s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ה"אויבים" של ח"כ אמסלם הם האשכנזים
מאת: רבקה שפק-ליסק  |  16/06/2021
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
גזענות מובהקת בנוסח אמסלם
  שלמה המגיב   16/06/21 19:08
אמסלם מתייחס במפורש , למוצא האתני עדתי של אזרחים יהודים במדינה , כפרמטר לתיוגם ואיפיונם . ובכן , "האשכנזים מנהלים לנו את המדינה" , מתריס אמסלם ,נו , ונגיד שזה נכון , אז מה רע בזאת ? , מדוע "האשכנזים" לא ראויים "לנהל את המדינה" ? , מדוע מוצאו של יהודי , אמור לשמש כפרמטר בכלל , לתפקידי "ניהול" במדינה ?. צריך להבין , שאם מישהו מתריס על כי רק אזרחים מהמרכז , או אזרחים חילוניים , או אזרחים דתיים , או אזרחים מבוגרים , או אזרחים צעירים , או אזרחים לא משכילים ,( כדוגמא לפרמטר מאפיין הגיוני ) , הם "מנהלים לנו את המדינה" , אזי יש לכך משמעות לסדר היום של המדינה , וזה הגיוני שמישהו , רואה בכך "בעייה" מבחינתו , אך כאשר חבר כנסת , רואה כפרמטר משפיע , את המקום שבו נולדו "מנהלי המדינה" , או הוריהם , או הסבים והסבתות שלהם , ( אשכנזי או מזרחי ) ,זה כבר גזענות לשמה , באשר עצם היותו של "מנהל מדינה" , מרוסיה , או מפולין , או ממרוקו או מעירק , אין לכך שום השפעה או משמעות , על השפעתו על סדר היום של אזרח זה או אחר , וזה כאילו מישהו מלין על כי רוב "מנהלי המדינה" הם בעלי קרחת , או בעלי שפם , או יודעים לשחק שחמט . נ.ב. הגזענות של אמסלם , זה מה שנמשל "למשתין מהמקפצה " והיא ברורה ומוצהרת , כאשר הגזענות של מירי רגב , היא מסוות ( "עושה פיפי רק כאשר היא בתוך המים בבריכה ") , כאשר משתמשת במושגים גיאוגרפים , כגון "מדינת תל אביב" , או אנשי הפריפריה , כפרמטר לאיפיון ציבור אזרחים , לטוב או לרע , וברור שגם אצלה , הנושא העדתי , הוא הפרמטר , אבל היא ערמומית מספיק , לא "להשתין מהמקפצה" , באופן בוטה כזה , כמו אמסלם.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
טיפשות ובריונות.
  נכון יותר לדעתי   16/06/21 20:14
למוצא (כמו למין, לגזע, ללאומיות וכו') יש בהחלט משקל באופן שבו המדינה ומוסדותיה נוהגים באנשים, אבל דוד אמסלם, כמו רבים מעמיתיו, טפשים מדי כדי להבין את המציאות ומופעי הבריונות שלהם מביכים ומגוחכים.
כתוב תגובה ל- נכון יותר לדעתי
" יש משקל בניהול המדינה" ?
  שלמה המגיב   16/06/21 23:15
על איזה בסיס אתה קובע , שלמוצאו הגיאוגרפי של יהודי , ( מרוקו או פולין , מזרחי או אשכנזי ), לפני עלית משפחתו לארץ , יש "משקל באופן שבו המדינה ומוסדותיה נוהגים באנשים" ? , האם בעל תפקיד "בניהול המדינה " שסבא שלו נולד במרוקו , או בתימן , ינהג אחרת בתפקידו , מאשר בעל תפקיד בניהול המדינה , שאימא שלו , נולדה ברומניה ? , מה זה השטויות הללו ! , האם עמיר פרץ כמנהיג פוליטי , נהג בתפקידו באופן שונה , מאשר שלי יחימביץ' ( מנהיגים במפלגת העבודה ) , האם יעלון כשר הביטחון של הליכוד ( הוריו נולדו באירופה ) , התנהל באופן שונה בתפקידו מאשר איציק מרדכי ( יליד עירק ) , שר הביטחון של הליכוד בעבר ? , גילה גמליאל ( הוריה נולדו בתימן ) כשרת איכות הסביבה , נוהגת אחרת בתפקידה , מאשר תנהג שרת איכות הסביבה הנכנסת תמר זנדברג ( הוריה ילידי אירופה ) בתפקידה ? , איזה "משקל במילוי תפקיד בניהול המדינה" , רואה המגיב "במוצאו העדתי " של בעל התפקיד ? .
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לא דיברתי על התנהגות האנשים
  כנראה לא הובנתי   17/06/21 09:11
אלא על התנהגות המדינה כלפיהם. נדמה לי, שצריך להיות תמים מאד, או מיתמם מאד, כדי לא לראות את היחס השונה שהמדינה נתנה בעבר ונותנת על היום לאנשים מקבוצות שונות.
כתוב תגובה ל- כנראה לא הובנתי
אז? 95000 ש.ח. ל"יד שרה"?
  יוספוס פלוויוס   6/12/21 22:54
של לופולינסקי האשכנזי- לגיטימי?
כתוב תגובה ל- יוספוס פלוויוס
מה? פרדוקס?
  יוספוס פלוויוס   7/12/21 22:37
ו-95000 ש.ח. לראש העיר לופולינסקי אשכנזי-כאילו ל-"יד שרה"? איפה גזענות נגד אשכנזים?
כתוב תגובה ל- יוספוס פלוויוס
2
ועל "האשכנזים" של הליכוד
  שלמה המגיב   16/06/21 19:41
ומאחר שאמסלם , הינו איש הליכוד , והם "נותנים דוגמא" , על שילטון "המזרחיים" במדינה , לעומת מפלגות אחרות , ומוסדות שילטון אחרים , אז כדאי לציין נתון מעניין , שממשלת הליכוד האחרונה בראשות נתניהו ( הממשלה ה 34 , שהוקמה בשנת 2015 ) , אזי מבין 13 שרי הליכוד בה , היו רק 4 מזרחיים ( גילה גמליאל , מירי רגב , סילבן שלום ודני דנון ) וארבעתם שובצו בתפקידי שרים הכי זוטרים שנשארו לנתניהו לשיבוץ ( אזרחים ותיקים , תרבות וספורט , הנגב והגליל , והמדע ) . נו , אדון אמסלם , האם מפלגתך היא זו שממנה נלמד , איך לסיים את "שילטון האשכנזים" על המדינה ? . האם נתניהו , הוא ראש הממשלה שלך , שנותן דוגמא , איך לשלב את " הלא אשכנזים" בניהול המדינה ?. נ.ב. איני סבור שמוצאם של "מנהלי המדינה" הוא כלל פרמטר , אך רציתי רק להציג את הצביעות וגניבת הדעת של אמסלם , בנוסף להיות גזען ממדרגה ראשונה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
כל הכבוד. דיבורים לעניין.
  רבקה שפק ליסק   16/06/21 22:06
מסכימה, כמובן, עם כל מילה. אמסלם הוא גזען השואף להדיח את האשכנזים מלקחת חלק בניהול המדינה ולהביא להשתלטות המזרחיים שבטעות הוא קורא להם ספרדים.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
ועל אשכנזים ומזרחיים , בניהול
  שלמה המגיב   16/06/21 23:26
לי אישית אין שום "בעייה" אם יצא במקרה שכל שרי ממשלה זו אחרת , יהיו כולם "מזרחיים" , או כולם יהיו "אשכנזים" , או כל שופטי העליון יהיו "מזרחיים" או "אשכנזים" וכיוצ"ב , באשר אין לפרמטר זה ( מוצא עדתי !) , שום משקל , באיפיונו של בעל תפקיד במדינה , כמו שאין לי "בעייה" שכל השרים יהיו נשים , או כל שופטי העליון יהיו בעלי קרחת , או כל ראשי האגפים באוצר יהיו נמוכים בגובהם . התיוג הזה , של מוצא עדתי , והקשר ההזוי הזה , כמשקל במילוי תפקידו של אדם , ממש מקומם ולא נעים לומר , הינו ממש אידיוטי , ומצביע על רדידות וצרות אופקים של מי שנוהג כך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
מצא מין את מינו....
  מגיב ותיק   17/06/21 09:51
שקרן מועד שמתחזה לעורך דין ואח"כ חוזר בו ואח"כ חוזר מהחזרה,

ובורה גזענית שונאת חרדים ופחדנית שכתבה מאמר הסתה מופרח נגד חרדים (אותו לא הייתה מעזה לכתוב נגד המגזר לדוגמה).

מדהים שהליצנים האלה נמצאים בשלטון ועדיין משתלחים באופוזיציה.

אני רק מקווה שחילופי הדברים אינם עם "תנועות ידיים"...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
צ"ל מופרך.
  מגיב ותיק   17/06/21 10:33
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
גברת - את היסטוריונית שמבינה
  סניל   17/06/21 16:55
תהליכים כמו שבנט עגבניה ירוקה או ראש ממשלה... באשר לספרדים המדוברים בממשלת לפיד שבה יש לבנט 6 מנדטים בלבד! - עלי להזכיר לך תופעת טבע מוזרה שבה נוצרים ממוצא ערבי הם מנהיגי הטרור המוסלמי במזה"ת וחברים הדוקים במפלגות המוסלמיות. זה אומר לך משהו על מה שקורה בשמאל ובמשת"פים שלו?
כתוב תגובה ל- סניל
3
רבקה את שקרנית !
  מגיב ותיק   17/06/21 10:31
מה שכתבת ב"מסקנות" שבסוף המאמר המופרך שלך, שלך הם הרהורי לב בזויים ושקריים .

מצורף הראיון של דודו אמסלם :

youtube.com

מדקה 11:50 נדון עניין ה"אשכנזים".

דודי אמסלם מדבר על חוסר השוויון והייצוג המזרחי בשירות הציבורי, באקדמיה, במשפט ועוד,

מה שדודי אמסלם הבטיח זו אולי אפלייה מתקנת לטובת הפריפריה.

אין שם שום מילה על "אג'נדה גזענית" ושום מילה על שלטון "ספרדי-מסורתי", זו המצאה שלך.

אגב, הירידה שלך עד להשוואה להיטלר, שוב מעידה כי איבדתם את העשתונות בסגנון של "זיהוי תהליכים" , טינוף והשחרה כיד השמאל הרעה.

את אינך אלא גזענית במסווה של כותבת מאמרים (זאת בעקבות המאמר על החרדים) וכעת על אמסלם,

אפשר להתווכח אתו אבל לא לשקר.

תתביישי.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
המגיב הותיק מתלהב מאמסלם
  שלמה המגיב   17/06/21 12:25
נן , "..אין שום אג'נדה גזענית..דודי אמסלם מדבר על חוסר השיוויון והייצוג המזרחי בשירות הציבורי , באקדמיה ועוד.." מסביר ומפרשן המגיב הותיק , את התובנות הגזעניות הללו של אמסלם. נו , מדוע בכלל צריך " ייצוג" לקבוצת אזרחים , על פי מקום הולדתם , או על פי מקום הולדת הוריהם , או הסבים והסבתות שלהם ? , מה זה אם לא "גזענות" ? , מדוע דודי אמסלם לא מלין על "חוסר ייצוג" של אוהדי מכבי תל אביב , או של הנשים הבלונדיניות , או של יוצאי אוגדת שריון זו , או אחרת ? . מדוע אמורה כל קבוצת אזרחים באיפיון כולשהו , לקבל "שוויון בייצוג " , במערכות "ניהול המדינה" ? , מדוע בכלל לציין קבוצות אזרחים , במאפיינים של "אשכנזים" או " מזרחיים" ? , מה זה תורם ? , איזה שוני מהותי יש בין שתי קבוצות אזרחים אילו ( אשכנזים , מזרחיים ), שמשפיע על סדר היום והעתיד של מדינת ישראל ? , נו , ועל פי הסטטיסטיקות , הרי כ 30 אחוז , מתושבי ישראל היהודים , הם בכלל "מעורבבים" בין שתי העדות הללו , אז גם קבוצה זו ( בני התערובת ) , תדרוש כעת כמו אמסלם , "ייצוג הולם" ? . טוב , כרגיל , המגיב הותיק , כמעביר מסרים מיקצועי של הליכוד , תמיד "קופץ " להגן ולהסביר , כל טימטום שכל , שמוציא איזה איש ליכוד , גם אם הליכוד "חוטא" באותם מאפיינים , שעליהם מלינים הליכודניקים במפלגתם שלהם ( "שוויון בייצוג" עלאק !). וואלה , נתניהו , הגורו של המגיב הותיק , ממש מקפיד על "השיוויון והייצוג ההולם של מזרחיים " בגופים שהוא אמון עליהם . נ.ב. מחר גם ידרוש אמסלם , "שוויון , ייצוג הולם" , לקבוצת האזרחים ששם משפחתם הינו "אמסלם" במדינה , ולקזז מתפקידי " ניהול המדינה" מי ששם משפחתו מסתיים באותיות " ביץ' ", כי זה לא "גזעני" בכלל , רק "שיוויון" רוצה אמסלם "וייצוג הולם" , על פי הפרשנות מטמטמת השכל של המגיב הותיק , שעוד מכנה אחרים "ליצנים..שקרנים.." , כאשר שהנימוקים וההסברים שלו , יכולים לשכנע , רק ילדים בגן ילדים שמתלהבים מהגננת שלהם , כפי שאמסלם והמגיב הותיק " מתלהבים" מהתובנות של נתניהו והמבין יבין.ן
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
קשקוש
  מגיב ותיק   17/06/21 12:51
לא מתלהב ולא נעליים.

יש לך (מלבד עוד הרבה "מעלות" נשגבות) גם בעייה חמורה בהבנת הנקרא.

אני לא מתלהב מכלום, אני פשוט חושף את פניהם הצבועות של אדון שלוימל'ה ושל האנטישמית רבקל'ה.

בשקרים אתה יכול להתחרות באדון אילן ישועה, לך תחליף אותו הוא כבר התעייף מרוב שקרים...

ותזכורת מיהו השקרן:

שלוימל'ה בפורום של כמה מאתנו ,בוויכוח על עניין משפטי, מלפני למעלה משלש שנים : אני יודע מה אני מדבר - אני עורך דין.

שלוימל'ה כמה חדשים אחר כך לאחר קצת לחץ של המגיבים סביבו : לא אמרתי שאני עורך דין, אבל אני בא מתחום המשפט.

שלוימל'ה כתב לי לפני קרוב לשנה: אל תשקר, לא אמרתי שאני עורך דין...

שלוימל'ה בימים האחרונים : אכן מקצועי עורך דין...

ובהמשך אלי, "נו , היכן בעבר , התייחסתי אפילו פעם אחת להשכלתי (והשקרן שכח כי בוויכוח הראשון לפני כשלוש שנים, התרברב כאילו הוא עורך דין...), אולי אתה מתייחס בכלל למגיב אחר בטעות ?, איזה אינטרס יש לי , כאדם אנונימי כאן באתר , לציין איזה רקורד אישי להשכלתי..."

שקרן.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
תגובות בנוסח המגיב הותיק
  שלמה המגיב   17/06/21 13:36
טוב , כאשר המגיב הותיק לא מסוגל להסביר מדוע יש לי " בעייה חמורה בהבנת הנקרא" ורק הוא תמיד " מבין את הנקרא" ( אמסלם) , אז מטמטמים את הקוראים שוש ושוב באיזה קישקוש שקרי הזה , כאילו היה פעם איזה "פורום של כמה מאיתנו לפני שלוש שנים" , ובו כביכול היתה שיחה כולשהי המיוחסת לי , למרות שלא היה שום "פורום" ושום שיח כפי המתואר ע"י המגיב הותיק. דרך אגב , האם היותי עורך דין , כן או לא , קשורה לנושא , או הכל כשר כאן בתגובות המגיב הותיק , כעילה להתחמק מלהגיב עניינית , על טימטום השכל כאן שהוא עושה לקוראים. , נו , אמסלם לא "גזען" בכלל , עלאק , הוא רק רוצה שיוויון וייצוג "לגזע" זה או אחר , בניהול המדינה והמגיב הותיק , כדובר הליכוד האולטימטיבי , מייד מגיב כדי להגן על איש ליכוד חשוב כמו אמסלם , אחרת יקזזו לו שכר , מלשכת דוברות הליכוד . איזה תגובות ! , ממש מביך , ועוד יש למגיב הותיק החוצפה תמיד לדרוש ממי שלא "זורמים" עם הראש שלו , שעליהם "להתבייש" ? , ממש אייטם לתוכנית הבידור והסאטירה בטלויזיה - ארץ נהדרת - , והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
בעיות חמורות בהבנת הנקרא
  מגיב ותיק   17/06/21 19:21
וגם לא מעט ליצנות

טענת שאני "מתלהב" ובתגובתי לא הייתה שום התלהבות-לך לקורס למתחילים בהבנת הנקרא- על חשבוני...

מה פירוש אני מגן על איש ליכוד ? אתה חושב שסתם ? פראייר שכמותך, אני מקבל מהם כסף...

גם ראה כמה אתה טיפש, הרי אפשר בכלל לשאול כיצד עלה עניין ה"עורך דין" , אם לא בעקבות התפארות שלך, תגובה שלנו הכחשה שלך ואח"כ חזרה מהכחשה.

מאיפה אני הקרצתי את זה אם לא מדבריך ? את זה אתה לא שואל ?

אז איך זה בכלל עלה אם לא לאחר התפארות מטופשת שלך ?

אתה גם שקרן, לא היה כלל פורום ? אז כיצד כל העניין הוזכר אם לא בעקבות חילופי תגובות ?

אוי שקרן, לך להחליף את אילן ישועה...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ישראל שטופה בגזענות.
  איתרתי את הבעיה   17/06/21 14:52
נגד ערבים, שחורים, מזרחים, חרדים וכל דבר שהוא לא גבר אשכנזי לבן מהסוג של המשפחה הפרזיטית של הנאשם ואשתו העבריינית, שמסרבת לפנות את בלפור. כאשר הבעיה הזו נפגשת עם טיפשות מופלגת נוסח אוילוש הותיק ודוד אמסלם, מתרחשת תאונת דרכים רבת נפגעים, כמו שארעה במפגש בין אמסלם לדנה וייס.
כתוב תגובה ל- איתרתי את הבעיה
אתה גזען ומחרחר שנאה
  רבקה שפק ליסק   17/06/21 18:39
מי שנמצא בשלטון 12 שנים אחראי לכך שהחינוך בפריפריה אינו זוכה לאפלייה מתוקנת ולא האשכנזים.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
אני מתחיל להיות מודאג...
  מגיב ותיק   17/06/21 20:48
מחוסר הקוהרנטיות שלך...

בכל תגובותיי לא הזכרתי את המילה חינוך אלא עסקתי בחוסר השיוויון בדברים אחרים.

גזען ? את סתם משפריצה רפש כדרכך, לא דברתי בגנותו של שום מגזר, מה שאת כן עושה השכם והערב.

מודאג גם מבורותך כי בשנות כהונתו של נתניהו

ממליץ לך ללכת וללמוד את המאטריה.

תת רמה ובושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
4
לאמסלם, הכתובת לתלונה נתניהו
  רבקה שפק ליסק   17/06/21 18:17
בכל חברת מהגרים יש גלי הגירה וכל מי שמבין בנושא יודע שכל גל הגירה מתחיל מלמטה ומתקדם בהדרגה כלפי מעלה. מסיבה זו ברור שהמהגרים הוותיקים שייכים לעלית והמהגרים החדשים משתלבים, בהדרגה, בעילית הקיימת. העילית באקדמיה ובמערכת המשפט תלוייה בכישורים ואין לה כל קשר למוצא, אבל, אין ספק שהתקדמות גלי ההגירה בסולם החברתי ובקרב העילית תלוייה במדיניות ממשלתית וממשלת הליכוד לא עשתה מספיק כדי לשפר את מצב החינוך בפריפריה. לאמסלם אין אלא להתלונן בפני הבוס שלו על המצב. הצגת הבעיה כעניין אשכנזי- מזרחי זאת גזענות מכוערת.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
5
למגיב הותיק- בשל שנאת חינם חרב
  רבקה שפק ליסק   17/06/21 19:22
המגיב הוותיק אינו מכיר אותי, מסלף את דברי ומאשים אותי בגזענות. לידיעתו: המשפחה שלי היא דוגמא אופיינית לקיבוץ גלויות: נכדי הם חצי אשכנזים- חצי ספרדים. בנות הזוג של 2 נכדי הן מזרחיות. הנין שלי הוא שליש אשכנזי, שליש ספרדי ושליש מזרחי. ובשם משפחת קיבוץ הגלויות שלי שאני גאה בהם אני בזה לך- חסיד שוטה, התפחח שנאת חינם
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
מזכיר את האמירה
  מגיב ותיק   17/06/21 22:46
על החזיר שפושט טלפיו ואומר : ראו טהור הנני.

לא יעזור לך, את מסיתה ואנטישמית לא קטנה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
נגד טפשות אין תרופה
  רבקה שפק ליסק   18/06/21 11:01
גם אם תכתוש אוויל במכתש לא תצא איוולתו ממנו.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
מסכים אתך
  מגיב ותיק   18/06/21 12:57
ואת ההוכחה הכי מוצקה לאמירה זו...

למרות מאמרי הארס שלך נגד החרדים וחבר ליכוד שלא מוצא חן בעינייך, שם הערכות בטן שלך וסילופים גסים הופכים ל"עובדות" (וגם אצל מוסתים לא חכמים כדוגמת יוסי.מ) ולמרות התיקונים ולנו להבלים והסילופים האלה וההוכחות שלנו כי את כותבת מהרהורי לבך ללא שום קשר לעובדות,

סילופים אלה ממשיכים אצלך.

בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
6
אמסלם תגלית הבורות והקינאה
  יוסי.ש   18/06/21 09:50
כתוב תגובה ל- יוסי.ש
7
סטטיסטיקה מול מהות
  יאיר4   18/06/21 09:56
טענתו של אמסלם ש ""30% מהאשכנזים בישראל מנהלים לנו את המדינה. האליטה נמצאת בכל מקום, מבתי משפט עד האקדמיה" התפרשה על ידך כ "אמסלם מקדם אג'נדה גזענית ורוצה שלטון ספרדי-מסורתי". ולא היא. ראשית, הוא לא אמר זאת. הוא רוצה שהדיעות האחרות תקבלנה המקום הראוי. שנית, אינך יכולה להתעלם מהגמוניה של דיעות השוררת בתקשורת, בבתי המשפט ובפוליטיקה. כחוקרת , את מודעת בוודאי לתרומה האדירה והייחודית של ה"אשכנזים" להקמת הציונות והמדינה אך גם לסירוב לאבד את ההגמוניה. אימרתו של בן אהרון לאחר ההפסד לבגין שיש להחליף את העם , אומרת הכל. אין לי ספק שדור המשך של האשכנזים הללו עדיין סבור שהוט יודע טוב יותר.
כתוב תגובה ל- יאיר4
זה "לא גזענות" , יאיר ?
  שלמה המגיב   18/06/21 12:01
נו , אדון יאיר , "דור ההמשך של אשכנזים" , אתה מתאר כל אזרח יהודי שהסבא והסבתא שלו נולדו בארצות אירופה ואמריקה , ועושה הכללה סופר "גזענית" , שמתייגת יהודים על פי "הגזע" שלהם !!.מה אתה ממשיך בטימטום ההסתה הזה , של אמסלם ומסית כנגד קהילות גדולות בעם היהודי בישראל , כאילו יש משהו "פגום" בהם ?. מה זה התיוג שלך "דור המשך של אשכנזים" , שכבר מייחס "גנים תורשתיים" באופן "גזעני" ליהודים , על פי מוצאם הגיאוגרפי ( ארצות המזרח או ארצות המערב ) , של הורי הוריהם ? .נו , ואם יש "דעות השוררות בתיקשורת , בבתי משפט ובפוליטיקה" , אז מדוע זה נובע ממוצאם הגיאוגרפי של אנשים ? , מה "הפגם" בדעות אילו ? , מדוע "דעות" אילו לא תואמות קבוצות אזרחים אחרות , רק בגלל "המוצא" ולא עקב דעות ענייניות , וטעמם של אזרחים אילו ואחרים , כמו בכל אוכלוסיה במדינה דמוקרטית ?. נו , ואם מישהו היה מגדיר את ח"כ אמסלם ( לדוגמא , אדם משכיל בעל תואר אקדמאי , יליד הארץ !!) ומאפיין אותו "כדור המשך של מזרחיים" , אז כולם היו "קופצים" שזה "גזענות" ( והיו צודקים !) , הלא כן ?. מה זה המושג "הגמוניה" בקשר למוצאם של יהודים בארץ ? איך ניתן "לקחת" הגמוניה ואיך ניתן "לאבד הגמוניה" ?. ומה זו ההכללה הגזענית הזו של , יאיר , "שדור ההמשך של האשכנזים הללו , עדיין סבור שהוא יודע יותר טוב" ? , "יותר טוב " ממי ? ממה ?, מדוע ההשוואות של "מי יודע יותר טוב " מאחר , הינן בפרמטרים של היכן נולדו הסבא והסבתא , של בני אדם ? , מה הקשר ? , האם אופן התייחסותו המתנשאת של אמסלם לאחרים ( " הצפונבונים האשכנזים " !), אינו כי הוא "סבור שהוא יודע יותר טוב " ? . נו , ואם יהודי כולשהו , שסבא שלו נולד בהונגריה , חושב אחרת מיהודי שסבא שלו נולד במרוקו , זה רק בגלל פרמטר "גזעני" זה ? , זהו ? , המוצא הגיאוגרפי של היהודים בארץ , הוא מה שמשפיע על אופיים ודיעותיהם ?. מה זה , אם לא גזענות" לשמה , אדון אורי ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לא הבנת כמובן
  יאיר4   18/06/21 12:31
ניסית פעם להחליוף דור מייסדים בסטארט-אפ?
כתוב תגובה ל- יאיר4
8
מגיב ותיק כל הכבוד
  רוביק   18/06/21 10:09
חשפת יפה את פרצופה הדוחה של השמאלנית
כתוב תגובה ל- רוביק
9
כמה נמוך-רבקה ושלמה המגיב
  שךשך   18/06/21 12:36
הלכה זרזירה אצל עורב. שלמה המגיב כותב על גבול המופרעות הנפשית. הזדהות איתו- בושה. תגידי לי עם מי את מזדהה ואדע מי את. פסיכוזת רק לא ביבי ושנאת עדות המזרח אצלך לא ניתנת לריפוי.
כתוב תגובה ל- שךשך
טול קורה מבין עיניך. חסיד שוטה
  רבקה שפק ליסק   19/06/21 17:13
אתה חסיד שוטה. אינך מכיר אותי אבל, אתה קובע שאני שונאת מזרחיים. מה לעשות שיש לי נין מזרחי ואני אוהבת אותו מאוד. ואתה אדיוט שנדבק מהשנאה בין חל'קי העם שמטבח ביבי למטרותיו האישיות.
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
10
רבקה ליסק שרלטנית/גזענית ידועה
  גרמני נאור   18/06/21 15:24
רבקה ליסק, ידועה מכבר ככזו שעקב גזענותה היא אינה בוחלת בהמצאית עובדות שיקריות ובשכתוב ההיסטוריה. לדוגמא: בגזענותה הרבה היא מנסה להמציא נתונים חדשים והיסטוריה חדשה לגבי גירוש יהודי ספרד. הרי ידוע לגזענית זו שאפילו פרופ' בנציון נתניהו, אביו של בנימין נתניהו כבר הוכיח וכתב ספרים רבים שאפילו שרלטנית כמותה היתה נוכחת שרוב יהודי גירוש ספרד היגרו למרוקו והיו קהילות יהודיות בטמג'יר, טטואן, סאליי, מלילה, סאוטה.וכו'. לכן המרוקאים הם הספרדים האמיתיים. שקרנית ושרלטנית עלובה. ח"כ דויד אמסלם צודק לחלוטין, מי שמכונים בישראל בטעות "אשכנזים" הם ברובם הגדול אוסטי-יודן, כלאמר מזרח אירופאים מפולין, רוסיה וכו'. שהגיעו חסרי השכלה וחסרי כל לארץ ישראל וניצלו לרעה את החמלה והסיוע שקיבלו מהקהילות הספרדיות בארץ, מהישוב הישן. ורבקה-ליסק כיאה לכל שרלטנית וגזענית בזויה משתמשת בפצצת ה"אנטישמיות" , שתדע רבקה-ליסק אם יש שנאה כלפי האוסט-יודן, הם אלה שבהתנהלותם ושקריהם גרמו לכך.
כתוב תגובה ל- גרמני נאור
גרמני נאור עם לשון שוק
  רבקה שפק ליסק   18/06/21 23:59
כל מה שכתבתי על מגורשי ספרד מבוסס על מחקרים. מאז ימי אביו של ביבי פורסמו מחקרים חדשים .כמו כן, היסטוריונים חלוקים בדעותיהם בנושאים שונים וזה לגיטימי ואתה בושה לעם ישראל. אתה מיושן במידע שלך וגם גס רוח, חסר תרבות. התנהגות שוק. תתבייש
כתוב תגובה ל- רבקה שפק ליסק
11
ליואב יצחק (יועבר גם במייל)
  מגיב מנוי לשעבר   18/06/21 18:04
הייתי מנוי, ואני קורא את האתר משנת 2002. מכיוון שהיה אתר מאוזן ואמין. בשנתיים האחרונות קורה משהו מוזר באתר. השתלטות עויינת של איתמר לווין עם מאמרים נגד הליכוד, נתניהו, והתגזענות על שרים מזרחים. באתר גם מסוננות מצד אחד תגובות מנוסחות שנועדו לאזן התקפות גזעניות נגד מזרחים, ומנגד לא מסוננות תגובות גזעניות להחליא נגד מזרחים. אנא ממך, למען הגילוי הנאות שמהווה דרישה שלך מאחרים עדכן את הקוראים: האם האתר עבר ל"בעלות" אחרת? האם האתר זוכה לתמיכה כספית לתמיכה כספית המותנית בכך שישמש במה לאיתמר לווין? לאחר תשובתך אני מבטיח חידוש המנוי שלי ושל שניים נוספים. שבת שלום.
כתוב תגובה ל- מגיב מנוי לשעבר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il