s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
אלי אלון
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20    על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האריה שטרף את הבושה
מאת: עמנואל בן-סבו  |  08/03/2021
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
עימנואל, לאריה יש מסורת של
  ב_שמואל   8/03/21 13:36
לאריה יש מסורת מבית אבא סטאלין, ואין מקום לצפות הוא ינהג כבן-אדם הגון. חבל שיש אנשים המצפים מקומוניסטים - כאריה - שינהגו ביושר או נאמנות למדינת ישראל. שמאלני = בוגד: חיים שור מראשי "השומר הצעיר" מספר כיצד הוא ואחרים בגדו במדינת ישראל, בסיוע לארגון הטרור אש"ף: "אני הייתי מאלה שפתחו לאש"ף את הדלת לאמריקה. אנחנו ארגנו כנס של ישראלים ופלסטינים בוושינגטון ב­87', ומשרד המדינה האמריקאי לא רצה לתת להם אשרות. אנחנו טיפלנו בזה שיקבלו אשרות, והם נכנסו ובעזרתנו כבשו את אמריקה. זה מה שהם רצו, זה היה היעד, לכבוש את רצונו הטוב של השמאל היהודי האמריקאי. אני אישית הזמנתי אותם לחוגי בית של יהודים אמריקאים. הם הצליחו בזה בעזרתנו. בלעדינו הם לא היו מצליחים בזה לעולם" makorrishon.co.il
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ומי "תופס כאן טרמפ" , בן סבו?
  שלמה המגיב   8/03/21 17:50
כל דגנרט , מוצא כאן באתר , מזור "לבעיות הרפואיות" שלו . נו , מה הקשר בין התובנות של בן סבו כאן במאמר ,ולתגובתו של שמואל ? . "..אריה גולן מבית אבא סטאלין.." ( גולן לא נולד בכלל בברית המועצות !)..קומוניסט..שמאלני בוגד..נאמנות למדינה.." !! , מה הקשר לאריה גולן "ולשליפות" כאן של שמואל ?. מה הקשר של אריה גולן "לראשי השומר הצעיר חיים שור" ?, מה בדיוק רוצה המגיב שמואל מהחיים שלנו ?. נ.ב. לידיעת הקוראים , שני בניו של חיים שור "הבוגד" מראשי השומר הצעיר , שירתו בסיירת צנחנים ( אבידע שור , סרן , נפל בקרב לחיסול ראשי המחבלים בביירות ב 1973 במבצע אביב נעורים ) ובסיירת מטכ"ל . וואלה , "בוגדים" בנוסח שמואל , "שנסחף" מהתובנות של בן סבו , ומרגיש כאן את "הצורך" להציג את "מרכולתו". טוב , מה לנו כי נופתע , לעניין מי כאן "הבוגד" ומי כאן "הפטריוט" , כאשר במפלגת הציונות הדתית החדשה "הפטריוטית" של סמוטריץ' ובן גביר , אזי בן גביר לא שירת בכלל בצה"ל אפילו יום אחד (!), ואילו סמוטריץ שירת רק 16 חודש ( מתוך שלוש שנים !!) , כפקיד בקריה בתל אביב.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כנראה ש"שלמה המגיב" קומוניסט
  ב_שמואל   8/03/21 20:32
"שלמה המגיב" אינו מקשר בין מנוול קומוניסט אחד למנוול קומוניסט שני, למה? אולי בגלל שיש אחווה בין הקומוניסטים הבוגדים ותומכיהם? רבים מאד הקומוניסטים שמתו על קידוש אביהם סטאלין, ואין מותם משמש הצדקה למעשי הבגידה של האב הקומוניסט. העובדה ששלמה המגיב אינו נרעש מכך שהקומוניסט בגד במדינה, בסייעו לארגון טרור לרצוח יהודים, מעיד כמאה עדים מיהו ולמי נאמנותו של "שלמה המגיב". שמאלנים = בוגדים במדינת ישראל. "חוק המאבק בטרור, התשע"ו-2016 הוא חוק הקובע ענישה מחמירה למחבלים ואנשים החברים בארגוני טרור. כן קובע החוק ענישה לאנשים המביעים תמיכה בטרור או הזדהות עם ארגון טרור. החוק מסדיר את נושא ההכרזה על ארגון כארגון טרור ואת השימוש במעצר מנהלי."
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
ושמואל לא מוותר !
  שלמה המגיב   8/03/21 22:04
נו , אדון שמואל , לאחר שקבעת כבר שאני "נאמן" לאירוני טרור , ואני "קומוניסט" , אז אולי תסביר לקוראים , מה הקשר של אריה גולן והתנהלותו בראיון עם נתניהו ( עליו מלין בן סבו ) , ובין "קומוניסט שבגד במדינה..סייע לאירגון טרור לרצוח יהודים..שמאלנים= בוגדים במדינת ישראל..הבעת תמיכה בטרור.." ??. יאללה , שמואל , קח את "הכדורים" שלך ותירגע , או תיגש דחוף "לטיפול". נו , כבר אמרתי בעבר , שמתרכזים באתר כאן , כמה חולי נפש , שהם ממש סכנה לציבור , וראוי שהמחלקה ליהודים בשב"כ , "תשים עליהם עין" , לפני שיירצחו כאן , כמה אנשי תיקשורת וכמה פוליטיקאים שלא "באים טוב" לשמואל , והמבין יבין. נ.ב. אבל לאדון בן סבו , אין כל "הסתייגות" מכל מיני פסיכופטים "שנסחפים" כאן לתובונותיו , "בדרכם" שלהם , והעיקר שהתנהלותו של אריה גולן , היא "הבושה " לטעמו וגם הקיבוצניקים מעצבנים אותו , מאחר שאינם "מתלהבים" מנתניהו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלמה תומך בפשעי בגידה
  ב_שמואל   9/03/21 04:24
שמאלני חייב נאמנות לתרבות סטאלין, ולכן הוא סבור שתמיכה בארגון טרור הרוצח ביהודים, אינה מעשה בגידה. אותם פושעים שתומכים במנוולים כ"פושעי אוסלו", ממשיכים לחבל במדינה ובערכיה, באמצעות אנשי תקשורת מסוגו של אריה גולן. "שלמה המגיב" אינו מתרגש מול מעשי הפשע, ואף מסייע להם, כאילו אך טבעי להיות אחראים למותם של אלפי יהודים, ופגיעה חמורה בביטחון המדינה. שלמה, דרך אגב, פנייתך למחלת היהודים בשב"כ - מוצדקת, שהרי בכל האירועים של הרציחות הפוליטיות (רצח רבין, האחים קהלני, מערכת המכפלה, הרצח במצעד הגאווה, רצח חסידי הרב משולם ועוד) בוצעו במעורבות ובהשפעה של פושעים שמאלנים מאנשי השב"כ, התקשורת והפרקליטות: youtube.com "בכיר שב"כ: ראיתי בטלביזיה את ארגון איל ונאמר לי - כולם שלנו". שמאלני לא נרתע ממעשי פשע ששמאלנים מבצעים כנגד המדינה. שמאלני = בוגד במדינה ובעם היהודי. עובדה.
כתוב תגובה ל- ב_שמואל
שקרנות היא התכונה הבולטת
  מגיב ותיק   10/03/21 08:13
של שלוימל'ה...

שלוימל'ה בפורום של כמה מאתנו ,בוויכוח על עניין משפטי, מלפני למעלה משלש שנים : אני יודע מה אני מדבר - אני עורך דין.

שלוימל'ה כמה חדשים אחר כך לאחר קצת לחץ של המגיבים סביבו : לא אמרתי שאני עורך דין, אבל אני בא מתחום המשפט.

שלוימל'ה לי לפני קרוב לשנה: אל תשקר, לא אמרתי שאני עורך דין...

שלוימל'ה בימים האחרונים : אכן מקצועי עורך דין...

ובהמשך אלי, "נו , היכן בעבר , התייחסתי אפילו פעם אחת להשכלתי (והשקרן שכח כי בוויכוח הראשון לפני כשלוש שנים, התרברב כאילו הוא עורך דין...), אולי אתה מתייחס בכלל למגיב אחר בטעות ?, איזה אינטרס יש לי , כאדם אנונימי כאן באתר , לציין איזה רקורד אישי להשכלתי..."
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
2
לבן סבו חשוב "כבוד מינימלי" ?
  שלמה המגיב   8/03/21 16:34
אכן צודק בן סבו , שהוא מצפה שמראיינים פוליטיקאים בתיקשורת , לא יעשו זאת "בלשון משתלחת ובסגנון מבזה ופוגעני" , אך אין לו שום "בעייה" עם פוליטיקאים , שמתראיינים בתיקשורת ועושים זאת בסגנון " מבזה , משפיל , פוגעני ומשתלח" כלפי היריבים הפוליטיים שלהם וגם כלפי מיגזרים שלמים בעם , שתומכים ביריבים הפוליטיים שלהם. המראיינים לא אמורים לגלות "סובלנות" למרואיינים שמשקרים לציבור במצח נחושה , מסיתים באופן "משפיל" כנגד יריבים פוליטיים ( "..תומכי טרור..תופרי תיקים..פאשיסטים..שמאלנים..גזענים..גונבי קרקרעות..דם על הידיים..טפילים.." וכיוצ"ב ), ונתניהו , במיוחד בתקופות האחרונות עקב הבחירות ונסיונו להישרד פוליטית ומשפטית , לא " טומן ידו בצלחת" ( ורק להזכיר איך התבטא בראיונות אחרונים כנגד יפעת שאשא ביטון , כנגד גנץ "דם על הידיים שלך" וכנגד עובדי ציבור במערכות האכיפה ועוד ) וראוי שבן סבו , יצפה גם ממנו , שלא יחקה את טראמפ האידיוט , שנהג להסית כך כנגד יריביו הפוליטיים , כנגד אנשי תיקשורת שלא "התלהבו" ממנו וכנגד קהילות שלימות בעם האמריקאי . נ.ב. לא פעם , יש לי תחושה , שבן סבו , הוא איזה דובר , או מעביר מסרים של נתניהו , ואני ממתין כבר לאיזה תובנה במאמריו , שתצביע על איזה רמז , לניתוח סובייקטיבי של מצבים , שבהם אולי (!!) עלול נתניהו להראות " קצת לא טוב" , או לבקר את נתניהו על התנהלות לא ראוייה פה ושם. גם לציבור הצופים בטלויזיה , אדון בן סבו , מגיע איזה "כבוד מינימלי" מראש ממשלתם , שלא ישקר להם , שלא יסית נגדם , ושלא ינהג כלפיהם "בחוסר כבוד" , וכאל אספסוף של דגנרטים פרימיטיביים , שכך ניתן להשפיע עליהם וזה חבל מאד.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
רציתי להעיר שההשתלחות
  מ. עמיר   10/03/21 04:41
הקרנבורית (כפי שמתבטא הכותב) הזו, הגסות הנוראה הזו, חוסר הכבוד, הזלזול הצורם והוולגריות של המראיינים האלה (אריה גולן, יונית לוי, דנה וייס, אודי סגל, רינה מצליח, אופירה אסייג, עודד בן-עמי ועוד ועוד) שייכת לצערנו ר ק לאנשי תקשורת מן השמאל, מן הברנז'ה. ואילו מראיינים ימניים הם בעלי סגנון שונה, גם מול אנשי אופוזיציה היושבים מולם. יש בתוכם כבוד ויראה כלפי המרואיין והם לא עוברים את כל הקווים האדומים האלה. ועל כן, בוז וסלידה אנו מביעים כלפי אריה גולן ודומיו, שהסירו מעליהם את המכובדות וירדו לדרגה בהמית, לרף הכי נמוך. יש לציין שבשום ערוץ תקשורת בתבל לא קיים דבר כזה, שם הם יודעים מה הגבולות המותרים ומה האסורים, זו תרבות וחינוך. ועוד: אנשי שמאל יוצרים את הפרסומות המעוותות, הצעקניות, הצווחניות, הפוגעניות, הבלתי מכובדות, המעושות והמזלזלות במאזין (כגון זו של מלאכי חזקיה/מחסני חשמל) - וזה קשור בהחלט לסגנון הנוראי של השמאל בתקשורת. בושה וגם חרפה לאנשי שמאל אלה.
כתוב תגובה ל- מ. עמיר
4
מה חדש?
  סיני   10/03/21 08:31
מה חדש? כבר 10 שנים אני אומר שאריה גולן הפקיע את המיקרופון הציבורי הממומן על ידינו לאג'נדה הפרטית הצידקנית שלו - האיש בן 74, שיוצא לפנסיה יחד עם טובים אחרים שהוצאו בכוח לפ]נסיה כמו דן כנר, צבי סלטון, דן עופרי? אבל לא!! יש לו גיבוי מההנהלה של איגוד השידור - אשר הביאה לנו כמתנה את שלי יחימוביץ ארבע פעמים בשבוע בפריים טיים אחרי הצהריים. ועוד אומרים שיש סתימת פיות במישטר נהתניהו!
כתוב תגובה ל- סיני
5
שמאלנים אשפתיים ושקרנים
  סמולרצ'יק   10/03/21 23:44
שקר ומרמה הם דבר שהשמאלנים האשפתיים רגילים לו מבית אבא,זאת עובדה היסטורית, במיוחד בשמאל הישראלי. השמאל לדורותיו היה ועודנו כזה. הבזויים ביותר בבני העם היהודי היו שמאלנים,משת"פים של האוויב. דוגמאות :וילנר,פרס,ביילין,מירב מיכאלי הנכדה של המשת"פ של הנאצים,וגם הזבלון הזה ברשימה המשותפת, כסיף. רשימה חלקית וקצרה במיוחד. אין מה לצפות מהם להגינות,זה דבר שזר להם לחלוטין. אריה גולן הוא אשפה שמאלנית שאיבד את הבושה לחלוטין ומזמן. המגיב שלמה הוא מאותו זן אשפתי.
כתוב תגובה ל- סמולרצ'יק
בין המלשינים שמנית אין להחסיר
  יש עוד מלשין גדול   12/03/21 05:12
את טדי קולק שהלשין לבריטים היכן מחבואם של אנשי לח"י ואצ"ל. כמה בגידה ורוע יש בהלשנות אלה.
כתוב תגובה ל- יש עוד מלשין גדול
6
מה יש להגיד איש גס רוח
  מטריקס   11/03/21 09:14
תגרן מהשוק בקיצור איש מגעיל הגיע הזמן שילך הביתה
כתוב תגובה ל- מטריקס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il