w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
יואב יצחק
יואב יצחק
מימון יצא לחו"ל לפני יותר מ-10 שנים בתקופה שהתקיימה נגדו חקירה סמויה מצד רשות ניירות ערך, רשות המיסים, המשטרה והרשות לאיסור הלבנת הון    מאז נמנע מחזרה לישראל    ביקורו בשבועות האחרו...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
על המשוררת טניה הדר, מחווה לזכרה    בשיריה של טניה הדר אנו נסחפים כבמטה קסם אחר המסע הפנימי, הולכים לאן שהולכת הנפש
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
היהירות וההתנשאות היא בעוכרנו
מאת: איתן קלינסקי  |  25/12/2023
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אבל מזמן זה לא מסגד אלא מוצב
  מגיב ותיק   25/12/23 15:00
צבאי של טרוריסטים... באמצע קרב , במסגד שהא כבר מזמן לא מסגד אבל שורץ נחשיםחבלניים רוצחי תינוקות ונשים, זה בדיוק המקום להכניס תפילה יהודית שתבהיר בדיוק מי מחזיק את הנחש בצוואר , ומה יקרה לשאר הנחשים. נשבר מלהתנצל על יהדותנו, זה מה יש ועל זה אנחנו נלחמים בפלשתינאצים האלו שבשם האיסלם מחרבים את חיינו. אז שפעם אחת בחייהם ישמעו שמע ישראל , אנחנו שומעים חמש פעמים ביום ''וואללה אללא הוא עכבר'' מהמסגד בלי ששואלים אותנו אייך זה מרגיש . וכן , להשבית אותם וכן , לצלם אותם בתחתונים כדי לוודא שאין להם פצצות על הגוף,גם אם זה משפיל. שיושפלו עד עפר, הם ראויים לכל שפל ושפל וקנו אותו במשך שנים ארוכות. פחות התייפיפות ורחמים , איפה שהם לא דרושים. אבל מי יפריע לאיתן להתיישר עם האוייב,במיוחד כשאפשר לתקוף את חיילי צה"ל. חרפה !
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
2
היהירות וההתנשאות היא בעוכרינו
  בן ציון   25/12/23 15:24
חוצפה לחלל את קריאת "שמע" המסגד. זו לא רק יהירות , זו תופעה חמורה של חילול הקודש
כתוב תגובה ל- בן ציון
ובן ציון מתלהב מהגיגי קלינסקי
  שלמה המגיב   25/12/23 17:35
וואלה , "חילול הקודש" (!) , לא פחות ! , רואה בן ציון באיזה מקרה חריג של איזה חייל טיפש , אבל התופעה הנפוצה ( ולא חריגה בכלל , מתרחשת כמעט כל יום במיסגדים של הפלישתינאים ) שבה המואזינים בתפילותיהם ברמקולים , מסיתים נגד יהודים , זה "הקודש" המוסלמי וכמובן זה רק "חיילי צה"ל המתנשאים והיהירים" , שנוהגים כמנהג קבע ( עלאק ) , לקרוא "שמע ישראל" ברמקול של המואזינים "חובבי הציון" , וכמובן שבן ציון מקפיד כמו קלינסקי , להפגין "אהבתו " לחייל צה"ל , תוך כדי מלחמה !! , ועושה מאותם חובבי ציון המוסלמים , קורבנות "ליהירות לוהתנשאות של חיילי צה"ל,". וואלה , דובר החמאס ודובר ברש"פ , לא צריכים "לעבוד קשה" כדי להמציא עלינו הכפשות בעולם , מספיק שיעתיקו כאן מהאתר , את "התובנות המבריקות" של קלינסקי ושל מגיבים יפיי הנפש , נוסח בן ציון.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
3
שוב כמעט ושכחתי
  מגחב ותיק   25/12/23 15:29
בניגוד לזמירות האובדניות של האיתן מחבק האוייב ושונא המדינה היהודית, את הפלשתינאים יש להשפיל עד עפר, את עזה יש להחריב עד היסוד ואת המחבלים הפלשתינאצים יש להרוג עד האחרון שבהם.
כתוב תגובה ל- מגחב ותיק
4
TO GIVE RESPECT TO THE PRAYERR
  TO GIVE RESPECT   25/12/23 15:36
To give respect to the prayer It is unfortunate that our soldiers desecate the sancitity of our prayer
כתוב תגובה ל- TO GIVE RESPECT
5
בן גבר מגן על החיילים שביזו את
  תודה לצה"ל   25/12/23 15:41
תבל שאיתן לא ציין בכתבה, שהצבא עומד להעמיד למשפט את החיילים שקראו קריאת שמע במסגד. זה מאד פוגם במאמר , שפרט כה חשוב לא הובלט. מצער, שבן גביר מגן על החיילים שקראו קריאת שמע במסגד, והפיקוד הצה"לי סבור שהם פגעו בצבא שלנו .ועוד יותר פגעו בערכי הדת היהודית.
כתוב תגובה ל- תודה לצה"ל
ומה עוד "פוגם במאמר" של איתן?
  שלמה המגיב   25/12/23 17:19
1) שראוי היה לציין , שמדובר במקרה חריג בצה"ל , שלא מאפיין בכלל את צה"ל , ורק טיפש או "אוהב" מוכר של צה"ל , כמו קלינסקי , יגזור מכך "יהירות והתנשאות" של צה"ל , שגורמת להגברת השנאה כלפינו. 2) שקלינסקי לא הסתייג "מחילול הקודש" של המוסלמים , בבית מקדשם שלהם ( מסגדים ) , כאשר משתמשים בהם כמקום להסתרת אמל"ח וגם למקום מיסתור למחבלים וגם למקום ממנו יורים לעבר חיילנו. נ.ב. תראו איך קלינסקי , מחפש "מתחת לאדמה" איזה אירועים חריגים ולא משמעותיים , ולא מאפיינים בכלל במערכה , שבה נופלים לנו חיילים יום יום , כדי לאפיין באופן שלילי את צה"ל וחייליו , "כיהירים ומתנשאים" ולהזכירכם איך באחד המאמרים שלו משבוע שעבר , נקט באותה טקטיקה מניפולטיבית , כאשר איפיין מקרה בודד שבו הופשטו חמאסניקים מבגדיהם העליונים , לאחר שנכנעו ברצועת עזה , "כיהירות והתנשאות " של חיילינו ואף השווה זאת להשפלת החטופים הישראלים , ע"י מחבלי חמאס בשביעי באוקטובר. מה "שמחזק את השנאה נגדנו" בנוסח קלינסקי , זה לא המקרים הבודדים והחריגים הללו במערכה , אלא "תעמולת שנאה " כלפי צה"ל של ישראלים כמו קלינסקי , שמציג רעיונות לדוברי "חובבי הציון" מסביבנו , איך לדברר בעולם , את מה שקורה במלחמה , באופן שמכפיש את צה"ל , מול המוסלמים המיסכנים שהם "הקורבן" שאנו "מחללים את הקודש" שלהם , וכמובן בהשווה הנואלת "לקודשי ישראל " ( תפילת " שמע ישראל" ). הקלינסקי הזה , מתחיל "להגעיל" אותי , בסגנון הנלוז הזה , וצר לי שאני מתבטא באופן קשה לאדם קשיש , אך אני מתחיל להבין את מי "שיוצאים מהכלים" כאן באתר , לנוכח התובנות "המבריקות" הללו של קלינסקי במאמריו , ואף לנוכח הנסיון העלוב והפאתטי של מתלהביו כאן באתר , "להבין" אותו ולהסביר אותו ולפרש אותו , באופן חיובי . ממש מביך.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
חנפן וקשקשן
  הירונימוס   26/12/23 10:46
חסר בושה
כתוב תגובה ל- הירונימוס
לקשקשן
  מגיב ותיק   25/12/23 20:35
טמבלון, אם במקום לצווח על בן גביר היו מקשיבים לו, המצב אולי היה אחרת. לעגו לו כאשר רצה לבטל הטבות בבתי הכלא, קראו לו שר הפיתות התנגדו כאשר רצה שליותר ישראלים יהיה נשק, היום ברור עד כמה זה נכון. והיום מבזים אותו בניר עוז. למרות שהוא מהבודדים שראה את האיוולת בה אנו חיים וניסה לשנות. אז מסתבר כי בן גביר צדק (גם כהנא) יש בשמאל כאלו כמוך שלא למדו דבר מהאסון הכבד שפקד אותנו עקב הזייות הפרוגרס שלכם חןצמיזה בהיותך באופף איתן, אתה לא יהודי או לא בעד מדינה יהודית אז מה לך ולערכי היהדות ?
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
מגיב ותיק מלין על "קשקשנים" ?
  שלמה המגיב   26/12/23 08:15
וואלה , המגיב הותיק מצא הזדמנות ( בתגובתו למגיב ) "להתלהב " מבן גביר ולשבח את התנהלותו , כי אם "היו מקשיבים לבן גביר " , אז ברור שהיה נמנע "האסון הכבד שפקד אותנו" כי הרי "בן גביר צדק וגם כהנא צדק" , ואולי אם נתניהו היה ממנה את בן גביר , לשר הביטחון , כמחליף לגלנט בעת שפיטר אותו אז , ולא היה נכנע לאנרכיסטים מקפלן , אז היה נמנע "האסון הכבד שפקד אותנו " בשביעי לאוקטובר. נו , והמגיב הותיק , מלין בתגובותיו על "קשקשן" !. שמור על הבריאות מגיב ותיק. נ.ב. הקשחת ההתנהלות בבתי הכלא מול האסירים הפלשתינאים , ( כי בן גביר "צדק" במדיניות זו , נוסח המגיב הותיק ) , היתה מפחידה את סינואר , ואת כל חובבי הציון מסביבנו , וברור שזה היה מחזק את ביטחון ישראל , לעומת הקונצפציה של השמאלנים , שרק גרמה "לאסו הכבד שפקד אותנו" , מסביר לנו המגיב הותיק , איך למנוע "אסונות" ואיך לחזק את ביטחון העם היהודי בארצו והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה,כמה הערות
  מגיב ותיק   26/12/23 17:34
1.מספיק עם הסגנון הכבד שלך... 2.גם עזוב את חיים יבין... 3.אינך שווה את הלכלוך שתחת ציפורניו של בן גביר...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
ורק הערה אחת למגיב הותיק
  שלמה המגיב   26/12/23 18:33
וואלה , אתה באמת מתלהב מבן גביר ? , נו בלשונך "אינך שווה את הליכלוך שתחת ציפורניו" ! , ואני חשבתי לתומי שאתה מתייג אותו כל הזמן בתגובותיך , באופן חיובי כל כך , בתרומתו לביטחון היהודים במדינת ישראל , רק כהתרסה בפני "שמאלנים" , או בפני "האשמים" כמוני , למה שארע בשביעי לאוקטובר , אבל נראה לי שאתה באמת היית מייעץ לנתניהו , כאדם שדואג לביטחון ישראל , למנות את בן גביר כשר הביטחון ,או אפילו כרמטכ"ל , כדי שיציל את עם ישראל מפני שונאיו , ובכל זאת מגיב ותיק "והמבין יבין. שמור על הבריאות. נ.ב. ולהזכיר לקוראים , שבן גביר , לא שירת אפילו יום אחד בצה"ל והוא ואשתו חוגרים אקדחים באופן קבוע על מותניהם באופן מופגן , "הפטריוטים בגרוש" , שאני "לא שווה את הליכלוך , שתחת ציפורני " הפטריוטים הללו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה,למה לצי סיפור ?
  מגיב ותיק   26/12/23 20:34
האם שכחת שבן גביר בקש להתגייס ואף הפגין ליד לשכת הגיוס למען גיוסו והחברים שלך בשמאל מנען ממנו. המסקנה היא שאפילו שלחסר ניסיון צבאי כמו בן גביר יש יותר שכל בריא מהחברה שלך שפרקו את כיתות הכוננות לקחו את נשקיהם,ביטלו את הרבשצים כל אלה שיכלו לעזור למאמץ הבלימה של המחבלים בשביעי לאוקטובר, מה שעשה בן גביר בחלוקת אלפי נשקים והקמת כ 800 כיתות כוננות,לא עשו החברים הנפלים שלך... אה כן הוא לא גוייס... על הלכלוך תחת הציפורניים כבר דיברנו...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"עוזר למאמץ הבלימה" , מגיבי?
  שלמה המגיב   27/12/23 08:44
כך אתה מנסה לשכנע את הקוראים שאני "לא שווה את הליכלוך תחת הציפורניים " של בן גביר , וכי יש לו "שכל בריא" בענייני ביטחון והבנה איך להגן על עם ישראל ?. זהו , מגיב ותיק ? , "כיתות הכוננות שפורקו היו יכולות לעזור למאמץ הבלימה של המחבלים בשביעי באוקטובר" ? , כך אתה מבין את המצב הביטחוני והסיטואציה שהיו בבוקר , ובעשר השעות הראשונות של השביעי לאוקטובר ? . אם אילו המסקנות שלך מגיב ותיק , ואתה באמת מאמין בכנות במסקנה הזו ("כיתות הכוננות שיבלמו הסתערות של אלפי מחבלים מאומנים , עם נשק אוטמטי , מטולים נגד טנקים ומכונות יריה מנויידות , על קיבוץ זה או אחר , או על עיר כמו שדרות ואופקים !!!) , אז אני כבר לא מופתע , שאתה מתלהב "מהשכל הבריא" של בן גביר בנושא צבא וביטחון , ונראה לי שגם אתה "מומחה" כמו בן גביר , לענייני ביטחון שניזון מקישקושים בתיקשורת. וואלה , מה שלא הצליחה חטיבת חי"ר מיומנת סדירה ( גולני ) ועוד גדוד שריון מיומן ( מחטיבה 7 ) , "לבלום את התקפת השביעי באוקטובר " , בעשר השעות הראשונות , אז "כיתות כוננות" ברובי m-16 , היו "עוזרות למאמץ הבלימה". נ.ב. אני מת מסקרנות מגיב ותיק , אם אתה אישית , ראית איזה טנק בחיים שלך , או אחזת ברובה או מאג , מול אויב שמסתער עליך , וכעת אני מתחיל להבין איך אנשים כמוך "מתלהבים" מהגיגי הביטחון של בן גביר , שכידוע , הנסיון הצבאי שלו , היה רק כצופה במצעדי צה"ל ביום העצמאות והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
שלוימל'ה, לשאלותיך...וקצת על
  מגיב ותיק   27/12/23 10:42
בורותך... 1.אמרתי לך כבר בעבר כי הייתי שקמיסט בצבא וטנקים ומטוסים ראיתי רק במצעדי העצמאות... 2.כיתות כוננות שפעלו נכון בעוטף הצילו הרבה חיים, נא עיין ערך כרם שלום וזו דוגמה אחת. 3.מסתבר כי אתה פשוט בור גמור בנושא. 4 בעניין לכלוך תחת ציפורניים כדאי לך להפנים כי מה שעשה מסורב גיוס כמו הבן גביר לא עשו רמ"טכלים מהוללים ודומיהם לכן גם הם לא שווים את הלכלוך תחת הציפורניים של האיש אותו סרבו לגייס.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
המגיב הותיק מלין על "בורותי" !
  שלמה המגיב   27/12/23 12:08
תגיד לי מגיב ותיק , אתה החלטת ללעוג לקוראים עם "התובנות המבריקות" הללו , שכך אתה מנסה לשכנע אותם "שמה שעשה מסורב גיוס כמו בן גביר , לא עשו ( לביטחון ישראל ) רמטכ"לים מהוללים ודומיהם" ??!!. זהו , מגיב ותיק ? "הצלת חיים" פה ושם , של כיתות כוננות "שפעלו נכון" ( כמו בכרם שלום ) , זה מה שהיה מונע את הפוגרום שעשו לנו חובבי הציון מעזה , תוך מספר שעות בלבד בשביעי באוקטובר ? . וואלה , נגמרו לי המילים מגיב ותיק , ואלוהים ישמור אותנו "מביטחוניסטים " כמוך וכמו בן גביר "הפטריוט " , שיצילו אותנו מחובבי הציון שמסביבנו והמבין יבין. דרך אגב , מגיב ותיק , אם הגדלת וחימוש ראוי של כיתות הכוננות , בנוסח בן גביר , היה "השובר שוויון " , בקרבות השביעי באוקטובר בעוטף , מה מנע מראש הממשלה שלא "אחראי" על כלום , לממש את הרעיונות של בן גביר , איך להציל את עם ישראל , ולהקים ולחמש מחדש וכראוי , את כיתות הכוננות "שפורקו" ע"י " החברים שלי " מהממשלה הקודמת ?. כבר אמרתי לך מגיב ותיק , שאוי ואבוי לנתניהו , אם יאמץ את התובנות שלך כאן באתר , כדי להגן על עצמו "מאשמה " בפני ועדת החקירה שתקום והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הנפילה על האף הייתה כואבת הא ?
  מגיב ותיק   27/12/23 17:08
אחרת לא היית טורח לכתוב בפאניקה גמורה כל כך הרבה הבלים.. על זה נאמר : "אם תכתוש את האויל במכתש בתוך הריפות בעלי לא תסור מעליו אולתו" כיתות הכוננות בהחלט עזרו במאמץ הבלימה (כפי שכתבתי,אבל לא פתרו הכל) ובעיקר הצילו הרבה נפשות. אבל מה לעורך דין (כן או לא ?) ולסוגיות התגוננות.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
נוכל
  מגיב ותיק   27/12/23 21:16
מי דבר על זה שכיתות הכוננות ותפקידם הוא ש"ימנעו את הפוגרום"? זו שיטה בזןייה שלך לסלף ולעוות דברי אחרים. הגנץ וחבריו פרקו את כיתות הכוננות וביטלו את המש"אזים בן גביר עשה ההיפך הגמור והוכח כי בן גביר צדק והגנצים למינהם כשלו. חוצמיזה שהוכחת את אפסותך הגמורה באלף בית של התגוננות,הפגנת שחצנות וכעת אתה מסלף לאחר שנפלת על האף... בקיצור השלוימל'ה הרגיל. בושהו
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
6
הצבא נזף באותם החיילים
  הצבא נזף   25/12/23 19:46
איתן, אין ספק ש"קריאת שמע" במסגד זו לא רק יהירות, אלא זו פגיעה בערכי הקדושה של התפילה היהודית ועל המקום הייחודי שיש ל"קריאת שמע". אך היית צריך לציין, שאחרי ביקורת שהושמעה , הצבא נזף באותם חיילים. וזה לזכותו של הצבא, למרות שבן גביר התרעם על הנזיפה בחיילים.
כתוב תגובה ל- הצבא נזף
7
לקרוא לרצח יהודים במסגד
  סניל   26/12/23 05:59
זה בסדר? ושוב, אני עדין מגיב לישיש בן 90 שמוחו מעוות. קשה להאמין, הישיש הזה הוא מס' 2 של העיתון... מזכיר לי את שקית הפיתיון לזבובים שתולים בחצר כדי להשמידם. כי למה אנחנו בעצם מתאספים פה, גם אני? מצחיק. מה?
כתוב תגובה ל- סניל
8
ומה המגיב מצפה מאיתן
  שלמה המגיב   26/12/23 07:49
בחייך , אדוני המגיב , האם אתה מצפה מקלינסקי שיאמר איזה מילה חיובית על צה"ל ( החייל שננזף בגין התנהגות לא ראוייה במסגד ) ? , הרי קלינסקי מצא איזה "מחט בערימה של שחת" , כבסיס להשמיץ את צה"ל ( "יהיר ומתנשא" ) והוא ימעיט מעוצמת התובנה המשמיצה הזו , בדרך שאתה מציע , וידבר " לזכותו של הצבא" ?. אין סיכוי אדוני המגיב.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
9
לשלמה המגיב
  לשלמה המגיב   26/12/23 08:01
חבל שבתגובתך ייחסת לאיתן דיבות. איתן בכל מאמר מוקיע את החמאס הרצחני, ואת הטרוף הרצחני המנווט בארגון על ידי הנהגה המקרינה בכל פעולותיה שנאה לדבר היקר שיש לנו - מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- לשלמה המגיב
המקרה במסגד לא קשור לחמאס
  שלמה המגיב   26/12/23 17:50
המקרה עם התנהלות החייל במסגד , לא היה קשור בכלל חמאס , אלא לפלשתינאים "חובבי הציון" בצפון השומרון , שגם שם האוכלוסיה והנהגת הרש"פ "מקרינים בכל פעולותיהם שנאה למדינת ישראל" , ואילו "חובבי הציון" שקלינסקי סבור שיש לתת להם "מדינה עצמאית לצידנו " , ורק לדמיין מה שיקרה לערים ולישובים "לצידנו " , כמו כפר סבא , ראש העין , עפולה , כוכב יאיר ועוד , לאחר הדוגמא שקיבלנו "מחובבי הציון" בעזה , בשביעי לאוקטובר , כאשר ויתרנו על השליטה בעזה ויצאנו משם ואיפשרנו להם "עצמאות לצידנו" והמבין יבין. נו , אם לאחר מה שחווינו בשביעי לאוקטובר , עדיין סבור קלינסקי , שמתן מדינה עצמאית "לצידנו " , לפלשתינאים , תביא לשלום וסיום הסיכסוך , אז כנראה משהו "השתבש " בראשו , או הוא סתם אידיוט "משיחי" שלא מסוגל לראות מה קורה סביבו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
10
יש מקום לסליחה ומחילה
  שמוצניקית   26/12/23 10:50
יש מקום להביע סלחנות לגבי חיילים, שפרקו את אשר בלבם בקריאת שמע. הם לא השמידו, לא החריבו, אלא רק אמרו מילות תפילה. ניתן לעבור כל כך בשקט, תוך הבהרה שהם שגו ןלא לעשות מזה מעשה פשע של יהירות והתנשאות אני כמתנגדת לכיבוש ולשליטה שלנו על העם הפלשתינאי, מהמקרה הזה הייתי חולפת רק בהערה לחיילים
כתוב תגובה ל- שמוצניקית
11
איתן היקר תפסיק להתחנף
  במ   26/12/23 10:56
תפסיקו להתחנף לחמאסנאצים בני השטן. הזוועות מה-7.10 הוכיחו שהם,-כולם- שהם בני השטן לא ראויים לבוא בקרב בני אנוש . המסגדים שלהם מזמן בסיסי טרור. החל ממסגד חסן בק בדרום יפו ממלחמת העצמאות שהיה בסיס לצליפה לרחובות תל אביב.
כתוב תגובה ל- במ
12
בחרת באופן שיטתי באויב
  שאול א.   26/12/23 11:08
לא משנה מה יקרה ולא משנה מה נעשה. תמיד תגובתך האוטומטית תצדד באויב. והכל תוך התעלמות מהעובדות, הכחשת השכל הישר. מתקן טרור הוא מסגד. האויב שמכחיש את זכות קיומך באזור הוא גר ותושב. אינך איש התנ"ך אלא בור ועם הארץ.
כתוב תגובה ל- שאול א.
13
חילול מסגדים הוא דבר גרוע מפשע
  הירונימוס   26/12/23 11:17
זה סתם טמטום. אני זוכר כמה נכתב על חילול מצבות יהודיות בהר הזיתים ועל הרס בתי כנסת, והנה אנחנו עושים את אותם דברים בראש חוצות!
כתוב תגובה ל- הירונימוס
הירו, זה לא מסגד,זה מוצב
  מגיב ותיק   26/12/23 17:30
טרןריסטים ומחסן נשק. וכעת לך תתחבק עם פלשתינאצי.
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
"אותם דברים" , נוסח הירונימוס
  שלמה המגיב   26/12/23 18:10
וואלה , איזה השוואות "מבריקות" מציג לנו כאן הירונימוס בתגובתו. ובכן: 1)החייל הטיפש ( וזה מקרה בהחלט חריג ) לא עשה למסגד שום נזק ולהגדיר את מעשהו "חילול מסגד שהוא פשע" , ולהשוות "לחילול מצבות יהודיות בהר הזיתים" , זו דמגוגיה רדודה , ובנוסף לכך , שחילול המצבות והאתרים היהודים ביהודה ושומרון , היא תופעה די תדירה , ואף גורמת נזק של ממש פיזי , ולא כמו הקריאה המטופשת ברמקול במסגד של החייל הטיפש והמבין יבין. 2) כוחות צה"ל ביהודה ושומרון ואפילו החוליגנים של חברת תג מחיר שם ,לא פועלים כנגד הפלשתינאים מתוך "בתי כנסת ובתי עלמין יהודים " ולהירונימוס , כמו לקלינסקי , אזי התופעה של פעולות פח"ע , מתוך מיסגדים , שהיא נפוצה בשטחים , אינה "חילול מיסגד שהוא פשע". וואלה , גם הירונימוס מתחיל לתפקד כדובר אש"פ ? , אתה מסוגל ליותר הירונימוס וספור עד עשר , לפני שתציג תובנה בסוג כזה של השוואה והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
חנפן וקשקשן
  הירונימוס   26/12/23 23:26
כבר אמרנו היום?
כתוב תגובה ל- הירונימוס
הירונימוס משכנע את הקוראים
  שלמה המגיב   27/12/23 09:01
זהו הירונימוס ?, מי שלא מתלהב מהגיגי קלינסקי באתר הוא "חנפן וקשקשן" ? , כך ישתכנעו הקוראים בדעתך , "שחילול מסגדים הוא דבר גרוע מפשע" ?, ואתה מלין על "קשקשנים" !, נו " מה גרוע מפשע" ? , מה זו הסיסמא בנבובה הזו ? , כך ישתכנעו הקוראים בדעתך שחיילי צה"ל "עושים אותם דברים בראש חוצות" ( מחללים מצבות והורסים בתי תפילה !). נ.ב.איזה מגיב כולשהו שלא מזדהה , מביע דעה באתר כדי "להתחנף" למישהו ? , וואלה , הירונימוס מציג תובנה אווילית כזו כנימוק למשהו , ועוד מלין על "קשקשנים" ? , אייטם לתוכנית הבידור ארץ נהדרת בטלויזיה , מציג לנו כאן הירונימוס והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
14
פנים לכאן ולכאן
  ה.א   26/12/23 20:19
אם נתעלם מהעלבונות המאד מיותרים של איתן, שהפכו כבר חלק ממנו, איתן מתרכז בעיקר בשני היבטים: פגיעה ברגשות של מוסלמים ופגיעה ברגשות של יהודים. בענין הפגיעה ברגשות של נוסלמים יש מידה של צדק בדברי איתן, לא המוסלמים של עזה, להם אין רגשות, הם או השטן בעצמו או משתפי"ם עם השטן, אך בנוסף להם יש מוסלימים רבים בעולם, מאות מיליונים, שאינם קשורים לסכסוך, כל פעולה במסגד מקבלת הד גדול בעולם, ולכן אין לקיים פולחן יהודי במסגד, אלא אם זה בהסכמה. אפשר להרוס מסגד באזור לחימה אם הוא מהווה מקור ירי אך אין לקיים בו פולחן יהודי. לעומת זאת טענתו של איתן על פגיעה ברגשות יהודיים, ביזוי תפילה היא אבי אבות הצביעות, איתן הרי מציע לחסידיו השוטים לתלוש דפים מספרי תפילה, כך כותב איתן: חוֹבָה גָּם עָלֵינוּ לִתְלוֹשׁ מִפֶּרֶק ע"ט אֶת פָּסוּק ה' ראו בקישור את איתן התולש
 ראו בקישור את איתן התולש
כתוב תגובה ל- ה.א
15
יהודי יכול להתפלל במסגד
  סניל   27/12/23 06:18
אבל לא בכנסייה נוצרית... זו הלכה עתיקה - ולא שמעתי שמישהו במחנה שלנו טען שזה חילול המסגד. תתחיל לחשוב .
כתוב תגובה ל- סניל
16
הר הבית הוא אתר בית המקדש
  סניל   27/12/23 06:22
באו הערבים וכבשו אותו ועליו הקימו מסגד. הכיבוש בארץ ישראל הוא כיבוש ערבי/מוסלמי. סליחה שאני שואל - את יהודייה?
כתוב תגובה ל- סניל
17
ליהודי מותר להתפלל במסגד לפי
  סניל   27/12/23 06:26
ההלכה. מה בדיוק החילול בקריאת שמע? או שמא היהדות לא מוצאת חן בעיניך? אתה משומד או שמוצניק/בולשביק?
כתוב תגובה ל- סניל
18
NOT FOR ARROGANCE
  YES TO HUMILITY   27/12/23 09:51
Pride and arraogance is a disaster for our culture We need a culture of humility
כתוב תגובה ל- YES TO HUMILITY
19
לסניל
  לסניל   27/12/23 09:58
מצער, שהסניל לא קרא את ההתייחסות הנרחבת .שיש לקריאת תפילת "שמע" בהלכה, ואת מקומה של הקריאה הזו במיוחד לנוכח חורבן בית המקדש.. ופשוט חל איסור מוחלט לקרוא את התפילה במקומות מקודשים לדתות אחרות.
כתוב תגובה ל- לסניל
20
למר סניל
  למר סניל   27/12/23 10:09
מר סניל אולי תעשה מאמץ ותקר "שולחן ערוך" מסינמ נ"ה ואילך. תעבור למסכת "ברכות" פרקים א' ב'\ תעבור ל"בריתא תוספתא ברכות" גם פרקים א-ב ותלמד היכן מותר והיכן אסור בהחלט לקרוא את קריאת "שמע ישראל..."
כתוב תגובה ל- למר סניל
21
שלוימלה, ביום א מבחן על כיתות
  מגיב ותיק   27/12/23 11:11
מצורף חומר עיוני לבורים ועמי הארצות... מבצע חרבות ברזל: קרב הגבורה בקיבוץ כרם שלום - וואלה! חדשות (walla.co.il) הכותרת - פודקאסט חדשות יומי: האנשים שנלחמו על הבית: סיפורן של כיתות הכוננות בעוטף עזה (ynet.co.il)
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
שלוימל'ה אתה צריך לגגל
  מגיב ותיק   27/12/23 11:33
כיתות כוננות כרם שלום ושילוב של שני הביטויים. אל תשכח ! ביום א מבחן על נושא כיתות הכומנות בשביעי באוקטובר
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
וכך אתה מוכיח שבן גביר צדק?
  שלמה המגיב   27/12/23 12:37
האם "קרב הגבורה בקיבוץ כרם שלום " שבו שמונה חברי כיתת כוננות חמושים בנשק אוטמטי , בלמו והבריחו "20 מחבלי חמאס" , זה המאפיין את היקף וחימוש החמאסניקים , שתקפו אותנו בכל הגיזרה ואפילו הגיעו עד אופקים ( 30 ק"מ מהגבול !) , וכבשו את תחנת המשטרה בשדרות , למרות שהשוטרים שם "נלחמו בגבורה " והיו יותר מיומנים מכיתות הכוננות מן הסתם ? . זהו , מגיב ותיק ? ,כך אתה מנתח מצב צבאי , ביטחוני טקטי , ואף מתיימר להשליך מכך , לאסטרטגיה בנוסח בן גביר שתצילנו מפני אויבנו ?. ואתה עוד מלין על "בורותי" מגיב ותיק ?. האם אתה בכלל מכיר את הנתונים , שהיו בישובים אחרים ולא בכרם שלום ? , הלוואי שבכל הישובים ובערים שדרות ואופקים , היו מסתערים רק 20 חמאסניקים , וברור שבסיטואציה כזו , גם שמונה מחזיקי נשק ( כיתת כוננות) מסוגלים לבלום "עוצמה" כזו , ואין המצב שהיה ברם שלום ,עשוי לשמש בכלל הסבר , או הוכחה , לרעיונות טקטיים , איך לבלום מיתקפה של אלפי מחבלים (!!) על ישובינו וערינו , ואם זה הדוגמא , שבן גביר מבין בביטחון יותר "מרמטכ"לים מהוללים ודומיהם " , אז הנימוקים שלך "להתלהב" מבן גביר , הם לא "משהו" והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
22
קישורים ל"גאון הצבאי"
  מגיב ותיק   27/12/23 11:54
תיקון לקישורים news.walla.co.il ynet.co.il
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
23
שבת שלום למגיב שלמה
  שבת שלום למגיב   29/12/23 16:50
אינני מצויה בפרטים כפי שאתה מצוי. אך ברצוני להבהיר לך שאני תומכת במלחמה שמנהל צבא הגנה לישראל נגד אלו המבקשים להחריב את המדינה. אני כואבת את המחדל שהביא לכך שאויבי ישראל טבחו ביום אחד מעל באלף יהודים. אך דווקא במלחמה זו יש מקום לנסות לעלות על אלטרנטיבה מדינית . כל יום אנחנו מקריבים את חיי חיילינו. אני מאמינה שניתן במישוריות המדינית למצוא מוצא .
כתוב תגובה ל- שבת שלום למגיב
רק שטן מקיים שיח מדיני עם השטן
  ה.א   30/12/23 02:26
עם השטן קודם מדברים ואחרי זה הורגים אותו, או קודם הורגים אותו ואחרי כן מדברים עליו, ובעיקר אפשר לשלב - בכל מקרה אין להשאיר את השטן בחיים, יש למחוק אותו מהעולם. כל מי שמקיים עם השטן שיח מדיני הוא שטן בעצמו.
כתוב תגובה ל- ה.א
24
בוז ליהירות ולהתנשאות
  בוז ליהירות   30/12/23 13:12
כתוב תגובה ל- בוז ליהירות
25
שלום בין העמים
  שלום בין העמים,   31/12/23 08:15
כתוב תגובה ל- שלום בין העמים,
26
WE ARE LOSING YOUNG LIVES
  לא למלחמה !!!   31/12/23 17:07
We are losing young lives in war . For the sake of the lives of our precious children the war must stop
כתוב תגובה ל- לא למלחמה !!!
27
PEACE
  FREEDOM   1/01/24 09:26
Every day that the war continuse we pay a dear price of dear lives
כתוב תגובה ל- FREEDOM
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il