s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
פייגלין לא פועל בהגיון
מאת: עמוס שנער  |  01/07/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
שנער מסביר מהו "ההבדל המהותי"
  שלמה המגיב   1/07/19 15:34
שנער מסביר בידענות לקוראים " שרק מסירת שטחים נוספים וכמה אוטובוסים מתפוצצים בלב ירושלים ותל אביב , יזכירו את ההבדל המהותי בין שילטון נתניהו ושילטון השמאל" ! . טוב , שנער ממשיך שוש ושוב , על המנטרה חסרת הבסיס והמטעה הזו במאמריו ואני אחזור ואזכיר לקוראים , שמי "שמסר שטחים " עד היום , זה רק הליכוד , וממשלת שמאל רבין וברק , לא מסרה אפילו מטר (!) מעולם , וגם כיום מעולם לא שמענו את ראשי כחול לבן , רואים , או רומזים על טכניקה זו להשגת שלום , כאופציה בכלל , אבל לטמטם כך את הקוראים "לא עולה כסף " אז למה שלא נסית כך את הקוראים כנגד השמאל ? . ובעניין "האוטובוסים המתפוצצים" , אזי מי שמנע זאת היה מבצע חומת מגן , בהוראת אריק שרון ונתניהו לא הוכיח שמסוגל למנוע אפילו באלונים על שדותינו , או טילי גראד על לב תל אביב ובאר שבע , או קאסאמים על המתיישבים בעוטף עזה , אבל שנער בטוח בהחלט , מנסיון העבר של נתניהו (!) , שהוא ימנע "אוטובוסים מתפוצצים" שממשלות שמאל , לא מסוגלות למנוע. ויש עוד "הבדל מהותי" אדון שנער , בין נתניהו ובין ראש ממשלה צפוי כולשהו מהשמאל , שאתה מנסה "להשכיח" לקוראים והוא כתב אישום פלילי בגין שוחד , שאין לגנץ , או ללפיד , או ליעלון , או לאשכנזי ויש לנתניהו ! , נו , אבל אצל שנער , זה הבדל "קטן וחסר חשיבות" , לעומת מי שצפוי "למסור שטחים" , ולגרום לנו "לאוטובוסים מתפוצצים" !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לאיפה נעלמת שלמה? כבר דאגתי
  עמוס שנער   1/07/19 16:56
לאיפה נעלמת מהמאמרים האחרונים שלי? כבר חששתי שאם לא תקפת אותי בהם אז כנראה שהם לא היו מספיק טובים. אבל אם במקרה במקרה הסכמת איתם (לא שאני משלה את עצמי באמת), אז מותר היה לך להגיד גם מילה טובה. ביקורת קשה מתקבלת טוב יותר כשהמבקר יודע גם לפרגן. לענייננו. אתה כל כך מאוהב בטענה שרק הימין מסר שטחים שאתה פשוט שוכח את ממשלת אוסלו שבה גם נמסרו שטחים לאויב וגם נתנו להם בפעם הראשונה את האופציה להקים ראשות עצמאית עם צבא ולא לאנשים טובים אלא לכנופיית טרור מתוניס.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
וגם כאן אתה לא מדייק בכלל
  שלמה המגיב   1/07/19 18:18
ראשית , הניתוח שלך בעניין פייגלין הינו הגיוני בעיני ואם אין לי מה להעיר , אז אני "יושב בשקט" . ולתגובתך - "ממשלת אוסלו" לא מסרה אפילו מטר , ולא פינתה שום התנחלות ושום אהל ולא הבטיחה כך לעראפת בהסכם ואף לא "מתחת לשולחן" , ולא במשתמע מההסכם , אלא נתנה להם "אופציה להקים רשות עצמאית " ( בלשונך ) , מה שבגין הגדיר "אוטונומיה" ועראפת לא דרש בכלל "למסור לו שטחים" באותה תקופה של הסכמי אוסלו , ולא דרש ולא הובטח לו "פינוי התנחלויות" , וכולם כנראה רצו לראות מה יתפתח ממתן "האוטונומיה " הזו לפלשתינאים , ויתכן שהיה מגיע בסוף " למסירת שטחים" , ויתכן שלא , ואף אחד לא יכול היה לדעת מה היה מתפתח מהאינטיפאדה שהופסקה בעקבות ההסכם , ולא מן הנמנע שאם לא היה הסכם אוסלו , היו לנו יותר נרצחים אזרחים שלנו וחיילים הרוגים ואף אחד לא יכול גם היה לדעת , אם היינו מקבלים גיבוי בעולם ולא היו "זורקים" אותנו מהאו"מ , ללא הסכמי אוסלו וכל הניתוח הביטחוני\מדיני\פוליטי , מה היה קורה "אילו" היה כך ואילו היה אחרת , זה הכל שטויות , הנחות וספקולציות וכל אחד יכול להיות צודק וכל אחד יכול להיות טועה , ולא ניתן בכלל לקבוע חד משמעית , מי היה אז צודק ( מצדדי ההסכם או מתנגדיו ) ומי טעה .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אז עזה לא נמסרה?
  עמוס שנער   1/07/19 19:13
אז עזה לא נמסרה? למה קראו להסכם שלהם עזה יריחו תחילה ולא עזה יריחו תחילה וסוף? לא ניתן להבין מהשם שניתן שיהיה לכך המשך? האם פועלו של אהוד ברק שהציע למסור שטחים גם במזרח ירושלים נמחק רק בגלל שערפאת ברוב טובו התנגד לקבל את זה כי ציפה ליותר? (אותו דבר לגבי אולמרט ואבו מאזן) האם רבין באמת חשב שהערבים יסתפקו במה שקיבלו ויהיה כאן שקט? מדוע בשמאל התלהבו כל כך מנאום 2 מדינות ל2 עמים שנתניהו לא באמת התכוון אליו? מדוע הם לא תקפו אותו על רצונו לתת להם מדינה? הרי ברור שזה יצריך פינוי נוסף. מדוע השמאל תמך בתכנית ההתנתקות וגם לא הצביע נגד מסירת סיני? כי הם נגד מסירת שטחים? בתמיכתם בפינויי הזה הם היו שותפים מלאים לכך. מה היה קורה אילו ..... באמת אף אחד לא יכול לדעת אבל קפיצה בכמות ההרוגים ומלחמות כל כמה חודשים לא היו לפני אוסלו ןמלחמות לא היו יכולות להתבצע אם לא היה להם שטח בשליטתם.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
אתה ממשיך לא לדייק , שנער
  שלמה המגיב   2/07/19 12:11
1)רצועת עזה "נמסרה" לרשות הפלשתינאית , לצורך "האוטונומיה " , ואף ישוב יהודי בה לא פונה ולא "נמסר" ולא הובטח "שיימסר" באותו שלב , וצה"ל שלט בשטח מבחינה ביטחונית על הישובים. וכך גם בעיר יריחו ואף אחד לא הבטיח להם "מדינה עצמאית" באותו שלב. 2) אם "יהיה לכך המשך" , היה לעניין האוטונומיה , שאפילו בגין בהסכם דייויד אמר שזו כוונתו ( רשות אוטונומית עם משטרה חזקה , בלשונו ) , וזה היה מותנה בהתנהלותם של הפלשתינאים , שבהסכמים הסופיים , אם נגיע לכך , כן או לא. וגם אז אף אחד לא הזכיר "פינוי ישובים" באותו שלב. 3) אכן , ברור לכולם שממשלות מרכז שמאל , לא יתנגדו בעתיד "למסירת שטחים" , במסגרת הסכם שלום סופי וסיום הסיכסוך ( שבינתיים זה לא נראה בכלל באופק ) , אך גם ברור לכולם ( חוץ מלשנער ולמתנחלים ) ,כולל לאנשי הימין במדינה , שגם ממשלות ימין בעתיד , ינהגו כך ( מסירת שטחים) , אם יגיעו למסקנה שזה "מועיל" ( בלשונך , לגבי החלטתו של בגין לפינוי חבל ימית ב 1982 ) , ואז נתניהו , או כל ראש ממשלה מהליכוד , "ימסור שטחים" באבו אבוה ( בשפה הערבית ) , וגם יתן להם מדינה פלשתינאית , אם נגיע להסכם שלום סופי ומוחלט איתם , ובלחץ מסיבי ואפילו תחת לחץ מתון , של טראמפ , או\ו כל מדינות העולם המערבי וכפי שלמדנו מהעבר של ממשלות ליכוד , הם "מסרו שטחים" ( חבל ימית 1982 , גוש קטיף וצפון השומרון 2005 ) , שכאשר חשבו שזה "מועיל" לעם ישראל והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ועוד על בטחונו של שנער בנתניהו
  שלמה המגיב   2/07/19 13:19
מאחר ששנער יודע (!) , שאפשר לסמוך על נתניהו , באותם נושאים החשובים לשנער , ואי אפשר לטעמו לסמוך על ראשי ממשלה עתידיים מהמרכז שמאל , אז כדאי שנזכיר לו שוב , שכאשר נתניהו חושב שזה "מועיל" ( לו אישית ו\או לעם ישראל ) , אז הוא מסוגל להצביע בכנסת בעד פינוי גוש קטיף וצפון השומרון ( "מסירת שטחים" !) , והוא מסוגל לסכן אותנו שוב שאוטובוסים יתפוצצו לנו ברחובות , כאשר מחליט לשחרר אלפי מחבלים רוצחים תמורת החייל השבוי שליט ( בניגוד לראש ממשלה קודמים אולמרט וממלאת מקומו ציפי ליבני , שהתנגדו לכך !) , ומסוגל להסכים לבקשת שר החוץ האמריקאי קרי , להקפיא בנייה בשטחים , אפילו בתוך הישובים הקיימים !! , ומסוגל להקפיא בנייה אפילו בתוך ירושלים המאחדת עפ"י בקשת אובמה , ומסוגל להכריז על חזונו של שתי מדינות לשני עמים בנאום בר אילן , אבל שנער רואה "הבדל תהומי" בין נתניהו ובין גנץ , יעלון , לפיד ואשכנזי , שהם לא "הוכיחו" בעברם , כל תמיכה ,או מעשה בפועל בעניין זה , ששנער בטוח , שאצלם "ימסרו שטחים ויתפוצצו לנו אוטובוסים ברחובות" !. ואני רוצה להזכיר לשנער , שרוב הפרשנים המנוסים במדינה , הביעו בעבר דעתם , שרק הליכוד מסוגל להגיע להסכם שלום תוך "מסירת שטחים" , באשר ממשלת מרכז שמאל , היתה חוששת לעשות כך , מחשש "לבאלאגאן" שיעשו לה אנשי האופוזיציה מימין , או\ו כל מיני פסיכים "מורעלים" בנוסח יגאל עמיר והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כבר מיצינו דיון זה
  עמוס שנער   2/07/19 15:47
כבר מיצינו דיון זה. אתה חוזר על אותן טענות שהוכחתי לך בעבר שהן לא נכונות. אתה ננעל על הדעות שלך. כבר הגבתי לך בהרחבה לגבי תמיכתו כביכול של נתניהו בהתנתקות שהייתה עוברת גם ללא האצבע שלו, הוא רצה להציל את התכנית הכלכלית שלו כשר אוצר בממשלה, אך אם ההנתקות הייתה תליה באצבע שלו הוא לא היה מצביע בעדה. מעבר לכך, לפני ההתנתקות הוא התפטר מהממשלה ולא פרש עם שרון ל"קדימה" אלא נשאר בליכוד והנהיג מפלגה חבולה שירדה ל12 מנדטים בלבד בזמן שהובטח לו כבוד רב אם יצטרף לאריאל שרון אך הוא וויתר על כך. היו לו המון הזדמנויות לפנות שטחים, יש אנשים שסיימו צבא שנולדו כשהוא הפך להיות ראש ממשלה בפעם הראשונה. בכל הזמן הזה הוא פינה רק חלקים מחברון כחלק מהתחייבות של ממשלה קודמת (ממשלת אוסלו) שלטענתו הוא לא יכול היה להפר אותה. מאז .... כלום !!!! גם לא תחת הלחצים הכבדים של אובמה. תפסיק לברבר
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
ועוד משהו
  עמוס שנער   2/07/19 16:23
אתה מדבר על וויתורים מחושבים התלויים בהתנהגותם של האוייבים, אך שרון לאחר שפרש מהימין וצפצף על משאל העם בליכוד והקים את קדימה עם שמעון פרס (אז אל תאשים אותו כליכודניק) הוביל את ההנתקות בתמיכה מלאה של השמאל ללא שום תנאים והסכמים עם הערבים. זו הייתה הנתקות חד צדדית שלא הייתה תלויה כלל בהתנהגותם הטובה כביכול של הערבים.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
ואז גם אני אגיד " עוד משהו"
  שלמה המגיב   2/07/19 21:57
1)פינוי גוש קטיף וצפון השומרון , אכן היה חד צדדי ולא היה " תלוי בהתנהגותם של האויבים" והיא הנותנת , שלמרות זאת , נתניהו ועל שרי הליכוד ומנהיגיו דאז , הצביעו בעד "מסירת השטחים" וזו עוד הוכחה לתובנה שלי , שהערכתו של שנער , בגין "על מי ניתן לסמוך" בנושאים החשובים לו , הינה חסרת בסיס לחלוטין ומבטאת אולי תקווה , אך המציאות מצביעה שהערכתו הינה שגוייה לחלוטין. 2)לא רק שרון " ציפצף על משאל מתפקדי הליכוד" , אלא גם כל ראשי הליכוד , כולל נתניהו , כולל כאלה שהינם כיום שרים בליכוד ( הנגבי , אלקין וישראל כץ !!) , וזו עוד הוכחה , ששנער לא יכול "לסמוך על אף אחד" , בנושאים החשובים לו. 3) אכן השמאל והמרכז תמכו בהינתקות החד צדדית " ללא שום תנאים והסכמים עם האויבים" , ובכך כנראה אינם שונים מהליכודניקים בעניין זה , וזה עוד הוכחה עבורך שנער , שחוץ מהימין הקיצוני וסקטור המתנחלים , אזי בעת הצורך ( אם זה "מועיל" לעם ישראל ) , כולם עלולים\ צפויים ( כל אחד מנקודת השקפתו ) "למסור שטחים" , במידה שהם יחשבו שזה "מועיל למדינה ולעם" , ואין שום "הבדל תהומי" ( בלשונך ) , בעניין זה , בין הימין ובין המרכז\שמאל , או בין נתניהו ומי שיעמוד בראש המחנה של המרכז שמאל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה מתעלם ממה שאמרתי
  עמוס שנער   2/07/19 23:04
אתה מתעלם ממה שאמרתי וממשיך לחזור כמו מנטרה על הטענות הישנות שלך. לא מתנהל ביננו באמת דיון.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
2
פייגלין אינו נוהג בתבונה. מוטב
  לא נבון   1/07/19 15:45
היה לוותר עליו כליל. אלה שנהו אחריו בבחירות האחרונות (בגלל הקנביס) צריכים להתעשת, לפנות לו עורף ולהצביע לימין. אדם כמותו צריך להעלם מן הציבור. הוא לא אמין, הוא בעל אגו ואי אפשר לסמוך על אישיות כזו. בנט צריך למצוא שותפים אחרים.
כתוב תגובה ל- לא נבון
3
פייגלין = שמפניה, כל כך פשוט
  מסעודה משדרות   1/07/19 16:13
האיש שתול שב"כ, כול דביל מצוי מבין את זה, חנין זועבי זו בדיוק אחת כזו רק בצד הערבי.

DECEPTION ו FALSE-FLAG אלה השיטות המובילות כבר מאות שנים את כול הארגונים החשאיים במדינות המערב:

9/11
רצח רבין
הפצצה בבניין ה - FBI באוקלהומה 1995
חיסול קנדי
צ'רלי אבדו בצרפת
כול אירועי הירי בבתי הספר בארה"ב
ההפצצות ה"כאילו" כימיות של אסד בסוריה
דעא"ש, ISIS

הכול הכול FALSE-FLAG.

יום טוב.
כתוב תגובה ל- מסעודה משדרות
4
מגלומן מטורף
  Jaco   1/07/19 19:59
האיש הזה מגלומן. לא כלום לא שכח כלום. בשנת 1992 חבורת מגלומנים מטורפים המיטו עלינו אסון שמתגלגל עד עצם היום הזה. המגלומנים לא נעלמים הם רק מתחלפים
כתוב תגובה ל- Jaco
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il