s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
דברי הספד עם הבאתה למנוחות של המשוררת דלית בת אדם    שירתה הזכה של דלית בת אדם ידעה לשבות לבבות, שירה שהלכה במסלול השיבה המאוחרת, שיבה למחוזות ילדותה, למחוזות הקסם של ימי האתמול
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ממשלה כושלת עולה להשמצות
מאת: יואב יצחק  |  25/09/2021
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אוי לנו מממשלת המחדל הרב תחומי
  א. וינשטיין   25/09/21 11:16
כתוב תגובה ל- א. וינשטיין
2
אלרועי מול ערד המלוקק
  חרגול   25/09/21 11:23
מה הפלא שזו תמונת המצב , שר הבריאות עסוק בקידום יתרונות לבני מינו . הקורונה לא בדיוק מענינת את ״הפייגעלה ״ . מענין שבעת ראיונות בטלביזיה רואים את האפסים העיתונאים מתווכחים בנושא כשאין להם מושג ברפואה ,ביולוגיה, נהלים או תחום רפואי אחר . אחד מאותם מלוקקי תקשורת התווכח עם הגברת אלרועי ואני שומע ולא מאמין , עגל כזה מאכלס את התקשורת ומתווכח בתחום עם ד״ר אלרועי שאחראית על התחום ומנסה להראות שהוא יודע על ההתנהלות טוב ממנה . איזה טיפוסים ממלאים את ערוץ הזבל .
כתוב תגובה ל- חרגול
פתרון פשוט-לא לערוצים 11,12,13
  שיפון   28/09/21 14:18
אלא אם את/ה מזוכיסט/ית. די לתשקורת הלא אמינה, מסיתה ומסיטה.
כתוב תגובה ל- שיפון
3
כתבה חשובה!
  וורד   25/09/21 11:49
אכן, עיתונאים אמיתיים (שאינם שופרות) צריכים להביע את דעתם כדי לאזן את "דעות" מלחכי הפינכה.
כתוב תגובה ל- וורד
4
בינטו אותנו וכעת מבנטים
  שיפון   25/09/21 11:50
לא מאמין למילה כתובה מ"טעם" השלטונות. דיווח חולים ומתים נעשה בצורה פראבדאית. מהססים בדיווח לרוב דיווח לא אמת. יש מעל 2500 חולים קשים עם חמצן בבית. הם לא נספרים. R הנקבע לפי מאומתים חדשים לא אמין. המונים לא נבדקים מאחר וחיכו שעות במתחמי הבדיקות והתייאשו. יש הרבה בדיקות בית בידודי בית לא מוצהרים. בקצור המלך עירום ומפחדים להגיד. כל מי שמוציא מילה עם עובדות סותמים לו הפה עם "מסית" "אצל ביבי היה יותר גרוע".
כתוב תגובה ל- שיפון
5
מה אתם עושים ???
  נפתליון בנטפרטה..   25/09/21 11:52
כתוב תגובה ל- נפתליון בנטפרטה..
6
ניתן לסכם בצורה קלה וברורה
  בני בנקר   25/09/21 12:47
את ההבדל בטיפול במגיפה בין ממשלות נתניהו וממשלת המחדל של בניטו, ד"ר יהיר, גידון והנוכל המולדבי, שנכנסו למנזר השתקנים בנושא המגיפה, כדי שהכישלון החרוץ לא ידבק אליהם: ממשלות נתניהו נלחמו במגיפה כשהמטרה העיקרית היא להציל חיי אדם ולא חשוב כמה שהסגרים יעלו. ממשלת המחדל והזדון בראשות בניטו וד"ר יהיר נלחמת במטרה העיקרית, הסגרים ולא חשוב מבחינתה כמה ימותו מהקורונה, כי אפשר להגדירם ביצירתיות של השקדיה כ"קורבנות ההכלה".
כתוב תגובה ל- בני בנקר
7
אנחנו אשמים אני, אתה, רוב העם
  שיפון   25/09/21 13:25
העם בישראל - מדינה בהפרעה חושב שכאן שוויץ. בבחירות לפני אוסלו כל הימניים שהיו יותר מהימין הביאו את רבין ופר לשלטון. אלפי קורבנות שלום, פחד בתחבורה הציבורית מסעדות ובחיים בכלל. אותו דבר קרה ב 4 מערכות בחירות הזויות מאין כמותן. בג"ץ, רועץ משפטי, פרקליטות בגיבוי וסיוע תקשורת שלכאורה יש לה קשר עם גורמים שמטרתם להפוך את ישראל למדינת לא-יהודית. לכאורה, הקרן לישראל החדשה ובוגרי קרן וכסנר נמצאים בכל עמדה אסטרטגית. אהוד ברק קיבל מלגת מחקר (שלא פורסם) פוגלמן שופט בג"ץ, כוכבי-רמטכ"ל, ראש השב"כ הבא, אנשי פרקליטות קציני משטרה בכירים. חלק מהמינויים היו לכאורה בזכות התעודה מהרוארד-קרן וכסנר.נטל ההוכחה עליהם שהם פועלים ביושר ללא האג'נדה הברורה של המרצה הנודע פרופסור רונאלד (רון) חפץ. לכאורה, ההתמקדות של תכנית וקסנר בפקידים בלתי נבחרים חושפת את הטקטיקה המתוחכמת והחתרנית של המוסד הזה: לעקוף את ההכרעה הדמוקרטית של הציבור בישראל, באמצעות שטיפת מוח וטובות הנאה הגובלות לכאורה בשוחד לדמויות מרכזיות בצמתים חשובים של המנגנון הממשלתי.
כתוב תגובה ל- שיפון
8
##תשומת ליבכם/ן :::
  עוד סתם אזרח   25/09/21 16:55
לצופים ולצופות שלום רב אבקש את תשומת ליבכם/ן, #### כאם ואי הסכמתכם/ן :::: להעיר לדבריי #### {אם ומיותר: וטוב שיש דיון פתוח והוגן שאת זה מאפשר}. זה כבר מוכח ועזר(רבות) למי שבשלב חשיפה לנגיף גם למי שבכניסה לשלב תחלואה-ומצוקה: באצבע(אפשר הקטנה) מזליפים ##מידתי## נוזל-אלכוהול-רפואי : ומורחים הנוזל בפתחי האף: ונושמים לאט רגיש ויסודי. לא להתפלא אם ונזלת/שיעולים בזמן הקרוב פוסקים. ואם לאחר כ- 10-30 דקות חוזרים(במוחלש) חוזרים על הטיפול. מה זה בעצם עושה?: טיפול זה קוטל או גם מחליש נגיפים(במערכת הנשימה ועד לריאות), גם מחזק את הגוף להיתגבר ולחזק פיתרונו לנגיף. שימוש בתפוחי עץ/בתרכיזו ובמידתי, גם כהשהייתו וגירגורו בגרון : תורם הגם עוד ויותר. הרבה טוב ובריאות: ואם אכן טוב והולך ####: כמו גם ונא ברבים כבכלל ויותר להפיץ. {תשומת ליבכם ###: הופעה של נוזלת קלה יכולה להוות סימן להיחשפות לנגיף: זה סמיכות הזמן הטוב לטיפול, כולל הוצאת נוזלים מהפה והאף -לממחטה, גם ואפילו לשקית אטומה: כי ככל שאתם מפחיתים בנגיף, כך גם מקילים על גופכם להיתגבר עליו}. {לעניין המגיפה: בל ונטעה, הנגיף הוא הבעיה : ביחד ראוי ונכון , השבילים והדרך ... , יהיה קל יותר ולגבור} {###ברצון טוב והדדי ::: אם ויש?: בהגינות וביושר לבקר, כבאנושיות והדדית} {האמת היא ש: אם יהיה שיתוק/פגיעה כלכלית מתמשכת לא יהיו יתר במשאבים לאנוש ואדם שלהם צריך וחשוב לעזור וכמובן גם שיש להימנע ככל הניתן מפגיעה אנושה של הנגיף}. כהערכה על שלכם ושלכן על שבזה ותשומת הלב: ((כאם ויש)) ::: כמצפה להערותיכם/ן על הדברים . (((במודע: יש לי הגם ואחר, כלא מהסס לאמר את הבנתי לכם ולכן את הדברים))). (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
כובנוסף ולבדיקה :::
  עוד סתם אזרח   25/09/21 18:41
עוד עדות שקיבלתי: ## כלא וזכותי בכך כובזכות המעיד ####: כיש את זה לחקור לברר אצל הרופא :::: אם כבר בהליך המחלה (עד כה לא הייתי זאת שכותב במצב שכזה): ואם הטיפול ה-'אנטיביוטי' לא עוזר: טיפול ב'סטראואידים'-מסויימים, תיאר המעיד- יכול גם לעשות נפלאות. ### עדות שנשמעת אמינה בלב בטוב וחפץ להשמיע עצה טובה כולעזור, כויש ועם הרופאים לברר #### בברכה. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
עשה טובה וקח את הכדורים...
  מבין עניין   25/09/21 19:51
כתוב תגובה ל- מבין עניין
חן (?)
  חן ותודה   25/09/21 23:02
גם בגילי, האמת שמאוכזב מעצמי ששכחתי עם כדורסל. ((כבודו רוצה לפרט, מה הכדורים שאצלו מוכרים בשימוש(?))
כתוב תגובה ל- חן ותודה
ואין לשקר/להשלות:
  עוד סתם אזרח   28/09/21 20:32
ואין לשקר/להשלות: {לעניין המוזכרים בכתבה, לא צפיתי בדופי מהותי בשניהם, נראה גם לא מעט ומהלחץ שבו נתונים, זאת התרשמותי הכללית, גם לא מכיר ולעומק: בשקיפות כבכנות}. {מישהו מקנא במקבלי ההחלטות?: מצד אחד פגיעה אנושה מהנגיף, מצד אחר פגיעה קשה במשאבים עלולה להוליד פגיעה אנושה למקרים שאחר: כל החלטה שמתקבלת יש לה השלכות רעות} {ואין להשלות: הירידה בנתונים המבהילים נראה גם בשל החגים כמישכם} בכנות: לא מקנא, וממש לא עצוב שלא מקבל החלטות בנושא, כבהמשך לזה: (כתחושת חובה): ##גם ולא אתחמק##}: כבתגובה הבאה. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
הן מענה לאתגר:::
  עוד סתם אזרח   2/10/21 19:11
הגם בשעה זאת: הן מענה לאתגר: כבחשיבות, הן לנושא, הן גם ונוגע בזאת. כבקישור: news1.co.il כבהקשר לביטחון האזרחים הערבים בישראל. כוביושר: ולא על חשבונם של הידידים ובני הברית. כובעת בו גם האזרחים הערבים יתמכו במדינת ישראל, כואמת: העם היהודי באלוקיו ולאורך היסטוריה גם קשה ומרה לא בגד: צדק היסטורי :: בוודאי שביטחון כל האזרחים בישראל, הפרנסה בהגינות וביושר, כולל של שנקראים ערבים ראוי וחשוב. כממשיך לכלל שכנים והאיזור כלכלל אנוש האדם והכלל: הבנה והשלמה כבוד הדת והדתות וערך הדעות. האם העם היהודי, לאורך היסטוריה, הגם ובקשיים על סף הנתפס(כאם ובכלל אפשר לתארם במילים), (גם לא שקר-בלתי נתפס) , באלוקיו ובגד ??? אז מה אם אם אם ואם ואומרים: שזה מהות האלוקים, שיבגוד בעמו ????? כמו ואין בעד שיבור של דתות, אלא ביושר בסיסי, ואת חשיבות והאמת שיש להסביר(כאת שארע כההשפעות כאת שהיה ידוע באותה התקופה), כלהבהיר ולסייג. באמת הישתדלות בהגינות כובאנושיות וביושר: הבנה והשלמה כבוד הדת והדתות וערך הדעות. גם לא והמצאה שלי הגם עוד סתם אזרח זאת שכותב: כאין מוסרית להכתיב לאחר מה שאין אתה יכול לעצמך עקרונית להכתיב. כמו וגם: אין לשבר ואין לזלזל בכבוד הכלל ובזולת. בברכה. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
##כאם ומיותר ###:
  עוד סתם אזרח   28/09/21 20:48
כאם ומיותר, כבאחריות כואמת: החיסון מפחית משמעותית ומוכח, מפחית משמעותית אפשרות להיתחלות קשה כתוצאה מהידבקות בנגיף. הרבה טוב ובריאות, בברכה. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
9
מפייאניקים חדשים
  אזרח   25/09/21 18:08
בנט - לפיד - שקד חבורת המחורבט, הם מפייאניקים החדשים מודל 2021
כתוב תגובה ל- אזרח
10
## תשומת ליבכם/ן בשנית ###
  עוד סתם אזרח   25/09/21 23:31
#### כאם ואי הסכמתכם/ן :::: להעיר לדבריי #### ::: זה כבר מוכח ועזר(רבות) למי שבשלב חשיפה לנגיף גם למי שבכניסה לשלב תחלואה-ומצוקה: באצבע(אפשר הקטנה) מזליפים ##מידתי## נוזל-אלכוהול-רפואי : ומורחים הנוזל בפתחי האף: ונושמים לאט רגיש ויסודי. לא להתפלא אם ונזלת/שיעולים בזמן הקרוב פוסקים. ואם לאחר כ- 10-30 דקות חוזרים(במוחלש) חוזרים על הטיפול. מה זה בעצם עושה?: טיפול זה קוטל או גם מחליש נגיפים(במערכת הנשימה ועד לריאות), גם מחזק את הגוף להיתגבר ולחזק פיתרונו לנגיף. שימוש בתפוחי עץ/בתרכיזו ובמידתי, גם כהשהייתו וגירגורו בגרון : תורם הגם עוד ויותר. הרבה טוב ובריאות: ואם אכן טוב והולך ####: כמו גם ונא ברבים כבכלל ויותר להפיץ. {תשומת ליבכם ###: הופעה של נוזלת קלה יכולה להוות סימן להיחשפות לנגיף: זה סמיכות הזמן הטוב לטיפול, כולל הוצאת נוזלים מהפה והאף -לממחטה, גם ואפילו לשקית אטומה: כי ככל שאתם מפחיתים בנגיף, כך גם מקילים על גופכם להיתגבר עליו}. {מבקש את תשומת ליבכם/ן בשנית, הדברים יתכן חשובים. גם מקצר: כי הבנתי את מהות ההערות הקודמות, כבהנחה שלא מתוך הענות לדרישות/הנחיות הכניסה של גוגל חדשות}. (789238).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
11
הסיפור הכלכלי של הקורונה
  חשדנית   28/09/21 17:00
ארצות הברית חיסלה במשך כמאה השנה את כל התעשיות המניבות והיצרניות שלה, מתעשיית הפלדה ועד תעשיית המכוניות והטקסטיל, כדי להתמרכז ב-4 תעשיות בלבד: תעשיית הנשק, תעשיית התרופות, תעשיית הסייבר ו'תעשיית המניות'. בשביל להרוויח מהתעשיות האלה ארה"ב מנסה - ומצליחה - להמריץ את הביקוש באופן מלאכותי. היא מייצרת ומעודדת מלחמות חדשות כדי למכור עוד ועוד נשק הגנתי והתקפי (עיין ערך 'האביב הערבי' והגרעין האיראני), מייצרת מגיפות חדשות כדי שתוכל למכור עוד ועוד תרופות וחיסונים (ע"ע הקורונה), ממריצה את תעשיית המחשבים שלה כדי ליצור מערכות עיקוב והגנה ממעקבים (עיין ערך NSA) בקנה מידה גלובאלי, ומנפחת את שווי המניות בבורסה האמריקאית באופן מלאכותי, מניות שאין אחריהן הרבה תעשייה אלא הרבה מאוד אוויר (ע"ע ההרחבות הכמותיות של הפדרל ריזרב שהולכות ברובן הגדול לקניית מניות ולא לייצור)...ישראל הולכת בעקבות ארה"ב ומחסלת את היצור שלה (ע"ע חקלאות) כדי להתרכז במכירת נשק, סייבר וקנאביס...על הבעיות בשיטה הזאת בפעם הבאה (דוגמית: יצירת 2 מעמדות של עליונים ועבדים וביטול מעמד הביניים דוגמא אחת, תלות אדירה של המדינה בייבוא - החל ממזון וכלה בביגוד)
כתוב תגובה ל- חשדנית
12
## גם ולא אתחמק###:
  עוד סתם אזרח   28/09/21 20:39
הגם ועוד סתם אזרח, כוזכותכם הכל שיותר לדייק כלתקן: {אם בהמשך עולה מעל 6.5%-7.0 שיעור החולים מהנבדקים, רק ממשיך ועולה מספר החולים במצב קשה: נורות אדומות}. {חופשות בחו"ל בזמנים שכאלו: בסופו של דבר תעלה הרבה יותר בבריאות ובכסף: חופשות, כבעיקר בזמנים שכאלו: טוב ועדיף בישראל, כלחץ אם וחינם מחירים מופרזים}. {הקפדה על עטיית מסכות(בעיקר בצפיפות/מקום ציבורי) : גם שלא הכי נח, הקפדה על בריאותכם, גם שבעיקר ולא הכי נח: התרומה והנתינה האישית שלכם/ן לשלום הכלל}. {המלצתי (היתה ונשארה): להיתחסן כבעובדה שאין נזק בריאותי בעצם החיסון}. {להקצות/לפטר לא מיתחסנים?: יש דרכים אנושיות אחרות טובות: כבמוסכם: היה ונמצא חולה ומיתרשל כבמקום מסכן הציבור?: הקנס פי כמה וכמה, האמת שגם נכון לכאלו שהתחסנו וחלו כאם ואם ואם ברשלנות בהירה (מה עוד ובניצול) מסכנים את בריאות הציבור}. {דבר והיפוכו?: המלצתי להיתחסן, לא אכפת לי שכותב להיתחסן, כעד כה לא מיתחסן (העונש מקובל עלי: לא בילויים לא תו ירוק שמכונה גם לא ובטיח): שאחרת לא הייתי יכול להוכיח לכם עד כמה מסייעים ((ומצילים)) הדברים שמעל}. {אם ומיותר, הדברים מיועדים גם למיתחסנים, שגם עלולים לחלות, החיסון אכן תורם ועוזר, גם לא תעודת ביטוח} {פירסומכם את הדברים: דבר אצילי לטובת שלום הכלל, ### כבהחלט אם נמצא לנכון אפשר עליהם להעיר####}. ((789238)).
כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
13
שמאל ימין או הימין החדש
  סיירוס   3/10/21 13:27
מצער מאוד וקל להבחנה ,הגד לי במי אתה תומך ביבי או בנט כך התמיכה בדוקטור פרייס מתפלגת .ועכשיו לענין :זכותה להביע את דעתנ המקצועית בפורומים המתאימים ,בה נדרשת ומתבקשת הבעת עמדותיה .מכאן עד לצאת כל יום ולקדם את דעותיה המקצועיות למרות החלטות ממשלתיות הנוגדות את דעתה ,לא מקובלת באף מדינה .פקיד בכיר יתראיין רק בהרשאת השר להביע את דעת המשרד הממשלתי והחלטות הממשלה .באם קיים ניגוד דעות על הפקיד הבכיר להתפטר ,כפי שעשתה האחראית הקודמת .התנהגותה של פרייס נובע מחוסר הבנה יסודית על תפקידה בן המותר והאסור .הוקמה ועדה מייעצת לקורונה ,היא חייבת להביע את דעת הוועדה ,כך נהוג בכל המדינות .הפנדמיה לא מובנת במלואה גם למומחים בתחום ,כולם מגששים ומנסים למצוא פתרונות ,.לכל פיתרון יהיו מדענים חוקרים רופאים מפולגים כך גם הפוליטיקאים והציבור
כתוב תגובה ל- סיירוס
14
בעל כורחה לא בכל כורחה
  יאיר דקל   9/10/21 16:42
כתוב תגובה ל- יאיר דקל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il