s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
צו השעה: ממשלת חרום - עם המשותפת
מאת: איציק וולף, איתמר לוין  |  13/03/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בקיצור,שונא נתניהו לוין מנסה
  בני בנקר   13/03/20 10:29
להכשיר את החזיר,לתת לנציגי מפלגות שאינן רואות את עצמן כישראליות,(מניפות דגל פלסטיני) ותומכות באופן עקבי אם במילים וחלקם במעשים בטרוריסטים שפועלים נגד עמנו להיות חלק מהשלטון,איזה טיפש !
כתוב תגובה ל- בני בנקר
2
הפוך על הפוך
  שמחה חן   13/03/20 12:05
בגלל בקורונה,אסור באיסור לשלב תומכי רוצחים,השואפים לחסל את מדינת ישראל השייכת ליהודים. שני האדונים בעלי הכתבה,תחשבו שוב,זה לא כואב!!!!!
כתוב תגובה ל- שמחה חן
3
ממשלת חרום היא רעה לישראל
  לא לממשלת חרום   13/03/20 12:37
כשם שנשיא אמריקני דמוקרטי לא יכניס לקבינט שלו רפובליקנים וההיפך נשיא רפובליקני לא יצרף לבית הלבן דמוקרטים, פשוט משום שזה לא הולך - כך ממשלת חרום היא פסולה וגרועה. ולוואי ולא תקום ממשלה כזו (בודאי זכור לכולם כיצד צ. לבני ולפיד ושלח לא חדלו להציק לממשלה ולהכפיש אותה בציבור הישראלי ובעולם).
כתוב תגובה ל- לא לממשלת חרום
4
זו לא רק תמיכה בטרור
  פנחס   13/03/20 13:14
הם אינם מכירים בכלל בישראל כמדינת העם היהודי. ובכלל המושג ארץ ישראל הוא מושג פסול בעיניהם כפי שאמר טיבי. הם שוללים את עצםמ קיומנו כעם יהודי בארץ ישראל. צרופם לקואליציה הוא תחילת תהליך של מדינת כל אזרחיה בשם מדינה אחר דגל אחר וכל הסמלים אחרים וסופו במדינה ערבית מן הים לירדן. הם א מסתירים זאת רק הכותבים לא רוצים לראות
כתוב תגובה ל- פנחס
5
מה חסר לתומכי הטרור
  עוד 2 אידיוטים   13/03/20 14:51
כל מה שחסר לתומכי הטרור ולסמול הסהרורי שרוצה להפוך את מדינת ישראל למדינת אזרחיה כשלב בחיסולה הוא שבירת הטאבו על המשותפת. המשותפת איננה סתם מפלגה של ערבים אלא מפלגה שמטרתה כפי שהדבר מתבטא במצעה ודרישותיה לבטל את המדינה היהודית כשלב בדרך לחיסולה וזאת מעבר לתמיכת חבריה בטרוריסטים ובבוגדים. אם זאת הייתה מפלגה שדואגת לאינטרסים האזרחיים של ערביי ישראל היא הייתה מפלגה לגיטימית וזה לא המצב.
כתוב תגובה ל- עוד 2 אידיוטים
6
לא חוקי ולא חכם.
  לוגי   13/03/20 15:10
זה שוועדת הבחירות לא פסלה את המשותפת כנגד החוק וזה שבג"צ אפילו לא פסלה את חברת הכנסת מבלד גם זאת כנגד החוק בעיני החוק היא לא חוקית. לכן אל לנו לשתף את המפלגה הזו המתנגדת (ופועלת) נגד המדינה כמדינה יהודית (וגם כמדינה דמוקרטית) בקואליציה ולסכן את המדינה. הנימוק שבין כה וכה אפשר להתגבר על הצבעתם ברוב ח"כ של השאר, נראה לא חכם. אנשי מפלגת רק לא ביבי התכוונו (ואולי עוד מתכוונים) להקים ממשלה בקולותיהם. מי לידנו יתקע שהם לא יחברו למשותפת בהצבעות שיפגעו במדינה? הם יכולים למשל להכריע בקולותיהם להתנגד לחלקים במתווה טראמפ. להתנגד למבצע בעזה. להעביר את חוק אנטי ביבי או אפילו לזרוק מהממשלה את מפלגות הימין. הכותבים הנכבדים נפלו בפך הרמייה של גנץ שחוזר על תרגיל הסכמתו למתווה טראמפ 'בתנאי שיוסכם על האירופים והפלשתינים' שזו בעצם שלילת ההסכמה (והוצאת החלטות חיוניות לנו לגורם חיצוני).
כתוב תגובה ל- לוגי
7
נפלתם על הראש ?? אולי מקורונה?
  ד״ר צביאלי   13/03/20 15:46
מה הטימטום האווילי הזה??? מה הרשימה המשותפת תוסיף לממשלה ???? או אפילו לקואליציה ??? ניראה של וירוס יש השפעות שלא ידענו עליהן...
כתוב תגובה ל- ד״ר צביאלי
8
טעות,טעות מרה
  שמחה חן   13/03/20 15:58
בכיה לדורות,אסור שהרשימה להשמדת ישראל,תדרוך רגלה בממשלה.!!!!!! מספיק עם הפאניקה,איבדתם פרופורציה!!!!!!
כתוב תגובה ל- שמחה חן
9
ובכן, ממש לא זמנים יוצאי דופן
  שונסי גנצינר   13/03/20 16:53
ממש לא זמנים יוצאי דופן. לוין ממשיך בשלו. אבל הפעם יצא המרצע מן השק, ובגדול. לך לוין, עשה ממשלה עם המשותפת. מה יהיה יואב ? גם הפעם לא תנקוט פעולה ? שלח את לוין לביובון 'הארץ'. לשם הוא מתאים יותר, יחד עם רוגל אלפר, אורי משגב ושות'. בושה !
כתוב תגובה ל- שונסי גנצינר
10
תסביר לי
  gngs   13/03/20 16:56
תסביר לי מה בדיוק תוכל לתרום המשותפת למלחמה בקורונה? או בטיפול במשבר הכלכלי הכרוך בו.איזו מומחיות יש ליזבק טיבי עודה בנושא זה, ובכל נושא אחר, החולרות הללו לא עשו כלום מלבד דברי נאצה? וכנ"ל ל-3 הגנרלים הנתעבים והבזויים שפנו אליהם כדי לבצע את הפוטש שלהם. לא צריך אף אחד מהם. נם רק מזיקים. ראש הממשלה עושה עבודה מצוינת והם עוסקים בחתרנות. איזה מזל יש למדינת ישראל שהארכי שקרן גנץ וחבר מרעיו אינם בממשלה.
כתוב תגובה ל- gngs
11
אני במקום גנץ הייתי מסרב
  אישש   13/03/20 17:32
אחרי כל הזבל שביבי שפך על כחול לבן בבחירות האלה, עכשיו פתאום הוא צריך שהם יחזיקו לו את היד? ביבי הכל יכול שיכול להיות ראש ממשלה ושר החוץ וגם להתמודד עם שלושה כתבי אישום צריך עזרה? שילך יחפש. הוא זה שהיה ראש ממשלה ב10 שנים האחרונות, שיתמודד עם המצב של מערכת הבריאות שהוא יצר.
כתוב תגובה ל- אישש
12
כנראה,כי,למישהוא נפלה...
  שמחה חן   13/03/20 17:59
מרפסת על ראשו.אסור שבאיסורים שהמשותפת המיחלת להשמדתה של מדינת היהודים.להכנס לממשלה.מה לא ברור כאן.?!!
כתוב תגובה ל- שמחה חן
13
כשקוראים את דבריו של לוין
  מיעוטים   13/03/20 20:51
חשים שאט נפש וזעם. האם ממשלות של מדינות אחרות בתבל משתפות את המיעוטים בארצם לטיפול במשבר הקורונה? מאד לא ברור איך חובש כיפה הגיע לדרך הזו של עיוות, של אי-צדק, של טינה לצודקים, של אי-הבנה שלפניו זדון ורשע שיש לבטלו ולא לחבקו.
כתוב תגובה ל- מיעוטים
14
פשוט ירדנו מהפסים!!!
  אקטואלי   13/03/20 21:50
הגיע הזמן להגיד לאזרחי המדינה את כל האמת, ממשלות ישראל לדורותיהם נכשלו כישלון חרוץ בטיפול בערביי ישראל ובטיפול בבדואים. אנחנו לימדנו אותם שלהם הכל מותר, "תודה מיוחדת" למערכת אכיפת החוק לרבות משטרת ישראל וביהמ"ש העליון. מומלץ לכולם לחפש בגוגל את "חוק האבן" ולהבין זאת אחת ולתמיד. מאמר שהתפרסם לפני כתשע שנים ומאוד אקטואלי לימים אלה, ובמיוחד בימים אלו. מומלץ לכולם לחפש, לקרוא ואפילו להפיץ את המאמר!!! וזאת על מנת שאולי זה יפתח את עיניים של כאלה שמסרבים לראות ולהבין את המציאות הקשה שבה אנחנו נמצאים. הכישלונות הם לא רק של המנהיגות לדורותיה, אלא גם של מערכות אכיפת החוק על כל שלוחותיה כולל בתי המשפט והמשטרה. חוק חייב להיעשות בכל מקום במדינת ישראל כולל בנגב ובגליל, בלי התחשבות בסוג המגזר. "כולם שווים בפני החוק". לא ברור למה זה לא כך במדינת ישראל, אלא אם נרצה להיות "רפובליקת בננות" שהכול אצלה עקום, ואלא אם לשופטים יש אג'נדה מאוד ברורה - "מדינת כל אזרחיה" ואחריהם המבול. בעיניי מיותר ולא חכם להשקיע במגזר 15 מיליארד ש"ח. הם ימשיכו לבחור "ברשימה המשותפת", הם ימשיכו לכאורה לרמות בקלפיות ואף אחד את האומץ לעצור מבעדם, כמו שלכאורה הם מרמים בבחינות הבגרות, הבעיה היא שהם מתקבלים לטכניון בעזרת אותה מרמה לכאורה, וזאת על חשבון בוגרינו וחיילינו. הם ימשיכו להיות לכאורה גייס חמישי, וימשיכו לדבר על הכיבוש ועל היותם פלסטינים. ככל שנעשה ניסיונות להתקרב אליהם ולהפוך אותם לאזרחים מן השורה כך הם ימשיכו לשנוא אותנו. לצערי זה באופי שלהם, לי אישית אין אמון בהם. לאחרונה שמענו "התנצלות" של אהוד ברק כלפי המגזר הערבי עקב מאורעות 2000. רק להזכיר למי ששכח שבמאורעות אלה אלפי אזרחים יהודים היו בסכנת חיים ובפוגרום.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
15
"צו השעה" של הכותבים
  ישראל בר-ניר   14/03/20 03:21
נועד ליצור תקדים שיותר מאוחר ינוצל ע"י גנץ ושות' להצדיק את שיתוף הפעולה שלהם עם עוכרי ישראל מהרשימה המשותפת. זה לא סתם תרגיל מסריח. זה סירחון שממנו מתים!
כתוב תגובה ל- ישראל בר-ניר
16
חסרי יושרה וחדורי שינאה
  יאיר ל   14/03/20 09:41
איתמר לוין טוען שהצביע לימינה אבל מבקש לשים בממשלה את מהללי השהידים ומעודדי רצח היהודים. או שהאיש שקרן ומתחזה או שהאיש מטומטם גמור.
כתוב תגובה ל- יאיר ל
17
נשים את כל הקלפים על השולחן!!!
  אקטואלי   14/03/20 09:44
הגיע הזמן להגיד לאזרחי המדינה את כל האמת, ממשלות ישראל לדורותיהם נכשלו כישלון חרוץ בטיפול בערביי ישראל ובטיפול בבדואים. אנחנו לימדנו אותם שלהם הכל מותר, "תודה מיוחדת" למערכת אכיפת החוק לרבות משטרת ישראל וביהמ"ש העליון. מומלץ לכולם לחפש בגוגל את "חוק האבן" ולהבין זאת אחת ולתמיד. מאמר שהתפרסם לפני כתשע שנים ומאוד אקטואלי לימים אלה, ובמיוחד בימים אלו. מומלץ לכולם לחפש, לקרוא ואפילו להפיץ את המאמר!!! וזאת על מנת שאולי זה יפתח את עיניים של כאלה שמסרבים לראות ולהבין את המציאות הקשה שבה אנחנו נמצאים. הכישלונות הם לא רק של המנהיגות לדורותיה, אלא גם של מערכות אכיפת החוק על כל שלוחותיה כולל בתי המשפט והמשטרה. חוק חייב להיעשות בכל מקום במדינת ישראל כולל בנגב ובגליל, בלי התחשבות בסוג המגזר. "כולם שווים בפני החוק". לא ברור למה זה לא כך במדינת ישראל, אלא אם נרצה להיות "רפובליקת בננות" שהכול אצלה עקום, ואלא אם לשופטים יש אג'נדה מאוד ברורה - "מדינת כל אזרחיה" ואחריהם המבול. בעיניי מיותר ולא חכם להשקיע במגזר 15 מיליארד ש"ח. הם ימשיכו לבחור "ברשימה המשותפת", הם ימשיכו לכאורה לרמות בקלפיות ואף אחד את האומץ לעצור מבעדם, כמו שלכאורה הם מרמים בבחינות הבגרות, הבעיה היא שהם מתקבלים לטכניון בעזרת אותה מרמה לכאורה, וזאת על חשבון בוגרינו וחיילינו. הם ימשיכו להיות לכאורה גייס חמישי, וימשיכו לדבר על הכיבוש ועל היותם פלסטינים. ככל שנעשה ניסיונות להתקרב אליהם ולהפוך אותם לאזרחים מן השורה כך הם ימשיכו לשנוא אותנו. לצערי זה באופי שלהם, לי אישית אין אמון בהם. לאחרונה שמענו "התנצלות" של אהוד ברק כלפי המגזר הערבי עקב מאורעות 2000. רק להזכיר למי ששכח שבמאורעות אלה אלפי אזרחים יהודים היו בסכנת חיים ובפוגרום. להזכיר לכם את "מסמך החזון" של ערביי ישראל שנכתב על ידי וועדת המעקב, חלק מסעיפיו הם: 1) ביטול חוק השבות. 2) ישראל לא תוגדר עוד כמדינה יהודית אלא כמדינה רב תרבותית. 3) תהיה חוקה פלסטינית, וחברי הכנסת יוכלו לפסול חוקים שיהיו מנוגדים לחוקה הפלסטינית. 4) כל הפליטים הפלסטינים יוכלו לחזור ויקבלו אזרחות ישראלית מלאה. גם פליטים ערבים אחרים יוכלו לקבל אזרחות. 5) אזרחות ישראלית מלאה תוענק לכל צאצא של אזרח שנולד בישראל או בחו"ל, ולכל מי שיינשא לאזרח ישראלי. 6) המדינה תיסוג כמובן "מהשטחים הפלסטיניים" עד לגבולות 1967 שם תוקם כמובן מאליו מדינה פלסטינית נקייה מיהודים. 7) פלסטינים בישראל יוכלו לבחור לעצמם גוף לאומי מייצג. מסקנה, ש"מסמך החזון" הוא הרצון לחסל את מדינת ישראל ובזה אנחנו לא מעוניינים, ולא ניתן את ידינו לכך, וכן לא נאפשר שרצון זה ימומש. לכל המגיבים שחושבים ש-"חוק האבן" (ראה בגוגל) הוא גזענות אז בבקשה אל תטייחו ותפסיקו להיות צבועים, נאיביים, ועיוורים. חיוכים מאולצים ומילים יפות לא קונים אותי (בעברית ובערבית הטקסט שונה). מצער לראות שלפעמים פשוטי העם, התושבים והאזרחים, הרבה יותר חכמים ומבינים את השטח, ואת המנטאליות, מהמנהיגים ומהמנהיגות שלנו. (כולנו זוכרים את "מזרח תיכון חדש"). שני "מנהיגים" שהביאו לפה את ערפאת יחד עם עשרות אלפי מחבלים ונתנו להם נשקים שחלקו הופנה כנגדנו, ושגרמו לאלפי יהודים להירצח. ברוב חוצפתם קראו להרוגים "הרוגי השלום". הם הלכו והשאירו אותנו עם הבעיות הקשות מפרי ידם ומעשיהם. אם מפלגת "כחול לבן" ואחרים יחזירו אותנו לגבולות 67 הם יביאו על ישראל שואה שנייה. לפעמים עולה המחשבה איך שלושת הגנרלים הגיעו לתפקיד של רמטכ"ל ושר ביטחון, התחושה היא קשה.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
18
כתב מינוי למפלגה המשותפת
  מדמוני אסף   14/03/20 10:55
הנכם ממונים מרגע זה, לאסוף את כל חיידקי ווירוסי הקורונה ולטפל בהם כפי שאתם יודעים לנעוץ סכינים בגב המארחים שלכם בישראל ובעולם כולו. אם תצליחו לחסל את הקורונה בארץ, תקבלו עבודה בקבלנות לטהר את הרוקונה בכל העולם. ובתוך שנה תקבלו מדינה גדולה "ביבשת אטלנטיס". תקבלו בשמחה רבה גם את כחול-לבן. האוזר-הנדל לפני שתאחרו עיברו לצד הנכון.
כתוב תגובה ל- מדמוני אסף
19
מסכים לחלוטין, המשותפת לממשלה
  לאומן ישראלי   14/03/20 18:17
אך בלי ועדת חוץ וביטחון. גם החרדים לא יכולים לשבת בועדת חוץ וביטחון, מי שלא משרת בצה"ל לא יכול להיכנס לוועדה זו.
כתוב תגובה ל- לאומן ישראלי
לאומן ישראלי, שכחת שהמדינה
  בן נאמן   15/03/20 08:56
לאומן ישראלי, שכחת שהמדינה היא "מדינה יהודית", ולכן היא יותר שייכת ליהודים מאשר ל"ישראלים". אז מוטב שאנשים חסרי לאום כמוך - יורחקו מכל עמדות הקשורות בביטחון המדינה, כי אי אפשר לתת אמון באנשים חסרי נאמנות ללאום היהודי. אתה ו"המשותפת" - מסוכנים לנו באותה מידה.
כתוב תגובה ל- בן נאמן
20
אנשי "המשותפת" היו אמורים לשבת
  בן נאמן   15/03/20 10:33
אנשי "המשותפת" היו אמורים לשבת בכלא ולאבד את האזרחות, והנה קמו מנוולים שנותנים לאויב זכות לנהל את המדינה. ארורים המטומטמים שמאמינים שסיוע לאויב - היא מצווה. חיים שור מראשי התנועה האנטישמית והאנטי ציונית "השומר הצעיר": "אני הייתי מאלה שפתחו לאש"ף את הדלת לאמריקה. אנחנו ארגנו כנס של ישראלים ופלסטינים בוושינגטון ב¬ 87', ומשרד המדינה האמריקאי לא רצה לתת להם אשרות. אנחנו טיפלנו בזה שיקבלו אשרות, והם נכנסו ובעזרתנו כבשו את אמריקה. זה מה שהם רצו, זה היה היעד, לכבוש את רצונו הטוב של השמאל היהודי האמריקאי. אני אישית הזמנתי אותם לחוגי בית של יהודים אמריקאים. הם הצליחו בזה בעזרתנו. בלעדינו הם לא היו מצליחים בזה לעולם" makorrishon.co.il
כתוב תגובה ל- בן נאמן
21
לצרף אותם למניין ולעלייה לתורה
  הצעה   20/03/20 10:36
כתוב תגובה ל- הצעה
22
אחדות היא צו השעה
  אורנה רב-הון   21/03/20 09:35
אחד הלקחים מהתפרצות המגפה הוא האחדות. והאחדות חייבת להיות בין כל המגזרים שקיימים בארץ הזו. הערבים הם חלק בלתי נפרד מהאוכלוסיה, הרבה מהם מאכלסים את בתי החולים כרופאים ורופאות, אחים ואחיות ותפקידים שונים אחרים. יש לשתפם במלחמת החרמה בקורונה ומי יתן שהמלחמה המשותפת הזו באויבת המין האנושי תגרום גם לקירוב לבבות בין המגזר הערבי והמגזר היהודי ונוכל לשבת ביחד אפילו בממשלה בלי לפחד שהערבים יפעילו טרור, כי אולי גם הם יבינו שזה ממש לא כדאי להם.
כתוב תגובה ל- אורנה רב-הון
23
צב שאינו מתאים לרכיבה
  חרגול   21/03/20 14:17
שני הכתבים מגלים מאפיינים ראשונים לחולי מסוכן וזו איננה הקורונה . עדיין קשה לאיבחון האם מדובר בתמימות /טפשות או בחמורות כרונית . ההצעה שלכם אינה מתקבלת -תתקדמו .
כתוב תגובה ל- חרגול
24
אסור להכשיר את השרץ
  אבי כהן   22/03/20 16:52
המשותפת הם מחבלים בחליפות, ויותר מסוכנים ממחבלים עם קלצ'ניקוב ביד מתן הכשר למשותפת מהווה התאבדות של מדינת ישראל
כתוב תגובה ל- אבי כהן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il