s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
דרור אידר
דרור אידר
האנטישמיות הגואה באוניברסיטאות בארה"ב ביחד עם המלחמה המתמשכת, גורמים לפקפוקים בצדקת הדרך    מה למדנו מההיסטוריה ומדברי חכמינו שבכל הדורות, מה פסק קרדאווי ומה צייצה חכמת פיזיקה על הת...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חוצפתה של הנשיאה
מאת: ד"ר חיים משגב  |  28/12/2019
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
על זה נאמר :
  מגיב ותיק   28/12/19 12:01
וְעוֹד רָאִיתִי תַּחַת הַשָּׁמֶשׁ מְקוֹם הַמִּשְׁפָּט שָׁמָּה הָרֶשַׁע וּמְקוֹם הַצֶּדֶק שָׁמָּה הָרָשַׁע.

קהלת פרק ג פסוק טז
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
}}}נתניהו מגה חשוד בשחיתות....
  פוגע במערכת המשפט   28/12/19 22:27
עובדות שניתן לבדוק.
כתוב תגובה ל- פוגע במערכת המשפט
מר נתניהו
  שמ   29/12/19 21:28
יכול להלין רק על עצמו על כי הגיע לתהומות כאלה במאבקו כנגד רשות הרישעה.היו לו עשרות שנים(הוא כיוון רחוק כשהחל את דרכו הפוליטית)להפסיק את השלטת האג'נדה של אהרון ברק שבאלימותו ובנוולותו הביריונית כאחרון העבריינים מנע מפרופסור רות גביזון להתמנות לעליון ב - עילה שלא תיאמן - " האג'נדה שלך לא תואמת את אג'נדת המשפחה השופטת ".במקום לעסוק בדברים האמיתיים שמקוממים אותנו בכל אורחות חיינו ביזבז את יכולותיו המופלגות על אספקת סיגרים הכי יקרים בעולם מיד עם תחילת כהונתו בעקבות ב 29/5/1996 בהן הצבעתי בעבורו.כאשר נודע כי הוא " שורף 11,700 ש"ח בכל חודש " על עישון הסיגר הכי יקר בעולם גרם לי להחליט שלא לחזור ולהשתתף בבחירות מאז ועד היום.כה עמוקה היתה האכזבה שלי הימנו.וגם סיפור אספקת הסודה הוורודה המקומם.ואכן השתיקה שלו כל השנים כנגד השתלטות השופטים על חיינו היא גורם עיקרי במצב דהיום.לכולנו ידוע ש " אם לא הורגים אותם כשהם קטנים - הם הורגים אותנו כשהם גדולים ".המוטו הזה נכון לחלוטין גם כאשרים מדברים על הימנעותו מהשמדת הכורים הפרסים ב 2011 בגלל התנגדות הרמטכ"ל רא"ל בדימוס בני גנץ וראש המוסד דגן.מסתבר שנתניהו לחלוטין אינו בגין שהשמיד אחת ולתמיד ב 1981 את הכור הצרפתי " אוזיראק " במבצע " אופרה " בבגדד.
כתוב תגובה ל- שמ
2
הכי מעליב זה שהאנשים הללו, המו
  קורןנאוה טבריה   28/12/19 12:41
הכי מעליב זה שהאנשים הללו, המורמים מעם, משוכנעים שכל הציבור מטומטם. ''חוות החיות'' המקורי של ג'ורג' אורוול מחווירה לעומת - ''חוות החיות'' מתוצרת כחול לבן!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
3
משגב, אני בדרך כלל מסכימה
  שושנה ד.   28/12/19 13:40
עם דעותיך, אך הפעם נהגת בחוצפה שאין לה הצדקה בהתקפה חסרת הרסן על נשיאת העליון. אתה לא הגעת בחייך הארוכים לשום משרה רמה, בגלל שלא נמצאת ראוי לכך. לכן אני מציעה לך להפסיק בהשמצותיך חסרות הטעם. אני יכולה לארגן לך דירה בדיור המוגן של Palace ברחוב ויצמן. שם יחזירו אותך למסלול.
כתוב תגובה ל- שושנה ד.
על מה את מדברת?
  שמחה חן   28/12/19 19:41
להסכים בדרך כלל עם חיים משגב,זה בסדר והפעם את יורדת לשפל המדרגה ,לפסים אישיים?;!!!בושה. ולעיניהו,לידיעתך העניה,גב חיות נשיאה של בגץ,מבית ספרם של בייניש ושל אהרון ברק.היא מדברת פועלת מגרונםםםםםםם!!!! הדג מסריח מהראש ...קלישאה אבל זה זה!!!!!
כתוב תגובה ל- שמחה חן
את הדברים האלה כתב נבל
  שושנה ד.   28/12/19 19:57
וחלאה, אדם מטונף ורע. ד"ר משגב, מישהו מתחזה בשמי ולא אני כתבתי דברים אלה. התגובה שלי היא מס' 7. כנראה שמתחזה זה נוהג להתחזות אצל מספר גולשים (באום, נאוה קורן ועוד). אכתוב למערכת כדי שיחסמו אותו. אנשים מסוג זה נמצאים בתחתית הדרגה, מטה מטה ואין להם תקומה.
כתוב תגובה ל- שושנה ד.
לשושנה ד.
  שמחה חן   29/12/19 10:47
באם דבריך נכונים,גם אני נפלתי לפח של המתחזה,הגנו עלי במערכת על ידי גולשים אמינים וישרים אני מתנצלת על תגובתי,לא ידעתי. ונכון אמרת,חובה לידע את המערכת,זה מתחיל לגלוש לאיבוד שליטה. יום טוב לך.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
בפירוש חוצפה להגיב כך
  חצופה   29/12/19 10:59
כך לא מגיבים
כתוב תגובה ל- חצופה
מה הקשר?
  משה, עורך-דין   29/12/19 18:13
דבריך חסרי שחר. אולי עו"ד משגב לא התמנה למשרת שיפוט,משום שלא רצה בכך אלא בקריירה של עו"ד עצמאי?. ומה הקשר בין הקריירה שלו, אפילו הוכח שניסה להתמנות ולא הצליח, ובין ביקורתו על הנשיאה חיות - בין אם ביקורתו צודקת ובין אם לאו?.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
הרי הוסבר בתגובה שהכותב(ת)
  לאדון העו"ד משה   30/12/19 04:54
הוא מתחזה. משום כך, דוקא עו"ד אינו צריך להתייחס לאדם נבזה המתחזה לאחר, אלא לבוז ולהתעלם ממנו. לתשומת לבך!
כתוב תגובה ל- לאדון העו"ד משה
ביבי -חיות
  דוד א   30/12/19 11:50
הקשר בירה נשר אולי כותב המחאה ליכודניק?
כתוב תגובה ל- דוד א
4
כמה טוב שיש עיתונאי כזה.
  7_7_7.   28/12/19 13:49
כמה טוב שיש אתר חדשות שכזה שגם לא מהסס לתקוף את החונטה המשפטית המרושעת בארצנו שמנסה להפוך אותנו מדמוקרטיה למשפטוקרטיה שבה פיקודים עם גלימות יקבעו לבני עמנו מה טוב ומה רע להם ומי יוכל להיבחר על יד עמנו לראשות ממשלתנו.
כתוב תגובה ל- 7_7_7.
5
"הוראת חוק מפורשת" בנוסח משגב
  שלמה המגיב   28/12/19 14:05
"החוצפה" כאן היא של משגב ולא של נשיאת בית המשפט העליון , באשר משגב מטעה כאן את הקוראים , בקובעו שיש "הוראת חוק מפורשת" , שמתירה הטלת התפקיד להרכיב ממשלה על נתניהו , גם אם הוגש כתב אישום נגדו. ובכן סעיף 18 לחוק יסוד הממשלה , מדבר ( וכך גם מנוסח בכותרתו בחוק !) על "הפסקת כהונה של ראש ממשלה מחמת עבירה " , ואינו מציין בכלל מצב של "הטלת התפקיד להרכיב ממשלה על אחד מחברי הכנסת שהסכים לכך" וזו סיטואציה שונה לחלוטין , באשר במצב הקיים , לא "מופסקת כהונת ראש ממשלה " , אלא הדיון הינו בעצם "הטלת התפקיד" ע"י הנשיא , באם ראוי לעשות זאת על חבר כנסת שיש נגדו כתב אישום , כן או לא ? . אין " הוראת חוק ברורה" , שמתירה מינוי חבר כנסת עם כתב אישום "לתחילת כהונה" כראש ממשלה ( מצבו של נתניהו לאחר הבחירות !) ולמשגב יש עוד את עזות המצח , לקבוע , שהנשיאה התעלמה "מהוראת חוק מפורשת" ?? .טוב , מי שאינו "זורם" עם התובנות המשפטיות הרדודות וחסרות הבסיס , של דוקטור למשפטים (!) משגב ,גם אם הינו שופט עליון ואפילו נשיא בימ"ש עליון , אז לטעמו של משגב , הינו נוהג "בחוצפה" !!. נו , תגידו לי הקוראים , מי כאן "החצוף" ומטמטם השכל ומי כאן נשיא בית משפט עליון , שסבור שיש מקום לבדוק את הסוגייה המשפטית הזו , שבהחלט אינה "הוראת חוק מפורשת" ??.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
קשקוש והתפתלות מביכה
  מגיב ותיק   28/12/19 19:47
אין גם בהוראת החוק הגדרה לגבי מי ששם משפחתו מתחיל באות ג או באות ל , אז האם מותר לנשיא המדינה להטיל את הרכבת הממשלה על גנץ או לפיד ?

הרי אין הגדרה כזו.

מה להגיד לך שלוימל'ה, התעלית הפעם בקשקושיך עד למדרגת אחרון אנשי מפלגת ר"לב.

צר לי, הפעם אתה באמת ליצן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
התייחסות למגיב הותיק
  שלמה המגיב   28/12/19 21:12
אם אין לך מושג בחוק , מוטב שתשתוק ואל תחשוף כאן בורות ואל תתייחס לאחרים במילים "ליצן..קישקוש.." , כאשר אינך יכול להשיב עניינית. קביעתו (!) , של משגב , שישנה "הוראת חוק מפורשת" , בעניין סמכותו של הנשיא להטיל את הרכבת הממשלה , גם על חבר כנסת שיש נגדו כתב אישום , הינה שקר מוחלט והטעיית הקוראים. "הוראת החוק" , מתייחסת רק לעניין התנאים "להפסקת כהונה של ראש ממשלה מחמת עבירה" , ואין שום התייחסות בחוק ושום "הוראת חוק מפורשת " , לעניין סמכותו של הנשיא להטיל את הרכבת הממשלה , על חבר כנסת ( נתניהו לענייננו ) שיש נגדו כתב אישום. יש כאן פירצה ברורה בחוק , לסיטואציה שאף אחד לא צפה אותה , ( הטלת תפקיד ראש ממשלה , על חבר כנסת שיש נגדו כתב אישום !) וראוי בהחלט שבג"צ יתן לנו את הכרעתו , באם ניתן להבין מסעיף 18 ( בעניין הפסקת כהונה של ראש ממשלה מחמת עבירה ) , ולהשליך על הטלת התפקיד ע"י הנשיא , כן או לא , ובדיוק לסיטואציות הלא ברורות הללו , צריך את בג"צ ולא את קביעותיו של הדוקטור למשפטים משגב ושל "המשפטן החובב" מגיב ותיק שמטמטמים כאן את הקוראים שוב ושוב.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
והסבר למגיב הותיק "משפטן חובב"
  שלמה המגיב   28/12/19 22:34
משגב מלין על כך שהנשיאה חיות , לא "דחתה לאלתר את העתירה שמבקשת לאסור על הנשיא להטיל על נתניהו להרכיב ממשלה " , משום שישנה בעניין "הוראת חוק מפורשת..החוק ברור בעניין" . ובכן , סעיף 7 לחוק יסוד הממשלה , הדן בסמכות הנשיא "להטיל את תפקיד הרכבת הממשלה על אחד מחברי הכנסת שהסכים לכך" ( ציטוט מילה במילה ) , לא מתייחס בכלל לשיקוליו , ולא מתנה את החלטתו את מי למנות , באיסור או בהיתר כולשהו והיכן ראה משגב השקרן , "הוראת חוק מפורשת" האוסרת על הנשיא , "לקחת בחשבון" בסיטואציה הזו , את הנתון אם הוגש כתב אישום נגד חבר הכנסת הפוטנציאלי לתפקיד , כן או לא ? . היכן ראה משגב , "הוראת חוק מפורשת.. החוק ברור בעניין.." , שמונעת מהנשיא להחליט , שלא למנות חבר כנסת להרכבת ממשלה , אם הוגש נגדו כתב אישום ? , הרי זו סמכותו של הנשיא , על פי שיקוליו , ואין שום "הוראת חוק מפורשת " לעניין זה . טוב , אבל כל "מתלהבי" נתניהו כאן באתר , כולל המגיב הותיק , "זורמים" עם השקרים וגניבת הדעת הזו של משגב , ומטמטמים את הקוראים , "ומתלהמים" באופן רדוד וגס , כלפי שופטי בית המשפט העליון , למרות שאין להם מושג מהחיים שלהם , והם מציגים כאן תובנות "משפטיות" חסרות שחר , ברמה שאפילו פרלמנט שכונתי של פנסיונרים בפארק העירוני , לא היה יורד אליה והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לא רק ליצן אלא גם שקרן.
  מגיב ותיק   28/12/19 22:34

ובמקרה זה שקרן כפול - 2.

ובתחילה, לא אתה שלוימל'ה וגם לא עשר כמוך יורו לי לשתוק....

ולעצם הענין, אתה שקרן וסלפן ! משגב אינו קובע בשום מקום במאמרו כי ישנה הוראת חוק מפורשת גם על חבר כנסת שיש נגדו כתב אישום, זו המצאה שלך.

משגב קובע כי חבר כנסת שלא הואשם (כי יש לו את חזקת החפות) הנו ככל חבר כנסת ורשאי להרכיב ממשלה במדה וקבל המלצה של 61 חכ"ים.

ויש הבדל שמים וארץ בין מה שאתה מייחס לו לבין מה שמשגב כתב.

לכן אתה לא רק ליצן אלא גם שקרן וגם בור.

ולמה בור ? כי אין לך מושג בלוגיקה בסיסית. (נסה להבין את שכתבתי לך בענין שמו של גנץ ושל לפיד...בשום מקום בחוק לא כתוב כי ניתן להטיל הרכבת ממשלה למי ששם משפחתו מתחיל ב-ג או ב-ל... (זה בקשר לקשקוש בענין "פירצה בחוק"...)

לכן הלוגיקה שלך לא משהו שלוימל'ה....

ולמה שקרן כפול שתיים ? כי הכנסת את הביטוי המיוחס לי "משפטן חובב" במרכאות ומרכאות תפקידן בין השאר הוא להראות ציטוט ולכן אתה כאילו מצטט אותי (כאילו אמרתי באיזה שהוא מקום שאני משפטן חובב)

הרגע, אני מודה שאין לי ניסיון במשפטים כמו שאתה טענת בעבר שיש לך...

שלוימל'ה מה יהיה עם הלוגיקה, הלוגיקה ? כנראה שלקונה כל כך גדולה בלוגיקה כמו שלך, גורמת לתגובות מטומטמות כמו זאת שלך למשגב...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מי כאן "השקרן" , מגיבי ?
  שלמה המגיב   28/12/19 23:19
נו , אתה טוען "שמשגב אינו קובע בשום מקום " ? , אז אצטט לך מילה במילה ממאמרו של משגב בנקודה זו - "..החלטתה ( של הנשיאה חיות) לקיים דיון בעתירה שמבקשת לאסור על הנשיא להטיל על נתניהו להקים ממשלה - במקום לדחותה על הסף , בזכות הוראות חוק מפורשות , הינה חצופה ומקוממת" . סוף ציטוט ! נו , מגיב ותיק , האם משגב לא קובע שיש "הוראות חוק מפורשות" בנושא ולכן הנשיאה היתה צריכה לדחות את העתירה ?. ומשגב מוסיף וממשיך לציין בהמשך המאמר "שהחוק ברור" בעניין , ולכן אין מקום שבג"צ בכלל ידון בעתירה וזה שקר מוחלט והטעיית הקוראים. נ.ב. רשמתי את המושג "משפטן חובב" , כדי להדגיש את האבסורד , שאזרח מן השורה כמוך , מטמטם כאן את הקוראים בנושא שאין לו מושג ולא משום שאתה טענת שהינך משפטן.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה !
  מגיב ותיק   29/12/19 00:51
מכיוון שכתבת כך :

"באשר משגב מטעה כאן את הקוראים , בקובעו שיש "הוראת חוק מפורשת" , שמתירה הטלת התפקיד להרכיב ממשלה על נתניהו , גם אם הוגש כתב אישום נגדו."
גם אם הוגש כתב אישום נגדו
גם אם הוגש כתב אישום נגדו
גם אם הוגש כתב אישום נגדו
גם אם הוגש כתב אישום נגדו

ואת זה לא כתב משגב לכן אתה סלפן...

שלוימל'ה, ההתפלפלות שלך מביכה ,ואתה הוא מטמטם הציבור ולכן מוטב כי תשתוק !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
כן , זה מה "שכתב משגב"
  שלמה המגיב   29/12/19 09:06
הרי משגב התייחס , ואני מצטט "לעתירה שמבקשת לאסור על נתניהו להקים ממשלה" , הלא כן ? , נו , הרי העתירה נומקה ע"י העותרים , בגין "כתבי האישום שהוגשו כנגד נתניהו" ולא משום היבט אחר , ולעניין זה בדיוק , "כתב משגב " , שיש "הוראה מפורשת בחוק" ולכן הנשיאה צריכה "לדחות את העתירה על הסף" , כי אחרת היא "חוצפנית" , הלא כן ? . וואלה , אני כאן "המתפלפל" , מגיב ותיק , או שאתה מגן באופן פאבלובי , על כל טימטום שכל של משגב , כאן באתר ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ממשיך לשקר ?
  מגיב ותיק   29/12/19 09:30
ולמה אתה עושה את זה ? הרי הכתוב נמצא עדיין לפננו למעלה.

את המשפט "גם אם הוגש כתב אישום נגדו" אתה הוספת כדי לסלף את דברי משגב.

וזה הוסבר לך כאן :

news1.co.il

בושה !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לא, זה לא מה שכתב משגב
  מגיב ותיק   29/12/19 13:18
זו פרשנות מעוותת שלך הנובעת מניבזות לגחך את משגב.

בנוסף שיקרת והוספת משפט שמשגב לא אמר :

"גם אם הוגש כתב אישום נגדו"

זה שקר, סילוף והונאת הקוראים

תמשיך, תמשיך לעשות צחוק מעצמך.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אין באפשרות בית משפט העליון על
  דוד 11   28/12/19 19:48
בית הנשיא. הנשיא על פי המפורש בחוק הינו עצמאי גם כלפי מערכת המשפט ולכן אין באפשרות בית משפט העליון להיכנס לשיקוליו של הנשיא. נוסף לזה מפורש בחוק שחבר כנסת יכול לכהן תחת כתב אישום. וכתוב בחוק שהנשיא מטיל את הרכבת הממשלה על אחד מחברי הכנסת ולא מוזכר שום סייג, אם כן ברור שהנשיא יכול להטיל התפקיד על כל חבר כנסת. במילים אחרות: תנאי הסף כדי להיות כשיר לקבל מנדט להרכבת הממשלה הינו להיות חבר כנסת, וכאמור שחבר כנסת יכול להיות גם תחת כתב אישום. (לגבי תפקיד שר הדבר שונה מלגבי תפקיד רכש ממשלה)
כתוב תגובה ל- דוד 11
ושאלה למגיב דוד
  שלמה המגיב   28/12/19 22:56
אם אכן "הנשיא הוא עצמאי" בהחלטותיו , עולה השאלה , היכן ראה משגב בחוק , "הוראה מפורשת..החוק ברור.." בעניין , האוסרת על הנשיא , "לקחת בחשבון" שיש חבר כנסת מוצע להרכבת ממשלה , שיש נגדו כתב אישום , ולהימנע משום סיבה זו (!) , לתת לו את המינוי להרכבת ממשלה ? . נו , הרי זה נתון לשיקול דעת של הנשיא ולא לשום "הוראה מפורשת בחוק" , הלא כן ? . מדוע לא ראוי שבג"צ יבדוק אם הוראת סעיף 18 לחוק יסוד הכנסת ( תנאים להפסקת כהונה של ראש ממשלה ) , מגבילה את שיקול הדעת של הנשיא , כן או לא , גם בעניין החלטתו "להטיל את תפקיד הרכבת הממשלה" , על פי סעיף 7 לחוק יסוד הממשלה?. טוב , אדון דוד , ראוי שמגיבים שלא מבינים בחוק ובמאטרייה הזו , יימנעו מקבוע תובנות משפטיות "חובבניות" ולהטעות את הקוראים וזה מצער מאד , שבאופן לא מיקצועי ורדוד כזה , מתנהל כאן דיון על סמכות נשיא בית המשפט העליון , כאילו הנשיאה , אינה מבינה בחוק ורק משגב ועוד כמה משפטנים חובבים כמו המגיב הותיק , יודעים אם "החוק ברור" , כן או לא !!. זה ממש מגוחך וחבל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
ממשיך לשקר ולסלף ?
  מגיב ותיק   28/12/19 23:13
גם הפעם ?

מה זה המשפט הזה ? :

"כמה משפטנים חובבים כמו המגיב הותיק , יודעים אם "החוק ברור" , כן או לא !!."

מה המרכאות מציינות ? האם לא ציטוט ?

וממתי אנחנו מגיעים לקרסוליך מבחינה משפטית ?

אוי ליצן, סלפן, בור ונטול לוגיקה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
אתה !
  מגיב ותיק   29/12/19 00:15
מכיוון שכתבת כך :
"באשר משגב מטעה כאן את הקוראים , בקובעו שיש "הוראת חוק מפורשת" , שמתירה הטלת התפקיד להרכיב ממשלה על נתניהו , גם אם הוגש כתב אישום נגדו."
גם אם הוגש כתב אישום נגדו
גם אם הוגש כתב אישום נגדו
גם אם הוגש כתב אישום נגדו
גם אם הוגש כתב אישום נגדו
ואת זה לא כתב משגב לכן אתה סלפן...

שלוימל'ה, ההתפלפלות שלך מביכה ,ואתה הוא מטמטם הציבור ולכן מוטב כי תשתוק !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תשובה לשלמה המגיב
  משה, עורך-דין   29/12/19 18:30
אכן, אץה צודק בכך שאין הוראת חוק מפורשת המתירה הטלת התפקיד על מי שכיהן כראש הממשלה וכעת הוא נאשם בעבירות די חמורות. לדעתי, האישום בנטילת שוחד הוא איוולת משפטית, שהנוקטים בה כלל אינם אווילים אלא רשעים שאינם תמי-לב. הרשעת נתניהו באותה עבירה, בנסיבות המיוחסות לו, תעורר שערוריה בינלאומית, אך לרשעים זה לא איכפת כי כל מעייניהם בהגדלת כוחם ובסילוק נתניהו. אך לא זו הבעיה כאן. אומנם אין הוראת חוק מפורשת המתירה מינוי נאשם בעבירה לתפקיד ראש הממשלה. אך מאחר שהמחוקק הבהיר בחוק יסוד הממשלה כי כהונתם של שרים וראש הממשלה, המשכה והפסקתה, מהווה עניין למחוקק לקבוע בו מסמרות, שוב אין קביעה כזו בסמכות ושל בית המשפט אלא בסמכות המחוקק לבדו. עובדה היא שגנץ, לפיד ושאר הצדיקים לא הגישו עד היום הצעת חוק בכנסת, שבה הם חברים, לביטול ההוראה בדבר המשך כהונתו של ראש הממשלה. העובדה שהמחוקק שתק בנושא שבו מדובר, מינוי ח"כ הנאשם בעבירה לתפקד רוה"מ, אינה אומרת שבכך העביר את הסמכות לבג"ץ אלא שיש כאן מה שמכונה לאקונה, חסר בחוק, ואת הלאקונה הזו מוסמך למלא רק המחוקק עצמו. עיסוקו של בג"ץ בנושא זה מהווה חריגה מסמכותו. כאשר אין בחוק הוראה מתאימה, על הנשיא למנות להרכבת הממשלה בדיוק את האיש שהיה ממנה בכל מקרה אחר, כלומר את מי שיש מאחוריו די קולות לאישור הממשלה שהרכיב בכנסת. הנשיא, למרות יומרתו של המכהן כיום בתפקיד זה, משמש בתפקיד טכני בלבד וכל יומרה שלו "להפעיל שיקול דעת" תהווה חוצפה כלפי המחוקק, שכן סמכותו לקבוע מסמרות בנושא שהוא בסמכות הכנסת בלבד אינה שונה ברמת החוצפה מיומרתו של בג"ץ לעסוק בכך. ואגלה לך סוד הנובע מהשערתי: גנץ ושות' לא הגישו הצעה לבטל את סעיף 18 בחוק, משום שלגנץ מצפה עדיין, ככל הנראה, חקירה באזהרה בגין הפרשה המכונה פרשת הממד החמישי שבה, לפי התקשורת המצטטת את מבקר המדינה, החברה שהוא היו"ר שלה - וזו אינה חברה קטנה שבה היו"ר מנותק מהמתרחש בשטח, אלא הוא הכוכב בשל תפקידו האחרון בצה"ל ועימו מתנהלים מגעי החברה להשגת עסקים - חשודה בהוצאת כ-5 מיליון שקל מהמשטרה באמצעות מצג כוזב. מי יודע, אולי נחזור בעתיד הנראה לעין על פרשת נתניהו בחילוף השם לפרשת גנץ.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
התייחסות לעו"ד משה
  שלמה המגיב   29/12/19 23:03
1)אינך יכול לדעת "שהאישום בשוחד הוא איוולת משפטית" , באשר אינך מכיר את הראיות בתיק 4000 , שעל בסיסן החליט היועמ"ש , שמספיקות להשיג הרשעה בשוחד , במידה של יותר מסבירה . 2)האם היועמ"ש הוא "רשע שאינו תם לב" ? , על איזה בסיס אתה קובע כך ? , איזה מניע יש ליועמ"ש ( מינוי אישי של נתניהו וממשפחת אצ"ל מוכרת !!) להביא לדין את נתניהו , אם אין לו ראיות לכך ? , מה עשה לו נתניהו ? , איזה טיעון אווילי זה וחסר בסיס , אתה "זורק לחלל" , מבלי לנמק זאת ? , האם אתה באמת עורך דין , משה ? . 3)"המחוקק" לא הבהיר בחוק יסוד הממשלה , שלנשיא אין שיקול דעת עצמאי , לעניין הטלת תפקיד הרכבת הממשלה על חבר כנסת כולשהו "שהסכים לכך" ואתה מטעה את הקוראים , אדון משה. ( ראה סעיף 7 לחוק יסוד הממשלה ). 4) אם יש "לקונה" בחוק , אזי רק בג"צ יכול לתת פיתרון לפלונטר המשפטי הזה , ולא "המחוקק" , באשר המחוקק אינו יכול לחוקק חוק לפיתרון "בעייה" שנוצרה בעבר בדיעבד , אלא למקרים עתידיים. 5) "עיסוקו של בג"צ " בנושא , אינו "חריגה מסמכותו " , באשר זה בדיוק אחד מתפקידיו העיקריים , לתת פירוש משפטי , לכאן או לכאן , בנושא שאין לו תשובה חד משמעית בחוק. תהיה לי בריא , עורך דין משה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תכונה בזוייה של שלוימל'ה...
  מגיב ותיק   30/12/19 13:48
ממש ממש משה עו"ד לא זקוק לעזרתי ומסתדר היטב, אבל אני חייב להצביע על תכונה בזוייה של שלוימל'ה שמשתקפת בתגובתו זו ושחוזרת על עצמה והיא, כששלוימל'ה נכנס לפינה, הוא מנסה לנסות ולפגוע במגיב עצמו.

הנה משה ע"וד כתב תגובה מנומסת ומנומקת שהיא חוות דעתו וכיצד עונה לו שלוימל'ה ?:

, איזה טיעון אווילי זה וחסר בסיס , אתה "זורק לחלל" , מבלי לנמק זאת ? , האם אתה באמת עורך דין , משה ?

הנה שוב הניסיון לפגוע בלגיטימיות של חוות הדעת של משה עו"ד ופקפוק סרקסטי למקצועו (משה עו"ד שכולנו כאן מכירים זה שנים כעו"ד הכותב ישר רהוט ומקצועי)

זה בדיוק מה שעושה שלוימל'ה כבר מדי שנה למשגב, מנסה לפגוע בלגיטימיות של חוות דעתו, מזלזל בתוארו וכדומה...

אה, שלוימל'ה לא שוכח לאחל בריאות בצורה סרקסטית וניבזית.

חרפה !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
זו הייתה התייחסות "משפטית" ?
  שלמה המגיב   30/12/19 15:56
נו , בודאי שאני "מפקפק בלגיטימיות שלחוות הדעת של עורך דין משה " , כאשר "בחוות דעתו" , הוא מאפיין את היועמ"ש וצוותו ( מי שמאשים את נתניהו בשוחד ) - " רשעים שאינם תמי לב..כל מעיינהם בהגדלת כוחם ובסילוק נתניהו.." !!! . נו , מגיב ותיק , אם היה לך צורך בייעוץ "משפטי" , היית שוכר את עורך דין משה , שייצג אותך בבית המשפט ? , כך אמור משפטן לשכנע את שומעיו בדעתו על סוגייה "משפטית" ? , כך אמור משפטן לשכנע שיש כאן "איוולת משפטית" , כן או לא ?. בחייך , מגיב ותיק , כל מילה נוספת מיותרת והמבין יבין. נ.ב. ממגיב שמקפיד לציין בכל תגובה שהינו עורך דין , אני מצפה לשמור על כבוד המיקצוע והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה
  מגיב ותיק   30/12/19 19:11
תפסיק לבלבל את המוח.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
6
בפעם הרביעית אי אמון בליכוד
  סויסה   28/12/19 14:13
מר מישגב שכחתה שהעם הביע אי אמון בנתניהו והעם יביע ברביעית אי אמון בנתניהו . לידיעתך לתת לליכות אפשרות להרכיב ממשלה זה אומר להרקיב את מדינת ישראל . ואסור שלנשיא מדינת ישראל יהיה יד בזה . הרוב החוקי מנצח לא הגוש גוש זה התחלהת מלחמת אזרחים.
כתוב תגובה ל- סויסה
לנותן העצות...
  מגיב ותיק   28/12/19 19:52
קודם לומדים לכתוב בעברית כהלכה לפני שנותנים עצות אחיתופל לתושבי המדינה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
7
כמו תמיד עו"ד משגב משמש לפה
  שושנה ד.   28/12/19 14:25
לרבים בציבור. בלשון ציורית ומדוייקת משגב מתאר כאן את הגורמים לתחושות הזעם וחרון האף של הצופים פעם אחר פעם בעיוותים של בתי המשפט, השופטים והבג"ץ. הכוח הנתון בידיהם, בו הם משתמשים בכל צעד כמעט - הוא כוח שאינו קיים בשום מקום בתבל, ואכן חוצפה גדולה יש לנשיאה ולכל גרורותיה.
כתוב תגובה ל- שושנה ד.
"משגב הוא החצוף כאן" , שושנה
  שלמה המגיב   28/12/19 20:07
אם אין לך מושג בחוק ומשפט , מוטב שתשתקי , שושנה , וחבל שאת "נדבקת" לשטויות ולחוצפה ולגסות הרוח של משגב. מדובר בסוגייה משפטית , שאין לה תשובה חד משמעית בחוק , באשר סעיף החוק הדן "בהפסקת כהונתו של ראש ממשלה מחמת עבירה" ( ניסוח החוק מילה במילה !) , אינו מתייחס לסיטואציה , שבה הנשיא צריך להטיל את הרכבת הממשלה על חבר כנסת כולשהו , ולא נותן תשובה חד משמעית , באם הימנעות מהטלת התפקיד על חבר כנסת ( נתניהו ) שיש נגדו כתב אישום , הינה " הפסקת כהונה" , כן או לא. זה בדיוק המצב המשפטי הלא ברור , שראוי שבג"צ יתייחס אליו ויפסוק את פרשנותו , ומשגב מטמטם כאן את הקוראים , תוך שימוש בתוארו האקדמי ( דוקטור !!) , וקובע (!) ברדידות חסרת פשר ( דוקטור למשפטים !!!) , שהוראת החוק בנושא ברורה , ואין זה המצב בכלל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
למשתיק הלאומי...
  מגיב ותיק   28/12/19 22:42
שלוימל'ה... פסו עברו הזמנים בהם השמאל (ואתה שמאל קיצוני כל עוד הנך מפחד להודיע למי הצבעת...) יורו לימין מתי לשתוק או לדבר.

שושנה צודקת בכל מילה.

"חוצמיזה" שכתבת הבלים ומתברר שהלוגיקה שלך לא משהו...

לכן מומלץ ורצוי שאתה תשתוק (כי אתה מטמטם את ציבור הקוראים)...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"הברקות" בנוסח המגיב הותיק
  שלמה המגיב   28/12/19 23:34
" אתה שמאל קיצוני כל עוד הנך מפחד להודיע למי הצבעת.." ! , מציג לנו המגיב הותיק , תובנה של איזה באסטיונר בשוק , או איזה "מתלהב" באסיפת בחירות של נתניהו. נו , מגיבי , מי שלא מדווח לך למי הוא מצביע , הרי המשמעות הברורה הינה שהוא "שמאל קיצוני" ??. וואלה , טימטום השכל , שאתה עושה כאן לקוראים , עולה מדרגה מתגובה לתגובה ואני מניח שבהמשך , עוד תכנה אותי "בוגד" , אם אתעקש לא לדווח לך למי הצבעתי !. נו , למדת מנתניהו לתייג כך אנשים , שאינו מכיר בכלל ( הם שמאל..הם לא יהודים..הם תומכים במחבלים..) ורמת "העומק" בתובנות שלך , ממש מרשימה. תהיה לי בריא , מגיב ותיק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה אתה פחדן
  מגיב ותיק   29/12/19 00:24
כל עוד לא הודעת למי הצבעת ובשאתה מצדד בשמאלנים קיצונים.

אגב "באסטיונרים בשוק" שאני מכיר... רובם עולים עליך ועל שכמותך ברמת השכל הישר הלוגיקה והבנת המציאות.

שלוימל'ה אל תגזים, בוגד לא, אבל סתם אדם טיפש וחסר מודעות עצמי.

ותודה על איחולי הבריאות...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
8
למה לו כל אלו ש חובתם היה למנו
  ישע .   28/12/19 15:19
את חוצפתה של הנשיאה לא מתפקדים במדינת היהודים אין דין ו אין דין הזילזול ב אזרחי המדינה היהודים מזכירים את השליטים הבולשביקים בושה ו חרפה
כתוב תגובה ל- ישע .
9
למה ? כי הם יכולים
  יוני בן שמעון   28/12/19 15:34
אם השופט מזוז הנגוע בניגוד אינטרסים - נבחר לדון במקרה ממלא מקום פרקליט. אם הנשיאה ועוד שניים מחבריה אחד בוגר וכסלר והשני מפלגת העבודה יפסקו לגבי נתניהו. הרי שאין דין ואין דיין אפילו למראית עין. מראית עין לא חשובה להם. אלא רק להראות לנו הבבונים שאין לנו שום סיכוי לקבל גזר דין הוגן. מאמרו של מזרחי במוסף הארץ האחרון על התנשאות השמאל על המוני מצביעי ליכוד, מסביר את התופעה המסוכנת שיש להפסיק אותה בהקדם.
כתוב תגובה ל- יוני בן שמעון
10
חיים משגב מתלהם
  פרופ' יוסי   28/12/19 16:33
אבל זה לא יעזור לכם. אני מקווה שלנשיאת בית המשפט העליון, הגברת אסתר חיות, יהיה אומץ לשים סוף למצב ההזוי. האם מישהו שמע אי פעם על מדינה בה אדם עם שלושה כתבי אישום על מרמה ושוחד מתמנה על ידי הנשיא של אותה מדינה להקים ממשלה?! בושה וחרפה!
כתוב תגובה ל- פרופ' יוסי
בטח פרופ' למתפרות...
  מגיב ותיק   28/12/19 22:48
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
זו התייחסותך "העניינית" מגיבי?
  שלמה המגיב   28/12/19 23:47
אם אין לך התייחסות עניינית , לתובנה של המגיב יוסי , אז תשתוק ואל תרד לרמה של שוק ,מגיב ותיק. נו , האם אתה רוצה שבאמת מישהו "ייקח " אותך ברצינות , עם סגנון כזה של שוק ? . חבל שאתה יורד לרמה כזו , כי זה ממש פוגע במהימנותך .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלוימלה המשתיק הלאומי...
  מגיב ותיק   29/12/19 00:47

למיטב זכרוני כבר הודעתי לך, שלא אתה ולא עשר כמוך ישתיקו את מגיבי הימין כאן, לכן אני מזכיר לך שוב, חסוך מאתנו את הציווים הטיפשיים הללו...

ובקשר ל"תובנה" של אדון יוסי, עשיתי עמו חסד שבכלל הגבתי לו.

כי אין כאן שום "תובנה", אלא אג'נדה שמאלנית של הפיכה שלטונית במסווה משפטי ואדון יוסי הלא חכם מהמתפרה אימץ אותה (כמוך).

כתבי האישום מופרכים, הבלותיים, ישנה כאן תפירת סעיף אשמה שלא הייה עד כה במקומותנו תפור לפי מידותיו של נתניהו, אכיפה בררנית, התעלמות מחקירה של חשד לפשעים חמורים ואמיתיים (גנץ והונאת המימד החמישי בשיתוף אדון אלשיך בניסייון לגנוב 50 מיליון שקל כשעשירית כבר בכיסיו של גנץ, אשכנזי ופרשת הרפז, התעלמות מפגישות לפיד-נוני מוזס, קלטות מנדלבליט על שקריו שם, ופעילות של שי ניצן בניגוד אינטרסים גמור) והתנהלות פיראטית משפטית של בכירי המשפט .

מאז שאבדתם את השלטון, התנחלתם במערכת המשפט וגרורותיה , אלה נותנים לכם את התקווה שאם אינכם מצליחים בקלפי, מערכת ה"משפט" המושחתת תתן לכם את השלטון.

(אגב, גדולים במשפט ממך טוענים כמוני...)

לכן תתבייש אתה ושיתבייש יוסי.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מי כאן צריך "להתבייש" , מגיבי
  שלמה המגיב   29/12/19 08:52
עוד פעם "אג'נדה שמאלנית" , מגיב ותיק ?. כל פעם שאינך מסוגל לסתור תובנה הגיונית של מישהו , אז הוא "שמאלני" לטעמך ? , מה זה התיוג הרדוד והעלוב הזה , של אנשים שאינך מכיר בכלל? , האם כל מי שאינו רואה בעין יפה , מועמדות של חבר כנסת לראש ממשלה , שיש נגדו כתבי אישום , הוא בעל " אג'נדה שמאלנית" ?. נו , אולי המגיב יוסי , הוא דוקא בעל אידיאולוגיה ימנית מבית מדרשם של בנט ואיילת שקד ? ( לדוגמא). איזה "הפיכה שילטונית" הציג כאן המגיב יוסי בתובנה שלו ? , מה אתה מטמטם את השכל ?, מי בחר בכלל את נתניהו "לשילטון" בשתי מערכות הבחירות האחרונות ? , היכן ראית במדינות המערב הדמוקרטי המערבי , שיש להם מנהיג כבר 10 שנים רצופות , שמקבל בממוצע רק רבע (!) , מקולות המצביעים בקלפי ?, הרי ראשי הליכוד הקודמים ( בגין , שמיר ושרון ) , קיבלו מהעם תמיכה של יותר מ 30 אחוז (!) , מאשר מקבל נתניהו , בכל מערכות הבחירות שבהן התמודד , הלא כן ? . נו , אז אם המגיב יוסי , מציג תובנה הגיונית בתגובתו ,שלא מצביעה על "התלהבות" מנתניהו , אז הוא "מהמתפרה" ? , אז הוא בעל "אג'נדה שמאלנית" ? . ועוד יש לך החוצפה לטעון שאני והמגיב יוסי , צריכים "להתבייש" ? , מדוע ? , כי אנו לא "מתלהבים" מנתניהו ? . טוב יקראו כאן הקוראים את דו השיח הזה , ויחליטו לבד ( ללא הייעוץ של המגיב הותיק ) , מי כאן צריך "להתבייש" , והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה שלוימל'ה...
  מגיב ותיק   29/12/19 09:04
על עיוורונך, חוסר יושרך, חוסר מודעותך והצטרפותך ללהקת ר"לב.

ומעוד סיבה אתה צריך להתבייש, על בורותך.

מכיוון שאתה שוב ושוב מתעלם מכך שהבחירה היא בין גושים והגוש התומך בביבי גדול יותר מהגוש התומך בצנון.

ובקרב המצביעים היהודיים הוא קבל כחצי מיליון קולות יותר מאותו אחד ששם יהבו באחים המוסלמים.

התעלמות מביישת !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק "מאמץ מפלגות" לליכוד
  שלמה המגיב   29/12/19 12:24
מה זה השטויות הללו , עם "הגוש" ? , האם הבוחרים החרדים ,לדוגמא , הם "בכיס" של נתניהו ?, האם היו בוחרים בנתניהו , אם היו בחירות אישיות והמפלגות החרדיות , היו מציגות מועמד חרדי משלהם לראשות הממשלה ? , הרי כל עניין "הגושים" האלה , זה הסכמים פוליטיים הד הוק , בין מפלגות , שלא "יחזיקו מים " , באם לדוגמא , גנץ יצליח לנצח את הליכוד , בהפרש משמעותי של 5-6 מנדטים , וינסה להקים קואליציה , אז ברור שהחרדים לא "יפסלו" הצטרפות לקואליציה בראשותו , כמו שהיו בקואליציה אצל ברק ואצל רבין , כאשר הם ניצחו את הליכוד , הלא כן ? . ממתי הבוחרים החרדים ( 16 חברי כנסת - קרוב ל 600 אלף בוחרים !!) הינם "ממתלהבי" נתניהו , במובן האישי ? , הרי אם גנץ יתן להם את "האתנן " , שאותו הם יבקשו , כתנאי להצטרפות לקואליציה בראשותו , הם "ירוצו" לקראתו בלי שום בעיות , הלא כן ? . נו , איזה תמיכה ציבורית של ממש , בנתניהו , אתה מזהה , מגיב ותיק , כאשר ברוב מערכות הבחירות , החל מ 1996 , שבה התמודד נתניהו בראשות הליכוד , הוא הפסיד ליריבו הפוליטי , גם אם הצליח בסופו של דבר להרכיב ממשלה ( מול ציפי ליבני ) ? , הרי כל ליכודניק נורמלי , יכול להסתכל על נתונים חשבוניים בסיסיים , ולדעת שנתניהו לא הגיע מעולם לתמיכה ציבורית , כמו שהגיעו ראשי ליכוד אחרים ( בגין , שמיר ושרון ) , וגם כיום אינו מסוגל בכלל , אפילו עם "הגוש" , לקבל רוב להרכיב ממשלה בישראל , כבר בשתי מערכות בחירות רצופות , וכנראה גם בשלישית , הלא כן ? , אז איזה "שילטון" , לוקחים ממנו ? , איזה "הפיכה שילטונית" עושים לו ? . וואלה , המגיב הותיק "מאמץ" את החרדים ואת הימין החדש של בנט ושקד לליכוד , ומנסה "לשכוח" את "החיבור" שלהם בעבר לממשלות ברק ורבין ( חרדים ) ולברית "האחים" בין בנט ולפיד , בממשלת נתניהו בעבר , והמבין יבין. נו , האברכים של החרדים הליטאים והחסידיים של יהדות התורה , הם בעד נתניהו , "בגוש" עלאק , ובנט וליברמן הסופר ימניים , לא "יספרו" את "הגוש" ואת נתניהו , אם גנץ ירכיב ממשלה ויתן לבנט להיות שר הביטחון ולליברמן שר האוצר בממשלתו והמבין יבין. וואלה , " גונבים את השילטון" לנתניהו , בנוסח המגיב הותיק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה מאמץ בורות...
  מגיב ותיק   29/12/19 16:33
...לכן קרא כאן :

news1.co.il

והחלק החשוב במאמר של יואב יצחק :

"גוש הימין, ובראשו בנימין נתניהו, ניצח גם בבחירות אלה. לראיה: 1,111,535 הצביעו ישירות למחל בראשות נתניהו, ועוד 942,127 ששלשלו פתקי הצבעה לש"ס, ליהדות התורה ולימינה - לאחר שראשי מפלגות אלה הכריזו, מבעוד מועד, כי מועמדם לראשות הממשלה הוא נתניהו. בסך-הכל הצביעו 2,053,662 עבור נתניהו לראשות הממשלה;

גוש השמאל-מרכז, ובראשו בני גנץ, לא ניצח בבחירות אלה. לראיה: 1,148,700 אומנם הצביעו ישירות לרשימת כחול לבן, ועוד 404,790 הצביעו למפלגת העבודה ולמחנה הדמוקרטי - לאחר שראשי שתי מפלגות אלה הכריזו, מבעוד מועד, כי מועמדם לראשות הממשלה הוא בני גנץ, אך יחד עם קולות מפלגות אלה הצביעו בסך-הכל 1,553,490 עבור בני גנץ לראשות הממשלה.

התוצאה: גוש הימין בראשות נתניהו קיבל 500,172 קולות יותר מזה של גוש השמאל. וזו המסקנה החשובה ביותר מתוצאות בחירות אלה, שאותה מסרבים לקבל רבים וטובים בגוש השמאל שהפסיד שוב לגוש הימין."

שלוימל'ה, למד היטב את הנושא כי בשבוע הבא מבחן.

כל השאר שכתבת, הבבל"ת הרגיל ולא שווה תגובה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"ניצחון בבחירות" , בנוסח מגיב
  שלמה המגיב   30/12/19 08:55
נתניהו לא מצליח בשתי מערכות בחירות רצופות , לקבל את אמון רוב חברי הכנסת ( 55 מול 65 !!) , שמייצגים את בוחריהם , ולא מצליח להרכיב ממשלה , למרות שקיבל את התפקיד מהנשיא , אבל לטעמו של המגיב הותיק , הוא " ניצח גם בבחירות אלה" !! וואלה , באמת לא בסדר , שהציבור לא מבין , עד כמה חשוב שנתניהו יהיה ראש ממשלה , גם אם הליכוד בראשותו , הפסיד לכחול לבן , בראשות גנץ , וגם אם רוב חברי הכנסת , מתנגדים למועמדותו לתפקיד ראש ממשלה . נו , מערכת המשפט עשתה לנתניהו "הפיכה שילטונית" , או שרוב הציבור בקלפי , עשה את "ההפיכה השילטונית" ? נ.ב. שימו לב לחישוב תוצאות בחירות בנוסח המגיב הותיק , שמקזז מראש בחישוב , את ההצבעה של חצי מיליון אזרחים ( 13 מנדטים) לרשימה המשותפת , כדי להוכיח שנתניה ניצח "אצל" היהודים !! , טוב , אולי מחר , גם שומרי המצוות שבתוכנו , יכריזו שניצחו בבחירות , כי קיזזו בחישוב את אילו שלא שומרים מצוות , ואולי גם מצביעי כחול לבן , יכריזו כי ניצחו בבחירות בהפרש גדול על הליכוד , כי קיזזו בחישוב את המצביעים , שאינם יוצאי צבא והמבין יבין. נו , נפלאות חישוב תוצאות בחירות , בנוסח המגיב הותיק ויואב יצחק . דרך אגב , אולי מישהו יראה לנכון , לקזז בחישוב תוצאות הבחירות , את כל(!) המפלגות הלא ציוניות ולא רק את הרשימה המשותפת ( והמבין יבין ) , ואז שוב אולי נקבל מושגים חדשים , על משמעות "ניצחון בבחירות" !. נו , נתניהו ניצח בבחירות , עלאק , רק "המספרים" מונעים ממנו להרכיב ממשלה . טימטום הקוראים בנוסח המגיב הותיק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
קשקוש אופייני לשלוימל'ה...
  מגיב ותיק   30/12/19 13:31
1. מי דבר על נצחון בבחירות ? להזכירך אתה דברת על רוב ועל מיעוט :

news1.co.il

ואני הבאתי לך את הגושים ואת יואב יצחק שתומך בדברי, לכן שוב אתה מהתל בקהל הקוראים ומחרטט על נצחון. ומדבר על טימטום הקוראים (מי שמדבר על טימטום...להזכירך, כתב חשדות+כתב אישום)

2. אתה שלוימל'ה מתעלם מכך כי במערכת הבחירות הראשונה, מצביעי ליברמן התכוונו ע"פ הצהרת ליברמן כי יתמוך בנתניהו, מצביעים אלה רומו ע"י ליברמן, ועם מצביעים אלה היה לנתניהו 55 מנדטים (ובגלל טיפשות בימין, איבדנו גם את המנדטים של בנט).

3. למרות כל אלה, למרות החברים שלך בפרקליטות המושחתת, למרות התשקורת הביזיונית, הנה נתניהו זכה לבסוף בבחירות השניות אפילו לגוש של 55.

4. שאר תגובתך עומדת על אותה רמה נחותה של סילוף לכן חבל"ז.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
" מי דבר על נצחון בבחירות" ?
  שלמה המגיב   30/12/19 16:22
אתה הצגת את מאמרו של יואב יצחק , כהוכחה לטיעונך , ועוד ציינת שזה "החלק החשוב במאמר" , ובשורה הראשונה שבציטוט שהצגת , כתוב ואני מצטט את הציטוט שלך - " גוש הימין , ובראשו נתניהו , ניצח גם בבחירות אלו..", ובהמשך אתה מצטט את הנתונים המספריים שבהם הראיה שגוש הימין בראשות נתניהו ניצח , אך "הגוש" מגיע רק ל 55 מנדטים ואין לו 61 !, נו , אז כך הוא ניצח את "גוש" השמאל ( בהגדרת תומכי נתניהו ) , שמן הסתם , הגיע ל 65 מנדטים ? . נו , ברור שהוא "ניצח" (!) , כי קיזז מהנתונים את ההצבעה של בוחרי הרשימה המשותפת , ועל טימטום השכל הזה , שעושה יואב יצחק לקוראים , ואתה מצטט אותו מילה במילה , כחיזוק לדעותיך והסכמה לטיעון , אני מלין , הלא כן ? . תהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
קשקשן
  מגיב ותיק   30/12/19 16:47
גוש הימין ניצח את גוש השמאל מספיק עם ההתפתלויות
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מי "ניצח" , על פי המגיב הותיק
  שלמה המגיב   30/12/19 19:31
נו , כאשר אין תשובה ראוייה , אז משתמשים במושגים "קשקשן..התפתלויות.." , אבל אותי לימדו בכיתה א' , ש 65 , זה יותר גדול מ 55 . נו , המגיב הותיק בונה "גושים" שיתאימו לתובנה שלו , לעניין מי "ניצח" בבחירות ואני "אזרום " עם "הראש" של המגיב הותיק , ואבנה "גושים" חדשים , שישבשו את החישובים למגיב הותיק , ובכן , יש "גוש" יוצאי צבא , לעומת "גוש" של אזרחים ואזרחיות , שלא שרתו אפילו יום אחד בצה"ל , ואז אחליט על פי "הגושים" , מי ניצח בבחירות ! . מבחינת המגיב הותיק ויואב יצחק , אין מושג כזה של "מפלגות" בישראל , כל אחת ומצעה , ייחודה ומאפייני בוחריה , אלא רק "גושים" וכל אחד , יבנה לו "גושים" על פי המאפיינים הנוחים לו לחישוב תוצאות הבחירות , ויכריז על נצחונו. נו , תראו מי כאן מדבר על "קישקושים" ועל "התפתלויות" ? , אין צורך להוסיף מילה , יקראו הקוראים את הדו שיח הזה , ביני ובין המגיב הותיק , ויחליטו באם אכן נתניהו ניצח בבחירות , כן או לא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מה ? קשקשן לא טוב לך ?
  מגיב ותיק   30/12/19 22:02
אתה דווקא צריך לשמוח שלא קראתי לשלוימל'ה בשמו האמיתי....

אם אתה רוצה אחרת אז קבל :

אתה שלוימל'ה, תומך של שלטון משפטי אפל שהשתלט בדרכי עורמה על השלטון (ע"י מחוללו אהרון ברק שביטל את זכות העמידה, שקבע שהכל שפיט (כל דבר פוליטי הוא משפטי, כך קבע) וכדי לסיים את עליונותו על המחוקק ולהיות שליט יחיד גם קבע כי פסקי הדין יהיו לפי "האדם הסביר" ומי יהיה האדם הסביר, החבר'ה של אהרון ברק ייקבעו..).(זה אותו ברק שקבע לאחרונה כי הוא יודע יותר טוב מב"ג מה היה צריך להיות כתוב במקום תיאור המדינה (כ מדינה יהודית") במגילת העצמאות...)
אתה אדם חסר מודעות שאינו מבחין כי אותה חונטה אפלה מנסה לחולל מהפך שלטוני במסווה משפטי, כי היא מנהלת אכיפה בררנית, ותופרת תיקים הבלותיים וכי חלק מראשיה נגועים במעשים פליליים ובלתי מוסריים ואין פוצה פה, אותה מערכת כדי להגן על אחוריה, אינה חוקרת פשעים כמו של רות דוד והסובבים אותה מפחד פן תפתח את הפה על הפרקליטות, כי יוע"משה טבול בסחי ועברות פרשת הרפז וקלטותיו והפך להיות סחיט, כי שי ניצנה נגוע בניצול סמכות וניגוד אינטרסים בפעולותיו והוא הוא מחולל הפשע של פרשת הפריצה לטלפוניו של אפי נווה, וכי מערכת זו גרמה לפליליזציה של הפוליטיקה הימנית בניסינה להגביל את הימין.

כל זה כי ידוע לכם כי בקלפי לא תוכלו להחליף את השלטון לכן התנחלתם בלב המשפטיזציה הנגוע ומתנהלים באופן בזוי...

ואתה שלוימל'ה אדם חצוף וגס שמטיל דופי בחוות דעתו של משפטן עם תואר (משה עו"ד) בעוד אתה ניסית בעבר באופן נלעג להצהיר כי אתה בא מהתחום המשפטי...ועד כה שמענו ממך רק הבלים.

ולעצם העניין שלשמו התכנסנו, הראיתי לך כי גוש הימין גדול מגוש השמאל בניגוד למה שניסית לצייר ואתה ממשיך לחרטט את עצמך לדעת...

על כל זה, תתבייש !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ומי אחראי לכל "הצרות" הללו ?
  שלמה המגיב   31/12/19 10:17
לאחר שקראת בעיון את תגובתך , מגיב ותיק , על כל הבאלגאן "והצרות" שיש במדינה , וצריך לטפל בהן , ואתה מלין בגינן ואולי בצדק בחלקן , אזי מי שאחראי למצב הכיאוטי שאתה מציג כאן , זה שילטון "גוש הימין" בראשות נתניהו , שהינו ראש ממשלה כבר עשר שנים רצופות , הלא כן ? . נו , אז למה שאזרח מודאג כמוך על המצב , ואילו שחושבים כמוך , לא ישאפו "להחליף את השילטון " , שלא הצליח כבר עשר שנים , לתקן את "הליקויים" שאתה מצביע עליהם ? . מה ההגיון להמשיך ולתת לאותו "שילטון" שכשל , ולא פתר את הבעיות שאתה מצביע עליהן , להמשיך "ולשלוט" ? , אולי בדיוק כאן , בתגובתך האחרונה , אתה מציג נימוקים ומחזק את אילו שרוצים "להחליף את השילטון" ?. וואלה , מנהלי הקמפיינים של כחול לבן , צריכים להציג קטעים נבחרים מתגובתך , כדי לשכנע את הציבור שצריך "להחליף את השילטון" . דרך אגב , מצחיק אותי , איך "מתלהבי" נתניהו , כולל המגיב הותיק ויואב יצחק , רואים לדוגמא , במפלגת יהדות התורה , כראוייה לוגית , להיות מוגדרת "בגוש הימין" הפטריוטי והקאפיטאלסטי , לאור "התלהבותם" מצה"ל , מהציונות, ומהחברה הסוציו אוקונומית שמאפיינת את מתנגדי "השמאל" !, והמבין יבין. נו , האברכים החסידים והליטאים , הם ממש "ימין" בנוסח המגיב הותיק ויואב יצחק , שניצח בבחירות את השמאל בתוצאה 55: 65 , והמספרים קצת "מפריעים" למגיב הותיק בתזה שלו. נו , תראו מי כאן מדבר על "חרטטן" ? . תהיה לי בריא מגיב ותיק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אתה ושכמותך...
  מגיב ותיק   31/12/19 15:13

כי מאז שאיבדתם את השלטון עברתם להתנחל באגף המשפטי ומשם אתם מונעים משילות של הימין (וגם ביבי אשם שלא ריסן אתכם בתחילת הדרך)

שאר הבליך שהם תת רמה, משקפים זומביות ואי הבנת המציאות ולא שווים תגובה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"מונעים משילות מהימין" ,מגיבי?
  שלמה המגיב   31/12/19 18:28
נו , מה הפריע במשך עשר שנים רצופות בראשות נתניהו של ממשלת "ימין" לעשות ותקן את "הבעיות" שאתה מלין נגדן , לאחר שכבר "הימין" הוכיח שהוא מסוגל לחוקק חוקים , על אפם של "השמאלנים" הבוגדים , כאשר חוקק את חוק הלאום וניצל את הרוב (!) שיש לדעתך "לימין" , מבלי "לעשות חשבון " לבג"צ ? . מה הפריע "לימין" במשך עשר שנים בראשות נתניהו: 1) לחוקק את פסקת ההתגברות 2) לשנות הרכב הועדה למינוי שופטים 3)לנסח מחדש את סעיף 15 , פרק א' בחוק יסוד השפיטה , על מנת להגביל את סמכות בג"צ להתערב בהחלטות הרשות המבצעת 4) להגביל את זכות העמידה בבג"צ , באמצעות חקיקה 5) לשנות את חוק יסוד כבוד האדם וחרותו , כדי שבג"צ לא יוכל על בסיסו לבטל חוקים. וזה רק דוגמאות ליכולתה של כל קואליציה בכנסת , ובמיוחד לקואליצית "ימין" , שיש לה לטעמך "רוב" בכנסת ובעם , לחוקק וליישם את משנתה באין מפריע ואף אחד לא "מנע" זאת ממנה. נו , ומי מינה "יועמ"ש טבול בסחי ועבירות מפרשת הרפז" , האם זה "השמאל" ? האם זה בג"צ ? ומי מינה את מפכ"לי המשטרה "שתופרת תיקים" ? האם זה "השמאל" ? האם זה בג"צ ? . כל "הליקויים" שאתה מלין עליהם , מגיב ותיק , נעשו ע"י "הימין" ואף אחד לא יכול היה למנוע מהם לתקן זאת , ואל תטמטם כאן את הקוראים. נו , מה לנו כי נופתע מטימטום השכל הזה , כאשר גם את "גירוש היהודים" מבתיהם בחבל ימית ( 1982) ומגוש קטיף (2005) שביצע ממשלת ליכוד "ימנית" , אזי "השמאלנים" הם "האשמים" בפשע הזה , על פי התובנה של "מתלהבי נתניהו" ! . נ.ב. בעניין "הגוש" , לא זכור לי , שבחרנו "גושים" לכנסת , אלא מפלגות , ובעניין "מטיל דופי" במשפטנים ( משגב , משה ) , אזי אני עושה זאת , רק על כאלה שמחווים "דעה משפטית" בנושא , שאין להם בכלל נתונים בסיסיים עליו והמבין יבין. שמור על עצמך , מגיב ותיק ותהיה לי בריא.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
תשובות לזומבי המעמיד פני תם.
  מגיב ותיק   31/12/19 19:48
לפי השאלות שלך אני מניח שאתה מימין לליכוד...

בהחלט הימין לא עשה מספיק (וכפי שציינתי בעבר גם ביבי עצמו) כדי לדכא את כל הגופים משמאל המתימרים להיות "שומרי הסף" ע"פ ההגדרה שהם ניכסו לעצמם.

לכן שלוימל'ה, לפי שאלותיך וטרונויותך אני מניח כי אתה תצביע לביבי בבחירות הבאות כדי לחזק את כוחו כך שיוכל להעביר את פיסקת ההתגברות (אגב, זו לא הדרך, צריך לחוקק חוק חדש המסדיר את היחסים בין הרשות המחוקקת לרשות השופטת), לנקות את אורוות הפרקליטות ולהתנהל כימין אמיתי.

ואם אתה שואל "מה הפריע" ? אתה מיתמם, מי שהפריע היו ארגוני שמאל, חוסר כוח אלקטורלי מספיק, הבג"ץ עצמו והשמאל כולו (כולל התקשורת הביזיונית) לכן מספיק עם הצביעות שלוימלה , זאת לכל אורך הדרך, החל מעניין הגז ובהמשך הרבה החלטות ממשלה אותם החמוצים משתדלים לטרפד.

לכן לך להצביע לימין (ולא לשמאל הגורם לכל מה שציינת) כדי לתת כח לימין לתקן כל מה שהזכרת.

אוי ליצן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"אירגוני השמאל" , הם שהפריעו ?
  שלמה המגיב   31/12/19 21:16
תגיד לי מגיב ותיק , אתה מנסה לצחוק על הקוראים ?. האם "אירגוני השמאל" מצביעים בכנסת ? , האם "בג"צ" מצביע בכנסת ?, האם התיקשורת מצביעה בכנסת ?, מה אתה מטמטם כאן את השכל ? , על איזה "צביעות" אתה מלין ? , הרי הדוגמא הכי טובה לסתור את התובנות האלה שלך , הינו חקיקת חוק הלאום בכנסת , למרות עמדות "השמאל" , למרות עמדות "התיקשורת השמאלנית" , למרות כל "אירגוני זכויות אדם למינהם ,למרות מחאה תקיפה של הדרוזים ומיעוטים אחרים ואפילו בג"צ , לא ניסה ( עד עתה ) "להיכנס" לזה , באשר מדובר בחקיקה חוקית ולא חריגה בכלל של חוק בכנסת שהוא אפילו מוגדר כחוק יסוד !. נו , מי יכול למנוע חקיקה בכנסת של רוב חברי הכנסת ? , הרי לטעמך , יש רוב לימין בכנסת ( "גושים" עלאק ) , אז שום "חמוצים" ושום "נעליים" , לא יכולים "לטרפד" החלטות חקיקה של רוב חברי הכנסת "הימניים" , ומי שיש לו טענות כמוך ,נגד "השמאל" , התיקשורת ובג"צ , הוא "הצבוע" והוא גונב הדעת . נ.ב.אני לא אצביע לנתניהו , גם אם יתמודד בכל מפלגה שהיא , מעוצמה יהודית ( יחד עם בן גביר) ועד הרשימה המשותפת עם אחמד טיבי , ואיני פוסל בכלל מפלגה "ימנית" באשר היא "ימנית" , ואני אישית בעד חקיקת פיסקת ההתגברות , אך במינון שאני מציע , והוא שבג"צ רשאי לפסול חוק בכנסת , בהכרעת הרכב של שני שליש מהשופטים ( 9 שופטים) , והכנסת רשאית "להתגבר" על הפסילה ולחוקק את החוק מחדש שוב , ברוב שני שליש ( 80 חברי כנסת ) , וזו רק דוגמא אחת קטנה , שאיני "מורעל" על השמאל , ואני בוחן כל נושא לגופו ( פעם הימין צודק לטעמי ופעם השמאל ולהיפך ), והכי חשוב לי , מי המועמד שמציעה מפלגה , באשר גם אם אני מזדהה עם רוב מצע מפלגה מסוימת , אני לא אצביע עבורה , אם תעמיד בראשה מועמדים לראשות ממשלה כמו לדוגמא נתניהו ( ליכוד) , סמוטריץ'( הבית היהודי ), תמר זנדברג , זהבה גלאון ( מר"צ ) , שלי יחימוביץ' , םואד בן אליעזר , אהוד ברק ( עבודה) , ואני מתגעגע למנהיגים ישרי דרך בראשות המפלגות השונות כמו בגין ושמיר (ליכוד), בן גוריון , אשכול , גולדה ורבין ( עבודה) , חיים אורון ג'ומס ( מר"צ ), זבולון אורלב , בורג ( מפד"ל ) ואפילו מוצא חן בעיני באישיותו ובגישתו האישית , מי שהיה חבר הכנסת הערבי של מר"צ , עיסווי פרג'( למרות שאיני מזהה עם רוב המצע של מר"צ ) . יאללה , מגיב ותיק , תנסה לצאת "מהמורעלות הפוליטית " האובססיבית הזו שלך , ולבחון נושאים ואנשים בפוליטיקה באופן ענייני , ולא להגן באופן פאבלובי על כל שמוק בפוליטיקה , או בציבוריות הישראלית , מבלי לבחון את הדברים באופן מושכל.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימלה מי שצוחק על הציבור
  מגיב ותיק   31/12/19 23:17
זה אתה ושכמותך. אירגוני השמאל בעידוד התשקורת וסיוע הפרקליטות וחכים מהשמאל, תוקעים מקלות בגלגלים וזה מרגע שהימין עלה לשלטון. אם אינך רואה את זה כנראה שעברת מהירח למאדים... כל עוד לא תודיע למי בחרת בשתי מערכות הבחירות האחרונות , אתה הנך שמאל עם כל השליליות שאני רואה מכך. חוצמיזה שאתה פחדן מתפתל.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ומי "שלילי" בנוסח המגיב הותיק
  שלמה המגיב   1/01/20 08:03
נו , טימטום השכל וההסתה נמשכים. אם המגיב רואה באופן "שלילי" , את מי שהינו "שמאל" בהשקפתו , אז כנראה חצי מהעם , הינו "שלילי" בעיניו , וראוי להחליף את העם , כדי שיהיה "חיובי" בעיני המגיב הותיק , שהוא אדם " אמיץ וחיובי" , לעומת שלמה המגיב שהוא "פחדן" ( מה הקשר למושג "פחד" ולחשוף את הבחירה בקלפי ? , התלהמות של "מתלהבי" נתניהו , בנוסח מגיב ותיק ) , והוא גם "שלילי" , עד שלא יודה "הפחדן" הזה , שהוא לא הצביע "לשמאל" בבחירות האחרונות , ואז יתייחס אליו המגיב הותיק באופן "חיובי" . טוב , רק מי שהצביע עבור נתניהו , הינו "חיובי ואמיץ" , וכל 73 אחוז שלא עשו כך , הם "שליליים" בעיני המגיב הותיק שאינו "מתפתל" ואומר "דוגרי" את משנתו . באמת כדאי להחליף את העם , עבור המגיב הותיק , כדי שהכל ייראה "אמיץ וחיובי" בעיניו , במדינת היהודים. וואלה , אין מילים.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
טוב, לא שלילי אבל פחדן
  מגיב ותיק   1/01/20 09:43

שלוימל'ה, כל עוד לא תודיע למי בחרת בשתי מערכות הבחיות האחרונות - אתה פחדן.

וכל עוד לא תודיע, אל תחזור אלי
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
סיכום מצוין מיהו שלמה המגיב
  עוקב   31/12/19 11:56
ישר כוח
כתוב תגובה ל- עוקב
11
שקרנות ועיוות המציאות1
  שפרירית   28/12/19 17:58
כמה שקרנות כמה עיוות המציאות, שלטון החוק? כל מה ששופטים עושים הוא בעיני עצמם שלטון החוק? גם אם הם פורעי חוק. החוק הינו כפי שכתוב בספר החוקים כפי שהכנסת חוקקה .החוק נכנס לתוקפו באם יש רוב לחוקקו לעומת מתנגדים לו אם ישנם. לכן חוקי הכנסת הם ביטוי לרצון העם ברובו מה שאינו מוצא חן בעיני האופוזיציה והמשפטנים הדוגלים בה. הם שופטים מחליטים על דעת עצמם לפסול חוקים שהכנסת חוקקה. הם מתנהגים כאילו אין חוקים. אך זה אינו הכל, איש לא הסמיך את בית המשפט לעשות זאת! לגוף שלטוני מותר לעשות רק מה שהחוק הסמיכו מפורשות. לכן פעמיים השופטים הם פורעי חוק. התרוץ המגוכך לכך הינו שדמוקרטיה איננה שלטון הרוב אלא שלטון הערכים שהם שלהם כמובן. בניגוד לטענה שקרית זאת דמוקרטיה פרושה שלטון העם ושלטון העם פרושו רוב העם, לכן מתקיימות בחירות כדי לקבוע מי ישלוט לפי רצון רוב העם! ------------------------------------------------------ כל זאת גם אם היועץ המשפטי מנדנבליט שואף להבחר לשופט על ידי השופטים והוא רוצה להשביע את רצונם היועץ המשפטי מנגנבליט מזהיר בעזות מצח מפני שרירות המדינאים בעוד שאנו האזרחים סובלים משרירות המשפטנים. עילות כמו סבירות ומידתיות ועוד בטענה שאלו עוזרים להתגבר על חוקים "לא חוקיים" או "לא חוקתיים". חוק הוא חוק ואינו יכול להיות "לא חוקי" ובאין חוקה גם אינו יכול להיות "לא חוקתי" אלו אינן אלא דרכים לעקוף ולבטל חוקים. מנדנבליט גם בחוסר יושרה טוען כי ביטול עילות אלו אינן החזרת המצב לקדמותו אלא דוקא זה לדבריו המצאה חדשה – כלומר הופך עובדות עלפיהן. ------------------------------------------------------ בית המשפט לעומת זאת "נלחם על מעמדו" מעמדו הרם שהוא כל כך רם עד שהוא רואה זכות לבטל את שאר הרשויות. בית המשפט לדעת השופטים חייב להיות חזק ועצמאי שפרושו לפי שיטה זו להשתלט על שאר הרשויות הנבחרות על ידי העם. "נשיאת" בית המשפט העליון השופטת חיות מתלוננת על כך ש"מנסים לפגוע בסמכויות הרשות השופטת" היא איננה מציינת שהיא זו הפוגעת ללא הרף בסמכויות שתי הרשויות הנבחרות. עוד טוענת כי שאלת היחסים בין הרשויות איננה פוליטית אלא נוגעת לבסיס התשתית המשטרית כנראה לפיה שאלה של עקרונות מופשטים שרק בית המשפט כמובן מומחה בו... ------------------------------------------------------ כמו כן בית המשפט מסכים לעקרון הדברות פתוחה בין הרשויות מתוך כבוד הדדי. כמובן שזה בתנאי שהרשויות הנבחרות המדינאיות שואלות את פי בית המשפט מתוך כבוד וביטול עצמי. לעומת זאת לפי שיטה זו לא יעלה על הדעת שגם על בית המשפט להדבר עם הרשויות הנבחרות האחראיות למדיניות ולנהוג בהן כבוד. לשיטת בית המשפט הוא רשאי להחליט על דעת עצמו ולכפות את דעתו על שתי הרשויות האחרות ועל העם. הכבוד ההדדי צריך להיות רק חד סיטרי אחרת זהו "שיח משולח רסן ועולב".. לשיא מגיעה השופטת חיות כאשר היא כצפוי מציינת את שלטון החוק כצידוק להתערבות ולפסילת וביטול החוקים..
כתוב תגובה ל- שפרירית
12
שקרנות ועיוות המציאות2
  שפרירית   28/12/19 18:07
פסקאת התגברות? זו שבית המשפט עתה כל כך מתנגד לה, היא הצעתו של אהרון ברק. שופטים כבר דאגו לדרוש להתקבלות התנגדות רוב של 70 אחר כך 80 חברי כנסת. הם כמובן רואים לעצמם זכות לקבוע זאת. כך או כך בלתי אפשרי להשיג כזה רוב, מה שמבטל את קיומה. באמת אין צורך בה כי היא רק תתן גושפנקא לבית המשפט כאילו מעשי השופטים פורעי החוק שאין גבול לחוצפתם הם חוקיים. במקום זאת יש לחוקק את חוק יסוד החקיקה ולקבוע מפורשות שאסור לשופטים לפסול חוקים. לכל היותר אולי מותר להם להעביר ביקורת על חוקים ולהמליץ דבר זה או אחר. החוקים הקיימים צריכים להספיק לכך שלשופטים אסור לנהוג בניגוד לחוק, אך שופטים הם פורעי חוק חוצפנים. לחוק צריכה להתוסף פסקאת עונש חמור. העונש צריך להיות פיטורין מיידיים ללא פיצויים, ללא גמלא וקנס כבד מאוד חליטת רכוש! ----------------------------------------------------- בנתיים כיון שבית המשפט שם את עצמו מעל לכנסת, הוא השליט את עצמו על העם. כאשר מתנגדים לרודונות השופטים מייד הם מזכירים את הדמוקרטיה שהיתה גרמניה ואת הנאצים שביטלוה. אכן ישראל היא דמוקרטיה והמשפטנים עושים הכל לבטלה לבטל את הכנסת ולא לאפשר לה לשלוט. זה בדיוק כפי שהיטלר עשה כאשר ביטל את הפרלמנט. בדיוק כמו היטלר שופטים טוענים שיש להם יתרון ללא כל יחס והם צריכים להחליט והם יודעים מה טוב. לשיטת "הנשיאה" אסתר חיות: אם הכנסת תרצה לשנות זאת הרי שמערכת המשפט "תילחם על מעמדה" ולא תשתוק לנסיונות "לפגוע בסמכויותיה" – אלו שמעולם לא ניתנו לה... הייל שופטים הייל שמאל, הייל היטלר. בדאגה לשלום ישראל הם באמת דומים להיטלר.
כתוב תגובה ל- שפרירית
לשפרירית, מזדהים עם קריאתך
  אני ואשתי   29/12/19 00:13
על עריצות הנשיאה והחונטה שלה בהייל היטלר.
כתוב תגובה ל- אני ואשתי
לשפרירית, את מסיימת את דבריך
  היינץ פרוידנטל   18/01/20 08:24
במשפט: "הייל שופטים, הייל שמאל, הייל היטלר!" משמע שאת משווה את שופטי ישראל והשמאל בישראל להיטלר". ועל כך אוכל רק להגיב שחבל שהיטלר לא חיסל גם את הוריך, וכך היו נחסכים מאינו דברי הבלע שלך, נבלה סרןחה.
כתוב תגובה ל- היינץ פרוידנטל
13
חובה לבצע במערכת בדק בית
  אקטואלי   29/12/19 00:43
החלטות מקוממות עד מתי???? אחרי הבחירות, אחת מהפעולות הראשונות של הממשלה תהיה לחוקק חוק שימנע מבג"צ להתערב במספר נושאים, שאחד מהם התערבות בנושא ביטחון וחוץ, כולל בנושא מסתננים ופליטים, כולל פינוי ישובים ומסירתם לאויב, כולל מניעת גזל אדמות מדינה בגליל ובנגב, כולל שקיפות בנושא בחירת שופטים, כולל הכנסת 20 שופטים לביהמ"ש העליון ומניעת החונטה המשפטים שהיא סגורה ומסוגרת, כולל איסור על הזזת התנחלויות ופירוקם, הזוי לחייב את המדינה בטיפול בפצועים ערבים מעזה, הזוי לכאורה השארת הסטודנטית ללמוד באונ' ירושלים, ועוד. דיי!!! אין כוחות נפשיים לשמוע את ההחלטות ההזויות לכאורה של השופטים. כל אדם פשוט כמוני מבין שזה הזוי. (גם כל ילד). מעניין היה לראות אם לאחד מהשופטים הנ"ל היה לכאורה ילד או נכד בידי החמאס בעזה, מה היתה תגובתו לעניין. כמו שמעניין היה לראות אם שכניו של אותו שופט, בירושלים, ת"א או בצהלה, היה למשל מסתנן/מהגר עבודה, מה היתה תגובתו לעניין. אחד השופטים בהחלטתו בנושא המסתננים הגדיל לעשות שטען לכאורה שגם המסתננים צריכים למצוא בת זוג ולפתח משפחה פה במדינת ישראל. דברים הזויים לכאורה!!! לצערי אנשים אלה חושבים שהם סגנים של היושב במרומים, לצערי הם מנותקים מהעם, הם כלל לא נבחרו על ידי העם, לקחו לכאורה סמכויות לא להם, ולכאורה מחליטים החלטות מוזרות. לא הכל שפיט!! ולא הכל מידתיות!! הגדיל לעשות השופט מזוז שטען שלא הכל רשום בחוק אלא יש נושא של תחושות ואינטואיציה. תגידו אלה הם שופטי ישראל שאמורים להחליט רק על פי החוק ובוודאי שלא על פי אינטואיציה??? "חוק יסוד האינטואיציה" כזכור, הם יוצאים בגיל 70 לפנסיה, לא כמונו פשוטי העם, מקבלים סכום של 95,000 ש"ח לחודש. ניתוק מוחלט מהעם. זוכרים! "חבר מביא חבר". "קליקה סגורה" "95,000 ש"ח פנסיה" "יציאה לפנסיה בגיל 70" "הם חצי מהיושב במרומים" "הם קוראים כליות ולב" "מנותקים מהעם" "כלל לא נבחרו על ידי העם". דיי נמאס!!! הפכנו למדינת משפטנים, לכל מקום צריך ללכת עם עו"ד, כולל בצה"ל - החיילים שלנו שצריכים עו"ד צמוד שיאמר להם מתי ואיך הם צריכים לירות. וחסר להם שהם ישמחו שפגעו במטרה. כל יועץ משפטי הפך להיות מלך, הוא המחליט והמוציא לפועל. אבל אין עליו שום אחריות, הטעויות הם של אחרים לא שלו עצמו. עם כל הכבוד אך רמת הפרקליטים הפרטיים גדולה מאוד לכאורה מהיושבים בפרקליטות. יש יתרונות בזה כאשר מקבלים משכורת קבועה עם פנסיה בטוחה. תזכרו שהיועץ הוא רק יועץ ואפשר לקבל את דעתו ואפשר שלא, האחריות היא על המנהל על השר על המנכ"ל וכו'. כמו יועצת בביה"ס אפשר לקבל את דעתה ואפשר שלא, האחריות בסופו של דבר היא על מנהלת ביה"ס. מי שלא רוצה לייצג את המדינה שיתפטר!!! אשמח שיפרסמו את שמות אותם פרקליטים שמסרבים לייצג את המדינה בפניי בג"צ. אם טוענים שיש עומס רב והשופטים לא נותנים בזמן החלטות, בהזדמנות זו יש להכניס עוד 20 שופטים לביהמ"ש העליון, וזאת על מנת למנוע "קול אחיד" בתזמורת. המצב הנוכחי הוא הסכנה הגדולה ביותר לדמוקרטיה. כעת יש הזדמנות פז לתקן בצורה משמעותית את "המהפכה השיפוטית". לפיכך היה חשוב היה לחוקק את "חוק הלאום" גם אם מתכונתו החלבית והמרוככת. מצער שאין לכאורה צדק בבתי המשפט, וכל שופט נותן את החלטתו לכאורה בהתאם לאג'נדה הפוליטית שלו. אפשר לציין את כבוד השופט מזוז שדיבר גם על אינטואיציה של השופט - לאן עוד יגיעו הדברים? הרי השופטים אמורים לשפוט רק על פי חוקים ותקדימים, ולא על פי רגשות, אג'נדה ואינטואיציה. כעת מסתבר לכאורה שהכל מכור. אני "מברך" את ההחלטות ההזויות
כתוב תגובה ל- אקטואלי
אקטואלי תרווח בין חלקים
  שמישלי   29/12/19 06:10
אקטואלי, עשה פסקאות! אי אפשר לקרא גוש כזה.
כתוב תגובה ל- שמישלי
14
מי מחליט על "הסבירות"?
  השפוי האחרון   29/12/19 06:14
מערכת המשפט משתמשת תכופות בעקרון "הסבירות" כדי להצדיק החלטות שנויות במחלוקת שסותרות את לשון החוק. הגיע הזמן שהמערכת הפוליטית תשתמש בעקרון "הסבירות" גם כן עדי לסתור החלטות לא סבירות של מערכת המשפט. למשל החלטה של היועמ"ש על סבירות מינויים חוקיים של שר כלשהוא תוכרז כ-"לא סבירה" בעצמה והמינוי יעמוד. מי אמר שהמשפטנים ממונים יחידים על מבחן הסבירות?
כתוב תגובה ל- השפוי האחרון
15
מספר סיבות לתת חסינות לנתניהו
  אקטואלי   29/12/19 09:16
ראשית, בהתאם לחוק זו זכותו של ראש הממשלה לבקש, שנית - חסינות דוחה את המשפט לתקופה. שלישית לדעתי והתרשמותי שהתיקים בביהמ"ש יקרסו אחד אחד. בביהמ"ש על דוכן העדים, עדי המדינה "יעשו במכנסיים", הרי הסנגורים של ראש הממשלה יעשו מהם "פורפרה". הרבה עיתונאים ומו"ל יעלו לדוכן העדים. לאחר משפט זה יהיה אפשר לסגור את מקצוע העיתונאות. היום העיתונאים יורים לעצמם ברגל, בנוסף בכירים בפרקליטות ובמשטרה יצטרכו להתפטר אחרי שהוציאו מאות מיליונים על החקירות הסתמיות, ואזרחי המדינה ידרשו הסברים ובצדק. רביעית ממליץ לכחול לבן לאפשר לראש הממשלה לקבל חסינות כי על הפרק עומדות חקירות שיכולות לחזור אליהם כבומרנג, למשל בנושא "הממד החמישי", בנושא זה היו מעורבים ח"כ בני גנץ, ח"כ בן ברק, לכאורה מפכ"ל המשטרה לשעבר אלשיך וצמרת המשטרה. למשל בנושא קלטות מנדלבליט ותוכנן יתפרסמו בעתיד לציבור. ח"כ אשכנזי היה מעורב בהן כמו שח"כ סיגלוביץ היה מעורב בפרשת הרפז/אשכנזי. ח"כ אשכנזי מעורב לכאורה בנושא הרצת מניות שמן והטעית המשקיעים. בנוסף בנושא לכאורה הדלפת חומר מסווג כסודי ביותר לעיתונאים, כנראה מבצע של המוסד וארגונים נוספים עוד בטרם ביצועו. תארו לעצמכם שזה היה דולף לאויב והיו נהרגים אנשי המוסד ו/או אחרים. לי זה מזכיר את דבריו של גנץ על סיכון חיילי גולני עבור פלסטינאים. או למשל בנושא המפגשים של ח"כ לפיד עם מוזס ומילצן והסתרת המפגשים מעיני הציבור. אגב, מהרשימה החלקית הזו אני מוצא את עצמי כותב על חברי כנסת מהשמאל, פתאום יורד לי האסימון שהם אלו שמדברים על שחיתויות של הימין, המציגים את עצמם כנקיים משחיתויות, לכאורה הם בעצם חלק מבעית השחיתויות במדינה. מעניין שהם הצליחו לשנות את התודעה לרוב אזרחי המדינה, איך עשו זאת? אני לא נכנס כעת לתרומה האדירה שראש ממשלה זה ומשפחתו (יוני נתניהו ז"ל) תרמו למדינת ישראל ולאזרחיה בהרבה תחומים, (כלכלית, מדינית, ביטחונית, חברתית) את זה אף אחד לא ייקח ממנו לאורך כל ההיסטוריה. אין כל ספק שזה ישמש אותו ככף זכות בעתיד. לפי סקרים, רוב אזרחי המדינה מרוצים ממצבם הנוכחי, תמיד יש מקום לשיפורים בכל התחומים. תשמרו על הקיים ואל תתפתו לסיסמאות שקר שאין מאחוריהן כלום. החכמה היא לבוא עם קבלות של עשייה ולא עשייה על הקרח - בתיאוריה.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
16
התדרדרות אמון הציבור במערכת המ
  סתם אזרח שאיכפת ל   29/12/19 10:34
התגובה של מערכת המשפט כי ההתדרדרות באמון הציבור נובעת מההסתה והתרבות נסיונות ההסתרה וביקורת ענינית יחד עם התחושה ההולכת וגדלה לאכיפה בררנית והפיכת מערכת המשפט למפלגה פוליטית ולקידום אינטרסים כאלה ואחרים של גילדה מקצועית מאוד מסוכנת והאחריות היא בראש ובראשונה על ראשי המערכת ואסתר חיות בראשם שמגלה אטימות למצב ומחמירה אותו. הייתי מצפה שתגלי אחריות ותתפטרי !! זה יהיה צעד ראשון בהחזרת האמון שכל כך נפגע
כתוב תגובה ל- סתם אזרח שאיכפת ל
17
חיות
  פני   29/12/19 10:37
הזמרת
כתוב תגובה ל- פני
18
עיתון שופר של נתניהו
  מושחתים   29/12/19 11:48
לדעת העיתון גם פדופיל יכול להיות ראש מימשלה כל עוד הוא ניבחר דמוקרטית. רוצים שנהפוך להיות גרמניה הנאצית שבה נבחר היטלר עי העם דמוקרטית. ולכן כמו שאמרתי העיתון הוא שופר של נתניהו.
כתוב תגובה ל- מושחתים
19
חיות
  גונס סטרוללי   29/12/19 12:29
האכלתם את הנחש 70 שנה מה הפלא שנהפך למפלצת וקם אל כולם חדשות רעות לא תתצליחו לשנות כלום.חדשות טובות זה רק משיח יפרק הבעיה שצריך לחכות
כתוב תגובה ל- גונס סטרוללי
20
אהרן ברק פועל מאחורי הקלעים
  Yeshurun   29/12/19 16:36
אהרן ברק ודורית בייניש פועלים מאחורי הקלעים להיות חצופים. לכן על ראש הממשלה לומר לבג"צ סליחה!!! אתם עוברים על החוק ולכן אינני מקבל את הפסיקה. פסיקה עבריינית היא לא פסיקה דמוקרטית.
כתוב תגובה ל- Yeshurun
21
חיות
  Jony   29/12/19 18:51
חיות או חיות כנראה שבבית המשפט יושבות חיות צמאות דם שאינו ליברי כל מה שנודף ריח נאמנות ודת יש להוקיע. הרי בית המשפט מנותק מהעם. בית משפט ליברלי וגזען שגבול ברשעות. איך יתכן שכל השמאלנים האנטי ביבי המדינה בפשעם עוברים מתחת לרדאר הביקורת. שיטת מפא"י הישנה אין בכם אימון אתם פשוט פטטים תתעורו לפני ההפיכה המסוכנת שתשרוף את כולנו. זה פשוט שחיתות ורוע לב מהמדרגה הגבוה.
כתוב תגובה ל- Jony
22
כל הכבוד למשגב. דברים כדורבנות
  רפי לאופרט   29/12/19 21:56
משגב צודק במאה אחוז ואילו היה ניתן גם ביותר. התנהלות בית המשפט העליון היא שערורייתית. היכן הכנסת שתפקידה לפקח על רשויות השלטון האחרות ולוודא שהן פועלות במסגרת חוקי הכנסת, ורק במסגרת זו. על הכנבת לתקן לאלתר את חוקי היסוד כך שהדברים יאמרו בהם במפורש.
כתוב תגובה ל- רפי לאופרט
התובנות שלך הן "השערורייתיות"
  שלמה המגיב   29/12/19 23:24
1) הכנסת אין מתפקידה לפקח על הרשות השופטת , ומי שצריך "לוודא שפועלים במסגרת חוקי הכנסת " , זו הרשות השופטת ולא הרשות המחוקקת. 2) הכנסת יכולה לתקן את חוקי היסוד " כדי שהדברים יאמרו באופן מפורש" , רק למקרים בעתיד , ואינה יכולה לחוקק חוקים , שיתנו פתרון למקרים שכבר קרו בעבר , ואסור לה לחוקק חוקים "פרסונלים" כדי "להוציא מהבוץ" , מישהו ספציפי , על נושאים בדיעבד. 3) רק הרשות השופטת , יכולה ורשאית " לפטור פלונטרים משפטיים " , שאינם ברורים בחוק במידה מספקת , לגבי עניינים שכבר קרו , ואין להם תשובה חד משמעית בחוק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
וכל הכבוד לרפי לאופרט אשר
  יהודה ק.   30/12/19 17:55
משבח ומגבה את עו"ד משגב. נקוה שהדברים שנאמרו במאמר זה יקבלו את מלוא תשומת הלב מצד הנוגעים בדבר (הכנסת). אכן, התנהלות בית המשפט העליון היא שערורייתית ביותר ועל הכנסת לתקן מיידית את חוקי היסוד. בעבר, טיפוסים ככחלון (בוגר וקסנר) מנעו חקיקת חוקים אלה.
כתוב תגובה ל- יהודה ק.
רפי לאופרט מגדולי המלקקים
  ציפי הרפז   18/01/20 08:41
של ביבי, וחבל שנותנים לו להביע דעותיו באתר זה.
כתוב תגובה ל- ציפי הרפז
23
מדאיג מאד אמור לי מי חברך ואומ
  יהושע שמיר   30/12/19 03:41
אמנון אברמוביץ למד עם אסתר חיות באוניברסיטה העברית הם ידידים גם היום אמנון היה כתב על המשמר השאלה האם דעתו משפיעה על אסתר חיות בבחינת אמור מי חברך ואומר לך מי אתה מדאיג מאד מתגעגע לשופט משה לנדוי, לשופט שמעון אגרנט, היוזמנים ואינם.
כתוב תגובה ל- יהושע שמיר
24
חיות ממשיכת דרך
  מילניום   30/12/19 07:24
אין ספק שאורך דין דר' משגב צודק.חיות היא ממשיכת דרך של מערכת שמזמן היתה חייבת להתאים עצמה לחיי המאה הנוכחית ולא הקודמת.למערכת מתנשאת שאינה מבינה שהיא אינה נבחרת אלא ממונה.מערכת שהתקבלה שהכל שפיט והכל הוא בחזקת אותה מערכת ולא בידי מי שנבחר על ידי הרוב.הגיע הזמן שבגצ יסרב ל90 אחוז מהעתירות שמוגשות אליו ולעליון מאשר שידול ב90 אחוז מהעתירות רק כדי להדגיש את חשיבותו המיוצרת.היכן הצניעות הקושי שההחלטה כבדה.כנראה שהכל היום זה רייטינג.בושה בושה למערכת זו.
כתוב תגובה ל- מילניום
25
חיים משגב
  האני   30/12/19 08:13
מלבד התוכן שאולי רק אתה מסכים לאמור בו . תגיד זהו אוצר המילים והביטויים שצברת משך שנות טיעון בבתי המשפט ומקריאת ספרים ???? לכנות נשיאת בית המשפט העליון בחצופה ובהחלטתה בחוצפה ?
כתוב תגובה ל- האני
אמור לי חביבי, האם אשה זו היא
  למגיב(ה)   30/12/19 16:03
אלילה? אדם-על? אם היא חצופה אסור לומר זאת? ליצן.
כתוב תגובה ל- למגיב(ה)
26
כולם בהפגנה היום
  טט   30/12/19 09:14
זה הזמן שלנו האזרחים לומר למערכת המשפט די! היום מגיעים להפגנה נגד הפיכה שלטונית ובעד צדק ואמת במערכת המשפט!!! בשעה 7 בערב בכיכר הבימה
כתוב תגובה ל- טט
27
אתה לא עיתונאי- אתה מגה עיתונא
  אבי 123   30/12/19 12:02
גילוי דעת אמיץ של עיתונאי יחד בדורנו. יישר כח
כתוב תגובה ל- אבי 123
28
בורות של הכותב
  יוסף איש קריות   31/12/19 09:53
הכותב הוא בור בהבנת מערכת החוק (או שהוא יודע והוא סתם מבלף לכם). נשיאת בהימ"ש העליון לא עומדת בראש מערכות החוק אלא אך ורק בראש בית המשפט העליון. היא יכולה מכסימום לקבוע את הרכבי השיפוט או סדר דיונים בעליון, אבל אין לה סמכות לתת הוראות או להתערב לא במתרחש בפרקליטות, לא במתרחש במשרד המשפטים, לא במתרחש במשטרה ואפילו לא במה שעושה ומחליט כל שופט ושופט הן בבתי משפט השלום, במחוזיים וגם בעליון עצמו. היא אפילו לא יכולה להורות לחבריה בעליון מה להחליט ומה לפסוק ולא פעם היא במצב מיעוט בפס"ד לו היא שותפה. אין לה שום זכות וסמכות לבקש מחוקר משטרה להעביר לה חומרים או הסברים (למעט במקרים בהם תיק מסויים מתברר בפניה ורק אז היא יכולה לעיין בעדויות ובחקירות שנעשו באותו תיק) ומה שלא הגיע אליה ולא מתברר בפניה במסגרת תיק שהוא בפניה - היא אפילו לא יכולה לבקש בו הסברים או נימוקים. אין לה שוםפ סמכות או מצעמד על במערכות החוק, למעט תפקידה וסמכויותיה כנשיאת ביהמ"ש העליון - ומעבר לזה כל שופט תעבורה יכול לצפצף עליה, וכך גם כל פקיד במערכת הציבורית. ד"ר חיים משגב אמור לדעת זאת - ולכן כל המאמר הזה שלו הינו אחיזת עיניים והונאת דברים.
כתוב תגובה ל- יוסף איש קריות
29
חיים משגב כבר לא פרסם
  כריס בראון   19/01/20 17:23
שום בלוג שלושה שבועות. נראה לי שמחלה תקפה אותו באופן המונע ממנו לכתוב.
כתוב תגובה ל- כריס בראון
30
מישהו יודע מדוע משגב כבר לא
  ד"ר זלוטניק   24/01/20 16:40
כותב בלוגים 3 שבועות? האם הדבר קשור למצבו הבריאותי המעורער?
כתוב תגובה ל- ד"ר זלוטניק
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il