w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין  |  
המסר של יום העצמאות תשפ"ד הוא שביום העצמאות תשפ"ה חייבת להיות פה ממשלה אחרת, שתתחיל במלאכת השיקום הגדולה ביותר בתולדות המדינה    אירועי השבוע האחרון רק מחדדים את הצורך הקיומי הזה
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
[צילום: עבדלל כרים חנה/AP]
עו"ד יוסף פנדריך
פסק דין מוסכם משלב שני יסודות - הסכם ופסק הדין שאישר אותו. אם ההסכם לא חוקי גם פסק הדין איננו חוקי
יואב יצחק
יואב יצחק
חקירה שהתקיימה בישראל נגד גרטלר במחלקה לחקירות שוטרים בחשד שנתן שוחד לדנינו ולגורמים נוספים, הסתיימה בלא כלום, לאחר שלא נמצאו ראיות; כך גם חקירה שהתקיימה ע"י FBI בחשד לשוחד בקונגו ...
יורי מור
יורי מור
שיר הלל לשפה הרוסית    אני רוצה לספר דווקא לדוברי העברית על השפה הרוסית - על יופייה, קסמיה ומעלותיה
עדנה ויג
עדנה ויג
הרצל חקק וגם אחיו בלפור חקק ומשוררים נוספים תרמו לפיתוח השפה ולהפצתה והפנמתה בקרב בני העם, והם ממשיכים בכך לאורך השנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
"התפוררות המרקם הדמוקרטי"
מאת: איציק וולף  |  01/03/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הדמוקרטיה נפרצה לכל רוח
  מרק   1/03/10 20:35
כאשר אליטה קטנה ממונה מטעם עצמה ומאוהבת בעצמה עד כלות, החליטה שהיא תעמוד בפרץ כנגד האספסוף (כל היתר). מכיוון שאותה אליטה הצליחה לנצל את חולשת המחוקק ופרכוסיו, ולטעת בני ובנות ברית בעמדות המפתח של התקשורת, לקח לציבור זמן רב להתעורר מהנרקוזה המשתקת המוטלת עלינו השכם והערב: "זכויות האדם" ועכשיו תשתקו ותצייתו היא המפורסמת שבהם. מעניין שהישראלי העמך לא נהנה מזכויות האדם. בדמוקרטיה הישראלית זכויות ניתנות במשורה לחביבים על האליטה. עכשיו האליטה מנסה לספר לנו שאם אנחנו מתנגדים לחוסר צדק ולאזיקים על ידינו, אנחנו האספסוף פוגעים בדמוקרטיה השווה בכל לבית המשפט. שטויות והבלים. דוגמא אחת קטנטנה לכך שישראלי לא זוכה ממנעמי הדמוקרטיה להם נבחרים מטעם כן זוכים: גברים המושלכים מביתם מעשה יום יום בהבל פה, ערב גרושין, על מנת להרוויח עוד כמה גרושים בטענ אלימות כוזבת, היו נהנים מהחסד לו זוכים מחבלים למשל שאת ביתם מעתיקים או הורסים. לדוגמא נקודת המוצא הינה כי הוצאתו של אדם ממקום מגוריו והעברתו למקום אחר, פוגעת קשות - בכבודו, בחירתו ובקנינו. ביתו של אדם אינו רק קורת גג לראשו אלא גם אמצעי למיקומו - הפיזי והחברתי של האדם, של חייו הפרטיים, ויחסיו החברתיים. מספר זכויות אדם בסיסיות נפגעות בשל עקירתו הלא רצונית של אדם מביתו והעברתו למקום אחר גם אם העברה זו אינה כרוכה בחצייתו של גבול מדיני. זכויות אלו מקורן בחלקן במשפט הפנימי של המדינות השונות, ובחלקן מעוגנות הן בנורמות המשפט הבינלאומי. השופט אהרון ברק בפסק דין בעתירה שהגישו מחבלים נגד גירושם מיו"ש לחבל עזה
כתוב תגובה ל- מרק
2
חשבתי ש"הכל שפיט" הוא סוף ממש
  של הדמוקרטיה, לא?   1/03/10 20:37
כתוב תגובה ל- של הדמוקרטיה, לא?
3
למה שלא תבדקו את עצמכם ?
  ישמעאל   1/03/10 20:40
הגב' בייניש וודאי מכירה את הפתגם ש"אין עשן בלי אש" . נכון , איום על שופטים ופגיעה בהם הוא מעשה חמור מאין כמוהו . אותו דבר , זה נכון לגבי פגיעה בשוטרים ! מאידך , יש הרבה ביקורת ציבורית על בגץ ושופטיו , בין אם מוצדקת או לא , חובה לבחון את התנהלות בגץ [שנראה לי שהוא המקור להתמרמרות הציבורית] . צריך לבחון גם את הזלזול של השופטים בפעולות המשטרה , שחרור עצירים בעבירות חמורות , רק בגלל טעויות טכניות והקלה בלתי נסבלת בעונשים המוטלים על עבריינים בעבירות חמורות . כל הנאמר , אינו מצדיק בשום פנים ואופן , איום ופגיעה בשופטים ושוטרים . יש להחמיר בעונשים בעבירות מסוג זה .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
4
זעקת הקוזק הנגזל....
  י.ש   1/03/10 20:41
האם ה"צדק" הנודף מבתי המשפט אינו סכנה חמורה יותר?!

האם שופטים שמתמנים בהליך נוסח הקוזה -נוסטרה אינם סכנה

חמורה יותר?....

כתוב תגובה ל- י.ש
י.ש , מה קרה?
  עידן סובול   1/03/10 22:04
לקחת את הכדורים היום...
 יש מצב
כתוב תגובה ל- עידן סובול
5
הם מרוויחים את זה ביושר
  אליהו חיים   1/03/10 20:56
שלא תספר סיפורים על דמוקרטיה, אין כאן דמוקרטיה, מה שיש כאן זאת אנרכיה מהסוג הגרוע ביותר, הדג מסריח מהראש,הרבה שחיתות במערכות השילטון, מעטפות אולמרט, עמותות ברק, דרעי ,בניזרי, שמעון פרס, הירשנזון.......ועוד ועוד, ובית המשפט בתוך עמו הוא יושב וחלק גדול מהשופטים בטלנים,משפטים נמשכים שנים,השופטים מתיחסים ביחס מעליב למי שמופיע בגפו כי אין לו כסף לקחת את עו"ד ארנון,או פלדמן, או משרדו של נאמן וגם העכבר החנפן הזה מלין על ההשתלחות בבתי המשפט , כן העכבר מהרצוג פוקס נאמן,טובל ושרץ בידו, ועוד לא דיברנו על בוזי ביזבוזי מזכות השתיקה אז מה אתם חבורת פסקונדיקים מלינים, אתם הבעיה לא צריך ללכת רחוק.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
6
היא צודקת: מקור הפגיעות
  נתין מדמנת ישראל   1/03/10 20:58
בשופטים הוא אווירת 'כל דאלים גבר'. הבעייה היא בייניש עצמה, שופטת שלא מסוגלת למצוא את המקור של המקור אפילו כשפוגעים בה עצמה. אולי נשלח לה את הסרט האלים על עמונה והיס"מ? אולי את סרטי ה"התנתקות" - שבירת דלתות וחלונות ופריצה לרשות היחיד? אה, כן: ברשות המשטר הדמוקרטי. אז אולי נשלח לה את הסרט הדמוקרטי, הורדת נוסעים לגוש קטיף מאוטובוסים בקרת שמונה, עצירת אזרחים בידי חיילים בכבישי דרום הארץ ? אולי היא לא שמה לב למעצרי קטינות דתיות ואזיקתן? אולי היא לא מכירה את המעצרים המנהליים ולא יודעת שזה מה שגרם להתפוררות הדמוקרטיה, ולא מעכשיו? אולי היא לא שמעה על שי ניצן, על מזוז? אולי היא אפילו לא זוכרת מה הרכבו של בית המשפט העליון? זה בקשר למרקם הדמוקרטי.
כתוב תגובה ל- נתין מדמנת ישראל
די לערבב קטיף עם חלב ד"ר צורף!
  מדרשת שלומציון   2/03/10 13:56
רה"מ שרון דחף להינתקות בסמכות ורשות הכנסת; בג"צ ודאי שלא יתחוב אפו מעבר להכפלת פיצוי למפונים;
פשיטא שלא היה גם מה לגלגל אחריות שלטונית על ילדים בצבא, ולהשתמש בהם פוליטית ע"י סירוב כלשהו!

ומה הייתה ברירה? הרי אף חמור לא לוקח סיכון ביודעין שמצעד של "רעבים" (כולל נשים וטף בעגלות, עם החמאס החמוש מאחורי שמלותיהן) עלול היה להשתלט בין לילה ולקחת 7,000 בני ערובה! ואם היו מצלמים אותנו יורים (אפילו מתוך "הגנה עצמית") על זקנים נשים וטף רעבים וצמאים, האם היה מנוס מהצתת מלחמת ג'האד ואלקאעידה מהאוקיינוס עד האוקיינוס (מאינדונזיה עד מרוקו), שבוודאי תמוטט כל משטר מתון בזירה ?

ואין סוד שהטנקים דהיום נמעכים כמו חמאה ממטעני גחון; וכי למי היה בכלל מענה למנהרות תופת (גם לאחר פיצוץ מוצב מרכזי למרות כל ההתרעות, ואובדן חמישה מלוחמינו דווקא מוסלמים של גדוד הסיור המדברי) ?

לכן אנא לא לבלבל יותר את (תשומת הלב של) דעת הקהל, ובואו כעת נתרכז בתיקון מערכת המשפט עד כמה שאפשר ע"י רפורמה (השלמת החוקים כלהלן שחסרים עדיין בספר החוקים של מדינת ישראל) כדי ששופטים לא יואשמו בעריצות שיפוטית, אלא יהיה ברור לכולם כי כל הפסיקות הם לפי ספר החוקים של מדינת ישראל:

1) הסמכתם בחוק של בתי דין רבניים לדון גם בממונות (הרי בג"צ פרוקצ'יה פסל אותם מכך, בטענה שהם עשו זאת תמיד בתור בוררים – מה שאסור לדיינים ושופטים);

2) חוק משמורת ומזונות ילדים ממלכתי שיבטיח תוצאות זהות, בין אם פונים (בענייני משמורת ומזונות ילדים) לביה"ד או לבית משפט, הלא טובת הילדים חד היא ולא צ"ל תלויה בתפיסתו של השופט/דיין!

3) חוק עד זומם: נלמד מהגויים איך להתמודד עם עדי שקר זוממים; יש שופט חוקר, וכן ערכאה של חבר מושבעים (שתוכל לפסול שופטים), שנאמר "ועשית לו (לעד זומם) כאשר זמם לעשות"!

וכן לפי רמב"ם "משהוזם עד אחד הוזמו כל העדים";
וכן יש מצווה "אסור לדון בדיני נפשות ע"פ האומד" כלומר ע"פ התרשמות חיצונית ממהימנותם של נאשמים ועדים.

כתוב תגובה ל- מדרשת שלומציון
7
דמוקרטיה אמיתית לא קיימת כאן
  עידן סובול   1/03/10 20:59
והשימוש במילה דמוקרטיה על-ידי בית המשפט הוא זילות של משמעות המושג.
 אזרחים סוג א', ב', ג', ד'
כתוב תגובה ל- עידן סובול
בומרנג
  הנ"ל   1/03/10 21:57
כשמשנה לנשיא בית המשפט העליון בדימ. מרשה לעצמו לאיים בגדיעת ידיים (וריאציה עליונה על "אללה ירחמו!" הזכור לשמצה מלפני נ"ד שנים) - מה אמורים אזרחים מן השורה לחשוב על מערכת המשפט?

 והשיטה נמשכת ונמשכת ונמשכת
כתוב תגובה ל- הנ"ל
8
Disoriented
  Sam E   1/03/10 21:04
Heavens forbid, this Justice, Mrs. Beinish, is totally disconnected from the Real world My condolences to you all citizens of the State of Israel גברת בייניש, מנותקת לחלוטין. תנחומי לכל אזרחי מדינת ישראל.
כתוב תגובה ל- Sam E
9
למה התפוררות? העם מקבל מה שרוצ
  אלטע קאקער   1/03/10 21:15
כפי שיעידו תגובות הקודמים לי, העם לא רוצה בבית המשפט אלא רק בנציגיו ברשות המחוקקת והמבצעת שבכל מקרה הן גוף אחד. ועל זה נאמר: כל עם זוכה לנציגי הציבור הראויים לו.
כתוב תגובה ל- אלטע קאקער
10
רחמנים בני רחמנים .
  ישמעאל   1/03/10 22:23
כשבית משפט פוסק עונש מצחיק על עבריין שנשמע מאיים בטלפון על שופט ובני משפחתו , אולי , זה מהווה תמריץ לאיש הפשוט מהרחוב , להעז ולהעיף נעל על שופטת או לחבל במכוניתה של שופטת אחרת . כך גם כשלשופט חשוב יותר לשמור על כבודו מאשר לשפוט בהיגיון . [איחור של שוטר = שחרור נאשם ממעצר , כך גם כתב יד של שוטר שאינו ברור] .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
11
הכתבה
  צדק   1/03/10 22:24
נכון שאין שום הצדקה לאלימות בכלל ולאלימות נגד שופטים בפרט, אך הגב' ביניש בתי המשפט מוסדות אותם את מנהלת חשבו לעצמם שאת כל הנאשמים שהורשעו, את כל הרמאים שהורשעו ויצאו בעונש קל ידליקו את משואת ישראל בעקבות ההקלה הבלתי נסבלת בעונשם, פעם זה עברה ראשונה, פעם זה אין מספיק ראיות, פעם אחרת הוא שוקם ותורם לקהילה, פעם עברה עליו ילדות קשה, פעם אחרת המשטרה התרשלה, וברוב הפעמים עסקות טיעון בין הפושעים לפרקליטות שאתם נותנים לזה יד על מנת להקל על העומס בבתי המשפט, והבדיחה המצחיקה של גישור שמי שמרוויח זה המגשרים שחייבים את הונם לכם ולאימה שאחזה בהם מדברי המגשר ממה שצפוי להם אילו יגיעו אליכם, ואתם בחרתם להיות כמו שלושת הקופים, רק שכחתם שהטורפים עלולים להגיע אליכם ואל אוכפי החוק בעודכם מחזיקים בידכם את אברי הראיה השמיעה והדיבור, אני לא מדבר על חושפי שחיתויות במגזר הפרטי והציבורי, שהם הם הנפגעים העיקרים והדמעות שהם מזילים הם ובני משפחתם עלולים להציף גם אתכם, אנו מעונינים בבית משפט חזק ושואפת צדק, גם שזה נוגע לאזרח הקטן
כתוב תגובה ל- צדק
12
בייניש מסרבת להודות בגורם למצב
  אלישמע   1/03/10 22:40
גם כשמציבים לשופטים מראה מול הפנים הם מסרבים לראות. האלימות שמופנית לשופטים היא תולדה של מדיניות הענישה שהם עצמם הנהיגו. באין ענישה אין הרתעה וזעקות השבר של בינייש החלו רק כשהאלימות הגיע לפתח ביתם. בוקר טוב אליהו.
כתוב תגובה ל- אלישמע
13
מטחנת כסף שלטון הון
  מרק   1/03/10 22:50
הטעות של הנשיאה שהיא לא מקבלת תלונות על שופטים שסרחו
וממשיכה בעקביות להחזיק בהם.
כתוב תגובה ל- מרק
ומה עם משפחתה של הוד מעלתה
  דרומי   2/03/10 10:51
ומה עם חברתה הטובה אילנה דיין.
ואדון בייניש שהשתיקו את כל מעלליו.
קיבלנו את מלכת אנגליה, בושי והכלמי בייניש את אם השחיתויות הפושות בנו.
כתוב תגובה ל- דרומי
14
יש מגמה לגנוב את הדמוקרטיה
  פרח   1/03/10 22:53
כך זה ניראה . דרך שלטון החוק וההון ושלטון
הם עוד יוציאו חוק הוצאה להורג.
כתוב תגובה ל- פרח
15
כולנו אשמים רק לא השופטים
  avi cohen   1/03/10 22:54
בייניש ממשיכה להתבכיין כמו ילדה קטנה, אכן מערכת השפיטה מושלמת, אין שופטחם גנבים, אין שופטים נואפים שמתחמקים מתוצאות מעשיהם, אין חבר מביא חבר, אין הטיית משפט לפי השקפת עולמם המעוותת.
רק אני האזרח הקטן שהמקום היחיד שבו אני יכול להוציא קיטור זה באינטרנט אשם בכל החוליים של החברה הישראלית.
ובכן יש לי רעיון לגב' הלואי נכבדה בייניש, תוכחי לנו שיואב יצחק שקרן, תתבעי אותו דיבה על כל מה שאמר עליך או שתתפטרי.
כתוב תגובה ל- avi cohen
16
רגישות השופטים רק לפגיעותם-הם,
  עין צופיה   1/03/10 22:59
זו הסיבה להתפוררות הדמוקרטיה ולהשתוללות האלימות.
כאשר בית המשפט במשך שנים מתייחס לפושעים כאל "קרבנות החברה" ומסיר מהם אחריות למעשיהם, לומדים הפראים לנצל את הגישה הזו.
זה מה שקרה.
זכויות הקרבנות נעלמו וכן נעלם סבלם. נותר רק הסבל של העבריינים והפושעים, מסכנותם ומשום כך נולד בחטא הצורך להצילם על ידי החברה האשמה.
תמיד החברה אשמה ולא היחיד. איזו מן גישה עקומה זו?
האחריות האישית התפוגגה לה במשך השנים הללו עם תפיסת העולם החולה הזו, וזה מה שהחליא את כולנו.
כשאחריות הפרט נעלמת, הדמוקרטיה מתפוררת.
שכן דמוקרטיה מבוססת על אחריות הפרט, על ערכיותו ועל דאגתו לציבור.
ההזדעקות עכשיו נוכח האלימות כלפי שופטים באה מאוחר מאד, וכדרכם של אחראים המסירים מעצמם אחריות, מאשימה מערכת המשפט אחרים בצרה הזו.

כתוב תגובה ל- עין צופיה
17
בייניש, הדמוקרטיה נהרסת
  פישלזון   1/03/10 23:00
בגלל השופטים אשר פוסקים עונשים מגוכחים לפושעים. אותם פושעים קמים על השופטים וחוזר חלילה. אל לשופטים להלין חיי כל ישראלי הפכו בישראל לדבר לא בטוח והכל בעזרתכם. הציבור הוא זה שצריך לצאת לרחובות ולזעוק להחלפת שופטי ישראל אשר דואגים לפושעים לשיקומם וכלל לא רואים את הנפגעים.
כתוב תגובה ל- פישלזון
18
ומי יגן על הציבור מפני השופטים
  הנעל של כהן   1/03/10 23:20
לשופטים מותר הכל:
להשפיל את בעל הדין, לבזות אותו, להתנכל לו, להתעמר בו
לחייב אותו בהוצאות על ימין ועל שמאל
לאיים עליו
להשתיק אותו
להתעלם ממנו, ומהטענות שלו,
לרמות, לשקר
להמציא עובדות יש-מאין
הכל מותר להם, ויש להם חסינות מוחלטת.
ומי יגן על בעלי הדין הנפגעים?
חסינות מוחלטת = שחיתות מוחלטת
כתוב תגובה ל- הנעל של כהן
19
אין דמוקרטיה במדינה שהממשל כול
  ישע   1/03/10 23:22
ם לא מכבדים את הריבון " האזרח"
כתוב תגובה ל- ישע
20
התפוררות מבפנים
  עידן סובול   1/03/10 23:54
אין זילות בית משפט גדולה יותר מהזילות הנובעת מתוך מעשיהם הנלוזים של שופטים מסוימים;
פרשת פרנקל-הורנשטיין אינה הראשונה ואינה החמורה ביותר.
 ידו הארוכה והמפתיעה של הצדק הפואטי
כתוב תגובה ל- עידן סובול
21
"היכה אותי ובכה ורץ להתלונן"
  מב"י   2/03/10 00:21
כמה צביעות והתחסדות יש בתלונותיה של "הנשיאה"...שופטי הבג"צ שהם גם שופטים בביהמ"ש העליון הם הראשונים ש"מסכנים את המרקם הדימוקרטי והחברתי של ישראל" בפסיקותיהם המקוממות נגד כל דבר שהוא ציוני,יהודי או דתי, "הכל שפיט" וכולם "בני שפטוטא": כל נושא, כל ענין כל מוסד וכל אדם - הכל בשם "שלטון החוק" שהוא למעשה "שלטון העריצות המוחלטת".
האלימות מתחילה בביהמ"ש העליון...פסקי דין מכריעים וגורליים למוסדות המדינה ולאזרחי המדינה נכתבים בשורות אחדות ללא נימוקים כלל, כאילו היו האלוהים שאינו חייב לתת לבני האדם שום דו"ח על החלטותיו וגזירותיו... ביניש עצמה נושאת על גבה לא קופה אחת של שרצים אלא מיכלית שלמה עמוסה היטב עוד מהתקופה ששרתה בפרקליטת המדינה.
עליה נאמר: "טלי קורה מבין עיניך"!
כתוב תגובה ל- מב"י
22
ממשיכה לנסוע נגד כוון התנועה
  גורביץ   2/03/10 01:01
זה שבייניש עוד לא הבינה עד היום, שהיא נוסעת
בכוון הנגדי לתנועה, מלמד שהיא כבר לא תבין,
אלא שזה משפיע גם על חבריה "העצמאיים", המתאמצים ליישר
קו איתה, ומעקמים גם הם בדרך כל מה שעוד נותר,
ואלה מעודדים בחולשתם את החזק להמשיך בדורסנות,
בידיעה ברורה שאין מי שיעצור,
הטלת אשמה של בייניש על הטוקבקיסטים, ושל נאמן על אותו עו"ד שלימד את תלמידיו מה מחכה להם בחוץ,
אינה מותירה ספק באטימותם וחוסר הבנתם במצב,
וזה עגום ומאוד מדאיג.
כתוב תגובה ל- גורביץ
23
מי יגן עלינו מהנעליים של השופט
  פרצחדה   2/03/10 01:58
מי יגן עלינו מהעול הכספי של הרביות
של הוצאה לפועל על משפט
שאני חף מפשע. אני משלם ואני חייב רק ריבית כמו שוק אפור
מי יגן על הזקנים שמנשלים אותם מרכושם. בפיסקי דין
של טטריס. מי יגן עלינו ממינוי אפוטרופוס בכפיה
והישטלטותה על כספי החוסים. מי יגן עלינו שהשופט
לעיניני משפחה הפך לחותמת גומי ומסכים לסכומי העתק שהיא גובה . מי יגן עלינו . ממשפטי פרוצדורה מעוותים
מי יגן עלינו שאנחנו מערערים ומשלמים . ובעירעור לא מרשים לנו לדבר ולא לעורך דיננו שלבינו כסף בשבילו . ופוסקים בלי לקרוא
את החומר. אפילו שאנחנו חפים מפשע .
זורקים אותנו בגלל איזה הליך פרוצדטרה
פסקנו כי לא עניתה . עניתי כן, אבל לא כתבתה כותרת
תגובה. ולכן אנחנו מתיחסים כאילו לא עניתה .
אבל לא היה לי כסף לעורך דין . אז תשלם .
כי פסקנו נגדך. הצילו אותנו משופטים אלה
אני בוכה יום יום ומשלם בזעת אפי ממה שאין לי
נעלים נעלים נעלים הולכות נעלים נעלים קרועות
נעלים . זרקו עלי החיים נעלים . ואני הולך יחף וחייב כסף
כתוב תגובה ל- פרצחדה
24
שר המשפטים נישמע סינילי
  אדם---   2/03/10 02:31
כתוב תגובה ל- אדם---
25
ושוב כולם אשמים חוץ מביהמ"ש..
  דודו ביתן   2/03/10 04:50
כתוב תגובה ל- דודו ביתן
שביניש תביט בראי
  אוזן חמן   2/03/10 09:21
אם ביניש תביט בראי היא תראה את הפרצוף המכוער והמושחת של מערכת המשפט.
נכון אמנם שהפרקליטות מובילה את דגל השחיתות, אבל, השופטים נמצאים צמוד לפרקליטות ברמת השחיתות.
כתוב תגובה ל- אוזן חמן
26
בהתפוררות הדמוקרטיה בייניש היא
  הילאי   2/03/10 06:47
החלק הכי גדול אחת האשמות הגדולות ביותר להתפוררות הדמוקרטיה אין צדק במדינת ישראל ולא בבתי המשפט הגיע הזמן שהגב' הזאת תפנים את זה ולא תקשקש בלי סוף את דברי ההבל שלה אישה רעה שלא מבינה מה זה לעשות צדק בבית המשפט זה שהגיע לעליון כל שכן להיות נשיאת העליון היא התגלמות הבושה והחרפה לדמוקרטיה קודם כל שתעשה צדק בביתה פנימה ותעמיד את בעלה שלקח שוחד לדין אחר כך תעמוד וטטיף בראש חוצות השכם וערב.
כתוב תגובה ל- הילאי
27
כשמר בייניש יעמוד למשפט נתחיל
  ד.ט.   2/03/10 06:50
להאמין לכנות כוונותיך.
כתוב תגובה ל- ד.ט.
28
ההתפוררות=תוצאה של חוסר אונים
  משפטי ופוליטי   2/03/10 07:06
כתוב תגובה ל- משפטי ופוליטי
29
ומי יזכור אותה לטובה ? מי..
  עגיל באוזן??   2/03/10 07:14
כתוב תגובה ל- עגיל באוזן??
30
דורית בייניש-אם זו דמוקרטיה
  רפאל1   2/03/10 07:27
אז אני מוותר עליה...לא רוצה דמוקרטיה כזו! אנחנו העם היחיד בעולם שאין לו תקשורת משלו ומערכת משפט משלו!
אתם אש זרה לרוחו ואמונתו של העם הזה.
אם תמשיכו בקו המתנגר לעם, לא תהיה ברירה, נצטרך להתארגן: מליון אזרחים לבושים סרבלים כחולים ופטיש בידו של כל אחד ואחד לעלות על בית המשפט העליון...
כתוב תגובה ל- רפאל1
31
האם פסיקותיה של הבייניש לא
  מוטים שמאלה?   2/03/10 07:28
כתוב תגובה ל- מוטים שמאלה?
32
אשמים השופטים עצמם
  צביקה ...   2/03/10 07:38
לענ"ד מי שאשם הם השופטים עצמם שכופים את דעתם האישית והפוליטית על כל תושבי המדינה וזה לא סוד על איזה צד ולאיזה קליקה הם שייכים
כתוב תגובה ל- צביקה ...
33
יש להקפיד על שמירה הדוקה
  רפאל1   2/03/10 07:54
דורית בייניש.
כתוב תגובה ל- רפאל1
34
אשמים השופטים עצמם
  צביקה ...   2/03/10 07:55
לענ"ד מי שאשם הם השופטים עצמם שכופים את דעתם האישית והפוליטית על כל תושבי המדינה וזה לא סוד על איזה צד ולאיזה קליקה הם שייכים
כתוב תגובה ל- צביקה ...
35
השופטים אשמים
  value   2/03/10 07:58
שופטינו ה"יקרים" הם האשמים העיקריים בזלזול של הציבור בהם ובמערכת שאותה הם מייצגים, וזאת בגלל סיבות אחדות, ולדוגמא:
א. שופטים עצלנים ורשלנים, אינם מכירים את התיק בו הם דנים.
ב. החלטות נקבעות לא לפי חומרת העבירות, אלא לפי השופט או מצב הרוח של השופט.
ג. שופטים מזלזלים בחוק יסוד כבוד האדם ותנאי השכר המופלגים שלהם הציפו את מוחם בשתן.
ד. שופטים משתפים פעולה עם פרקליטים מושחתים מהפרקליטות בעיקר בתיקים תפורים ע"י הפרקליטות.
ה. אין שום ביקורת על שופטים (נציב תלונות נגד שופטים מושחתים הוא כיסוי תחת לשופטים מושחתים).
כתוב תגובה ל- value
36
תגיד איציק וולף
  רפאל1   2/03/10 08:00
מה יש לך נגד תגובותיי? גם כאן מסננים כמו אצל השמאלנים?
אם זה כך אפסיק לבקר כאן וכך אמליץ לכל חבריי!!
כתוב תגובה ל- רפאל1
37
טלי קורה מבין עינייך
  איש יהודי   2/03/10 08:12
את ואהרון ברק הבאתם את מערכת המשפח לפשיטת רגל מוסרית וערכית לכן אל לך להזיל דמעות תנין כי הבאת עליך את כל הצרות האלובעצמך.שחטתם את כל הפרות הקדושות לעם ישראל וכעת שאמון הציבור אליכם שואף לאפס מה לך להלין?
כתוב תגובה ל- איש יהודי
38
מדינת כל אזרחיה (לפי ברק) זה
  חורבן הדמוקרטיה.   2/03/10 08:18
כתוב תגובה ל- חורבן הדמוקרטיה.
39
לא לשפוך את התינוק עם החלב!
  ישמעאל   2/03/10 11:35
מערכת המשפט בישראל היא יסוד הדמוקרטיה . רוב השופטים בארץ הם שופטים משפט צדק במיוחד אלה שבבתי משפט השלום . הבעייה היא שכמו בכל אירגון גדול , ככל שמתקרבים לצמרת , מיישרים קו עם העמדות של העומד\ת בראשו . החטא הקדמון החל בקודמה לתפקיד , שאסף סביבו רק כאלה שנימנו עם האג'נדה שלו וגם היא לא משנה כוון . הציבור [כמה שאנחנו טיפשים] מבין שבגץ לא שופט משפט צדק כמו שופטי השלום אלא משפט מוטה חד צדדית . את טיפול השורש צריך לעשות בבגץ וזה בדיוק תפקידו של שר המשפטים ושל ממשלה אמיצה .
כתוב תגובה ל- ישמעאל
40
נפולת של נמושות
  אח לצרה   2/03/10 22:17
מזמור לאסף אלוהים ניצב בעדת אל בקרב אלהים ישפוט.עד מתי תשפטו עוול ופני רשעים תשאו סלה.שפטו דל ויתום עני ורש הצדיקו.פלטו דל ואביון מיד רשעים הצילו.לא ידעו,ולא יבינו בחשכה התהלכו,ימוטו כל מוסדי ארץ.אני אמרתי אלהים אתם ובני עליון כולכם.אכן כאדם תמותון וכאחד השרים תפלו.קומה אלהים שפטה הארץ,כי אתה תנחל בכל הגוים.המביט לארץ ותרעד
יגע בהרים ויעשנו.רעידת אדמה מתחוללת תחת החצופים מבג"ץ.
המהלכים אימה על העם לתפוצותיו הרעיוניות והאידיאולוגיות.
פחד ואימה וחלחלה יאחז בעם,ממחוללי האימה השופטים.ואין אחד
שיוצא נקי משבט לשונם הרעה והפוגענית.עולה וותיק עשיר ועני
תימני ורוסי חילוני ודתי אשכנזי וספרדי.מרגע שסימנו שופטי
הרשע, את העומד למשפט כשולל את השקפתם הרעה.יבולע לו ורע
ומר יהיה לו ולעדתו כאמור לעיל.ובהפוכה מטילה עלינו אחריות
להתפוררות הדמוקרטיה.דורית מעליללנית שכמותך.מה, עם שלם טועה ורק את וחבר המנוולים שלך צודקים? מי שקרא פסקי דין
שלכם נבהל מגודש הליכלוך והרפש שהניב קולמוסכם על בעל דין
כרב אריה דרעי לדוגמא.מה גם שעזות פניכם כי רבה, להכשיר
סוטים וסוטות, כהומואים והלסביות, ולהעניק להם מעמד שווה
ככל אזרח אחר בארצנו הקדושה,זו שיא הניבזות והשפלות של בג"ץ.מי נתן לכם את הכח לעוות את המציאות?אף אחד.אתם במחטף ששמו אקטיביזם שיפוטי אידיאולוגי,שדדתם את העם בכל
אין הבדל בינכם לפיראטים בסומליה,הם שודדים ספינות,ואתם
שודדים עם בחוק ומשפט שאין מקומו כאן.וממילא לא מתאים לעם
היהודי על כל גווניו.משמע אתם המפוררים.כשעתרו בפניכם
האירגונים החברתיים עתירה נגד משרד האוצר על שדידת מעוטי
היכולת כלאמר גזילת קיצבתם.גילגלתם עיניים וטענתם שהצלחתם
להוכיח מדריגת עוני לא הוכחה,וממילא דחיתם את עתירתם על הסף.ולעצמכם אתם דוגים למשכורות עתק.אז מי מפורר את הדמוקרטיה דוריתושתושית.כשלעצמי אני מייחל להתקוממות העם
נגדכם ונגד השןתפים לכם לדרך העוולה.
כתוב תגובה ל- אח לצרה
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il