w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
היא רצתה להיות בתו של משה דיין, שהיה אישיות מקרינה ושנויה במחלוקת ובעייתית, ובעיקר מיוחדת במינה, כה מקורית
רפי לאופרט
רפי לאופרט
העולם האנושי הוא הוויה דינמית והתהליכים המתפתחים בו נגזרים מאינטגרציה של מהלכים רוחניים וחומריים עם השפעות מן הטבע שמעצבים במשותף את תנאי הסביבה בהם מתקיימת החברה האנושית - מתפתחת ...
הרצל ובלפור חקק
הרצל ובלפור חקק
על המשוררת טניה הדר, מחווה לזכרה    בשיריה של טניה הדר אנו נסחפים כבמטה קסם אחר המסע הפנימי, הולכים לאן שהולכת הנפש
יואב יצחק
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"לעדות המזרח לא היה דיר-יאסין"
מאת: עומר כרמון  |  16/09/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
למה ערבי רוצה לחיות בישראל עם
  כה אמר   16/09/08 17:22
אנשים ושלטון שהוא כל כך מתעב ושונא? לאלוהים הפתרונים. אולי הביטוח הלאומי? מה היה פה לפני 48? כלום! חול וחול וכמה בדואינים.
כתוב תגובה ל- כה אמר
2
דיר יאסין
  גדעון אמיר   16/09/08 17:37
כבר התפרסמו מחקרים הטוענים שדיר יאסין היא עוד הכפשה של הימין ע"י השמאל. אין עדויות מוצקות לטבח שבוצע כביכול. כמו הטבח שבוצע כביכול בג'נין.
כתוב תגובה ל- גדעון אמיר
דיר יאסין? קראו את ספרו של
  יהושפט   16/09/08 18:00
אורי מילשטיין "עלילת זם בדיר יאסין" כדי לקבל מושג על הדרך שבה בן גוריון ניצל את הפנטסיומניה הערבית כדי שיברחו כמה שיותר ערבים מן הארץ ובו בעת כדי להשמיץ את הימין. כעת אנו אוכלים את פירות הביאושים של השקרים של הערבים והשקרים שלנו.
כתוב תגובה ל- יהושפט
3
על פי הגיונו ערבי ישראל לפלשתי
  עטרה קלימי שגב   16/09/08 17:51
על פי ההיגיון של הכותב הנכבד כל ערבי ארץ ישראל המונים כמילון שמונה מאוד אלף יש להעביר לפלשתין החדשה. האם לכך הוא יסכים???

כל הנימוקים שלו הם רב עבור תושבי ישראל היהודים בני עדות המזרח, לכן יש מידה מאוד גבוהה של צביעות בתפישת עולמו.

לידעתו של הכותב הנכבד כן היו פוגרומים בתימן מרוקו שירז שבפרס אלא מה ההסטוריונים של השמאל הישראלי שהקים את המדינה לא איפשרו ביטוי אמיתי של המצוקה שהיתה ליהודי המזרח, כדי לא לגמד את הסבל של יהודות אירופה בפוגרומים ובשואה.
כתוב תגובה ל- עטרה קלימי שגב
4
בן עמי הוא אידיוט פרטיקולרי
  rt34545   16/09/08 18:02
כתוב תגובה ל- rt34545
5
Refugees
  Eli hertz   16/09/08 18:13
It is important to set the historical record straight: The overwhelming majority of Palestinian refugees left what was then the newly-established State of Israel on their own accord due to structural weaknesses within Palestinian society and their leadership.

The pressure of wartime conditions triggered the collapse of what was already a fragile Palestinian society, particularly when Palestinian leaders chose to oppose the Jewish state by a show of arms rather than by accepting a UN plan for their own state. Military necessity resulted after seven Arab armies invaded western Palestine with the goal of exterminating the newly born State of Israel.

The human tragedy of being uprooted notwithstanding, Palestinian refugees were neither hapless targets nor innocent bystanders. The first stage of the 1948 war was a fierce interethnic or anti-Zionist civil war in which Palestinians were the aggressors and the initiators; the second half was an all-out war involving regular armies, whose participation the Arab Palestinians engineered.

The violent path that Palestinians chose - and the ensuing fear, disorientation, and economic deprivation of war - led to their own collective undoing.

Because Palestinian Arab society had been so dependent on the British civil administration and social services, Britain's departure left Arab civil servants jobless. As a result, most social services and civil administration ceased to function in the Arab sector, disrupting the flow of essential commodities such as food and fuel, which added to the hardships, the uncertainty, and the dangers.

In contrast, Jewish society in Palestine, or the Yishuv as it was called in Hebrew, had established its own civil society over the span of three decades under the Mandate. The Yishuv created its own representative political bodies and social and economic institutions, including health and welfare services, a public transport network, and a thriving sophisticated marketing system for manufactured goods and food - in short, a state-in-the-making.

During that same period, the Arabs of Palestine, however, had invested all of their energies into fighting any form of Jewish polity-in-the-making.

So it was no surprise that when the British departed, the Palestinian Arabs remained unorganized and ill prepared not only for statehood (which they rejected in any case), but also for sustained conflict with their Jewish adversaries.

To this day, in fact, Palestinians reject the notion of Jewish institutions and symbols of Jewish peoplehood, labeling them as apartheid and racist, with their only goal being the dissolution of the Jewish character of Israel. Palestinians were, and to a great extent remain, a society with fundamental weaknesses that have nothing to do with Zionist aspirations or actions. It is a society characterized by tribal rivalries and social cleavages, rife with distrust and plagued by poor leadership.

In January 1948, Hussein Khalidi, Secretary of th
כתוב תגובה ל- Eli hertz
6
LA ISLAM DIR YASIN EHAD KANES
  m.elkrief   16/09/08 21:34
LA PALISTINIM DIR YASIN EHAD AVAL LE YAHDUT KOL MEDINUT ARAV VE HA ISLAM HAYU ALFEY DIR YASINIM BE MESHEH MEUT SHANIM HAYU GZEROT HAYU HATIFUT SHEL NASHM YHUDIYUT HAYU SHUDIM HAYU PUGROMIM VERETSIHUT BE SHITUF HAHANHAGA HAISLAMIT SHEL OTA TKUFA YAHDUT MEDINUT HAISLAM SAVLU ME GZEROT LE LO SOF VE LE KOL HAHOKRIM HAHANFANIM VE HASMULANIM AL TAHAKRU RAK ET TKUFAT TUR HAZAHAV SEHL YHUDIM MUSLEMIM HAKRU ET KOL MEUT HASHANIM SHE LO HAYA TUR ZAHAV ELA TUR LA MAVET VE LEGIRUSH VE SHUDIM YUM YUMIYIM LAYHUDIM EN DIR YASIN EHAD YESH ALAFIM VE HEM HAYU BE MEDINUT HAISLAM
כתוב תגובה ל- m.elkrief
7
YAHDUT ARAV HAYU DIR ASONOT
  M.elkrief   16/09/08 21:43
כתוב תגובה ל- M.elkrief
8
להרוג יהודים - זה בסדר...?!
  הרשלה   16/09/08 22:47
החכמולוגים האלה משום מה פסחו על הטבח שערכו הפלישתינאים ביהודים לאחר הסכמי אוסלו ...?!

ומה אם יתר רציחות העבר (טבח) שהערבים פגעו ביהודים כמו למשל הטבח בחברון דאז , פגיעות ביהודים כבודדים חפים מפשע על כול צעד ושעל לפני הקמת המדינה שמסתכם במאות ושאפילו טרומפלדור וחלק מקבוצתו ניכללו
בתוכם...?!

בקיצור , טבח היהודים אינו נחשב בעיניהם , כיוון שזה טבעי להרוג יהודים ,רק אם נפגעו ערבים זה מה שחשוב !!!

ולמקהלה זו הצטרפו מספר עוכרי המדינה , משלנו...!!!

כתוב תגובה ל- הרשלה
אכן הוכחת את עצמך כהרשלה
  מזכיר נשכחות   23/09/08 02:25
להזכירך דיר יאסין וכד' היה עשרות שנים לפני "אוסלו"... כך שאתה צריך לבדוק לפני מה שאתה כותב... כל הפעולות הם התנגדות כלשונם ונקמה על מעשי ישראל... אז אל תשכח זאת. וחוץ מזה אם אתה שומר תורה ומקיים מצוות אתה לא צריך לחפש תירוצים. אתה יכול לבוא עם התנ"ך ולענות להם... ולסתום להם את הפה!
כתוב תגובה ל- מזכיר נשכחות
9
ME HAYUM LO BEN AMIY BEN ISLAM
  M.elkrief   17/09/08 00:13
כתוב תגובה ל- M.elkrief
10
יהודי עיראק הם פליטים
  שלמה מאור השקעות   17/09/08 00:23
בימי עלי ראשד נעשה פוגרום ביהודי עיראק, בתיהם ועסקיהם נבזזו , נשיהם ובנותיהם נאנסו, ורבים מהם נרצחו.
ממשלת עיראק פסלה את אזרחותם והלאימה את כל כספם ורכושם.
הנכסים והכספים של יהודי עיראק נותרו בידי ממשלת עיראק.
הרכוש היהודי של יהודי עיראק נאמד בהון תועפות.
איש בישראל לא דאג להשיב את הרכוש היהודי כפי שדאגו ליהודי אירופה.
את יהודי עיראק קלטו לתוך מעברות דוגמת גבעת עמל וכפר שלם והיום טוענים שהם פולשים.
אולמרט צודק בידי ממשלות ערב מספיק כסף ורכוש לתת לפליטים הפלסטינים - עסקת בארטר.
 שלמה מאור
כתוב תגובה ל- שלמה מאור השקעות
11
יש להזכיר את דברי הנהגת הערבים
  שכוונתם להשלים את   17/09/08 11:12
מלאכתו של היטלר ולזרוק את היהודים לים. על זה החלאות הערבים אינם מדברים. עליהם להודות לאלוהים על כך שישראל לא עשתה בהם את אשר הם התכוונו לעשות ליישוב היהודי בארץ. דהיינו להשמיד את כולם ובכך להשלים את מלאכתו של היטלר. הבני זונות משחקים אותה מסכנים כאילו בשעה שלא מגיע שמישהו יחוש חמלה כלפיהם - ואני אין בי חמלה כלל אל הערבים הפלשתינים - עליהם לשלם קנס גדול מאוד על שלא רצו לקבל את החלטת האו"ם מ-29 לנובמבר 1947, ובמקום זאת פתחו במעשי איבה נגד היישוב היהודי. אם הם היו בני אנוש ולא חלאות מסריחות, היתה להם מדינה משלהם כבר 60 שנה. אבל במקום להקים לעצמם מדינה הם כל הזמן מחפשים דרכים על מנת לחסל את מדינת ישראל. אז יש לומר גלויות - לא תצליחו לחסל את מדינת ישראל, ואתם תשלמו פיצויי נזיקין על גירוש היהודים מארצות ערב, ולא תקבלו שום פיצוי על כך שפתחתם במלחמה והפסדתם בה. ואם לא תסתמו את הג'ורה המסריחה שלכם, נעיף אתכם מכל שטחי מדינת ישראל. כשם שהמדינה הפלשתינית שאתם רוצים להקים תהייה יודן-ריין על פי תפיסתכם, כך גם מדינת ישראל תהיה ערב-ריין על פי תפיסתנו. תדברו הרבה וניתן לכם לשחות לעזה - לכולכם. ולא יעזרו לכם הבני זונות השמאלנים. אלה מהם שיעזרו לכם יצטרכו להצטרף אליכם לשחיה לעזה. וזה רק קצה קצהו של מה שמגיע לכם.
כתוב תגובה ל- שכוונתם להשלים את
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il