s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
צבי גיל
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים    הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
בצלאל סמוטריץ'
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
יהונתן קלינגר
יהונתן קלינגר
משקיעי קריפטו שמעוניינים להשקיע כספים ולשמור עליהם מאובטחים, קונים ציוד אבטחה רציני, אבל בסופו של דבר נופלים בהונאות אנושיות שגורמות לכך שכל הטכנולוגיה שהושקעה לא תהיה שווה כלום
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
יש בנגב מקום לכולם
מאת: איתן קלינסקי  |  21/10/2021
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יש בנגב מקום לכולם.
  אתה צןדק   21/10/21 08:54
אתה צודק יש בנגב מקום לאחוזות של בודדים\ לקיבוצים , למושבים , לעיירות פיתוח וגם לשליש מתושבי הנגב הבידואים.
כתוב תגובה ל- אתה צןדק
2
מאחלת יום של בריאות טובה
  מאחלת יום נפלא   21/10/21 09:19
איתן קבל ברכה ממלבס ליום נפלא, ליום של בריאות . המשך ליצור . מלבס אוהבת אותך .
כתוב תגובה ל- מאחלת יום נפלא
3
הנגב הוא 60% משטח מדינת ישראל
  יש מקום לכולם   21/10/21 10:08
כמו שיש מקום לאחוזה של 100 דונם למשפחת יהודית אחת (ושיהיה כמה שיותר אחוזות כאלה ) כך יש מקום גם לכפר בידואי (ושיהיה כמה שיותר כפרים כאלה). כמו שהאחוזה מקבלת שירותי חשמל ומים כך שיקבל גם הכפר הבידואי. יש מקום לכולם בנגב.
כתוב תגובה ל- יש מקום לכולם
יחי ההבדל הקטן
  שלמה המגיב   21/10/21 13:59
את " האחוזות של 100 דונם למשפחה יהודית אחת " , ( נחלה חקלאית במושבים ) , נאלצים אזרחים לרכוש בכספם שלהם ובמחירים הכפולים משווי דירות ממוצע בבתי דירות בכרך העירוני , האם בדואים ירכשו בכספם נחלות חקלאיות בנגב , אם יוקצו להם על אדמות מדינה ?. האם בעלי "האחוזות של 100 דונם למשפחה יהודית אחת " , השתלטו באופן לא חוקי על אדמות המדינה , כדי להקים את "האחוזות" ( נחלות חקלאיות ) , או רכשו אותם במיטב כספם ? . נו , מה לא עושים כדי לטמטם את הקוראים ואפילו להסית כנגד החקלאים היהודים , כדי להצדיק את הפלישה של הבדואים לאדמות מדינה !. איזו השוואה אווילית ( נחלות חקלאיות במושבים , מול התנהלות הבדואים בנגב ) עושים , בין שתי סיטואציות שאינן קשורות בכלל. נו , בתגובה הבאה , ילינו מגיבים " מתלהבי" קלינסקי , על כך שאין אוטוסטרדה לכל מאהל בדואי בנגב , כמו שיש לדוגמא לתל אביבים שמתגוררים , לצידי נתיבי איילון וכיוצ"ב.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה המגיב
  נערה.   22/10/21 04:58
לשלמה המגיב שלום אני מברכת את יוזמת הגורמים המיישבים, שהקימו אחוזות של כמאה דונם לאחוזה בה גרה משפחה אחת או שתיים. לנגב שחלקו הארי שומם האחוזות האלו מבורכות וטוב עושים הגורמים המיישבים, שהם מעניקים את האחוזות תמורת דמי החכרה מאד נמוכים. טוב שליד ניצנה הקימו מספר מושבים, אמנם קטנים, והתשלום לשימוש בקרקע הוא נמוך מאד. כשם שאני מברכת את היוזמות והמאמצים ליישב את הנגב שהוא למעשה כ-60% משטחי המדינה ייטיבו לעשות הגורמים המיישבים אם ייתנו יותר תשומת לב ליותר משליש של תושבי הנגב, שהם יושבים בכפרים הבדואים. שלמה המגיב, כל גורם ממשלתי יודע בוודאות ש"ההשתלטות" הבדואים על הנגב היא נעה בין 4% ל-5% משטחי כל הנגב, כשמדובר באוכלוסייה שהיא מעל משליש של תושבי הנגב. מדובר באוכלוסייה שהוריהם והורי הוריהם גרו בנגב עוד טרם קום המדינה. לכן מגיע אותו יחס לשבט אל הוזיל כמו לקיבוץ שובל שהום לידו וזו דוגמא אחת. אשמח לנהל את הדיאלוג עם המגיב בלי שימוש במלות גידוף. לדעתי, אין הצדקה למצב הנוכחי בו חיים יותר משליש מתושבי הנגב.
כתוב תגובה ל- נערה.
לשלמה המגיב
  נערה.   22/10/21 04:59
לשלמה המגיב שלום אני מברכת את יוזמת הגורמים המיישבים, שהקימו אחוזות של כמאה דונם לאחוזה בה גרה משפחה אחת או שתיים. לנגב שחלקו הארי שומם האחוזות האלו מבורכות וטוב עושים הגורמים המיישבים, שהם מעניקים את האחוזות תמורת דמי החכרה מאד נמוכים. טוב שליד ניצנה הקימו מספר מושבים, אמנם קטנים, והתשלום לשימוש בקרקע הוא נמוך מאד. כשם שאני מברכת את היוזמות והמאמצים ליישב את הנגב שהוא למעשה כ-60% משטחי המדינה ייטיבו לעשות הגורמים המיישבים אם ייתנו יותר תשומת לב ליותר משליש של תושבי הנגב, שהם יושבים בכפרים הבדואים. שלמה המגיב, כל גורם ממשלתי יודע בוודאות ש"ההשתלטות" הבדואים על הנגב היא נעה בין 4% ל-5% משטחי כל הנגב, כשמדובר באוכלוסייה שהיא מעל משליש של תושבי הנגב. מדובר באוכלוסייה שהוריהם והורי הוריהם גרו בנגב עוד טרם קום המדינה. לכן מגיע אותו יחס לשבט אל הוזיל כמו לקיבוץ שובל שהום לידו וזו דוגמא אחת. אשמח לנהל את הדיאלוג עם המגיב בלי שימוש במלות גידוף. לדעתי, אין הצדקה למצב הנוכחי בו חיים יותר משליש מתושבי הנגב.
כתוב תגובה ל- נערה.
לשלמה המגיב
  נערה.   22/10/21 04:59
לשלמה המגיב שלום אני מברכת את יוזמת הגורמים המיישבים, שהקימו אחוזות של כמאה דונם לאחוזה בה גרה משפחה אחת או שתיים. לנגב שחלקו הארי שומם האחוזות האלו מבורכות וטוב עושים הגורמים המיישבים, שהם מעניקים את האחוזות תמורת דמי החכרה מאד נמוכים. טוב שליד ניצנה הקימו מספר מושבים, אמנם קטנים, והתשלום לשימוש בקרקע הוא נמוך מאד. כשם שאני מברכת את היוזמות והמאמצים ליישב את הנגב שהוא למעשה כ-60% משטחי המדינה ייטיבו לעשות הגורמים המיישבים אם ייתנו יותר תשומת לב ליותר משליש של תושבי הנגב, שהם יושבים בכפרים הבדואים. שלמה המגיב, כל גורם ממשלתי יודע בוודאות ש"ההשתלטות" הבדואים על הנגב היא נעה בין 4% ל-5% משטחי כל הנגב, כשמדובר באוכלוסייה שהיא מעל משליש של תושבי הנגב. מדובר באוכלוסייה שהוריהם והורי הוריהם גרו בנגב עוד טרם קום המדינה. לכן מגיע אותו יחס לשבט אל הוזיל כמו לקיבוץ שובל שהום לידו וזו דוגמא אחת. אשמח לנהל את הדיאלוג עם המגיב בלי שימוש במלות גידוף. לדעתי, אין הצדקה למצב הנוכחי בו חיים יותר משליש מתושבי הנגב.
כתוב תגובה ל- נערה.
לשלמה המגיב
  נערה.   22/10/21 04:59
לשלמה המגיב שלום אני מברכת את יוזמת הגורמים המיישבים, שהקימו אחוזות של כמאה דונם לאחוזה בה גרה משפחה אחת או שתיים. לנגב שחלקו הארי שומם האחוזות האלו מבורכות וטוב עושים הגורמים המיישבים, שהם מעניקים את האחוזות תמורת דמי החכרה מאד נמוכים. טוב שליד ניצנה הקימו מספר מושבים, אמנם קטנים, והתשלום לשימוש בקרקע הוא נמוך מאד. כשם שאני מברכת את היוזמות והמאמצים ליישב את הנגב שהוא למעשה כ-60% משטחי המדינה ייטיבו לעשות הגורמים המיישבים אם ייתנו יותר תשומת לב ליותר משליש של תושבי הנגב, שהם יושבים בכפרים הבדואים. שלמה המגיב, כל גורם ממשלתי יודע בוודאות ש"ההשתלטות" הבדואים על הנגב היא נעה בין 4% ל-5% משטחי כל הנגב, כשמדובר באוכלוסייה שהיא מעל משליש של תושבי הנגב. מדובר באוכלוסייה שהוריהם והורי הוריהם גרו בנגב עוד טרם קום המדינה. לכן מגיע אותו יחס לשבט אל הוזיל כמו לקיבוץ שובל שהום לידו וזו דוגמא אחת. אשמח לנהל את הדיאלוג עם המגיב בלי שימוש במלות גידוף. לדעתי, אין הצדקה למצב הנוכחי בו חיים יותר משליש מתושבי הנגב.
כתוב תגובה ל- נערה.
התייחסות לנערה
  שלמה המגיב   22/10/21 11:05
1) "דמי החכירה" לנחלות חקלאיות , אמנם "קטנים" , אך רכישת נחלות עולה הרבה כסף , וכמו שאף אחד לא נתן "במתנה" משקים חקלאים לכל דיכפין מהיהודים " אחוזות של מאה דונם , כך אין מקום "למתנות" כאלה לבדואים. 2) "תשומת הלב לשליש מתושבי הנגב" , ניתנה אף ניתנה ע"י המדינה , כאשר בנתה להם ריכוזים עירוניים ( תל שבע , רהט וכיוצ"ב ) , כדי שאזרחים במדינה מתוקנת , יחיו חיים נורמלים ( מים , חשמל , כבישים , תשתית , שירותי בריאות וכיוצ"ב ) , ולא יחיו בעוני , דלות וחוסר תשתיות מינימליות , בעת שמקימים אוהלים על כל גבעה , בתרבות חיים של ימי הביניים , כי קלינסקי סבור שזה "הטוב והיפה בתרבות ואורחות החיים". 3) על איזה "יחס" קיבלו קיבוצי הנגב , את מדברת ? , האם הבדואים הציעו , ו\או יסכימו , שיקימו להם "מושבים , קיבוצים חקלאים" , כתחליף להפסקת ההשתלטות הלא חוקית על אדמות המדינה ?. 4) "המצב הנוכחי בו חיים יותר משליש מתושבי הנגב " , נובע מתרבות החיים שלהם , שקלינסקי כה מתלהב ממנה , שזה של נוודים פרימיטיביים , ולא מתוך אילוצים , ומדינה מתוקנת ותרבותית , אינה אמורה להיכנע "למצב הנוכחי" , שכך חיים אזרחים שלה וכך מגדלים ילדים , גם אם קלינסקי המשורר מנסח התנהלות כזו בהתלהבות של משורר , שזה "הטוב והיפה שיש בתרבות ואורחות החיים" , ואם זה כל כך "טוב ויפה" , אז מדוע הוא לא מקים לו אוהל על איזה גבעה בנגב , ועוזב את ביתו בכרך העירוני בחולון ?, נו , סיסמאות שדופות של משורר , אינן תוכנית עבודה , גבירתי הנערה , הלא כן ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אוי פתי...
  מגיב ותיק   22/10/21 11:42
...שאינו מבחין כי הוא מתווכח עם הקלינסקי עצמו בשינוי שם...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לשלמה המגיב שבת שלום
  נערה   22/10/21 14:16
שלמה המגיב שבת שלום. נראה, שנישאר חלוקים בדעותינו. אני מאחלת לך שבת שלום. טוב שיש מגיב, שתגובותיו הן ענייניות ולא מתלהמות. נעים להישאר חלוקה על דעתו של אדם, שגם נעים לקרוא את אשר הוא כותב.
כתוב תגובה ל- נערה
אין ספק הוא אחד מ הל"ו צדיקי
  ב.ל   22/10/21 15:13
אם מישהוא היה צריך הוכחה לצביעותו המחליאה של גדול הנמושות והנתעב שבכותבים ימצא את קלינסקי המחליא איש או בעצם סתם נמושה מתחסדת חסר מצפון וחסר עמוד שידרה כך שאפילו לא ניתן להגדירו כרכיכה או חסר חוליות ,"יש מקום לכולם" הוא מכריז ומכשיר ומאשר כי אפילו שוד גזל וגביית דמי חסות בדווי בנגב הם דבר לגטימי גנבה ושוד חקלאים יהודים הם נורמה מקובלת בעניו אפילו הטרדות מיניות ליהודיות בלבד מקובל עליו .יש מקום לכוווולם צריך להבין אותם יש להם תרבות אחרת שמרשה להם לפלוש לגזול ולשדוד כמו שהיו נןהגים מימים ימימה כאשר חיו והתפרנסו משוד וגזל והם חוזרים לשורשים . ביגמיה ואלימות מבהילה נגד נשים רצח בכלל ורצח נשים זה תרבותי בעיניו נשים ערביות לא נחשבות בעניו ובכלל הבדוים הם שליש מתושבי הנגב ומותר להם הם הרי לא אזרחים נורמלים יש להם צרכים אחרים כמו לגור איפה שהם רוצים בלי לדפוק חשבון לשום שלטון הם מתחתנים עם כמה נשים שהם רוצים ומי יעצור בהם חוק וסדר זה עניין של יהודים יש מקום לכוווולם תשאלו את היהודים ביהודה ושומרון כמה מקום יש שם ליהודים אבל לקלינסקי לעולם אבל לעוווולם לא תשמעו מילת ביקורת אחת נגד החברה הבדוות בדרום ותנחשו למה
כתוב תגובה ל- ב.ל
ב.ל הסיקריקי
  ב.ל הסיקריקי   24/10/21 17:22
דמויות רוויות שנאה לכוחות השפויים בעם ישראל כבר הביאה להרס של חיים לאומיים בהיסטוריה הישראלית. ועכשיו הם מתכננים את קטילת מדינת ישראל היקרה לנו בהלעזה על רבין ומחמאות להסתה נגדו, הסתה שלחצה על ההדק, שרצח את רבין
כתוב תגובה ל- ב.ל הסיקריקי
4
נימוקים בנוסח קלינסקי
  שלמה המגיב   21/10/21 13:24
נו , "יש מקום לכולם" ( בנגב ) , מנמק קלינסקי את הצדקת ההשתלטות הבדואים בנגב על אדמות מדינה . וואלה , בנימוק "מבריק" כזה , אני מציע לחלק מתושבי הכרך העירוני בגוש דן , להשתלט על שטחים ירוקים בגוש דן , ולבנות שם את ביתם ללא היתר , כי גם להם מגיע לחיות "בטוב והיפה שיש בתרבות ואורחות החיים" , הנובעים מחיים "בחיק הטבע ". נו , ומדובר על הרבה הרבה פחות " מ 4 % משטח הנגב" , ( שמהווים 520 אלף דונם , לא פחות !) , הלא כן ?. זהו , קלינסקי ? , אם הבדואים מסרבים להתרכז במגורים בעיירות שנבנות עבורם ( רהט , תל שבע , כסייפה וכיוצ"ב ) על אדמות מדינה (!) , אז ההגיון וחוש הצדק שלך אומר , שיש לאפשר להם לקבל " במתנה " , 520 אלף דונם של אדמות מדינה , כדי לאפשר להם לחיות " בטוב והיפה שיש בתרבות ובאורחות החיים" שלהם ?. נו , מדוע בנימוק מטופש כזה ( " יש מקום לכולם" ) , לא ראוי לאפשר לקהילות החרדיות , להשתלט על אדמות מדינה פנויות , כדי לבנות שם בתים של 6-7 חדרים למשפחות הגדולות שלהם , כדי שירווח להם , והם יוכלו לחיות "בטוב והיפה שיש בתרבות ואורחות החיים" שלהם ? . וואלה , קלינסקי מתייחס לקוראיו , כאל ילדים תמימים בבית ספר יסודי , בעת שלימד שם תנ"ך , שכך ניתן לשכנע אותם בצדקת התובנות שלו , באופן רדוד ומניפולטיבי שכזה , וזה מצער מאד. זהו ! , היכן "שיש מקום לכולם" בשטחי אדמות מדינה , מוצדק שאזרחים ישתלטו על השטח באופן לא חוקי , או לחילופין , יקבלו את השטח שפלשו אליו במתנה , כדי לאפשר לאזרחים "לחיות בטוב והיפה שיש בתרבות ובאורחות החיים שלהם" !. נ.ב. "הטוב והיפה בתרבות הבדואים " זה בעיקר ריבוי נשואין (ביגמיה בלתי חוקית !) , עבריינות רכוש כלפי היהודים , תופעת נקמות הדם ובעיקר כיבוד הנשים , וממאפיינים אילו מתלהב קלינסקי " כטוב והיפה שיש באורחות החיים" שלהם, ממש מביך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה, איתן מתייחס אליך
  מגיב ותיק   22/10/21 11:27
כפי שאתה, פתי גמור, ומשום כך מאמריו הדביליים לגבות את המילייה המופקר שלו, אגב, מה כל החירטוט הארוך הזה בתגובה כבדה להוכיח שאיתן כותב דברי הבל ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ימניות מכובדת בתגובת שלמה המגי
  מלבסית   22/10/21 11:54
ימניות לא שפויה בתגובות של מגיב ותיק. מגיב ותיק הוא ביטוי או חיקוי של חבר הכנסת אמסלם, המאיים על אנשי השמאל למה שצפוי להם כשהליכוד יחזור לשלטון. הבוטות של אמסלם בכנסת יש לה ביטוי בתגובות של מגיב ותיק כאן. ימניות שפויה כמו של בנימין בגין , ימניות שניתן להקשיב לה כמו של דן מרידור ניתן לקרוא בתגובות של מגיב החותם בשם שלמה. אינני מסכימה עם שלמה, אבל ניתן לקרוא את תגובותיו. אינני מסכימה עם מי שהיתה שרת חינוך מטעם הליכוד, אך אני בהחלט יכולה להקשיב לקול הימני שלה גם אם אינני מסכימה. אך אני נגעלת מהמלל המזוויע של מגיב וותיק. זה המלל של שונאי עם ישראל שהביאו לחורבן של חיים לאומיים בהיסטוריה של עמנו היקר .
כתוב תגובה ל- מלבסית
התייחסות למגיב הותיק
  שלמה המגיב   22/10/21 12:34
במקום לגדף את הבלוגרים והמגיבים , ולזרוק סיסמאות כלליות ( "..מאמרים דיבליים..מילייה מופקר..דברי הבל..) , אני מנסה לנמק את התייחסותי ותגובותיי בניסוח פשוט , תוך מתן דוגמאות כדי לשכנע בדעתי . נו , מה הרע בזה ? , האם הסגנון שלך , אפילו שאתה צודק לפעמים , עדיף כדי לשכנע את הקוראים , או שרק עלול לכך , שהקוראים ימנעו מראש להתייחס לתובנות שלך ? , אתה תבחר את הדרך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
אוי...
  מגיב ותיק   22/10/21 16:19
...טיפש
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"טיפש" ! , זהו מגיב ותיק ?
  שלמה המגיב   22/10/21 23:54
עוד פעם שכחת לקחת את כדורי ההרגעה ? , אולי תנסה לשכנע את הקוראים "בחוכמתך" , לעומת טיפשותם של אחרים ?. נו , איזה תובנה מטופשת מצאת בתגובתי ? , מה אתה משתולל על מגיבים כמו איזה פסיכופט , כאשר אין לך נימוקים ראויים לנמק מדוע אתה כל כך "חכם" ואחרים טיפשים ! . אני אפילו לא נעלב , באשר מי הטמבל שייעלב , מאיזה תיוג של אדם עם איזו "בעייה " רפואית שאפילו רוב המגיבים כבר מבינים , שאתה "סובל" ממנה , שאינה בתחום מומחיותנו והמבין יבין.רק לנסות לדמיין את "הסבל" של הסובבים הקרובים שלך בחייך ! , אלוהים ישמור , אם כך אתה מגיב לסובבים אותך , כל פעם שאינם "מתלהבים" מהתובנות שלך !.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
news1.co.il
  מגיב ותיק   23/10/21 09:45
news1.co.il
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
לשלמה המגיב
  עוד תגובה   22/10/21 17:10
שחמה המגיב , אני שייכת לאלו שאינם מקבלים את דעותיך. אך אני נהנית לקרוא את דבריך. ניתן לא להסכים עם מה שאתה כותב, אבל אתה ראוי לכל המחמאות על הדרך בה בחרת להציג את עמדותיך. אני ונכדתו של איתן מעריכים מאד את דרך כתיבתך. היום קראנו ב"NEWS1" מאמר של איש ימין בשם מנחם רהט. אינני מסכימה עם העמדות הימניות שלו, אך בעניין רב קראתי את מאמרו.
כתוב תגובה ל- עוד תגובה
5
מאמר מטופש
  מגיב ותיק   21/10/21 14:15
בכל הגבב חסר המשמעות הזה אין שום מילה על הבנייה הבלתי חוקית ושוד הקרקעות שמבצעים בני חסותו של האיתן. גם בבתי הכלא יש מקום לכולם. בושה.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
6
להתייחס לבידואים כאל אזרחים
  כרמי   21/10/21 16:59
לזכור את דברי אברהם אבינו - גר ותושב אני עמכם.
כתוב תגובה ל- כרמי
7
איתן שמור על עצמך
  דגנית לוין.   21/10/21 17:16
איתן יקירי שמור על עצמך. אני מציעה לך להתמקד יותר בשירה ובנושאים ספרותיים.
כתוב תגובה ל- דגנית לוין.
8
דווקא היום לפיד הודיע על הסדרה
  דגנית ל. מהשוה"צ   21/10/21 17:21
איתן, דווקא היום לפיד הודיע על הסדרה של מספר כפרים שהיו בחזקת כפרים לא מוכרים.
כתוב תגובה ל- דגנית ל. מהשוה"צ
9
עובדות ולא נרטיב
  איל הקורא   21/10/21 18:06
מר קלינסקי במקרה הטוב אתה סתם בור במקרה הרע אתה פשוט שקרן הבדואים מעולם לא היו חקלאים עובדי אדמה אלא רועים נוודים בכל רחבי המזרח התיכן מעולם לא היתה להם אדמה שלהם ושני האנשים שהזכרת לא נולדו בבתים אלא במקרה הטוב באוהלים לא ב42 ולא ב62 לא היה ולו בית בדואי אחד בכל בנגב אבל עובדות הם לא הצד החזק בנרטיב שקרי
כתוב תגובה ל- איל הקורא
10
לנערה
  מלבסית   22/10/21 12:01
כמו שמושב קטן כמו "קדש ברנע" או קיבוץ קטן בשם "טללים" מקבל חשמל, מים, הסעות ילדים לבתי הספר, מרפאה, אמבולנס, כיבוי אש כל אותם דברים חייבים להימצא בכפר הבידואי .
כתוב תגובה ל- מלבסית
"חייבים להימצא " נוסח המגיבה
  שלמה המגיב   22/10/21 18:22
נו , האם כל פולש לאדמות מדינה , ובכל מאהל על כל פסגה בנגב , שהינו בלתי חוקי ובלתי מאושר , הוא "כפר בדואי " , שגם "חייבים להימצא " ולספק לו "חשמל , מים והסעות לילדים.." ?. מדוע שלא ידרשו זאת כל נערי הגבעות ביהודה ושומרון , שגם הם מקימים מבנים והאחזויות בלתי חוקיות על אדמות מדינה ?. הרי "המושב הקטן והקיבוץ הקטן שמקבלים חשמל ומים והסעות ילדים " הינם חוקיים ועל פי תיכנון ואישורים , כמו הישובים הבדואים רהט , כסייפה ,תל שבע ונוספים , שנבנו כחוק עבור הבדואים ( כמו הקיבוצים והמושבים הקטנים ) , ולכן "חייבים להימצא" שם ואכן קיימים לתושביהם הבדואים "חשמל , מים והסעות ילדים" , הלא כן ?. אפילו בכרך העירוני , בערים הגדולות בארץ , שנבנים שם בתי מגורים על פי אישור ותיכנון , אזי לא מסופק לבתים אילו "חשמל ומים" ( טופס 4 לדוגמא ) , אם לא התמלאו כל החובות בחוק , גם אם בעלי הדירות כבר ניכנסו לגור בהם , הלא כן ?. טוב , מה שהחוק מגביל או מחייב את היהודים , זה לא מחייב את ההתיישבות הבלתי חוקית הבדואית , כי להם הוראות החוק , הם רק "המלצה" , והם אילו שיקבעו למדינה , מה "חייב להימצא" בישובים בלתי חוקיים , על אדמות מדינה.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
news1.co.il
  מגיב ותיק   23/10/21 09:49
news1.co.il
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
יהודי שגר מעבר לקו הירוק פולש,
  שליימה, מה יהיה?   24/10/21 10:37
בין אם "החוק" הלבין את הפלישה שלו ובין אם לאו.
כתוב תגובה ל- שליימה, מה יהיה?
"הלבין את הפלישה" ?
  שלמה המגיב   24/10/21 12:37
טוב , בינתיים העובדות הן , שמי שלא ראה את "הקו הירוק" כגבול רשמי בין מדינות ( ישראל וירדן ) , אלא קו הפסקת אש זמני , של ועדת שביתת הנשק בסיום מלחמת העצמאות , זה תושבי יהודה ושומרון הפלשתינאים , שתקפו אותנו וניסו לפלוש אל מעבר לקו הירוק מערבה ב 1967 ( מלחמת ששת הימים ) , הלא כן ?. נו , על פי איזה "חוק שהולבן" נקבע "הקו הירוק" כגבול , שמעבר לו , אסור לבנות בתים למי שלא גרו שם עד 1967 ?. הריבון בשטח הוא ישראל ( עד 1967 היתה ירדן ) , והוא זה שיקבע למי מותר לבנות שם ולמי אסור והוא "פולש". לאיזה מדינה "פלשנו" ב 1967 , אל "מעבר לקו הירוק" ? איזו מדינה על פי איזה חוק "שהולבן" , היא זו שתקבע מי "פולש" למי , ולמי הזכות לגור שם ביהודה ושומרון ?. אפילו בהחלטות האו"מ , החל מסיום מלחמת העצמאות וקביעת קו הפסקת האש ( הקו הירוק) , לא נקבע מעולם , שהשטח שממזרח לו , שייך למדינה כולשהי , או לאזרחים שגרים שם באותה עת , או לאיזה מדינה ערטילאית פלשתינאית , ולכן גם ירדן השתלטה על השטח בסיום מלחמת העצמאות והחליטה שהוא שייך לירדן , הלא כן ?. נו , האם גם ירדן "פלשה" לשטחי יהודה ושומרון ( 1949 - 1967 ) בניגוד לאיזה "חוק שהולבן" ?. נ.ב. השטח "שמעבר לקו הירוק" לא סופח ( ברובו ) בכלל לישראל , והוא מוחזק ע"י שילטון צבאי ישראלי , עד שיהיה הסכם בין תושביו ובין ישראל , בחסות בינלאומית לגורלו ולגורל תושביו ( סיפוח לישראל , סיפוח לירדן , מדינה פלשתינאית עצמאית של תושבי השטח , היכן הגבולות וכיוצ"ב ) ועד אז , ישראל היא הריבון שם , ומי שגר שם בהרשאתה , אינו "פולש" . נו , כל מגיב נהיה לי כאן מומחה "לחוק" והוא זה שיקבע מה "חוקי" ומה הוא "חוק שהולבן" שאינו חוקי.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הקו הירוק הוא לא גבול,
  שליימה ידידי   24/10/21 14:15
וגם לא יהיה גבול, עד שיוסדר בהסכמה בינ"ל, שתכלול גם את הפלסטינים. עד אז זה לא יותר מגחמה קולוניאליסטית. המשטר שם הוא תערובת של משטר צבאי עם אפרטהייד (מערכת חוקית ומשפטית שונה ונפרדת ליהודים ולפלסטינים). כל דבר שנעשה במערכת נורמטיבית כזו הוא פשע ועוול.
כתוב תגובה ל- שליימה ידידי
אכן "משטר צבאי" ומוצדק !
  שלמה המגיב   24/10/21 16:41
נו , ועד שיוסדר בהסכמה " הגבול , ועד שנדע מי בדיוק הפרטנר שאיתו נוכל להגיע "להסכמה" , ואיזה אירגון טרור ישתלט על השטח , כמו שקרה ברצועת עזה , אז נעזוב את השטח כך סתם , ללא שום "הסכמה" וביטחונות ? . לא צריך שיהיה לך דמיון מפותח במיוחד , כדי להבין מה יתרחש בגדה , במידה שנעזוב את השטח ללא הסכמה ונפסיק להיות "גחמה קולוניאליסטית " כלפי חובב ציון הללו , שכבר הוכיחו לנו את חזונם ברצועת עזה , כלפי עוטף עזה ואפילו עד תל אביב הם הגיעו עם טילי הגראד , הלא כן ?. הרי מה שהתרחש ברצועת עזה , כאשר אירגון טרור מיד תפס את השליטה בשטח ובתושבים האומללים שם , זה "כסף קטן" , ממה שיקרה באותה סיטואציה בגדה , שאז כל שלושה ילדים עם מרגמה מצ'וקמקת , וללא משגרי טילים , יהיו מסוגלים ולא ספק ישביתו מיד את כל מרכז המדינה ובעיקר את נתב"ג , ממש באותו יום שאחרון החיילים שלנו , יעבור מערבה את "הקו הירוק" , הלא כן ?. טוב , אבל מה זה חשוב עבור המגיבה , נושא ביטחון תושבי המדינה , מול החשיבות של זכויות האזרח הפלשתינאי והפסקת "הגחמה הקולוניאליסטית " שלנו בשטח ? . טוב , כרגיל , סיסמאות שדופות ( "גחמה קולוניאליסטית..אפרטהייד.. " ) , זה לא תוכנית עבודה , איך לסיים את "המשטר הצבאי" והחיים של בני אדם , אצלינו ואצלם , זה לא "יסתדר" באמצעות מילות שירה של קלינסקי המשורר , הלא כן ?.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
11
מאחלת שבת שלום ושיח מכובד
  נערה-נכדה של איתן   22/10/21 20:05
מאחלת לכולם שבת שלום ומקווה, שיתנהל כאן רק שיח מכובד ויפסקו לחלוטין כל הגילויים של שיח מתלהם.
כתוב תגובה ל- נערה-נכדה של איתן
12
שבת שלום ומבורכת
  שבת שלום ומבורכת   23/10/21 10:38
בשבת הבאה אנחנו נקרא את פרשת "חיי שרה". ובמותה אנחנו נקרא על שני ילדי אברהם, יצחק פליט עקידת האש בהר המוריה וישמעאל פליט עקידת הצמא המדבר. שניהם משתפים פעולה ושניהם קוברים את האם שרה. הגם שישמעאל הוא בנה של השפחה. אותה שותפות פעולה דרושה היום מהבנים ומבני בני הבנים בחיים היום בארץ ישראל
כתוב תגובה ל- שבת שלום ומבורכת
13
איתן שלנו שמור על בריאותך
  מכל השמונציקים   23/10/21 13:31
השמוצניקיות והשמוצניקים המעטים שנותרנו מוסרים לך איחולי בריאות טובה. נזכרנו בך בערב שיוחד לזכרה של שולה. על החברות היפה שהיתה ביניכם. איתן. שיהיה לך שבוע קל והרבה בריאות מהאוהבים ומהאוהבות.
כתוב תגובה ל- מכל השמונציקים
14
שבוע טוב לכל אזרחי ישראל
  שבוע טוב עם ישראל   23/10/21 20:12
מאחלים שבוע שיצביע על תחילת נסיגת הקורונה מחיינו
כתוב תגובה ל- שבוע טוב עם ישראל
15
שבוע טוב לכל אזרחי ישראל
  שבוע טוב עם ישראל   23/10/21 20:17
נאחל לחברה ישראלית שבוע של תחילת היעלמות הקורונה מחיינו.
כתוב תגובה ל- שבוע טוב עם ישראל
16
איתן יקר, שיהיה לך שבוע טוב
  שבוע טוב לך, איתן   24/10/21 09:19
כתוב תגובה ל- שבוע טוב לך, איתן
17
מאחלות לך בריאות יקר שלנו
  איתן שמור על עצמך   24/10/21 17:39
אתה חייב לשמור על הבריאות. אנחנו זקוקות לך.
כתוב תגובה ל- איתן שמור על עצמך
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il