליסטי , מציג יואב , להחלטה משפטית של יועמ"ש במדינת ישראל ?. הרי היועמ"ש יודע שאם יגיש כתב אישום נגד נתניהו והוא יזוכה לבסוף בכל האישומים , אזי הוא ( היועמ"ש ) יהפוך לבדיחת המדינה , וזה "יגמור לו לחלוטין את הקריירה המשפטית " שלו , הלא כן ? , למה שינהג כך , רק בגלל שיואב סבור שזה בגלל "לחץ" ? איזה נימוק זה , יואב ? איזה הגיון יש בתובנה הזו שלך ? , מדובר במשפטן מנוסה שהיה בעברו הפרקליט הצבאי הראשי ויש לו נסיון אדיר בהחלטות משפטיות מורכבות ורגישות ולא איזה עורך דין מן השורה שהפוליטיקאים מינו , הלא כן ?. נו , ומדוע זה "בבהילות" ולא מתוך הכרה של כל אות ודף בראיות התיקים שהוא מלווה בעצמו מתחילת החקירות ?. וכל זאת כאשר מן הסתם , יואב אינו מכיר את הראיות בתיקים ואין לו מושג , מה חוזקן , אמינותן והיקפם !. נו , יואב מאכזב אותי לגמרי וממנו ציפיתי ליותר שיקול דעת בנסיבות הללו. נ.ב. לי אישית יש אמונה מלאה ביועמ"ש , ואם יחליט לסגור את כל התיקים מחוסר ראיות (!) , אקבל זאת ולא אחפש מניעים מטופשים להחלטתו ( אולי "לחץ" של הפוליטיקאים מימין , יואב ?).
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
10
אימות(1)?: ...
  עוד סתם אזרח   1/03/19 00:06
אימות(1)?: ... עשוי ובקלות:

שמעתי כמו כולם את תיק האשמות.
בכנות שני דברים עלו מהם, שממש לא נראו לי, עוד ובלשון ההמעטה
הראשון שראש הממשלה ניצל את עמדתו להזמנת כתבות """חיוביות""" על אישי דעה אחרים.
{גם לכך אתייחס בהמשך: ולא כאן}
והשני שווי המתנות שהוענקו לו מבעלי יכולות, במוצרים שמפניות וסיגרים.
נכון שהמוצרים שלעצמם הם יוקרתיים ויקרים, ובכל זאת הסכומים מקוממים ומעוררי שאלה.
כך פורסם מטעם התביעה: בשנים 2011 עד 2016 ומצד בעל היכולות העיקרי ניתנו מתנות בשווי 477,973 ש"ח.
ואני לא מתפלא, כולל זאת שכותב ובהיר, שמקבל על אנשים רושם לא טוב מכך.
'אמהמה'... ולכל אדם אכן והזכות להגן על עצמו, מה עוד ואם והדברים במסגרת האמת:
נשמע בהמשך ראש הממשלה ואומר שיש כאן בכלל הגזמה רבה בסכומים המשוייכים ואותם המוצרים חולקו עם אנשים אחרים,
שאם זאת האמת זה משנה מהקצה לקצה את התמונה, הכל בהגינות ובאחריות מתבקשת כבהמשך, והאימות(כאם ומיותר וגילוי עיקר ואמת) עשוי וכל כך בקלות.
וכאן גבירותי ורבותי הצופים והצופות, הנקודה האמיתית, והאימות עשוי וכל כך בקלות. רגע ...
אם ושוב היתרשמות כנה:
(אם ומיותר גם ובמצב שכזה).
ומבלי זילות ברבות ורבים טובות וטובים:
ראש הממשלה עושה תפקידו בנאמנות ובמסירות, גם שהתפקיד רב אתגר וממש ממש ממש ובלשון ההמעטה לא ופשוט=פשטות האמת. ועם זאת אמת צריכה אכן להיתבהר.

אימות(1) ... עשוי ובקלות: עוד רגע ... כקודם והקדמה:
עם כל הקושי והרגשות כבהיסתבר אם ואמת: לא למהר להשמיץ, קודם ולשים עצמך במראה העצמית: ראו תחילת תגובה: ואם אומרים לכם שזאת האמת, מה ???. ...

ועכשיו ניתן לפנות לאתר זה, ולא להיתפלא:
כמו גם פונה לצוות שידור שאולי חלקו נחשב בצד שמאל, נראים לי הגונים וישרים(ונכון הבעיה שאתה כבר מוסת ומקבל אם ורושם מוטעה),
ובכל זאת נראים לי בעיקרם ישרים והגונים(4 אישים) ומשידור שהיה בקישור זה: news.walla.co.il,
כלעוד רבות ורבים טובות וטובים, לחיקור האמת. אם וצורך בהבהרת עיקר ואימות, יפורט באחריות כבהבהרה ישירה , אם ולחומרת הדברים, ולא כאן.
וכאן גבירותי ורבותי הצופים והצופות, הנקודה האמיתית, והאימות עשוי וכל כך בקלות.
יש לנו ושוב ואת עיקר פיתרון הסוגיה והאימות לה. הרשו הגם עוד סתם אזרח לא כאן ונמשיך.
(789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il