s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
בגנון של גנץ, סדרי עדיפות ילדותיים
מאת: עמוס שנער  |  10/12/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אני חולקת על דבריך
  שמחה חן   10/12/19 13:29
לא נכון של גנץ אין בעיה עם הליכוד,אלא שהתכנית הזדונית שלו היא להפיל ולהדיח את זאב האלפא,ובאופן טיבעי העדר יחליש ויתפזר.כך שסביר להניח שחלק מהליכודניקים יצטרפו אליו.
זו הדרך בסופו של דבר להמליך את השמאל בשלטון.
בל נשכח,גנץ וחבורתו שמאל מובהק.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
את צודקת
  עמוס שנער   10/12/19 15:39
את לגמרי צודקת. אבל אני מנסה לדבר גם לאוהבי גנץ ולהראות להם שגם על פי איך שהוא מציג את הדברים הוא נראה מגוחך.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
לגמרי
  שמחה חן   10/12/19 17:01
אולי רק לקבוצה של הימין המתון שגלשה לגנציאדה...נקווה לטוב
כתוב תגובה ל- שמחה חן
2
בגנון של גנץ
  באום   10/12/19 14:07
אכן גנון זו הגדרה נכונה לאותה מוטציה הנקראת כחול לבן אבל בואו ונזכור שעד לפני זמן לא רב הדרישה של הגנון היתה שנתניהו בכלל יתפטר ושמישהו אחר יעמוד בראש הליכוד.במשך ימים רבים הם פינטזו על פיצול הליכוד ומרד בין חברי הכנסת וכאשר הם הבינו שזה לא יקרה, הם התחילו כמו כל עולל שלא מקבל את מה שהוא רוצה לפנטז על משהו אחר, ממשלת מיעוט כאשר יותר מאוחר יצטרפו אליה מפלגות ציוניות וליברליות.על איזה מפלגות היה מדובר איש לא ידע והיה רושם שלגנון היה נדמה שקיימות מפלגות מסתוריות והם יצוצו פתאום משום מקום ויתייצבו לצידו של גנץ.כאשר גם זה לא עבד הגנון החליט לדרוש מנתניהו לוותר על החסינות דבר שבכלל קבוע בחוק.אבל אם מישהו חושב שאת כחול לבן מעניינות רפורמות וטיפול בבעיות הנמצאות על סדר היום ,הוא טועה.כחול לבן מונעת על ידי גורמי שמאל קיצוני בארץ ובעולם ומטרתה היא ללכת לתהליך מדיני בדיוק כפי שפעלו מנהיגי השמאל מאז שהם עלו לשלטון בתחילת שנות ה 90 ובפעמים שבאו אחרי זה.זו מטרתם ואין בלתה והם נחושים לסגת,לוותר,לחזור לגבולות צרים ולו רק כדי "להכניס" לשנואי נפשם,אנשי הימין והציונות הדתית.כל פינוי ישוב יביא אותם לאקסטזה ומי לא אוהב אקסטזות.אחר כך מצידם שיבוא המבול.אבל בדרך עומד להם נתניהו והוא תקוע להם כמו מסמר בגלגל.נדמה להם שהרחקתו מהזירה הפוליטית תאפשר לחלומותיהם הרטובים להתגשם אבל מרוב חלומות הם שוכחים,כמו בפעמים הקודמות,שיש את החמאס,החיזבאללה,משמרות המהפכה,האיסלם הקיצוני,ארדואן ועוד ועוד שרק ממתינים ששחקן חדש טירון והזוי יתפוס את מקומו ליד לוח השחמט.הם יתחילו להזיז את הכלים על הלוח ואנחנו נתפלל שלפחות לא יהיה גרוע יותר מהזמנים של רבין ואהוד ברק.
כתוב תגובה ל- באום
מזדהה עם תגובת מר באום
  נמט   10/12/19 20:34
רק הערה - באום כותב בסיפא של תגובתו את המשפט הבא: "....ואנחנו נתפלל שלפחות לא יהיה גרוע יותר מהזמנים של רבין ואהוד ברק". במשפט זה כאילו נקבע שהמפלגה הגרועה הזו "תזכה" לקבל את השלטון (חלילה וחס, חס ושלום) ו"רק נתפלל שלפחות לא יהיה גרוע יותר....". ובכן, מפלגה זו לעולם לא תגיע לשלטון ואנו לא נצטרך להתפלל, כי השלטון ימשיך להתקיים בפלג הימני.
כתוב תגובה ל- נמט
רק התכוונתי תאורטית
  באום   10/12/19 22:19
במידה והם יתפסו את השלטון.תאורטית הכל יכול לקרות
וכדאי להזהיר את הציבור מהאפשרות התאורטית הזו. .
כתוב תגובה ל- באום
באום, חבל שהוריך עשו עלייה
  יעקבי מהדרום   19/12/19 11:00
טיפוסים מרושעים כמוך, הורסים את המדינה שלנו.
כתוב תגובה ל- יעקבי מהדרום
3
בגנון של ביבי
  ארי כספי   10/12/19 15:21
מותר (לכאורה) לבזבז את כספי המדינה על דברים מיותרים , להעניק הטבות למקורבים ולהמשיך לתת לעוטף עזה והסביבה לסבול. אז באמת גנץ פושע. למעלה ממיליון בוחרים נאורים בטוחים שלא היה כלום וגנץ אינו סומך עליהם. הוא ממשיך להאמין שהמדינה תמשיך להתקיים ולהתקדם גם מבלי שהקיסר מרחוב בלפור יעמוד בראשה. אינני חושב שגנץ הוא הפתרון האולטימטיבי אם באמת אותם מיליון טועים. אבל בקצב הנוכחי, כנראה שמקומנו הנכון הוא באפריקה. לפחות זה מה שרואים בכנסי "מרכז הליכוד". להתראות במועד ד'.
כתוב תגובה ל- ארי כספי
מגיב חלול..
  אמנון111   10/12/19 18:08
מר כספי..תעשה לעצמך טובה ותפסיק להתבזות.רק לפני שבוע התפרסם. מדינת ישראל במקום השמיני בחוזקה בעולם.כלכלית. צבאית. מדינית. על החתום. האיש שאתה משמיץ.אגב מותר לך להתעלף מאיש חלול כמו גנץ "אם בארזים נפלה שלכת" ועוד ועוד.
כתוב תגובה ל- אמנון111
חחחחחחח אהבתי ....
  שמחה חן   11/12/19 15:52
לא פותח הפה,אני פונה לאדון כספי,לא נתפס בחקה.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
אמנון, אתה ושמחה חן ממשיכים
  עמנואל הרוסי   16/12/19 09:40
להעריץ את הביב מבלפור. נפגש בשערי מעשיהו כאשר הביב יצעד לתאו בקומה שחוחה.
כתוב תגובה ל- עמנואל הרוסי
אדון כספי החלול
  שמחה חן   21/12/19 08:42
אתה לא שווה התיחסות,מפאת רפיון השכל שלך.בזבוז אנרגיה.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
4
חשוב בשוחד לא יכול לכהן
  חדל קשקשת   10/12/19 15:41
בראשות הממשלה. בצוק העיתים, ניתן לאפשר לו לכהן כברווז צולע עד לתחילת משפטו. נתניהו טוען שהוא חף מכל פשע, ויתכן שהוא צודק, אבל את השאלה הזו יש לברר בבית המשפט. כל נסיון להיתלות בחסינות ולהתחמק מברור ההאשמות שלו בבית המשפט רק מעלה את החשד, שנתניהו יודע שהוא לא חף מפשע, מה שרק מחזק את המסקנה, שהוא לא ראוי לכהן כראש ממשלה.
כתוב תגובה ל- חדל קשקשת
לא כשרודפים אחריו בצורה שיטתית
  עמוס שנער   10/12/19 16:55
לא כשרודפים אחריו בצורה שיטתית מאז שנבחר ומלא פוליטיקאים חשודים יצאו בסוף זכאים, אך הפסידו בין לבין את התיק והמשרה שלהם. אי אפשר שפקיד שלא נבחר בצורה דמוקרטית יעקוף את הדמוקרטיה בהחלטות שלו. בטח שלא בשביל שמפניות, סיגרים וסיקור קצת פחות עוין שלא ממש התבצע. אילו היה מדובר באונס, רצח, העברת מידע לאוייב עוד הייתי איכשהו מבין. אגב .... מה עם פרשת המימד החמישי של גנץ?
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
היו כאלה שיצאו זכאים,
  שוב, חדל קשקשת   10/12/19 17:33
אך היו גם הרבה שיצאו אשמים. וטוב שכך. מערכת משפטית, שמרשיעה את כל הנאשמים חשודה בעיני בהטיית משפט. אגב, כל הסיפורים שלך על פקידים שעוקפים את הדמוקרטיה לא נשמעו ממך כאשר פקידים החלו לחקור ראש ממשלה נבחר בשם אהוד אולמרט, חקירות שהביאו לכך, שראש ממשלה נבחר, שזכה לאמון העם והכנסת, התפטר מתפקידו מיד עם תחילת החקירות נגדו וכהונתו הופסקה. להבדיל, כתב האישום כנגד בנימין נתניהו הוגש לאחר שכהונתו הסתיימה והוא מכהן כראש הממשלה היוצא, בממשלת מעבר, שבה לא הוא ולא הממשלה זכו לאמון הכנסת והעם. נתניהו, בכהונתו כראש אופוזיציה, לא דיבר כנגד החוקרים והחקירות נגד ראש הממשלה המכהן אולמרט, ולא טען אז שפקידים פוגעים בדמוקרטיה בכך שהם גורמים להפסקת כהונתו של ראש ממשלה נבחר, שקיבל את אמון העם והכנסת, אלא המליץ לראש הממשלה הנבחר אולמרט, שקיבל את אמון העם והכנסת, לפרוש ולהפסיק את כהונתו. ראש הממשלה היוצא שלא קיבל את אמון הכנסת והעם טועה היום וצדק אז, בכהונתו כראש האופוזיציה. הנכון הוא, שחשוד בפלילים לא יכהן כראש ממשלה, אלא יתמקד בעניניו הפליליים.
כתוב תגובה ל- שוב, חדל קשקשת
אולמרט היה יוצא זכאי
  עמוס שנער   10/12/19 21:04
אולמרט היה יוצא זכאי אילו שר המשפטים שלו לא היה נכנס בבית המשפט. אולמרט התפטר כי הוא ידע שהוא אשם ולכן הוא היה צריך את כל הזמן שבעולם להגן על עצמו. עוד לא ראיתי מישהו שמשוכנע שהוא אשם ולמרות זאת הוא פעיל ועובד 16 שעות ביום למען המדינה ועוד בגיל 70. זה בדיוק החומר שממנו בנוי ראש ממשלה שאמור לעמוד מול לחצים כבדים. גנץ כבר מזמן היה מרים ידיים. ואנחנו עדיין מחכים לחקירה נגדו בפרשה שלו.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
נימוקים והסברים בנוסח שנער
  שלמה המגיב   11/12/19 09:32
"אולמרט התפטר כי ידע שהוא אשם.." , מנסה שנער להסביר\לנמק\לשכנע את הקוראים , מדוע אולמרט ראה לנכון לפרוש מתפקידו , עקב החקירות נגדו ואילו נתניהו לא נוהג כך ( " כי הוא פעיל ועובד 16 שעות ביום למען המדינה ועוד בגיל 70 " !). וואלה , רמת נימוקים שדיון בפרלמנט שכונתי של פנסיונרים , הינה "אוניברסיטה" , לעומת התובנות , ההסברים וטימטום השכל , ששנער "מאכיל" כאן את הקוראים. אתם הבנתם מדוע אולמרט היה ראוי שיפרוש ואילו נתניהו ראוי שימשיך בסיטואציה דומה ? . טוב , אולי בליכוד ימצאו מישהו , שיחליף את נתניהו שיעבוד "למען המדינה" 17 שעות ביום , ואז ישתכנע שנער , שראוי להחליף את נתניהו שהוא "פעיל בגיל 70" !!. תובנות , נימוקים והסברים ברמה של באסטיונרים בשוק , מציג לנו כאם שנער , ואני חייב לומר שיש לו "אומץ רב" , להזדהות בשמו האמיתי , כיוזם טימטום השכל הזה של הקוראים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה זקוק לגמילה דחוף.
  עוד קישקוש   11/12/19 09:32
גם מתאוריות קונספירציה וגם מדף המסרים מבלפור. כל "הפרשות" של גנץ, ה"שחיתות" ה"תקיפה המינית" וכו' זה הכל ספינים של בחירות. קישקוש בלבוש. כחוזר בתשובה אתה ודאי מכיר את האיסור של "לֹא תֵלֵךְ רָכִיל בְּעַמֶּיךָ" (ויקרא, פרק י"ט, פסוק ט"ז)
כתוב תגובה ל- עוד קישקוש
חשוד ,יכול ועוד איך לכהן
  שמחה חן   10/12/19 17:09
ואתה יודע את זה.כמה נחמד להתעלם מהחוק כאשר זה משרת האגנדה שלך.
בין השורות,חרצת את דינו.

תחשוב ,אם היו עושים לך אותו עוול,איך תרגיש?
כתוב תגובה ל- שמחה חן
כי אני לא מכירה את הראיות
  לא חרצתי דין   11/12/19 00:26
זה גם לא התפקיד שלי לשפוט. אני מקווה שהחשוד בפלילים לא יתחמק ממשפט ויאפשר לבית המשפט לבחון את הראיות ולהגיע להחלטה.
כתוב תגובה ל- לא חרצתי דין
כשהרדיפה היא פוליטית אז לחשדות
  הגלשנית   10/12/19 18:52
כשהרדיפה היא פוליטית אז ל"חשדות" אין משקל רב הטח שלא להוריד ראש ממשלה מכהן איך יודעים שהרדיפה פוליטית? פשוא, ישנם בכירים אחרים מהצד השמאלי של המפה אשר עשו בדיוק את אותם מעשים בהם "חשוד" נתניהו וכנגדם אין חקירות. אפילו לא חקירונת
כתוב תגובה ל- הגלשנית
מערכת אכיפת החוק עובדת,
  הקשקשת לא פוסקת   11/12/19 00:18
בדיוק כפי שהיא עבדה בעבר. אותה המערכת, עם אותן החסרונות והיתרונות. ההבדל היחיד הוא בזהות החשודים. אחד התפטר מיד עם תחילת החקירות, ניהל את ענייניו עד תום, זוכה מחלק מהם והורשע בחלק אחר. השני עסוק בספינים ובהסתה, נאחז בקרנות המזבח וחותר בכל כוחו לחסינות, על מנת לחמוק מברור משפטי של החשדות נגדו.
כתוב תגובה ל- הקשקשת לא פוסקת
נו באמת ....
  עמוס שנער   11/12/19 10:08
תני לטראמפ שופטים דמוקרטים והוא ייצא אשם. תני לו שופטים רפובליקאים והוא ייצא זכאי. אם הבחירות היו מתקיימות רק בין השופטים בעליון אז מנהיג מרץ היה ראש הממשלה. אין בכלל מי שישפוט את השופטים כי הם נמצאים הכי למעלה וכמו שפוליטיקאי ם יכולים להיות רקובים כך גם שופטים. אין לציבור אמון במערכת המשפט. ולא רק בגלל הפוליטיקה אלא גם בגלל חוויות אישיות של האזרחים שעברו את המערכת הזו.
כתוב תגובה ל- עמוס שנער
ושנער "נכנס" כעת בשופטים !!
  שלמה המגיב   11/12/19 16:47
נו , כאשר ההסתה נגד המשטרה ( המפכ"ל אלשיך המתנחל חובש הכיפה ,הינו שמאלני ) לא "עזרה" , והמשטרה המליצה להביא לדין את נתניהו , אז "מתלהבי" נתניהו , "ירדו" על היועמ"ש ( מינוי אישי של נתניהו , חובש כיפה !! ) והילכו עליו איימים וניסו להפחידו "נסחט ע"י ניצן !) , ולאחר שגם זה לא עזר , והיועמ"ש החליט להגיש כתב אישום נגד נתניהו בשלושה תיקים (!) , אז מנסים להלך אימים על השופטים , לפסול מראש את סמכותם , לדון בכלל את נתניהו באשר לטעמו של שנער , " כמו שהפוליטיקאים יכולים ךהיות רקובים , כך גם השופטים" , ושנער כבר פוסל מראש את השופטים ,עוד לפני שהתיקים מגיעים בכלל לבית המשפט , ונותן לגיטימציה והגיון משלו , מדוע בכלל נתניהו , "שעובד 16 שעות ביום בגיל 70 עבור עפ ישראל" , לא צריך בכלל להגיע לבית המשפט , גם אם היועמ"ש חושב אחרת. טוב , אדון שנער , הרי תובנה מטומטמת כזו ( " השופטים הם רקובים" ) , טוען כל ראש אירגון פשע , וכל עבריין מורשע , כדי להימנע "מלהיכנס בפנים" , אז למה שלא יטען כך ראש ממשלה בישראל "שעובד 16 שעות ביום עבור עם ישראל , ועוד בגיל 70 " ??. טירוף הדעת , ההסתה ואיבוד העשתונות , עולים מדרגה אצל שנער ויתר "מתלהבי" נתניהו , כאן באתר , מיום ליום , ממאמר למאמר ומתגובה לתגובה , ונראה שזה יתגבר עד הבחירות במרץ. אלוהים ישמור אותך , אדון שנער , ואני מתפלל שגם ישמור אותנו , מאנשים כמוך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הקשקשת שלך,אין לה מנוח
  שמחה חן   11/12/19 11:24
לו רק היית מעלה סימן שאלה אחד או שניים.
זה היה מאוד מועיל לפיתוח המחשבה שלך.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
בערוץ הספורט יש פרלמנט,
  הצעה לשמחה ועמוס   11/12/19 16:38
שבו כל מני פנסיונרים משועממים מלהגים שטויות בעניני ספורט. למה לא תקימו כזה שיעסוק בעל עניני דיומא? הטיעונים שלכם לא שוים יותר מזה.
כתוב תגובה ל- הצעה לשמחה ועמוס
שמחה, את כל כך רדודה במחשבה
  מיליקובסקי לונדון   16/12/19 14:31
שלך, שגם אם אעביר לחשבון הבנק שלך 100,000 שטרלינג זה לא יספיק לטיפולים הפסיכולוגים שתצטרכי לעבור. לכן אני מציע לך שמחה'לה: Stay in the Kitchen
כתוב תגובה ל- מיליקובסקי לונדון
ללונדון רפה השכל
  שמחה חן   21/12/19 08:49
אתה יורד לפסים אישיים כי זה כל מה שאתה יכול.לא מסוגל לדיון ענייני אינטלקטואלי.
מסכן.
לידיעתך המאוד יהיה,אתה לא מגיע לקרסולים שלי בכל דרך שאתה מסוגל לעלות על דעתך הרפה והדלה.
אתה שטוף תסכולים קינאה ושנאה.
מרחמת עליך.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
ומה קרה עם "אחרים" , גלשנית?
  שלמה המגיב   11/12/19 09:18
אכן , "בכירים אחרים" , כמו אולמרט , "עשו בדיוק את אותם המעשים בהם נאשם נתניהו" , והם לא רק "נחקרו" על כך , אלא הובאו לדין והורשעו על כך בעבירה של הפרת אמונים של עובד ציבור , ואני מדבר רק בדוגמא של תיק 4000 לפחות , ששם היטיב נתניהו עם חבר אישי שלו (אלוביץ') , בהחלטה רגולטורית כשר התיקשורת , למרות ניגוד העניינים "הזועק לשמיים" שהיה כאן , ואולמרט הורשע בנסיבות דומות מאד , כאשר החליט כשר התעשייה , לתת מענק לתעשיין להשקיע בדימונה , כאשר עו"ד אורי מסר , חבר אישי ושותף לשעבר של אולמרט , ייצג את התעשיין!!. נו , הרי על העובדות בתיק זה אין בכלל מחלוקת , ויש פסיקות מרשיעות (!) , על סיטואציות לא מעטות כאלה מהעבר , אז מדוע נתניהו "חסין" מפני העמדה לדין , על פי "הראש" שלך , גלשנית ?. ומדוע נתניהו טען בזמנו שאולמרט לא יכול להמשיך בתפקידו , בעקבות החקירות נגדו , וכעת , לא רק "חקירות" נגד נתניהו , אלא כתב אישום (!) , אז פתאום נתניהו כן יכול להמשיך בתפקידו ? , איזו צביעות , גניבת דעת וטימטום הקוראים , אנו רואים כאן בתגובות של "מתלהבי" נתניהו , , אשר הינם ברמה של איזה פרלמנט שכונתי של פנסיונרים בםארק העירוני , ואפילו נמוך מזה , וזה נראה ממש פאטתי וחבל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
או או או הנה המתנשא ללא כיסוי
  שמחה חן   21/12/19 11:55
ואתה שייך לתעמולני השכונה של החצר האחורית.כל כך אופייני, ה dna,של החונטה שכבר איבדה את זה.קשה לך עדיין להודות כי זה צורב ומתסכל??!!!
השמאל אוטוטו.....לפני ההתרסקות.
מציעה לך,לך לראות שקיעה על שפת הים,
מאמינה שיסדר לך במקצת את הראש....
תנסה......
כתוב תגובה ל- שמחה חן
5
אכן שנאת ביבי זה המניע
  אסתי אתגר   16/12/19 15:32
עמוס שנער. היטבת לתאר. שנאת ביבי היא המנוע של כחול לבן.
כתוב תגובה ל- אסתי אתגר
אסתי, את נראית לי חדשה באתר
  אהרון שפיצר   16/12/19 17:05
זה. אך על פי התגובה החלשלושה שלך, מתקבל הרושם שלא השגת יותר מ-350 נקודות בפסיכומטרית. היידה ביבי, ביבי, ביבי. הוא יקבל תא אחד עם דנקנר או עם מצגר. התייחדות אחת לחודש באור מלא עם מצלמות.
כתוב תגובה ל- אהרון שפיצר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il