|
רפאל בוכניק
על אף מידת הרגישות המתחייבת בהתייחס לשימור וטיפוח היחסים המיוחדים שבין ארה"ב לבין ישראל, הרי שהדעת נותנת כי למרכיב האינטרסים הלאומיים הישראלים תהיה תשומה עודפת במערכת זו, גם במחיר ...
|
|
|
אורי מילשטיין
תפקודה הלקוי של צרפת בכלל ושל הצבא הצרפתי בפרט בתחילת מלחמת העולם השנייה; לאנשי צבא בכירים אין כישורים לפתח קונספציות ולקרוא את הכתובות על הקיר; דמיון בין התפתחויות ומגמות ב-1940, ...
|
|
|
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
|
|
|
דן מרגלית
היא רצתה להיות בתו של משה דיין, שהיה אישיות מקרינה ושנויה במחלוקת ובעייתית, ובעיקר מיוחדת במינה, כה מקורית
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
כדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
STUDENT |
|
31/10/07 17:24
|
|
|
|
כל הפתרונות, של גיוס סטודנטים, סיירי תנועה,
מפקחים מתנדבים ועוד כהנא אנשים טובים, הם רק מס שפתיים.
המלחמה בתאונות הדרכים, מצריכה תוכנית פעולה וביצוע דייקני.
רצוי שבראש המשרד למלחמה בתאונות יעמדו מהנדסי תנועה,
ובעלי מקצוע מתחומים נוספים.
יש להקים מנגנון אמין לאיסוף פרטים על תאונות ולהגיע
לשורש של הגורם.
לדוגמה- כבישים מסוכנים יש לשפר.
------- נהגים מועדים יש ללמד, להדריך ולסנן.
אבל כל הפעולות שנעשות בישראל, מזכירים לי את הכסת"ח
בעבר, כשאמהות וסבתות, הוכרחו לשמור בשערי מוסדות חינוך.
אין מנוס מתכנון מקצועי ומינוי מומחי אמיתיים,
ולא מומחי פתק, או חברי עסקנים, או מינויי קידום
לבעלי קשרי ושאר כסת"ח ומס שפתיים.
ויש תקדימים בכמה מדינות בחו"ל, שהצליחו להפחית את
שיעור התאונות באחוזים רבים, למרות שמלכתחילה היה
המצב אצלם פחות חמור מהמצב במדינת הפתקים ושוד הקוה
הציבורית.
אבל, מאז אמרנו "נעשה ונשמע" אנחנו עושים כדי להיטיב
עם עסקנינו, אבל אין לנו זמן להקשיב, ללמוד, או
לפעול למען המדינה המבולבלת בה אנחנו חיים.
אני מתנצל בפני כל מי שכעוס בגלל תגובתי זו.
כדי להרגע, שיסע לחבל אונטריו.
שיעור התאונות שם פחת פלאים בגלל תוכנית שערכו מומחים.
בי המומחים היה גם ישראלי, שלפי מיטב ידיעתי,
נמצא כיום בתל אביב.
|
|
כתוב תגובה ל-
STUDENT
|
|
|
|
2 |
|
|
מתנדב תנועה לשעבר |
|
31/10/07 22:03
|
|
|
|
מה זה? משטרת תנועה או משטרת תחבורה, מה לשר התחבורה הפופוליסט מופז לבין אכיפת התנועה של המשטרה ?" תפקיד המשטרה בחוק הוא לאכוף את החוקים ותפקיד משרד התחבורה לקבוע תקנות אותן תאכוף המשטרה.שר התחבורה אמנם הקציב מתקציבו את המימון לשכר הסטודנטים אבל אין לו שום סמכות בהפעלתם .שיצטלם כבוד השר עם פקחי משרד התחבורה שלא עושים דבר בכבישים כגון ביקורות תקינות רכב בכבישים וביקורת מצב הכבישים ויעסוק בשיפוץ ותיקון כבישים בתחום הקוו הירוק!!הסטודנטים אינם שונים בסמכותם ממתנדבי משטרת התנועה,ולדעתי כמתנדב משטרת התנועה משך שנים רבות בעבר,המתנדבים טובים ומנוסים יותר מהסטודנטים שזו בשבילם עבודה נוספת בשכר שמשלמת המדינה ממשרד התחבורה במקום המשרד לביטחון פנים לתקציב המשטרה
|
|
כתוב תגובה ל-
מתנדב תנועה לשעבר
|
|
|
|
|
|
|
רפורטים מיותרים? |
|
1/11/07 00:53
|
|
|
|
לפחות שיקחו סטודנטים לחשבונאות או כלכלה שיוכלו לחשב מהר את הרווח.
אין דבר כזה משטרת תנועה בישראל. יש את המחלקה במדים של מס הכנסה
|
|
כתוב תגובה ל-
רפורטים מיותרים?
|
|
|
|
|