|
דן מרגלית
בקצה הדרך, במוצא הנהר היהודי אל הים האנושי, נמצא צידוק לדרכנו ונראה את אחינו באים אל הארץ המובטחת מי בלהט ההכרה ומי במנוסת אימה
|
|
|
צבי גיל
אין כאן איזה עניין שבין הצמרת המדינית לצמרת הביטחונית יש כאן עניין של עתיד המדינה אשר שוקעת יותר ויותר בביצה ואין כל סימן שהיא תיחלץ ממנה בקרוב
|
|
|
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
|
|
|
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937 הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
כדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
קורא ותיק |
|
15/04/07 19:49
|
|
|
|
|
2 |
|
|
ניסן יואלי |
|
15/04/07 20:47
|
|
|
|
|
3 |
|
|
משה, עורך-דין |
|
15/04/07 20:54
|
|
|
|
הכותב צודק בהחלט, בטענתו כי הנוער היהודי אינו זקוק לנסיעה לאושוויץ, כדי להבין את סממני היהדות ואת הקשר אל העם היהודי. אוי לנו ואוי לחינוך שלנו, אם הנוער שלנו אינו יודע - והוא אכן אינו יודע ברובו - מהו הקשר האמיתי והעמוק שלנו לארץ ישראל, וכל מיני שוטים פסבדו-ציוניים מקבעים במוחו את ההבל כי השואה היתה הבסיס להקמתה של מדינת ישראל.
אך אינני מסכים עם דברי הכותב, המחייבים את הנסיעות לפולין. שום בר-דעת אינו זקוק למישוש קיר המוות ולהרחת הריחות של תאי הגאזים, כדי להבין שפעם רצחו שם יהודים. את זה אפשר לספר להם בבית. למרבה הצער, נוער ישראלי, כמו נוער ישראלי שמנהגיו מופקרים ורוויים בגסות-רוח, מעבירים חלק ניכר מהמסע לפולין בחינגות ליליות, בהשתכרות ובמשחקי לילה למיניהם. המסעות לפולין אינם מביאים, לדעתי, שום תועלת אמיתית, לבד מניפוח כיסיהם של ישראלים ופולנים שונים, שהשואה הממוסחרת הזו משמשת להם מקור לפרנסה מצוינת. אם חשקה נפשם בנסיעה לחו"ל, שיסעו לכל מקום בעולם לבד משלוש ארצות אלו: גרמניה, אוסטריה ופולין. בשתיים הראשונות אורגן מרחץ הדמים שנעשה בשלישית, שהפכה לארץ ארורה. במקום מסע מפוקפק לפולין, שיבלו הנערים והנערות ימים אחדים בסדנה ללימוד השואה ולקחיה ולהבנת הקשר העמוק המתחייב מכך עם ארץ ישראל, ודמיונם עשיר דיו לדמיין את מראהו של קיר המוות גם ללא מישושו.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה, עורך-דין
|
|
|
|
4 |
|
|
משה חכים |
|
15/04/07 20:59
|
|
|
|
איך אפשר לחנך על התנ"ך? הרי זכותנו המוזכרת שם אינה היסטורית וכלל וכלל אינה טיבעית. היא זכות אלוהית. הקב"ה בכבודו ירד אלינו ונתן לנו את הארץ.
אנחנו העם היחידי בעולם שהארוע המכונן שלו: יציאת מצרים ומתן תורה. כלומר הלאומיות שלנו קשורה בעבותות פלדה לקיומו של האל.
לזה הציונות החילונית מסרבת עדיין לחנך.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה חכים
|
|
|
|
5 |
|
|
מאיה פאטת |
|
15/04/07 21:18
|
|
|
|
בני נוער צריכים ועוד איך לנסוע לפולין ולמחנות השמדה כדי לזכור אבל יש משהו מעציב בכול הביקורים האלה(ובני הנוער של היום עליזים יותר מדי)לכן משרד החינוך בשיתןף
מדינת פולין צריכים למצוא אלטרנטיבה שילוב של מחנות השמדה יחד עם הדיסקוטקים,והקניונים שהביקור בפולין יהיה
יותר מהנה אחרת אף אחד גם כשיגדלו לא ירצו לחזור לשם כיחשבו שזו ארץ משועממת.
|
|
כתוב תגובה ל-
מאיה פאטת
|
|
|
|
6 |
|
|
הניה |
|
15/04/07 21:26
|
|
|
|
|
7 |
|
|
info123 |
|
15/04/07 23:47
|
|
|
|
השואה היתה התנגדות לציונות,
בדיוק מהסוג שהיה צפוי שיקרה ולכן בדיוק התנגדו הרבנים לציונות מאז חורבן בית המקדש השני
והסייג נקרא 'ביאת המשיח' שהיא אירוע תאורטי גרידא.
אם הבריטים לא היו מצליחים לכבוש את הארץ מידי הטורקים אז יכול מאוד להיות שלא היה חשש
בעיני הערבים והגרמנים שיהודי אירופה יהגרו לישראל וישללו אותה מידיהם לטובת שיתוף פעולה עם האנגלו-אמריקאים.
|
|
כתוב תגובה ל-
info123
|
|
|
|
8 |
|
|
swiissa |
|
16/04/07 03:36
|
|
|
|
ומוסכם על ידי כולם . הכל מסרייח תחקרו טוב .לפושעים יש ארבה פרצופים
|
|
כתוב תגובה ל-
swiissa
|
|
|
|
9 |
|
|
בכל מילה |
|
16/04/07 08:41
|
|
|
|
הגעגועים לחזרה לארץ והתנועות הציוניות החלו הרבה לפני השואה. "על נהרות בבל שם ישבנו גם בכינו בזוכרנו את ציון" שרו ושוררו יהודים מיד לאחר שגלו היהודים לבבל, לפני כ-3000 שנה.
|
|
כתוב תגובה ל-
בכל מילה
|
|
|
|
10 |
|
|
ענבל |
|
16/04/07 09:26
|
|
|
|
גם אני כמוך, אורי הייטנר, סולדת מהאנטישמיות המודרנית בחסות ה'אנטי ציונות', ומצביעות השמאל הראדיקלי. מאמר נפלא!
|
|
כתוב תגובה ל-
ענבל
|
|
|
|
11 |
|
|
avig410 |
|
16/04/07 10:25
|
|
|
|
אורי לך הברכות!
המאמר חשוב ופותח שוב את מעינות האינטלקט היוצאים מתוך הסבל החרוט על עמינו.
כבן הדור השני שאף נולד בפולין וחווה משהו בחייו, רואה את הציבור מבולבל מהוויית השואה.
לדעתי זה עניין של זמן, ככול שהוא חולף כך משקעי האירועים נספגים עמוק יותר, עד שהמלאות תעורר את הציבור להפנים את המשמעות שהשואה לא הייתה אירוע מקרי אקראי, כי אם אות להתעוררות הנשמה היהודית שהלכה ודעכה כמעט עד להתבוללות טוטאלית.
וכמו הפניקס שיוצא מאפר המוות לחיי נצח, כך בעקבות אותו מוות סבל ששלט בכל עוצמתו בשואה תבוא ההתעוררות שתבשיל בדור הרביעי להתחדשות עמינו.
לזכר סבא וסבתא והדודים שנטבחו ע"י חיות האדם בקרמניץ.
אבי גדעון
בית השיטה
|
|
כתוב תגובה ל-
avig410
|
|
|
|
12 |
|
|
זיו היריב |
|
16/04/07 10:30
|
|
|
|
האנטישמיות היא ההוכחה הברורה ביותר שיש שמיות, מי שמכחישעם את השמיות וממשיכים להאמין שאין שמיות יש רק אנטישמיות, ואין פתרון התחלתי יש רק סופי, ואין טרנס ספר יש רק טרנספר, ואין יום הבדולח יש רק ליל הבדולח,
ואין את הכתוב השחישי יש רק את הרייך השלישי.
....אז מה זאת השמיות הזאת שקמו לה מתנגדים מבית ומחוץ
בין שהינם בני ברית ובן שאינם בני ברית,
רק מדברים על השמיות וכבר יש בכך כדי לעורר התנגדות,
הגיע הזמן להעמיד דברים על דיוקם החוקי, ולא על גחמות או קפריזות רגשניות העושות שמוש בוטה במות כדי לעורר הזדהות עם המסכנות, השמיות חזקה יותר מכל סוגי האנטישמיות, על פי תורת השמיות , הפושע הנאצי יצא זכאי, ונצלני השואה אשמים שאינם יודעים למה? מעט מהשמיות דוחה את כל סוגי האנטישמיות, הכחשת השמיות גרועה וחמורה הרבה יותר מהכחשת השואה. מה זה שמיות?
מי בכלל רוצה לדעת משהו על השמיות. בלי האנטישמיות לא היינו יודעים על קיומה של השמיות,
|
|
כתוב תגובה ל-
זיו היריב
|
|
|
|
13 |
|
|
avig410 |
|
16/04/07 10:43
|
|
|
|
אורי לך הברכות!
המאמר חשוב ופותח שוב את מעינות האינטלקט היוצאים מתוך הסבל החרוט על עמינו.
כבן הדור השני שאף נולד בפולין וחווה משהו בחייו, רואה את הציבור מבולבל מהוויית השואה.
לדעתי זה עניין של זמן, ככול שהוא חולף כך משקעי האירועים נספגים עמוק יותר, עד שהמלאות תעורר את הציבור להפנים את המשמעות שהשואה לא הייתה אירוע מקרי אקראי, כי אם אות להתעוררות הנשמה היהודית שהלכה ודעכה כמעט עד להתבוללות טוטאלית.
וכמו הפניקס שיוצא מאפר המוות לחיי נצח, כך בעקבות אותו מוות סבל ששלט בכל עוצמתו בשואה תבוא ההתעוררות שתבשיל בדור הרביעי להתחדשות עמינו.
לזכר סבא וסבתא והדודים שנטבחו ע"י חיות האדם בקרמניץ.
אבי גדעון
בית השיטה
|
|
כתוב תגובה ל-
avig410
|
|
|
|
|