|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
דרוש אקטיביזם אזרחי, לא שיפוטי
מאת: רפי לאופרט  |  25/04/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
המושג "פוטש" , בנוסח לאופרט
  שלמה המגיב   25/04/19 12:32
התמודדות בבחירות דמוקרטיות , של מפלגת כול לבן , מול נתניהו , הינה לטעמו של לאופרט , בסגנון "שאינו רחוק מפוטש" !!. מדוע מפלגה פוליטית לא יכולה להתמקד באישיותו ובהתנהלותו האישית , השלילית לטעמה , של ראש המפלגה היריבה ? , מה חריג כאן , ואיך זה "לא רחוק מפוטש" ? , מה אתה מטמטם את הקוראים , לאופרט ? . נו , והליכוד כן עסק בנושאים שעל הפרק בבחירות האחרונות ? , האם הם לא "התמקדו" באישיותם ובהתנהלותם האישית של ראשי מפלגת כחול לבן ? . לא להאמין איך אדם משכיל , יכול אפילו לרמוז , שתעמולת בחירות דמוקרטיות בישראל ,ככל שסגנונה הינו לא לטעמו ( הכפשות אישיות ולא התמודדות מול הנשאים החשובים וזה משני הצדדים !) , הינה "קרובה לפוטש" ? . דרך אגב , לאופרט , עקב השינוי שחל בתיקשורת , אזי לא היו בכלל אסיפות בחירות , ולא היה שום חשש לאלימות , או הפגנות אלימות בהקשר לבחירות , כפי שהיו במשך עשרות שנים בתקופות של המילניום הקודם וטוב שכך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה מופתע?
  הירונימוס   25/04/19 17:16
ממעקב די ארון הבנתי כבר את השיטה שלו. לדעת לאופרט כל פעילות אופוזיציונית החורגת מהצבעה מנומסת בכנסת היא פעילות חתרנית אסורה שאך פסע בינה לבין מרד מזויין. אין אצלו אופוזיציה לגיטימית, אין הסברה לגיטימית, אין תעמולה לגיטימית, אין אצלו התנגדות לגיטימית, אין אצלו סלידה לגיטימית מהשלטונות, פשוט אין. כל דבריו הם בעצם תכסית מילולית ספק שכלתנית וספק רציונלית שכל תכליתה להסתיר את האמת הבולשביקית פשיסטית של איבה אלימה ועמוקה כלפי כל מי שמטיל ספק באמת היחידה המקובלת עליו.
כתוב תגובה ל- הירונימוס
2
אני חושב שאתה טועה
  ארי כספי   25/04/19 12:55
לדעתי, הסיבה היא ה"מבחר" של המועמדים וההכרה בכך שאין שום סיכוי שמשהו ישתנה. אם אחרי אסון כמו מלחמת יום כיפור אולי התחלפו כמה אנשים, אבל השחיתות רק התעצמה. מסכים שהתרבות בארץ אינה משהו שאפשר להתגאות בו.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
3
המחאה נגד חוק הלאום
  הירונימוס   25/04/19 20:23
לאופרט מוסיף ומטשטש את האמת בדברו על המחאה נגד חוק הלאום והצורך לשנות אותו בהקדם. הטענה אינה נגד החקיקה המיותרת הזו בדבר היותה של ישראל "מדינת הלאום" של היהודים אלא על כך שלא מוזכר בה בפירוש ובאופן חד משמעי השוויון שבין כל אזרחי ישראל כמוצהר במגילת העצמאות. אין טעם להאריך בדברים כי הם ברורים, ביום שאזרחינו הערבים יחליטו לשבות ולנקוט במחאה אזרחית אמיתית נגד החוק ממילא תרד המדינה על ברכיה, אבל למרבה המזל הם בכל זאת ערבים...
כתוב תגובה ל- הירונימוס
חוק הלאום = מגילת העצמאות
  עדי אבשלום   26/04/19 21:14
חוק הלאום הוא ביסוס מעמדה החוקי של מגילת העצמאות. מי שיוצא נגד חוק הלאום יוצא נגד מגילת העצמאות ונגד העם היהודי. קיים מיעוט שמאלני ראדיקלי שמתבייש בדגל, בשפה, בלאו ובהמנון. אז שיעברו למדינה אחרת.
כתוב תגובה ל- עדי אבשלום
4
תגובה למגיבים 3-1 ועד בכלל
  רפי לאופרט   25/04/19 21:56
לשלמה המגיב
אתה שואל את שאלתך כי אינך זוכר את האמת, לא הבנת מה שנכתב או אתה מיתמם? בוודאי שהליכוד עסק בנושאי שעל הפרק, ובכלל זה המהלכים הצבאיים בצפון ובדרום, תכנית טראמפ, הכוונה להכיל את החוק הישראלי על ישובי איו"ש, ההישגים המדיניים של ממשלת נתניהו והמשך המהלכים, התרומות שקיבלה ישראל מארה"ב בתחומי העברת השגרירות לירושלים, והכרה בסיפוח רמת הגולן, מצב הכלכלה לרבות תעסוקה ועליית רמת החיים של האזרחים במהלך שלטון הליכוד, הצורך באירגון מחדש של מאזני הכוחות בין רשויות השלטון, חוק הלאום וחקיקה נוספת שבדרך ועוד רבים מאוד אחרים, תוך כוונה להמשיך ביוזמות אלו גם הלאה.
השימוש במושג ה"פוטש" נובע מהעובדה ש"כחול לבן" לא הביאה לשולחן הדיון הציבורי שום דבר ממשי מלבד התאגדות של רמטכ"לים, אגד של קצינים בכירים נוספים וקיביצרים תומכים מבחוץ – כולם אנשי צבא בדימוס, שכל כוונתם היא הדחת ראש הממשלה המכהן ב אמצעות "רצח אופי" והליכים משפטיים מאולצים. במקום להמתין לתוצאות המהלכים המשפטיים בסבלנות ולהניח להליכים המשפטיים להבשיל ולהוכיח אם יש בהם ממש, בקשו לרתום את התוצאות הסופיות הרצויות להם לפני התהליכים כעובדה מוגמרת. זו אינה דמוקרטיה ובעיני זה הליך הדחה של התאגדות צבאית בדימוס, או סיפו של "פושט".
לא בקשתי אסיפות בחירות. דברתי על מצע – תכנית עבודה עם נושאים וסדר עדיפויות ועם ניסיון לשכנע את הציבור שלארגון הפוליטי החדש מבית גנץ, יש מושג ברור מי הוא, מה הוא מייצג לאן הוא הולך ומה הוא מציע במקום דרכה של הממשלה שאותה הוא מבקש להחליף.
האמירות של גנץ בנוסח: "יהיה בסדר", אנחנו נעשה שינויים ושיפורים מרחיקי לכת ועוד כהנה וכהנה הצהרות סרק, שהסתיימו בהפסד שהוביל לגרועה בהצהרות: נמרר לממשלה את החיים באופוזיציה...; אינם תכנית עבודה, אלא ניסיון להלך אימים. מרור החיים לממשלה, פרושו גם מרור החיים לציבור, שהרי אם הממשלה לא תתפקד היטב בגלל ההפרעות, הניזוק הראשי והראשון יהיה הציבור.
לארי כספי
מובן שאינך חייב להסכים עימי. אולם ההנחה "ששום דבר לא ישתנה", היא מצע עלוב ללכת עימו לבחירות. זו תבוסתנות אופיינית למחנה המתנגד לנתניהו, אשר חרף העובדה שהוא סבור שמגיעה לו הבכורה משום שהוא "מתקדם", מודיע מראש או מתנהג במהלך קמפיין הבחירות כילד מפונק, שמאיים על הציבור שאם תרגיל ההונאה שלו לא יצליח והציבור לא יתפתה לו, ילך הביתה (לאופוזיציה) כשהוא "ברוגז".
זה לא רציני מצד שלושה רמטכ"לים לשעבר, חופן של אלופים ותת-אלופים ומקביליהם בזרועות הביטחון האחרות ושלושים טוענים לכתר שעדיין כמעט לא הוכיחו דבר בפוליטיקה, מלבד כושר רטורי מסוג ירוד.
הירונימוס
החלטתי לוותר על התייחסות. לא ראוי.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
סתם שקרים
  הירונימוס   25/04/19 23:18
כבר בנאום הראשון שלו אמר גנץ דברים ברורים לגבי תכניותיהם בנושאים השונים. נושא השחיתות והעבריינות של ביבי ואשתו הוא בהחלט עניין חשוב, עקרוני ויסודי במערכת הבחירות ואין שום סיבה שבעולם לא להדגיש אותו באופן חד משמעי ותקיף. כנל לגבי החשדות החמורים בענייני הצוללות. אצל הליכוד לא היה מאומה מעבר לסיסמאות הבל, סרטי תועבה והכפשות אישיות
כתוב תגובה ל- הירונימוס
התיחסות נוספת ללאופרט
  שלמה המגיב   26/04/19 09:35
1)"התאגדות של רמטכ"לים לשעבר ,אגד של קצינים בכירים לשעבר וקיביצרים תומכים מבחוץ" למפלגה פוליטית שמתמודדת באופן דמוקרטי מול נתניהו בבחירות כלליות , שנתניהו בעצמו הקדים אותן , זה "פוטש" ? , זה "בעיניך תהליך הדחה של התאגדות צבאית בדימוס" ? מה זה התובנות המטומטמות הללו , לאופרט ? , האם אתה קורא שוב את הגיגיך לפני שאתה משגר אותם לאתר ? , מה קורה לך ? , איך אדם משכיל כמוך , "זורק" כאלה שטויות כמו איזה באסטיונר בשוק ? 2) זהו לאופרט ? , האם אנשי צבא בכירים שפורשים , אסור להם להתמודד פוליטית במדינה דמוקרטית ? , האם הם אינם אזרחים ראויים כמו נתניהו ? , האם הם אינם אזרחים ראויים להתמודדות כמו גלנט , עוזי דיין ודיכטר ( לדוגמא ) ? או מתמודדים בעבר כמו איציק מרדכי , יוסי פלד וגדעון עזרא ( לדוגמא" ? , זהו ? "אגד של קצינים בכירים" שצריך למנוע מהם להתמודד מול נתניהו באופן דמוקרטי , כי זה נראה ללאופרט כמו "תהליך הדחה של התאגדות צבאית בדימוס" ?. מה זה ההסתה המטופשת הזו ? , איזו תובנות שמתאימות לאיזה פרלמנט שכונתי ולא לאדם משכיל כמוך , אדון לאופרט !!. 3)ומזה "כוונתם להדחת ראש ממשלה מכהן באמצעות רצח אופי" ? , איזה "הדחה" יש כאן ? , הרי הסתיימה הקדנציה של נתניהו והוא מעמיד את עצמו כמועמד לקדנציה נוספת בבחירות דמוקרטיות בפני העם !! , לאיזה מפלגה פוליטית שאינה המפלגה של ראש ממשלה שמסיים קדנציה ,אין "כוונה" להחליפו בבחירות דמוקרטיות ? , מה לא בסדר בזה ? מה לא דמוקרטי בזה ? , איזה "פוטש" אתה מזהה כאן ?. האם איפיון שלילי של מועמד בבחירות , ע"י מפלגה יריבה , זה "רצח אופי" ? ,האם תעמולת הבחירות של הליכוד נמנעה מלאפיין את מועמדי כחול לבן באופן שלילי ? , אז זה לא היה "רצח אופי" ? ומי שנוהג כך , זה לא דמוקרטי ? זה "פוטש" ? 4) מה זה "הליכים משפטיים מאולצים" , לאופרט ? , הרי מדובר בראיות לכתבי אישום פליליים , שהחליט עליהם יועמ"ש שנתניהו בעצמו מינה , הלא כן ? , מדוע זה לא דמוקרטי וסביר , שמפלגה יריבה , תציג זאת כדוגמא לאיפיונו השלילי לטעמם , של ראש המפלגה שמולו הם מתמודדים ? , מה לא בסדר בזה ? מה לא דמוקרטי בזה ? , איזה "פוטש" יש כאן ? . ואם למלגת כחול לבן יש לטעמך "מצע עלוב ללכת איתו לבחירות..עוד לא הוכיחו דבר.." , אזי זה "פוטש" ? זה "תרגיל הונאה" ? , כל אתה מתייג התמודדות של מפלגות פוליטית "שמעיזות" ברוב "חוצפתן" להתמודד באופן דמוקרטי מול נתניהו ? , "הדחה" לאופרט ? , לא פחות ? . נו , וכאשר נתניהו כסגן שר החוץ (!) , מקביל לנסיונה של ציפי חוטובלי כיום , "העיז" להתמודד מול שמעון פרס ב 1996 , זה כן מועמד "שהוכיח דבר" לפני שהציג מועמדות לתפקיד ראש ממשלה ?. לסיכום , מצער מאד שאדם משכיל כמוך , מפרסם תובנות מסיתות ומטופשות כאלה , ומושפע באופן כה שלילי , "מהמורעלות הפוליטית" שלו , והייתי מצפה , שאדם כמוך , ינסה לפחות , לנתח מצבים ולפרשן אותם באופן אובייקטיבי ומושכל ולא כמו איזה זקן נירגן בפרלמנט שכונתי של פנסיונרים בפארק השכונתי , והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מה אתה אומר?
  רפי לאופרט   26/04/19 11:18
אתה מדבר המון שטויות וחבל. בכל התוספת הארוכה שכתבת, לא העלית אפילו נימוק רציני חדש אחד. בעצם הצגת שאלות אינך מוכיח דבר.
לא טענתי שאסור לבכירי מערכת הביטחון להתמודד. טענתי ואני ממשיל לעמוד על דעתי זו, שפוליטיקה היא התמחות, ובמיוחד כאשר מדובר בראש הפירמידה. הניסיון הצבאי אינו מפריע אבל איננו מספיק. טענתי ואני ממשיך לטעון שניצול לרעה שניצול לרעה של היחס החיובי של הציבור למפקדי צה"ל לקידום מטרות פוליטיות הוא שלילי ומזיק; זו גניבת-דעת. הניסיון לנצל את מדיניות נתניהו שלא להכות את עזה בעת הזו בכדי להציגה כתבוסתנית, כאשר אותם רמטכ"לים שירתו אותה בעבר ואיש מהם לא פרש מתפקידו במחאה, זו צביעות. ניסיון להכריע בחירות באמצעות משקל הברזלים על הכתפיים הוא גניבת דעת. אמרתי ואני חוזר על כך, שהיו מיטיבים לעשות אלמלא קפצו בפזיזות לראש הפירמידה, שימשו ללפיד סולם מובטח לטיפוס אליה אעפ"י שהוא איננו שייך לקבוצה – זו גניבת דעת.
העובדה נתניהו ניסה מהלך דומה מול פרס והצליח והם כשלו, איננה מעידה שהמעשה נכון אבל מעידה שנתניהו כנראה מוכשר יותר.
נתניהו מינה רבים מהבכירים במערכת הביטחון ולא רק בה לתפקידיהם; בחלק מהמינויים הצליח פחות. האם אתה גורס שהיה עליו לבדוק מראש בציציותיהם הפוליטיות בכדי להבטיח שלא יגיעו למעמד בו יש באפשרותם לתקוע סכין בגבו משיקולי אגו?!
אל תצפה ממני לשום דבר, כשם שאינני מצפה ממך. מובן שהייתי מעדיף רמת דיון משופרת, אבל אין לי אשליות...
דמוקרטי בעיני זה כאשר הולכים לבחירות ודנים בנושאים שעל הפרק ושבהם תצטרך הממשלה הבאה לקבל הכרעות מהן רציניות ביותר. את הנושאים האישיים המטופלים במערכת המשפט משאירים למערכת המשפט ולציבור. אם סומכים על טיוטת כתב האישום של היועץ המשפטי, ממן ההגינות לסמוך גם על בית המשפט עצמו. רק לאחר שיסיים את תרומתו לעניין, יש על מה לדבר. כל הניסיון להדיח את ראש הממשלה קודם לכן, בין היתר בהשפעת משקלם הציבורי והאורגני של אנשי צבא ככאלה, גם כאשר הם בדימוס, בלתי דמוקרטי וגובל בפוטש.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
ןעוד "הברקות" בנוסח לאופרט
  שלמה המגיב   26/04/19 13:27
מי שממונה לתפקיד בכיר בצבא , או במערכות הביטחון האחרות ע"י נתניהו , ( וזה מן הסתם עפ"י כישוריו ) , אזי אם בעתיד , לכשיהיה אזרח מן השורה , "יעיז" להתמודד פוליטית באופן דמוקרטי מול נתניהו , זה "לתקוע סכין בגב משיקולי אגו" ( נגד נתניהו !) !!. וואלה , זו תובנה במושג דמוקרטיה , או הגיון בנוסח ארדואן או פוטין ? . נ.ב. באמת לא בסדר שגנרל אייזנהאואר , שמונה לתפקידים בכירים מאד בצבא האמריקאי וצבא בנות הברית , ע"י נשיאים דמוקרטיים וממשל דמוקרטי בארה"ב , התמודד לנשיאות ארה"ב ( ואף זכה ) מטעם הרפובליקנים ב 1952 . טוב , לאופרט ממשיך בתובנות " הדמוקרטיות " שלו , שהינן מאד ייחודיות לו , באשר מי שמתמודד פוליטית מול נתניהו , זה "..פוטש..תקיעת סכין בגב..קפצו בפזיזות לראש הפרמידה.. גניבת דעת..ניסיון להדיח ראש ממשלה.. בלתי דמוקרטי..לא הוכיחו דבר בפוליטיקה.." !!. וואלה , לאופרט , אתה איזה עסקן סוג ז , בליכוד , או אדם אינטלגנטי ומשכיל שיש לו גם איזה "טיפת אינטגרטי" ?. מה זה "היציאות" הללו ? , מה אתה מטמטם כאן ומסית את הקוראים ? , מה הפאניקה הזו , שמא "הסתיים עידן נתניהו" בפוליטיקה עד סוף השנה , בלשונו ופרשנותו של הכתב הפוליטי בטלויזיה , עמית סגל ?. יאללה , תתעשת ותיספור עד עשר , לפני שאתה מטיף לקוראים על דמוקרטיה ותקינות ממשלית. אתם הבנתם את לאופרט ? , אם נתניהו "קפץ לראש הפרמידה" מתפקיד סגן שר החוץ ב 1996 , זה בסדר כי הוא "מוכשר" , ואם עושים זאת אזרחים ישראלים שהיו בעברם רמטכ"לים , או אלופים , זה "לא הוכיחו דבר" וזה "גניבת דעת" וזה "בלתי דמוקרטי" וזה "פוטש" !!. נו , מה נאמר ? , אין מילים ! , רק בריאות וחג שמח שיהיה לך אדון לאופרט.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שוב אתה מחטיא את העיקר
  רפי לאופרט   27/04/19 11:35
צר לי, שלמה, אינני יכול לומר על דבריך שהם הברקות, אפילו לא בהלצה.
לא ציפיתי שתתמודד עם הנימוקים ויפה מצידך שלא אכזבת. נראה שהבנתך הסלקטיבית לא עמדה על כך ש"פוטש" איננו קשור בעובדה שקצינים אלה בחלקם מונו ע"י נתניהו, אלא דווקא בעובדה שהודחו על ידו, או שביצועיהם לא זכו להכרה חיובית. בחירות אלה היו בשבילם הזדמנות לנעוץ סכין בגבו, משום שאלמלא מינה אותם, לא יכלו לעמוד לפנינו כרמטכ"לים ולהשמיץ את מי שקידם אותם. אילו עשו זאת באמצעות נימוקים רציונליים והצגת דרך חלופית שלשו – ניחא. אבל זה ממש לא קרה.
אגב, "פוטש" הוא תפיסת שלטון ע"י אנשי צבא, בהליכים כוחניים החורגים מהנורמות המקובלות במדינה להחלפת השלטון.
קרא שוב מה שכתבתי על מינויו הראשון של נתניהו לראש ממשלה. נראה שלא הבנת דבר. כהונתו הראשונה הייתה בלתי-מוצלחת בעליל, אם משהו ללמוד ממנה בקונטקסט שאנו מדברים עליו – זה הדבר החשוב.
בינתיים, הציבור החליט שנתניהו נשאר בשלטון. מה יהיה בעוד שנה או יותר- ימים יגידו. על כן על איזה פחד אתה מדבר?!
גם את נושא אייזנהאואר לא הבנת. האיש נחשב גיבור המערכה על אירופה נגד גרמניה הנאצית, והאחראי העיקרי להצלחתה ולהצלחת בלימתה של בריה"מ בניסיונות להשתלט על אירופה. כמה מהגנרלים העומדים מול נתניהו ניצבים במעמד דומה?! אייזנהאואר הוא אחד משלושה גנרלים במלחמת העולם השניה שקיבל מנשיא ארה"ב דרגה מיוחדת "5 כוכבים!" בכל המאה ה- 20 לא היו אחרים כמותו; היכן בהשוואה זו עומדים החברים שלנו?
אגב, כמה גנרלים בארה"ב הגיעו לנשיאות במאתיים השנים האחרונות, וכמה בישראל מאז הקמתה? כמה מאלה שהגיעו אצלנו, סיימו את הקדנציה הפוליטית שלהם טוב יותר משנכנסו אליה – רבין? ברק? שרון? (לא במקרה ויתרתי על גנרלים קצת פחות בכירים כדיין, ידין, ויצמן, מרדכי, אלון, בוגי, מופז ואחרים).
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
לאופרט ממציא מהו "פוטש"
  שלמה המגיב   27/04/19 12:49
לאופרט נהיה לי לשונאי בגרוש , וממציא לנו פרשנות משלו למושגים , כדי שיתאימו לתובנות המטופשות שלו כאן באתר וטוען שפוטש זה "תפיסת שילטון ע"י אנשי צבא , בהליכים החורגים מהנורמות המקובלות במדינה להחלפת שילטון " !1 . וואלה , הלפרין , לא "אנשי צבא" ולא "נורמות" ולא "דרכים מקובלות" , כי אם - עפ"י המילון - נסיון להפיכה , מזימה לתפיסת השילטון מידי השליטים החוקיים בדרך לא חוקית. נו , אצל לאופרט מספיק שעפ"י טעמו " בדרכים לא מקובלות ..לא עפ"י נורמות.." , ולא "בדרך לא חוקית" , כדי להגדיר "פוטש" , ואז כל מי שלטעמו של לאופרט , נוהג בלשונו ,בדרך לא מקובלת עליו , או לא עפ"י הנורמות של לאופרט , אזי הוא עושה "פוטש" !. דרך אגב , "פוטש" אינו רק ע"י "אנשי צבא" וזה עוד נדבך לפרשנות המוטה הזו שלך , כדי ללכלך על "הגנרלים" של כחול לבן? נו , "פוטש" עלאק , לאופרט ממציא לנו מושגים משלו , כדי שיתאימו לתזות ההזויות שלו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לאופרט בדרך הנכונה
  הירונימוס   27/04/19 23:22
מעכשיו צא ולמד כי הקמת מפלגה, הצגתה לציבור והתמודדות בבחירות דמוקרטיות אינה אלא "תקיעת סכין בגב" של ראש הממשלה. לפעמים קשה להאמין למה שלאופרט מוציא מתחת ידו ובעיקר בשל העובדה שהוא אינו איזה פרחח מתלהם אלא אדם האמון על חשיבה ועל ביסוס עובדתי. אם זה מה שקורה לאנשים כמוהו מה יהא על כל השאר?
כתוב תגובה ל- הירונימוס
אני מסכים עם רוב טענותיך
  ארי כספי   26/04/19 10:24
אבל חולק על חלק מהן. הסיסמא "רק לא נתניהו" נובעת מצד כאלה שאינם מבינים שזמנם פשוט עבר אבל יעשו הכל כולל "תמות נפשי עם פלישתים". מצד שני, קצת קשה לעבור בשתיקה על "העבודה" שעשו "רשויות אכיפת החוק" שמשכו את הסיפור במשך שנים. הייתי בין אלה שצהלו כאשר הליכוד ניצח בבחירות בפעם הראשונה. אבל במבט לאחור נראה לי שרק התחלפו המושחתים. חלק גדול מהשרותים לאזרח אפילו הורעו. אז קצת קשה לי לקבל את הדרישה ל"סבלנות עד ש..". חג שמח.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
5
ובינתיים
  הירונימוס   28/04/19 09:14
הסתרת עסקת באומל לפני הבחירות שוזרת את הסתרת עסקת הצוללות משר הביטחון ומהקבינט ואת הסתרת המניות של נתניהו מועדת ההיתרים לצפצוף אחד ארוך של נתניהו על מוסדות המדינה, על המנהל התקין ועל הציבור בישראל. נתניהו חושב שהמדינה זה הוא ולהפך. זה מגונה, זה אנטי-דמוקרטי וזה עוד יעלה לנו ביוקר
כתוב תגובה ל- הירונימוס
ובינתיים?
  רפי לאופרט   29/04/19 15:34
בינתיים, למעלה מ- 2 מיליון איש תומכים בו כאדם המתאים יותר מכל המועמדים האחרים להרכיב ממשלה.
בינתיים, עיסקת באומל יצאה לפועל. חלל צה"ל הובא לקבורה. ישראל שחררה שתי נמושות בתמורה ופתחה אופציה להמשיך ולהחזיר נוספים, בכללם אולי גם אלי כהן.
בינתיים, כל יריבי נתניהו ישנים שנת ישרים, תחת הלם ההפסד בבחירות
בינתיים, הדלתות ממשיכות להיפתח כלפי ישראל במפרץ הפרסי ובמקומות נוספים.
בינתיים, עם ישראל חגג את חג החירות, יחגוג בקרוב את יום העצמאות ויהנה ממופע האירוויזיון.
וההמשך יבוא.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il