|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
חובת אכיפת חיסון
מאת: אפרים הלפרין  |  13/08/2021
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
נסחפת
  באום   13/08/21 12:52
טרנד בא וטרנד הולך והיום אנחנו מכסחים ויורדים על הלא מתחסנים שהרי מישהו חייב להיות אשם. לא בג"צ למשל שאסר על סגירת נתב"ג למען הדמוקרטיה,לא שרת התחבורה שאסרה על עצירת הרכבות מנתב"ג בגלל הדמוקרטיה,לא בנט שגילה אימפוטנטיות כבר מתחילת פרוץ הדלתא,לא חברי הקבינט שהמגפה מעניינת להם את הישבן, לא משרד הבריאות שנותן לנו נתונים מזויפים כי מישהו שיחד את מנהלי בתי החולים, מי שאשם אלה סרבני החיסונים,הכי קל הכי פשוט.ובכלל,קצת פרופורציות,הרי אנשים לא נופלים ברחובות ואמבולנסים לא צופרים יומם ולילה ואם הם כבר צופרים הרי שהם ממהרים לתאונת דרכים כזו או אחרת ואגב,את הכבישים לא סוגרים וגם מלחמות עדיין פורצות למרות העומס בבתי החולים.אז עכשיו באים ורוצים לקחת את אחריות האדם על גופו שלו עצמו ומפה עד לדיקטטורה של הרפואה המרחק הוא קצר. לא רק שהמשפטנים השתלטו על חיינו עכשיו גם הרופאים ינהלו את חיינו,ואללה. גם ההשמנה זו מגפה שגובה עוד יותר קורבנות מהקורונה,אז מה,תאסור על אנשים לאכול את מה שהם אוהבים?תאסור על אנשים לעשן? תכריח אנשים לקחת תרופות ? תכריח אנשים להיבדק כל חודש כדי לממן את המחקרים שפקודת בריאות הציבור טוענת שיום אחד הם יצילו את חיינו? מה זה השטויות האלה? ואנשים מתו משפעת במיליונים כל שנה ,אז מה,הכריחו אנשים להתחסן?הרי הרפואה עושה מיליארדים גם בלי להכריח אז עכשיו היא תעשה מיליארדי מיליארדים וידחפו לנו תרופות מכל הכיוונים כי מישהו פעם כתב את פקודת בריאות הציבור שעם קצת ניסוחים מפולפלים אפשר להכניס לתוכה גם אגזמות בכפות הרגליים או שפשפת צה"לית סטנדרטית. לכדור שלג יש את הדינמיקה שלו ודחיפה קלה עלולה להביא לתוצאות הרות אסון,כך שלפני שאתה דוחף, תחשוב טוב כי עולם הרפואה כבודו במקומו מונח אבל תמים הוא לא,קח את זה בחשבון. הפאניקה אמרו חכמים היא אם כל חטאת וכאלה הלוקים בה לא חסרים מסתבר בארצנו הקטנטונת.אז נא להרגע.
כתוב תגובה ל- באום
פיקששת הפעם
  ה.א   13/08/21 15:45
פיקששת הפעם אחי, ניסיתי לענות לעיל על כמה נקודות: א) האם למן דהו יש סמכות בישראל לכפות חיסונים במגפה ב) אם כן מיהו אותו גורם ומהם הכלים שלו ג) מה מנעד שיקול הדעת שלו ד) מה מנעד שיקול הדעת של אחרים. ובכן א) ניתן לאכוף חיסונים במגפה בישראל במאסר או קנס ב) הגורם המוסמך על פי חוק הוא הצמרת הקצועית של משרד הבריאות ג) מנעד שיקול הדעת שלהם הוא רחב אך הלכות של בית המשפט העליון מצמצמות אותו מאד, לכיוון של אכיפת חיסונים ד) רק בית משפט מוסמך לאיין את ההחלטות האלה של הצמרת המקצועית של משרד הבריאות (לא ראש ממשלה, לא שר בריאות, לא יועמ"ש לממשלה). חובה לזכור שאנשים שאינם מתחסנים נתפסים, לפחות על ידי משרד הבריאות, בפצצה מדבקת, ולכן נכון לאכוף עליהם התחסנות על פי החוק, כי בהתנהגותם הם מהווים סכנה לציבור. (ממש כפי שאוכפים איסור עישון במקומות ציבוריים וכיוצא באלה אכיפות בשל פגיעה בכלל, אפילו על חשבון זכויות הפרט.)
כתוב תגובה ל- ה.א
"פיקששת הפעם" ואני רואה זאת
  באום   13/08/21 21:05
כמחמאה כי זה אומר שבדרך כלל אני לא מפקשש על פי דעתך לעומת שלמה המגיב שטוען שאני פיקשוש אחד גדול.כמובן שאני סולח לו כי הוא תמיד מאחל לי "שתיהיה לי בריא" ואיך אומרים,העיקר הבריאות.אבל לנושא העיקרי שלשמו התכנסנו אתה לא מתייחס וזה כדור השלג שיוביל לדיקטטורה של הרפואה ובדמיוני אני כבר רואה את רופאת המשפחה בישוב הקטן בו אני גר שולחת בריונים לאזוק אותי כדי שהיא תוכל להכניס לי זריקה בתחת כי זה מה שציוו עליה ממשרד הבריאות.הגזמתי אתה אומר?אז תחשוב שוב.הגבלת עישון במקום סגור זה משהו אחר לגמרי והגבלות על לא מתחסנים כבר קיימות וזה בסדר,אבל אכיפת חיסון כמוה כאיסור עישון גורף ואם אתה רוצה להגיע לשם,אתה כבר יכול לנעול את המגפיים השחורות ולנקוש בעקבים.זה שהלא מתחסנים מהווים פצצה מתקתקת מזכיר לי את ההתחממות הגלובלית,המדע לא הוכיח לא את זה ולא את זה וקמפיינים תקשורתיים הפסיקו להרשים אותי או שבעצם מעולם לא התחילו.אז איך אומר שלמה המגיב,העיקר הבריאות אבל איך מגיעים לשם הדעות חלוקות וטוב שכך.אי אפשר להשאיר הכל ל"עליון" כי זה יוצר התבהמות של חברה שמרשה לעצמה לא לחשוב כי העליון יפתור את הכל.חלק מנפילת השמאל והפארסה שאנחנו רואים היום זה כתוצאה ממחנה שלם שהפסיק לחשוב וסמך על העליון שיסדיר עבורו את העניינים.אז אל תהפוך את הרופאים לחדלי אישים כמו השמאל שירוצו לעליון כל שני וחמישי כי חדלי אישים יפשלו אחר כך גם בחדרי הניתוח.
כתוב תגובה ל- באום
"אחריות על גופו של אדם" ,באום?
  שלמה המגיב   13/08/21 17:22
1) " רוצים לקחת את אחריות האדם על גופו" - והאמת הינה שרוצים לקחת את היכולת של אדם לגרום לאחרים (!) , במרחב הציבורי להידבק ולחלות וגם למות ממחלה מסוכנת. 2) "השמנה" הרי מסכנת רק את האדם המשמין ( "אחריות על גופו" ) ולא את סביבתו , וזו דוגמא אווילית להציג כדי לשכנע שאסור לכפות חיסונים , ולסתור את התובנות של הלפרין. 3) "איסור עישון" במרחב הציבורי , הינה דוקא הוכחה לחזק את התובנה של הלפרין , שניתן להגביל ולכפות על אזרחים , התנהלות במרחב הציבורי , כדי לא להזיק "בריאותית" לאחרים . נו , על פי "הראש" של באום , הרי גם אסור למנוע שימוש בסמים קלים , לדוגמא , כי הרי "לוקחים מהאדם את האחריות על גופו " , הלא כן ?. נ.ב. אין שום מניעה בחוק , להתקין תקנות שימנעו מאדם שמסרב להתחסן , להסתובב במקומות הומי אנשים ( מוסדות חינוך , קניונים , סופרמרקטים , חתונות , מקומות עבודה עם ציבור וכיוצ"ב ) , ואם הוא לא רוצה שאחרים "יקחו אחריות על גופו " , אז שישב בבית ואף אחד לא יכפה עליו חיסונים ואף אחד לא "יקח לו את האחריות על גופו". תהיה לי בריא אדון באום , ממש הפתעת אותי בתגובתך "המוזרה" וכדאי "שתספור עד עשר" לפני שאתה מגיב ברדידות כזאת. דרך אגב , גם זילזול של אדם בבריאותו שלו ( "אחריות על גופו" ), גורמת לנזק לאחרים , באשר הטיפול הרפואי בו , אם יחלה , הינו על חשבון הציבור ( "חוק הבריאות הממלכתית " ) , וגם "סתימת" בתי חולים , ע"י חולים שלא חוסנו ונדבקו במחלות , פוגעת בכלל הציבור , הלא כן ? . טוב , ומה שחשוב לפילוסוף בגרוש , אדון באום , זה שאסור לקחת מהאדם "את האחריות על גופו" , עלאק.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
2
הקורונה - מזימה של הגלובליסטים
  חשדנית   14/08/21 18:36
בדיוק כפי שה'אביב הערבי' היה מזימה שלהם. מי שלא רואה את זה פשוט עיוור. הקורונה היא עוד גל שטני אחד בתכניות שלהם, שיתאדה בסופו של דבר בדיוק כמו שהאביב הערבי התאדה - וזה יקרה ברגע שהאנשים יתעוררו ויבינו ויתחילו להילחם בחזרה. האביב הערבי נגמר ברגע שסיסי במצרים ופוטין בסוריה החליטו שהם יעצרו את המשחק הזה וזרקו את הגלובליסטים לכל הרוחות ביחד עם התכנית שלהם להשליט את האחים המוסלמים על כל העולם הערבי. זוכרים מה קרה לאנשים במגדל בבל שרצו להגיע לשמים ולשלוט משם על כל העולם במקום אלוהים? אז על אותו משקל. וזה מה שקרה לאנשים כאלה שצצו ונפלו לאורך כל ההיסטוריה (בדור שלנו-היטלר מנגלה ושותפיהם הגלובליסטים) ועל זה כבר נאמר: אֵיךְ נָפַלְתָּ מִשָּׁמַיִם / הֵילֵל בֶּן שָׁחַר נִגְדַּעְתָּ לָאָרֶץ / חוֹלֵשׁ עַל גּוֹיִם. וְאַתָּה אָמַרְתָּ בִלְבָבְךָ / הַשָּׁמַיִם אֶעֱלֶה מִמַּעַל לְכוֹכְבֵי אֵל / אָרִים כִּסְאִי וְאֵשֵׁב בְּהַר מוֹעֵד / בְּיַרְכְּתֵי צָפוֹן. אֶעֱלֶה עַל בָּמֳתֵי עָב / אֶדַּמֶּה לְעֶלְיוֹן. אַךְ אֶל שְׁאוֹל תּוּרָד / אֶל יַרְכְּתֵי בוֹר.
כתוב תגובה ל- חשדנית
חיסון בוסטר כבר קיבלת?
  ה.א   14/08/21 21:35
כתוב תגובה ל- ה.א
פחח..
  חשדנית   14/08/21 22:58
כתוב תגובה ל- חשדנית
הגלובליסטים והטאליבן
  חשדנית   14/08/21 21:37
תזכרו שקראתם את זה אצלי לראשונה !! הגלובליסטים והטאליבן כרתו ברית! אחרי שהאחים המוסלמים לא הצליחו להשלים את התכנית של הגלובליסטים שנקראה בציניות 'האביב הערבי', הגלובליסטים מצאו להם בן ברית חדש - הטאליבן. זאת הסיבה שהאמריקקים מאפשרים לטאליבן לכבוש את כל אפגניסטאן, ומפקירים את כל הסייענים שלהם שם בלי שום נקיפות מצפון. התכנית של הגלובליסטים היא שהטאליבן ישתלט על השלטון באפגניסטאן ומשם ימשיכו להשתלט על כל המשטרים הסונים בעולם הערבי, בעזרתם של האמריקקים. בתמורה - האמריקקים אמורים לקבל את השליטה על מקורות הנפט והגז. המטרה של ארה"ב היא להתגונן באמצעות נשק הנפט והגז מפני הכוח העולמי החדש - סין. סין תהיה המעצמה העולמית החדשה ברגע שהאמריקקים יפלו והאמריקקים הגלובליסטים יודעים את זה טוב מאוד ומנסים להתגונן באמצעות בני ברית חדשים (אחרי שהצבא שלהם כשל לאורך כל הדרך בכל המקומות בהן התערב-מוויטנאם ועד עיראק ואחרי שבני הברית הקודמים שלהם-האחים המוסלמים ודאע"ש, הכזיבו)...והנה הצפי שלי: סין פועלת להפיל את הדולר כמטבע הראשי בסחר הבינלאומי ובמקומו להעלות את המטבע הסיני רנמינבי. ברגע שהדולר יפול ויפסיק להיות המטבע הבינלאומי - ארה"ב תיפול מיד כמו באפקט הדומינו. את זה האמריקאים מנסים למנוע באמצעות הנשק האולטימטיבי - שליטה על מקורות האנרגיה. סין נחשבת לאזור התעשיה של העולם והתעשיה שלה פועלת באמצעות הנפט. ברגע שלא יהיה לה נפט סין תיפול ביחד אתו. אין פלא שהאמריקקים עודדו מאוד את הסחר עם סין, אפילו על חשבון בתי החרושת שלהם - הם רצו שסין תתמכר לתעשיה-ומכאן לנפט, וכך יהיה קל יותר להפיל אותה. הבעיה - האמריקקים עדיין לא הצליחו להשיג שליטה על מקורות האנרגיה-נפט וגז, למרות כל התכניות שלהם (מהאביב הערבי ועד קו צינור הנפט/גז אסיה-אירופה שעובר דרך ישראל), והם מנסים לחדש את השליטה באמצעות הברית עם הטאליבן. בקיצור, הסיסמא החדשה של הגלובליסטים היא דאע"ש מת יחי הטאליבן!!!
כתוב תגובה ל- חשדנית
השותפים הגלובליסטים של היטלר
  חשדנית   14/08/21 21:53
4 ראשי התאגידים הגדולים ביותר בארצות הברית קיבלו מהיטלר את עיטור הכבוד הגבוה ביותר ברייך הגרמני לאות תודה על עזרתם ותמיכתם הכספית והאידיאולוגית בתורת הגזע הגרמנית: ג'יימס ד. מוני, סגן נשיא GM ג'נרל מוטורס, תומס ווטסון, נשיא IBM שסיפקה לנאצים את מנגנון המיחשוב של מפעל ההשמדה באושוויץ, והאנטישמים הידועים הנרי פורד, הבעלים והמייסד של פורד מוטורס ועוזרו האישי ארנסט ג'. ליבולד. ממשיכיהם האידיאולוגיים מארה"ב ממשיכים לקדם את תורת הגזע, ביניהם ביל גייטס ושות' שהינדסו את וירוס הקורונה במעבדות שלהם...על תמיכתו של ביל גייטס בתורת הגזע (אאוגניקה) קראו כאן: bg-bg.facebook.com/
כתוב תגובה ל- חשדנית
ואת הכדור הכחול לקחת כבר?
  ה.א   15/08/21 08:04
כתוב תגובה ל- ה.א
נשמה, צודקת. הכל פייק שמאלני.
  הנשיא טארמפ   17/08/21 15:41
כתוב תגובה ל- הנשיא טארמפ
3
נסחפת,אתה לא יכול לחסן בכפייה.
  בני בנקר   16/08/21 17:13
עדיף לנקוט בצעדים להגנת ציבור המחוסנים,צעדים שניתן לאכוף כמו: מניעת עליית לא מחוסנים למטוסים,מניעת כניסתם לקניונים,מניעת כניסתם למופעים ושמחות באולמות,מניעת כניסתם לבתי כנסת,מסגדים וכנסיות,מניעת כניסתם למקום עבודה ועוד. חשוב לבצע אכיפה. מקום שיתפס שאיפשר כניסת לא מחוסנים יסגר לחודש וכדומה.
כתוב תגובה ל- בני בנקר
אכיפת חיסון בקנס או מאסר על פי
  א.ה   16/08/21 21:37
אכיפת חיסון בקנס או מאסר על פי החוק. מי ששאומר שאי אפשר הוא או מכחיש קורונה או בטלן.
כתוב תגובה ל- א.ה
4
לע"ד א-ה צודק וצריך להוסיף -
  חוקר ותיק   18/08/21 09:22
צריך להוסיף נקודה חשובה שתחזק את הנאמר ואומר אותה בתמצתיות: עצם הימצאותה של קבוצה לא קטנה של סרבני חיסון, מגדילה את סכנת היווצרותם של וריאנטים נוספים ומסוכנים יותר !!!
כתוב תגובה ל- חוקר ותיק
5
אני רק שאלה
  עודד הנודד   9/09/21 23:51
מבלי להכנס להיבטים הפילוסופים אני רק שאלה.אם ה"חיסון"כל כך יעיל אז למה למעלה מ 50% של החולים והמדביקים הם עם 2-3 מנות חיסון
כתוב תגובה ל- עודד הנודד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il