s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
רפי לאופרט
רפי לאופרט
התהפוכות הפוליטיות והדמוגרפיות השליליות בארה"ב משתקפות יותר ויותר בהתנהלות ממשל ביידן במשבר האזורי הנוכחי    השילוב האפרו-אמריקני-מוסלמי והאנטישמי מעמיק את אחיזתו והשתלטותו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
טראמפ חייב ללכת. אלה הסיבות
מאת: איתמר לוין  |  30/10/2020
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
איתמר לוין חייב ללכת
  סתם אחד   30/10/20 09:26
הוא הרס את האתר הזה. האובססיה הביזארית שלו עם טראמפ לא מענינת אף אחד. שיצא לנו מהורידים כבר.
כתוב תגובה ל- סתם אחד
מצטרף לדעתך! עוד שחצן דעתן!
  א. וינשטיין   30/10/20 12:28
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
}}}מכירתf35סכנת קיום לישראל!!
  הצפת הר הבית סכנה   30/10/20 14:28
}}} אובמה לא היה מוכר f35 למדינות ערב . ---הצפת ישראל בעולי רגל מוסלמים להר הבית = פצצת זמן !!! ===f35 באמירויות מסכנות ישראל עדיף לעזוב !!!
כתוב תגובה ל- הצפת הר הבית סכנה
"נכון"
  יש העזתי שצופר...   30/10/20 21:23
ואובמה העביר לאירנים 150 מיליארד שיוכלו לפתח נשק גרעינו,טילים ארוכי טווח, ויכולת להפעיל טרור ברחבי המזרח התיכון....
כתוב תגובה ל- יש העזתי שצופר...
ומכירת F22 לישראל ?
  Q   31/10/20 01:43
כתוב תגובה ל- Q
איתמר עיתונאי מסוכן וחייב ללכת
  Q   30/10/20 16:28
כתוב תגובה ל- Q
מזמן כבר טענתי זאת
  היהודי הנצחי   31/10/20 14:13
תודה על התגובה הקולעת. מה שאיתמר לוין אומר על טראמפ אפשר להגיד עליו. גם איתמר לוין יורה מהמותן, אינו מדייק, צדקן חולני שמקדם אג'נדה פוליטית שמתאים בהחלט לצוות השמאל ההזוי של הארץ, ערוץ 12 ושאר מרעין בישין. חבל שיואב יצחק מאפשר כתב כזה בעיתון שבעבר החשבתי כעיתון הרציני ביותר בארץ.
כתוב תגובה ל- היהודי הנצחי
2
איתמר לוין חייב ללכת. מי צריך
  בני בנקר   30/10/20 09:51
באתר זה עורך משפטי,שלא כתב מילה אחת על שני ארועים יוצאי דופן במערכת המשפט הישראלי,הקלטות מסמרות שיער של שיחות יועץ משפטי לממשלה,שמודה בקולו שנסחט ע"י כפוף לו שי ניצן ועבירות הבניה הפליליות לכאורה שנעשו ע"י נשיאת בית המשפט העליון ובעלה,האיש שהיא איננה מדירה את רגליה ממשפטים שמהם הוא והיא מתפרנסים לכאורה. אף מילה. עיתונאי ששופך על דפי האתר באופן בלעדי תעמולה פוליטית מהעיתון השמאלני ניו-יורק טיימס,שזמן קצר אחרי מינוי השופטת השמרנית לעליון,עוד לפני שניכנסה למשרדה,ביצע פליק-פלק ועבר לעמדות הימין השמרני בישראל. מציע "תוכנית" לקיצוץ כנפי העליון ע"י הוספת שופטים,מניעת הסמכות של השופטים לקבוע במה ידונו ועוד תופינים מבית מדרשו של הימין בישראל. מסקנה: כולם מתנהלים מפוזיציה פוליטית,כולל מי שמתחזה ל"עורך המשפטי" של אתר זה. הוא חבר נאמן בכנופיית "רק לא ביבי". נ.ב. לא ראינו שום התייחסות שלו לעובדה שהייתה ידועה מראש לכל בר דעת,שההפגנות "הספונטניות" בבלפור הם חלק מהקמת מפלגת שמאל חדשה. יש בהפגנות הרבה אנשים תמימים,שמשמשים אידיוטים שימושיים בשירות מפלגת שמאל חדשה שמקימים טייקונים צפונבונים,בדיוק כמו הירוקים בעולם,שמתנהלים כאידיוטים שימושיים בשרות טייקונים שממלאים את כספם בסובסידיות ענקיות מייצור חשמל "נקי" מכפיסי עץ שמיוצרים ממיליוני עצים ירוקים שנכרתים.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
3
נו באמת
  פלג א   30/10/20 09:57
נוצר הרושם מהמאמרים המצטברים שמר לוין על ה-PAYROLL של הדמוקרטים. אחרת קשה להבין את המאמרים שלכולם אותה כותרת רק הנימוקים משתנים. היות ולרבים בארץ יש זכות בחירה בארה"ב לכן המאמרים משרתים את המפלגה הדמוקרטית.
כתוב תגובה ל- פלג א
4
צריך לומר את כל האמת
  מר לוין   30/10/20 10:00
מה הקשר בין הגיון למר לוין ש"מבין הכול"
כתוב תגובה ל- מר לוין
5
שמענו...
  מגיב ותיק   30/10/20 10:39
מאמר דעה של עיתונאי שמאלן ולא ישר שלכל הדרך הסתיר את פשעי המפלגה הדמוקרטית על שערוריותיה האחרונות כולל עלילות של הדמוקרטים בעניין טראמפ והסינים שהאפ בי איי חשף אותם כשקרים ועלילות, על זה לא שמענו בדל תיקון/התנצלות מהלווין....

עיתונאי לא ישר כזה צריך ללכת.

וממתי טור דעה של שמאלן צריך לתפוס את העמוד הראשי בניוז 1 ?

בדיחה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
6
ומי בשבוע הבא צריך ללכת ??
  איתמראמרררר   30/10/20 10:41
כתוב תגובה ל- איתמראמרררר
7
ומי בשבוע הבא צריך ללכת ??
  איתמראמרררר   30/10/20 10:41
כתוב תגובה ל- איתמראמרררר
8
אשרינו שהדיקטטור איתמר לוין
  ורדד   30/10/20 11:11
אשרינו שהדיקטטור איתמר לוין הוא רק עיתונאי. אם לא בכלל לא היו לנו בחירות ! העם נתן את מספר הקולות הגדול ביותר לנתניהו, אבל הדיקטטור איתמר לוין החליט שלבחירות ושלדעת העם אין שום חשיבות היות והוא חושב אחרת... האמריקאים בחרוו בטראמפ אבל הדיקטטור איתמן לוין מודיע לנו שלבחירה של האמריקאים אין כל חשיבות. מזלינו שדיקטטור כמוך הוא רק עיתונאי.
כתוב תגובה ל- ורדד
9
אם טראמפ לא ילך האים אתה תלך ?
  החוקר הקטן   30/10/20 11:27
כתוב תגובה ל- החוקר הקטן
10
עיתונאי חצר...
  יש העזתי שצופר...   30/10/20 11:54
"העיתונאי" לוין מתמחה בטכניקה,העתק הדבק...מקורותיו,NYT,WP,CNN'ABC,NBC. דבר אינה פרי מוחו.האם הכין לוין רשימת המפוטרים של חוסיין אובמה,קלינטון ע"מ שיהיה ניתן להשוות....לגבי הקורנה,האם הכין טבלה שניתן יהיה להשוות בין מס המתים בארה"ב לבין מדינות אירופה המערבית?.אם היה עושה השוואה,הוא היה מופתע מטיפולו של טראמפ. הנ"ל רק משל לחוסר רצינותו של "העיתונאי" מציע שביום ראשון 1/11/20 יכין רשימה שתאפר לקורא להבין מדוע יש להצביע לביידן האם "העיתוני" מודע לעובדה שהתקשורת והמדיה החברית מסתירה האשמות על הטרדות מיניות של ביידן,קבלת שוחד,מסין,רוסיה,קזחסטן,אוקראינה שהבן שלו משמש כשליחו של ביידן האב,שגוזר קופונים ומעורבותו של ביידן בפרשת אובמהגייט. יואב,הצילוווווו
כתוב תגובה ל- יש העזתי שצופר...
11
איתמר, מי שטוב לישראל
  gngs   30/10/20 12:07
איתמר לוין, איני מבין מה בראשך? אצלך כל מי שטוב לישראל צריך ללכת? אתה מתגעגע לאובמה צורר ישראל האנטישמי? טרמפ צריך עוד 8 שנים כדי לתקן את הנזקים שעשה אובמה ימ"ש לארה"ב, לעולם, ולישראל. אובמה הארור הפך את ארה"ב למדינה שכולם זלזלו ולעגו לה וטרמפ החזיר אותה למעמד מנהיג העולם. טרמפ דאג לכלכלת ארה"ב ויצר מאות אלפי משרות לעובדים בארה"ב במקום שיהיו לסינים ולאירופים.
אתה רוצה את ביידן והיהודון האנטישמי הארור ברני סנדרס?
באותו סגנון כתבת גם שנתניהו צריך ללכת. אתה רוצה את גנץ הגולם? את לפפפפיד הריקא?, את עופר שלח - אחמד - עודא- יזבק? בידי מי מהם אתה רוצה להפקיר את קיום ועתיד ישראל?
כתוב תגובה ל- gngs
12
איך חוקר שואה שונא את אוהבי
  המדינה והיהודים   30/10/20 12:53
כתוב תגובה ל- המדינה והיהודים
13
איתמר לוין חייב ללכת
  נדב   30/10/20 13:12
ברגע שהשם איתמר לוין מופיע ככותב הטור, מייד ברור: שהמידע לא קשור למציאות משאת נפשו פייק ניוז לא אמין בושה שכותב באתר שמביא מידע אמין עדיין קיים.
כתוב תגובה ל- נדב
14
אם לאסונה של אמריקה ולאסוננו,
  בני בנקר   30/10/20 13:23
ג'ו ביידן יבחר לנשיא,תוך מספר קטן של חודשים יחשף תרגיל ההונאה הגדול של הדמוקרטים,ביידן יפרוש "מסיבות בריאות" והסגנית שלו קאמלה who,שבחיים לא הייתה מנצחת את טראמפ תמונה לנשיאה. זה כל כך שקוף,הרי האיש דמנטי ואין סיכוי שימשיך זמן רב את ההצגה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
אין לך מה לדאוג בשעה שכול העינ
  שאול השואל   30/10/20 15:53
העיניים בוחנות את הדמוקרטים הרפובליקנים עשו תרגיל הם גם רימו בתוצאות של הבחירות וטרמפ כבר ניצח למי שלא שם לב,ואת זה הוא אומר כול הזמן רק אנחנו לא מקשיבים.
כתוב תגובה ל- שאול השואל
15
אוסף של שקרים
  הביתה   30/10/20 14:02
בין השאר: ארה"ב לא לבד וכעת עם התדרדרותה הכלכלית של אירופה, והאיום הסיני, מדינות רבות ובהן אוסטרליה, בריטניה, רוב המדינות הערביות ומדינות דרום אמריקה נסמכות עליה עוד יותר. רק אתמול אמרה ננסי פלוסי הדמוקרטית, שלא משנה מה יהיו תוצאות הבחירות, בכל מקרה, ביידן יושבע כנשיא
כתוב תגובה ל- הביתה
16
קורא ומתחשק לי להקיא ממך
  רק ביבי   30/10/20 15:17
הפרצוף הקלאסי של הטהרנים חובשי הכיפות
כתוב תגובה ל- רק ביבי
17
לוין החליט להיות פרובוקטור...
  מבין עניין   30/10/20 16:06
כתוב תגובה ל- מבין עניין
18
איתמר, בשכונה שלנו היו אומרים
  בבר   30/10/20 18:38
היו אומרים לך לך תזדיין
כתוב תגובה ל- בבר
19
איתמר סובל קשות מ TDS
  טנגו   30/10/20 18:59
ולכן מומלץ לו ללכת לטיפול רפואי. אין טעם להגיב עניינית לאסופת השקרים, קלישאות, הזיות והשמצות ש"במאמר" הנ"ל. האירוניה שחוקר שואה איתמר לוין לא למד כלום ומאמץ את הגישה האנטישמית כלפי טראמפ (שטיפת מוח חולנית ושנאה תהומית לא רציונלית) פשוט מדהים, כמו לחזות בתאונה של מטוס ורכבת. רק לדוגמא - "טראמפ לא גינה אנטישמים וארגוני ימין קיצוני" - וזאת כאשר יש קליפים שלמים (כולל לגבי שרלוטסוויל) בהם טראמפ מגנה בפירוש ארגונים אלה.
כתוב תגובה ל- טנגו
20
ננסי פלוצים אמרה היום
  Q   31/10/20 01:41
ג'ו ביידן יהיה נשיא בכל מקרה
כתוב תגובה ל- Q
21
מערכת הבחירות בארה"ב.
  האיש עם המעיל   31/10/20 14:25
לא קראתי כל מילה כי רוח הדברים ברורה. אני רק שאלה: מי ניסה להדיח את הנשיא בטענות שקר והונאה? מי ריגל אחריו ואחרי מסע הבחירות שלו? מי ניסה להפליל את גנרל פלין? מי שלח את האנרכיסטים לשרוף ולבזוז? מי שלח אותם להרוס אנדרטאות ברחבי הבירה? מי מנסה לקצץ את כוחות המשטרה? מי מאיים להגדיל את מספר שופטי העליון? מי מסתיר מידע על השחיתות של ביידן? מי חוסם חשבונות של עיתונים בארה"ב? כתבה כל כך חד צדדית לא קראתי כבר עשרות שנים. כל המוניטין שלך מר לוין התרסק עכשיו.
כתוב תגובה ל- האיש עם המעיל
22
נו באמת?
  לא לפייסבוק   31/10/20 19:27
אם הבחירה בין טראמפ לביידן אזאי צריך לבחור את הרע במיעוטו. שני הצדדים אינם טלית שכולה תכלת. אז כמו בכל מצב בו אין אפשרות לבחור בטוב יותר. בוחרים את הפחות גרוע. מבחינת ישראל וכמדומני גם מבחינת אזרחי ארה״ב טראמפ טוב יותר. במיוחד לאחר שמונה שנים של נשיא שמקום הולדתו נעלם מעיני הציבור. וכן גם העובדה שהינו אוהב מוסלמים. גם שמו מעיד על כך. חוסיין ברק אובמה. שניים שמשלוש שמותיו נושאים חותם מוסלמי. למי שיש בעיה עם זה שוכיח אחרת.
כתוב תגובה ל- לא לפייסבוק
23
איתמר לוין מי סנילי יותר אתה
  צורי   4/11/20 10:47
או ביידן? בארה"ב משוכנעים רבים שביידן הצביע עבור טקאמפ
כתוב תגובה ל- צורי
24
איתמר עיתונאי מסוכן ובלתי כשיר
  טירה   8/11/20 13:26
ספרים שלמים אפשר לכתוב עליך כעיתונאי בעל אג'נדה מוטה לשמאל. לא עושה שיעורי בית וממחזר כתבות של עיתונות מוטה בארה"ב ובאנגליה ניו יורק טיימס , וושינגטון פוסט , בי.בי.סי. והאקונומיסט. למה לא תלך לשמוע את מארק לוין שמסביר איך הדמוקרטים גנבו את הבחירות באמצעות 320 עתירות לבתי משפט במדינות המתנדנדות אצל שופטים מסויימים מאוד, שפסקו על שינויים בנוהלי ההצבעה בניגוד לחוקה של אותן מדינות. אלה העובדות ובגגלן כנראה שטראמפ יזכה בעתירות לבית המשפט העליון אם יעתור.
כתוב תגובה ל- טירה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il