s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
איתמר לוין
איתמר לוין
למחדל של 7 באוקטובר מוסיפה הממשלה את סכנות החורבן הכלכלי, האנטישמיות והמפלגתיות בארה"ב    הערות על נצח יהודה ומינוי ראש אמ"ן, ולקח מאיר עיניים ממשה רבינו
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
פרוץ מלחמת העולם השנייה בהתקפת גרמניה על פולין; הפייסנות של צרפת ואנגליה כלפי גרמניה גרמה לתוצאה הפוכה; צבא צרפת היה חזק מצבא גרמניה אך התרבות הצבאית הצרפתית הייתה תבוסתנית; ניצחון...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
השקרן העיקרי
מאת: עו"ד משה גולדבלט   |  01/03/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אברמוביץ עשה עבודה טובה וחשובה
  חשף מאחזת עינים. עובדה.   1/03/07 10:18
יכול להיות שאברמוביץ הגזים בניסוחים. אבל השקרנית המרכזית היא הגב' טרטמן, שבצורה ברורה ומודעת שיקרה, הציגה מצגי מירמה והל למען הקריירה שלה. היא שקרנית ואת העובדה הזו לא ניתן לטשטש באמצעות מתקפה על אברמוביץ.
כתוב תגובה ל- חשף מאחזת עינים. עובדה.
תגיד , אתה בטוח שקראת את המאמר והבנת את מה שקראת?
  ברוריה מהקריות   1/03/07 11:49
ההתנהגות של אברמוביץ היא הרוע בהתגלמותו. ואני מייחסת את השתלחויותיו למראהו. שום דבר בעולם לא ינחם אותו על מראה זה פרט לשנאה יוקדת למי שלדעתו גרמו לכך: הממסד ששלח אותו להגן על עם ישראל. יש אנשים שהפגיעה הנפשית במקרה כמו שלו היא איומה. והוא מצא דרך מאוד מחוכמת להקל על מצוקתו הנפשית. ומי שיש לו טלויזיה משלם לו באמצעות האגרה והמינויים לחברות את האיוורור הזה של שנאה יוקדת. תודה לאל לי אין טלויזיה.
כתוב תגובה ל- ברוריה מהקריות
היכן אתה חי לאחרונה, בביוב של רמלה?-אברקדברה שקרן, מעוות פנימית וחיצונית
  א מ רול   2/03/07 01:14
כתוב תגובה ל- א מ רול
2
נורא, נורא. ואנשים מיד בולעים הכל למרות שדי ברור שאין להאמין, אבל ככה עובדת האטרקציה.
  נורא ואיום   1/03/07 10:35
כתוב תגובה ל- נורא ואיום
3
טרטמן שיקרה בכך שאמרה שיש לה תואר מבר-אילן
  ירדנה   1/03/07 10:52
באף אחד מהפרסומים היא לא סיפרה שיש לה תואר ממכללה לא נחשבת ולא יוקרתית כמו בר-אילן (מכללת טורו קולג שאפילו מבחן באנגלית לא צריך לעשות שם כתנאי סף לתואר לכן לא בעיה להוציא שם הצטינות)ולמה אדון נכבד לא התייחסת לכך שהיא שיקרה במצח נחושה רק שאחרי כל זה התפוצץ לא היתה לה ברירה אלא להודות
כתוב תגובה ל- ירדנה
4
מאחזי עינים ושרלטנים אברמוביץ ואורי גלר הינו הך.
  פטריוט ישראלי   1/03/07 10:56
מה לא מובן ומה לא ברור יש מאחזי עינים כגון השרלטן אורי גלר, ויש מאחזי עינים כגון השרלטן אברמוביץ, וההבדלים בינהם הם לא כאלה גדולים רק שלאברמוביץ יש עוד מטרה אחת כמאחז עינים גם בתפיסה האידיולגית פוליטית. וגם הרשת שמאפשרת לשני מאחזי העינים היא אותה רשת תקשורת.
כתוב תגובה ל- פטריוט ישראלי
5
אברמוביץ תעשיות בעמ
  MAD MAX   1/03/07 11:11
אמנון אברמוביץ אינו עיתונאי קטן.נהפוך הוא.האיש יצר זאנר מיוחד רק לו והפך לפרשן הכלבו האולטימטיבי של ערוץ 2. עד כאן העובדות. מעבר לכך אברמוביץ חוטא שוב ושוב בחטא היוהרה ומשים עצמו כיודע כל . דה עקא שסלחנות והסבלנות הנהוגה כלפיו היא מזן ששלובים קורטוב רחמים בשל מצבו הפיזי ומידה גדושה של יראה בשל מעמדו בחברת החדשות דורסת הרייטינג של ערוץ 2.מעולם לא הצליח איש לצאת בזול מעימותים עימו למעט אולי רוני דניאל שחמתו הובערה בשל תיזה מנוגדת לעמדתו .כל היתר מתרפסים בפני האברמוביץ משל היו אסקופה נדרסת. אסתירנה הטפשונת שעשתה משעה זימרי חטאה רק בשל דיעותיה הימניות.אלמלא כן איש לא היה טורח לבדוק בציציותיה ההשכלתיות לכאורה ...
אברמוביץ המיט עליה כלייה מינסטריאלית אולם את הגרזן הניף עליה דווקא פטרונה האימנתני .לו אני טרטמן=לא הייתי מוותר ונכנס אל מושבו הרך של בוזי הרצוג בכל מחיר.וגם אם לא הייתי יוצא למלחמת עולם בטרם אכנע.
כתוב תגובה ל- MAD MAX
6
אברמוביץ אדם נקלה
  טל שחר   1/03/07 12:09
איש רע, מאחז עיניים ונבזה במידה המעוררת סלידה משכמוהו.
עד שלא ייתבע ע"י כל נפגעיו ויושם במקום המתאים לנבזים כמוהו -ימשיך לעלוב, להלעיז ולהוציא דיבה רעה על קרבנות שבחר בהם.רק להביט בדיוקנו המכוער כנפשו- עולה הקבס.
בשעת צרה ירוץ למקורותיו בשלטון המסואב -יזיל דמעות תנין ואלה ייחלצוהו בעור שיניו.
כתוב תגובה ל- טל שחר
7
כל מי שיכול - מעוות . אפילו כותב כתבה זו . למה ?
  יחודי   1/03/07 12:24
ציטוט "...כלומר רוב הפיצוי שולם על-ידי חברת הביטוח למוסד לביטוח לאומי ולא לנפגעת..." .
האם באמת התובעת סכום כסף קטן כפי שרשום ? האם כל השקעתה בתביעה היתה לטובת ביטוח לאומי ? מה פתאום . כוון שביטוח לאומי שילם לה כספים בגין הפציעה ואין אדם יכול להנות פעמיים במקרה שכזה הרי הכסף עבר לביטוח הלאומי .
אז אולי ישנם עוד דברים מעוותים בכתבה שלא בדקתי ואיני יודע ? כנראה . מי שלא דבק באמת , יסלף אותה ככל שיכול .
כתוב תגובה ל- יחודי
פשוטו כמשמעו
  גולדבלט משה   1/03/07 13:04
ערך תשלומי הביטוח הלאומי עלה על ערך הביעה כך שרוב הסכוןש נקבע כנזק אינו זה שנפסק אלא לתובעת שולם 25% מהנזק-אני מציע לך לקרוא את פסק הדין
כתוב תגובה ל- גולדבלט משה
8
על כאברמוביץ נאמר: "... ליבם רע ופגיעתם רעה"
  אזרח תמים   1/03/07 12:26
כתוב תגובה ל- אזרח תמים
9
אברמוביץ תכתוב על עירית תל אביב
  כתוב   1/03/07 12:44
כתוב תגובה ל- כתוב
10
הבעיה עמו היא אחרת
  דוידי   1/03/07 12:50
הוא לא יותר שקרן וסלפן מעיתונאים אחרים.הבעיה עמו היא אחרת:1. הוא משמש שופר של חבריו האישיים חברי "כנופיית רמת השרון",תערובת של עורכי דין,פוליטיקאים ועיתונאים.המשותף לכולם שהם שייכים או אוהדים את העשירונים העליונים ולא מעונינים שיבחשו בקירבה בין הון ושלטון. 2. הוא הבלוף התקשורתי של המאה:באופן מעשי כמעט ולא הביא גילויים או הישגים עיתונאיים מרשימים,למרות שדברי ה"פרשנות" שלו(שאינם אלא רכילות פוליטית לעוסה)נאמרים בזחיחות ובהמתקת סוד.3. הוא מוכן לרתום עצמו כעבד נרצע למשימות השלטון וחבריו-ראה המתקפות שלוחות הרסן על זליכה,המבקר,בורובסקי,מתנגדי החבר ח.רמון ועוד.
כתוב תגובה ל- דוידי
סחטיין על ההסבר, נראה הגיוני.
  .   1/03/07 13:02
כתוב תגובה ל- .
אברמוביץ מכוער גם מוסרית
  שץ חץ   1/03/07 14:21
כתוב תגובה ל- שץ חץ
11
1984
  קרטופל   1/03/07 13:27
הכותב צודק.כל מי שקרא את פסק הדין מבין כי אברמוביץ וידידו הטוב נום ברנע סילפו ביודעין ובמזיד בהתאם לטכניקות הסטליניסטיות שלמדו בימי נעוריהם.תקשורת מופרעת ,בזויה ופחדנית.איפוא היה אברמוביץ כשעדנה ארבל רימתה בנוגע לתואר שלה?
כתוב תגובה ל- קרטופל
12
שיקרה גם בקשר לתואר הראשון
  מקשה הקושיות   1/03/07 13:32
מי שבא לנטיף לאחרים חייב לבדוק קודם כל את עצמו: טרטמן שיקרה - ובגדול - גם בקשר לתואר הראשון. היא מנסה במתק שפתיים וברוב מלל לספר שהיא למדה לתואר הראשון באוניברסיטת בר אילן אבל את התואר היא קיבלה במקום אחר. אין חיה כזאת. היא למדה, לא לתואר הראשון אלא סתם קורסים, לא לתואר אקדמאי, במסגרת חוץ אקדמאית, בחסות אוניברסיטת בר אילן. אחר כך היא קיבלה תואר כלשהוא, שאיננו תואר אקדמאי, לא ראשון ולא חצי ראשון ממכללה קיקיונית שנקראת טורו. לומר שיש לה תואר אקדמאי "ראשון" זו מירמה והולכת שולל.
כתוב תגובה ל- מקשה הקושיות
13
עו"ד שוב הנכבד...
  אפי ל   1/03/07 14:08

אתחיל בכך שאברמוביץ לא היה מוזמן אצלי לארוחת ערב. נוכחותו אינה נעימה גם לי.
אבל, אם הייתי עורך רשימה של מוזמנים - טרטמן הייתה נמצאת במקום נמוך בהרבה ממנו.

אברמוביץ אינו עו"ד - הוא לא אמור להתיימר להבין פסק דין כמוך. יחד עם זאת, ועל אף הסבריך המלומדים, לאדם ההדיוט (כמוני) התביעה הזו מריחה רע.

איני בא לקבוע האם הונתה או לא (מי אני) והרי בית המשפט אמר את דברו... ובכל זאת עושה הרושם שמגבלות הגברת נופחו מעבר לסביר, בעיקר לאור הישגיה המאוחרים והמוכחים!.

אני מאלו שגורסים שבעיית האמינות של נבחרי הציבור שלנו היא שדירדרה אותנו למעמקי רפובליקת הבננות בה אנו חיים. פוליטיקאים בישראל איבדו את הבושה שעוד היה מעט ממנה בימי השר עופר.
בימים בהם כל צמרת המדינה וראשיה (בהכללה) חשודים בפלילים ובשחיתות נקעה נפשו של הציבור מלשמוע על עוד חשד ועוד שחיתות ועוד שקר ורמיה - שרובן לצערנו לא יחקרו או שיחקרו אך לא ימוצאו לעולם.

ואז, כאילו משום מקום, מגיעה לה עוד ח"כית וכובשת מקום בשולחן הממשלה. הכל פה רגיל במחוזותינו אלה שהפעם היכולת הרטורית שלה לא מצליחה להאפיל על אי אמינותה.

אתה צודק שהכל התחיל באברמוביץ ובתביעה. אבל לא שם זה הסתיים. הפעם לשקר היו רגליים וכסות נאה. הפעם לציבור ניתנה ההזדמנות לשפוט באופן ישיר (ללא תלות בחקירות משטרע). הפעם לציבור ניתנה האפשרות לשמוע גירסאות, לראות לשמוע ולקרוא ראיות ובסוף גם לתת גזר דין.
והציבור לא כשל! כעו"ד אתה בטח יודע שאי אמינותה הוכחה מעל ומעבר לכל ספק - אם הייתה פה עבירה פלילית היא הייתה מורשעת. אבל אנחנו רק ציבור. לנו אין צורך בהרשעה בפלילים - מבחינתנו היא אשמה ודי.

זה לא רק התואר השני שלא היה. זה גם מה שהיה ועוות, ונופח והכל בכדי להציג מצג שוא של אדם שהישגיו גדולים מכפי שהיו באמת. אלו הם שריך ישראל?

מעבר לכל, לי צרמה בעיקר הופעתה הטלוויזיונית. היכולת של אדם לשקר בלי למצמץ מול ציבור בוחריו, הארוגנטיות.. המסקנה מבחינתי היא ברורה - מדובר באדם מסוכן (כנבחר ציבור).

מי שמשקר בזוטות (שהרי לא הייתה לה בכלל סיבה לשקר) ישקר בעיקר. אדם שכזה אין לו שום מקום בבית הנבחרים.

מבחינתי גם אם אברמוביץ סילף וניפח את דיווחו לצורך הספין - הוא עדיין שירת אותי (ואותך) בחשיפת והרחקת עוד מרכיב שחיתותי מקירבנו.
אני מוכן לשלם את המחיר של לסבול אותו כל עוד השורה התחתונה היא נקיון אורוות ציבורי. אני מאחל לו עוד הרבה אי דיוקים בתנאי שאלו יובילו לחשיפות כל כך חד משמעיות של אנשי ציבור לא ראויים.
כתוב תגובה ל- אפי ל
14
הכל כדי להגן על אולמרט
  qwer   1/03/07 14:12
זה ברור כשמש ,תראה איך יינט נתנו כתבות שער לסיפור.ועל 115 השחיתותיות החדשות של אולמרט בקושי פצו פה אם בכלל.

האיש הזה שיושב בראש המדינה שלנו הוא פשוט
מחלה ,ואני מקווה לראות אותו בקרוב לצד עומרי מאחורי סורגים ,המקום שראוי להם.
כתוב תגובה ל- qwer
15
עו"ד משה גולדבלט אני דווקא סבור שאתה הוא הכזבן אשר אסתרינה הצדקת ביקשה אותך לכתוב
  שופט   1/03/07 14:19
כתוב תגובה ל- שופט
תגובה כה נמוכה די מתאים לשופט
  האיש הפשוט   1/03/07 20:00
כתוב תגובה ל- האיש הפשוט
אתה כל כך טיפש שאתה באמת מתאים לשפיטה
  הטיפשים לשפייט   2/03/07 01:11
לו השכל שלך היה מסוגל לפרנס אותך, היית הולך להצליח בתור עורך דין במקום להיות פקיד אפור המתחנן לטיפה של כבוד ועובד כמו חמור על העתקת שטויות ופיטפוטי ביצים
כתוב תגובה ל- הטיפשים לשפייט
16
עיניים להם ולא יראו
  משה, עורך-דין   1/03/07 14:20
יש כאן קוראים, שבפשטות אינם מבינים את שקראו. עו"ד גולדבלט כתב אך ורק על דבריו של אברמוביץ, שעסק בתביעת הפיצויים של טרטמן ולא בשאלת התארים שלה. העוול המיוחס לאברמוביץ עומד איפוא בפני עצמו, ללא קשר לעניין התארים.

ראוי לציין כי אברמוביץ למד משפטים, והוא אינו חסר ידע בתחום זה. הדבר אך מגדיל את משמעות העוולות שהוא עושה, בציטוט מגמתי ומסלף מתוך פסק הדין.

אברמוביץ הוכיח את שחיתותו בשיטת האתרוג, שבה קרא להעלים עין מפשעי שרון מאחר שהוא מממש את מאווייהם של אברמוביץ וחבריו לדיעה.

עם כל זאת, טרטמן אינה ראויה לכהן בממשלה. יכול אדם להיות שר ללא תואר אקדמי, והיו לנו שרי-אוצר כמו אשכול וספיר המנוחים, שבקושי סיימו את בית הספר התיכון. אך אדם המתחזה ומציג עצמו כבעל תארים לא-לו - שום זעקות-שבר לא יכסו על שקריה של טרטמן - אינו ראוי להיכנס לחדר הממשלה. למרבה הצער, יש שם כיום גם אנשים שנכנסו, למרות שהיה על המאבטחים להשליכם החוצה.
כתוב תגובה ל- משה, עורך-דין
17
אברמוביץ הוא איש נקלה שהתקלס בזמנו
  יופיטר   1/03/07 14:36
בתושב יש"ע שהפך למשותק כתוצאה מהתפרעות ערבים ולעג לו בכתיבתו. האיש הזה יכול להופיע על המסך אך ורק משום שמדינת ישראל אינה אלא פסבדו דמוקרטיה, שלא מתקיים הבסיס ההתחלתי של דמוקרטיה והוא חופש העיסוק והדיבור התקשורתי, מדינה שבה קיים מונופול תקשורתי ממשלתי למחצה אינה דמוקרטיה. אפשר להמשיך לשחק בכל מיני משחקי דמוקרטיה, אבל למעשה אנחנו חיים בדיקטטורה ולא בדמוקרטיה. ועד אשר לא יכון בישראל חוק שמים תקשורתיים חפשיים לכל דורש, נמשיך לשחק בנדמה לי שזו דמוקרטיה.
כתוב תגובה ל- יופיטר
18
עו"ד גולדבלט נא לדייק טרטמן כיזבה בנוסף לתואר השני בעוד כזבים .
  ציקו   1/03/07 14:53
טרטמן טענה שיש לה תואר ראשון מבר אילן ולא כך ולא יעזרו כל התירוצים על לימודים אחרים לגבי היותה סמנכ"ל בנק יהב ביא כולה היתה סגנית מנהל מחלקת אשראילגבי נושא הנכות וקבלת הכספים מהביטוח יש עדיין לבדוק היטב את כל ההיבטים לפני שאתה קוטל כל כך את העיתונאי אברומביץ בטוחני שאברמוביץ בדק וקרא המסמכים בטרם יצא לצבור . בניגוד אלייך בטוחני שלא קראת את כל המסמכים הקשורים לפרשיה זו. בכל אופן פתוחה הדרך בפני טרטמן לתבוע על לשון הרע את אברומביץ משום מה אני משוכנע שלא תעשה כן ויש לה סיבות לכך.יש גם לבדוק באם השתמשה במסמכים כוזבבים או בטענות שווא לקבלתה לעבודה או לקידום או לתוספת שכר יש לי תחושה כי נזכה להפתעה .
אברומביץ עשה את עבודתו כעיתונאי ומי שנכנס לחיים הציבורים צריך לקחת בחשבון שישלפו מהארון כל מיני שדים שהותרו שם. אולי יש מקום למתן ההשתלחות בטרטמן בכל זאת היא בן אדם ויש לה משפחה וילדים אבל למול עובדות שהתגלו קשה להתווכח.
כתוב תגובה ל- ציקו
ציקו, בעיה בסיסית בהבנת הנקרא, למה שלא תחזור לספסל הלימודים?
  נ. ש.   1/03/07 15:29
כתוב תגובה ל- נ. ש.
19
עו"ד גודלבלט מוסיף עיוותים על אלו של אברמוביץ
  דורון ט   1/03/07 14:58
עו"ד נכבד.
כאשר אדם סובל מזיכרון, בריכוז, בקשב ו'משינויי התנהגות' אין הוא מסוגל לגמור בהצטיינות מכללה כל שהיא.
ואם עשה כן וגמר בהצטיינות מכללה כל שהיא, אזי קרו אחד או יותר משלושת הדברים:
1.הוא או העדים מטעמו שקרו לבית המשפט.
2.הוא קבל תואר ממכללה קקיונית, המחלקת תארים לכל דיכפין. ושרמתה מתאימה יותר לבית ספר יסודי.
3.הוא קנה את התואר-התעודה בכסף.
אדם הסובל מהתופעות הנוירולוגיות המצוינות לעיל, כושרו הקוגניטיבי נפגע קשות.
התיחסותך לדבריו של אברמוביץ שטען כי הגברת המדוברת סובלת מבעיות נפשיות, היא לחלוטין לא לעניין.
ישנם הרבה מקרים שתופעות נוירולוגיות פוגעות קשה בתפקודים קוגניטיביים שונים.
בקיצור המאמר שלך, עו"ד גולדבלט, לטעמי, מאוד לא מדוייק, ואני בכלל לא בטוח שרמת דיוקך במקרה זה, עולה על זו של ראש משמר האתרוגים, אברמוביץ שליטא.
כתוב תגובה ל- דורון ט
דורון, קרא שוב את המאמר
  נחום שחף   1/03/07 19:57
כותב המאמר מתיחס בדיוק לנקודות אותם העלית.
כתוב תגובה ל- נחום שחף
20
על זה נאמר:"מעוות לא יתכון"
  א.ק   1/03/07 15:00
כתוב תגובה ל- א.ק
21
כולכם מתבכינים, עד שלא תוגש תביעת דיבה נגד האתרוגן
  נחום שחף   1/03/07 15:39
הוא ימשיך לפגוע במי שאינו משתייך ל"מחנה הנכון".
פראבדה בכחול לבן
כתוב תגובה ל- נחום שחף
22
לאתרוגיזם זקן ארוך
  ג. אביבי   1/03/07 15:44
להלן מספר פרשות תקשורתיות בהן סילף אברמוביץ את האמת ביודעין:
- משפט דרעי – אברמוביץ היה שותף להפצת העלילה כאילו דרעי רצח את הוריה המאמצים של רעייתו.
- בחירות 99 – אברמוביץ בשדור חיי מבשר לקהל צופי ערוץ-1 ש"ש"ס מתרסקת והיא יורדת מ 10 ל9 מנדטים,.... ל-6 מנדטים,... ע"פ מקורות מוסמכים". כזכור באותן בחירות ש"ס זכתה ב 17 מנדטים, כשנשאל על כך השיב אברמוביץ כי הוא היה מהימן אך בוחרי ש"ס הונו אותו...
- פרשת טרטמן: אברמוביץ שיקר כשטען שהח"כ זייפה נכות המגבילה את עבודתה. הוא ניסה למכור לנו, כאילו הנכות המוכרת של הח"כ בביטוח לאומי חלה גם על ימינו אלה ולא תמה בסוף 2000.
- פרשת האתרוג – אברמוביץ מתגאה נוכח פני האומה כי הוא מחפה על שחיתותו של שרון למען הנסיגה.
- פרשת זליכה – אברמוביץ מוכר לנו כי נגד זליכה עומד ותלוי תיק על הונאה ו"שוכח" לספר שהתיק נסגר לפני 9 שנים בשל חוסר אשמה.
- פרשיות אולמרט – אברמוביץ נוהג לומר כאילו בכל החקירות נגד אולמרט "אין כלום, וזה ידוע היטב לחוקרים".
כתוב תגובה ל- ג. אביבי
אברמוביץ
  יואש   2/03/07 07:50
זה לא עיתונאי.
זה זבל אדם או אדם זבל.לבחירתכם.
כתוב תגובה ל- יואש
23
האמת שלי....
  אמנון לוי   1/03/07 16:01
האמת שלי,,לא שהיא אמורה לעניין מישהו אבל אני מאמין בכל ליבי כי אנו מחמיצים את העיקר..
לא מעניין אותי אם לאסתרינה טרטמן יש או אין תואר כזה או כזה,,זה לא החשוב...!!! השקר בעניין הוא החשוב,,אבל גם זה לא העיקר..
גם לא מעניין אותי שהעיתונאי אמנון אברמוביץ מצטייר כאיש צמא דם האוהב למצוץ ולסחוט את דמו של הקורבן..
נראה לי שהוא מתענג מכך ואולי גם בשנינותו הלוקה לעיתים בשקרים,,הוא כנראה סובל ממשהו שאין אנו יודעים על כך,,אבל גם זה לא העיקר..
העיקר גבירותיי ורבותיי הוא : שמנסים לקעקע להרוס ולהגביל את מוסדות בג"ץ שהוא למעשה המפלט האחרון שנותר לאזרח הקטן להגן עליו מפני חוקים מפלים ואינם צודקים הגורמים לעוולה אשר הכנסת המושחתת והמעלה צחנה של הרס המוסר ודרך ארץ, מחוקקת נגד האזרח הקטן...
זה העיקר וזה מפחיד אותי כאזרח,,מי יגן עלי ועלינו מפני הכנסת ? מי ?
רק בג"ץ !!!
אולי יש השגות לעיתים לגבי החלטות בג"ץ אבל הוא הוא הגוף היחידי שאנו האזרחים חייבים לשמור ולהגן עליו מפני ח"כ אסתרינה טרטמן והדומים לה...
אנו חייבים לגדוע את היד של כל מי אשר מנסה לקעקע את בג"ץ..חייבים אנו האזרחים !!!
וטוב מה שקרה לאסתרינה,,טוב מאד...
ולגבי שר המשפטים אני מקווה שירד מהעץ שטיפס עליו ולנו כדאי לעקוב אחר המתרחש..
זה העיקר !!!

כתוב תגובה ל- אמנון לוי
השאלה מי הריבון? העם באמצעות ניבחריו בכנסת? או הבג"ץ?
  נחום שחף   1/03/07 17:39
ומעבר לכל אלו ראה בבקשה אמנון את התנהגות כמה מניבחרי הבג"ץ (ראה קישורים באתר זה לדורית ביניש, עדנה ארבל, השופט אור, יעקב קדמי), ותאמר לעצמך עד כמה ניתן לסמוך עליהם? אוליגרכיה שנבחרו בשיטת חבר מביא חבר.
עדנה ארבל לדוגמא זייפה את קורות החיים שלה כאשר רשמה שהיא בעלת תואר שני, נטלה שלא כדין 250 אלף ש"ח מקופת הציבור, והאתרוגן וחבריו חיפו עליה.
שנמשיך?
חברי הכנסת לפחות, ישרים פחות וישרים יותר, נבחרו לטוב ולרע ע"י הציבור, הריבון האמיתי בכל משטר דמוקרטי.

כתוב תגובה ל- נחום שחף
לנחום שחף.
  אמנון לוי   2/03/07 01:45
לידיעתך אדוני.
במדינות דמוקרטיות כגון ארה"ב הבג"ץ מבטל חוקים אשר מוצא לנכון שהם חוקים לא צודקים..
הריבון במדינתנו הוא העם בלבד...
הרשות השופטת מעל כולם וטוב שכך,,,עשבים שוטים צריכים לנקש גם מבתי המשפט...
כתוב תגובה ל- אמנון לוי
24
מאמר חשוב מאין כמוהו הנוגע ביסודות
  נדיה   1/03/07 16:45
חופש הדיבור וכבוד האדם כאשר היסודות האלה נרמסים במדינת ישראל בראש ובראשונה על ידי בית המשפט העליון אשר ביטל את חוק ערוץ 7 שאיפשר לערוץ לההפך לחוקי ועצמאי
כתוב תגובה ל- נדיה
25
הגיע הזמן שהאתרוג הזה מגן המושחתים מחריבי הארץ יעוף לנו מהפרצוף
  דניאל סבלדי   1/03/07 21:54
כתוב תגובה ל- דניאל סבלדי
26
מייפה השקרים.
  עו"ד   2/03/07 08:37
כתוב תגובה ל- עו"ד
27
מייפה השקרים.
  עו"ד   2/03/07 08:45
שקר הוא שקר .
כותב"מוכשר" הופך שקר לאמת.לא נורא לשקר.!
אם למשל אביגדור ליברמן היה צריך לבחור בין שני מועמדים,והוא החליט על אסתרינה כיון שהמצג שלה היה יפה יותר.כתוצאה למשל,היא נבחרה ולא מועמד אחר אשר דיבר אמת ולא הוסיף לעצמו תארים שלא היו לו,האם זאת לא פגיעה.
כתוב תגובה ל- עו"ד
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il