|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
איתמר לוין
איתמר לוין
בקיאות מרשימה, תשומת לב לכל פרט, אנושיות שופעת ומחשבה רחבה - כל אלו מאפיינים את טיפולה של אורלי מור-אל בתיקי חדלות פרעון. לצד זאת, שוב ניכרת הבעיה של ניהול מו"מ כאן ועכשיו
אלי אלון
אלי אלון
ביקרתי בימים אלה (אפריל 2024) בשני מוזאונים אלה בהפרש שעה    האמינו לי אותם תכנים ואותם צילומים פחות או יותר דומים בשני המוזאונים. שניהם עוסקים בארגון האצ"ל מאז הקמתו עד פירוקו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
רק לא נפתלי בנט
מאת: עו"ד יוסי דר  |  05/06/2021
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
בנט וסער ממשיכי דרכם של הדגלים
  מגיב ותיק   5/06/21 09:36
הדגלים השחורים.

צריך להודות כי "עלה בידם" בידי גוש השטנה, החרמות והימין המזוייף.

עלה בידי הפרקליטות והשמאל והתשקורת המוטה להשחיר את דמותו של נתניהו בתיקים תפורים (כפי שמתברר מיוום ליוםי ומעדותו של הרכילאי אילן ישועה (עד המפתח !!!) במשפט הראווה שנערך לנתניהו...

אלה שחיבלו באלקטורט שלנתניהו, נתנו לגיטימציה לשולי ימין מפוקפק וסחוף רגשות אשמה לתת את ראשות הממשלה למוקיון שקרן עם אגו נפוח ולנער הג'ל הבור והכלומניק.

אלה הם ממשיכי דרכם של הדגלים השחורים.

כעת

או שהפרקליטות ומערכת המשפח תגיע למסקנה כי משימתה הסתיימה ותמשוך את תיקי העלילה נגד נתניהו, או שיחליטו כי כדי למגר כליל את הימין יש להרשיע את נתניהו כדי להסיר את המכשול האלקטורלי .

יהיה כעת מעניין לראות את חלקי הימין שחברו לערבים מתמודדים עם הקטסטרופה המנסורית, עם חוק קמיניץ ועם חוק הלאום ובכלל עם הכשרת שונאי ישראל המוצהרים שחברו לממשלת המוקיונים.

כי זאת יש לדעת, נתניהו הוא הימין.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
2
בנט יתקן את כל הפגמים של ביבי
  יוסף 7000   5/06/21 09:52
ממשלת השינוי תביא לשיקום הבראה אחדות ותדאג לכל הצרכים של עם ישראל! שלטון ביבי השאיר את ישראל חצויה ומפולגת עם רמת שליליות ואלימות מילולית ומוסרית שלא ראינו במשך דורות. נפתלי בנט בעזרת כל המנהיגים המעולים האחרים של ממשלת השינוי יוציאו את ישראל מהבוץ הפוליטי שביבי יצר. רק טוב יכול לצאת ממשלת בנט לפיד גנץ סער ליברמן! המצב הנוכחי תחת שלטון ביבי הוא כל כך גרוע ובתחתית המדרגה, שמכאן אפשר רק לשפר ולהתקדם!
כתוב תגובה ל- יוסף 7000
חוסר מודעות עצמית והתמכרות
  מגיב ותיק   5/06/21 10:44
לשקרים.

נתניהו אינו מושלם אבל הוא גוליבר בארץ הגמדים,

ולגבי המנטרה ק(רע) ק(רע) ק(רע), אלה הם דברי הבל של רלב"ים, תחת ממשל נתניהו ישראח הגיעה לשיאים בכל מדד אובייקטיבי.

ולגבי אלימות מילולית ומוסרית, אני מניח כי היוסף התכוון לאנרכיסטים בבלפור ולשיט-רית...

אה כן, בנט כתב ספר (או מישהו כתב לו...) על כיצד למגר את המגפה (ללא מילה על חיסונים), אבל ניתניהו מיגר.

ליצנות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
בוץ מדומיין
  באום   5/06/21 12:01
השמאל המציא כבר כמה פעמים בוץ שלא היה ולא נברא כמו הבוץ הכלכלי המדומיין שלא הצליח להפיל את ביבי,הבוץ הבטחוני המדומיין שגם הוא לא הצליח,הבוץ המדומיין בקשרי החוץ והצונאמי המדיני שגם הוא לא הצליח,הבוץ המדומיין במערכת הבריאות שגם הוא לא הצליח ואז הגיע הבוץ המדומיין ביחסים בין המחנות שיתכן שבו ישקע נתניהו אבל יתכן שגם לא.בכל מקרה,כשיגיע הבוץ האמיתי,תחזור לפרופוציות.
כתוב תגובה ל- באום
3
יש לדבוק באמת
  רוני ש.   5/06/21 10:26
לא מסכים עם הכותב, האיש קשקשן גדול, אבל מאז סיירת מגלן, לא הצליח לעשות רבות. ללא תמיכה ציבורית, בשפל היסטורי של כוח פוליטי, לבנט אין שום סיכוי להצליח. דווקא במשטר קואליציוני, ראש ממשלה נפוח אך ללא תמיכה, יכשל, וכולנו נשלם!
כתוב תגובה ל- רוני ש.
4
לאתגר או לאתרג
  באום   5/06/21 11:06
השאלה היא מה מתכננים "הגורמים העלומים",כי אם אין שום תיכנון,סביר להניח שאלה הקמים עלינו ינסו באמת ובמיידי לאתגר את בנט ולהסביר לו כמה דברים על חקר הימים והאגמים,כלומר מאיפה הדג וכו..או אז ניכנס לקרבות התשה ואזרחי ישראל יבכו על סיר הבשר שהיה בימי נתניהו,הם לא ירוצו למקלט,הם פשוט יחיו בו.אבל סביר להניח שיש תיכנון וכיוון שמי שנמצא על הספקטרום שרוצה ברעת ישראל קשור אחד בשני ולא נרחיב בנושא,הרי שיתנו לארץ לשקוט לכמה זמן,להרדים את הציבור והפוליטיקאים ואז להתחיל לחלחל את רעיון המדינה הפלסטינית בד בבד עם רמיזות על אי סדרים אצל בנט וסער. כמובן שהמשטרה בודקת ואם צריך,אז נאתרג.במחלקת המדינה כבר עובדים על התוכנית,החמאס יתבקש לנצור את תאוותו,החבר'ה בפרקליטות כבר שוקדים על מחיקת חומרים מזכים ובג"צ כהרגלו מכין הטפות מוסר.מי שכמובן יקלקל כמו תמיד את תוכניותיהם של "הגורמים העלומים" יהיו אלה הפלסטינים עצמם שלא יחמיצו הזדמנות להחמיץ הזדמנות כי במחלקת המדינה מדברים בשקט ובנימוס,את ה"יאללה בלגן" המפורסם של הפלסטינים הם אף פעם לא לוקחים בחשבון.
כתוב תגובה ל- באום
5
אל דאגה בנט לא יחליט לבד
  nav s   5/06/21 11:13
האויבים יודעים שבנושאים הבטחוניים החלטות מתקבלות בקבינט, שישמע המלצות של גופי הבטחון, בו משקלו של בנט לא יהיה גדול ממשקל האחרים.
כתוב תגובה ל- nav s
יש עוד יותר גרועים
  דניאל פרידנברג   5/06/21 14:37
כתוב תגובה ל- דניאל פרידנברג
6
עכשיו - רק לא בנט, מי כן ?
  איש שלום   5/06/21 11:41
ברור שאף אחד חוץ מהמלך
כתוב תגובה ל- איש שלום
7
באותה מידה מה שנכתב כאן
  מ.ע.   5/06/21 12:04
על בנט (והוא מדוייק) ניתן לומר גם על סער ולפיד. לאף אחד מן השלושה אין הבשלות או ההתאמה לשבת על כס ראש הממשלה, במיוחד בתקופה הקשה הזו. מר דר כותב בסוף מאמרו: "ולהדיר שינה מעיניו". דומני שהיה צריך לכתוב: להדיר שינה מעינינו!
כתוב תגובה ל- מ.ע.
8
ואולי להיפך ?
  הוטונטותי   5/06/21 12:15
קודם כל אשים את זה על השולחן (לא הצבעתי בנט\ימינה). אכן נפתלי בנט הולך למצב של צל"ש או טר"ש! אבל בואו כולנו (ימין,שמאל, דתיים , חילוניים) נסתכל במראה האישית שלנו. הגענו למצב של סיאוב ושנאה עצמית (דהיינו של הקבוצות האחרות) ברמה שאי אפשר לתאר. לפני שנה , "הבוגד השפל" היה בני גנץ שהלך לשבת עם הצד השני. היום בנט הולך לשבת עם "השמאלנים, השפלים , עוכרי ישראל" סלחו לי כולם (כולנו) , ירדנו מהפסים! וכן(זאת דעתי) השיא הגיע בתקופתו של ראש הממשלה (הזמני!!! - לא נבחר!!!) הנוכחי. לא רלוונטי אם בגללו, או לא - זה במשמרת שלו! אז אם מטילים חרם , על מי שהלך לשבת עם חלק אחר של העם...כי לזה נתחשב כבגידה, אז אנה אנו הולכים ?! (אולי בעוד 2000 שנים שוב נמכור סיפורי פולקלור על "קמצא ובר-קמצא" ) אז יקבל את הצל"ש עם ירפא את הקרע! אם לא, ישאר המצב כמות שהוא! גם בנימין נתניהו לא נולד ראש ממשלה (אם אני לא טועה גם לא בן גוריון וגם לא בגין). אז רק על עצם המנהיגות והנסיון - אכן מגיע לו הקרדיט)
כתוב תגובה ל- הוטונטותי
תשובה הולמת ונכונה.בטוח שבנט
  מנהיג ראוי   5/06/21 20:45
כתוב תגובה ל- מנהיג ראוי
9
מפגשכם עם המציאות.
  יוסי מ.   5/06/21 16:15
כרגיל מר דר, אתה ושאר חבריך המצדדים באיש ההוא שהשחית את המדינה, מפגרים על ציר הזמן. הסיפור של אותו ראש משפחת פשע והמשך שלטונו, מת. זה לא יחזור לעולם, מהרבה סיבות שגם אתה ואתם לוחשים אותן לעצמכם כשאתם לבד. עכשיו מי יהיה במקום החשוב של משרד רוה"מ??? התשובה היא כמעט כל אחד ורק לא אבא של הפסיכופט ובעלה המוכה של המטורפת. עכשיו זה בנט, לידו סוללה של אנשים טובים נקיי כפיים וישרי דרך, בטח יחסית לפושע , והם ילמדו על הדרך ועם הזמן. לא יעזור לכם, זו דרכה של המציאות, כשהיא מתנפצת בפני אלה שלא הכירו בה לא רצו להבין והמשיכו וממשיכים לתמוך במשחד ומשוחד, הטמע מבלפור (לעשרת הימים הבאים).בהמשך הדרך יהיו אחרים, גם מהליכוד, אחרי שזה יתנקה משאריות נתניהו ועבדיו, ויטבול כמה פעמים באמבטיה מטאפורית של חומרי ניקוי מוסרי. יש אלוהים והוא הופיע. לצערכם..
כתוב תגובה ל- יוסי מ.
10
" כישורים להנהגה " בנוסח דר
  שלמה המגיב   5/06/21 16:52
לטעמו של הכותב אדון דר , אזי , נפתלי בנט לא מתאים להנהגה , באשר "..יבצע תרגילי מנהיגות..האיש עדיין מגשש את דרכו..אדם לא בשל..אדם לא אפוי וחסר נסיון...יעמידו במבחן את תבונתו וכישרונותיו ובעיקר את עצביו..האם יש לו כלים נפשיים..בעל כישורי בוסר..זה חייב להדאיג את הציבור ולהדיר שינה מעיניו.." !. ובכן , אדון דר , נפתלי בנט , בן 49 כיום , היה בעברו שר הכלכלה , שר החינוך ושר הביטחון וחבר הקבינט הביטחוני מדיני , במשך למעלה מ 6 שנים ואילו , בנימין נתניהו , בעת שנבחר לראש ממשלה ב 1996 , ( גבר על שמעון פרס בחצי אחוז !!) , היה בן 47 , ועברו היה רק סגן שר החוץ ( כמו הנסיון של ציפי חוטובלי כיום !!) , ומעולם לא היה שר ולא חבר קבינט , ומעולם לא ניהל לפני כן , אפילו חנות מכולת ( לבנט יש עבר כאיש עסקים מצליח , שעשה הון רב בעסקיו ולא זקוק לפרנסתו את שכרו או את הפנסיה מתקציב המדינה !!) ובכל זאת , המדינה לא "התפרקה " בהנהגתו של נתניהו , שכל מילה שלך כאן , באיפיונו השלילי של בנט , בדבר התאמתו לתפקיד ראש הממשלה , מתאימה "אחת לאחת " ואפילו ביתר משמעות , לאיפיונו של נתניהו בראשית דרכו , הלא כן ?. וואלה , אדון דר , הסגנון הזה , של "מתלהבי" נתניהו , כמוך , לשכנע את הקוראים , שאסור להחליף את נתניהו , ממש מביך . נ.ב ומה יעשה עם ישראל , אם נתניהו הגאון , שמציל את עם ישראל , יסיים פעם ( אולי !!) את תפקידו עקב זקנה מופלגת ? , האם אז ימנה אדון דר , את יאיר נתניהו לתפקיד ראש הממשלה , כאדם " בשל ,אפוי ומתאים ומנוסה לתפקיד ראש הממשלה" ? .צר לי שאדון דר , מתייחס לקוראיו כאל אספסוף של אווילים , שכך ניתן לשכנע אותם , שלא צריך להחליף את נתניהו ושנפתלי בנט , לא מתאים לתפקיד. תהיה לי בריא , אדון דר.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
11
מה זה הפסיכולוגיה בגרוש הזו??
  מרכז   5/06/21 17:23
כתוב תגובה ל- מרכז
12
מה היו כישורי ביבי בהיבחרו?
  רבקה שפק ליסק   5/06/21 17:26
לא הצבעתי עבור בנט ואינני חסידה שלו. הוא מהווה ברירת מחדל במצב שביבי דרדר אותנו לתוכו. שאלה לכותב- מה היו כישוריו של ביבי כאשר ניבחר להיות ראש ממשלה? לבנט יש לפחות כישורים מינהליים ועיסקיים מפעילותו בהייטק. ביבי היה סוכן חברת רהיטים.שום ניסיון מינהלי ,אם כי הוא היה בוגר אוניברסיטה יוקרתית
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
גב' שפק-ליסק, היום מצבה של
  מ.ע.   6/06/21 04:33
ישראל קשה. אירן, חיזבאללה, חאמאס מבקשים למחוק את ישראל ואורבים לה ומציקים לה בהתמדה, קם ממשל ביידן שנציגיו הם פרו-אירן ופרו-ערבים אשר עויין את ישראל, מצטרפים אל אלה האיחוד האירופי ואירופה ברובה, המצב האנטישמי בעולם החריף מאד. כשנתניהו הפך להיות ראש ממשלה היתה לו הסטוריה של תפקידים נכבדים ושל שגריר באו"ם והמצב אז עוד לא היה חמור כמו היום. אז למשל, גרמנים התנהגו בכפפות של משי כלפי ישראל בגלל עברם; היום - הם מביעים בגלוי את סלידתם מן היהודים.
כתוב תגובה ל- מ.ע.
גב' שפק-ליסק, היום מצבה של
  מ. עמיר   6/06/21 04:50
ישראל רע. אירן, חיזבאללה, חמאס - אורבים לישראל ומציקים לה בהתמדה; חיזבאללה וחמאס, בצפונה ודרומה של ישראל, בעזרת אירן וטורקיה מתחמשים ומשדרגים את מחסניהם ומנהרותיהם באופן מבהיל; קם ממשל עויין של ביידן אשר נציגיו ברובם הינם פרו-אירנים ופרו-ערבים; ממשל ביידן מבקש לחדש את הסכם הגרעין עם אירן והאיחוד האירופי ומרבית ארצות אירופה עומדים לצדו; האנטישמיות בעולם גברה מאד ובאו"ם אין לנו יותר ידידים כניקי היילי. לנתניהו היה עבר של תיקים בממשלה, שגריר באו"ם והוא הגיע לכס ראש הממשלה עם נסיון רב, ושוב - כאמור המצב לא היה חמור כמו היום. בנט אדם צעיר עם נסיון מועט, עם מספר מנדטים מועט, אין מאחוריו כוח ותמיכה ציבורית כפי שהיו לנתניהו ומצבו די שברירי. כל גדולתו היא בפיו המושחז, ואין זה מספיק לכהן כראש ממשלה של מדינה הכי מסובכת בתבל. הערה: מספיק עם הענין הזה שנתניהו היה סוכן חברת רהיטים. כל עבודה היא עבודה ואין ללעוג לה. לא מצופה מד"ר להסטוריה אמריקנית להזכיר זאת כאחד מן ההמון.
כתוב תגובה ל- מ. עמיר
עובדות ונתונים בנוסח עמיר
  שלמה המגיב   6/06/21 12:03
1) גם ב 1996 , לאחר רצח רבין , ובתקופת הפיגועים היום יומיים , היה "מצבה של ישראל רע" , ואם כאוס פוליטי ושיסוע בעם , ואם "היום המצב בישראל רע" , אז מן הסתם , יש לנתניהו אחריות לכך , הלא כן ? , הרי הוא זה שלא הצליח לשפר את "המצב" , הלא כן ?,נו , אז עקב "הצלחתו" של נתניהו , להביא "למצב הרע היום במדינה" , והוא לא הצליח למנוע אותו , אז חשוב מאד לתת לו להמשיך בתפקידו ? . 2) לנתניהו לא "היה עבר של תיקים בממשלה" , עד שנבחר לתפקיד רוה"מ ב 1996 , והוא היה בסך הכל סגן שר החוץ , ולא היה מעולם חבר ממשלה ו\או חבר קבינט , קודם לכן , ולבנט יש נסיון כיום שלמעל 6 שנים של שר בכיר מאד בממשלה ( כלכלה , חינוך וביטחון ) וחבר קבינט הביטחוני מדיני , שמשך כל תקופת היותו שר. טוב , אם הליכוד היה בוחר כיום גם בציפי חוטובלי להיות מועמד המפלגה לתפקיד ראש הממשלה , שבעברה היתה רק סגנית שר החוץ , ( בדומה לנסיונו "הרב" של נתניהו בעת שנבחר !) , אז אדון עמיר היה סבור שהיא יותר מתאימה לתפקיד מאשר בנט. וואלה , המורעלות הפוליטית של מגיבים כאן , "דופקת" להם את היכולת לחשוב ולנתח סיטואציות באופן מושכל וזה מצער מאד.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
גב' שפר-ליסק - נא לקרוא רק
  מ. עמיר   6/06/21 10:43
את התגובה השניה. הראשונה נשלחה בטעות ואפילו לא לחצתי על "שלח"...... תודה.
כתוב תגובה ל- מ. עמיר
13
מה הבעיה, סלק את המושחתים
  דודו מהשרון   7/06/21 10:59
ותבחרו ראש ממשלה אחר. אהה, כולם שם מושחתים
כתוב תגובה ל- דודו מהשרון
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il