|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
דן מרגלית
דן מרגלית
אחד יצא בשצף-קצף נגד פרקליטות המדינה, היא רקב, היא רוצה להפיל את שלטון הימין, היא מבצעת עבירות, היא חוקרת את חבורת ביבי ועד היום איש לא הורשע
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
רון בריימן
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
זלמן שובל
זלמן שובל
השר עמיחי שיקלי הצהיר ש"לו היה אמריקני היה בוחר בטראמפ"    לא רק שאין כל משקל להעדפתנו למועמד זה או אחר אלא שגם לו היה לה משקל, היה קשה לקבוע מסמרות
יעקב אחימאיר
יעקב אחימאיר
המחבר מגיע למסקנה כי לאצ"ל נודעת חשיבות רבה, משום שיחד עם ארגונים דומים, חתר לסיום שלטון המנדט הבריטי מארץ-ישראל, זמן קצר מאוד לפני ההכרזה על הקמת מדינת ישראל
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
האם מערכת המשפט מושחתת
מאת: עו"ד משה מכנס  |  25/05/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
יתקשר למשטרה? יש משטרה כאן?
  יורם פיראונצוונצי   26/05/07 10:17
על כך משה חובה לכתוב. איך מי שעומד לדין על הגנת חייו ורכושו הוא אדון דרומי ולא השרים הממונים על המשטרה לאורך שנות מחדליהם.
כתוב תגובה ל- יורם פיראונצוונצי
תשובה ליורם
  משה מכנס, עו"ד   26/05/07 23:02
כתבתי שהשופט יטלפן למשטרה, אך לא כתבתי מה תהא תוצאת השיחה. בטוחני כי אפילו משטרתנו הכושלת והאלימה תפעל פעולה מהירה, במקרה של תלונת שופט על הצעת שוחד, ושוב - לא ברור לי מה תהיינה התוצאות של פעולה זו.
כתוב תגובה ל- משה מכנס, עו"ד
2
משפט של הורוביץ
  קרוב לנושא   26/05/07 10:45
גם אני משוכנע מעל לכל ספק סביר שצירופו של עו" ד רובין לצוות ההגנה של הורוביץ,כאשר בדין ישב שופט אור,נעשה אך ורק ( ואני מדגיש א=ך ורק) עקב ,ובגלל קירבתו היתרה של עו"ד הנ"ל לשופט.

הצירוף הצליח והורוביץ יצא ," נקי כשלג דאשתקד"..

וכעת השמועה על התנהלות שופטת כוחן בפרשת רמון ( כםי שפורסמה בNFC )
ולכן ,אני שהתחום " הנ"ל לא זר לי" ( בלשון המעטה) משוכנע שבמשפטים " מסוימים" הצדק הוא רק אחד השיקולים ( ולא העיקרי שבהם...)
כתוב תגובה ל- קרוב לנושא
הורביץ ובוזגלו
  שמחה ניר, עו"ד   26/05/07 14:15
יכול להיות - ואני נוטה להניח כך - שפסה"ד בעניין הורביץ הוא נכון, מבחינה משפטית (לפחות לעניין הגנת ההסתמכות), אבל השאלה היא אם גם בוזגלו, שאינו מיוצג ע"י חברו של השופט, היה זוכה לאותו פסק-דין, המשתרע על 130 עמודים, אם זכרוני אינו מטעה אותי.

ואם המערערים מוסיפים ומוציאים כסף כדי לשכור עו"ד שישיג להם את מה שבוזגלו לא היה משיג - סימן שגם הם (הורביץ, רובין וכל מי שהיה מעורב בהגנה באותו תיק)אין להם אמון במערכת המשפט.
 בוזגלו
כתוב תגובה ל- שמחה ניר, עו"ד
שמחה ניר די לקישקושים.....
  דורון ט   26/05/07 17:02
הורוביץ ושותפיו לא מאמינים בכלום רק בדולר. הם קונים כל דבר שזז בכסף, כולל פסקי דין...תפסיק לקשקש ולהתפלפל. צדק במדינת סדום = הרבה כסף. אין בישראל שום צדק בשום תחום, ומערכת המשפט לא יוצאת דופן בזה.
כתוב תגובה ל- דורון ט
קרא את מה שכתבתי ...
  שמחה ניר, עו"ד   26/05/07 19:52
ותראה שאין שום הבדל בין מה שאני כתבתי לבין מה שאתה כתבת. העיקר ללכלך.
כתוב תגובה ל- שמחה ניר, עו"ד
קיים הבדל ענק בין טענתי וטענתך
  דורון ט   27/05/07 09:48
אתה טוען כי צריך הרבה כסף כדי להשיג משפט צדק. ואני טוען כי צריך הרבה כסף כדי לצאת זכאי. יחי ההבדל הקטן=ענק בין שתי טענותינו. בשנות ה-90 היו מספר פוליטיקאים ומקורבים לצלחת, שהוגשה נגדם תביעה, הם הורשעו במחוזי וזוכו בעליון. כיצד אתה מסביר את התופעה הנ"ל שבה מקורבים לצלחת מורשעים במחוזי, ומזוכים בעליון. אתה חושב ששופטי המחוזי הם כולם אידיוטים? או שאולי יותר נכון לומר ששופטי העליון הם ייצורים רקובים. להלן רשימה חלקית של מקורבים לצלחת שהורשעו במחוזי וזוכו בעליון. שמחה דיניץ, שמעון שבס (זוכה בראשונה בעליון והורשע בדיון שני בכאילו) אביגדור קהלני, אלי הורוביץ ועוד הרבה אחרים שכרגע אינני זוכר. לכל זה אחראי אדם אחד - אהרון ברק!!! האיש שגרם נזק לדמוקרטייה בישראל יותר מכל אחד בהסטורייה הקצרה של 59 שנות המדינה. ואגב שים לב כי כל מושחתי ש"ס למיניהם הורשעו במהלך השנים, כולם ללא יוצא מן הכלל בערעור בעליון, מה שאומר כי רצוי שאם כבר גנבת, רימית, ולקחת שוחד, שצבע עכוזך יהיה לבנבן סמוק ולא צבע מוקה או "רחמנה לצלן","לא עלינו", קפה בוץ....
כתוב תגובה ל- דורון ט
3
עורכי הדין בכל הרמות הם האשמים
  Irit05   26/05/07 11:04
המאמר חשוב ומעניין, אבל נראה לי שאת עיקר הבעיה לא העלה הכותב: תרומתם המפוקפקת של עורכי הדין ליצירת חוסר האמון הציבורי במערכת המשפטית. רבים מאוד האנשים הנותנים אמונם בעורכי הדין שלהם ובזמן המשפט הם מגלים כי מייצגיהם לא למדו את החומר באופן מעמיק ואינם מתמצאים בפרטיו; אינם נלחמים בכל הכוח למען שולחיהם; עורכים הסכמים עם עורכי הדין של הצד שכנגד מבלי ליידע את שולחיהם ("מוכרים אותם")ובסופו של דבר, הכל מתנקז לנקודה אחת: הכסף והיחס הציני כלפי הצדק שצריך להיעשות ולהיראות. השופטים יכולים להיות ישרים כמו סרגלים, אבל באולמות שלהם מופיעים עורכי דין מתעצלים, מזלזלים, זחוחים, הדורשים סכומי עתק ולא מספקים תמורתם עבודה רצינית. אלה עוכרים את האווירה ויוצרים את חוסר האמון במערכת המשפטית. האם עורך הדין בעל הכתבה מכיר את התופעה המתוארת כאן?
כתוב תגובה ל- Irit05
4
כל שאמרת, אמת, פרט לאנחת היאוש
  הניה   26/05/07 11:15
"אנחת היאוש" - אינה "קלה" כלל.
כתוב תגובה ל- הניה
5
בימ"ש עליון כמשרד חקירות פרטי
  וועלוואלע טרוקס ב   26/05/07 11:17
nfc.co.il
 הגברת החוקרת
כתוב תגובה ל- וועלוואלע טרוקס ב
6
לעו"ד משה מכנס - טול קורה
  גיל מהגליל   26/05/07 11:24
עורך דין יקר,
הריני עומד לגלות לך גילוי מדהים :
כל השופטים, כוווולםםםםם, הנם עורכי דין לשעבר.
וכידוע, גם כשנחש משיל את עורו החיצוני, הארס שבפיו ממשיך להיות קטלני.
מעולם, לא נתקלתי בעורך דין אחד שהיה ישר.
כולם, עד האחרון שבהם, היו שפלים, לא פחות.
אנשים מהסוג הגרוע ביותר.
וההוכחה,
עורכי דין הם שכירי חרב. הם מוכנים לייצג כל חלאה תמורת בצע כסף.
ואל תתחבאו לי מאחורי הטענה המגוכחת שאתם עושים זאת למען הצדק, וכי לכל אדם מגיע משפט הוגן.
מנגנון ההגנה הפסיכולוגי שמביא את העו"ד להגן על רוצח בתמורה לכסף, מביא אותו בהכרח גם לשחיתות מוחית שמכשירה בעיניו את כל מעשי השחיתות שתיארת בכתבה.

שבת שלום
כתוב תגובה ל- גיל מהגליל
7
מערכת המשפט היא מושחתת כי....
  דימיטרי בוסקילה   26/05/07 11:28
1. בראש המערכת עומדת אשה מושחתת וכוחנית המכניסה לתוך המערכת חברים שלה גם אם עננים שחורים של מעשים בלתי כשרים תלויים מעליהם.
2. המערכת נגועה בנפוטיזם ברמה גבוהה ביותר. כל מערכת שלטונית אחרת עם רמת נפוטיזם כזו היתה ננזפת מיד על ידי המערכת המשפטית.
3. המערכת אינה מוכנה לשמוע ביקורת מכל סוג שהוא. ביקורת , ולו הקלה ביותר , מוגדרת אוטומטית כהתקפה על שלטון החוק.
4. המערכת תפרה תיקים לדמויות פוליטיות במטרה לסלקן מהבמה או למצער להרחיקן ממשרד המשפטים - יעקב נאמן כבר אמרנו ? רפול כבר אמרנו ? רובי ריבלין כבר אמרנו ?

אם זו לא שחיתות , אינני יודע שחיתות מהי.
כתוב תגובה ל- דימיטרי בוסקילה
8
קרא את מאמרו של יואב יצחק
  אשר יגורתי   26/05/07 11:41
כתוב תגובה ל- אשר יגורתי
9
מכנס קשקשן בדיוק כמו יואב יצחק
  דורון ט   26/05/07 14:23
מערכת המשפט אכן רקובה ומושחתת מן היסוד. ושני האדונים מכנס ויצחק מקשקשים כל אחד בכיוונו האינטרסנטי. יואב יצחק מחפש רייטינג בכל מחיר, ולכן ילעס מסטיק לעוס אינספור פעמים כדי למכור את עיתונו. בהקשר למאמריו רק אומר כי הנזק הגדול למערכת המשפט ייסד וטיפח אדון אהרון ברק ב20 שנה האמרונות, ורדיפתו של מר יצחק את ארבל ובייניש היא בעיקרה ממניעים סקסטיים. ואילו אדון מכנס, כרגיל שומר על האינטרסים של עורכי הדין, חבריו. ובכן יש לי חדשות בשבילך מר מכנס. מערכת המשפט רקובה מן היסוד. כל תכליתה של מערכת זאת היא לעשוק את המשתמשים בשירותיה. אין בישראל משפטי צדק כבר למעלה מעשרים שנה. כל תכליתה של מערכת המשפח זאת היא להעשיר את ציבור עורכי הדין, על גבם של הזקוקים, כאמור לשורותיה. עורכי הדין בישראל מרוויחים כמו ששום סקטור אחר בארץ לא מרוויח. מדוע, לכל השדים והרוחות, עורך דין אמור להרוויח יותר ממהנדס, או רופא, או כל אקדמאי אחר. מספר השנים כדי ללמוד עריכת דין, כולל התמחות, זה חמש שנים. כדי להיות רופא מומחה דרושים לימודים של 12 שנה לפחות. אז בבקשה מר מכנס, נמאס כבר לשמוע את צביעותך וריקבונך המוסרי..יש גבול!!! אתה ושכמותך משתייכים לגילדה מסוכנת שהגיע הזמן לשים לה שכר. יש לשים גבול לזנותיות הממון המרחשת בבתי המשפח בישראל...עד כאן!!! והגיע הזמן שמספר עורכי דין מנוולים במיוחד יישבו בכלא על עושק רמייה וגניבה מלקוחותיהם. ,
כתוב תגובה ל- דורון ט
דורון ט' אתה איש חולה.
  לא עורך דין   26/05/07 16:45
כתוב תגובה ל- לא עורך דין
10
שחיתות קשה, שחיתות רכה
  שמחה ניר, עו"ד   26/05/07 14:33
משה,

כדאי שתקרא את מאמרו של יצחק זמיר על השחיתות ה"הקשה" ועל השחיתות ה"רכה", אשר, אליבא דזמיר, "דווקא היא מסכנת את החברה בישראל" (בתוך הקישור, למטה, יש קישור).

אחר כך חזור אל מאמרך, ובדוק כמה שחיתות "רכה" יש בדברים שאתה-עצמך הבאת.

השאלה הבאה היא אם כאשר שופט מעוות את הדין בתקווה לשאת חן בעיני היושבים על ברזי-הקידום - האם זו עדיין שחיתות "רכה", או כבר שחיתות "קשה"?

כל ה"אבטחות" שמנית נגד שיחוד שופטים אינן הרמטיות, ואם נביא בחשבון את עקרונות האוסמוזה והדיפוזיה - אפשר להניח בוודאות שזו רק שאלה של זמן עד שייתפס שופט בקבלת שוחד. להערכתי זה ייקרה תוך חמש שנים. כמה, לדעתך?

 האם זרנוגה גימ"ל היא עיירה מושחתת?
כתוב תגובה ל- שמחה ניר, עו"ד
עו"ד מ. מכנס, איפה אתה חי
  מירב מגבעתיים   26/05/07 21:25
שאינך רואה את המראות ואינך שומע את הקולות?
הרי כמעט כל מתמחחה בפרקליטות ובבתי המשפט
יכול להצביע על התנהלות מושחתת (אבל לא יעשה זאת
אם הוא חפץ להשתלב במערכת).
כתוב תגובה ל- מירב מגבעתיים
11
מ.המש' אכן מושחתת מיסודה
  אביעד ש   26/05/07 19:19
רבות הפרשיות ורבים הארועים.

אחת הסיבות שעם ישראל עדיין כ'גלותי' נרדף ואיננו יכול להגן על עצמו היא שחיתותה וקילקולה של מערכת המשפט המנדטורית אמפרילסתית במדינה.ולא יעזרו הק'ג הרבים של הדיו שישפכו בכל אמצעי הת'שקורת הממלכתיים ושלא ממלכתיים לנסות לשכנע את הציבור שלא כך הדבר.

אחד הדברים שהציבור כבר יודע ושלא תוכל לקחת ממנו זה את אותה הידיעה הברורה.

ובטח שלא עו'ד שפרנסתו תלויה באותה המפלצת המושחתת באופן טוטאלי יוכל לספר לנו אחרת.
כתוב תגובה ל- אביעד ש
12
משם מתחילה כל השחיתות בישראל
  shak   27/05/07 00:03
כתוב תגובה ל- shak
13
מערכת המשפט מושחתת
  zoom2000   27/05/07 00:34
גם התעללות במתדיינים גורמת ככל הנראה הנאה רבה . לקבוע דיונים לעוד שנה (!) כי "יומנו של בית המשפט עמוס" הוא התעללות. במיוחד אחרי שמגלים כי בית המשפט (או למעשה השופט) אינם עמוסים כלל...
חוסר האפשרות לפסלות שופט אפילו הוא קרוב משפחה או חבר טוב של אחד הצדדים גרועה בהרבה משוחד גלוי.זוהי הטיית משפט !
כתוב תגובה ל- zoom2000
14
לי אישית אין ספק שלוקחים שוחד
  כנניהו המיסר   27/05/07 00:56
ולאו דווקא שופטים זוטרים כי אם גם שופטים/שופטות בכירים בעליון.

זיכרו, לשוחד הרבה גוונים והרבה צורות...
כתוב תגובה ל- כנניהו המיסר
15
הכתבה הכי הזוייה שראיתי בחיי!
  המום   8/06/07 06:00
הכותב מפרט את כל סוגי השחיתות הקיימים במערכת המשפט מצד אחד, ומצד שני - חוזר שוב ושוב על טענתו שאין שחיתות וזו רק תחושת הציבור... עו"ד שמחה ניר הפנה את הכותב, בצדק, למאמרו של זמיר על ה"שחיתות הרכה" (אם תשאלו אותי, זו דווקא ה"שחיתות הקשה"), אך לא צריך לקרוא את זמיר, כל בר דעת מבין ששחיתות אינה רק העברת מעטפה לנותן טובת ההנאה. כפי שכתב כאן אחד המגיבים בחוכמה רבה - מוחך התכוונן לחשוב שהפעולות המושחתות האלה הן נורמה, וזה ממש נשגב מבינתי כיצד אתה לא רואה את הפסול בכל הפעולות האלה שציינת. ממש לא מובן.
כתוב תגובה ל- המום
16
יש שחיתות גדולה
  אומנית   14/06/07 17:16
אלף לא נותנים לדבר קימעט מנהלים משפט פרוצדנלי ואם תבוא אליי אוכיח לך שיש פרוטקציות אני היתנסאתי בזה צריך רק להכיר את השופט כדי שתקבל את הקופה ומי מכיר עורך דין שהוא חבר של החבר וזהוא החבר של השופט ואז אני הקטה אכלתי אותה רוצה ?הוכחה בא אליי ותראו דברים מוזרים שאין עלהם שום הסבר אחר יש קנוניות מבפנים
כתוב תגובה ל- אומנית
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il