w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראל תוקפת בזעיר אנפין, אבל כדי לא להכעיס את האמריקנים נמנעת או מסתייגת מהפעלת חיל-האוויר    התוצאה היא עם פוטנציאל לאסון
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ח"כים מתנגדים לאגרה על הכביש הדרומי
מאת: רונן ליבוביץ  |  13/11/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
למה שלא יופרטו כבישים
  תלמיד   13/11/07 16:07
למדנו באזרחות, שההפרטה היא גורם חשוב להתיעלות, להוצאת אנשים לעבודה בשכר נמוך, בצימצום הוצאות הממשלה ובהטבות וטובות הנאה לעסקנים רבים.

אז למה שלא יופרטו כבישים ?
למה שלא יופרטו חופי רחצה ?
למה שלא יופרטו גנים לאומים ושמורות טבע ?
למה שלא תופרט הזכות לנצל את אנרגית השמש ?

אנחנו מדינה יעילה, חכמה, היי טק, מעצמה צבאית איזורית, דמוקרטיה יחידה במזרח תיכון חדש, מדינת נקיון כפיים ויושר, ממשלה היעילה בעולם והעסקנים ההגונים ביקום.

למה שלא נפריט כל מה שניתן, כולל בתי הסוהר, הבטחון, המשטרה ומערכת המשפט הכי טובה בעולם ?
כתוב תגובה ל- תלמיד
אפשר גם להפריט אותך.
  מנחם מנדל   13/11/07 21:28
כתוב תגובה ל- מנחם מנדל
2
זה 1 הסיבות למה לא נותנים לו ל
  nh   13/11/07 16:39
כל הכבוד זליכה -חבל שאתה הולך -יבא אחר שיתכופף
וייתן למושחתים לעשות כרצונם
מדינה בהתפרקות
כתוב תגובה ל- nh
3
פראיירים
  שמחה ניר, עו"ד   13/11/07 18:41
מי שנוסע בכביש 6 מוריד את העומס בכבישים האחרים, ובכך מממן מכספו למדינה את החיסכון בתשתיות.

שתממן המדינה את החיסכון הזה, ועד אז - פראייר מי שנוסע בכביש הזה.

ופראייר מי שמשלם את קנסות התעבורה בכביש הזה, כי זה מיזם פרטי, שדיני התעבורה לא חלים עליו.

ראו קישור.
 כביש שש - הכי פרטי שיש
כתוב תגובה ל- שמחה ניר, עו"ד
רשיון עריכת-הדין של שמחה ניר
  נוסע   13/11/07 22:10
1. אין לי ידע משפטי מעבר למה שיודע סתם אזרח. לכן רק טבעי הוא שארצה אני וירצה כל אזרח כמוני ללמוד עניינים משפטיים וחוקיים ממי שמציג עצמו כעורך-דין. לכן צריך להסיר מכשול מדרכו של מי שאינו יודע: ישנו מר שמחה ניר מסויים המרבה לכתוב באתרי אינטרנט שונים, שבשנה שעברה בוטל זמנית (הושעה/הותלה) רשיון עורך-הדין שלו ל-49 חודשים (עד 2011). לכן הוא אינו רשאי לעסוק בעיסוקים המסורים רק לעורכי-דין בעלי רשיון, וגם לא להציג עצמו ככזה. אני מקווה שלא זה הוא שמחה ניר שחתם כאן כאילו הוא עורך-דין.
2. מיהרתי לכתוב את הכתוב למעלה משום ששמחה ניר כתב כאן, כאילו דיני התעבורה של מדינת-ישראל אינם חלים על כביש 6 והנוסעים בו. כלא-משפטן האמירה הזאת נראית לי תמוהה, והייתי מבקש שיבהירו אותה כאן מי שהם בעלי ידע מוסמך בנדון, רצוי עורכי-דין שרשיונם הוא בעל תוקף, והם יכולים להוכיח זאת.
כתוב תגובה ל- נוסע
4
2 ש"ח מחר 4ש"ח מחרתיים 10.
  מנחם מנדל   13/11/07 21:48
כרגיל למדינת פריירים.
כתוב תגובה ל- מנחם מנדל
5
מדוע לשלם עוד כדי להגיע למרכז
  דרומי   13/11/07 22:20
אני גר באמת בדרום-הארץ; דרומה מבאר-שבע. כדי להגיע באוטובוס למרכז הארץ מצומת קרית-מלאכי ועד תל-אביב, אני משלם 65 ש"ח, וכדי לחזור הביתה- עוד 65 ש"ח ! 130 ש"ח ביחד בלי לספור את כרטיסי האוטובוס הנוספים בתחומי מרכז-הארץ, כמו כל אזרח "נורמאלי". (לאשקלון למשל, או לירושלים וכו'). זאת נסיעה של שעות רבות ולא פעם נסיעה לא נוחה. אם אני רוצה לקצר את זמן-הנסיעה ברבע למשל, ולשם כך לנסוע ברכבי בקטע דרומי של כביש 'חוצה ישראל' (מצומת-בית קמה ועד צומת נחל שורק שליד גדרה), יהיה עלי לשלם עוד כסף. מדוע ? כעונש על שבחרתי לעזוב את מגורי במרכז-הארץ ולממש בגופי ממש את מדיניות פיזור האוכלוסייה המוצהרת ?
כתוב תגובה ל- דרומי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il