|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יצחק בריק
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
דן מרגלית
דן מרגלית
היה מזג אוויר נעים, ותנועה די דלילה אך שוטפת, ושתי חיילות שביקשו הסבר בקרבת נחל עוז, ומה לא היה? צה"ל - יוק    כי תמה המלחמה מול רוב רצועת עזה
איתמר לוין
איתמר לוין
ע"פ 264/65, יוסף שיוביץ ויוסף ראש נגד היועץ המשפטי לממשלה. השופטים שמעון אגרנט, יואל זוסמן ואלפרד ויתקון. 29 באוקטובר 1965
פרויקט הולילנד בירושלים [צילום: איתמר לוין]
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
שמאלנים, טלו קורה מבין עיניכם!
מאת: איתמר בן גביר  |  23/10/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מקבץ דברי הבל חסרי הגיון
  ש.ר   23/10/07 11:25
טעות נעשתה,לעניות דעתי,ע"י עורך האתר הנכבד בעצם מתן במה לביטוי לאדם מסוגך.אולם משניתנה הבמה ראוי להבהיר לך חד משמעית-דברי הבל חסרי טעם והגיון כתבת וטוב היה לו היית מקפיד לשמור על לשונך הדלה והקיצונית.להזכירך,בגלל שנאת אחים נחרב הבית ואתה,לצערי,תורם מובהק לשנאה.חבל.
כתוב תגובה ל- ש.ר
תגובה שמאלנית טיפוסית.
  ששון גבאי   23/10/07 13:38
אין מה לאמר לגופו של עניין ולכן הולכים על גופו של האיש.
אני בטוח שאתה יכול לנמק ב-1000 נימוקים למה צריך לשחרר את ברגותי, למה צריך לשחרר את רוצחי דני כץ ולמה בכלל צריך לשחרר רוצחי יהודים.
אתה גם תומך בכל פרסום שתומך בשחרור הזה.
וכמובן שאתה טוען שממש אין קשר בין הדברים.
סמולני טיפוסי כבר אמרנו?
כתוב תגובה ל- ששון גבאי
תנו רבנן:"כל הפוסל במומו פוסל"
  ענן   23/10/07 13:41
כתוב תגובה ל- ענן
לאייטולה המתכנה ש.ר.
  אזרח מהשורה   23/10/07 14:30
טוב עשה עורך האתר שנתן לך במה להגיב שהרי בתגובתך היצגת את השמאל החשוך במיטבו...
כתוב תגובה ל- אזרח מהשורה
דבריך הם ההוכחה לצדקת הכותב
  טמבורסקי   23/10/07 15:10
זה פנטסטי איך אתה בדיוק מוכיח את התיזה שבכתבה.
עלה והצלח
כתוב תגובה ל- טמבורסקי
תנו רבנן:"כל הפוסל במומו פוסל"
  כנף יונה   23/10/07 16:08
כתוב תגובה ל- כנף יונה
תגובתך היא ההוכחה לאמת שבמאמר
  מב"י   23/10/07 17:47
תגובתך היא ההוכחה הניצחת כי מה שנכתב במאמר היא האמת לאמיתה: התנגדותך למתן בימה להבעת דעה ששונה מדעתך - מוכיחה כי הדעה "הנכונה והשפויה", היא תמיד זו הבאה משמאל וכי הדעה מימין היא תמיד "הזויה" "משיחית" ומשוקצת ובדיוק על כך מתלונן בעל המאמר. ממש יסורי נפש בשבילך לקרוא דעה אחרת!
ובאשר לשנאת חינם:"מי שמדבר"! "ההתנתקות" היתה הביטוי העז, האכזרי, השפל והנבזי ביותר של שנאת חינם, שנאה לשמה! "הם לא אחים שלנו" הצהירו "הנאורים" משמאל. גירוש כ-10.000 יהודים מגוש קטיף ע"י הצבא והמשטרה של "מדינת היהודים" בצעד חד צדדי ללא תמורה וללא הסכם רק החריף את המצב הבטחוני:החמאס השתלט על עזה והקסאמים והמרגמות נורים מידי יום ביומו מעזה על שדרות ואשקלון וקיבוצי הנגב. התוצאה של השנאה הולידה שנאה חזקה ממנה: החמאס השתלט על עזה! זוהי התוצאה של "שנאת חינם" - שנאה תמורת חינם!
כתוב תגובה ל- מב"י
אינני נימנת עם תנועת כ"ך
  טהורת המידות   23/10/07 18:01
אבל אצלכם השמלאנים כל מה שמישהו אחר כותב בניגוד לדעתכם זה כבר דיברי הבל ושטות. כשערבים נואמים נאומי
נאצה כמו ראד סאלח ממניגי התנועה האיסלאמית, או כמו הזאחלקה הזה מהכנסת אז הכל שריר וקיים. אתה בפרוש לא
יודע מהו חופש הביטוי ומהי דמוקראטיה אמיתית, זו הבעיה
שלכם שיוצרת אנטיגוניזים קשה ביותר כלפיכם, אולי תשנו
את גישתכם לפחות ינסו להקשיב לכם, ומה שכתב לך יורם
וינר הוא צודק ב-100% אתם פשוט כאלה בולשביקים למרות
שכבר הבולשביקים כמעט שני עשורים לא קיים, וכמעט שבק
חיים מהעולם.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
תגובה למספר 1
  יהוידע   23/10/07 18:40
יככולת לשכנע אותי, אלא שלא הסברת ונמקת מה הם דברי ההבל של כותב הכתבה
כתוב תגובה ל- יהוידע
אנא ענה בצור עניינית
  רובי בר   23/10/07 22:02
קראתי את טענותיו של איתמר בן גביר, אנא ענה לטענותיו בצורה עניינית.
כתוב תגובה ל- רובי בר
2
האמת לא מעניינת אותנו בשמאל
  ע.ג1   23/10/07 11:55
מצחיק שאתם בימין עוד לא תפסתם את זה.
חוק, דמוקרטיה, אמת וצדק הם בסה"כ מכשירים בידינו על מנת להנציח את שלטוננו.
החוק מיועד לימין ולא לשמאל. השמאל לא צריך חוקים.
דמוקרטיה זה כשאנחנו בשלטון.
אמת, זו האמת שלנו בלבד. הימין תמיד טועה.
את התקשורת אנחנו מאד אוהבים. כל עוד אנחנו שולטים בה והיא משרתת את מטרותינו.
צדק הוא לשחרר ערבים מהכלא ולהכניס לתוכו לנצח אנשי ימין בלי קשר לסוג העבירה.
סך הכל אנחנו רוצים אליבי ליום שבו נפעיל את הדרכונים הזרים שלנו. הרי לא הוצאנו אותם לשם קישוט.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
3
חוק וצדק
  יורם וינר   23/10/07 12:21
הכותב צודק בהחלט. במדינה נאורה ואנו לא כזו יש את שילטון החוק. אחד הכללים הוא השיוין בפני החוק .אצלינו זה לא קיים .יש אפליה בהרבה נושאים.אצלינו עושים הבדל בין רוצח לרוצח ובין דם לדם.זו אנרכיה ולא שילטון חוק.אין בשום מדינה חוק פרסונלי לרוצח מיוחד.אומרים לנו אל תשוו עם ברגותי זה נכון כי הוא רוצח המונים .מה שכן אפשר להשוות זה את היחס שהוא מקבל כפרס על מה שעולל לנו.לכן אנו מדינת צחוק ולא מדינת חוק.
כתוב תגובה ל- יורם וינר
4
חוק וצדק
  יורם וינר   23/10/07 12:28
הכותב צודק בהחלט. במדינה נאורה ואנו לא כזו יש את שילטון החוק. אחד הכללים הוא השיוין בפני החוק .אצלינו זה לא קיים .יש אפליה בהרבה נושאים.אצלינו עושים הבדל בין רוצח לרוצח ובין דם לדם.זו אנרכיה ולא שילטון חוק.אין בשום מדינה חוק פרסונלי לרוצח מיוחד.אומרים לנו אל תשוו עם ברגותי זה נכון כי הוא רוצח המונים .מה שכן אפשר להשוות זה את היחס שהוא מקבל כפרס על מה שעולל לנו.לכן אנו מדינת צחוק ולא מדינת חוק.
כתוב תגובה ל- יורם וינר
5
כל מילה בסלע.
  יהודי גאה,   23/10/07 12:52
זהוא מה אאני טוען זמן רב. השמאל הקיצוני בארץ, הם לא אחרת מאנשים שטולים להרס המדינה היהודית.
כתוב תגובה ל- יהודי גאה,
6
כתבה לעניין,,ענק...
  אמנון לוי   23/10/07 13:09
כתבה לעניין,ענק,,מסכים עם כל מילה ומילה שכתבת איתמר בן גביר.
נכון,אנשי השמאל חורטים על דגלם את הצדק ושיוויון זכויות האדם, מאידך, הם עבריינים של צדק ומשפט הוגן, מבדילים את אלה שלא חושבים כמחשבתם ונראה להם שהם הם בלבד הצודקים בדרכם, הצביעות ומשחקי הלשוניות הם נחלתם מבית מדרש של טינופת חברתית שבאה כנראה מארצות ותקופות החושך, אלה הם אנשי השמאל חד משמעית.! אנו עדים לכך מרגע לרגע במדינתנו שלנו על בשרינו.!
במיוחד, הזקנה שולמית אלוני שכנראה שכחה מאיזה מדרש היא באה ולאיזה מטרה הקימה את מפלגתה אז, הסניליות הזקנתית שלה כנראה מעבירה אותה על דעתה ושנאת החינם שלה כלפי יגאל עמיר או אולי ויתכן כלפי עדות מזרח גורמת לה לאבד את הצדק היושר ומשפט הוגן, אך זו שולמית אלוני לטעמי עוד מתחילת דרכה,פשוט עתה זה בא לידי ביטוי.


כתוב תגובה ל- אמנון לוי
7
חזק ואמץ,רוב היהודים תמכים בך
  רוב היהודים   23/10/07 13:32
ובשיחרור עמיר,וזה מה שחשוב
כתוב תגובה ל- רוב היהודים
8
מענה לשר
  יורם וינר   23/10/07 13:44
בדרך כלל אני לא מתיחס לאנשים מסוגך אך הפעם אחרוג ממנהגי.ראשית אתה פחדן מדוע אתה פוחד להזדהות.שנית למה אתה לא מסביר מה פה הבל וחסר היגיון הרי העובדות נכונות .אולי אתה פשוט לא יכול.תגובתך היא פשוט תגובה של שמאלן אכול שינאה אובססיבית אתה אפילו לא יודע מהי בושה.
כתוב תגובה ל- יורם וינר
9
בגלל השמאלנים אתה יכול לכתוב
  ימני לייט   23/10/07 14:07
כתוב תגובה ל- ימני לייט
10
ימני ולא חכם? ממש כסיל
  גבי לוי   23/10/07 14:19
מסתבר שלא רק בקרב אנשי השמאל יש טיפשים,הנה לפנינו במלוא כסילותו איתמר בן גביר.בזיון.
כתוב תגובה ל- גבי לוי
11
פסטיבל רבין פעם בשנה- לא מספיק
  ש. כהן   23/10/07 14:35
פולחן האישיות שאנחנו עושים לרבין אינו מספק אותי. במדינות שמכבדות את עצמן, כמו צפון קוריאה למשל, פולחן אישיות כזה היה נחשב לדל ועלוב ביותר ולכן, חובה עלינו ללמוד מהם מהו פולחן אישיות אמיתי.
אז אם אנחנו רוצים באמת להתחרות בצפון קוריאנים ובמדינות נאורות אחרות כמו אלבניה למשל, עלינו להשתפר.
הרי הצעותי לשיפור:
אני רוצה שע"פי חוק, תחוייב כל משפחה שיש בה יותר משלושה ילדים, לקרוא לרך הנולד או לרכה הנולדת בשם רבין או רבינה.
אני רוצה שבכל בית בישראל תוצב מזוזה נוספת ליד המזוזה הרגילה. בתוך המזוזה החדשה תונח תמונתו של רבין וכל אזרח יחוייב ע"פי חוק לנשק את המזוזה החדשה בהגיעו לביתו ובצאתו ממנו.
בנוסף, יחוייב כל אזרח ע"פי חוק לתלות תמונה גדולה של רבין בסלון ביתו.
אני רוצה לראות תמונות ענק של רבין בכל הרחובות המרכזיים, מתחת לכל גשר, מעל כל בנין גבוה, בכל מוסד ציבורי, בכל משרד ממשלתי ובכל מוסד חינוכי - מגן חובה ועד לאוניברסיטה.
אני רוצה לשמוע את קולו בוקע מרמקולים רבי עוצמה במרכזי הערים ובמקומות בילוי מרכזיים.
אני רוצה שבכל הפסקת פרסומת בטלויזיה תוצג לכמה שניות שיקופית עם פרצופו.
אני רוצה פסלים בדמותו בכל הכיכרות (על פי הדוגמה של צפון קוריאה), ולא איכפת לי אם דמותו תוצב על פסל של סוס, ג'ירפה או היפופוטם.
אני רוצה שיבטלו את כל השטרות ואת כל מטבעות הכסף שהיום במחזור, ויטביעו במקומם מטבעות ושטרות חדשים שישאו את פרצופו.
אני רוצה עוד בתי חולים, עוד בתי-ספר, עוד גנים, עוד רחובות, עוד כיכרות, עוד מתנ"סים ועוד מוסדות ציבור שישאו את שמו.
אני רוצה שיוחלף שמה של העיר הרצליה לרביניה.
ובשלב הסופי, אני רוצה ששמה של מדינת ישראל יוחלף למדינת רבין/ישראל.
כתוב תגובה ל- ש. כהן
הרגת אותי **********אתה טוב!
  צפון קוריאני   23/10/07 20:49
כתוב תגובה ל- צפון קוריאני
12
מענה לשר
  יורם וינר   23/10/07 15:17
בדרך כלל אני לא מתיחס לאנשים מסוגך אך הפעם אחרוג ממנהגי.ראשית אתה פחדן מדוע אתה פוחד להזדהות.שנית למה אתה לא מסביר מה פה הבל וחסר היגיון הרי העובדות נכונות .אולי אתה פשוט לא יכול.תגובתך היא פשוט תגובה של שמאלן אכול שינאה אובססיבית אתה אפילו לא יודע מהי בושה.
כתוב תגובה ל- יורם וינר
13
איתמר - כל מילה בסלע, מלבד ...
  דר' משה פרץ   23/10/07 15:28
באתר ויקיפדיה נכתב בבלגרפיה של יגאל עמיר: "קיבל חלק מחינוכו במוסדות חרדיים מודרניים: החינוך העצמאי בהרצליה וישיבת היישוב החדש בתל אביב". טוב עשה איתמר שלא אזכר זאת בכתבה, חבל שאזכר את המפד"ל התחיה ומולדת.
לכל המעוניין להבין את נפתולי אשיותו של יגאל עמיר,
מומלץ לקרא את המאמר "מאוסוולד עד עמיר, פסיכו-אנליזה של רוצח פוליטי" אשר נכתב ע"י ד"ר אבנר פלק (פסיכולוג קליני), ופורסם בבטאון הסטדרות המורים בישראל.
itu.org.il
כתוב תגובה ל- דר' משה פרץ
14
אכן, צביעות, מקיר לקיר,
  הניה   23/10/07 15:35
תוצאת שטיפת מוח תקשורתית, פוליטית, מגמתית ולאורך שנים. טוטאליטאריזם במיטבו.
כתוב תגובה ל- הניה
15
עצות מעובדי אלילים וסוגדי הבעל
  קורבן המשיחיות   23/10/07 16:13
כתוב תגובה ל- קורבן המשיחיות
16
יגאל עמיר אינו הרוצח
  י.ב יהושוע   23/10/07 17:32
לכן נישארנו אם כמה רוצחים בפוטנציה אחד מהם הוא רבין השני פרס , וכל זה למה , הם נתנו לאויבנו חומרי נפץ נשק ותחמושת ובאותו ארסנל הם הוציאו לפועל את מעשי ההרג התפוצצו ברחובותינו והוציאו אלפי יהודים להורג רבין ופרס הם משתפי פעולה אם הגרועים שבאויבנו , אצלינו בארץ כמובן אין עונש מוות כידוע לכם אך בית סוהר קים ?אותם אנשים לא קיבלו כלא ,לכן קם אדם בוקר אחד והוציא לפועל את מה שהיה צריך לעשות רוצח מחסל רוצח
כתוב תגובה ל- י.ב יהושוע
17
הגיון מעוות
  איתן   23/10/07 18:11
בן גביר מעיד על עצמו: "איש אמת, גם אני משתדל לנהוג כך ודווקא בשל זאת יצאתי יחד עם חברי בקמפיין נרחב הקורא לשחרורו של עמיר."
ובהמשך מתאר בן גביר את חליי השמאל הישראלי. גם אם כל האמור נכון, מה לזה ולשחרור רוצח???

האם יש לשחרר רוצח בגלל שמישהו אחר מדבר בגנותו? דורש לחמיר עמו? האם בגלל ששולמית אלוני ואחרים אמרו מה שאמרו יש לשחרר את הרוצח? - הגיון מעוות.
כתוב תגובה ל- איתן
18
אינני אוהב את בן גביר
  duducohn   23/10/07 18:21
אבל ברמה העניינית טיעוניו נכונים.
כתוב תגובה ל- duducohn
19
למה לא מפרסמים את כל התגובות
  בבקשה לפרסם   23/10/07 18:38
זה מאד מרגיז.
כתוב תגובה ל- בבקשה לפרסם
20
השוואת עמיר לברגותי לא לענין
  המבדיל קודש מחול   23/10/07 18:54
גם לי יש תחילה גילוי נאות. אפילו שנים: 1. ישנם כותבים שאני לא נוטה לקרוא את דבריהם, כי לרוב הדברים שהם מציגים אינם חדשים, וניתן לשערם גם בלי לקרוא. כזה הוא גם איתמר בן-גביר, אלא שלפעמים אני משתדל להיות יותר הגון, ובכל זאת ללמוד אולי יש לכותב מה לחדש, ולי - אל מה להתייחס. כך קרה הפעם.
2. ישנו כאן מגיב בכינוי עג.1 שמצאתי את כותרת תגובותיו גם במדורים ומתחת לידיעות ולמאמרים אחרים (אותנו בשמאל האמת לא מעניינת" או משהו דומה). למדתי שעג.1 הוא פרובוקאטור המתגרה במי שהשקפת-עולמם מכונה 'שמאלנית' בפי אנשים כמוהו; מציג עצמו כאילו הוא עצמו ב'שמאל'; וככזה כביכול מודיע ש"אותנו האמת לא מעניינת" וגו'. זה מה שאפשר לכנות "הפוסל - במומו פוסל", כלומר: אתה - ימני לתיאבון - טופל על מי שאינך מסכים איתם את ההאשמה שבעצם תלוייה על גבך כגיבנת שכולם רואים, וכקופת-שרצים !
ולענין דבריו של איתמר בן-גביר, ובעיקר להשוואה שהוא עשה בין שחרורו האפשרי של מרוואן ברגותי לשחרורו של מי שרצח את ראש-ממשלת ישראל. וגם להסתמכות שלו על שולמית אלוני, "לכאורה הכוהנת הגדולה של זכויות-האדם" (המרכאות הכפולות אינן שלי, אלא 'צעקו' מדבריו של בן-גביר). ובכן - לא סתם כתבתי 'הרוצח של ראש ממשלת-ישראל' ולא כתבתי באותה נשימה 'יצחק רבין'. כי מי שנרצח לפני 12 שנים לא נרצח כאדם ולא כנושא שם מסויים, אלא כבעל הסמכות והאחריות לנסח מדיניות ולבצעה כל עוד הוא נבחר ומקובל על-פי יסודות הדמוקראטיה ונוהליה ! מי שחושב שמותר לשנות מדיניות או להשפיע עליה על-ידי רצח בעלי-הסמכות והאחריות, ולא על-ידי לקיחת הסמכות והאחריות מהם בדרך הלגיטימית והמקובלת (אני מקווה שגם על דעת איתמר-בן-גביר !), קרי - דרך השכנוע של בעלי זכות-הבחירה לכנסת, ואחרי-כן - דרך המו"מ הקואליציוני, גם אם אפילו אני לא אוהב אותה מי-יודע-מה; מי שכך חושב ובעיקר - כך עושה - גם אין לתת לו את ההגנה שביסוד אופן ההתנהלות ועקרונות-היסוד של קיום חברה אנושית בעולמנו ובזמננו ! חנינה, למשל, מומלצת ע"י שר המשפטים בממשלת-ישראל ומוענקת ע"י נשיא המדינה. שניהם בעלי-תפקיד, סמכות ואחריות מתוקף ההסדרים ותקנוני-ההתנהגות של חברה מסודרת על-פי סדר המכונה אצלנו דמוקראטי. אילו חנינה או סידרת-חנינות שניתנה ע"י נשיא מדינת-ישראל היתה לא לרוחי, מופרכת, שגוייה, אפילו מסוכנת, בהיותה מוציאה לרחובות אנשים מסוכנים שסכנתם כבר הוכחה במעשיהם - האם "מותר" היה לי 'לעשות דין בעצמי' ו'לנטרל' את יכולתו של הנשיא למלא את סמכותו לחון אסירים ? אילו היה הנשיא נותן חנינה לרוצחו של ראש-ממשלה, בהחלט הייתי סובר שהוא זורע זרע פורה ראש ולענה לעתיד, כי כל אנרכיסט (ורוצחו של רבין היה בעצם אנרכיסט, כי כפר בסמכות השלטון ומוסמכיו). הייתי כנראה זועק וצועק ומוחה ומפגין... אבל להרים יד עם אקדח ? אלוהים אדירים ! גדליהו בן אחיקם וחיים ארלוזורוב היו (השני אולי) קרבנותיהם של רוצחים פוליטיים ואנרכיסטים. לעניות דעתי ראוי יום רציחתו של ראש ממשלה בישראל, כמו של 'נציב-יהודה', ליום תענית ודראון, למען ידעו עד דור אחרון שאין להרים יד על בעל הסמכות הנבחר בבחירות דמוקראטיות ! ומי שמשווה - כמו איתמר בן-גביר כאן - בין רוצחי ילדים ונשים, מפגעים ומחבלים, ארורים ומשוקצים ככל שיהיו, לרוצח ראש-ממשלה, לצערי אינו יודעל להבדיל בין קודש לחול ! ועניינו של מרוואן ברגותי הוא בכלל ענין לשקלא וטריא פוליטי 'כדאיניקי': זה יועיל לנו הישראלים או יזיק ? שוב: מה ענין שמיטה להר-סיני וענין קוניוקטורה מדינית-בטחונית (ואולי פדיון-שבויים, קרי - ה
כתוב תגובה ל- המבדיל קודש מחול
קשקשן די גדול
  קורא בעיון   23/10/07 20:18
הגבת באריכות משמימה שתמציתה - קישקוש.
תכל'ס, האם אתה תומך ב- דין שונה לרוצח ראש ממשלה מדין רוצחים אחרים ??? (מבלי להתייחס אפילו למקרה עמיר שהוא עדיין פתוח).
במידה ותשובתך חיובית - ספר לנו על בסיס איזה חוק !!!
כתוב תגובה ל- קורא בעיון
הסברת מה ההבדל, אבל..
  בין אור לחושך   23/10/07 22:17
האם מותר לקחת ממנו. "זכיות האדם"

ולדבריך פוליטקאי שמשקר לציבור או שעושה תרגילים פוליטיים מלוכלכים.
דינו כעמיר.
כתוב תגובה ל- בין אור לחושך
דמגוגיה בגרוש.
  רונן אוני   23/10/07 22:46
כתוב תגובה ל- רונן אוני
21
פאשיזם יהודי
  ליאונרדו   23/10/07 19:46
מר בן גביר, אתה פשוט פאשיסט יהודי. אילו היו אתה וכמוך בשלטון, לא עלינו, הייתם מוציאים להורג אנשים שהיו מצליחים לכתוב נגד שלטונכם. אתה וכמוך פשוט מנצלים (לרעה) את חופש הביטוי שמדינת ישראל, שרבין היה ראש ממשלתה, מעניקה לכם. יגאל עמיר, ימח שמו וזכרו, לא רצח סתם אדם, זו גם לא היתה כוונתו, הוא רצח ראש ממשלה על מנת לשנות את האג'נדה של ראש ממשלהומדינ, חוקי למהדרין. אילו היית 10% דמוקראט מאותה דמוקרטיה שאתה מנצל, הייתי סולח לך. אבל אתב לא, אתה פשוט פשיסט יהודי.
כתוב תגובה ל- ליאונרדו
22
ל1 בניגוד לדעתך הבולשביקית יפה
  צפנת פענח, סדום   23/10/07 20:10
עשה עורך האתר שפרסם את מאמרו של בן גביר. דבריו של בן גביר כתובים בנחת ובהיגיון. דווקא בדבריך אין שום הנמקה לדעותיך, וזה אופייני לשמאל הקיצוני והעיוור.

לפסטיבל רבין אין שום מטרה מלבד להנציח את "צדקת" המהלך המטורף של הכנסת הסוס הטרויאני, ערפאת וכנופיתו, ללב הארץ.

המהלך חסר האחריות הזה קבע את גורלה של ישראל שעתידה להימחק מן המפה רק בגללו. את זה יודעים יפה כל כוהני השלום המדומה במזרח התיכון החדש של החתרן הבלתי נלאה.

דאגתם היחידה היא שעדר האזרחים המטומטמים בישראל לא יבינו זאת. זו כל תורת השלום כולה על רגל אחת.
כתוב תגובה ל- צפנת פענח, סדום
23
אכן בן-גביר צודק, לדאבון הלב.
  תמרה ארבל   23/10/07 22:51
כתוב תגובה ל- תמרה ארבל
24
כל הציבור הדתי לאומי,חרדי ואח'
  פשוט לא העם שלי..   23/10/07 23:14
הם מסכנים את קיומנו כמדינה בעוד אנו עסוקים בקיום היום יומי הם עסוקים בלגדף ולהרוג ראש ממשלה הם חיים מתקציב המדינה שמבזבזת עליהם מאות מלירדים בגלל שיטת שילטון דפוקה הגיע הזמן שנפרד מהם פשוט שיקימו להם מדינה שיעופו לנו מהעיניים!!!
כתוב תגובה ל- פשוט לא העם שלי..
רק תספור את הכיפות במילואים
  דתי לאומי   24/10/07 11:16
די כבר עם יגעל אמיר הוא חבש כיפה שחורה הוא לא משלנו אין לי מושג מאיזה מגזר הוא ולמה זה שייך
שלנו הם אנשים טובים שעושים מילואים שמשרתים בקרבי קצינים, חילים רק תראה כמה אחוזים במילואים הם סרוגים (אם אתה עושה מילואים)
תשמע אותם מדברים דברי תורה על מנות קרב הנאה צרופה פשוט חברה טובים
כתוב תגובה ל- דתי לאומי
מגיב 24 - אבר מדולדל - שייעלם
  כמו רבים כמוהו   24/10/07 15:13
כתוב תגובה ל- כמו רבים כמוהו
25
ל15 פולחן הכיבוש=עבודת אלילים!
  נבוביהו ביובי   24/10/07 10:04
כתוב תגובה ל- נבוביהו ביובי
26
לב חכם - בימין,לב כסיל - בשמאל
  משלי שלמה המלך !!   24/10/07 14:49
החכם מכל אדם.

יישר כח לאתר Nfc , שבאופן עתונאי נדיר, דמוקרטי וחפשי, נתן מקום למאמר הגיוני ברור ומנומק, נעדר כל סממן של התלהמות.
= צ ל " ש = .
כתוב תגובה ל- משלי שלמה המלך !!
27
אם יעשו סקר !
  שמחה   24/10/07 22:16
אם יעשו סקר בעם אבל סקר של אמת לא בלוף 60 אחוז מהעם בעד לשחרר את יגאל עמיר בעוד 3 שנים. השמאל ממאיס את האיש על העם. כל ההצגות מבוימות נמאס כל שנה לשמוע את השינאה של השמאל וכל הפסטיבלים שעושים לרבין לאיש הכי מופנם שהיה.לא ראינו שאמריקה חגגה בצורה כזאות עם המשפחה של קנדי איפה הצנעות הרי הקלף הזה אבד לכם גם אחרי הרצח אתם לא חוזרים לשילטון לא יעזור לכם כל השטיפות מוח והשינאה שאתם מקרינים כלפי יותר וחצי העם אנחנו לא אוהבים לראות אותכם ולשמוע את השינאה שלכם. שמרו על הבריאות שלכם ושבו בשקט..
כתוב תגובה ל- שמחה
28
גיבור בלילה
  אברום   30/10/07 19:04
איתמר בן גביר,אני מציע לך ללכת לבדך לטיול בעיר העתיקה במרכז חברון בלי מאבטחים ובלי צהל !ניראה אותך חוזר וכותב כתבות של גבורה
כתוב תגובה ל- אברום
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il