|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים    כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
הטילים ברקע [צילום: והאיד סלמי/AP]
גדי חיטמן
די בזה שאירן חושבת שישראל היא זו שעומדת מאחורי התקיפה כדי לייצר עבורה תמריץ להגיב    התמריץ הזה קיים בקביעות אצל משטר האייתולות, שרואה בציונים את האויב הקטן
יריב גוטמן
יריב גוטמן
דוח פיץ' רובו ככולו מזהיר שוב ושוב מפני תרחיש אפשרי של ירידת הדירוג של ישראל, זאת בעיקר בשל האפשרות של הארכות המלחמה ובד בבד רמיזה שעל מקבלי ההחלטות בממשלת ישראל לעשות את הנדרש כדי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
היגיון? לא בבית ספרנו
מאת: איתמר לוין  |  21/08/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מראית העין משקרת?
  עובד 1   21/08/20 13:57
להנחה שהתיקים של נתניהו תפורים יש בסיס מוצק ביותר על סמך מראית עין פשוטה. ואם מראית העין מטעה עלינו לשאול את עצמנו מדוע קיימת מראית העין העקבית והמושלמת של תפירת תיקים. דוגמה כללית: נראה שפקידי הפרקליטות קראו היטב את כל הוראות החוק בנוגע לעילות לפסילת משפט בשל טענת הגנה מן הצדק, והקפידו להפר את כל ההוראות, ממש עבדו "לפי הספר" בהפוך על הפוך: שלושה(!) אישומים תקדימיים, אכיפה בררנית, הדלפות אינסופיות, הסתרת מסמכים מההגנה, סחיטת עדים באמצעים פסולים, אי הצגת תעודת חיסיון עם הגשת כתבי האישום, לחצים על עד מדינה להחליף עו"ד, משפט הראווה השערורייתי של רביב דרוקר, ובנוסף ניסיון שקוף לשקר לשופטים עצמם, והרשימה עוד ארוכה - אין כמעט סעיף בספר החוקים שהפרקליטות לא הפרה. האם הפרקליטות עשתה את כל אלה מתוך טעות? ככה "טועים" בתיק הכי רגיש, הכי מסוקר והכי נתון במחלוקת שהיה אי פעם במדינה? לא ולא. הפרקליטות עושה כל זאת בכוונה כדי שהשופטים יפסלו את כתב האישום עוד בשלב המקדמי על סעיף הגנה מהצדק, משום שמראש הם לא התכוונו שיהיה משפט אלא שביבי יתפטר ובתמורה יגיעו לעסקת טיעון או ביטול ההאשמות. הפרקליטות יודעת היטב שאם המשפט יגיע לשלב ההוכחות הענייניות תיק 4,000 יתפורר לאבק, כי אין בו כלום, ושאר התיקים הם בדיחה מלכתחילה. זכור מה שאמרתי כעת. כפי שאפשר לצפות מראש כל צעד של אבו מאזן אם יוצאים מההנחה שהוא יעשה הכל כדי שלא תוקם מדינה פלשתינית, כך תוכל לצפות מראש כל צעד של הפרקליטות אם אתה יוצא מההנחה שהם יעשו הכל כדי שהשופטים יפסלו את כתב האישום. הפרקליטות לא רוצה משפט בדיוק כפי שאבו מאזן לא רוצה מדינה פלשתינית, ושניהם מציגים פסאדה הפוכה למטרות יחסי ציבור. מה שאמרתי אמרתי, והעתיד הקרוב יגלה את האמת.
כתוב תגובה ל- עובד 1
2
לוין בור אפילו לא מבין מה כותב
  ביביסט   21/08/20 14:12
תפרו לביבי תיקים כל משפטן מתחיל מבין את זה.מדוע לא חקרו אותו בעניין הצוללות? כי שם אפילו לא יכלו לתפור תיק. עד כדי כך ביבי לא קשור לנושא.. הבנת יא לקקן מערכת המשפט
כתוב תגובה ל- ביביסט
3
תקרא טוב את אבי וייס
  חחחחחש   21/08/20 15:03
זאת לא קונספירציה זאת דרך החיים של התביעה קודם כל לנפח את כתב האישום ואז היא מתפשרת ומתפשרת עד שמגיעה למה שרצתה מלכתחילה. כי זה האופי של האנשים המצויינים והמצטיינים שמרכיבים אותה שרוצים לקבל 100 בכל מבחן ושונאים להפסיד.
כתוב תגובה ל- חחחחחש
4
לא מצאנו את ההגיון אצל איתמר
  קורא ומעיין   21/08/20 15:17
כדי לקדם את הסלוגן - "רק לא בחירות", איתמר כבר הופך את הקורונה למגיפה קטלנית והרסנית המשתןללת ברחובות... אבל למה לא ללכת עכשיו לבחירות? את זה איתמר לא מסביר... ולמה את זה איתמר וחבר מרעיו לא מסבירים? - כי "רק לא בחירות" שווה ל- "רק לא ביבי" !!! הסמול והאנרכיסטים למיניהם יודעים שבבחירות עכשיו הם מפסידים בגדול ולכן הם משתמשים בכל תעלול כדי למנוע בחירות - אבל להחליף את הממשלה ללא בחירות... !!! המציאות היא, שמדינת ישראל מפסידה בכל רגע שהממשלה המנוטרלת הקיימת ממשיכה לכהן, ולכן חובה ללכת לבחירות כדי להפטר ממנה מהר ככל האפשר !!!
כתוב תגובה ל- קורא ומעיין
5
איתמר במילה אחת:נמאסת
  עוד סתם אחד   21/08/20 15:57
אתה הורס את האתר עם גיבוב השטויות שלך. קצב הכתיבה שלך הוא כמו מכונת יריה. אתה מוביל בכמות המלל והשטויות. חבל שנותנים לך במה באתר מכובד זה.
כתוב תגובה ל- עוד סתם אחד
6
ההגיון אומר הפוך
  באום   21/08/20 16:59
ממשלת המעבר טיפלה יפה בקורונה משום שהיה טבח אחד במטבח ואילו ממשלת האחדות נכשלה משום שעוד טבחים הצטרפו.יוצא איפה שהמסקנה המתבקשת היא חזרה לממשלה צרה ואפילו ללא רוב ובלבד שתחסל את הקורונה.כלומר,העפת אנשי כחול לבן מהממשלה והליכה לבחירות מתישהו יכולה לעשות רק טוב משום שאז יהיה בעל בית אחד ולא ערב רב של פונקציונרים שתפקידם הוא לשים רגליים לכל מה שטוב לנתניהו ואפילו אם מדובר בבריאות העם.ולנושא שונה לחלוטין,תפירת התיקים.מאות אנשים התעסקו עם חקירות נתניהו אבל רובם המכריע הם חוקרים שצריכים להביא חומר גולמי והם לא קובעים מי אשם ומי לא.מי שתופר את התיקים אלה בסך הכל מספר מצומצם של אנשים שמקבלים את החומר הגולמי מהחוקרים והפרקליטים השונים העוסקים בסוגיה ומחליטים אם יש עילה להגשת כתב אישום.במקרה של נתניהו אלה הם מנדלבליט.שי ניצן,ליאת בן ארי ועוד איזה ניצב או שניים במשטרה.כך שהטענה שאיך זה שמאות אנשים שעסקו בתיקים לא יוצאים כנגד תפירת התיקים היא טענה לא נכונה ואגב,חלקם ודאי יצא כנגד התיקים התפורים אבל שמר זאת לעצמו.היו גם כמה בפרקליטות שטענו שאין עילה להגשת כתב אישום אבל אותם איש לא מזכיר והם גם לא יקודמו,ע"ע דן אלדד.נושא הצוללות הוא נושא גלובלי שלא רק ישראל קשורה בו ולא הייתי ממליץ למי ממערכת המשפט להתעסק איתו.ולסיכום,נתניהו פועל למען ישראל באסטרטגיה ארוכת טווח וכולנו רואים את התוצאות,הטענות המועלות כלפיו כאילו הוא עוסק רק בשרידותו הפוליטית מתגמדות לנוכח הביצועים שהוא מביא לעם ולמדינה.בואו נתאר לעצמנו אם נתניהו היה מתפטר בגלל פרשת המעונות או כסאות הגן רק בגלל שפרשנים למיניהם דרשו זאת,איפה בדיוק היינו היום? מוחרמים בכל העולם ומתכוננים לכבוש בחזרה את יו"ש אחרי שעזבנו אותה כי ראשי ממשלה נאורים החליטו שערכים אוניברסלים חשובים יותר מאזור התעשיה של כפר סבא.את מלחמות ההישרדות של נתניהו יש לבחון בקונטקסט הזה כלומר,מותר לנתניהו לעשות קומבינות שאולי לא נראות טוב בעיני מישהו וזה למען אסטרטגית ארוכת הטווח ולמען זה שלא יגיע ראש ממשלה אחר מליגה נמוכה בהרבה.יש כאלה שנדמה להם שהם יוצאים עם ראש ממשלה לדייט ואם הוא לא מוצא חן בעיניהם,אז חוסמים אותו בסלולר.אז זו טעות,ראש ממשלה צריך להביא ביצועים,הוא לא חייב להיות חבר שלך.
כתוב תגובה ל- באום
חיים בבועה של שקרים
  יוסי מ.   22/08/20 08:32
בוקר טוב מר באום. לא ניכנס לעימות חסר תוחלת. רק הערה אחת. אותו "טבח" שהצליח לטפל במגיפה הראשונה (הצליח באמת ולא בציניות) הוא אותו "טבח" שבמו ידיו הביא את החלק השני, ואת חומרתו בתהליך הכניעה הרגיל שלו כלפי החרדים שאצלם היה ויש ריכוז ענק של חולים ,גם בגלל תנאים אובייקטיביים וגם בגלל מנהיגות פוליטית אדיוטית. צאו לבלות הוא אמר לעדר מאמיניו ונכנע לכל קבוצת לחץ. משם הכל ברור וניתן למדידה אבל אצלך ואצל דומיך לדיעה, רק הוא יודע מה לעשות, וצריך לבדוק את חלקו בבריאת העולם.......,(של אלהים, לא של נתניהו) נו מילא. יום אחד גם אתה תתעורר.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
יוסי שלום. חבל שלא טרחת להזכיר
  בני בנקר   22/08/20 10:18
את האשמים הראשיים במצב שנקלענו אליו,הציבור,שאיננו שומר על כללי הזהירות מהמגפה ובעיקר הציבור החרדי והמוסלמי. לא להאמין,אבל אהוד אולמרט גילה קורטוב של הגינות,כששיבח את נתניהו על ההסכם המדיני שהשיג מול האמירויות. מדהים איך נתיני דת "רק לא ביבי" "שוכחים" את מטוסי ה F16 שרבין ז"ל הסכים לספק לאוייבת עבר עם גבול משותף,מצרים,או עסקת מכירת מטוסי F15 ומטוסי ביון לסעודיה שעברו בהסכמה ישראלית,אבל מה ניתן לצפות מהם. שים לב יוסי שאין עיתונאי אחד בערוצי התעמולה 11,12 ו 13,שמצטט את הנאמר בהסכם הקואליציוני כדלקמן: לאחר כינון הממשלה יוקם צוות בראשות נציג מכל גוש ובו לפחות נציג אחד מכל סיעה השותפה לממשלה, לשם ניסוח קווי היסוד של הממשלה וסיכומים נוספים ככל שיידרשו ביחס לאופן עבודת הממשלה בתקופת האחדות. כן יגבש הצוות, בהסכמה כמפורט להלן, כללים לביצוע מינויים בכירים בשרות הציבורי הטעונים אישור ממשלה לתקופה שלאחר תקופת החירום. הרכב הצוות יהיה שיוויוני בין הגושים, באופן שבמידה וגוש מסויים ימנה יותר סיעות, הגוש השני יהא רשאי להוסיף חברים מטעמו לשם השגת מספר שווה של חברים בוועדה. כל החלטה שתתקבל בוועדה טעונה הסכמה של שני ראשי הוועדה משני הגושים. הוועדה תסיים את עבודתה עד לתום תקופת החירום." אז מי מפר את ההסכם הקואליציוני בהקשר למינוי בכירים ? לטעמי,המלחמה בדיקטטורה של בג"ץ ושילטון הפקידים הממונים עם השכלה משפטית ראוייה למערכת בחירות שתכריע מי מנהל את המדינה,פקידים ממונים בעליון או נבחרי העם.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
בני ידידי.
  יוסי מ.   22/08/20 19:14
הציבור אכן אינו מקפיד על הכללים והנדרש ממנו. למה אתה מצפה בני, מהציבור שרואה את הפוליטיקה הקטנה של מי שרק לפני יום יומיים אמר להם צאו לבלות, שחרר כל רסן בניגוד מוחלט לדעת המומחים כי זה נתן לא הישג זמני בדעת הקהל? הציבור חסר אמון במנהיגות שלו ובחשיבה שהוא פועל למענו ולא למען עצמו ומשפחתו. רוצה הוכחה? כשהאמינו שהוא שיטח את העקומה ,היו לו ארבעים ואחד מנדטים בסקרים, כשהאמת והמציאות התגלו, הוא ליד 30. כאשר הצעדים הראשונים שלו שהיו נכונים, הצליחו, זה היה "הוא" עכשיו זה "הם". הציבור החרדי מונהג על ידי פוליטיקאים פושעים שבסוף הדרך, פועלים נגד הציבור שלהם ומעדיפים תפילות על קדושת החיים.שותפיו הנאמנים של הנאשם. תזכור. כשהוא היה צריך גם על פי החוק להפעיל את הצבא למלחמה בקורונה הוא העדיף שיקול פוליטי נגד בנט ולא את ההישגים ארוכי הטווח.לכן אין אימון בו ובצעדים שלו ולכן הוא באבדן דרך.****** באשר לאישורf16 לירדן, את זה עשה ממשל ישראלי מסודר, עם שר הביטחון מרדכי ואחד שקראו לו נתניהו ,לפני שמסר נפשו לשחיתות.זה היה אינטרס ישראלי לחזק את ירדן והתנהלו דיונים מסודרים עם מערכת הבטחון ולא בגניבה מאחורי גבם של השר הרמטכל ומפקד ח"א. סעודיה קיבלה f15ואיווקס אחרי מאבק של שנים בקונגרס ועם יכולות מופחתות של הציוד ועם ריחוק מגבול ישראל ופיצוי ענק בטחוני לנו. יחי ההבדל האינסופי. בעיסקה הזו שהוא הסכים לה בשתיקה (לכן הכנות האליבי שלו)הוא עשה הכל לבד ועכשיו כשהאמת מתבררת הוא "מסביר" כמו ההסבר שלו על הצוללות וסיפורי הסוד הגדול.***** מה שנתניהו רוצה הוא שינוי ההסכם הקואליציוני כך שיוכל למנות שומרי סף בלי ביקורת ובקרה. את זה הוא יראה אולי אם בכלל רק מבעד לסורגים במעשיהו. אסור לו לפי ההסכם הקואליציוני וגם על פי הסכם ניגוד הענינים שעליו מתבסס ההסכם הקואליציוני שאוסר עליו מעורבות כזו. האמת בני היא שגם אתה וגם אחרים מבינים את הטריקים והשטיקים. אתם יודעים את האמת, וכשנלך בעוד יומיים לבחירות רביעיות כשהאמת היא שכל הארבע הן על נסיונותיו לברוח מהדין תצטרכו לתת לעצמכם דין וחשבון. זה לא ימין או שמאל ,לא סיפוח או לא סיפוח לא כלום חוץ מראש משפחת פשע שלקח אתכם בשבי והנה התוצאות.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
חבל יוסי שאתה חלש בהבנת הנקרא
  בני בנקר   22/08/20 20:48
אם היית טורח לקרוא את התגובה שלי,היית מבין שהליכוד לא רוצה שום שינוי במינוי בכירים אלא מימוש ההסכם הקואליציוני שכחול לבן חתמה עליו. הליכוד זה לא רק נתניהו ואין שום ניגוד ענינים בדרישת הליכוד לקיים הסכם קואליציוני. אם כחול לבן חושבים שהליכוד יתן ליועץ המשפטי לממשלה,לתובע הראשי ולממלא מקום פרקליט המדינה,למישהו מהם להתערב בבחירת פרקליט המדינה הם חיים בסרט ונמצא עצמנו בבחירות. שיהיה ברור,"וועדות האיתור" המסואבות נקברו קבורת חמור,כפי שמגיע להן בהסכם הקואליציוני.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
צריך להגיד אמת.
  יוסי מ.   22/08/20 23:08
בני, אתה נשמע לי כעוס מתוך ובין השורות. בקצרה: הליכוד זה רק נתניהו, כולו נתניהו, בלי נתניהו אין ליכוד במתכונת הנוכחית לכן חבל על הסיסמאות. "נאמנות למנהיג..... " זה מה שאתם מספרים לעצמכם.שיטת איתור ובחירת הבכירים היא תוצאה של פרשת בראון חברון, יציר כפיהם של נתניהו ודרעי. שם נולדו הועדות. זה שהליכוד רוצה לבחון שינוי זה לגיטימי. אני אגב תומך. צריך לתת יותר כח לנבחרי ציבור אבל זה לא אפשרי היום כשכל חלקה טובה הושחתה על ידי אותו פושע ואם יהיה שינוי הוא יהיה בהסכמות ורק אחרי שנקבור את תופעת נתניהו והתוצאות שלה. לא הועדות מסואבות אלא הליכוד, חלק דומיננטי מהחכים שהיום מיצגים אותו, וממשרתי סריסי ומלצרי הנגע הזה. אם תגררו את המדינה לבחירות רביעיות, מה שנתניהו רוצה, הרי לא יהיה שום מינוי בממשלת מעבר ולכן, כדאי לך ולכם שמזימת נתניהו סריסיו והשאווישים שלו תיכשל. איך אמר פוליקר? נכון אבל כואב.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
לבריאת העולם עוד לא הגענו
  באום   22/08/20 11:23
אבל שכחת להזכיר את ההפגנות,את כל אלה שטענו שנתניהו מתנהל כדיקטטור,את בג"צ שקטע את האיכון של השב"כ לתקופה קריטית כי חייבים תמיד לפסוק לרעת נתניהו,את הלחצים של כל המגזרים השונים שנפגעו ,את כחול לבן שהתנגדו לכל דבר שהליכוד רצה ובעיקר את חוסר המשמעת של הישראלים שמישהו פימפם אותם (לפיד ודומיו)ואמר להם שנתניהו משחק בהם למען האינטרסים של עצמו.אז מצד אחד נוח לטעון שאלה החרדים שגרמו להתפרצות המחודשת של הקורונה ונוח לטעון שנתניהו לא עמד בלחצים ומצד שני להשכיח את כל הגורמים האחרים שגרמו להתפרצות כאילו שהם לא היו.נתניהו הוא לא סופרמן שיכול לעמוד מול כל לחץ של אזרחים שבוכים על אובדן פרנסה אבל אני לא זוכר שאתה תמכת בנתניהו בתקופה שלחצו עליו לסיים עם ההגבלות.אתה שתקת כמו דג,המשכת להשמיץ את נתניהו יחד עם כל השמאל ועכשיו אתה בא בטענות למה נתניהו לא עמד בלחצים. אי אפשר גם לזרוק על נתניהו אבנים ובו זמנית לדרוש ממנו ביצועים מיטביים,הגיע הזמן להחליט מה אתה בדיוק רוצה.
כתוב תגובה ל- באום
באום ידידי.
  יוסי מ.   22/08/20 19:29
באום יקירי. אתה מגבב טיעונים שונים שהטיעון היחיד בם הוא "לא נותנים לו...". אתה חושב אחרת אבל הרבה יותר אנשים רואים אותו לוקח אותנו לדיקטטורה. הוא מתנהל כך המפלגה שלו, פחות משטיח לרגליו ורק בדמיונך הוא רוצה נכון ומפריעים לו. כשהוא שיטח את העקומה בגל הראשון הגיעו לו מחמאות ואם תלך לבדוק תראה שכך כתבתי באתר הזה. כשהוא ביזבז את ההישגים שלו על פופוליזים ,על לכו לבלות על כניעה לליצמן ודרעי שהציבור שלהם יחד עם המגזר הערבי הוא מוקד ההדבקות (מסיבות אובייקטיביות וגם ממחדלי ההנהגות שם) הוא ראוי לגנאי וזה מה שהציבור מראה לו, לא כחול לבן אלא הציבור.לא כחול לבן פתחו את יבוא החרדים מברוקלין בשיא הגל הראשון. הוא ולא אחר. הוא משיקולים פוליטיים. אתמול הפגינו למענו 300 איש ליד בלפור. שלוש מאות. הערב יהיו שם שוב חמש עשרה אלף. תנסה ללמוד מזה. נתניהו לא סופרמן ,זה נכון. הוא לא אשם במגיפה גם זה נכון הוא הצליח בצעדים הראשונים כי עשה נכון ענינית. הוא נכשל ביציאה וזה הוא לבד הוא נכשל באי מתן הוראה לצבא ,כדי למנוע הישג מבנט, זה הוא לבד. כשהקשיב ופעל ענינית הוא הצליח כי הוא לא סופרמן והוא נעזר באחרים. כשהוא ירד מהפסים העיניניים הוא נכשל, הוא לבד ולא כחול לבן. עכשיו ככלל, אני לא משמיץ את נתניהו. אני אומר את האמת עליו והיא ,רק האמת היא הראי שבו אתה מסתכל כשאתה קורא את דברי.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
כבר עשור
  באום   22/08/20 20:46
שנתניהו מוביל אותנו לדיקטטורה אבל מעניין שהדיקטטורה עדיין לא הגיעה.היא תגיע מתישהו או שזו סתם עוד הזיה של אלה שלא יכולים לחזור לשלטון.בנוגע להפגנות,אז לימנים יש כנראה מה לעשות בערב,בית כנסת,לשבת עם המשפחה או סתם לקרוא את צ'כוב,השמאלני עוד מימי ריקודי ההורה בחדר האוכל הקיבוצי מחפש את הביחדנס שבלעדיו נופלת עליו ריקנות ומי כמוני מכיר את השמאלן על תסביכיו ותיסכוליו.אבל הסקרים הם אלה החשובים,לא ההפגנות,אז תביט בהם ואולי תבין שההפגנות הם סוג של ריקוד סביב העגל שמפומפם על ידי גורמים שמצאו הזדמנות לארגן הפגנות בדיוק כמו בקיץ 2011.אם אתה מתרשם מחוליגנים שמרימים מייצגים וולגרים שלא נרחיב עליהם את הדיבור כרגע או מפנסיות תקציביות שגנבו להם את המדינה,אז תסלח לי אבל אתה נופל לליגות הנמוכות.
כתוב תגובה ל- באום
גם זה נכון
  יוסי מ.   22/08/20 23:20
לא מר באום. עד 2015, נתניהו על נכלוליו היה עדיין ממלכתי, עד אז הוא הגן על מערכת המשפט. משנתגלו החשדות המיוחסים לו הוא ומשפחתו המטורללת איבדו את זה ומאז הוא מדרדר את המדינה על רקע המצוקות שלו. אלו הן העובדות. אני כבר אמרתי על עצמי, חניך ביתר, חבר מרכז הליכוד כשזה היה תנועה לאומית ליברלית ולא עדר ועבד נרצע לפושע פלילי וכנראה גם בטחוני. תתפלא אני גם מתפלל ,לא בימי קורונה , ומבלה טוב עם משפחתי. וגם מפגין גאה עם רבים אחרים, שמאל וימין ,כולם אוהבי עמם וארצם.חבל שויכוחים לגיטימיים על ימין ושמאל, שטחים וממשל, משפט וכלכלה נעלמו מחיינו והכל הפך כן או לא ביבי. הסוף שלו ברור לכולם,וחבל שאתם נותנים לו עוד הנשמות מלאכותיות.זה הוא שגורר אתכם לאשפתות לא אתם אותו.
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
קשקוש
  באום   23/08/20 00:52
גם לפני 2015 לא נתנו לו מנוח ולא היה יום שלא דיווחו בהרחבה על פרשה כזו או אחרת ועד כמה מצבנו רע ושנתניהו הורס את המדינה.תחזור לעיתונים של אז ותראה.אולי היתה אתנחתא קלה בזמן שלפיד היה בממשלה אבל אז השמאל קיווה שלפיד יפיל אותו בעזרת בנט וליברמן.כאשר זה לא קרה,הוחלט להעצים את תפירת התיקים.השמאל גם חשב שאובמה יפיל אותו וגם זה לא קרה.אפשר גם להזכר בקדנציה הראשונה שלו ובכל המרורים שהאכילו אותו רק בגלל שהוא לא התיישר עם האג'נדה של השמאל ולא ספר את נחום ברנע וסימה קדמון.טול קורה מבין עיניך יוסי,אתה חי במציאות מדומיינת.אתה חניך בית"ר ואין לך מושג מי זה השמאל.אני חניך הנוער העובד,אי אפשר לספר לי סיפורים ואגדות כמו לך או לבני בגין או לדן מרידור,אני מכיר את השיטות מבפנים ואני שומע באוזניי שלי איך מדברים השמאלנים גם היום,קח את זה טוב בחשבון,אתה מדבר פה עם אדם שמכיר את החומר הכי טוב שאפשר.
כתוב תגובה ל- באום
5 בכירים נגד הפרקליטות
  עובד 1   22/08/20 09:38
אם כבר מדובר בתפירת תיקים, ארבעה בכירים במערכת המשפט עצמה האשימו את הפרקליטות בתפירת תיקים: הפצ"ר מנדלבליט, היועמ"ש מנדלבליט, התובע הכללי מנדלבליט ופרקליט המדינה מנדלבליט, ואם זה יימשך בקצב הזה נקבל חלילה גם שופט עליון שהאשים את הפרקליטות בתפירת תיקים. מה עוד צריך? נשיא המדינה שהאשים את הפרקליטות בתפירת תיקים? אופס... גם זה יש לנו.
כתוב תגובה ל- עובד 1
7
לוין מתגלה שוב כ"רק לא ביבי"
  בני בנקר   21/08/20 17:01
טיפש. דרישת הליכוד לשינוי שיטת המינויים של פקידים בכירים נמצאת בהסכם הקואליציוני,אבל מה ללוין ועובדות ? כחול לבן הסכימו בהסכם לבחירה בהסכמה של פקידים בכירים וניסנקורן,העסקן ההסתדרותי שהגיע לתפקיד שר המשפטים כתאונה היסטורית ,מתנגד להסכם שמפלגתו חתומה עליו. מה לוין חושב,שהימין יאפשר ליועץ המשפטי לממשלה,לראש התביעה ולממלא מקום פרקליט המדינה,(זה נשמע כמו התחלה של בדיחה,אבל היא על חשבוננו...),לקבוע ב"ועדת איתור" שפרקליט המדינה יהיה מומי למברגר,או מומי למברגר,או מומי למברגר ? או אם יגדילו ראש שלשת בעלי התפקיד הבדיחתי שהזכרתי,יומלצו ע"י "ועדת האיתור" מומי למברגר,או ליאת בן-ארי,או דינה זילבר ? עד כדי כך לוין אוויל ? אם יש סיבה אמיתית ללכת לבחירות,זאת מלחמה בשילטון הפקידים והדיקטטורה של בג"ץ,מלחמה להחזרת המשילות לנבחרי העם בבחירות דמוקרטיות.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
8
מסכים עם רוב מה שכתבת
  אישש   21/08/20 17:33
אל תתייחס לכל גיבורי המקלדת שקוראים לך שמאלני. לדעתי הם מיעוט רעשני במיוחד של אנשים שלא עשו שום דבר בחייהם ולכן לא מצליחים לתפוס מורכבות. אתה עושה עבודה של עיתון שלם ואני אישית מאוד מעריך אותך על כך. לגבי הלהט"ב - זה משהו שאני לא בטוח לגביו. הרי שמירת שבת קודמת לרוב המצוות. האם בתי דפוס יכולים לסרב להדפיס אירוע המתרחש בשבת? אירוע שיש בו אוכל לא כשר? ואולי כדי להיות בטוחים פשוט לא נקבל שום עבודה מחילוני? נראה שאנחנו חוזרים למהות הקונפליקט פה - האם דתיים יכולים להתקיים בלי להרגיש מאויימים בסביבה חילונית (ולהפך)?. הגישה החרדית אומרת לשים סייגים - לגור באיזורים סגורים, לשלוט במדיה, להציג את החילוני כשטן או כמושחת מוסרית (וזה קורה בכיוון השני כשחרדים "פולשים" לשכונות חילוניות). האם אין דרך אחרת בה נוכל להתקיים זה לצד זה?
כתוב תגובה ל- אישש
9
השיאה והגיזענות מילאה את האתר
  יאקי   21/08/20 18:26
כתוב תגובה ל- יאקי
10
יום הבוחר
  שפן   21/08/20 18:49
אדון איתמר , אני קורא ״ בשקיקה״ את מאמריך ובכל פעם שואל עצמי מחדש בשרות מי אתה עובד . מה ההיגיון שלך למשל בזריעת פחד ,ואיומים בציבור מפני הליכה נוספת לבחירות . בשום ספריה דמוקרטית בעולם לא נכתב שיום הבוחר צריך להיות יום חופש . נניח שהקלפיות יפתחו בשעה 15.00 ויסגרו בשעה 22.00 , איזה נזק יגרם למשק ? ? ? מי שעיתותיו בידיו ,יטריח עצמו בשעות אלה ומי שבורך במקום עבודה , גם הוא יוכל להגיע לקלפי בטווח של 7 שעות . לפי נתוני הלמ״ס קרוב למליון מובטלים , חל״תניקים וסתם בטלנים מסתובבים ומחפשים מה לעשות בזמנם הפנוי . אין בכך שום עלות נוספת . והשקרים על מליארדים שיבוזבזו הם אגדות של החוששים לכסאותיהם והיודעים שאת הכנסת הבאה יראו על מסך הטלביזיה . איך אמר המאור הגדול נתניהו , שאתה כל כך אוהב לשנוא : ״ הם מ..פ..ח..ד..י..ם והערת שוליים , בצוק העיתים וכשאין מועמדים מתאימים לתפקיד , מותר להוריד גם גנב מעמוד התליה שינהג בעדר . אנחנו עם מבורך בגנבים ומבינים אקסיומת חיים פשוטה .
כתוב תגובה ל- שפן
11
אולי תכתוב בהארץ? נמאס ממך
  בן הארץ   22/08/20 07:37
אני קורא את העיתון הזה ומדי כמה זמן אפילו עושה מנוי כדי לתמוך בו, כי הוא משקף במידה רבה את ראייתי את המצב בארץ, והנה בא מר לוין ואני מוצא את עצמי קורא וואינט, וגם לדעתי יש יותר מדי ייצוג לשמאל בפיד של הטוויטר, צריך לדפדף הרבה כדי לקרוא מישהו חיובי...
כתוב תגובה ל- בן הארץ
12
חוקר השואה מילא בשינאה את האתר
  יאקי   22/08/20 08:42
כתוב תגובה ל- יאקי
13
אני קורא באתר מאז
  אתר מאכזב   22/08/20 18:52
שהוקם. בחדשים האחרונים השתלטה עליו אג'נדת רק לא ביבי "הודות" לאיתמר לוין שמפוצץ את האתר עם דעותיו שמעורבות בהן מנות הגונות של צביעות וגניבת דעת. איתמר לוין, כשמתחילים לזלזל באינטלגנציה של הקוראים זו תחילת הסוף. יש לקוות שיואב יצחק רואה את המאמרים של איתמר לוין והתגובות להן (במיוחד התגובות למאמר המתיש הזה) ויקח חזרה את מושכות האתר לידיו
כתוב תגובה ל- אתר מאכזב
לא מסכים אתך
  עובד 1   22/08/20 21:46
אם יש לך תגובה עניינית אתה צריך לשמוח על כל מאמר שכותבים אנשים שמתנגדים לדעתך. עם מי אתה רוצה להתווכח, עם מי שמסכים אתך? הלוואי שיותר שמאלנים היו כותבים כאן ומאפשרים דיון, גם אם הדיון בוטה. יתכן שאז הייתה פחות אלימות פיזית ומילולית.
כתוב תגובה ל- עובד 1
14
כמי שכותב באתר אינני נוהג
  יוסי דר   23/08/20 06:31
להגיב על טורים או על תגובות של אחרים. אבל הפעם אחרוג ממנהגי ואבקש מהמגיבים השונים לכבד את דעות כותבי הטורים - כולל כמובן במקרה זה את דעותיו של איתמר לוין - גם אם קיימת מחלוקת לגביהן. ריבוי דעות הוא יתרונו הגדול של האתר הזה ויש לטפחו תוך שמירה על כבוד האדם והקפדה על ביקורת עניינית.
כתוב תגובה ל- יוסי דר
עו"ד דר,תחכים אותי בבקשה,מה
  בני בנקר   23/08/20 11:48
לא בסדר בתגובה שלי ?
כתוב תגובה ל- בני בנקר
בני, בקשתי איננה למגיבים
  יוסי דר   24/08/20 10:13
באשר הם, אלא למי שמגיבים בסגנון לא ראוי
כתוב תגובה ל- יוסי דר
15
מרוויח לא להקליק על כותב שינאה
  יאקי   23/08/20 09:56
כתוב תגובה ל- יאקי
16
היגיון לא אצלך -לאכול את הכובע
  תתביישו   24/08/20 12:28
כתוב תגובה ל- תתביישו
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il