w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
צבי גיל
צבי גיל
אין כאן איזה עניין שבין הצמרת המדינית לצמרת הביטחונית    יש כאן עניין של עתיד המדינה אשר שוקעת יותר ויותר בביצה ואין כל סימן שהיא תיחלץ ממנה בקרוב
אלי אלון
אלי אלון
דן הדני עלה לישראל ב-1948, סיים קורס חובלים ושירת בחיל-הים כקצין בשירות קבע    בשנת 2016 מסר דן הדני את אוסף תצלומי העיתונות שלו שכלל כמיליון צילומים לספריה הלאומית
יוסף קנדלקר
יוסף קנדלקר
ביום הזיכרון לחללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה, אני תפילה שהילדים שלנו יחוו צה"ל אחר ממה שחוויתי    שתדע כל אם עבריה כי הפקידה את חיי בנה וביתה בידי מפקדים הראויים לכך
יצחק בריק
יצחק בריק
לנתניהו, גלנט, הרצי הלוי, בני גנץ וגדי איזנקוט יש גם אשמה ישירה על שהפסדנו לחמאס במלחמה ברצועת עזה, והרע מכול - עוד לפנינו    איך זה ייתכן שהחבורה הזו שאחראית על המחדל והאסון הגדול ...
שמחה סיאני
שמחה סיאני
לא אשכח לעולם את היום והלילה שישבתי במשרד, ערה 24 שעות מסביב לשעון ללא מנוחה, ואת שיחות הטלפון שלי עם נשות הספורטאים שלא ידעו בדיוק מה קרה במינכן
חנינא פורת
חנינא פורת
80 שנה להקמת המסגרת "ההכשרה המגויסת"    בעקבות ספרו של יואב רגב ז"ל שנפטר בפברואר 2024    1941 - 1949
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ריבלין: לא נתנצל על הכיבוש והבנייה בירושלים
מאת: איציק וולף  |  19/04/2010
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
העיר תמיד הייתה מחולקת
  אליהו חיים   19/04/10 20:46
כל סגן שר מדרגה ז' כאשר הולך לעיר העתיקה או לשכונה אחרת בירושלים המזרחית ,מלווה אותו המשטרה ומשמר הגבול ואבטחה, הסיפור הוא כמו עם הדרוזים ברמת הגולן שיודעים שיום אחד יחזירו ,אותו הדבר ערביי מזרח ירושלים היו עם אולמרט בדרך לחזור רק אבו מאזן סרב, וכאשר רובי ריבלין אשף ביתר ירושלים מפנה אצבע אחת לקהל לא מזוהה, עליו לזכור כי 3 אצבעות מופנות כלפיו, ושיכניס טוב טוב לראש כי הדרך לנשיאות לא עוברת דרך אחמד טיבי , יש כיום כבר הרבה אנשים הגונים הדורשים לבטל את מוסד הנשיאות הבזבזני והמיותר.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
אתה בעד או נגד?
  לא מבינה   19/04/10 21:34
לא הבנתי אותך.אתה בעד או נגד חלוקת ירושלים?מאיזה צד אתה של המפה הפוליטית ימני או שמאלני.ירושלים מאוחדת ולא תחולק לעולמי עד.
כתוב תגובה ל- לא מבינה
חביבתי
  אליהו חיים   19/04/10 23:37
אני מאד נגד שחיתות,חנפנות,צביעות, אני גם נגד אלו העושים את התורה קרדום לחפור בו כמו משפחת פש"ס . בגין זצ"ל היה אומר על ז'בוטינסקי "מורי ורבי" אני גם חונכתי על ז'בוטינסקי ובעיקר על חמשת הממים, מזון, מרפא, מורה, מעון, ומלבוש, דבר שאפילו בתנועות העבודה למינהן לא הייתה אידאה כזאת(אצל קרל מארקס יש דומה)אני שייך לימין הישן והטוב ,ובאשר לירושלים אפשר להיות נגד החלוקה ולראות את המציאות כפי שהיא בגלל אוזלת ידן של הממשלות השונות ובעיקר מלחמות היהודים,אך זאת לא רק ירושלים גם הגליל והנגב בסכנה, עכשיו תשאלי מה יש לעשות? אפשר לעשות הרבה אך הדבר הראשון שיש לעשות הוא לשנות את צורת הממשל ,לבטל את מוסד הנשיאות ,ואחרון להפסיק להתרפס בפני אומות העולם.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
אסור לתת את ירושלים לערבים הכו
  אברהם אוהבי!   20/04/10 15:41
אסור לתת את ירושלים לערבים הכובשים. מדובר בסכנת נפשות. גם מי שהוא לא רב יכול לראות מה קרה מנתינת חבל עזה-מלחמת לבנון השניה,ומלחמת עזה, לנהוג ביד קשה במאימים על חיינו, ולא לתת להם אפשרות להתחמש(=דהיינו לכבוש את עזה ודרום לבנון)
כתוב תגובה ל- אברהם אוהבי!
2
ירושלים שלנו לנצח
  איריס חסון   19/04/10 21:29
שום מדינה בעולם לא תיכפה עלינו לחלק את ירושלים שחוברה לה יחדיו ,מאז מלחמת ששת הימים.לא נוותר על הכותל המערבי...לא נוותר על הרובע היהודי ועל בתי הכנסת מעבר לחומות...לא נוותר על מגדל דוד ולא נוותר על קבר דוד...לא נוותר על הר הזיתים שם טמונים אבות אבותינו...ירושלים שלנו לנצח נצחים.אם אשכחך ירושלים תישכח ימיני.דם רב נישפך על שיחרורה של ירושלים מידי אויבנו ולא נוותר עליה עוד לעולם.חג עצמאות שמח לכל הירושלמים משני צידי החומה ולכל היהודים בארץ ובתפוצות.יחד נשמור כולנו על ירושלים!
כתוב תגובה ל- איריס חסון
3
ריבלין - הנשיא הבא של ישראל !!
  בתיה   19/04/10 21:42
כתוב תגובה ל- בתיה
צודקת
  אראל   19/04/10 22:25
כתוב תגובה ל- אראל
חבל שאת לא יודעת
  אליהו חיים   19/04/10 23:47
חבל שאת לא יודעת עד כמה מושחת משכן הנשיא ועד כמה מושחתים היו רוב יושביו ,חוץ מעברת רצח, נעברו במקום זה כל שאר העברות המוזכרות בלוחות הברית מנאוף ועד גנבה,אלו לא סיפורים , אני הייתי וראיתי וככל שיקדימו לבטל את המוסד המפוקפק הזה ,זה רק יעשה טוב, כל מעשיו של קצב הם כסף קטן לעומת שאר המעשים.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
חוץ מעבירות רצח?
  בתיה   20/04/10 02:43
כתוב תגובה ל- בתיה
כן
  אליהו חיים   20/04/10 21:45
אני עומד אחרי כל מילה ועוד לא סיפרתי הכל על שאר השרצים.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
4
ישראלים אחראים על ערעור זכותינ
  יגאל הירושלמי   19/04/10 21:44
כל הישראלים אחראים לא רק על ערעור זכותנו במזרח ירושלים וביהודה ושומרון, אלא גם על ערעור זכותנו הצפוי במערב ירושלים, ובשטחים שנכבשו במלחמת השחרור, שלא בהתאם לתכנית החלוקה, ולבסוף יהויו אחראים על ערעור עצם זכות קיומה של מדינה יהודית בארץ ישראל.
מדוע כל הישראלים?
השמאל הקיצוני, ממרץ ושמאלה, יתכן והם מבקשים לגרום לנו רק לסגת לגבולות 67, אולם העובדה שהם מגייסים למאבקם זה את אויבי מדינת ישראל בכל העולם,הם גורמים בכך לליבוי השינאה בכל העולם נגד היהודים ונגד מדינת היהודים, דבר אשר יגרום להמשך הלחץ של שונאינו להמשיך לחייב אותנו בשלב הבא לסגת לגבולות החלוקה, ובשלב הבא- לעזוב את ארץ ישראל, ולהמשיך לנדוד בגלות עוד 2000 שנים, גם אם אין זו כוונתם היום, זו תהיה תותצאת פעולותיהם היום.
שאר הישראלים גם הם אשמים בכך שאין הם מקיאים מתוכם את השמאל הקיצוני הזה, ובכך נותנים לטיעוניהם לגיטימציה.
כתוב תגובה ל- יגאל הירושלמי
5
מי הם אויבי ישראל?
  נביל   19/04/10 22:28
ניתן לחלקם לשלושה: 1- המוסלמים ששואפים להשמיד את היישות היהודית בארץ ישראל. 2- הנוצרים האנטישמים שמביעים את שינאתם ליהודים ע"י התקפות מילוליות על מדינת ישראל. 3- השמאלנים היהודים שהפכו עצמם לדור חדש של קאפו. מי הם המסוכנים ביותר? נכון. ניחשתם. השמאלנים היהודים כולל המנוול שמתפקד כמנהל לאנטישמי מוסלמי שהשתלט על הנשיאות בארה"ב וכלה בבליונר כמו ג'ורג' סורוס שביזבז מליונים רבים בכדי להביא את תלמידו של הכומר השחור והאנטישמי אל הבית הלבן. מה חדש תחת השמש? כמעט כלום. כך זה התנהל מאז העבדות במצרים. הגיע הזמן לשנות כיוון: יש לחסל את כל מי שמאיים על מדינת היהודים ומסכן אותה. היה צריך להתחיל בכך שלשום וראשי השמאל היהודי בארץ ובעולם צריכים לשלם את מחיר הבגידה בעם היהודי. זוכרים איך שקיסינג'ר נלחם נגד הגרעין הישראלי? הידעתם שבביקוריו במצרים הצמידו לו המקומיים פרוצה מקומית שאף חשב להינשא לה? מי ידע מה הוא שילם בעבור פרוצה זו, אולי הבטחה לחסל את הכור בדימונה.
יש להקים יחידה נוספת נוסח המוסד שתפקידה יהיה להוציא לפועל חיסולים של יהודים בוגדנים ושל נוצרים אנטישמים. עם חיסולם של אלה, המוסלמים יבינו שצפיותיהם לחיסולה של מדינת ישראל לא יתממשו ואולי אז יפתח צוהר להסדר יהודי מוסלמי...
כתוב תגובה ל- נביל
לא מחסלים אחים,מקסימום מענישים
  פפף   20/04/10 17:38
לא מחסלים אחים,מקסימום אם אין ברירה אחרת אז רק עונש.
כתוב תגובה ל- פפף
6
הטפשות על-ידו היא אתנה של ממש
  בן דוגית   19/04/10 23:49
מי הוא היצור המגוחך הזה, נעים הליכות הכנסת הידועה בהפלגותיה המשונות לא פחות מהיו"ר המשונה הזה? במה חטאנו שחיקוי עלוב זה של ליצן חושב עצמו לנסיכו אכול הספיקות מטעם יוצרו, ויליאם הגאוני??
כתוב תגובה ל- בן דוגית
7
סוף סוף מישהו צודק
  שימי   20/04/10 00:53
אנחנו לא צריכים להתגונן תמיד זה זכותיינו לגור איפה שנרצה אנחנו כבשנו את הארץ הזו והיא שלנו ומה שנחליט נעשה ללא התגוננות למה אם הערבים היו מנצחים בטח היו נותנים לנו זכויות
כתוב תגובה ל- שימי
8
אבל על גשר המיתרים כן תתנצלו ?
  משה- נהג רכבת קלה   20/04/10 07:19
מילא כיבוש העיר ירושלים, אבל למה להחריב אותה? מרוב קישקושים על איחדו העיר החרבתם אותה עם מגלומניה של גשר מיתרי הכביסה של משפחת הטאליבן, עם חפירות רכב קלה שרק תוביל מחבלים מתאבדים למרכז הערי ועם דוסים ודוסים ודוסים ודוסים -היחידים שנשארים בעיר הכי מוזנחת במזרח התיכון.
כתוב תגובה ל- משה- נהג רכבת קלה
9
למחוק את המילה"כיבוש"מהלקסיקון
  קורןנאוה טבריה   20/04/10 07:20
שלנו!"כיבוש"זו עלילת דם =יהודים אינם כובשים בארצם היהודים שבו לארצם מולדתם ושחררו אותה מפי הפולשים והכובשים הזרים=זאת האמת לאמיתה אז למה לשבש במקרה הטוב ולמה לשקר במקרה הזדוני?!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
10
שינוי בלקסיקון - שינוי בתפיסה
  מיכל מירושלים   20/04/10 10:14
במקום כיבוש - שחרור
במקום קטמון - גונן (גוננים)
טלביה - קוממיות

כל כך צרם לי השם טלביה שהוא מזכיר טלאבני -חתנו של מוחמד.

במקום בקעה - גאולים

במקום אבו-תור - גבעת חנניה.

פעם היו הארץ-ישראלים אוהבים להתגנדר בשמות ערביים - והיה לזה רמז "לטראקים" החברמניים שהם עשו. היום אין צורך בכל זה, להיפך לחזור לשמות המקוריים בכל מקום שיש, ולסגל את השמות העבריים הנהדרים שוועדת השמות נתנה בכל מקום.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
11
דגל ישראל בשיח ג'ארח???
  יהודי חרד   20/04/10 15:23
שתי בעיות מרכזיות בירושלים מביאות לאנרכיה בירושלים, 1)בעיית הימין הקיצוני הטיפש שרוצה להשתלט על שכונות ערביות ולגרש את הערבים משם באמטלה שהיה רכוש יהודי בעבר, מלבה שנאה... ופותח תיבת פנדורה להחזרת הפליטים הערבים אזרחי ירושלים לבתיהם ביפו חיפה לוד ועוד..(האם ניתן לנהוג אייפה ואיפה?)
2)החרדים שאינם נשמעים לחוק והופכים את ידושליים לעיר מוטרפת שלא ניתן לחיות בה..
מר ריבלין היקר, בידך ובידי חבריך בממשלה ובכנסת מצוי הפתרון לדבר. טול קורה בבין עינך..מילים גבוהות לא יפתרו את הבעיה אלא אכיפה וציות לחוק לכווווולם.
כתוב תגובה ל- יהודי חרד
אתה יהודי חרד, מה עם מויסר?
  פפף   20/04/10 17:31
כתוב תגובה ל- פפף
12
הממשלה בידי הימין והסמול באבל
  הסמול הולך פייפן   20/04/10 19:02
כתוב תגובה ל- הסמול הולך פייפן
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il