w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
אני מציע לערוך חידון שעוסק באקטואליה וזו אחת השאלות - מה הכישלון הגדול במלחמת החרבות לאחר האירוע הנורא ב-7.10.2023?
רפי לאופרט
רפי לאופרט
בעבר היו מי שטענו שעלילות "קשר ומסתורין" אינם חומר קריאה איכותי    אני חולק על כך וסבור שהמציאות עולה על כל דימיון ודמיון פורה רק מעשיר את הבנת מורכבותה ותדיר מבהיר מאורעות שלכאורה ...
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
יואב יצחק
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
אנו שומעים בארץ ובעולם קריאות המבקשות מממשלת ישראל להימנע מפינוי רפיח    הקריאות האלה הן אכזריות וזדוניות    הקוראים להימנעות מפינוי מבצעים בפועל רצח המוני בהבל פיהם
זלמן שובל
זלמן שובל
השר עמיחי שיקלי הצהיר ש"לו היה אמריקני היה בוחר בטראמפ"    לא רק שאין כל משקל להעדפתנו למועמד זה או אחר אלא שגם לו היה לה משקל, היה קשה לקבוע מסמרות
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ארבעה פוליטיקאים ישרים
מאת: אריה אבנרי  |  09/12/2006
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אתה יודע לבחור
  הלקוחה המתמידה   9/12/06 10:36
את האנשים המתאימים ליומניך. נפלא!!!
המשך, יישר כח!!
כתוב תגובה ל- הלקוחה המתמידה
2
אופיר פינס הוא מושחת לחלוטין, לדעתי
  שליחם של ראשי הפשע המאורגן   9/12/06 10:49
אוי אבנרי אבנרי, שוב פעם נפלת ובגדול.

פעם היה לך ולכולם כוכב יושר מאוד מפורסם. לוחם בשחיתות, עאלק. אהוד אולמרט הצעיר היה שמו.

את פרצופו האמיתי כולנו גילינו וסוף סוף גם אתה.

זה בדיוק אופיר פינס! מ ו ש ח ת וצבוע !!!

שלושת האישים שהזכרת אכן ישרים.

אבל אופיר פינס, הוא מושחת מן היסוד.

היושר, כביכול, שלו, איננו יושר, אלא מבוסס על מצפון סלקטיבי, המונע מתוך אינטרסים. הא ותו לא.

הוא תומך בעבירות ועבריינים, כשאלה הם התומכים שלו ואלה שמטפחים אותו. הוא מחפה על הטיהור של החברה מהזיהום שלהם, והוא צווח כתרנגול מושחת על כל מי שמנסה לבער את השחיתות השלטונית הנוגעת באותם פטרונים שלו.


יש להיזהר מהמושחתים הצבועים פי כמה מאשר מהמושחתים המומצהרים. כי מאאחרונים - הציבור יידע להיזהר או לבער, בצורה כזו או אחרת. אבל המושחתים הצבועים, מדברים כאילו יפה, כאילו נקי, כאילו טהור, והעבריינים האלה משתלטים לנו על שלטון החוק ומשחיתים אותו ובכך את כל המדינה, בזכות התמימות של הציבור אשר לא הבחין בצביעותם.

אופיר פינס הוא שליחם ודוברם של ראשי הפשע המאורגן בישראל. אלה המבצעים עבירות ושחיתות אבל מטיפים לאחרים שאסור (לאחרים בלבד) להיות מושחתים כמוהם.

איכסה. רק טיפשים ועיוורים יתפתו לצביעות ומסכת ההונאה של אופיר פינס ויכניסו אותו לרשימה אחת שבה כתובה גם המילה יושר. הוא והמילה הזו זה דבר והיפוכו.


כתוב תגובה ל- שליחם של ראשי הפשע המאורגן
הדהמת אותי
  אשרת   9/12/06 11:41
תן דוגמאות ספציפיות לאי יושרו של אופיר פינס. כנראה שיש לך חשבון אישי עם האיש.
אופיר פינס הגון ישר ואמין!!!
כתוב תגובה ל- אשרת
מצורף מאמרו של אורי נטע המדווח על הזיוף
  נחום שחף   9/12/06 15:27
במחשב המרכזי של מפלגת העבודה על חשבון אדיסו מאסלה האתיופי פינס היה מזכ"ל.
ראי בחלק השני של המאמר.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
אופיר פינסם חיפה על זיוף הפרימריס של מפלגת העבודה
  נחום שחף   9/12/06 14:57
ב-99, על חשבון העדה האתיופית (אדיסו מסאלה).
הבחירות זויפו במחשב המרכזי באמצעות עשרים ושבע אלף טפסים וירטואלים.
פינס ידע וחיפה.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
3
יש צדיקים בסדום?
  נועם צ.   9/12/06 10:51
אכן אבנרי, יודע גם להראות לנו מיהם האנשים הראויים לאימון הציבור.
יש לקוות שציפי ליבני שהיא תיקווה של רבים בציבור הישראלי, תדע איך לפעול, כדי להוכיח את היושר שלה.
כתוב תגובה ל- נועם צ.
4
עוד תאכל את הכובע
  פוליטיקאים ישרים ?   9/12/06 10:52
איזו תמימות - איזו עצימת עיניים. פוליטיקאים ישרים ? אז איך הם קיבלו קולות במרכז ? חכה ותראה איך עוד תאכל את הכובע (או שתנסה לחפות) נוכח חשיפת פרשיות בהם הח"כים הללו יתגלו כמעורבים....
כתוב תגובה ל- פוליטיקאים ישרים ?
5
רן כהן שתק על מעשי מר"צ בכספים
  אחד שזוכר   9/12/06 10:55
רן כהן שתק בעת שמפלגתו היתה בקואליציה והתברר שהיא לוקחת כסף ממשרד החינוך למימון הפעילות המפלגתית של צערי המפלגה. הוא שתק כשהתברר ששר החינוך אמנון רובינשטיים העביר כספים לעמותה של ח"כ דדי צוקר ממפלגתו שלו רן כהן והוא שותק מול כל פרשה שבכירי מר"צ היו מעורבים בה (ראה דו"ח 47 של מבקר המדינה). אז מה היושר שלו - כשהוא יוצא נגד שחיתויות של אחרים ?
כתוב תגובה ל- אחד שזוכר
וזה עוד קצה הקרחון שאפשר ליחס
  ל"צדיק" רן כהן   9/12/06 19:49
כתוב תגובה ל- ל"צדיק" רן כהן
6
איפה שלי יחימוביץ
  אביהו   9/12/06 11:16
נדמה לי שפסחת עליה
כתוב תגובה ל- אביהו
7
תביעה מוצדקת
  סמנטה   9/12/06 11:18
מר אלדד הגיש תביעתו בגין פציעה בפרעות עמונה, שבה שברו לו את היד.נגרם לו נזק והוא תובע אותו משולחי השוטרים.אני חושבת שתביעתו מוצדקת במאה אחוז ואיני יודע מדוע מר אבנרי זוקף זאות לחובתו.
כתוב תגובה ל- סמנטה
8
בעניין אריה אלדד
  אורי ב.   9/12/06 11:21
למיטב זיכרוני, אלדד השתתף באחת ההפגנות הקשורות לפינוי מאחזים, וניפצע בידו, וזו היתה העילה לעתירה שלו לפיצויים. כדאי לברר.
האיש הוא הגון מאוד, וטובת ארץ ישראל ומדינת ישראל לנגד עיניו תמיד.
כתוב תגובה ל- אורי ב.
9
חברי כנסת ישרים??
  ביאנקו   9/12/06 11:22
אריה,נוהג לקרוא את כתבותיך בשקיקה וברוב המקרים מסכים איתך.
לדעתי,שגית,כאשר הכתרת את הגב' ציפי לבני,כישרה.
נכון שנסוגת וסייגת אך עדיין...
אופורטוניזם אינו אידיאולוגיה.
מכיר את מילות השיר:איך קרה שהפשפש עלה למעלה....?
קונגיונטורה פוליטית העלתה אותה ,עקב "נאמנות" ללא כל מיומנות,מהתיירות לתפקיד בכיר.על שום מה??
חבירה למושחת והכלומניק,אולמרט,כנראה על רקע של שמור לי ואשמור לך,העלו חבורה אימפוטנטית אינטרסנטית,נטולת אידיאולוגיה-לשלטון,בארץ.ממש חזון אחרית הימים!!
הגב' ליבני,נכון שירתה במוסד?!אז מה זה מצביע מבחינת יכולת?
אין אף אחד ראוי להיות בנקודה שנמצאבה היום.אין לי ספק שלאחר הנפילה של הממשלה?(קשה לי אפילו לקרוא לחבורת אפסים בשם ממשלה,פוגע בממשלות אמיתיות,קודמות)בעוד 10-15 שנים שיקומו אנשים צעירים,בעלי מקצוע ולא כתבתבים מטעם,לא יאמינו שתקופה כזו עברה על המדינה,כאשר כבר אין בושה "להשתין מהמקפצה!"ראה את ההתנהלות הרמיזות האיתותים והחבירה של כל האינטרסנטים,להדחת זליכה-בעל מקצוע אמיתי בסבך השחיתות שקיימת היום באוצר ובכלל.
גם לך,מותר להודות על טעות של מתן פרס אומ"ץ לגב' ליבני.
לגבי שאר המוזכרים אני לא מסכים לכל מה שנכתב.אך נזקם בשלב זה,קטן יותר.
מקווה שתעמוד על המשמר כלפי כולם,גם אלה שרוממת כאשר ערוותם נגלית.
בכל אופן מחזק את ידך ושאר האנשים שמנסים במדמנת השחיתות להאיר דרך ישרה.
מעניין איך כל בעלי השררה בארץ,היום,אמידים ומתוקשרים הונית.
בעל המאה בעל הדיעה???
כתוב תגובה ל- ביאנקו
"שירתה" במוסד.
  אינציקלופדיה   9/12/06 11:40
גב' ציפורה ליבני היתה פקידה במוסד,כמו עוד מאות חיילות. אל תעשו מזה ביג-דיל !
כתוב תגובה ל- אינציקלופדיה
זאת לא ציפי לבני שפיתתה את ואנונו?
  .   11/12/06 10:14
כתוב תגובה ל- .
10
תביעה לגיטימית
  גילה דור   9/12/06 11:25
חב רהכנסת אריה אלדד הגיש תביעת נזיקין נגד המדינה ארחי ששוטרים שברו את ידו בהפגנה והוא לא יכול יותר לנתח
כתוב תגובה ל- גילה דור
11
אלדד מסית ומדיח
  חובב תקשורת   9/12/06 11:28
אבנרי שכח לציין שאלדד נהג בהפגנות הימין להסית את ההמונים לעבור על החוק. זהו יושר בערבון מוגבל מאוד
כתוב תגובה ל- חובב תקשורת
פרופ'- אלרד - רק מבשר רעות !
  מוטי קופר   9/12/06 12:48
עוד-לא שמעתי מילה-אחת טובה מהפרופ' המכובד אלרד.
נכון, שמשטרנו לא מצטיין במיוחד, אך לפחות יש להזכיר משהו-אחד: אולמרט הכריז כי שמר -לעצמו את תיק -הרווחה, כדי לקיים הבטחות "קדימה". האם זה, לא- דורש מחמאה?
כתוב תגובה ל- מוטי קופר
אל יתהלל חוגר כמפתח
  עודד ב   9/12/06 18:52
זה שאולמרט הכריז שהוא יקח את תיק הרווחה לא אומר מאומה על מה שיקרה באמת באם הוא ישמש כשר.
לאור עברו של אולמרט ,צריך להיות נאיבי על סף הטיפשות על מנת להאמין שהוא אכן יעשה משהו למענם
כתוב תגובה ל- עודד ב
חסיד שוטה של התקשורת, משהו להתפעל ממנו?
  נחום שחף   9/12/06 14:50
לא מעט מתוכינו שרוצים לדעת איך לחשוב פונים אל העתונים, ובראשם הארץ, העתון ל"אנשים חושבים".
מי שיודע להתנסח יודע לחשוב.
הגיוני.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
התכוונת מן הסתם לא לאלדד אלא לזה שהגדיר
  עצמו חובב תקשורת   11/12/06 10:05
כתוב תגובה ל- עצמו חובב תקשורת
12
איש אינו מפקפק ב"נקיות הכפיים" של לבני - אבל איך זה
  מיכל מירושלים   9/12/06 11:43
שהיא חברה להסתרת המידע בעניין מצבו של רה"מ שרון. שיתפה פעולה בעניין של "התלוצץ עם רופאיו" כשכבר רופאו אמר עליו שמחלתו היא החלבון המילועידי שנמצא אצלו? והמבין יבין מה המשמעות של הדבר.

איך שיטתה בנו יחד עם אהוד אולמרט באותו יום מר ונמהר כששלחו את רה"מ הביתה מבית-החולים "הישר לעבודה" ושרון כביכול נזף בה ובאולמרט על עניין חלוקת העבודה ביניהם. זה היה מחפיר - הכול כדי להרוויח זמן ולהגיע לשלטון של קדימה כשהיה ידוע לה בוודאי מה מצבו העגום של שרון.

איך זה שלא דרשה לעצמה "תקופת צינון" ראויה ממפלגת ליכוד האידיאולוגית ונחשבה על "נסיכת חרות"? ונבחרה הרבה הודות לכך.

התשובה היא יש לה נפש של פוליטיקאי שמאמץ את "רק הכסא אגדל ממך" - אז יכול להיות שהיא צדיקה באופן של "נח איש צדיק היה ב-דו-רו-תיו"

אז זו תמונה לגמרי אחרת - וכדאי שנזכור זאת בבחירות הבאות.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
13
איש אינו מפקפק ב"נקיות הכפיים" של לבני - אבל איך זה
  מיכל מירושלים   9/12/06 11:45
שהיא חברה להסתרת המידע בעניין מצבו של רה"מ שרון. שיתפה פעולה בעניין של "התלוצץ עם רופאיו" כשכבר רופאו אמר עליו שמחלתו היא החלבון המילועידי שנמצא אצלו? והמבין יבין מה המשמעות של הדבר.

איך שיטתה בנו יחד עם אהוד אולמרט באותו יום מר ונמהר כששלחו את רה"מ הביתה מבית-החולים "הישר לעבודה" ושרון כביכול נזף בה ובאולמרט על עניין חלוקת העבודה ביניהם. זה היה מחפיר - הכול כדי להרוויח זמן ולהגיע לשלטון של קדימה כשהיה ידוע לה בוודאי מה מצבו העגום של שרון.

איך זה שלא דרשה לעצמה "תקופת צינון" ראויה ממפלגת ליכוד האידיאולוגית ונחשבה על "נסיכת חרות"? ונבחרה הרבה הודות לכך.

התשובה היא יש לה נפש של פוליטיקאי שמאמץ את "רק הכסא אגדל ממך" - אז יכול להיות שהיא צדיקה באופן של "נח איש צדיק היה ב-דו-רו-תיו"

אז זו תמונה לגמרי אחרת - וכדאי שנזכור זאת בבחירות הבאות.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
14
"נשיקה צרפתית" מיותרת של רמון
  אוהד נעים   9/12/06 11:52
כמה נחמד כתבת אריה אבנרי, בכשרון קסם וקורטוב הומור. אכן נמתין לראות עד כמה ציפי לבני תוכיח את התמדתה במלחמתה בשחיתות של אולמרט הגואה, בפרט בתפקיד הזמני הנוכחי שאותה "נשיקה צרפתית" אפשרה לה להגיע אליו.
כתוב תגובה ל- אוהד נעים
15
הופתעתי
  אורית בכר   9/12/06 11:58
שלא מצאתי 4 יומנים אודות יחסי אולמרט עם זליכה, החשב הכללי. הרי זה זועק לשמים שאולמרט ויד ימינו הירשזון הולכים נגד זליכה - היחיד שעדיין מעז להתקומם בתוך המערכת נגד השחיתות של אולמרט ולפיכך אולמרט דורש להדיחו. יש להקדיש יומן שלם בנושא זה אשר זועק לשמים. אין ספק בליבי שלא זליכה הסיבה לאי תשלום משכורות לעובדי המועצות והעיריות.
כתוב תגובה ל- אורית בכר
16
ציפי לבני
  שאול סעיד   9/12/06 12:03
אל תטעו.ציפי לבני מסוכנת.זו אישה שמתאימה את עצמה למי ששולט.זכרו את תמיכתה באולמרט וקודם לכן בשרון.זו האשה שאמרה ה"מחבלים הם לוחמי חופש ואני יכולה להבין אותם"
תנסו להזכר במשהו פרודוקטיבי שעשתה המתחזה הזו.
כתוב תגובה ל- שאול סעיד
17
הצדק איתך
  הקורא המתמיד   9/12/06 12:14
אריה אלדד הוא אכן אינטרסנט פוליטי ולא מניף את דגל היושר וטוהר המידות.
נראה שהכל אצלו מטעמים פוליטיים ימניים קיצוניים וזאת מלחמתו האמיתית.
כתוב תגובה ל- הקורא המתמיד
18
שאלה לאבנרי
  א.ל. רמת-גן   9/12/06 12:18
שאלה שלא נוגעת לרביעיה השבועית. מדוע עמותת אומץ לא הצטרפה לבקשה שהגישה התנועה לאיכות השלטון,לבג"צ לדיון מחדש בנושא וועדת חקירה ממלכתית למלחמת לבנון ה-2 ?
כתוב תגובה ל- א.ל. רמת-גן
ייעוץ משפטי
  דובר אומ"ץ   9/12/06 13:53
בראיון שערך אמוץ שפירא עם אבנרי ב" קול ישראל" למחרת פרסום החלטת הב.ג.ץ הוא אמר במפורש שאנחנו שוקלים לבקש דיון בהרכב מורחב אבל ממתינים לחוות דעת משפטית. עפ"י בחוות הדעת של עורך הדין פרופ' מיכאל קורינלדי שהגיש מטעמנו את העתירה נקבע שבנסיבות הקיימות אין כל סיכוי לדיון נוסף וכך פעלנו
כתוב תגובה ל- דובר אומ"ץ
לפעמים יש גם הגיון בשיגעון
  מפיסטו השלישי   9/12/06 14:44
שימו לב, רבותי, שהעתירה נדונה בתחילה לפני שלושה שופטים. ומי היו שופטים אלו?

אלו היו השלושה אשר, בסופו של יום נותרו בדעת המיעוט: יש לפזר את וועדת הבדיקה שמונתה ע"י הממשלה ויש לבחור בוועדת חקירה ממלכתית לפי החוק שעשו ממנו צחוק.

לשלושת השופטים הנ"ל צורפו בשלב מסויים ארבעה שופטים "חדשים" שהיו אלו שהיו בסופו של דבר בדעת הרוב, אשר גרס כי אכן ראש הדג מסריח, אבל אין לבית המשפט מנדט להעיף אותו מקדירתו.

להווי ידוע לכם שהמשחק הזה היה מכור מראש - הכל הצגה אחת גדולה.

אם אתם רוצים לשנות משהו, צאו לרחובות והפגינו! גירמו לחברי כנסת להעלות שוב ושוב את השאלות המרגיזות באמת במליאת הכנסת!

ואז, או שהאסימון יפול לאהוד וחבורתו, או שהם יתעופפו בסופו של דבר מכל המדרגות ולא יחזרו עוד לעולם. אמן!
כתוב תגובה ל- מפיסטו השלישי
19
יושרו של פינס..
  מוקימוקי   9/12/06 12:22
מר אבנרי, אין לי ספק, שאתה אכן מאמין כי מר פינס מתאים וראוי לתואר שאתה מעניק לו. לצעריאין אפשרות להסכים איתך. בזמנו, כאשר בנימין נתניהו היה ראש הממשלה, וח"כ פינס היה "רק" ח"כ אופזיציה, הוא לא הסתיר את שנאתו לנתניהו, שעמד על הדוכן בכנסת ונאם. מר פינסעמד והקשיב לנאום ממרומי היציע. בתגובה לדברים מסויימים שאמר נתניהו באותו הרגע, הניף מר פינס את ידו מלמטה למעלה, וסינן לעברו של מר נתניהו: "לך קיבינימט".
אין לי ספק, שכיום, מר פינס מנוסה יותר, חכם יותר, אבל אינו אימפולסיבי פחות. אז לא היה לו כבוד לראש ממשלה נבחר, ואינני בטוח שהשתנה משהו אצלו. לכן, הוא אינו ראוי לתואר שאתה מעניק לו.
כתוב תגובה ל- מוקימוקי
20
גם יחימוביץ ואפילו נתניהו ישרים יחסית
  שרולק   9/12/06 12:25
כתוב תגובה ל- שרולק
21
האמנם ?
  צילה   9/12/06 12:43
כבר הוכח שקל יותר להיראות יפה נפש באופוזיציה , גם אם אתה במפלגת השלטון .
נכון - מבחינה זאת ציפי בולטת ולגביה כל מילה נוספת - מיותרת .
אופיר צריך היה אירוע יוצא דופן על מנת להוציא אותו ממשרד שלא אהב . המשך שרותו בממשלה היה מקשה עליו על ההתמודדות על מנהיגות מפלגת העבודה . סתם התפטרות היתה מורידה אותו לתחתית הסיכויים . התפטרות בשל עניין מינויו של ליברמן - נראית ונשמעת יותר טוב . אבל בסופו של דבר הוא יהיה ממושמע במסגרת הסיעה , ואז מה ?
רן כהן : צביעות ! הנסיון שלו לשחק את הביטחוניסט המבין ואיש מר'צ זה נראה יפה . עשה בצבא כאיש מילואים מה שעשו מאות רבות ואולי אלפים. עלה בדרגות בגדוד ארטילריה עד אל'מ . זה לא מקנה כל תכונה ביטחוניסטית מיומנת . המשחק על זה אינו מצביע על יושר ואמינות . הוא נאבק בנושאים שונים כאופוזיציונר וזה יפה . מציע לחטט לו בקרביים , כמו שאבנרי עושה לאולמרט שנים ומן הסתם ימצא מלוא חופניים של טובות והטבות בהן זכה .
ד'ר אלדד : חבל להכביר מילים . פוליטיקאי קיצוני המתייפייף בהרבה מילים , אבל לומר שזה עושה אותו ישר ומוביל בכך ?! לא ולא . רק מה שיותר רע בשבילו זה יותר טוב ! אבוי לנו אם הזן הזה יוליך אותו למדרגות השלטון הגבוהות .
והעיתונאי ? מי שכותב על יושר עושה אותו ישר ? זהו טרנד נוח מזה שנים רבות להתהדר בו. מי שבאמת מאמין ביושר כדאי שיבחן גם את העיתונאים העוסקים בכך .
מעניין מדוע לא צרף את ד'ר זליכה לרשימה ? מן הסתם בשל הקשר ההדוק והלא מוסתר עם נתניהו . אם כן , קשר עם נתניהו זה לא טוב ?! אז מדוע אינו מוקיע את דרכיו ?! זה סמרטוט המנסה להכשיל כל דבר . דרך אגב מי ממן את הכנס שלו במלון הייאט בשבוע החולף ? מתקציב האוצר ?! מדוע לא עלית ע'כ מר אבנרי ?!
כתוב תגובה ל- צילה
22
אולי יש בסדום צדיק אחד אבל הוא לא אריה אבנרי
  סדומאי   9/12/06 13:01
בקרב העם והעמותות הרבות שהוא נוהג להקים כל שני וחמישי ניתן - למרבה הפלא - למצוא גם אנשים ישרים, שלא דבק בהם רבב. מדי פעם נציין את הבולטים ביניהם ונבדוק עד כמה התנהלותם תואמת את יושרם האישי. אורח היומן השבוע הוא אריה אבנרי, יו"ר עמותת אומ"ץ.

במהלך שנת 2005 נזדמן לי לשבת לצידו של אריה אבנרי, יו"ר אומ"ץ ומקודם יו"ר אמיתי, בבית קפה אי שם בתל אביב. לאחר שסיפר לי בגאווה לא מוצנעת על הצלחותיו הכבירות ועל תוכניותיו לעתיד סיפרתי לו גם על קורותיי. אריה כדרכו הבטיח לי הרים וגבעות. דבריו עודדו אותי. האמנתי לתומי שהיושר האישי שלו יקרין על פעילותה הציבורית של עמותת אומ"ץ, שהוקמה לא מכבר על חורבותיה של קודמתה, עמותת אמיתי.

הפקפוק הראשון שלי באמונה הזאת היה כאשר התגלה לי כי אבנרי מפעיל לימינו אנשי שב"כ לשעבר המסייעים במניהול משרדו. היום מבינים רבים כי זה היה הרצון של אבנרי ליצור "סדר" שיסיח את דעת הקהל ממטרותיה האמיתיות של העמותה שהוא עומד בראשה. השאלה הגדולה שהעסיקה אותי בשנה הראשונה להכרותי עם אבנרי היתה, מה לעזזאל מטרותיה האמיתיות של עמותת אומ"ץ? הרי בסה"כ אבנרי הוא אדם ישר מאד, לעיתים כמעט עד כדי הגזמה.

ביום ששי האחרון הגיע לידי מוסף הארץ, שם מצאתי כתבה מאלפת של אסתי אהרונוביץ', תחת הכותרת "מושחתים, נמאסתם. תמשיכו". כעת אני מבין כי גם אם אבנרי הוא בחור די ישר, הוא לא בדיוק הצדיק הבודד אשר נותר בסדום.
כתוב תגובה ל- סדומאי
סדומאי צודק
  השכן מעין גדי   9/12/06 13:30
קראו רבותי מה כתבה אסתי בהארץ:

"אבנרי מתהדר גם בטור קבוע המפורסם באתר החדשות, 'יומני אבנרי', שם הוא מנגח פוליטיקאים, אנשי ציבור ועיתונאים בחריפות ובוטות שספק אם מי מעורכי העיתונים היומיים היה מאשר."

אכן כך הדבר, לאחר שאבנרי פירסם כמעט כל מה שאפשר היה לומר על ארבעת - פרקליטי ההון, חסרי המעצורים, המאכזבים, התחמנים, המתחסדים, האופורטוניסטים, הצבועים, חובבי ההון והמסובכים - הוא החליט, לשם שינוי, להצליף באמצעות הגזר. ודי לחכימא.
כתוב תגובה ל- השכן מעין גדי
אתה טועה בגדול
  אביבה לוברנסקי   9/12/06 13:40
חבל שאתה משתמש בכתבה מוזמנת של עתונאית סעיינית מסוגה של אסתי אהרונוביץ כדי לנגח את אבנרי. ה"מפעיל" שלה הוא אסי שריב יועצו של ראש המששלה.אם אתה רוצה לדעת מה עושה בדיוק אומ"ץ הכנס למנוע החיפוש "גוגל", הקלד את המילה אומ"ץ וחפש בערך "פעילות העמותה". אחר כך תבקש כאן שליחה
כתוב תגובה ל- אביבה לוברנסקי
גברת לוברנסקי אולי תסבירי לנו, מזה הקינוח השבועי?
  קורא ולא מבין   9/12/06 14:35
אביבה יקירתי,

את הרי מכירה היטב את אריה אולי יותר טוב מכולנו.

אנא, הסבירי לנו למה הוא התכוון כאשר קינח את כתבתו במלים:

ראש הממשלה אהוד אולמרט: "אלמלא חשבתי ששר הביטחון עמיר פרץ ראוי לתפקידו לא הייתי מציע לו את התפקיד
ואלמלא חשבתי שהוא יכול להמשיך בתפקיד, הייתי מציע לו תפקיד אחר".

מה רע בדבריו של אולמרט, שאבנרי בחר לסיים בהם את מאמרו?
כתוב תגובה ל- קורא ולא מבין
מי זאת גברת לוברנסקי?
  = אריה אבנרי, ללא בושה   9/12/06 14:46
כתוב תגובה ל- = אריה אבנרי, ללא בושה
מדוע לבקש שליחה?
  היא הרי כזאת   9/12/06 14:48
זו לא טעות פרויידנית.
כתוב תגובה ל- היא הרי כזאת
מה כואב לך? גב' לוברנסקי?
  סדומאי   9/12/06 14:58
חבל שאת משתמשת בדעה קדומה כנגד "עתונאית סעיינית מסוגה של אסתי אהרונוביץ" כדי לנגח אותי, סדומאי מצייץ. גם ה"מפעיל" של הסייענית לא רלוונטי.

לשם מה צריך להקליד במנוע החיפוש "גוגל" את המילה אומ"ץ ושם למה צריך לחפש בערך "פעילות העמותה" כדי לבקש סליחה? הרי כל מי שיעשה כן, יקרא את פרסומי אומ"ץ מטעם עצמה. לא שזה רע. זה אולי אפילו טוב. אבל זה לא לעניין הביקורת העניינית והמדוייקת של אסתי.

גב' לוברנסקי, אם את רוצה לדעת מה אריה אבנרי אמר בשעת הראיון עם אסתי אהרונוביץ', קראי את כל מה שכתוב בכתבה שלה וסומן במרכאות כפולות. אם אבנרי לא אמר את הדברים הללו, שיקום ויגיד שמה שצוטט מפיו אינו האמת.

אם אבנרי שותק מדוע את יוצאת להגן עליו?
כתוב תגובה ל- סדומאי
23
יושרם של פוליטקאים-אריה אלדד
  אחרון הל"ו   9/12/06 13:05
רצח, טרור, גזל ונדליזם מתחוללים בראש חוצות ע"י פלאנגות מתנחבלי החאמס היהודי, ו"מיטב" הנוער מסוממי משיחיות השקר, על כל גבעה ותחת כל עץ זית עקור, בשטחים הכבושים. הכל בחסות במימון והגנת המימשל בזכות פוליטקאים "ישרים" כמו אלדד ושאר התומכים בהנצחת חוליי הכיבוש האוכל כל חלקה טובה במדינה הציונית.
כתוב תגובה ל- אחרון הל"ו
24
דוח ששון
  יובל ברנדשטטר   9/12/06 13:06
הנחת היסוד של כותב המאמר היא שדוח ששון מייצג דיעה שאיננה פוליטית, ולכן אי ישומו הוא סוג של שחיתות
אלא שההפך הוא הנכון. דוח ששון הוגש על ידי דמות שהיא לוחמת וותיקה בהתישבות יהודית בארץ ישראל (כך גם הניה ויאסיר עראפאת) בהזמנת פוליטיקאי מושחת אשר השתמש בו כשוט נגד חלוצי ההתישבות. אם תתנגדו באורח נחוש לפינוי מעזה, אייסם את דוח ששון
רק השבוע התבשרתי כי ביתי הבנוי בישוב המצוי בתחום המקובל גם על מר"צ (אך לא על הניה) קיבל את האישור האחרון, וזאת 10 שנים לאחר שתמורת האדמה שולמה במלואה, ושמונה שנים מאז בניתיהו. אם כך, לפי אמות המידה של ששון, גם אני הייתי בלתי חוקי, כמאמר איסמעיל הניה.
אז בבקשה מר אבנרי. אין דבר הארץ הזו שמנותק מן הפוליטיקה שהיא בעיקרה ציונות עתיד מול ציונות עבר. יושר הוא יושר, ואריה אלדד הוא הישר מכולם, ולו רק מכיוון שאצלו הציונות לא נפסקת בקשקוש על המפה לפני 58 שנה.
כתוב תגובה ל- יובל ברנדשטטר
25
אריה אבנרי תרשה לי לחלוק עליך בעניין ציפי ליבני
  טוהרת המידות   9/12/06 13:26
אריה אבנרי בנוגע לח"כ רן כהן אני מסכימה איתך אפילו
שאינני מן המצביעות שלו, להפך אני מאד חלוקה עליו פולטית אך מנסיון אישי שהיה לי עם ח"כ רן כהן אני יכולה
לאמר לך אישית על הגינותו ויושרו, בעניין שצריך לטהר את השרץ גם עם מיוצגים ע"י מר"צ אני מסכימה איתך, לגבי
ציפי ליבני תרשה לי לחלוק עליך אריה אבנרי, הרושם שאני
מתרשמת שהיא ציפי אכזבה גדולה, היא לא עושה הכל לשם
שמיים, באשר לשחיתות השילטונית גם היא חלק מהבעיה, זכור
מי ששותק או לא פועל הוא שותף לשחיתות באותה מידה, את
שני האחרים שהזכרת אין לי דעה מגובשת, אך בסך הכל פוליטקאים על פי רוב לא ישרים, לא ברור לי למה אריה
אלדד שתק כשליברמן נכנס לממשלה, מה שעשה ליברמן זו יריקה לבוחרים של ישראל ביתנו ואין ספק שהמפלגה הזו ביום הדין תשלם על כך.
כתוב תגובה ל- טוהרת המידות
26
במונחים יחסיים כולם ישרים, אבל :
  היושר הפוליטי פה הוא יחסי   9/12/06 13:55
כתוב תגובה ל- היושר הפוליטי פה הוא יחסי
27
להיות שר חוץ נטול רקע = ישר יותר יחסית בהשוואה למינוי שר הביטחון
  יושרה של ציפי   9/12/06 14:01
כולם משמיצים את עמיר פרץ נטול היכולת האישית להיות שר ביטחון אמיתי וראוי למדינת ישראל .
לעומתו - גם ציפי לבני קיבלה משרד חוץ ללא ניסיון מדיני קודם, לא שירתה בנציגויות החוץ של ישראל, לא ניהלה משא ומתן עם הערבים, או הפלסטינאים.
גם בזמן מלחמת לבנון אסר עליה אהוד אולמרט לנסוע לחוץ לארץ - לעצרת האו"מ כדי לא לגנוב לו את הקרדיט עם ההסכם המשובח שמציב 5000 חיילים זרים וגם איומים של צרפת לפגוע וליירט את מטוסינו.
שכחנו כיצד נבחרה על טיקט של ליכוד ועשתה תפנית ההינתקות מביבי, מהליכוד וחזון ארץ ישראל מבית אביה שהיה הקמב"ץ של האצ"ל - איתן לבני.
ובעניין טוהר המידות האישי שלה - היא ישרה
כתוב תגובה ל- יושרה של ציפי
28
אריה אבנרי"מתוחכם" כתב על ה-4 כדי
  מבין בפסיכולוגיה   9/12/06 14:01
כתוב תגובה ל- מבין בפסיכולוגיה
29
כדי שכל אחד מאתנו יוציא מהבטן שלו את הארס כנגד 1 או יותר מהמכותבים
  מבין בפסיכולוגיה   9/12/06 14:02
כתוב תגובה ל- מבין בפסיכולוגיה
30
פוליטקאים והתגובות שלהלן
  אבי שלו   9/12/06 14:11
הגיע הזמן לאימוץ הצעת החוק של הכרח בהזדהות בכל תגובה וכתיבה באינטרנט הן ככתבה והן כתגובה. אריה אבנרי כתב את דעתו בגלוי חלק מהמגיבים מסכימים וחלקם מותחים ביקורת. האם יש כאן חשבונות אישיים ? איני מכיר אישית את ארבעת הפוליטקאם, התרשמותי מהתנהלותם הינה בעיקר מהופעותיהם. יחד עם זאת ולאור הסברין אני מקבל את דעתו של אבנרי אך עצוב לי כי אלה פני הדברים. אני מרשה לעצמי לקרוא כאן לראשי "אומץ" להפיץ את דבריהם, לנסות ולהרחיב שורותיהם ולגייס חברים ואוהדים. כתבתי כאן בשמי עם כתובתי - אתכבד בתגובה.
כתוב תגובה ל- אבי שלו
אתה מוזמן להצטרף אלינו
  דובר אומ"ץ   9/12/06 17:50
לקראת האסיפה הכללית השנתית של חברי אומ"ץ שתתקיים בחג החנוכה הקרוב אנחנו מרחיבים את השורות ומצרפים חברים חדשים. על המעונינים לפנות בכתב לת.ד. 20003 תל אביחב מיקוד 61202. ניתן להרם גם באמצעות האתר של העמותה ometz. migvan.co .il
כתוב תגובה ל- דובר אומ"ץ
31
אריה, מתנגדי ההתנתקות נחשבים בעיניך קיצוניים?
  נחום שחף   9/12/06 14:46
בהמשך להתייחסותך לציפי ליבני שניסתה לדבריך להתנתק מהאידיאולוגיה "הקיצונית" מה תאמר על מי שיתנגד לגרושם של ערבים מישובי המשולש, האם גם להם תקרא קיצוניים?
או שיהודים מותר לגרש - ערבים אסור.
מה תגיד על מי שיתנגד לגרושם של יהודים מיפו, רמלה, לוד, חיפה, עכו, רמת אביב, כפר האומנים אין הוד, אילת, או כל אחד מ-86 הישובים של קיבוצי השומר הצעיר והתיישבות העובדת ישובים ערבים בעבר.

ההבחנה בין אזרחים סוג אלף (אני ואתה) לאזרחים סוג בית (מתנחלים הנחשבים ל"קיצוניים"), ימין או שמאל, יהודים או ערבים, עומדת בסתירה לכל מה שהתחנכתי עליו.

והרי גם אתה בחרת באלדד כדמות להשתבח בה.
אלדד בימין של הימין אינו קיצוני?
כתוב תגובה ל- נחום שחף
נכון, ציפי ליבני סייע לשרון בגנבת
  הכרעת העם וחברי הליכוד   10/12/06 11:06
כתוב תגובה ל- הכרעת העם וחברי הליכוד
32
אין מקום לדיעות פוליטיות כאשר בוחנים יושר והגינות
  נועם צ.   9/12/06 14:56
המגיבים כאן מתייחסים לדיעותיו של מכותב זה או אחר. זה לא רלוונטי. אבנרי כותב על האנשים כאנשים בלי הדגל הפוליטי.
אריה אלדר אומר את מה שהוא חושב, והוא אכן בין המעטים שהולך בדרך הישר. כך גם אחרים. תלמדו להגיב לתוכן של המאמר ולא לגופו של העיתונאי שכותב, ולא לדעותיהם של האנשים אלא לנושא בלבד.
כתוב תגובה ל- נועם צ.
לנועם צ. על תגובה למגיבים מול תגובה למאמר
  מגיב   10/12/06 10:27
1. בעקרון אתה צודק (למרות ששוב, גם תגובתי מתייחסת אל תגובתך ולא למאמר עצמו).
2. יחד עם זה - כאשר מתפתח מעין מיני-דיון באמצעות התגובות ('מדיום' מאולץ ודחוס בפני עצמו) נכתבים דברים שאינם יכולים להשאר ללא תגובה, שאחרת - ייחשב כאילו הם דברי-אמת לאמיתה. ערבוב דעה פוליטית בנושאי בטחון, יחסים עם ערביי ישראל והשטחים, נושאי כלכלה ונושאי חברה - בנושא המוגדר: 'שחיתות', היא לפחות ערוב דבר שאינו בן-מינו. לכתוב :"כל 'שמאלן" הוא מושחת, או להיפך - "כל איש ימין הוא מושחת", זאת אמירה שמבטאת אי-הגינות או למצער - אי הבנת הנקרא.
3. ולמאמר גופו: לפי התרשמותי, גם כותבו, אבנרי, 'הולך על החבל הדק' שבין עמדה פוליטית כללית (הינתקות, מאחזים בלתי חוקיים וכיו"ב) לבין התייחסות לשחיתות ולפוליטיקאים מושחתים. קריאה מדוקדקת, גם בין השורות, השאירה אצלי את הרושם שאיבה אישית, שאולי יש ברקע שלה מניעים שאיננו יודעים אותם, ל-2 ראשי-הממשלה האחרונים - שרון ואולמרט - היא המובילה אותו. את 4 ה'נידונים' במאמרו הוא כל הזמן מסמיך אל שרון ואל אולמרט ואל מעשיהם או מחדליהם, וזאת אחת מאמות-המידה הראשיות שלו לשפיטתם. מבלי להסתייג מרוב הכתוב המאמר של אריה אבנרי, אני מציע לקרוא אותו בזהירות, ולהסתכל לצדדים.
כתוב תגובה ל- מגיב
33
ציפי ויושרה.
  א..ל.. רמת-גן   9/12/06 15:13
אלולא אות ההוקרה שהעניקו אומ"צ לליבני,בטרם עריקתה מהליכוד,אבנרי היה מוצא מישהו אחר לכתבת הפוליטיקאים הישרים.הערך המוסף היחידי שלה,שהיא לא מושחתת.או שלא מצאו אצלה,עדיין,שחיתות.בעיני חברי ליכוד רבים,היא אופורטוניסטית המחליפה עמדות על פי הנוחות הפוליטית.כולל כפיות הטובה כלפי נתניהו,שפתח לה את שערי הפוליטיקה,ומינה אותה בזמנו למנכ"ל רשות החב' הממשלתיות.ליבני היא טפלון,שבורחת מנושאים בעייתיים,היא חתומה על הכשלונות המדיניים של ישראל מאז המנוי שלה לשרת החוץ. מישהו שמע אותה בתקופת המלחמה? ההסברה במלחמה היתה כשלון חרוץ,ממש זוועה.והניצחון התיקשורתי של החיזבאלה יעיד על כך. ליבני היא דוגמה לבינוניות,היתה שרת משפטים פאתטית,ושרת חוץ כושלת.
כתוב תגובה ל- א..ל.. רמת-גן
צודק בנוסף למדה על אנגלית על חשבוננו
  ירדנה   9/12/06 16:38
ציפי ליבני מדברת אנגלית עילגת ביותר ולכן למדה בכנסת הקודמת על חשבון משלם המיסים בכספי קשר עם הציבור לקחה שיעורים פרטיים באנגלית. התקשורת מפנקת אותה למרות הכישלון החמור שלה כשרת החוץ הכל נהרס מסביב ובשרת החוץ התקשורת לא נוגעת.
כתוב תגובה ל- ירדנה
אבל לציפי לבני יש טון דיבור מאוד אינטלקטואלית
  העיקר החזות   11/12/06 10:07
כתוב תגובה ל- העיקר החזות
מותר לציפי ללמוד אנגלית על חשבון הציבור
  הגיע הזמן שתדע אנגלית   11/12/06 10:11
כתוב תגובה ל- הגיע הזמן שתדע אנגלית
34
רק לידיעתכם
  גולדרס גרין   9/12/06 15:22
אם ציפי ליבני היתה ניראת כמו דליה איציק- לא היו סופרים אותה.
כתוב תגובה ל- גולדרס גרין
35
פינס ויושרה
  ליאונרדו   9/12/06 15:39
אינני יודע אם פינס מושחת עד היסוד או לא. בתור שר הפנים, הוא יזם והעביר את חוק הקרינה הבלתי מיננת, למרות שהוא יודע יפה מאד שהאנטנות הסלולאריות אינן מזיקות כהוא זה. הכל היה פופוליזם ורווח הון פוליטי. כל המלחמה נגד האנטנות היא קקפוניה שאין לה אחיזה במציאות. וכאן אופיר פז=פינס הוכיח את חוסר היושר שלו.
כתוב תגובה ל- ליאונרדו
אופיר פינס ישר?
  אופיר?   9/12/06 23:42
אופיר פינס אנטרסנט קטן. פועל פוליטית רק למען חבריו. בתור שר פנים לא עשה דבר חיובי וטוב שסיים את תפקידו מהר.
כתוב תגובה ל- אופיר?
אתה מושחת
  אורי123   10/12/06 20:29
הקרינה מסוכנת.
כתוב תגובה ל- אורי123
36
פינס לא מושחת? הצחקתם אותי!
  חה חה חה   9/12/06 16:25
מי הגן על הפשעים של מזרחי, וקרא ברוב חוצפתו להעלים מהם עין רק בגלל שהעבירות בוצעו נגד יריביו הפוליטים של פינס, ליברמן ונתניה?

מי הגן על תופרת התיקים הסידרתית העליונה שלנו, עדנה ארבל?

די די, תפסיקו להאמין לדיבורים של פוליטיקאים ותתחילו להתרשם מהמעשים שלהם...זה ילמד אתכם מי הוא צבוע, מושחת, בעל מוסר כפול וחרדה מאוד סלקטיבית לשלטון החוק.



כתוב תגובה ל- חה חה חה
37
ציפי ליבני גורמת וגרמה נזק מדיני והסברתי עצום למדינה, וזה הרבה יותר גרוע מלהיות מושחתת.
  יעלי1   9/12/06 16:29
הרי יכול להיות שגם פרץ לא מושחת (ואולי הוא כן) ועדיין הנזק שהוא גורם בתור שר בטחון הוא נזק של חיי אדם וזה הרבה יותר גרוע מנזק כספי כלשהו.
כתוב תגובה ל- יעלי1
38
יושרה
  פטריוט ישראלי   9/12/06 17:42
לגבי לבני אולי היא לא מושחתת היא מין פרווה אבל להילחם בשחיתות נו בחייכם היא הצטרפה לשני מנהיגים שהם האבא של המושחתים וללא משוא פנים לגבי פינס ההרגשה היא שהוא פשוט נטש את הספינה לפני הטביעה איפה הוא היה כשהציעו לו להצטרף לממשלה בראשותו של החשוד בפלילים אז הוא לא שמע וראה ולגבי השניים האחרים הלוואי והיו כאלה עוד כמה עשרות חברי כנסת אבל במקום זה יש לנו כמה אנשים כגון הירשנזון וחבר מרעיו ועם פיגורות כאלה הדרך אל התהום קצרה לצערי
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
39
הנסיון להפריד את השחיתות מהסמול - מטעה ומגוחך
  גדי אשל   9/12/06 17:54
השחיתות והסמול הישראליסטי הם תאומים סיאמיים. זה לא רק בדיעבד - זה מלכתחילה וא-פריורי.
לכן, אין - ולא יכולה להיות - חיה כזו: "סמולן תומך היתנתקות - ישר".
לחילופין, הנסיון לייצר סימטריה מדומה, ולמצוא נקודה שחורה אצל יישרי דרך כתומים - מגוחך. ח"כ פרופ' אריה אלדד לא דרש את יישום דוח טליה ששון כמו שהוא לא דרש לבדוק אם נפגעי פיגוע התאבדות שילמו מס הכנסה כנדרש. דוח טליה ששון הוא דוח פוליטי אוטו-אנטישמי, שנולד בחטא. המפברקת שלו נבחרה לשרבט אותו (ע"י רשע איום) עקב רקורד של סמולנות צינית ומנוולת, וכידוע, אין בין הדוח לבין אמת משפטית שום נגיעה שהיא. כך עצם העלאתו כמופת ליושרה משפטית ושלטונית, היא ציניות מוזרה ביותר!
כתוב תגובה ל- גדי אשל
צודק ב-100%.זו כתבת תעמולה פוליטית במסווה של "מלחמה בשחיתות".
  אולי די לתעמולה הסמולנית?   12/12/06 03:00
כתוב תגובה ל- אולי די לתעמולה הסמולנית?
40
ליבני גנבה מנדט מהליכוד,היא ישרה???
  הצחקת אותי   9/12/06 18:23
כתוב תגובה ל- הצחקת אותי
41
אבנרי-עשה לכולם טובה-תפסיק עם השטויות-נמאסת!
  יואל   9/12/06 18:53
כתוב תגובה ל- יואל
תגובה ליואל : חשוב לקרוא
  שושפרי   9/12/06 20:43
ודאי נשלחת ע"י מקורבי אולמרט, לתקוף את בכיר העתונאים ,אבנרי אריה ,הנלחם למיגור השחיתות של נבחרי צבור.


אני אישית מכבדת את אריה אבנרי כיו"ר "אומץ" הנלחם בהתנדבות ובנחישות תוך סיכון אישי , למען מדינה מתוקנת..

האזנתי בתקשורת ,שיש נתק מוחלט של חודשים בין המבקר, והיועץ המשפטי, מזוז , המעכב את חקירות המבקר המדינה
ומתנהג כלפיו בחוסר כבוד ובזלזול.

תמיד ידעתי , שמזוז , הרוצה להיות שופט עליון ,
יעשה הכל למען ראש ממשלתו המושחת . כהרגלו, הוא נלחם נגד הדגיגים ומתרחק מאש מהכרישים. .
גם התנועה לאיכות השלטון , מתעלמת משחיתות אולמרט .
ערוצי התקשורת , שותקים ומתעלמים, וכך, כולם משתפים פעולה למען אולמרט המושחת .
הגולשים , שאכפתיים , המעונינים לקחת חלק במיגור השחיתות ,יצטרפו ל"אומץ" מס. הטלפון 035605588
כתוב תגובה ל- שושפרי
42
רן כהן מושחת רודף פרסום בדוק מה עשה
  כסגן מפקד א.א.במלחמת לבנון ה1   9/12/06 19:46
בדוק עם מפקדיו מה בדיוק עשה במלחמת לבנון הראשונה.

אני חושב שהוא אחד הפוליטיקאים העלובים שיש ,רודף תקשורת ופרסום תןך דריכה על אנשים, משים עצמו צדיק וישר
כתוב תגובה ל- כסגן מפקד א.א.במלחמת לבנון ה1
43
איך העזת,לדלג על חברי היקר,מיקי איתן?
  יגאל#כהן   9/12/06 22:55
ואיך הביבונים שותקים לך. הם לא אוהבים ש"תוקפים ליקוקניק". שהרי קימא לן מדברי הרוכל הנוכל: "ליקוקניק,לא תוקף ליקוקניק". רק מעשן אותו. כפי שהם עישנו את כבוד נשיא המדינה ב"אין עשן בלי אש". איפה מיקי איתן הגדול מכולם? מה אתה מבין? באשר לנסיכה שלי,אחרת. אני בחרתי בה,כאן באתר הזה לפני שנתיים כראש הממשלה הבא. מה חידשת,אחרי שנתיים של "התבוננות"?
כתוב תגובה ל- יגאל#כהן
44
באשר לאלדד:מקומו של מסית האספסוף בבית הסוהר.
  יגאל#כהן   9/12/06 23:01
והוא יגיע למקומו,במוקדם או במאוחר. סיקריקי.
כתוב תגובה ל- יגאל#כהן
מה יהיה יגעל?
  כדורים לקחת?   11/12/06 10:09
כתוב תגובה ל- כדורים לקחת?
45
לבני = כישלון מוחץ
  מעל לכול ספק   10/12/06 02:43
כתוב תגובה ל- מעל לכול ספק
46
טעית בקשר לאלדד! מן הדין שתדע גם להתנצל.
  היסטוריון   10/12/06 03:25
כתוב תגובה ל- היסטוריון
47
פינס - פז ישר?
  יבין   10/12/06 07:34
כמי שבזמנו הוחזר ובגדול מענק השר ללשכת שר הפנים וחולק בקריטריונים מוזרים לרשויות מקומיות, ספק אם ההגדרה מתאימה!!!
כתוב תגובה ל- יבין
48
ח"כ אלדד מושחת כמן כולם
  חיליק חורביץ   10/12/06 08:01
פניתי לח"כ אלדד בעיניין בטחוני חשוב ראשון במעלה, ה"פטריוט" אלדד אפילו לא ענה. וכבר אמרו חז"ל שמפלטו של הנבל הוא הפטריוטיזם.
כתוב תגובה ל- חיליק חורביץ
49
אני מציעה את ח"כ בן שושן
  שוועסטרל   10/12/06 08:57
כתוב תגובה ל- שוועסטרל
50
ליבני - התוכן אינו מצדיק את הכותרת
  שאול א.   10/12/06 10:19
מיש קורא את הכתבה המתייחסת לליבני, מתקשה לקבל את הנחרצות של הכותרת בדבר יושר אישי מבוזבז. מי שחובר למושחתים - אינו יכול לבוא בכלל אנשים ישרים. מי שעוצם עיניו אל מול השחיתות - אינו יכול להיחשב כאדם ישר. מי שבורח מתפקיד תחת להישאר ולהיאבק בשחיתות - אינו שונה בהרבה מהמושחתים עצמם.

צר לי מר אבינרי. כנראה סימנת מטרה ורק לאחר מכן ציירת את העיגולים סביבה.

לבני אומנם אינה מושחתת בפן הפוזיטיבי של המילה. אך היא רחוקה מאוד מהגדרה של יושר אישי מבוזבז. את זאת השאר לאנשים שנלחמים בשחיתות ולא רק נמנעים מלהתחבר אליו.
כתוב תגובה ל- שאול א.
51
לפטר את קראדי ולהחזיר את חפץ
  שוטר   10/12/06 14:11
להחזיר את חפץ לאלתר, אולי הוא ישיב את ביטחון הציבור במשטרה.
כתוב תגובה ל- שוטר
חפץ
  אזרח פשוט   10/12/06 17:17
אותו חפץ שעל חשבונך בילה בז'אקוזי?
כתוב תגובה ל- אזרח פשוט
52
נא לפרט
  אזרח תמים   10/12/06 16:15
מי שבא בטענות שיפרט
כתוב תגובה ל- אזרח תמים
53
חדלי אישים
  יואל ארצי תל אביב   10/12/06 17:15
מעניין מדוע כל התוקפים את עמדותיו של אריה אבנרי מפחדים מלהזדהות בשמם?
נראה אתכם יוצאים בגלוי ולא מסתתרים מאחורי כינויי שם עלובים.


כתוב תגובה ל- יואל ארצי תל אביב
54
LIVNI is NOT HONEST
  CORRUPTION EYE   10/12/06 18:24
כתוב תגובה ל- CORRUPTION EYE
55
ארבעה פוליטיקאים ישרים ופחדן אחד -
  אריה החתלתול אבנרי   10/12/06 20:04
כתוב תגובה ל- אריה החתלתול אבנרי
56
מר אבנרי - אני מתקשה להבין משהו........
  יוסי הזועם....   11/12/06 12:14
האם שר חשוב, בכיר ומרכזי, כשר המשפטים - יכול להנות מספק כלשהו באשר לאי יכולתו לראות, להבין, לקבל שחיתות ברורה וגלוייה, בוטה ודורסנית, כשחיתות שנוהלה בידי משפחת שרון? הרי אריאל שרון היה האפוטרופוס הפוליטי של ליבני? מה קרה לעיניה? לאוזניה? למוחה האנליטי? סלח לי, אבל היא לא שרה ישרה.....כי התעלמות ובריחה מהמציאות כמוה כהסכמה שבשתיקה....שמור לי ואשמור לך.....
כתוב תגובה ל- יוסי הזועם....
בדיוק!! אבנרי, אתה פשוט צבוע!!
  צביעות הורגת עמים שלמים.   12/12/06 03:04
כתוב תגובה ל- צביעות הורגת עמים שלמים.
57
נכון, אריה....השרה ליבני ישרה כמו.........
  יוסי הזועם....   11/12/06 13:52
סרגל עקום!
כתוב תגובה ל- יוסי הזועם....
58
דו"ח ששון בעניין המאחזים אוביקטיבי
  ברניאל   11/12/06 15:36
כמו ששלמה שרף אוביקטיבי בעניינו של אברהם גרנט.
כתוב תגובה ל- ברניאל
חחח...או כמו שאבנרי אובייקטיבי לגבי השמאל...
  :-)))   12/12/06 03:12
כתוב תגובה ל- :-)))
59
"ישרים"? ארבעת אלו דוקא? כמו ביופי. היושר - בעיני המתבונן..
  הניה   11/12/06 23:33
כתוב תגובה ל- הניה
60
אתה צודק
  אזרח תמים   11/12/06 23:35
סו"ס מישהו מדבר לעניין כאן
כתוב תגובה ל- אזרח תמים
61
אתה צודק
  אזרח תמים   11/12/06 23:35
סו"ס מישהו מדבר לעניין כאן
כתוב תגובה ל- אזרח תמים
62
עו"ד על ציפי לבני
  שמחה ניר, עו"ד   27/12/06 08:57
ועל המחסור במחבלים עם דם על הידיים, ראו כאן.
כתוב תגובה ל- שמחה ניר, עו"ד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il