s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
לפיד סידר לאיילים פטור ממכרז ומימון; לבקשתו מומן עבורו כנס בפני סטודנטים
מאת: איילת פישביין  |  28/05/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
לפידאיילים
  לפידוביץ   28/05/19 09:03
עמותת איילים ?לפיד?שוחד?לא נכון. לפיד צדיק תמים. הוא תמיד אומר זה לא אני. וזה לא יכול להיות. אולי מדמיינים עליו. אין סיכוי שזה קרה במציאות.כל יום שעובר לפיד הופך לבדיחה כואבת. ואין מי שיעצור אותו(תרתי משמע).
כתוב תגובה ל- לפידוביץ
2
לפידאיילים
  לפידוביץ   28/05/19 09:03
עמותת איילים ?לפיד?שוחד?לא נכון. לפיד צדיק תמים. הוא תמיד אומר זה לא אני. וזה לא יכול להיות. אולי מדמיינים עליו. אין סיכוי שזה קרה במציאות.כל יום שעובר לפיד הופך לבדיחה כואבת. ואין מי שיעצור אותו(תרתי משמע).
כתוב תגובה ל- לפידוביץ
מושחת בן מושחת בן מושחת
  למפלה   28/05/19 15:18
כשיאיר לפיד היה שר האוצר, הוא הכניס את בנו הצעיר ליאור לדיון קבינט סגור שארך כשעתיים וחצי. מה היה קורה אילו נתניהו היה מכניס את בנו יאיר לדיון כזה? מלחמת עולם. בנו של לפיד מנישואיו הראשונים (לתמר פרידמן), יואב, שימש ראש צוות רשתות חברתיות בקמפיין הבחירות של אביו. במסגרת תפקידו, הנחה יואב את הצוות כיצד להגיב בשם אביו לתגובות הגולשים בעניינים מדיניים, חברתיים ואחרים. בצוות היו מפיקת "אולפן שישי" לשעבר תמי נשיא, יו"ר התאחדות הסטודנטים לשעבר בועז טופורובסקי, ומנהלת הקליניקות המשפטיות באוניברסיטת בר אילן, עו"ד קארין אלהרר שהיום היא ח"כ ב"יש עתיד". לאחר שירותו הצבאי נסע יואב לפיד לארה"ב, שם היה עוזר לסנטור בסנאט בארצות הברית. אבא לפיד לא שחרר מידע מיהו הסנטור וכיצד זה שדווקא בנו נבחר לתפקיד. במסגרת עבודה זו התעסק יואב לפיד בניתוח מחקרים עבור הסנטור וגר בדירה בוושינגטון. אבא לפיד לא שחרר מידע מי שילם עבור המגורים בדירה וכמה. לאחר שחזר לארץ עבד יואב לפיד בכתיבת שאלות לשעשועונים מטעם חברת הפקה. אבא לפיד לא שחרר מידע באיזו חברת הפקה עבד הבן וכמה השתכר בתפקיד הזה. עכשיו עובד הבן יואב בחברת SimilarWeb שמתוקצבת על ידי שתי קרנות: קרן Saban Ventures של חיים סבן, התורם להילרי קלינטון וקרן Viola Growth של שלמה דברת שנתן ערבות בגובה של 230 אלף שקל ל"יש עתיד". צירוף מקרים?
כתוב תגובה ל- למפלה
3
לא לדאוג
  יהודי פשוט   28/05/19 09:07
אין סיכוי שמערכת המשפח תתעניין, תחקור או תשפוט את מר לפיד
כתוב תגובה ל- יהודי פשוט
איילים
  לפיד   28/05/19 09:43
תדגיש העכשווית
כתוב תגובה ל- לפיד
4
חלאט לאט נפתחת תיבת הפנדורה
  שלהבת   28/05/19 09:15
לאט לאט נפתחת תיבת הפנדורה של יאיר לפיד. מימון עיתון ידיעות אחרונות במיליוני שקלים, עמותת ייאלות מקבלת בשוחד גם תקציבי עתקתמורת מומון כנס החירות בלוד, פגישות לםיד עם נוני מוזב בהסתר. והשאלה היא מדוע חוקרי המשט3ה ע6צמים את עיניים עם כל השחיתות הזו. האם הפתגם הידוע לא נתניהו לא חוקרים מתחיל להיראות הגיוני אמין ונכון לכל בר דעת החי בישראל
כתוב תגובה ל- שלהבת
5
והמשטרה...?? והפרקליטות..??
  קובגר   28/05/19 09:53
שתיקה...!!! ?
כתוב תגובה ל- קובגר
6
תחקיר כזה על איש ימין
  באום   28/05/19 10:09
לא היה יורד מהכותרות לרגע והתקשורת היתה מפמפמת אותו בלי סוף.בסופו של דבר,אחרי לחץ מסיבי מצד גורמים החרדים לאופייה הדמוקרטי של מדינת ישראל,היועץ המשפטי היה מורה על בדיקה,אחר כך חקירה,החרמת מחשבים באישון לילה,עדי מדינה, הדלפות,דרישה להתפטרות וכל הסצנה הידועה.אבל מה,מדובר באיש שמאל ופה הכללים אחרים לגמרי.אתמול שי ניצן אמר שהאמת והצדק סופם לנצח,הוא רק שכח לציין שיש אמת וצדק לימין ויש אמת וצדק לשמאל.טוב,קורה ששוכחים.
כתוב תגובה ל- באום
7
איפה החקירה.
  7.   28/05/19 10:44
אם מה שכתוב בתחקיר הזה נכון ואין סיבה להאמין שלא אז איפה החקירה כנגד אדון לפיד בחשד לביצוע עבירות של-[שוחד-מרמה והפרת אמונים],כי אם זה היה ביבי כבר היו חוקרים אותו על כך עוד באותו היום אבל אה אה לפיד זה לא ביבי וזהו כלל ידוע לא ביבי לא חוקרים ולא מעמידים לדין.
כתוב תגובה ל- 7.
8
הצדיק הידוע
  יעקב רעננה   28/05/19 10:55
לידיעת משטרת ישראל והניצבים שברשימת יש/אין עתיד או שכולם מתעסקים עם ביבי או עם הקצינות במשטרה.
כתוב תגובה ל- יעקב רעננה
9
יואב יצחק - האור בקצה המנהרה
  עדי אבשלום   28/05/19 11:01
אני תמיד בתחושה כשנדמה שכוחות האופל עומדים להצליח במשימתם יואב יצחק קם ומקלקל להם את החגיגה. יואב - שאפו. אתה אדם אמיץ וצריך להוריד את הכובע בפניך. אתה היחידי שהיה לו אומץ לפרסם תחקירים (לפני יותר מעשור) על אולמרט, על סגלוביץ, על עשרות הבתים שאהרון ברק רכש שלא כדין, על יחזקאל בייניש. באמת, כל הכבוד על האומץ, הנחישות וחוסר הפחד מהרודן השמאלני.
כתוב תגובה ל- עדי אבשלום
10
אומנות הונאה עצמית
  יוסי מ.   28/05/19 11:09
לא יעזור לכם כלום, שום "תחקירים" מבית מדרשו של יואב יצחק ולא בטיח. יש מידע מחשיד?? נא לפנות למשטרה. במונחים של אנשים שלא איבדו את מוסריותם, המשטרה תחקור ללא משוא פנים, (הרי אותה משטרה חקרה את אולמרט שנוא נפשכם המעורערת). למעט מר באום, שאני מכבד ולא מסכים לפרשנותו שתכליתה להגן על נתניהו,כל שאר הליצנים ש"מגיבים", אינם אלא מתוכנתים חסרי שם וחסרי איזו שהיא הבחנה מוסרית. להבהיר, אני מכיר את עמותת איילים, ואת פעלה. יבורך כל מי שעזר לה ועוד יעזור, אבל, אם נפל פגם או נעשו דברים לא חוקיים, צריך לחקור בלי רחמים ובלי הנחות,יהיה מי שיהיה, אבל "תחקיר" באתר הזה הוא בדרך כלל גיבוב של חצאי עובדות שהוצאו מהקשרם, יחד עם הנחות מוטות פוליטית.***** כאמור, יש משטרה נא הגישו תלונה.אם אין תלונה סתמו את הפה.**** אבל מה לעשות והמלחמה הפוליטית אצלנו, בהשראת והובלת ראש משפחת הפשע נתניהו, יורדת לאשפתות יותר ויותר, ושיטות רצח האופי, השקרים, הדבקת תוויות בוגד ומשוגע לכל מי שלא הולך אחרי הדוצ'ה שלכם מתעוררת לנוכח האפשרות שיהיו בחירות חוזרות . נחיה ונעבור גם את זה. עברנו את התעמולה האנטישמית של ההם משנות השלושים עברנו את האנטישמיות של הערבים יותר ממאה שנים, עברנו (יחד עם בגין את ההדרה והשינאה מצד מי ששלט אז בארץ, נעבור גם את הפושע הזה, משפחתו והמפלגה שלקח בשבי, ויחד איתה את העדר .
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
להגיש תלונה למי?
  באום   28/05/19 14:01
המשטרה תעביר ליועץ את התלונה ואז מה? אם התקשורת לא תפמפם,היועץ לא יעשה כלום,ככה זה עובד.כל המערכת הזו קשורה אחד בשני,אחד מקבל ג'ובים אצל השני ועיין ערך פרשת "המימד החמישי" ועיין ערך דוברת המשטרה שפעילה ב"יש עתיד" ועיין ערך גיא פלג שמקבל סקופים תמורת הכפשת נתניהו.אנחנו נמצאים במצב שאין לימין למי להגיש תלונה כי היא תיזרק לסל.המערבונים כבר טיפלו בנושא הזה של השריף שנקנה על ידי האיש העשיר ואז הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה ולמי החוואי הקטן יגיש תלונה? לשריף הקנוי? זה המצב בארץ.החטוטרת על גבו של יאיר לפיד היא עצומה,יש פרשיות בלי סוף,אין זה אומר שהוא אשם במשהו אבל עדיין לא נפתחה בדיקה קטנה בעינינו,לא מוזר?
כתוב תגובה ל- באום
מר באום, ידידי
  יוסי מ.   28/05/19 18:46
אתה לא מאמין באף מילה שכתבת. האסון הכי גדול שלנו הוא שראש משפחת הפשע הצליח להרעיל לבבות טובים כאילו הוא הנרדף, ובגלל עמדותיו. האמת ברורה גם לך, הוא משיחד ומשוחד, שקרן שמשקר את בוחריו כי הוא משוכנע שהם בהמות, פלגן וסכסכן נהנתן וקמצן חולני כך שהתכונות האלה הביאו עליו את החורבן הממשמש ובא, ואם נוסיף את המטורפת (על פי עדותו של עו"ד ויינרוט המנוח בתצהיר לבית משפט) ואת ילד התאונה ,תראה שמדובר בסביבת ובמשפחת פשע ולא בקהל גדול ורב שבוחר בעמדות מדיניות ימניות.ההבדל זועק לשמיים. התלונה צריכה להיות מוגשת לאותה משטרה שהיללתם ורוממתם כשחקרה את אולמרט. ***אותה כתובת, אותם אנשים ישרים ונקיי כפיים.***** לשם הגישו את התלונה שמהר מאוד תתברר כעלילת דם אופינית
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
אם אתה טוען
  באום   28/05/19 22:34
שאני לא מאמין למה שאני כותב,נשאיר את זה כך,לא אשבור לך מילה.
כתוב תגובה ל- באום
באום ידידי
  יוסי מ.   29/05/19 00:45
לא, לא נשאיר את זה פתוח. אולי הלכתי רחוק מדי. אני לא מטיל ספק ביושרך, ואני לוקח את המשפט הזה חזרה. מה שרציתי להגיד הוא שבויכוח אומרים לפעמים דברים מסוימים שלא בכולם מאמינים כמו שהם בלי כחל וסרק. לא יצא טוב. ואני לוקח חזרה.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
כורדי, מה צצת שוב? לך לאולמרט
  כורדי?   28/05/19 14:48
חביבי. מקומך לא כאן. ליצן דוחה.
כתוב תגובה ל- כורדי?
לממזר בפוטנצינה
  יוסי מ.   28/05/19 18:39
תמונה של אמא, אפילו שאתה מראשון לציון. השארתי שם כמה ספיחים אתה יודע. תמונה של אמא.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
11
אם זה היה איש ימין.
  7.   28/05/19 11:10
אם זה היה איש ימין כבר היו כותרות ראשיות בכל כלי התשקורת השמאלנית השונים חקירות מעצרים מתקושרים וניסיון לגייס עדי מדינה לצורך הפללתו אבל כאשר מדובר באיש שמאלבן כל זה משום מה לא קורה ולא קשה לנחש למה.
כתוב תגובה ל- 7.
12
כמה שיש כ
  7.   28/05/19 11:20
כתוב תגובה ל- 7.
13
כמה טוב שיש עיתונאי כזה.
  7.   28/05/19 11:25
כמה טוב שיש עיתונאי כזה כמו יואב יצחק עם האתר הזה שלו שחושף ברבים גם את צביעותם של כל המתחסדים למיניהם מהשמאלבן שעושים דברים לא פחות מאלה של אנשי הימין רק שאותם לא חוקרים אף פעם.
כתוב תגובה ל- 7.
14
המידע הובא בחלקו?
  משה דורון   28/05/19 11:51
הכתבת מציינת כי המידע (שהיא מפרטת בכתבה) הובא "לפחות בחלקו" לידיעת המשטרה והיא טוענת בהמשך שהמשורה דילגה ביודעין על חלקו של לפיד בפרשה. הכתבת איננה מסוגלת לציין מה מתוך המידע שבכתבה הובא לידיעת המשטרה ולפיכך טענתה המשתמעת לפיה המשטרה התרשלהמשנימנעה לחקור את לפיד בעניין היא חסרת ביסוס ראייתי בכתבה. כנראה מדובר בהמשך הנרטיב בדבר אכיפה בראנית נגד נתניהו.
כתוב תגובה ל- משה דורון
15
איפה שי ניצן שצריך אותו.
  7.   28/05/19 12:11
איפה שי ניצן שצריך אותו אחרי שרק אתמול אמר בעצמו שהחוק והצדק סופם לניצח כשהוא רומז רמז עבה במיוחד לגבי גורל תיקי נתניהו רק שהוא שכח להוסיף שכלל זה חל רק על אנשי הימין כי על אנשי השמאלבן חלים כידוע כללים אחרים וכל אחד גם יכול להבין למה זה כך.
כתוב תגובה ל- 7.
16
השחיתות חוגגת ולפיד עמוק בפנים
  בני דוד   28/05/19 12:16
יו"ר העמותה מעיד שהעמותה ערכה על חשבונה כינוס בחירות ליאיר לפיד ומימנה אותו עבור יאיר לפיד כולל מימון אוטובוסים עבור כנס הבחירות של לפיד. בתמורה יאיר לפיד נתן לעמותה לקבל פרוייקט בניה שאין להם שום ניסיון בזה ללא שום מכרז - כי ברור שאם היה מכרז העמותה שמעולם לא עסקה בבניה ואין לה ניסיון בניה - לא היתה זוכה במכרז ולא היתה עומדת בתנאי הסף. והבונוס הענק - לפיד גם שילם להם 30 מיליון ש"ח למימון הבניה. אם זה לא שוחד - אז מה נקרא שוחד ??? תשלום של 30 מיליון שקל זה לא שוחד ??? פטור ממכרז לעמותה שמממנת כנס בחירות ליאיר לפיד ומשלמת על הכנס ועל אוטובוסים - זה לא שוחד ???
כתוב תגובה ל- בני דוד
17
גם אם המשטרה תאלץ בסופו של דבר
  אברהם 101010   28/05/19 12:41
לחקור את הבלון הנפוח, התיק לא יכונה 1000,2000 וכו', אלא תיק 0.34 וכך הלאה. נראה לכם שמתן מספרים עגולים מנופחים לתיקי נתניהו הוא מקרה?
כתוב תגובה ל- אברהם 101010
18
שוחד הוא שוחד הוא שוחד
  בני דוד   28/05/19 14:48
גם אם מי שנותן את השוחד קוראים לו לפיד עדיין שוחד הוא שוחד הוא שוחד זה הפרצוף האמיתי של המושחת.
כתוב תגובה ל- בני דוד
19
לא נתניהו לא חוקרים
  לא לדאוג   28/05/19 15:00
לא מאמין בבית המשפט הישראלי שמח להצביע לכל מפלגה שתיכנס בכל הכוח במערכת אכיפת החוק בישראל גם תופרים תיקים גם אכיפה בררנית שילכו לעזאזל
כתוב תגובה ל- לא לדאוג
20
שוחד זה שוחד.
  7.   28/05/19 16:03
שוחד זה שוחד גם אם הדבר הזה נעשה בידי אדון לפיד אם מה שכתוב כאן נכון וכנראה שזה נכון אז זה שוחד לכל דבר ועניין.
כתוב תגובה ל- 7.
21
לא ביבי לא חרדים, הכל כשר
  פייגלע   28/05/19 16:57
למה שיחקרו אותו ?
כתוב תגובה ל- פייגלע
22
נו נראה מה תעשה מע' המשפט !!!
  יאני   28/05/19 23:53
כתוב תגובה ל- יאני
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il