w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
חיים רמון
חיים רמון
באופן צפוי לחלוטין, כל התוכניות ההזויות שקידם שר הביטחון התפוגגו בלי שום הישג    בעצם, התוכניות של גלנט השיגו דבר אחד - חיזוק השלטון האזרחי של החמאס
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מלחמה שאין לה סוף
מאת: איתן קלינסקי  |  05/01/2024
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
קלינסקי "מציע יציאה ממילכוד "
  שלמה המגיב   5/01/24 08:23
קלינסקי ממשיך בסיסמאות הנבובות שלו ויש לו רעיון "מבריק" שאף אחד לא חשב עליו ,איך "לצאת ממילכוד המלחמה האין סופית" , וואלה , גם אתם סקרנים לקרוא את ההבנה של קלינסקי איך עושים זאת ? , ובכן קלינסקי "מפנה את קברניטי המדינה לספר קוהלת " ומציע "שנפעיל את החכמה המדינית מול השלכת כל יהבנו על מלחמה אין סופית" !!. וואו , איזה רעיון שאף אחד לא חשב עליו ! , נו "חכמה מדינית "זורק" לנו קלינסקי איזה קישקוש , כאיזה תוכנית עבודה , איך "לצאת ממלחמה אין סופית" , איך עד עכשיו לא חשבו על הרעיון המבריק והמקורי והבלעדי הזה של קלינסקי , כל קברניטי המדינה מאז תקומתה ? . נו , ממחר "נפעיל את החכמה המדינית" , ומיד נראה איך "יצאנו ממלחמה אין סופית" . טוב , סיסמאות משוררים , אינם תוכנית עבודה לישום אדון קלינסקי , וכדאי שתפסיק כבר לבלבל את המוח לקוראים בקישקושים הללו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
לשלמה המגיב שבת שלום
  לשלמה המגיב שבת ש   5/01/24 17:22
שלמה המגיב, ישראל חייבת להגן על עצמה מפני הטבח, הברוטאליות ומעשי האונס שביצע החמאס הרצחני. ישראל חייבת להילחם נגד חמאס רצחני, אך רק במלחמה לא נשיג את המטרה להעניק ביטחון לעם ישראל במדינתו. חובה להגיע להסדר מדיני. חובה לחתור להסדר מדיני.
כתוב תגובה ל- לשלמה המגיב שבת ש
"במלחמה לא משיגים מטרה" ?
  שלמה המגיב   6/01/24 12:47
נו , מהיכן אתה ממציא תובנה נבובה ומטופשת כזו , אדוני המגיב ?. הרי רק אם תבחן לאחור , בהיסטוריה הקרובה של המאה השנים האחרונות בעולם , נוכל להבין "שמלחמה" כן השיגה "את המטרה להעניק ביטחון " למי שהותקף והשיב מלחמה שערה ולא נכנע , הלא כן ?.נו , לדוגמא , המלחמה שהשיבה ארה"ב ליפן בפסיפיק ( לאחר שהותקפה ) , היא זו "שהשיגה ביטחון לכוחות ארה"ב " באוקיינוס השקט ולכל המדינות במזרח אסיה , שהותקפו ע"י היפנים ולא שום "הסדר מדיני" וגם המלחמה שהשיבו בנות הברית לגרמניה הנאצית לאחר שהותקפו על ידה , היא זו שהכריעה את "החיה הנאצית" ולא שום הסדר מדיני עם היטלר , הלא כן ?. "מלחמה" שבה מנצחים באופן מוחלט ובכניעתו של התוקף , כן יכולה "להעניק ביטחון "לצד המנצח , ואילו "הסדר מדיני" שבו נאלץ הצד שהותקף וניצח , להתפשר , ( הרי הסדר מדיני , הוא סוג של ויתור ופשרה גם של הצד שניצח ) , ולוותר למי שתקף אותו , זה בכלל לא ערובה "להעניק ביטחון " והמבין יבין. יאללה , די כבר לסיסמאות הנבובות הללו.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
2
טפשות
  ה.א   5/01/24 08:31
כניעה לרוצחים רק תגדיל את התיאבון שלהם, מזל שלאיתן יש פה רק איזה חבר אן שניים לדיעה וכל יתר המיליונים אינם מתאבדים תבוסתנים.
כתוב תגובה ל- ה.א
3
שבת של בשורות טובות
  שבת שלום ומבורכת.   5/01/24 08:36
שבת שתביא בשורות טובות ל-132 משפחות של חטופים, שיחזרו לבתיהם במדינת ישראל
כתוב תגובה ל- שבת שלום ומבורכת.
4
למה קלינסקי לא מתבייש בטמטומו?
  מעוז   5/01/24 09:05
מה צריך לקרות בכדי שטמטום תרבותי ישכיל להכיר את המציאות? רק אדם טיפש תרבותית, חושב בהחלפת השבויים מסתיימת "עסקה", ובעתיד לא יהיו עוד מחבלים בכלא? כאילו הערבים יסתפקו ב"עסקה". בגלל שמאלנים, הערבים מאמינים שכדאי להם לצפות לניצחון, כי השמאלנים מסוגלים לשתף פעולה אתם.
כתוב תגובה ל- מעוז
5
שישראל תצא ביוזמה מדינית
  יעל שירצקי   5/01/24 10:10
ישראל צריכה לצאת ביוזמה מדינית כדי לחלץ אותנו ממציאות חיים מדממת. היוזמה צריכה לכלול הכרה שגם לפלשתינאים יש זכות למדינה. וגם לישראל יש את הזכות להכות במי שביצע מעשה טבח אכזרי בשבעה באוקטובר
כתוב תגובה ל- יעל שירצקי
6
שתי מדינות לשני העמים
  יעל ש.   5/01/24 10:25
חייבים לשים סוף למלחמה הארורה הזו, שכבר לקחה מאיתנו כ-500 חיילים . והקץ יבוא רק אם נצא ביוזמה מדינית. היוזמה המדינית צריכה להכיר בקיומו של עם פלשתיני הזכאי למדינה, כמו שאנחנו זכאים למדינה יהודית על אדמת ארץ ישראל. חייבים ליישם את המדיניות של שתי מדינות לשני העמים החיים כאן בארץ ישראל.
כתוב תגובה ל- יעל ש.
7
שתי מדינות לשני העמים
  בן ציון   5/01/24 11:38
הפתרון למציאות הקשה, בה נשפך דמם של יקירנו הוא בנקיטת יוזמה מדינית 0 2 מדינות ל-2 העמים. בימים שישראל נלחמת מלחמה צודקת נגד החמאס שטבח ב-7 באוקטובר יהודים ונהנה מתמיכה כספית ממושכת מבנימין נתניהו לעלות על פסים של פתרון מדיני - עצמאות מדינית לשני העמים
כתוב תגובה ל- בן ציון
8
הטיפשות מעריצה את המגיב ה.א
  הטיפשות   5/01/24 11:40
הכסילות מעריצה את המגיב ה.א
כתוב תגובה ל- הטיפשות
ב 7 באוקטובר חטף השמאל את שוק
  ה.א   5/01/24 16:26
ב 7 באוקטובר חטף השמאל את שוק חייו. ה"ידידים" של של השמאל מעבר לגבול, תקעו לשמאל סכין בגב, אנסו את השים, רצחו ושרפו ילדים, נערים, בוגרים וקשישים, וכמה חסרי בינה כאן באתר לומדים מכך שאפשר בליטופים להשלים אתם. חבורת מטומטמים חסרי כל תקנה. ההפתעה היתה של רבים רבים, רבים חשבו שהיתה איזה שהיא התקדמות של החברה הערבית בעזה, שהקופים של עזה ירדו מהעצים, אז רבים התאכזבו, אך לשמאל נשבר מטה לחמו האידיאולוגי לחלוטין, ורק כמה טפשים גמורים, מתי מעט, מתי מתי מעט, מתנהגים ומתבטאים כאילו כלום לא קרה. אם זה לא היה עצוב, זה היה מאד מצחיק.
כתוב תגובה ל- ה.א
"טיפשות" , אדוני המגיב ?
  שלמה המגיב   5/01/24 18:58
על איזה "טיפשות" אתה מדבר ? , מה בתגובתו של ה.א. ( תגובה 2 ) הינה "טיפשות" ? , וכך אתה מעיז לאפיין מגיב , כאשר קלינסקי ( שאתה ממתלהביו , מן הסתם ) , מציע לקברניטי המדינה ללמוד "חוכמה" (!!) מספר קוהלת מהתנ"ך , כיצד "לצאת ממילכוד המלחמה האין סופית " , זה "החכמה" של קלינסקי , שממש חף מכל "טיפשות" והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
9
שבת שלום למגיה שלמה.
  למגיב שלמה ....   5/01/24 19:37
לשלמה המגיב. שבת שלום. איתן מציע תבונה מדינית. איתן מציע הצעה נבונה , שנגיע להסכם מדיני ולא לשפיכות דמים , שכבר חצתה את המספר הכואב של 500 מחיילנו שעלו על המוקד. טיפשי לזלזל בכמיהה של איתן
כתוב תגובה ל- למגיב שלמה ....
אני כמה להיות צעיר שנים
  ה.א   5/01/24 21:27
לו הייתי כותב שוב ושוב שאני כמה להיות צעיר ב 10 שנים ואני מוכן לסכן את החיים שלך עקב כך, במקרה הטוב היית אומר שירדתי מהפסים ובמקרה הפחות טוב היית אומר שאני אדם מסוכן העושה יד אחת עם השטן על מנת לפגוע באנושות. כבר לפני ה 7/10 אך ודאי אחרי ה 7/10 הכמייהה לשלום אם אלה שאונסים, רוצחים, שורפים אותנו היא בדיוק כמו כמיהה שלי להיות צעיר יותר ב 10 שנים, אין לה שום היתכנות לפני שחוסלו כל גורמי הטרור באזורנו. ולכן ה"כמיהה" המטורפת הזו היא גם מאד מזיקה כי היא יוצקת עוד ועוד דלק לדורת הטרור והרצח. תכלס אני לא מאמין שיש כאן תמיהה לשלום, יש כאן לטעמי אובדנות, תבוסתנות, חוסר אמונה בדרכנו ובדרכי אבותינו ואימותינו.
כתוב תגובה ל- ה.א
10
למגיב ה.א שבת שלום....
  למגיב ה.א....   6/01/24 08:15
אין חלוק שארגון החמאס, שכבש את לב הרחוב הפלשתיני, וביצע טבח אכזרי ב-י"ב בתשרי בישוב היהודי, מחייב את צה"ל לצאת למלחמת חומרה נגד הארגון , שרצח מעל אלף יהודים למחרת שמחת תורה, חטף זקנים וילדים, אנס נשים ושרף בתים. אך נשאלת השאלה , האם אפשר להפעיל מלחמה נצחית עם מיליוני ערבים ולהקריב את דמם של צעירים יהודים. יש לבחון יחד עם מעצמות כמו ארצות הברית להגיע להסכם מדיני, שעל פרטיו לא אעמוד כאן.
כתוב תגובה ל- למגיב ה.א....
הכרעת אויב אינו "מלחמה ניצחית"
  שלמה המגיב   6/01/24 12:58
אם מלחמה מגיעה לסיומה לאחר שהאויב הוכרע והובס , זה יביא "למלחמה ניצחית" ?. נו , והסכם מדיני הוא ערובה להסרת איום המלחמה בעתיד ? , הרי כולנו ראינו איך הסכם אוסלו ( "הסכם מדיני" חד משמעית ) הביא שלום לעם ישראל , ומנע מהאויב שאיתו עשינו הסכם , להמשיך "המלחמה ניצחית" איתנו , והמבין יבין.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
הסכם מדיני עם מי?
  ה.א   6/01/24 13:45
עם ארה"ב? כמו ההסכם המבחיל שחתמה ממשלת לפיד עם ממשלת ארה"ב בנוגע לגבול הימי עם לבנון? רק פרזיט וריקא חותם הסכמים עם מדינות שלא מכירות בקיומך.
כתוב תגובה ל- ה.א
כאן אני לא מסכים איתך, ה.א.
  שלמה המגיב   6/01/24 16:57
ההסכם , בנוגע לגבול הימי עם לבנון , אינו "הסכם מבחיל" ואינו "הסכם מדיני" להפסקת מלחמה ואנו לא היינו בכלל במלחמה עם לבנון , כדי לגרום לסיומה באמצעות הסכם מדיני. "הפרזיט והריקא" ( לפיד בלשונך ) ,עשה בדיוק את מה שהמליצו בפניו , כל ראש מערכות הביטחון ( ובמיוחד מפקדי חיל הים ) וראשי מערכות הכלכלה והאנרגיה בישראל , ועל ההסכם גם חתומים כערבים ארה"ב וצרפת ( שחברת אנרגיה מטעמה תפעיל בעתיד את שדות הגז , שייתגלו בחלק הלבנוני של הקו הימי שהוסכם ) וראוי לציין שהויכוח המשפטי היכן בדיוק עובר הקו הימי ביננו ובין לבנון , לא היה מסתיים בלי לחץ של האמריקאים והצרפתים על לבנון , ואפילו חיזבללה הבין שלא כדאי לו להתערב בנושא וכי ההסכם יוביל ליכולתה של לבנון לחפש גז באותו אזור ולהציל את כלכלתה. נ.ב. מרבית המומחים הבינלאומיים וגם בארץ , בנושא "גבולות כלכליים ימיים" בין מדינות שכנות , לא "התלהבו" מהפרשנות שלנו למיקום הקו , המתחיל ממצוק ראש הנקרה , האם אופקית מערבה כקו ממשיך לגבול הצפוני בין המדינות , או אנכית צפונה כקו ממשיך החוף של ישראל עם הים התיכון , ומה צריכה להיות הפשרה הראוייה בין שני הקווים. דרך אגב , ה.א. , דוקא המומחים הביטחוניים , הבינו את אלמנט ההרתעה כלפי חיזבללה , מלתקוף בעתיד את אתר הגז שלנו באזור הים התיכון ,כי כולם ( גם בעולם !) מבינים מה יהיה גורל האתר שלהם , וקיים כאן מהן מאזן אימה , שישלול פגיעה באתרי הגז שלנו , באם תפרוץ מלחמה ביננו ובין חיזבללה\לבנון . אין כל ספק שגם ממשלה בראשות נתניהו , היתה מקבלת את ההסכם שהושג (מהסיבות שציינתי לעניין ההחלטה של ממשלת לפיד ) , וההתנגדות להסכם נבעה מניגוח פוליטי , בין האופוזיציה לקואליציה ולא היה בה שום נימוק ענייני.
כתוב תגובה ל- שלמה המגיב
צר לי על אזכור ההסכם עם לבנון
  ה.א   6/01/24 21:26
צר לי על שאזכרתי את ההסכם עם לבנון, האזכור הזה לא מועיל לדיון הנוכחי, אנו יכולים לחלוק על עניין לבנון, ולהסכים, כמו המרבית המכריעה של אזרחי ישראל שהסכם בין ישראל לארה"ב אינו הפתרון לאנסים/קצבים/שורפי תינוקות של החמאס.
כתוב תגובה ל- ה.א
11
שלח לחמס את המאמרים שלך
  מגיב ותיק   6/01/24 12:05
מובטח לך שהם יראו בך שותף ולא יפגעו בך...
כתוב תגובה ל- מגיב ותיק
12
שתי מדינות לשני עמים
  מאירה נ.   6/01/24 12:57
לחתור לפיתרון מדיני - שתי מדינות לשני העמים.
כתוב תגובה ל- מאירה נ.
לחיות אדם לא תהיה מדינה
  ה.א   7/01/24 21:38
לחיות אדם לא תהיה מדינה, היא לעולם לא תחזיק מעמד, ותהווה איום על סביבותיה. חיות אדם יש להרוג מוקדם ככל האפשר, וכאשר הן תחוסלנה ותעוקר ההסתה ממערכות החינוך ניתן יהיה לחשוב על הסדר עם הערבים, עד אז רק מוות לרוצחים ועוזריהם.
כתוב תגובה ל- ה.א
13
יהיה לה סוף שהחמאס יושמד
  יהיה לה סוף   6/01/24 13:10
יהיה למלחמה הזו סוף, כשהחמאס יושמד.
כתוב תגובה ל- יהיה לה סוף
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il