|
אלי אלון
המתחם המיועד לשימור נבנה בשלבים במהלך המחצית השנייה של המאה ה-19 ותחילת המאה ה-20 על-אף שמדובר במתחם בעל ערך היסטורי ואדריכלי רב, המתחם נמצא מזה שנים במצב של הזנחה מבישה
|
|
|
צבי גיל
במערכה ההיברידית בין ישראל לבין אירן זאת כבר הצליחה בהיבט הפסיכולוגי והכניסה את הציבור הישראלי, שנמצא חצי שנה במתחים, ללחץ נפשי ללא תקדים הפטפטת המדינית הבלתי אחראית שמהדהדת בתקש...
|
|
|
בצלאל סמוטריץ'
הסכמה לעסקה המצרית היא כניעה משפילה, והיא הענקת ניצחון לנאצים על גבם של מאות לוחמי צה"ל הגיבורים שנפלו בקרב, היא גוזרת גזר דין מוות על החטופים שלא נכללים בעסקה, ומעל לכל - מהווה סכ...
|
|
|
יוסי אחימאיר
ביידן מחצין אינטליגנציה רגשית גדולה (אביגיל..), אך בגלל מחדלו גואה במשמרתו האנטישמיות בקמפוסים כשיחזרו חטופים, נראה אנשים שבורים גופנית ונפשית; סינוואר ימשיך להחזיק חלק מהחטופים ...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
גדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
א.בן ארי |
|
14/07/07 14:23
|
|
|
|
טוב שאתה פותח לנו את העיניים חבל שביינש לא קוראת את הכתבה וגם ראש הממשלה שלנו ואפילו מזוז יכול לקרוא זאת ואולי משהו אצלם ישתנה במחשבה
|
|
כתוב תגובה ל-
א.בן ארי
|
|
|
|
2 |
|
|
אבי שיר |
|
14/07/07 14:42
|
|
|
|
שורש הבעייה היא באהרון ברק, שהוביל בפועל את בית המשפט לקבלת אחריות על המדינה, שהרי כמעט בכל דבר ועניין טמונה מחלקות פוליטית, ובנכונותו לדון בכל דבר ועניין נמצא בימ"ש נוטל אחריות פוליטית. מכך גם שיתוק מערכות, שהרי מה הטעם למערכת קבלת החלטות מסודרת, אם יגיע הדבר בסופו של דבר לבג"ץ.
ברק קיבל מבורא עולם שיעור קומה כאדם ומשפטן, כך שגם החולקים על החלטותיו בתחומים לא לו, סמכו על "שיטתו הסדורה".
הואיל וקומתה של בייניש נופלת משמעותית משל ברק, אין ביכולתה לשמור על דרגו של ברק ואנו נמצאים קרחים מכאן ומכאן, גם אחריות על המדינה וגם בידי מי שאינו מסוגל לשאת בה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אבי שיר
|
|
|
|
|
|
|
פנחס |
|
14/07/07 18:17
|
|
|
|
"ברק קיבל מבורא עולם שיעור קומה כאדם ומשפטן, כך שגם החולקים על החלטותיו בתחומים לא לו, סמכו על "שיטתו הסדורה".
כאדם עוד יתגלה עד כמה היה ברק מושחת כשתחקר פרשת 17 הדירות שלו וכונסי הנכסים. ועד כמה הוא היה פוליטיקאי תחמני.
כשופט הוא שם עצמו ואת כת הנאורים בארצנו כדיקטטורה על הציבור. למעשה בספריו הוא אומר במפורש שערכי המדינה האידאות שלה מהות הדמוקרטיה בה צריכות להקבע לא על ידי העם אלא על ידי קבוצת הנאורים הזעירה
|
|
כתוב תגובה ל-
פנחס
|
|
|
|
3 |
|
|
משה, עורך-דין |
|
14/07/07 14:47
|
|
|
|
ברצוני לחלוק על נקודה אחת במאמרו של יואב יצחק: שלילתו את השיטה שבה לא כל השופטים בחבר השופטים מנמקים במפורט את פסיקתם, ויש המצטרפים לפסיקת חבריהם ומסתפקים באמירה "אני מסכים לדעת חברי, השופט פלוני".
לדעתי, יואב שוגה בביקורתו זו. לעיתים קרובות מתברר לשני שופטים, ואפילו ליותר בהרכבים גדולים, כי יש להם דיעה משותפת בדבר התוצאה הנכונה. לאחר דיון בעל-פה, הם מחליטים כי שופט א' יכתוב את פסק הדין, ויציגו בפני השופט ב'. כאשר ב' מקבל לעיונו את נימוקיו של א', הוא נוכח לדעת שכולם מקובלים עליו.
מדוע נחייב את השופט, שדעתו זהה לדעת זה שכתב פסק-דין מנומק ומפורט, לבזבז זמן יקר, מאמצים רבים שלו ושל עוזריו המשפטיים ואפילו נייר, רק כדי שתיכתב הנמקה דומה, שתגיע לאותה תוצאה אך בניסוח שונה במקצת?.
ראוי לציין, כי בפסקי-דין רבים כותבים כל השופטים הנמקות נפרדות, לפעמים ארוכות מאוד, כאשר כולם רואים צורך בכך. במקרים אחרים, כותב אחד השופטים כי הוא מצרף דעתו לזו של שופט פלוני, ורק מוסיף הערות אחדות להבהרת דעתו או להארת העניין. לפיכך, שיטת "אני מסכים" משמשת רק כאשר באמת מיותר לכתוב פסק-דין נפרד, ע"י מי שאין לו בר להוסיף לדברי חברו.
בעבר הרחוק-למדי היה שופט בבית המשפט העליון, שבינתיים פרש לגמלאות והלך לעולמו, אשר נמנע בקביעות מכתיבת פסקי-דין מנומקים והסתפק כמעט תמיד בכתיבת "אני מסכים". הוא היה ללעג ולשנינה בקרב המשפטנים, בשל מנהגו זה שהעיד על רמתו הנמוכה ואולי גם על עצלותו, אך למיטב ידיעתי לא היה עוד מקרה דומה. אין זו איפוא בעיה אמיתית, ודי לנו באלו הקיימות למכביר.
|
|
כתוב תגובה ל-
משה, עורך-דין
|
|
|
|
|
|
|
משפטן1 |
|
14/07/07 16:02
|
|
|
|
|
|
|
|
הניה |
|
14/07/07 18:18
|
|
|
|
בהנמקה כתובה, למרות הזמן, המאמץ והנייר המבוזבזים, כדי שהצדק, יראה במלוא הדרו, מבלי ש"עלי-תאנה" כלשהם, יכסו את ערוותו, האמיתית או המדומה.
|
|
כתוב תגובה ל-
הניה
|
|
|
|
4 |
|
|
נה |
|
14/07/07 14:53
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
נה
|
|
|
|
5 |
|
|
טוהרת המידות |
|
14/07/07 14:56
|
|
|
|
מעמיקה רצינית וענינית, הם שם בבג"צ ידחו קודם כל את
העתירה שלך, כבר הוכח כל עוד בייניש יושבת בכס המשפט
העליון צדק לא יהיה, כל שכן מי שכותב עליה ביקורת נוקבת
ענינית ורצינית. אבל, מי יודע אולי המצפון יתעורר אצל
הגב' בייניש, היא תיוכח לדעת שיש אמת בטענותך והיא תפסול את עצמה מלדון בעתירה שהגשתה, ככה אני רוצה לקוות
שיקרה, מדאיג מאד שבעלה של נשיאת ביהמ"ש העליון נמצא
בהליכים מול הפרקליטות, ואישתו נשיאת בביהמ"ש העליון. היועץ המשפטי נמצא בטווח, בתיקים שונים הנושקים האחד אל השני. היועץ תלוי בנשיאת ביהמ"ש העליון הגב' בייניש
מצב אבסורדי לחלוטין ובלתי מתקבל על הדעת, המחוקק חייב
לתת את הדעת על מצבים כאלה.
|
|
כתוב תגובה ל-
טוהרת המידות
|
|
|
|
|
|
|
אבן שושן |
|
15/07/07 09:07
|
|
|
|
מה כבר אפשר לצפות ממעריצה שוטה של הביביהו שתכונתו הגדולה למחשבתה היא שהוא נראה טוב יותר בחיים מאשר בטלוויזיה.
"בטענותך"???
נשיאת בית המשפט העליון לא "נשיאה בבית המשפט העליון"
בטווח???איזה טווח מטר,ק"מ? האם התכוונת בתווך?
"הנושקים אחד אל השני"?
מה קרה,המורה מתה בכיתה א?
לסיום עצה,לכי לכל אחד מגיל שש ומעלה שילמד אותך סדר הדפסה במחשב שלא לדבר שמילון צמוד בכל פעם שאת מגיבה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אבן שושן
|
|
|
|
|
|
|
טוהרת המידות |
|
15/07/07 12:13
|
|
|
|
אקתוב בקתיב סגוי בקונה טחילה כדי סתהיה בן טרבות סאל
מאממס.
|
|
כתוב תגובה ל-
טוהרת המידות
|
|
|
|
|
|
|
אבן שושן{2} |
|
15/07/07 20:23
|
|
|
|
עת קולקך מתותמתמת אד שבע לווקות.
|
|
כתוב תגובה ל-
אבן שושן{2}
|
|
|
|
|
|
|
טוהרת המידות |
|
16/07/07 08:12
|
|
|
|
עלה בדעתך, אולי לבו אדם יש איזו בעיה אחת או שניים,
סתם בעיות פעוטות ערך בעינך, זאת בלשון המעטה, שהוא צריך להתמודד איתה יום יום שעה שעה רגע רגע.
אם היית פונה בצורה יותר ענינית, תגובתך הראשונית היתה
מתקבלת יותר בברכה . לא כולם למדו בבי"ס מסודר כמוך,
יש אנשים שהאנרגיות שלהם הלכו יותר לכיוון של שרידות
יום יומית ולא תמיד ללימוד, כשרוצים באמת לקדם משהו חיובי אם העניין מפריע לך תעשה את זה בדרך יותר רצויה,
תיראה כמה כתיבתך תקבל תשומת לב ראויה ולא כפי שעשית, בהתנשאות, בחוסר כבוד, תתיחס לבני אדם כבני אדם.
ולא לפי השקפת עולמם הפוליטית, שלא בדיוק מתישבת עם
השקפותך שלך. כעיקרון יש לי ידידים שלא נימנים עם
השקפת עולמי הפוליטי, ובכל זאת אנחנו ידידים טובים מאד, אנשים ככלל לא עשויים מעור אחד, הם מורכבים יותר ממה שנידמה לך, יש להם צדדים שונים שאתה לא יכול
להבחין בכך, תיראה שאדם גם אם הוא עושה שגיאת כתיב
כזו או אחרת העולם עוד לא התמוטט מכך, חומר למחשבה.
|
|
כתוב תגובה ל-
טוהרת המידות
|
|
|
|
|
|
|
מסכים |
|
16/07/07 08:31
|
|
|
|
אני מסכים עם כל מילה בתגובתך,מעולם לא ניסיתי להתנשא מעלייך ולא הייתי מגיב לו לא קראתי את תגובתך בעניין סילבן שלום שאת בודאי מבינה שהוא לא כוס התה שלי.
תגובתך הנ"ל היתה מזלזלת ב{בלשון המעטה}רק משום שהעז לקרוא תיגר על מנהיגך הנערץ נתניהו.
נאה דורש,נאה מקיים,אנא קבלי את התנצלותי.
|
|
כתוב תגובה ל-
מסכים
|
|
|
|
|
|
|
טוהרת המידות |
|
16/07/07 10:03
|
|
|
|
לרגע שאני מסתנוורת מקסמי השלטון, תאמין לי שלא. התגובה
שלי כלפי סילבן שלום הייתה לא בשל מוצאו, משום שאני לא
שופטת ככה אנשים, להפך אני דוקא אוהבת את עדות המזרח,
אני רק חושבת לא אחת הופכים זאת קרדום לחפור במסכנות. סילבן שלום פשוט מחרחר מלחמה, נתניהו לא מכיר אותי בכלל, זו פעם ראשונה שראיתי אותו, ואני כותבת באחריות מלאה ההרצאה שלו הייתה מעולה, אפילו לא נגשתי אלו,
אני אישית לא אוהבת להדחף במיוחד כשאני רואה שכולם ככה.
סילבן מנצל את אישתו שעובדת בידיעות אחרונות ומנהל מלחמה נגד נתניהו, גם אלה מעדות המזרח בליכוד לא אוהבים
את סילבן מידיעה אישית למרות שאינני חברת מרכז הליכוד,
אני שייכת למעגל החיצוני זה הכל. אתה איש פרטי וככזה
התקפת אותי, באופן אישי כמו שאתה לא מכיר אותי, אני לא
מכירה אותך, איש ציבור צריך לדעת שהתנהגות לא רצויה,
ובמיוחד לא הוגנת, משום שעניין זה מה לעשות מוציא לי
את כל הפיוזים, אני סבלתי וסובלת מחוסר הגינות משווע
ואני יודעת טוב מאד מה המחיר של זה, תתקל בהתנגדות קשה ביותר, ואותי הוציא במיוחד מהכלים ההשואה למפלגת הבעת הסורית, בעיני סילבן עבר קו אדום. אז סילבן במקום
להתעלות להעריך נכונה את מה שהוא שווה יוצא במלחמה רבתי
לא הוגנת אל התיקשורת, שהיא מנצלת אותו נגד נתניהו,
אני מצפה מאנשי ציבור מאותה מפלגה שיהיו קצת יותר לויאליים לחבריהם, לצערי סילבן לא כזה, אדם בוגר שרוצה
להנהיג מפלגה כל שכן מדינה כמו מדינת ישראל בשום פנים לא יכול להתנהג ככה, ולא בשל מוצאו כל זאת בשל מעשו
והתנהגותו ולצערי לא בפעם הראשונה.
|
|
כתוב תגובה ל-
טוהרת המידות
|
|
|
|
|
|
|
טוהרת המידות |
|
16/07/07 11:02
|
|
|
|
כשהתנצלת והתנצלותך התקבלה בברכה, אני לא רואה מה קשר
לבג"צ שהגיש העיתונאי יואב יצחק שהשופטת בייניש תיפסול
עצמה מראש ההרכב נגד היועץ המשפטי בשל ניגוד ענינים, לבין סילבן, אבל אתה קישרת אז הסברתי את עמדתי לגבי
סילבן שלום שהוא נושא פוליטי, ואם עסקתי בחוסר הגינות,
שאת התוצאות של הנהגות כמו זו של סילבן שלום וגם פוליטקאים ממפלגות אחרות שמתנהגים כך, אנחנו האזרחים משלמים יום יום על כך.
|
|
כתוב תגובה ל-
טוהרת המידות
|
|
|
|
6 |
|
|
סדום ועמורה |
|
14/07/07 15:22
|
|
|
|
נאלץ לצאת עם נשק לרחובות.
בית המשפח לענייני משפחה ברשל"צ הוא ארגון פשע.
פשוט ארגון פשע.
הם מתנקשים באימי בת ה98 .
אחותי באה לעזרתה זכתה להתנקשות של בית המשפח.
ואם אני לא אברח,הם יתנקשו גם בי.
ארגון פשע,בבית המשפח,להחרבת המשפחה ברשל"צ.
ואין צריך לאמר,שבית המשפח למשפחה,נולד בחטא.
|
|
כתוב תגובה ל-
סדום ועמורה
|
|
|
|
7 |
|
|
שקיפות |
|
14/07/07 15:27
|
|
|
|
|
8 |
|
|
אחמד זיבי |
|
14/07/07 15:37
|
|
|
|
יצחק אכן מדוייקות ונכונות, אבל התעלמותה הוחלטת של הבייניש מטענות אלה, תוך גילגול עיניים והבעת תוכחה אל מול הביקורת המופנית כלפי מערכת המשפט כולה, בראשה היא עומדת, תוך סילוף הביקורת וכינוייה "מסע להחלשת מערכת המשפט" - זו ההוכחה הכי טובה לאי יכולתה ואי התאמתה של הגברת לתפקיד הרם והחשוב הזה!!! אם יש גם שחיתות בעסק - יש למצות איתה ועם מוטביה-תומכיה את הדין ולסלקם לאלתר מחיי המשפט בישראל. דבק בה ובחלק מחבריה רבב קשה ואין היא יכולה לדרוש ניקיון כפיים מאחרים.
|
|
כתוב תגובה ל-
אחמד זיבי
|
|
|
|
9 |
|
|
סדום זה כאן. |
|
14/07/07 15:44
|
|
|
|
בראשו הכרות של הרועץ.
ומדוע?
והרי חמולת מזוז היא הזרוע הצבאית של הכנופיה?
אלא,שכשההמון זועם(במיוחד התרנגולות שגנבו לנו את הלול),
יש להשליך לאספסוף איזה גולגולת.
ומה טוב יותר מגולגולת של בן עדות המזרח?
נט'ינג פרסונל,אנחנו טרף קל.
לכן:"אתה השה לעולה בני".
מדינה גיזענית יותר מישראל אין היום.
פעם מזמן,גרמניה היתה יותר גיזענית מישראל.
אבל הגרמנים חזרו בתשובה.
|
|
כתוב תגובה ל-
סדום זה כאן.
|
|
|
|
10 |
|
|
אז מה עוד חדש? |
|
14/07/07 16:02
|
|
|
|
|
11 |
|
|
שי רש |
|
14/07/07 16:20
|
|
|
|
עד אנה נגיע?
האין בקרבנו וטרינר שישלח חץ הרדמה לחיה המישתוללת המכוערת?
|
|
כתוב תגובה ל-
שי רש
|
|
|
|
12 |
|
|
קב ונקי. |
|
14/07/07 16:28
|
|
|
|
1. עם כל הכבוד. התיק:בעלה של ביניש ,כבר מונח די זמן אצל מזוז. מדוע עדיין לא החליט?
2. מזוז ידע ויודע שכל יום הוא עתיד להיכנס לניגוד עניינים עם השופטת.
3. אי ההחלטה של מזוז, בלשון פשטנית, עצלנותו, היא הבעייה.
4. מותר לטעון שמזוז הוא הוא המחזיק את ביניש והמדינה כ"בני-ערובה".
5. מוטב שנילמד מהכתבה ממתי התיק על שולחן מזוז.
6.באשר לביניש. שבי והחליטי בבגצ"ים על שולחנך מזה חודשים ארוכים. האנשים שעתרו, סובלים מאד בגללך. נמאסו הנאומים. זה זמן לעבוד.
7. דורית ביניש ומני מזוז. או שתבצעו עבודתכם השוטפת, או שתפסיקו מיידית כהונתכם. הפיגורים שלכם, דורשים מסת עבודה של 24 שעות היממה. וזאת עליכם לבצע.
8. הציבור מתוסכל. לאו דווקא בשל הטיעונים של יואב יצחק.
|
|
כתוב תגובה ל-
קב ונקי.
|
|
|
|
|
|
|
תוכי דידס |
|
14/07/07 16:59
|
|
|
|
מדוע נוחת תיק של עבריין קטן כמו יחזקאל בייניש על שולחנו של מני מזוז? מדוע לא כותבת הפרקליטות כתב אישום ומעבירה להחלטת בית המשפט?
מזוז לא היה צריך לקבל בכלל את תיק יחזקאל בייניש לעיון כי הוא לא שופט. בשאלת אשמתו או זכאותו של יחזקאל בייניש צריך לפסוק בית המשפט, לא מני מזוז.
|
|
כתוב תגובה ל-
תוכי דידס
|
|
|
|
13 |
|
|
רוני-חיפה |
|
14/07/07 16:39
|
|
|
|
למה שר המשפטים לא מפטר אותה?
|
|
כתוב תגובה ל-
רוני-חיפה
|
|
|
|
14 |
|
|
קוקי |
|
14/07/07 16:57
|
|
|
|
קצב פליטת השטויות האובססיבי של הכותב מעורר גיכוח.
כל זבי החוטם חבריו של יואב יצחק כבר מזמן התנצלו על ההשמצות שניסה לטפול על בייניש,אין אמת בקישקושים האלה והכל יסגר עד תום.
אבל יואב יצחק ימשיך לטחון מים בתקווה שיצא ממנו קמח.
יואב יצחק וחבריו העלילו עלילות שקר על בייניש רשות השידור מזמן התנצלה ,מעריב מזמן התנצלה במודעות של השתיים מרוחות על מסך ועמוד שלמים.
יואב יצחקר לא יתנצל הוא לא מבין שחירטטו לו ולציבור ,אז מה?
|
|
כתוב תגובה ל-
קוקי
|
|
|
|
15 |
|
|
מוסר כפול |
|
14/07/07 17:13
|
|
|
|
השופטים עצמם ובראשם ביניש הם אלה שגרמו להדרדרות האמון במערכת המשפט, כאשר מדי יום הציבור נוכח לדעת כי השופטים מעדיפים להגן על אנסים, רוצחים ושודדים אכזריים על פני הקורבנות החלשים וזאת על ידי מתן עונשים קלים ומגוכחים, הצדקת הקלות וכו' אז הציבור לא מאמין שיש צדק וההפגנה נגד עסקת הטיעון עם קצב היא רק קצה הקרחון!!
שנית כאשר הציבור רואה שבועדה לבחירת שופטים נשיאת בית המשפט העליון בכבודה ובעצמה מצביעה למען חברתה נאוה בן אור למינוי למחוזי, ואינה נמענת בשל ניגוד עניינים חריף ואף תוקפת אחר כך את חברי הועדה שרוצים לדון בהתנגדויות חריפות שהוגשו נגד נאוה בן אור, זה רק יוצר דיסוננס בין אחרים שמואשים במתן הטבות למקורבים כמו אולמרט לבין ביניש אשר בגלוי מן המקפצה עוזרת לחברתה והבוסית לשעבר של הבת שלה להיבחר למחוזי על ידי הצבעה ישירה, הם מבינים שיש פה איפה ואיפה! הציבור לא טיפש!!
כאשר הם רואים ששופטי עליון בדימוס נשלחים לתקוף בצורה משתלחת וחסרת תרבות את שר המשפטים ומאיימים לגדוע את ידיו הציבור מבין ששופטים אלו התחרפנו שהם מביישים את בית המשפט ולא רק זאת אלא רואים בו כביתם!!
כאשר השופט מצא מציין מדוע אין למנות עו"ד פרטיים לעליון אלא קודם לשלום ואחר למחוזי ורק אחר כך לעליון בנימוקיו המטופשים הוא בעצם שולל את עצם כהונתם של דורית ביניש עצמה שאין לה שום ניסיון שפיטה קודם, אין לה ניסיון ליטגטורי, הוא שולל גם את השופט בדימוס אהרון ברק שלא היה לא ניסיון שפיטה, הוא שולל גם את השופט זמיר שהגיע מהאקדמיה ללא ניסיון שפיטה, הוא שולל את מישאל חשין שגם לו לא היה ניסיון שפיטה ועוד רבים!! אז האם כל אלו הנ"ל שנשללו כן יכלו להתמנות למרות נימוקיו ולהיחשב חלקם כעו"ד טובים אז למה למנוע זאת מאחרים עכשיו?!
|
|
כתוב תגובה ל-
מוסר כפול
|
|
|
|
16 |
|
|
מומחה לריגול נגדי |
|
14/07/07 17:37
|
|
|
|
שוחד, תפירות תיקים, הונאת בתי משפט, מעילה באמון, הפרת אמונים, קבלת בר במרמה, סחיטה באיומים, הדחת עדים לעדויות שקר, ותפירות תיקים לחפים מפשע - זו ביניש!
את פרשיות הפשיעה של דורית ביניש יש לחקור לא במשטרה, אלא במחלקה לריגול נגדי של השב"כ.
עברה, עברה של אבא שלה, עברם של כמה מבני משפחתה, האג'נדה הפרו-טרוריסטית והאנטי ציונית שלה, מעגל הקשרים והרקע האידאולוגי הרקוב שעל בירכיו היא חונכה (לא בירכיו של אהרון ברק - אני מתכוון לימים שלפני היותה סטודנטית על הבירכיים) - מלמדים כי הסיבה לפשע הרבה יותר חמורה משחיתות סתם. חוששני שמדובר בסוכן זר, הפועל להכשלת בטחונה והצלחתה של מדינת ישראל והחזון הציוני. אוייבת היהדות, אוייבת הציונות וסוס טרויאני במערכת השלטונית.
|
|
כתוב תגובה ל-
מומחה לריגול נגדי
|
|
|
|
17 |
|
|
שושי |
|
14/07/07 17:39
|
|
|
|
כל בגץ , אם לא יטהר קודם כל את עצמו , הרי שכל החלטה שיקבל , תיראה חשודה בעיני הציבור .
|
|
כתוב תגובה ל-
שושי
|
|
|
|
18 |
|
|
יקומי |
|
14/07/07 18:01
|
|
|
|
האשה היהירה הזו מזיקה למעמד המוסד שהיא עומדת בראשו. לכי הביתה ביינש ושחררי אותנו בבקשה מנוכחותך.
|
|
כתוב תגובה ל-
יקומי
|
|
|
|
19 |
|
|
ע. סובול |
|
14/07/07 18:08
|
|
|
|
רדיפת כבוד בלתי-נלאית, תאוות שׂרָרָה בלתי-מרוסנת,
כינון קנוניות ודילים מפוקפקים ודבקות באינטרסים פרטיים עד כדי עיוותי-דין ביודעין:
|
|
|
כתוב תגובה ל-
ע. סובול
|
|
|
|
|
|
|
הנ"ל |
|
14/07/07 18:22
|
|
|
|
הם רק דוגמיות מתוך מערכת משפטית הגורמת לשקיעתה וקריסתה במו ידיה.
|
|
|
כתוב תגובה ל-
הנ"ל
|
|
|
|
|
|
|
הנ"ל הנ"ל |
|
14/07/07 18:42
|
|
|
|
|
|
|
|
יודעת דבר מבפנים |
|
15/07/07 09:00
|
|
|
|
השחתת מערכת השיפוט החלה לפני עלות ביניש לשלטון בבית המשפט העליון.
די לראות איזה טיפוסים מונו לשופטים או הועלו מהשלום למחוזי בתקופת שלטונו של אהרון ברק.
נכון שגם אז בחשו ביניש וחברותיה מאחורי הקלעים.
|
|
כתוב תגובה ל-
יודעת דבר מבפנים
|
|
|
|
20 |
|
|
ע.ג1 |
|
14/07/07 18:23
|
|
|
|
המשחית היחיד הוא יואב יצחק. הוא החל את מסע הצלב שלו נגד בימ"ש עליון בעת שהיה כתלבלב בשרותם של שני העברינים המורשעים האב והבן נימרודי וכנראה ממשיך בכך גם עכשיו. הוא פנה פעם לבג"צ ונזרק מכל המדרגות כי טענותיו היו שטויות ומאז הוא ממשיך לבלבל את המוח על "שחיתות" של בתי המשפט ושופטים. זה לא שחיתות זה חסר הבנה שלך את הנושא המשפטי (אפילו אם למדת משפטים) ועדת עברינים כתומים שמשמשת להקת מעודדות לטיפשות.
|
|
כתוב תגובה ל-
ע.ג1
|
|
|
|
|
|
|
עדנל'ה |
|
15/07/07 06:44
|
|
|
|
שלך??
ואולי תפסיק לבזות אותי.
יחזקאל הרי יודע שאתה עבד נרצע שלו ואתה לא צריך להפגין את זה ברבים בכל פעם ששמו מוזכר באתר.
מספיק, אתה כבר לא ילד קטן (או שאולי בעצם כן).
|
|
כתוב תגובה ל-
עדנל'ה
|
|
|
|
21 |
|
|
שמחת חנף |
|
14/07/07 18:50
|
|
|
|
אני ממש מתמוגגת מהחכמה העמוקה של יואב יצחק. מה שפר מזלנו שגאון משפט ואתיקה זה שוכן בתוכנו!! מן הראוי שכל השופטים יפסלו את עצמם בכל הדיונים ושיואב יצחק הוא לבדו ימלוך עלינו, יוציא ויביא.
ימונה יואב יצחק מיד לנשיא בית המשפט העליון!
ימונה יואב יצחק מיד לנשיא מדינת ישראל!
ימונה יואב יצחק מיד למזכ"ל האומות המאוחדות!
ימונה יואב יצחק מיד לרבי מלובביץ'!
ימונה יואב יצחק מיד לאפיפיור !
וכל המרבה לעלה ולקלס את יואב יצחק הרי זה משובח!!
|
|
כתוב תגובה ל-
שמחת חנף
|
|
|
|
|
|
|
אחבר |
|
14/07/07 19:55
|
|
|
|
את בושה וחרפה,את בטח הבת של ביניש
|
|
כתוב תגובה ל-
אחבר
|
|
|
|
|
|
|
שפינוזה |
|
14/07/07 21:51
|
|
|
|
|
|
|
|
שלמה הגיוני |
|
15/07/07 02:03
|
|
|
|
ברור כשמש מה הם האינטרסים של ביניש
ולעומתה לאבנר יצחק במלחמתו הראויה לפרס בשחיתות
ישנה רק אפשרות שהוא עצמו יפגע ממנה.
לא צריך להיות משפטן בשביל להבין שהכל מכל בכל זה אינטרסים אישיים.
גועל נפש בא להקיא.
|
|
כתוב תגובה ל-
שלמה הגיוני
|
|
|
|
22 |
|
|
זורבה |
|
14/07/07 19:06
|
|
|
|
|
23 |
|
|
עיתונאי ברשות |
|
14/07/07 19:34
|
|
|
|
יואב יצחק איננו יודע מהו שח,ויסלח לי,הוא מבלבל את המוח.מרוב להיטות להשמיץ את נשיאת בית המשפט העליון הוא מנסה לפגוע ביחזקאל ביניש,אשר הסתבר כי רשות השידור ומעריב התנצלו בפניו בבית המשפט על אותן טענות שמעלה יואב יצחק.כנראה שליואב יצחק לא איכפת מהליכי בית משפט שהוכיחו ההפך מטענותיו,ועובדה שאף כלי תקשורת אחר אינו מתעסק עוד ביחזקאל ביניש כי הסתבר שהוא צדק ולא משמיציו.הייתי ברשות השידור בזמו אמת וידוע לי כי מי שניסה להפליל את ביניש היה חבר של יואב יצחק...
די,הנושא הזה מוצה ואין טעם לדוש בו שוב,ובודאי לא לשמש כלי לניגוח שופטת שאין לה כל ענין בכך.
|
|
כתוב תגובה ל-
עיתונאי ברשות
|
|
|
|
|
|
|
עמך |
|
15/07/07 08:21
|
|
|
|
חשין עשה תאונה עם אופנוען. אז מי יעז לצאת נגדו? הרי כל שופט בר דעת אינו רוצה לסכן את קידומו בגלל סתם אופנוען.
יצא זכאי!!!! כמו שאני רואה אותה, והאינטריגות (סביב רמון למשל) היא תסובב את רוב גברי הפוליטיקה.
|
|
כתוב תגובה ל-
עמך
|
|
|
|
24 |
|
|
ולהפטר מהקליקה |
|
14/07/07 21:44
|
|
|
|
אין סיכוי לשיקום מערכת המשפט כל עוד בינייש וחברותיה מהנות. אז בואו נשנה החוק ונעבור למשפט מושבעים
|
|
כתוב תגובה ל-
ולהפטר מהקליקה
|
|
|
|
25 |
|
|
חץ |
|
14/07/07 21:54
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
חץ
|
|
|
|
26 |
|
|
חץ |
|
14/07/07 21:57
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
חץ
|
|
|
|
27 |
|
|
מושחתים נמאסתם |
|
14/07/07 22:26
|
|
|
|
|
28 |
|
|
עודד13 |
|
14/07/07 22:58
|
|
|
|
בואו נבחן יחד את נכונות העובדות בכתבה על פי ההגיון:
אם הנאמר בה במפורש על שחיתות של הגברת הנשיאה אינו נכון, אני מצפה, מקווה ומבקש כאזרח, מהגברת או ממקורביה להגיש תביעת דיבה נגד יואב יצחק.
מאחר ואין זו הפעם הראשונה שיואב יצחק מאשימה במפורש בשחיתות וללא תגובה, אני מסיק מכך שהדברים נכונים !!!
האם כל אחד ואחד מהקוראים הנכבדים היה נתקל בהאשמה שהוא מושחת, לא היה מגיש תביעת דיבה ? קל וחומר נשיאת בית המשפט העליון !!!
|
|
כתוב תגובה ל-
עודד13
|
|
|
|
29 |
|
|
הכהן |
|
14/07/07 23:34
|
|
|
|
חייבים לעקור את השיטה בה הגיעו מושחתים לכל רבדי השילטון. חייבים מערכת בחירות אשר תשקף את רצון העם. דחוף! להתחיל לעבוד!
|
|
כתוב תגובה ל-
הכהן
|
|
|
|
30 |
|
|
אזרח בישראל |
|
15/07/07 02:38
|
|
|
|
|
31 |
|
|
סבלתי ממכם |
|
15/07/07 04:24
|
|
|
|
ואני טהורה כשמש ,ללא רבב אמיתית תמימה וחפה מפשע ,צחקתם עלי בפרוצדורה , שפטתם אתי לא בפני, ורומתי בתוך בית משפט לעניני משפחה בגלל קשרים של אנשים מושחטים , לעולם לא אשקח, אקח את זה לקבר, ואלוקים ינקום בכם, עוותם צדק ,קולי לא נשמע, היתי סתם אפס ,הרסתם את ביתי, ואני אשה מכובדת, אתם לא שווים אותי,
|
|
כתוב תגובה ל-
סבלתי ממכם
|
|
|
|
32 |
|
|
ראה ערכאות ערעור |
|
15/07/07 07:20
|
|
|
|
אין שיפוט בישראל כי אין ערכות ערעור שעושות מלאכתן באמת. "נחה דעתנו"..."לא מצאנו עילה להתערב"....והתעלמות מוחלטת מכל מה שמועלה בערעור ועימו צריך להמודד. אין שיפוט. יש פקידים שעוסקים בכבודם הצמי בלי נכונות לעבוד. רב העירעורים נקראים רק ע"י העוזרים המשפטים של השופטים - וככה זה נראה. יש לנו מערכת משפט אפופת כבוד עצמי וחסרת תוכן אמיתי.
|
|
כתוב תגובה ל-
ראה ערכאות ערעור
|
|
|
|
33 |
|
|
בננה הגד החלקה |
|
15/07/07 08:40
|
|
|
|
פעם חשבתי שיואב יצחק הוא איש מעניין. היום, וכבר הרבה זמן למעשה, אני מתבייש במחשבה זו.
|
|
כתוב תגובה ל-
בננה הגד החלקה
|
|
|
|
34 |
|
|
מר ג'וחה |
|
15/07/07 09:37
|
|
|
|
מי שאשם בכל האסון זה עם ישראל שממשיך לשבת בבית ולא יוצא להפגנות רחוב עד שבייניש תתפטר. כל זמן שבייניש נשיאת ביהמ"ש העליון, עלול כל אזרח ישראל לקבל תפירת תיק ממנה, והוא לא ידע מאיפה זה בא לו, שבפתאם הוא ישן בכלא במקום עם אשתו והילדים בבית.
|
|
כתוב תגובה ל-
מר ג'וחה
|
|
|
|
35 |
|
|
יחי |
|
15/07/07 10:03
|
|
|
|
הדג מסריח מהראש
|
|
כתוב תגובה ל-
יחי
|
|
|
|
36 |
|
|
ע. סובול |
|
15/07/07 10:15
|
|
|
|
ואת כהונת אינספור סגני הנשיאים של בתי המשפט השונים: כדי להבריא את המערכת - יש להגביל גם את כהונת השופטים הבלתי-נשיאותיים לתקופה שלא תעלה על שתי קדנציות בנות 7שנים (כפל התקופה הנשיאותית).
במקביל יש לקבוע בחוק "תקופת צינון" של 7 שנים במעבר מהפרקליטות לתפקידי שפיטה.
ובעוד מקביל - לקבוע בחוק שבנות ובנים ושאר שארי-בשר של שופטים, לא יוכלו להתמחות בפרקליטויות ולשמש בהמשך
כפרקליטים, כול עוד קרוביהם מכהנים כשופטים, ובנים ובנות ושארי בשר של פרקליטים לא יוכלו להתמחות בבתי המשפט.
זו תהיה התחלה טובה בדרך להבראת המערכת הנפוטיסטית-חבריסטית הזאת.
|
|
|
כתוב תגובה ל-
ע. סובול
|
|
|
|
|
|
|
קורא מזדמן |
|
16/07/07 17:45
|
|
|
|
ראית איך נטרפה דעתם של הנשיאים והנשיאות וסגניהם וסגניותיהם כששר המשפטים הצליח להעביר חוק המגביל את כהונותיהם ל-7 שנים.
עכשיו הם כולם מתגעגעים לחיים רמון שבסופו של דבר, אילו לא מיהרו למלכד אותו ולהדיחו, היה הופך לשר משפטים פשרני, כמו כל פוליטיקאי מלידה, ולא היה מורט אפילו שערה אחת מערוותיהם.
|
|
כתוב תגובה ל-
קורא מזדמן
|
|
|
|
37 |
|
|
777edit |
|
15/07/07 11:32
|
|
|
|
|
38 |
|
|
ש.הכנעני |
|
15/07/07 11:45
|
|
|
|
העם איתך.בייניש ה שיטה שעבדה במשך שנים רבות בה בית המשפט הטיל את כל הרפש על הפוליטקאים ויצר את הסטיגמה שאנשי הציבור מושחתים תעבור לה מין העולם מהר יותר מכפי שחןשבים.
את וחברייך מנסים להכפיש מעל כל במה ובכל אתר ואתר את שר המשפטים פרידמן המנסה לטענתכם להרוס את בית המשפט כאילו בית המשפט הוא עסק משפחתי שלך ושל זמיר ושל מצא ושל חשין(מי שיגע בבית המשפט אגדע את ידו אבי היה שופט בבית המשפט ואני הייתי ואולי בני יהיה שופט בבית המשפט אני לא אתן לאף אחד להרוס לי את העסק המשפחתי) אספת לך את חבורת הפנסיונרים שבכל מקום מחרפים ומגדפים את שר המשפטים פרידמן.
במקום לומר לציבור מה התכניות שלך לגבי השינוים שאת מתכננת לעשות בבית המשפט העליון את כל פעם מסבירה לנו כי מערכת זו פועלת כך כבר 60 שנה.
והלוא במה שאת מנסה להסביר לנו היית צריכה להבין כי לאחר 60 שנה יש מקום לעשות שינויים ולא להנציח את המצב הקיים כי 60 שנה זה הרבה יותר מהגיל שלי.
ואני בגילי ראיתי מהפכות שהיו בכל העולם .שינוים ששינו את פני העולם .ואת וחברייך בשלכם בית המשפט אינו שייך לעולם הזה הוא פטנט הרשום על שמנו ועל כן אי אפשר לשנותו.אז אני רוצה לומר לך שאים אינני טועה גם פטנט רשום יש לו תוקף ל15 שנים.
אימון הציבור בכם צריך להיות נר לרגלכם אבל אתם חושבים כנראה כמו המפאיניקים לשעבר (במהפך 77 )שהציבור טועה אנחנו צודקים התבונה וצדק היא נחלתנו הבלעדית ואים צריך שינויים. זה בעם .אולי להחליפו .ואני אומר לך את הציבור אי אפשר להחליף יותר פשוט שתעשו חשבון נפש ותראו איפה אתם טועים ואלה שינויים אתם צריכים לעשות בכדי להחזיר למוסד החשוב הזה את יוקרתו.כי בשנים האחרונות אימון הציבור בבית המשפט ירד לשפל שצריך להדאיג אותכם לא פחות מאשר את הציבור.
ואת בשלך בכל הרצאה שאת מרצה בפני ציבור זה או אחר את מנסה להסביר ולשכנע את הציבור כי שר המשפטים מתנכל לבית המשפט.וע"י אנשייך את מנסה להסביר גם כי הוא משרת פוליטי של הממשלה.בייניש הציבור לא קונה את זה בציבור יש תמיכה והערכה גדולה לשר המשפטים (חתן פרס ישראל)הציבור רואה בו איש מקצוע מהשורה הראשונה ומכאן בא כוחו ועוצמתו והגיבוי הרחב לו הוא זוכה מיו הציבור.
העדר שהסתתם במשך שנים נגד אנשי הציבור עשה פרסה ועכשיו הוא רץ מולכם וזה הזמן לנסות כולם ביחד לעצור אותו.
ולך שר המשפטים לך בכוחך זה והושעת את ישראל
|
|
כתוב תגובה ל-
ש.הכנעני
|
|
|
|
39 |
|
|
דרכו של עולם |
|
15/07/07 12:09
|
|
|
|
הבינו.
פשוט הראת להם את הדרך.
מטבעם של מנהיגי דרך שהם רואים את הקורה לפני השיירה.
כשתהפוך למנהיג, תרצה גם אתה שהעדר יאמין בך ויאפשר לך לבצע את התיקונים מהר יותר.
דרכו של עולם,
חנן וייס
|
|
כתוב תגובה ל-
דרכו של עולם
|
|
|
|
40 |
|
|
ע. סובול |
|
15/07/07 12:55
|
|
|
|
ורודפי הכבוד: בסופו של אחד הימים או הלילות לא מחכיםמאשר גוש-חלקה-שורה באחד מבתי הקברות היוקרתיים יותר או היוקרתיים פחות;
וכהונה באורך של 7 שנים כנשיא בית משפט או כמישנה לנשיא ואפילו כסגן נשיא,די והותר בה, ולעתים לא רחוקות - אף יותר מדי.
לא חייבים לכהן כול החיים כדי להספיק להיאטם ולהסתאב.
|
|
|
כתוב תגובה ל-
ע. סובול
|
|
|
|
|
|
|
הנ"ל |
|
15/07/07 14:09
|
|
|
|
וחמתכם תִבער
|
|
|
כתוב תגובה ל-
הנ"ל
|
|
|
|
41 |
|
|
אלכס 22 |
|
15/07/07 18:34
|
|
|
|
עִסְקַת טֵיעוּן
שולָל הָגוּן
מַשבֵּר אֵמוּן
תרבות, אִפְיוּן.
עִסְקַת טֵיעוּן
אַשְמָה. תִּיקּוּן.
מַהוּת. רִיקּוּן.
שוֹפְטִים. הִינְהוּן.
ביטוי נהדר למצב ל"ת ***, 08/02/06 14:53
עִסְקַת טֵיעוּן
פְשִיעָה. תִּכְנוּן.
לָשוֹן. תַחֲנוּן.
כָּבוֹד רָכוּן.
עִסְקַת טֵיעוּן
חוֹק. אִיוּם.
קוֹרְבָּן. קִיוּם.
מִשְחָק. בִּיוּם.
עִסְקַת טֵיעוּן
פַּרְצוּף עָגוּם
מִשְפָּט פָּגוּם
מוּסָר רָגוּם.
עִסְקַת טֵיעוּן
טְרִיק צָפוּן
מַצְפֵּן. מַצְפּוּּן.
אִיבּוּד כִּיוּון.
זאת הביקורת הכי טובה שקראתי. דנה, 26/03/07 17:09 כל מילה מדוייקת
עִסְקַת טֵיעוּן
מְרִיחָה, מִיכוּן
עָווֶל, גִיוּון
חֶבְרָה, נִיוּון.
עִסְקַת טֵיעוּן
אֶגְרוֹף, אִימוּן
גַּלְגַּל, שִימוּן
צֶדֶק, טָחוּן.
עִסְקַת טֵיעוּן
שָקוּף, רָכוּן
שָפוּף, גָחוּן
תָקוּם, נַחוּם !
מקסים שמואל, ירושלים, 22/03/07 11:19
עִסְקַת טֵיעוּן
צִיפּוֹר, קִינוּן
סִיפּוּר, שִינוּן
צִיבּוּר, רִינוּן.
עִסְקַת טֵיעוּן
מַחֲלָה, אִיבְחוּן
רוֹפֵא, מִינוּן
גוּף, אִיבּוּן.
ענק !!!!!! ל"ת עידו, תל אביב, 08/02/06
עִסְקַת טֵיעוּן
פְּרַקְלִיט שָנוּן
תַּקְלִיט, כִּינוּן
צוואר, עִימְלוּן.
עִסְקַת טֵיעוּן
חִינוּך, סִיכּוּן
מַגֵּפָה, רִיסוּן
גְּזַר-דִּין, חִיסוּן.
עִסְקַת טֵיעוּן
זְרוֹעוֹת, תְּמָנוּן
סַרְטָן, עִישוּן
קֵץ, צִיוּן.
עִסְקַת טֵיעוּן
בִּילְבּוּל, מֵיגוּן
בִּישוּל, טִיגוּן,
מִשְפָח, עִיגוּן
סוֹבֵב נִיגוּן....
אלכס, אין לי מילים.
נפעמתי לקרוא כל מילה ומילה.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלכס 22
|
|
|
|
42 |
|
|
Moonshine Olmert |
|
15/07/07 20:22
|
|
|
|
will be served only by Prof. Friedman who has an activist agenda to reverse the hyper-activist agenda of Barak and Yoav Yitzhak
|
|
כתוב תגובה ל-
Moonshine Olmert
|
|
|
|
43 |
|
|
אלכסנדר |
|
15/07/07 21:18
|
|
|
|
מרוב הוד כבודו לא רואים כבר יותר את הצדק...
שיר זה מוקדש לארבעת שופטי-רוב עלובים ולפסק דינם המחפיר, המביש והמבייש (בג"ץ 6728/06 ו- 7607/06) . שופטים מעוררי בוּז, סלידה, חוסר-אמון, תיעוב, מפח ושאט-נפש בנשמה ובלב. שופטי בית-המשפט ה"גבוה" ל"צדק": אליעזר ריבלין, אסתר חיות, סלים ג'ובראן ואשר גרוניס.
"ונתת לעבדך לב שֹמע לשפוט את-עמך להבין בין-טוב לרע, כי מי יוכל לשפוט את-עמך הכבד הזה". מלכים א', ג', ט'.
מרוֹב הוֹד כְּבוֹדוֹ לא רוֹאִים כְּבָר יוֹתֵר את האָרֶץ...
אִיש מבינינו איננו עוֹמֵד כלל בפֶּרֶץ
רַק שוֹפְטֵי "העֶלְיוֹן" בפסיקותיהם
מֵיטִיבִים, מַפְלִיאִים, מַדְהִימִים בִּיְכוֹלְתָם את הכּל לתָרֵץ
איש מביניהם אף אֵיננו טוֹבֵל וביָדוֹ שֶרֶץ .
מִפְּאַת הוֹד כְּבוֹדוֹ ומַעֲמָדוֹ לא רוֹאִים יוֹתֵר אֶת היַעַר
לא דוּבִּים, לא זְאֵבִים, לא פִּטְרִיוֹת, אֲפִילוּ לא כִּיפָּה אֲדוּמָה
לא שִלְגִיָה, לא גַמָּדִים, אַף לא, אוּלַי, סְתָם דְבוֹרָה, תְּאֵנָה, תוּתִּים או פִּרְחֵי-בָּר
הֵם שָם, מִמַעַל, בְּאַרְמוֹן השֶנְהָב: סְפוּנִים . נִינוֹחִים. נִישָאִים. מְדוּשָנִים. מְחוּסָנִים.
כְּנוּעִים. עֲלוּבִים. שוֹתְקִים. מְשוּתָקִים. מְרוּחֲקִים. מְנוּתָקִים.
נֶהֱנְתָנִיים. תּוֹעֲלְתָנִיים. נִקְלִים. נְלוֹזִים. פּוֹחֲזִים. בַּזִים. מְבוּזִים. מִתְבַּזִים.
מְרוּקָנִים. מְנוּוָנִים. מְאוּסִים. מְנוּמָסִים. מְנוּסִים. לְעוּסִים. מְעוֹשִים. מִתְפַלְמֵסִים. מִתְפַּרְנֵסִים.
עַל כָּל צַעַד ושַעַל, מִכָּל פִּנָה, זָוִית וקֶרֶן מְכוּסִים.
נִתְעָבִים (לֹא רַק) כְּמוֹ רִימוֹנִים רְקוּבִים. מַרְקִיבִים. מְלַבְלֵבִים.
אַך חֲרִיפִים, מְפוּלְפָּלִים וְחַדִים מִתָּמִיד כַּתַּעַר.
אֲנַחְנוּ כָּאן, על פְּנֵי אֲדָמָה (טוֹבָה?) זו מִתַחַת, סוֹפְגֵי מוּסָר תּוֹכֵחָה וגַעַר.
מִי היה מַאֲמִין, כִּי עד כְּדֵי כך, ביניהם לבינינו יִיוָוצֵר כָזֶה, כּה רָחָב ועָמוֹק, אוֹתוֹ פַּעַר ? ? ?
הֵן כְּסִיל לא יבִין זאת, לא אֱווִיל, לא חָכָם, וודאי לא שוֹטֶה או איש בַּעַר
אֱלוֹהִים, שא-נא תְפִילָה, קַבֵּל מְחִילָה, פְּתַח לָנוּ בְּעֵת נְעִילָה את השַעַר .
מֵחֲמַת הוֹד כְּבוֹד מְאוֹדוֹ ומַעֲמָדוֹ,
רוּחַ כְּבוֹד אַהֲבַת-האָדָם וחֵירוּתוֹ הפוֹעֶמֶת, יוֹקֶדֶת בִּלְבָבוֹ.
שוֹכֶנֶת, שוֹרָה, לִפְרָקִים חָבוּיָה (עִיתִּים אֲבוּדָה) מְקַנֶנֶת (לֹא-תָּמִיד) בְּקוֹדְקוֹדוֹ
מַעֲלָתוֹ, כְּבוֹד זוּלָתוֹ, תְּזוּנָתוֹ, מְדוּשָנוּתוֹ, חָזוּתוֹ, חָזוֹנוֹ, מְזוֹנוֹ,
הֶגְיוֹנוֹ, פִגְיוֹנוֹ, אֲרֶשֶת פָּניו, לְשוֹנוֹ, קִלְשוֹנוֹ,
סַבְלָנוּתוֹ, סוֹבְלָנוּתוֹ, אִיפּוּקוֹ, שְבִיעוּת-רְצוֹנוֹ-העַצְמִית, קוֹר-רוּחוֹ, קוֹרַת-רוּחוֹ
שְנִינוּתוֹ, נְחִישוּתוֹ, נִמְרָצוּתוֹ, נֶחֱרָצוּתוֹ, עֶלְיוֹנוּתוֹ, הָגוּתוֹ, דַקּוּתוֹ, יַנְקוּתוֹ,
מוֹרָשְתוֹ, תוֹרָשְתוֹ, מַחֲרַשְתוֹ, יַבָּשְתוֹ, אִשְתוֹ (?) תִּלְבּוֹשְתוֹ,
עוֹמֶק אֱנוֹשִיּוּתו, הֵיקֵף תוּשִיָתוֹ, מִבְנֶה אִישִיוּתוֹ, עוֹצְמָת יֵישוּתוֹ,
...לא רוֹאִים יוֹתֵר את האָרֶץ
איש מִבֵּינֵינוּ כְּבָר אֵיננוּ עוֹמֵד כְּלָל בפָּרֶץ.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלכסנדר
|
|
|
|
|
|
|
ש.הכנעני |
|
16/07/07 11:51
|
|
|
|
|
|
|
|
אלכסנדר |
|
16/07/07 19:09
|
|
|
|
תודה על מילותיך. השיר אגב נכתב לפני כ-12 שנה בעקבות צפייה במספר עתירות כנגד מערכת המשפט הצבאית בבג"ץ
|
|
כתוב תגובה ל-
אלכסנדר
|
|
|
|
|
|
|
ענתי |
|
16/07/07 16:01
|
|
|
|
גיבובי מילים ריקות מתוכן. אוסף של עיצורים תנועות והבל פה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ענתי
|
|
|
|
|
|
|
סדום ועמורה |
|
16/07/07 17:30
|
|
|
|
ביעני דוקא הסוף הוא המוחץ.
הגיונו פגיונו,אשתו וכו'.
|
|
כתוב תגובה ל-
סדום ועמורה
|
|
|
|
44 |
|
|
נפיחא משפטית |
|
16/07/07 02:10
|
|
|
|
|
45 |
|
|
אלכס 22 |
|
16/07/07 19:40
|
|
|
|
מְדִינָה מִקְרִית
שִקְרִית ... אַך עִבְרִית !
אַקְרָאִית, עֲמָמִית, אֲרָעִית,
מְדִינָה לְמַרְאִית.
מְדִינָה עִיזִית,
נִבְזִית, לוֹעֲזִית,
אֲחוּזַת תְּזָזִית,
יְלָדֶיה, אֲבָנֶיה, גָּזִית.
עַם מְנוּוָן,
מעֲרָכָיו מְרוּקָן
אָדִיש, רָדוּם, שַאֲנָן,
רְדוּף קוֹרְבָּן וחוּרְבָּן.
חֶבְרָה אֲרוּרָה
מְעוּרְעָרָה, רְעוּעָה,
רָעָה וגְרוּעָה
עֲמוֹרָה וגְמוּרָה.
מְדִינָה הבְּנוּיָה על כַּרְעֵי תַּרְנְגוֹלֶת
עַם השָרוּי (לנֶצַח?) בְּתוֹכְכֵי מְעַרְבּוֹלֶת -
מֶמְשָלָה בְּלִי תּוֹרָה... בְּלִי קֶמָח... בְּלִי סוֹלֶת...
סָפֵק, אִם לִבְסוֹף, תִּיוָותֵּר בְּקוֹשִי גוּלְגוֹלֶת.
נ. ב.
לא רק הממשלה הנוכחית. גם הממשלה הבאה.
מילים בסלע! כל מילה בול,! הבעיה שאתה מדבר לאנשים עם לב של אבן !
53. ל- 47 יעל, 01/12/06 16:17 כל מילה בסלע. עצוב אבל אמיתי
שיר מדהים - ספק אם יעורר מישהו מהתרדמת העמוקה ברווז במטבח, 20/03/07 22:53 יישר כוח
שיר מדויק להפליא לצערי סימה, 26/11/06 16:20 כל כך מדויק שבמקום לשיר בא לבכות
מקסים מיכאל, 12/11/06 12:48 מקסים... כל הכבוד....
אתה צודק ! מ אבל הערב רב לא זכאים ליותר ! ירמיה, סדום, 23/01/07 08:57
האודים המוצלים של השואה שבאו לכאן רק עם חולצה לעורם, כדי לבנות ולהילחם למען מדינה יהודית, מקלטל לעם היהודי לא ראו בסיוטיהם את אשר מיתחולל כאן , ערב רב מבולבלך רע ומנוכר שסוגד לעגל הזה בלבד, ובראשו ניבחריו אוסף של מושחתים מוגלי לב, חסרי יושר לב בסיסי, מישטר רשע שמאפשר לניצולי השואה לחפש את מזונם בפחי האשפה, ומנגד גדודי הפשע שהולכים ומתעבים, כנופיות מנהלות את הרחוב, ואת מסדרונות השילטון, ואין דין ואין דיין, הרצח מתפשט לרחובות ולבתים, מדינת יהודים עלק, מדינת זדים שתחלוף תחלוף מעל פני האדמה,!! ובצדק,!!
עברית שפה יפה עברית, 28/06/07 20:25 מדהים. הלשון, הניקוד ,הדקדוק, הפיסוק, האירוניה, השפה, היופי.
אמרת הכל על הכיעור עם כ''כ הרבה יופי. פשוט נהדר!
דברים כקורבנות. ל"ת דורבן, 09/02/07 18:54
שיר יפה !!!! רק חבל שהכל אמת.... ל"ת כל הכבוד, 28/06/07 11:28
אני מסכימה אתך.כל הכבוד! ל"ת שדרותית, שדרות, 21/05/07 23:36
144. אלכס ידידי מהמצב רוח בשיר שלך עוד תקום שוב הציונות (ל"ת) 01:23 28/04/07 כל הכבוד !
אלכס-כל מילה בסלע!! ל"ת אבנר, 28/06/07 19:09
המנון החדש עודד עמבר, מרכז, 21/10/06 17:52
נכון, וגם כואב ל"ת 12/11/06 08:11
גדול! ל"ת גזור ושמור, 06/12/05 08:22
שיר יפה !!!! רק חבל שהכל אמת.... ל"ת כל הכבוד, 28/06/07 11:28
ככ נכון! ככ עצוב! אלכס מבטא זאת ככ טוב! ל"ת מי היה מאמין, 28/11/06 16:02
|
|
כתוב תגובה ל-
אלכס 22
|
|
|
|
46 |
|
|
קובי דן |
|
18/07/07 09:33
|
|
|
|
מתי תתחיל לדאוג לשינים שלך ותתחיל לאכול גלידה בן אנד גריס אורגנית
|
|
כתוב תגובה ל-
קובי דן
|
|
|
|
47 |
|
|
אלייקים |
|
18/07/07 20:35
|
|
|
|
האזנתי היום ברשת ב' בתכנית הכל דיבורים לרמאות שלך בעלילות כיפה אדומה שלך.
אחריך עלה לשידור עו"ד בייניש ואמר בקול ברור וצלול שאין שום חקירה/תיק נגדו והסיפור של התזמורת הסתיים מזמן,הוא הגדיר אותך כאומר דברי בלע ,כנראה שהוא צודק.
חובת ההוכחה עכשיו עליך אחרת אתה שקרן ומעליל.
|
|
כתוב תגובה ל-
אלייקים
|
|
|
|
48 |
|
|
בנימין כץ |
|
22/07/07 23:32
|
|
|
|
יואב יצחק אני עפר לרגליך.אתה ענק ואני בטוח שהסבלנות תשתלם.אנחנו צריכים להפטר מהבייניש וכל הרוח הרעה שהביא המינוי שלה לארץ הזו.עוד לא היה כדבר הזה שכל כך הרבה אזרחים מוחים ובועטים בכל דבר תומך בייניש או נתמך בייניש.סוף דבר שגם היא תבין שמוטב תחזיר את המפתחות ותעלם מחיינו יחד עם יחזקאל המוזיקאלי ובא לציון גואל!
|
|
כתוב תגובה ל-
בנימין כץ
|
|
|
|
49 |
|
|
האזינו האזינו |
|
31/07/07 00:57
|
|
|
|
|
50 |
|
|
רואה |
|
2/08/07 17:12
|
|
|
|
|
51 |
|
|
סבל |
|
2/08/07 17:20
|
|
|
|
אסור להיתלונן על שופטים כך ענו לי רק על הפקידים
|
|
כתוב תגובה ל-
סבל
|
|
|
|
52 |
|
|
נביאה |
|
8/12/07 14:54
|
|
|
|
שםת עליך רדיד על הראש ושביס .והצגת עצמך כבת ישראל ומעלייך פטן שחור ולא נזר של כיפה על הראש .והוא מורייך בדייני שקר ובתחפושת של איש יריי שמיים הושיבך לשפד את אמי ולמעול באמונה ,ולקחת את אוכל מפייה ושמת עלייה מתעללת ,לשפוך דמה יחלתם והיא קדושה . ואתם עפר רגלייה
ואותי רמסתם לא אבוא לעזרתה כי ברכושה פזלתם, אתם וכול הכנופייה . שמונה שנים התעמרתם בה הולכתם אןתה שולל, אלוההה ממעל ישפוט אותכם אתה פטן שחור ליבך יבגוד בך אתה ורשע יושב על כסא מלכים ומשפיל צדיקים , ואת שלם תשלמי ביום הדין .אלוהייך לא אלוהיי ישראל ,אלוהייך אלוהיי העמלק. תמשיכו עם הקומבינות סודכם גלוי לאור השמש. ובא פרידמן וגאל אותנו מידכם.
|
|
כתוב תגובה ל-
נביאה
|
|
|
|
|