s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
דן מרגלית
דן מרגלית
לרוע מזלו של חליוה הכשל התממש בתקופת כהונתו כראש אמ"ן    עתה כולם אוהבים לשנוא אותו. זה משרת את נתניהו, אבל זה לא יחזיק מים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
חיים כצמן [צילום: יח"צ]
איש עסקים, משקיע נדל"ן
אייל זמיר
מנכ"ל משרד הביטחון
אייל זמיר (נולד ב-1960), איש צבא ישראלי, מנכ"ל משרד הביטחון.
 יעל אלמוג זכאי [צילום: יח"צ]
אשת עסקים
יעל אלמוג זכאי (נולדה ב-1963), אשת עסקים ובעלת הון ישראלית.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
תיק המשפטים לימין או בחירות
מאת: בעז שפירא  |  08/04/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
חובה לבצע במערכת בדק בית
  אקטואלי   8/04/20 11:42
אסור לליכוד לוותר לכחול לבן בעניין מינוי השופטים לעליון, גם במחיר פיצוץ המו"מ והליכה לבחירות מועד ד'. רק היום 8/4/20 התפרסם סקר במעריב שהליכוד 42 מנדטים, כחול לבן בראשות גנץ 18 פער אדיר. לגנץ אין באמת קלפים ביד כעת, הוא מבין זאת אך מנסה ובהצלחה להלחיץ את נתניהו. מה בדיוק יעשה גנץ? ינסה להריץ חוק שראש ממשלה לא יכול לרוץ עם כתבי אישום? זה חוק שיתבטל אם נתניהו ישיג רוב של 61. ואז בכנסת הרוב ישלוט במיעוט עם כל המשמעות שבדבר, יש לזה תקדים. אגב, שימו לב שרק איש אחד במדינה, היועץ המשפטי לממשלה, החליט על כתבי האישום. ביהמ"ש עדיין לא אמר את דברו, איזה כוח אדיר נתנו ביד לאיש אחד במדינת ישראל, מעשה מטורף! אין כזו דמוקרטיה שזה המצב בה. יש אומרים שבהקלטות כנגדו הוא מזמן היה צריך ללכת הביתה. יש הרגשה בציבור שהיתה פה "מכירת חיסול" לטובת כחול לבן. אזרחי המדינה הימניים לא הצביעו עבור "תינוק" זה, זו לא היתה הכוונה כלל. כל חבר כנסת מכחול לבן שכמעט אין לו ניסיון פרלמנטרי בכנסת הופך להיות פתאום שר, השתגעתם! ככה השרים החדשים האלה רוצים לנהל את המדינה, ובמיוחד בזמן מגפת הקורונה? בהזדמנות זו, אני שואל מה קרה לנתניהו? מה המהלך שהוא רואה ואנחנו כאזרחים לא רואים? בעבר הוא ראה כמה צעדים קדימה מכולם, ועכשיו? דבר חשוב נוסף – העולם עסוק בקורונה כולל ירדן, מצרים, ערב הסעודית איראן, טורקיה, וגם הרשות הפלסטינאית. יש כאלה מבניהם שדווקא ישמחו למהלך. אגב, גם ירדן, אך כרגיל מה שאומרים בחדרי חדרים לא אומרים בפומבי. לפיכך צריך גם מההיבט הזה, בנוסף לטראמפ, לספח כעת ולאלתר. בסופו של יום לא נראה שגנץ יהיה בעתיד ראש ממשלת ישראל לכאורה "אין לו את זה" והוא לכאורה גם לא מתאים לתפקיד זה. זו היתה הרפתקה גדולה מאוד עליו. שיתנחם שיש רק בודדים שמתאימים לתפקיד הסופר קשה הזה, והוא כנראה לא בניהם כמו שאני אישית לא בניהם.
כתוב תגובה ל- אקטואלי
}}}פילוג ישראל כמו אחרי שלמה
  לישראל ויהודה.   8/04/20 12:43
}}} יחיו הדתיים חרדים שסניקים אוהדי ביתר ונתניהו במדינה משלהם. ===החילוניים הקימו את ישראל והם יחיו במדינה משלהם===
כתוב תגובה ל- לישראל ויהודה.
בחיאת אקטואלי》אנא חלק לפיסקאות
  ע_הראל   8/04/20 13:49
רצוי ע"י שימוש בסימנים בולטים ■ או ● וכו'. ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
נגעלת מבלגנץ
  נגעלת   8/04/20 14:51
בלגנץ – הוא עצמו לפני הכל ולא ישראל! כחול לבן מערימים קשיים או ליתר דיוק אינם מאפשרים לממשלה לקום כי אצלם ישראל איננה לפני הכל אלא החיבור שלהם עם המפלגות הערביות. ביחד עם המפלגות הערביות כי ביחד יכול להיות להם רוב להדחת נתניהו המתחרה והמוכשר ללא השואה לו ולגלמים שאיתו. ברור שזה בניגוד מוחלט לכל הגיון אסטרטגי, בניגוד ליכולת להביס את הבאים להרוג ובניגוד להרתעה. טובת עצמם היא המעניינת ולא טובת ובטחון העם היושב בציון. הו אותו בלגנץ שטען שאין ימין ואין שמאל הוא מרכז. לכן הוא מתנגד לדבר כל כך חיוני לעצם הקיום כמו סיפוח השטח שהוא בתוך גרוננו. זהו השטח שמעבר לקוי שביתת נשק כתוצאה מתנועת המלקחיים שנועדה לחנוק אותנו למות. טען שהוא "מרכז" איזה מרכז? גם לפי תוכנית אלון ממפאי השטח הזה חיוני לנו אחרת אלו "קוי אשויץ" כהגדרת אבא אבן היונה ממפאי. כך אצל הבלגנץ "ישראל לפני הכל". המציאות היא שהוא לפני הכל ורצונו להיות ראש ממשלה למרות שהוא לא קרוב אפילו להזכיר מישהוא שמסוגל להיות ראש ממשלה. הוא כמובן מסוגל להביא רק אסון וגם מבחינה זאת ראו כמה אצלו "ישראל לפני הכל". אילו היה כך מעולם לא היה מציג את מועמדותו, אלא היה מבין שאינו קרוב להזכיר מישהוא שמתאים. אנשי כחול לבן הינם קטנים, חסרי נסיון, לא מלומדים, נעדרי אינטלקט, אנשי רשע וזדון, נעדרי אהבת הארץ והעם.
כתוב תגובה ל- נגעלת
לא ישלוט ימנ/פשיסט במער' המשפט
  יהודה דרורי   8/04/20 16:54
כך השתלט היטלר על השלטון. השופטים שהוא מינה הרשו את כל סוגי האלימות נגד מי שלא הסכים עם הנאציזם- -כולל מחנות ריכוז לתומכי מפלגות אחרות. זה מה שמוצע במאמר הנ"ל
כתוב תגובה ל- יהודה דרורי
עבר זמנך.....
  בעז ש   8/04/20 17:55
ניתוק כה חמור בין המציאות לבין הבנתה מחייב הסתכלות....
כתוב תגובה ל- בעז ש
בועז שפירא, כדאי שתגיע בהקדם
  שמחה חן   9/04/20 08:40
למחקת אלצהיימר באיכילוב שם פרופ' קורצ'ין וצוותו יבררו מתי החלה אצלך המחלה.
כתוב תגובה ל- שמחה חן
חביבה עליי תגובתך. יודע למה?כי
  נתין מדמנת ישראל   9/04/20 15:28
אתה כנראה לא תירפא ממחלת הסמול - תוכיזם, אבל שמאלן לא מצוי שאולי יש לו תגובה עניינית, ישאל את עצמו אם לך יש. וככה תתמעטו עוד ועוד. בעצם אתם כבר כלום, אלא אם נתניהו יציל אתכם כפי שמזהיר כותב המאמר. לפחות היית כותב שאפו לנתניהו
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
דרורי, אתה מוגבל בשכל
  דניאל פריידנברג   8/04/20 18:10
אין לך הבנה הסיסית ביותר מה זה דמוקרטיה ומה זה פשיזם. #1 -זה שולטון עם, #2 - זה שילטון חונטה שבעזות המצח מחליתה מה זה טוב ומה זה "סביר"
כתוב תגובה ל- דניאל פריידנברג
כלבי סמול נובחיםמול הצלחת ימין
  ע_הראל   10/04/20 01:07
האם חזרנו למשבצת אפס? כלבי הסמול 5פעמים לא מצליחים להחליף שילטון דרך הקלפי, אז מה נשאר להם חוץ מתפירת תיקים מכלום ושום ושום דבר נגד יהודים יקרים ומנהיגי האומה כמו בנימין ושרה נתניהו על לא עוול בכפם? אז תפו עליכם סמול פשיסטי טינופת, עוד נראה לכם בס"ד מה זה אסכולת השיפוט הרקובה הולכת בביזיון וכלימה הבייתה! כישתא פשיזם שיפוטי, כישתא הבייתה! ●☆●
כתוב תגובה ל- ע_הראל
דרורי, אתה שמאלני ואין פלא שאי
  בן נאמן   10/04/20 08:16
דרורי, אתה שמאלני ואין פלא שאינך אומר דברי אמת, ומעוות את העובדות. ==== את האמת על "שילטון החוק" ומהותה של ה"ליברליזם" המנוול שהיה טרום המעשים הגזעניים של הנאצים, נכתב בלי קשר לאירועים של ימינו, אך לגמרי מסביר היטב למה המנוולים השמאלנים מתכוונים: ==== ההיסטוריון עמוס אילון בספרו "הרצל", הוצאת "עם עובד", הדפסה שלישית יוני 1977: ==== מתאר את התקופה בה התפתח הרצל הסטודנט, והיוותה הקרקע הפורייה לנאציזם, ומסביר את משמעות "ליברליזם" ו"שילטון החוק" שהיווה קרקע רעיונית גזענית לתנועה הנאצית. ==== עמוד 68 ===== "היהודים האוסטרים בני המעמד הבינוני תמכו ברובם במפלגה הליברלית הקונסטיטוציונית. עיקריה של אותה מפלגה דומים היו לאלה של מפלגות ליברליות באנגליה וצרפת – חופש יזמה, שלטון החוק, חופש הדיבור, הפרדת הדת והמדינה – אך עם זה דגלה המפלגה בזכות האוכלוסיה הדוברת גרמנית לשלוט ברוב העצום של סלאבים עניים וחסרי תרבות. דוברי הגרמנית ראו עצמם כבעלי מונופולין על השילטון בזכות יתרונם התרבותי והלשוני: הסלאבים כונו ... (אומות משרתות)." ==== "שילטון החוק" משמעותו, שלטון הגזע האשכנזי, המבטל את הדמוקרטיה של הרוב העם היהודי המוגר כ"מנשקי מזוזות". ==== ואתה, בחר את העם שלך.
כתוב תגובה ל- בן נאמן
2
בעז, כמה שאתה צודק. אסור לתת
  בן נאמן   8/04/20 12:06
בעז, כמה שאתה צודק. אסור לתת למנוולים לנהל את המדינה כאילו לא חברו לאויב הערבי. הבעיה שמלבד ההצבעה בבחירות, יש צורך שהציבור יצא לרחובות, וההכרזה לסלידה מהאנטישמיות של אוהדי דת הליברליזם, חייבת להישמע. אין מחלוקת שתפקיד היועץ המשפטי לממשלה - מעוות, אך המנוולים שומרים על העיוות כיוון שהוא מאפשר להם לבצע פשעים נגד המדינה בלי להינזק. בעז, העם היהודי זקוק לאנשים שיובילו הפגנות לקעקע את הלגיטימיות של המנוולים הגזענים.
כתוב תגובה ל- בן נאמן
בן נאמן, ומה דעתך על פרשת
  רבינוביץ פסיכיאטר   10/04/20 14:39
הצוללות. ביבי הבוגד במדינה עשה מספר מהלכים כדי להרוויח מיליונים, ובכך סיכן את המדינה. נבל!
כתוב תגובה ל- רבינוביץ פסיכיאטר
אתה רציני בעניין הצוללות?!?!?!
  בעז ש   10/04/20 18:21
הרי אפילו אלה שתפרו את התיקים לנתניהו הבינו שאינו קשור כלל לעניין. ועוד, אגלה לך סקופ! (מסברא...). אתה זוכר שהייתה טענה נגד נתניהו על כך שהביע הסכמה לגרמנים שאלה ימכרו צוללות למצרים וגם על כך חטף ביקורת? נתניהו ענה שיש בעניין סוד ולעגו לו. השערתי היא שבצוללות שאכן נמכרו למצרים יש לישראל אפשרות לחבל ולהשביתן. זהו ככל הנראה הסוד שאינו ידוע כמעט לאיש. וכל המלעיזים בשלהם.
כתוב תגובה ל- בעז ש
3
מה חשב נשיא העליון בדימוס,
  בני בנקר   8/04/20 13:13
השופט משה לנדוי זל: ציטוט מראיון של ארי שביט עם נשיא בית המשפט בדימוס,השופט משה לנדוי ז"ל: "יש אצל ברק תכונה שאיננה נראית לי. יש בו איזה עקשנות. כאשר הוא רואה לנגד עיניו מטרה שבעיניו היא נכונה וראויה,הוא חייב להשיג אותה יהיה אשר יהיה. אני חושב שהנשיא ברק לא השלים ולא משלים עם המקום הראוי שצריך להיות לבית המשפט בין רשויות השלטון שלנו. לא להשליט את המשפט,אלא להשליט ערכים מוסריים מסוימים כפי שהם נראים לו. זאת כעין דיקטטורה שיפוטית שאינה נראית לי כלל. שאלה: האם ניכרת אצלו נטייה לרכז עוד ועוד כוח במערכת שבראשה הוא עומד ? תשובה: כן,כוח שלטוני וזה בעיני לא נכון. זה מוליך למבוי סתום,כי בית המשפט נכנס למים עמוקים מידי,לתוך ביצה טובענית של דעות ואמונות פוליטיות. הדבר מסוכן הן למדינה והן לבית המשפט. מסוכן למדינה כי הוא מחריף את השסעים החברתיים ומסוכן לבית המשפט מפני שכך בית המשפט מאבד את היסוד העיקרי שעליו הוא חייב לבסס את מעמדו: האימון בניטרליות של המערכת המשפטית במחלוקות ציבוריות. כאשר בית המשפט מייצג דעה מסוימת,פרוגרסיבית ככול שתהיה,הוא מקומם חלק ניכר של הציבור שמתחיל לתקוף אותו בצורה גסה. אבל לצערי הרב אני חייב לומר שבית המשפט תורם להיווצרות המצב הזה בכך שהוא נכנס לתחום שאינו תחומו. בכך שהוא לוקח על עצמו להכריע בעניינים של אמונה ודעות שהמקום להכריע בהם הוא הכנסת". שאלה: האם בית המשפט איבד את הענווה שלו ? תשובה: בוודאי. הוא מגלה התנשאות ויומרנות. אפלטון בספר המדינה שלו הציע להעניק את השלטון במדינה לשכבה של חכמים שקיבלו חינך מיוחד לצורך זה. לעתים נדמה לי שרוב השופטים בבית המשפט העליון מעמידים את עצמם בערך במצב כזה של שלטון החכמים. אבל בעיני המגמה הזאת איננה נכונה. קודם כל משום שהשופטים מקבלים על עצמם תפקיד שהם לא מסוגלים למלא,שהם לא הוכשרו למלא אותו. כי הם הוכשרו לשפוט,לא לשלוט. אבל מעבר לכך יש פה כרסום ברעיון של הפרלמנט כריבון. יש פה הצבה של בית המשפט מעל הפרלמנט. כל מילה בסלע,מפשיט בראיון את ברק ומשובטיו בעליון ערום ועריה. חובה לקראו במלואו.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
כל כך צודק
  עוד סתם אחד   8/04/20 19:57
אהרון ברק שמינה את אשתו לשופטת (סליחה, לא השתתף בהצבעה במכרז,אלא רק היה שותף לועדה שבחרה בה) בלי שום כישורים. שיושב על חשבוני וחשבונך עם פנסיה תקציבית של עשרות אלפים מעל המאה אלף. הוא לוקח וחוטף כמו פיראט. ככה כינה אותו שופט עליון אמריקאי. הוא זה שמכתיב לנו את הסכמי הכניעה ההזויים. תפירת תיקי נתניהו כאשר במשפט יש מעל 300 עדים מראה שאין כלום כי לא היה כלום. אבל לך דבר עם מנדלבליט ש3 קלטות שמפלילות אותו כעבריין מוחבאות עם צו איסור פרסום שהוא הוציא בגיבוי בג"ץ(למרות שכולם יודעים מה יש בהם)
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
לא מדויק בהקשר ל"שופטת" ברק,
  בני בנקר   9/04/20 11:00
נשיא בית הדין הארצי לעבודה דאז סירב למנות אותה כי יש מועמדים טובים ממנה וברק איים שיתפטר אם לא תמונה. אז גולדברג אמר לעצמו שאין מצב שבבית המשפט שבניהולו תכהן שופטת לא ראויה שישנה באותה מיטה עם מי שערעורים על פסקי דין בבית הדין הארצי לעבודה מגיעים אליו והתפטר.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
4
שקרנות ועיוות המציאות בשמאל1
  שפרירית   8/04/20 14:12
שלטון החוק? כל מה ששופטים עושים הוא בעיני עצמם שלטון החוק? גם אם הם פורעי חוק. החוק הינו כפי שכתוב בספר החוקים כפי שהכנסת חוקקה .החוק נכנס לתוקפו באם יש רוב לחוקקו לעומת מתנגדים לו אם ישנם. לכן חוקי הכנסת הם ביטוי לרצון העם ברובו מה שאינו מוצא חן בעיני האופוזיציה והמשפטנים הדוגלים בה. הם שופטים מחליטים על דעת עצמם לפסול חוקים שהכנסת חוקקה. הם מתנהגים כאילו אין חוקים. אך זה אינו הכל, איש לא הסמיך את בית המשפט לעשות זאת! לגוף שלטוני מותר לעשות רק מה שהחוק הסמיכו מפורשות. לכן פעמיים השופטים הם פורעי חוק. התרוץ המגוכך לכך הינו שדמוקרטיה איננה שלטון הרוב אלא שלטון הערכים שהם שלהם כמובן. בניגוד לטענה שקרית זאת דמוקרטיה פרושה שלטון העם ושלטון העם פרושו רוב העם, לכן מתקיימות בחירות כדי לקבוע מי ישלוט לפי רצון רוב העם! ------------------------------------------------------ כל זאת גם אם היועץ המשפטי מנדנבליט שואף להבחר לשופט על ידי השופטים והוא רוצה להשביע את רצונם היועץ המשפטי מנגנבליט מזהיר בעזות מצח מפני שרירות המדינאים בעוד שאנו האזרחים סובלים משרירות המשפטנים. עילות כמו סבירות ומידתיות ועוד בטענה שאלו עוזרים להתגבר על חוקים "לא חוקיים" או "לא חוקתיים". חוק הוא חוק ואינו יכול להיות "לא חוקי" ובאין חוקה גם אינו יכול להיות "לא חוקתי" אלו אינן אלא דרכים לעקוף ולבטל חוקים. מנדנבליט גם בחוסר יושרה טוען כי ביטול עילות אלו אינן החזרת המצב לקדמותו אלא דוקא זה לדבריו המצאה חדשה – כלומר הופך עובדות עלפיהן. ------------------------------------------------------ בית המשפט לעומת זאת "נלחם על מעמדו" מעמדו הרם שהוא כל כך רם עד שהוא רואה זכות לבטל את שאר הרשויות. בית המשפט לדעת השופטים חייב להיות חזק ועצמאי שפרושו לפי שיטה זו להשתלט על שאר הרשויות הנבחרות על ידי העם. "נשיאת" בית המשפט העליון השופטת חיות מתלוננת על כך ש"מנסים לפגוע בסמכויות הרשות השופטת" היא איננה מציינת שהיא זו הפוגעת ללא הרף בסמכויות שתי הרשויות הנבחרות. עוד טוענת כי שאלת היחסים בין הרשויות איננה פוליטית אלא נוגעת לבסיס התשתית המשטרית כנראה לפיה שאלה של עקרונות מופשטים שרק בית המשפט כמובן מומחה בו... ------------------------------------------------------ כמו כן בית המשפט מסכים לעקרון הדברות פתוחה בין הרשויות מתוך כבוד הדדי. כמובן שזה בתנאי שהרשויות הנבחרות המדינאיות שואלות את פי בית המשפט מתוך כבוד וביטול עצמי. לעומת זאת לפי שיטה זו לא יעלה על הדעת שגם על בית המשפט להדבר עם הרשויות הנבחרות האחראיות למדיניות ולנהוג בהן כבוד. לשיטת בית המשפט הוא רשאי להחליט על דעת עצמו ולכפות את דעתו על שתי הרשויות האחרות ועל העם. הכבוד ההדדי צריך להיות רק חד סיטרי אחרת זהו "שיח משולח רסן ועולב".. לשיא מגיעה השופטת חיות כאשר היא כצפוי מציינת את שלטון החוק כצידוק להתערבות ולפסילת וביטול החוקים..
כתוב תגובה ל- שפרירית
5
שקרנות ועיוות המציאות בשמאל2
  שפרירית   8/04/20 14:24
פסקאת התגברות? זו שבית המשפט עתה כל כך מתנגד לה, היא הצעתו של אהרון ברק. שופטים כבר דאגו לדרוש להתקבלות התנגדות רוב של 70 אחר כך 80 חברי כנסת. הם כמובן רואים לעצמם זכות לקבוע זאת. כך או כך בלתי אפשרי להשיג כזה רוב, מה שמבטל את קיומה. באמת אין צורך בה כי היא רק תתן גושפנקא לבית המשפט כאילו מעשי השופטים פורעי החוק שאין גבול לחוצפתם הם חוקיים. במקום זאת יש לחוקק את חוק יסוד החקיקה ולקבוע מפורשות שאסור לשופטים לפסול חוקים. לכל היותר אולי מותר להם להעביר ביקורת על חוקים ולהמליץ דבר זה או אחר. החוקים הקיימים צריכים להספיק לכך שלשופטים אסור לנהוג בניגוד לחוק, אך שופטים הם פורעי חוק חוצפנים. לחוק צריכה להתוסף פסקאת עונש חמור. העונש צריך להיות פיטורין מיידיים ללא פיצויים, ללא גמלא וקנס כבד מאוד חליטת רכוש! ------------------------------------------------------ בנתיים כיון שבית המשפט שם את עצמו מעל לכנסת, הוא השליט את עצמו על העם. כאשר מתנגדים לרודונות השופטים מייד הם מזכירים את הדמוקרטיה שהיתה גרמניה ואת הנאצים שביטלוה. אכן ישראל היא דמוקרטיה והמשפטנים עושים הכל לבטלה לבטל את הכנסת ולא לאפשר לה לשלוט. זה בדיוק כפי שהיטלר עשה כאשר ביטל את הפרלמנט. בדיוק כמו היטלר שופטים טוענים שיש להם יתרון ללא כל יחס והם צריכים להחליט והם יודעים מה טוב. לשיטת "הנשיאה" אסתר חיות: אם הכנסת תרצה לשנות זאת הרי שמערכת המשפט "תילחם על מעמדה" ולא תשתוק לנסיונות "לפגוע בסמכויותיה" – אלו שמעולם לא ניתנו לה... הייל שופטים הייל שמאל, הייל היטלר. בדאגה לשלום ישראל הם באמת דומים להיטלר.
כתוב תגובה ל- שפרירית
6
אם חפצים חיים צריך שינוי עמוק
  יאקי   8/04/20 18:37
כתוב תגובה ל- יאקי
7
אז אתה אומר שהשיטות
  הירונימוס   8/04/20 19:27
של אפי נווה ואיילת שקד יותר מוצאות חן בעיניך? למה אני ל אמתפלא...
כתוב תגובה ל- הירונימוס
מעניין,אני לא מצאתי את השטויות
  בני בנקר   9/04/20 11:08
שכתבת בכתבה. צריך לזרוק לכל הרוחות את שופטי העליון מהוועדה למינוי שופטים. יש חוק ברור וחד משמעי שקובע שחברי הוועדה יקבעו בעצם וללא התייעצות עם אחרים את הצבעתם בוועדה. כל חברי הוועדה מכל הצדדים מזלזלים בחוק זה,אבל הפיראטים המשפטיים מבג"ץ,בראשות חיות,ממש משתינים מהמקפצה. הם מקיימים "וועדת שתיים" בלתי חוקית שדיוניה חסויים,וועדה בה שתי שופטות,ביניהן אחת ששיקרה בקורות חיים במועמדותה לעליון, שפוסלת מראש מועמדים ומועמדות לשיפוט,כך שחברי הוועדה למינוי שופטים(למעט שופטי העליון),לא מכירים אותם בכלל.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
8
בדק בית במערכת אכיפת החוק!!!
  אקטואלי   9/04/20 12:29
זוכרים! "חבר מביא חבר". "קליקה סגורה" "95,000 ש"ח פנסיה" "יציאה לפנסיה בגיל 70", "הם חצי אלוהים" "הם גם קוראים כליות ולב" "מנותקים מהעם" "כלל לא נבחרו על ידי העם". דיי נמאס!!! הפכנו למדינת משפטנים, לכל מקום צריך ללכת עם עו"ד, כולל בצה"ל - החיילים שלנו שצריכים עו"ד צמוד שיאמר להם מתי ואיך הם צריכים לירות. וחסר להם שהם ישמחו שפגעו במטרה.+*+ כל יועץ משפטי הפך להיות מלך, הוא המחליט והמוציא לפועל. אבל אין עליו שום אחריות, הטעויות הם של אחרים לא שלו עצמו. תזכרו שהיועץ הוא רק יועץ ואפשר לקבל את דעתו ואפשר שלא, האחריות היא על המנהל על השר על המנכ"ל וכו'.+*+ כמו יועצת בביה"ס אפשר לקבל את דעתה ואפשר שלא, האחריות בסופו של דבר היא על מנהלת ביה"ס. מי שלא רוצה לייצג את המדינה שיתפטר!!! אשמח שיפרסמו את שמות אותם פרקליטים שמסרבים לייצג את המדינה בפניי בג"צ.+*+ אם טוענים שיש עומס רב והשופטים לא נותנים בזמן החלטות, בהזדמנות זו יש להכניס עוד 20 שופטים לביהמ"ש העליון, וזאת על מנת למנוע "קול אחיד" בתזמורת. המצב הנוכחי הוא הסכנה הגדולה ביותר לדמוקרטיה. מצער שאין לכאורה צדק בבתי המשפט, וכל שופט נותן את החלטתו לכאורה בהתאם לאג'נדה הפוליטית שלו.+*+ אפשר לציין את כבוד השופט מזוז שדיבר גם על אינטואיציה של השופט - לאן עוד יגיעו הדברים? הרי השופטים אמורים לשפוט רק על פי חוקים ותקדימים, ולא על פי רגשות, אג'נדה ואינטואיציה. כעת מסתבר לכאורה שהכל מכור. "תודה מיוחדת" אני שולח לאהרון ברק "שהמהפכה השיפוטית" שלו גרמה לכאורה נזק בלתי הפיך למדינת ישראל ולתושביה, מקווה שהוא עוד יספיק בחייו לראות את התרסקותה של אותה מורשת מסוכנת שהשאיר לנו. חוסר האמון של הציבור מראה לי שהתהליך התחיל.+*+ גם היועצים המשפטיים "תפסו תחת" לכאורה. הם בסה"כ פקידים, עם כל הכבוד, והם צריכים לייעץ בלבד ולא לנהל. אתם רוצים לנהל? בבקשה תיבחרו על ידי הציבור וקחו גם אחריות על תוצאות החלטותיכם. אין סמכות ללא אחריות.+*+ אני "מברך" את ההחלטות ההזויות לכאורה של שופטיי בג"ץ בנושאים רבים, בנוסף אני "מברך" את התערבות בג"צ בכל דבר שקשור לחיינו, מקטן עד גדול – "הכל שפיט".+*+ החלטות אלו והתערבות זו גורמת אט אט לציבור להרגיש שאין כלל הפרדת רשויות במדינה ובעצם בג"צ הוא ממשלת-על שיכולה להחליט לפי האג'נדה שלו. אין כל ספק שהעסק הוא לקראת פיצוץ, והמפסיד הגדול יהיה בג"צ עצמו. הממשלה והכנסת יצטרכו לעשות שינוי משמעותי במערכת אכיפת החוק.+*+ אני הייתי רוצה לראות את פיצול תפקיד היועץ המשפטי לממשלה, אני הייתי רוצה לראות בחירת שופטים בצורה אחרת ולא בחירה על ידי אג'נדה מאוד מסוימת. הייתי רוצה לראות יותר שופטים בביהמ"ש העליון כך שלא יהיה "קול אחיד" בתזמורת, הייתי רוצה לראות שופטים מכל הגוונים ומכל המגזרים, ולא כעלה תאנה. הייתי רוצה לראות שקיפות רבה יותר, כאשר נבחרים ההרכבים על ידי נשיאת ביהמ"ש העליון. דיי למשחקים!! +*+ הייתי רוצה לראות יותר לקיחת אחריות של השופטים על ההחלטות שלהם (האם הן ישימות, האם הן הגיוניות, האם הן לא מנותקות מהמציאות ומהסיטואציה, האם הן מקובלות בעולם המערבי, ועוד).+*+ הייתי שמח לראות שופטים בדימוס שיבקרו את "המהפכה השיפוטית", שהם יהיו אופוזיציה לוחמת למצב המסוכן שקיים היום, 15 שופטים, עם כל הכבוד, יכולים להחליט החלטות לפי אג'נדה, רגשות ואינטואיציה. וזה "עובר חלק". כנראה שחלקם לכאורה פחדנים ועדיין הם מסתתרים מאחורי "הגלימה השחורה". כל הכבוד לאותם עו"ד, כתבים ואחרים שמבקרים את "המהפכה השיפוטית".
כתוב תגובה ל- אקטואלי
9
ימים אלה של הקורונה פוגעים
  ימי הקורונה   9/04/20 13:30
קשות באזרחים, בחברות, במפעלים, במוסדות, במשרדים שונים ובכלכלת ישראל. הממשלה נאלצת לשלם מליארדים ובכך לדלדל את האוצר. בחירות מועד ד' - יצמקו ויקשו עוד יותר ובאופן חמור את כלכלת המדינה. הכל יודעים זאת. אבל שליטה של השמאל ובעיקר על משרד המשפטים - הינה אסון גדול ומכופל, שיביא את המדינה הקטנה להרס וחורבן, לשינוי דרסטי ולאסון. על-כן, אם הבחירה היא בין אסון נוראי למדינה לבין כלכלה מעורערת וחובות גדולים, שנתגבר עליהם אט אט בסופו של דבר - הרי ברור שנבחר בבחירות מועד ד', אפילו מועד ה', רק שהחונטה המשפטית הזדונית והמרושעת לא תקבל כוח נוסף על זה שיש לה כבר ואשר גרם לנזקים חמורים. אסור שתקום ממשלת אחדות מעוותת. ציבור שלם תמה על אנשי ימין אשר חוזרים ואומרים "יש להקים ממשלת אחדות". האם הם האם שכחו איזו צרה צרורה היא ממשלה כזו? האם הם מבקשים שכל הערב רב של גנץ (ניסנקורן, יחימוביץ, אשכנזי ואולי גם פרץ ושמולי - אוי לנו) ישלטו עלינו? אסור שתקום ממשלת חירום!
כתוב תגובה ל- ימי הקורונה
למה היו 3 מערכות בחירות
  יעקב מועלם   9/04/20 18:04
הראשונה כי השופט מלצר לא חקר זיופים. השניה כי השופט מלצר לא התיר לחקור זיופים השלישית ועדיין לא האחרונה כי השופט הנדל לא אפשר ערעור וחקירת זיופים. בנוסף איסור צילום בקלפי איסור צילום פרוטוקול הקלפי על ידי רשות ע-קיפת החוק. האחראית על ועדת הבחירות נמצאת גם כשחקנית ראשית בביטול הערעור והבדיקות. תמיד משחקת על זמן. ועדת חקירה ממלכתית ללא שופט בראשה, זה הצעד המתבקש כדי למנוע בחירות בפעם החמישית
כתוב תגובה ל- יעקב מועלם
10
דעתו של היוע"מ מופקדת בידי בגצ
  יאקי   9/04/20 16:57
כתוב תגובה ל- יאקי
11
משפט שלמה
  אשתורי   11/04/20 18:41
ודאי שצריך יותר איזון במשפט הישראלי אבל לא של ימין ושמאל אלא של מקצועיות ואילת שקד היא ממש לא הכתובת לטיפול בנושא. דרכה היתה בוטה ועקלקלה ומה הועילה?
כתוב תגובה ל- אשתורי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il