s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
המשיחיסט רפי פרץ מדאיג אותי
מאת: איתן קלינסקי  |  18/07/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
וואלה ? ? ? מדאיג אותך ?
  מגיב ותיק   18/07/19 10:09
אין סימן יותר טוב לכך שאם הוא מדאיג אותך, הוא טוב לעם ישראל.

לא השמאל הקיצוני/אנרכיסטי, לא עם חכ"ים ערביים שמשמשים דוברי הטרור בכנסת ישראל ומשתפים אתם פעולה.

רפי פרץ מדאיג אותו...

אז כנראה שרפי פרץ טוב ליהודים.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הפלשתינים הביאו את השרב
  אני המגיב הוותיק   18/07/19 18:38
את השרב הקיצוני אתמול הביאו הערבים , זו הקביעה של המגיב הוותיק.
כתוב תגובה ל- אני המגיב הוותיק
לא. הם לא הביאו את השרב
  מגיב ותיק   18/07/19 21:12
אבל הם כנראה מנצלים אותו לליבוי שריפות :
youtube.com

מצלמות אבטחה של עיריית אור יהודה תיעדו אדם שמגיע לאזור צומת מסובים הסמוך ומצית את האש. חוקרי השריפות של מחוז דן שראו את הצילומים אישרו כי מדובר בהצתה. כעת יועבר החומר למשטרה.
ynet.co.il

ומתוך סיכום דברי נציב כבאות והצלה לישראל:

*סיכום פעילות כבאות והצלה לישראל ליום הקיצון אתמול*
*מערך הכבאות התמודד עם שריפות חדשות כל 2.5 דקות* במזג אויר קיצון ובגל שריפות שנמשך כתשע שעות נאבקו לוחמי האש בלהבות וברוחות העזות כדי להשתלט על מוקדי השריפות למנוע פגיעה בחיי אדם, רכוש וטבע. כלל האירועים הסתיימו ללא נפגעים בנפש.
נציב כבאות והצלה הפעיל אתמול פקודת לפיד אדום ולוחמי האש נפרסו בכוננות שיא, חופשות בוטלו והופעלו כל הכלים המבצעיים בסיוע של משטרת ישראל, צה״ל, רט״ג וקק״ל. מחקירה ראשונית של מוקדי השריפות עולה חשד להצתה בחלק מן המוקדים. הטיפול הועבר למשטרת ישראל להמשך חקירה.


חוצמיזה, תגובה תת רמה ששמה מילים בפי, בשיטה בולשביקית בזוייה האופיינית לאופף איתן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
2
כל מה שמתואר בכתבה,
  אותי ממש לא   18/07/19 10:35
קיים כבר היום באופן כזה או אחר. הפרוייקט הקולוניאלי לא הוקם בשנת 67, אלא אי שם בשנות השלושים של המאה הקודמת, לא ע"י אלה שקדמו לרפי פרץ, אלא ע"י אלה שקדמו לעמיר פרץ, איציק שמולי, תמר זנדברג ושות'. בשנת 67 הוקם סניף לפרוייקט הזה מעבר למה שמכונה "הקו הירוק", שאף הוא לא הוקם ע"י קודמיו של רפי פרץ, אלא ע"י שמעון פרס, יגאל אלון ושות'. מי שרוצה שינוי, צריך להגיע ליסודות ולא ללכת על ראשו של הרב פרץ, שרק ממשיך בתלם אותו חרשו אנשי מפא"י.
כתוב תגובה ל- אותי ממש לא
לא היה מפעל קולוניאליסטי
  רינת.   18/07/19 17:56
אינני מסכימה עם המגיב שהקמת הבית הלאומי היהודי הוא מפעל קולוניאליסטי. זכותו של העם היהודי לבנות בית לאומי יהודי. אני מצרה על כך שלא התקבלה התפיסה של תנועת "ברית שלום", שיש כאן עם ערבי ועלינו לבנות את ביתנו הלאומי לא תוך נישול ערבים מאדמותיהם. גם לא היתה הקשבה לאבי הציונות הרוחנית אחד העם במאמרו "לא זו הדרך". תפיסתך, לצערי, היא מוטעית. כיום עלינו לתמוך בהקמת מדינה פלשתינית לצדה שח מדינת ישראל. עלינו לקחת אחריות שכ-500 כפרים פלשתינים נחרבו . לא לתת יד למדיניות משיחית הדורשת סיפוח כל שטחי יהודה ושומרון.
כתוב תגובה ל- רינת.
לא נתווכח על הסטוריה רחוקה.
  את יודעת מה?   18/07/19 18:48
די לי בזה שנסכים, ששמעון פרס (איש השלום) ולא רפי פרץ (המשיחי) הוא אחד מאלה שיצרו את הבעיה. ha-makom.co.il
כתוב תגובה ל- את יודעת מה?
מדהים
  מגיב ותיק   20/07/19 09:03
אז מה מחזיק אתכם פה ?

אם הציונות היא מפעל קולוניאליסטי, למה לכם לחיות בקולוניה משעבדת ?

רדו לברלין (שם תהיו קרובים למקום התנורים של פעם), רדו לוינה ולשאר המקומות שם תרגישו בנוח.(יש בארץ מספיק יהודים טובים שיממנו את כרטיסי הירידה שלכם)

מי שטוען כי הציונות היא מפעל קולוניאליסטי משעבד,(חוצמיזה שהוא בור ועם הארץ) אינו מהעם היהודי, הדי אן איי שלו הוא מהסוג של קסטנר, של היודנרייטם ושות'.

חרפה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
קשקוש פוסטציוני...
  מגיב ותיק   19/07/19 09:43

1.התקוממויות ערביי ישראל בתחילת המאה הקודמת נקראו "המרד הערבי " ולא המרד הפלשתיני ולא בכדי, את המרד ניהל "הוועד הערבי העליון" (ולא הועד הפלשתיני העליון) ובראשו המופתי, חג' אמין אל חוסייני.

2. כאשר בעקבות ההסכמים של סוף מלחמת העולם הראשונה הופרדה הארץ באופן מלאכותי מסוריה, לשם ייסודו של בית לאומי לעם היהודי, ערביי ארץ-ישראל התקוממו וכך כתבו נציגיהם במזכר לועידת השלום בוורסאי, ינואר 1919:

"אנו רואים את פלשתין כחלק מסוריה הערבית, שהרי מעולם לא הופרדה ממנה. אנו קשורים עמה בקשרים לאומיים, דתיים, לשוניים וטבעיים, כלכליים וגיאוגרפיים לאור האמור לעיל, רצוננו הוא שמחוזנו, ''סוריה הדרומית'' או פלשתין, לא יופרד מהממשלה הסורית הערבית העצמאית".

3.בשנות המנדט הבריטי, המצב לא השתנה, המפלגה היחידה בקרב ערביי הארץ, שהיתה תנועה פוליטית מודרנית, ולא רק קבוצת עסקנים אינטרסנטיים או חמולתיים, היא מפלגת 'אל-אסתיקלאל'=(העצמאות). והנה, גם נציגי המפלגה הזאת לא חתרו כלל וכלל למדינה ערבית עצמאית בארץ-ישראל והצהירו כך :
"המדינות הערביות הן יחידה אחת שאין לחלקה. כל מה שייעשה כדי להפרידן לא תסכים לו האומה הערבית."

4. בכל שנות השליטה של הירדנים על הגדה המערבית לא עלה כלל וכלל ומעולם הרעיון של ישות פלשתינאית.

5. בשנת 1964, הקים נאצר, הרודן המצרי, גוף פיקטיבי בשם ''האירגון לשיחרור פלשתין'' (אש''ף), והעמיד בראשו את אחמד שוקיירי. אש''ף נועד לשמש שתי מטרות: האחת - להטריד את ישראל בפעולות טרור במהלך תקופות השקט היחסי שבין המלחמות, ולהוות חוד-חנית בעת מלחמה כוללת, והשניה - לערער את הבסיס המוסרי לקיומה של מדינת ישראל, על-ידי תביעה סימטרית על ארץ-ישראל, מצד יישות לאומית שהיא כביכול חסרת-מולדת.

6. עד מלחמת ששת הימים ב-‏1967, הסכסוך היהודי-ערבי נשא אופי קיומי: מדינות ערב שאפו בגלוי להשמיד את ישראל ו''לזרוק את היהודים לים''. העולם המערבי, פחות מדור אחד לאחר השואה - התקשה מאוד לעכל את יעד הג'נוסייד (השמדת -עם) אותו הצהירו הערבים, שלווה בהצהרות קיצוניות ומאיימות, לכן נקטו הערבים בשיטות תעמולה שונות, לשם ריכוך הרושם הקשה. אחת מהן היא תוכנית ה''מדינה החילונית-דמוקרטית'', שתקום על כל ארץ-ישראל המערבית, ובה יחיו בהרמוניה ובשיוויון-זכויות ''יהודים, מוסלמים ונוצרים''.

7. כך מתברר כי רעיון היישות הפלשתינית - הייתה תרגיל גאוני של הערבים והמושג של עם פלשתיני, החל רק לאחר 67 ותפס לו אחיזה בקרב בורים הזויים כמו באופף איתן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
3
ואם המיעוט חפץ בהשמדתנו?
  עמוס שנער   18/07/19 15:05
כיצד אפשר להעניק זכויות שוות למיעוט החפץ בהשמדתנו?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
כיצד אפשר לא?
  ואם לא,   18/07/19 17:26
כתוב תגובה ל- ואם לא,
עמוס שנער אתה טועה
  רינת.   18/07/19 18:31
בתמיכה שלך בהחלטה לספח את כל שטחי יהודה ושומרון, אתה מבטיח רק עתיד של איבה בין המסופח לבין המספח. זו איבה המבטיחה רק שפיכות דמים. מר שנער, באנו לכאן לבנות את ביתנו הלאומי היהודי. אם נבנה אותו על ידי סיפוח ושלילת זכות בחירה זו תהיה בניה של עתיד מדמם , זה יהיה עתיד שיגבה חיים של בני שני העמים.
כתוב תגובה ל- רינת.
את טועה
  עמוס שנער   18/07/19 20:04
בינתיים מאז אוסלו וההנתקות מספר הקרבנות של היהודים וגם של הערבים טיפס במאות אחוזים וכל כמה חודשים צצה מלחמה חדשה והערבים הם הסובלים העיקריים ממנה. היית אולי צודקת אם הייתה להם הנהגה אחראית אבל יהיה להם יותר טוב תחת צה"ל מאשר תחת החמאס או הפת"ח.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
4
לא להנצחת עימותי דמים.
  נערה.   18/07/19 15:58
אנחנו חייבים להכיר שקיים כאן עם פלשתיני. אנחנו חייבים לבנות את ביתנו הלאומי תוך הכרה בקיומו של עם, שגם לו מאוויים לאומיים. אם לא נשכיל להפנים, שלצדו של הבית הלאומי היהודי חייב לקום הבית הלאומי הפלשתיני, נבנה את חיינו רק על עימותי דמים בלתי פוסקים. מדיניות של הנצחת הכיבוש ושליטה שלנו על עם אחר מבטיחה רק הנצחת עימותי דמים.
כתוב תגובה ל- נערה.
הם לא מעוניינים במדינה
  עמוס שנער   18/07/19 16:32
הם לא מעוניינים במדינה, מדינה פלסטינית לא היה כאן גם לפני 48 וזה לא ממש הפריע להם. מה שמטריד אותם זה רק שלנו יש מדינה. מה הם עשו בגוש קטיף שפינינו? בנו שם משהו?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
5
אף מילה על הפדופיל האשכנזי
  ב.ל   18/07/19 16:20
הגזען השפל לא יחמיץ הזדמנות להשתלח ב שר ספרדי ויכפיש ילכלך יסלף כמו בולשביק מצוי ויתעלם לחלוטין מגיבור הסמול הלבן גם אם כל העולם ראה את תמונותיו במלוא קלקלתו המביכה הוא יזכה להגנה והסתרה מקלינסקי הנתעב
כתוב תגובה ל- ב.ל
המגיב ב.ל פוגע בערכי היהדות.
  למגיב ב.ל   20/07/19 09:30
היהדות סולדת מגילויי השנאה שלך על רקע עדתי. לראות במילה אשכנזי כמילה נרדפת לגנאי ולתועבה היא פגיעה קשה בערכי היהדות. פודפיל היא מגונה אם הוא אבא של זמר ואם הוא היה רמטכ"ל. הפודיפיליות שלהם היא מגונה ללא כל קשר אם אחד הוא ספרדי והשני הוא אשכנזיץ
כתוב תגובה ל- למגיב ב.ל
6
זו המדיניות של בנימין נתניהו
  רינת .   18/07/19 18:13
הדרישה לספח את כל שטחי יהודה ושומרון זה לא רק הדרישה של הרב םרץ וסמוטריץ, זו המדיניות של בנימין נתניהו בגיבוי של ארצות הברית.
כתוב תגובה ל- רינת .
7
רינת ממש "צודקת"...
  מגיב ותיק   18/07/19 20:09
וגם המתקראת "נערה"... הפלשתינאים הם עם שלו שכמהה לחיות לצידנו בשלום.
הנה ההוכחות:

שיר ברדיו הרשות הפלשתינאית המאדיר את פעולות הטרור :

youtube.com

שיר ברדיו הרש"פ הקורא להשמדת מדינת ישראל :

youtube.com

שיר שמעודד ילדים לאלימות ולשהדה בטלוויזיית הרש"פ :

youtube.com

שיר ברדיו הרש"פ הקורא לגיהאד :

youtube.com

דקלום ילדות ברדיו הרש"פ : הציונים הם שטן בעל זנב :

youtube.com

שיר ברדיו הרש"פ המאדיר את המחבלת מוגרבי (טבח אוטובוס כביש החוף) :

youtube.com

טלוויזיית הרש"פ משדרת שוב שיר: "יפו, עכו, חיפה...שלנו"

youtube.com

הרש"פ: היהודים אויבי אללה והאנושות- הירגו בהם

youtube.com

רגוב בטלביזיה הפלשתינאית :היהודים שטנים, הציונים כלבים :

youtube.com

תוכנית ילדים'פלסטינית':נוצרים והיהודים הם נחותים וקטנים יותר,פחדנים ובזויים יותר :

youtube.com

בוגרי תיכון בטקס רשמי של פת''ח: חיפה ויפו הם פלסטין :

youtube.com

תוכנית להשמדת ישראל בטלוויזית הפת"ח

youtube.com

מחבלת מתאבדת בטלוויזיה הפלסטינית

youtube.com

הטלביזיה של הרש"פ : אין ישראל יש "פלסטין"

youtube.com

מחבל ערבי מסית בדמות ח"כ נזרק מאולפן הטלביזיה הישראלית

youtube.com

כנראה להיט בטלביזיה הפלשתינאית כי היא משדרת שוב את השיר ''האויב שלנו, ציון, הוא שטן בעל זנב''

youtube.com

וכדי להבין מקליפ זה את מהות החינוך הפלשתינאי:
מנחת הטלוויזיה הרשמית של הרש"פ: שואלת בתכנית חינוכית לילדים את מוחמד, ילד יצירתי שמדקלם וכותב שירה : "מה השיר שאתה הכי אוהב לדקלם ?
תשובת הילד :
"השיר שאנשים הכי אהבו, בכל מקום שהלכתי, אנשים ביקשו ממני את השיר 'ויזה', של הישאם אל-ג'ח
לימדו אותי בצעירותי שהערביות היא הכבוד שלי ...
ושאדמותינו משתרעות מהקצה אל הקצה ...
ושמלחמותינו היו למען מסגד אל-אקצא...
ושהאויב שלנו, ציון, הוא שטן בעל זנב...
ושצבאות אומתנו הם דגולים...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
8
זה לא רק פרץ
  איצי.   19/07/19 08:54
זו המשיחיות שאחזה את החברה הישראלית ביוני 1967 , שהתרוצצו כאחוזי עמוק במרחבים של יהודה, שומרון וחבל עזה. התעוררות מאוחרת אחזה חלקים מסוימים בחברה הישראלית, אבל כיום הימין ההולך ומתעצם מעצים אותה משיחיות, והרב פרץ הוא אחד ממבטאיה. גם בנימין נתניהו בהשראת טראמפ פועל לסיפוח כל שוחי יהודה ושומרון. מה שרק מבטיח לנו עתיד מדמם.
כתוב תגובה ל- איצי.
ולגבי משיחיות השמאל השקרית
  מגיב ותיק   19/07/19 11:34
משיחיות השקר האמיתית היא של הוזי ה"שלום" המזויף והשקרי שאתה איצי נמנה עליהם ועוד קבוצת הזויים המשרבטים באתר זה.

בינתיים משיחי השקר המסוכנים האלה הביאו עלינו את אוסלו האסונית ולא ההתנחלויות ביש"ע.

הגד לי "שלומניק" הזוי, מה הופך את כרמיאל לשטח פחות כבוש מאריאל?

למה לגור בבית ערבי בעין הוד (עין ח'וד) זה יותר מוסרי מלגור בתפוח ?

איך זה לתושבי ברעם (קיבוץ של השומר הצעיר) לא תעיזו בחיים לקרוא מתנחלים מחרחרי מלחמה ? (אלה שחיים על אדמות בירעם ועיקרית).

לפי איזה מפתח בדיוק אתה מסווג שטחים כבושים ? (חיפה, באר שבע, רמלה, לוד, הרצליה (סידנה עלי), צפון תל אביב (שיח מוניס), דרום תל אביב (מנשיה), יפו, וחלק מקרקעות קיבוצי השמאל הצבוע.

אין לך תשובות איצי, כי אתה מעלה גירה שמאלנית מבחילה באופן רצוף באתר זה, והכל מבורות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
הכל נכתב בתגובה 2
  אתה צודק   19/07/19 17:05
כתוב תגובה ל- אתה צודק
מדהים...
  מגיב ותיק   20/07/19 17:40
...אז מה מחזיק אתכם פה ?

אם הציונות היא מפעל קולוניאליסטי, למה לכם לחיות בקולוניה משעבדת ?

רדו לברלין (שם תהיו קרובים למקום התנורים של פעם), רדו לוינה ולשאר המקומות שם תרגישו בנוח.(יש בארץ מספיק יהודים טובים שיממנו את כרטיסי הירידה שלכם)

מי שטוען כי הציונות היא מפעל קולוניאליסטי משעבד, (חוצמיזה שהוא בור ועם הארץ) אינו מהעם היהודי, הדי אן איי שלו הוא מהסוג של קסטנר, של היודנרייטים ושות'.

חרפה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
9
למגיב מס' 2 - אתה טועה, וחבל.
  איצי.   20/07/19 09:19
מגיב מס' 2 אתה טועה בקביעתך שהמפעל של שיבת עם ישראל לארצו הוא מפעל קולוניאליסטי. יש לי ביקורת קשה על דברים שאסור היה לעשותם. אסור היה לנשל פלחים במעמד של אריסים מאדמתם. אסור היה לנו להחריב בשנים 1948-9 כ-500 כפרים ומניעה מהכפריים לחזור לכפריהם. השגיאות הקשות נעשו גם על ידי הנהגת הישוב הערבי. הלאומנות ואי קבלת האחר היתה מנת חלקם של חוגים משמעותיים בשני העמים. השגיאה היסודית של ההנהגה הציונית היתה באי ראייה שיש כאן עם ועלינו לבנות את ביתנו הלאומי מתוך הידברות עם אלו החיים ויושבים כאן, וההנהגה הערבית חטאה בכך שחלקה הארי לא קיבל את זכותו של העם היהודי לבנות את ביתו הלאומי בארץ ישראל. ההנהגה הערבית נושאת באחריות רבה לכך, שהמפגש בין שני עמים כאן היה רווי בעימותי דמים.
כתוב תגובה ל- איצי.
איתי, אני לא מסכימה כמעט לשום
  לאיצי ואוילוש   20/07/19 19:23
דבר שכתבת. אבל התשובה אמורה להיות ארוכה ולכן אסתפק בלציין את העובדה, שמפעל ההתנחלות השטחים שמעבר שמה שמכונה ״הקו הירוק״, הוא חלק מהנכבה, שהתחילה עוד לפני 48, ומי שאחראי לכך היא מפא״י, ולא הציונות הדתית. ולאוילוש, אני נולדתי בישראל,המדינה הזו היא גם שלי, וכל מי שזה לא נראה לו מוזמן לשתות מהים של עזה
כתוב תגובה ל- לאיצי ואוילוש
ואתה מסלף...
  מגיב ותיק   20/07/19 19:33
כדרכך את ההיסטוריה...

כאילו :

שוועדת פיל ב-38 לא הציעה לפלשתינאים את רוב שטחה של המדינה.

שבהצעת החלוקה של האו"ם ב- 47 לא הציעו לפלשתינאים מדינה על רוב השטח ממערב לירדן .

שבקמפ דויד אהוד ברק לא הציע לראיס מדינה ב- 98 אחוז משטחי הרביעי ביוני.

שבחיסול גוש קטיף והעברת הרצועה לחמס לא הציעו טריטוריה לחלק מהפלשתינאים.

בניאפוליס אהוד אולמרט לא הציע לאבו מה שמו מדינה.


אוי איצי, אתה כל כך בור וסלפן ברמות שאפילו המשטרה לא מרשה...

לכן אינך טוב יותר מהאנטי ציוני/נית שהגיב/ה כאן וחרטט/ה על קולוניאליזם.

בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
המגיב באחרון תמיד צודק
  ישי.   20/07/19 21:02
אחרי ש"הוכחת" כי הערבים שרפו את הכרמל, והפרקליטות משום מה לא אמצה את "ההוכחות" שלך , ואחרי ש"הוכחת" כי ערבים התעללו בקשישים יהודים, ואחרי שהוכחת כי הערבים הביאו את השרב בשבוע שעבר, אתה בהחלט צודק בכל מה שאתה אומר.
כתוב תגובה ל- ישי.
האנסים בקפריסין היו ערבים
  המגיב הותיק יוכיח   20/07/19 21:28
המגיב הוותיק עוד יוכיח שכל האנסים בקפריסין היו ערבים טרם גיוסם ליחידות נבחרות, והקרמינאל באוקראינה היה ערבי בשליחות החמאס.
כתוב תגובה ל- המגיב הותיק יוכיח
10
לשאלה בבחינת הבגרות האחרונה
  התשובה של פרץ   21/07/19 10:08
בבחינת הבגרות האחרונה באזרחות התבקשו התלמידים להבהיר את המושג אפרוהייד ולהביא דוגמא. את הדוגמא הטבה ביותר נתן שר החינוך החדש רפי פרץ, כשהבהיר שהוא בעד סיפוח כל שטחי יהודה ושומרון למדינת ישראל בלי לתת להם זכות בחירה. זו הדוגמא שביקש הרב פרץ שיתנו התלמידים בבחינת הבגרות בשפה העברית במערכת החינוך הישראלית.
כתוב תגובה ל- התשובה של פרץ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il