|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
יוסף אליעז
יוסף אליעז
אין מנוס מלשמור על ערנות, איסוף מודיעין ומלאי מספיק של חימוש, לרבות מטוסים, טילים ותחמושת אחרת כמו גם אמצעים לגיוס מהיר של כוחות מילואים, רפואה וכל שחיוני להגנה
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
חיים רמון
חיים רמון
רוב הפרשנים הצבאיים תומכים עתה בתוכנית המטכ"ל להיכנס לרפיח, להרוג כמה מאות מחבלים ואז לצאת ממנה, אפילו שדרך פעולה זו כבר נכשלה כישלון חרוץ    בשביל לשמוע הדהוד של תוכניות המטכ"ל ושל...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
התמכרות
מאת: אסתר שניאורסון גרי  |  18/11/2007
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
הראוני עוד מדינה שכזאת!!
  יואב חרוב   18/11/07 11:09
צודקת זו מדינה שבכל התנהלותה מעודדת טרור, איוז מדינה שאחרי כל ההרג והרצח היתה משחררת רוצחים ומחבלים?
כתוב תגובה ל- יואב חרוב
2
תמיד את יוצאת נגד השלום
  שניאור זלמן   18/11/07 11:19
את חושבת שאנחנו בשוויץ, אנחנו מוקפים באויבים ועם אויבים עושים שלום, אי אפשר לחיות כל היום רק במלחמות, וכדי להשיג את השלום חיביים ללכת לקראת הצד השני. במקרה של מדינת ישראל יש לה אפשרות לעשות מחוות בעצם שיחרור אסירים,ולטענת הימין כאילו אלה יחזרו לחבל ובכן הגנב אינו חוזר לזירת הארוע.ברצון טוב אפשר לעשות הרבה.מה יש לכם נגד השלום? פעם אמרתם איזה מילה טובה על גודל המאמצים של מפלגות השלום ,להשיג אותו ?מה אתם עושים כדי שהארץ תהיה בטוחה יותר למחיה?אולי הפעם נשיג את המיוחל?אסתר , אל תהיי מלאת זעם כנגד מירב ומיטב המאמציםשעושים האמונים על בטחון ושמירת הארץ.כשנשיג את השלום אז האמיני לי ייטב לחיות בשדרות וגם למתנחלים יהיה יותר טוב כאן בתוך תחומי הקו הירוק.אין לנו מה לחפש שם.הפעם הם יטופלו אחרת ולא כמו בגוש קטיף.הפעם צריך להתחיל כבר עכשיו לדאוג להם למגורים .כן אנחנו מוותרים על יהודה ושומרון. והאמיני לי ייטב לכולנו.
כתוב תגובה ל- שניאור זלמן
אתה כנראה חי בשוויץ. האם אינך
  שאול אבידור   18/11/07 11:44
רואה ואינך שומע מה אומרים ועושים הערבים? גם הערבים הקרויים "ערביי ישראל" מסרבים נחרצות להכיר במדינה ריבונית ליהודים. אדוני, פקח עיניך ושמע היטב באוזניך. הערבים אינם אויבים שרוצים לעשות שלום, הם אויבים שרוצים להשמיד את כל היהודים.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
שניאור זלמן החושב שהוא החכם
  שאו ציונה נס ודגל   18/11/07 12:31
מכל האדם עלי אדמות. בעזה כבר ביקרת? להתראיין שם אתה
יכול? הכתבות של ד"ר אסתר שניאורסון גרי הם תמרור אדום,
הכתובת על הקיר. הגיע הזמן שאחד כמוך במקום לגנוב שמות
משפחה שיראה מה מתרחש לנגד עינו עם הערבים והוא קטסטורפה אמיתית, וכל אלה שחושבים כמוך.
ד"ר אסתר שניאורסון גרי ואנחנו הימנים השפויים במדינה הקטנה הזו הזהירו מפנו השכם וערב ולא שומעים כי האסון
הבא שומד להתרחש הוא פשוט בפתח, תפתח את העניים שלך ואת השכל שלך אנחנו לא בשוויץ! הגיע הזמן שתבין שהתרבות
של הערבים היא על חרבם יחיו, תיקרא בתורה עוד שתי פרשות בתורה, פגישת יעקב עם עשו "פרשת וישלח" והגיע הזמן שתפנים "ועשו שונא ליעקב" לא צריך ליקרוא בשום מקום השנאה טבועה עמוק עמוק בדמם אצלם הערבים, יאלה תתפקח עיור שכמוך.
כתוב תגובה ל- שאו ציונה נס ודגל
אתם כמו פילים בחנות חרסינה
  זלמן שניאור   18/11/07 13:51
רק לריב ורק להתקוטט ולא להבין את המציאות בה אתם חיים.כמה אפשר להלחם?אתם רוצים שלעולם לא יהיה שקט בשדרות?או במדינה בכלל?לא היה לכם מספיק עם כל הטירור שחוינו בשנים האחרונות,שאתם מבקשים עוד?תנו ליודעי דבר להשכין שלום ואל תתערבו.ואתה שב בשקט ואל תוסיף שמן למדורה.
כתוב תגובה ל- זלמן שניאור
הסכם השלום של אוסלו לא הספיק
  נחום שחף   18/11/07 18:19
לך? אסלו א ואוסלו ב' ומדשאות הבית הלבן, שהתבררו כסוס טרויאני.
אינשטיין הגדיר פעם טירוף הדעת, כמי שמנסה לפתור אותה בעיה באותה דרך שנכשלה כבר קודם.
ואתה מציע לחזור ולתקוע את הראש בקיר פעם אחר פעם אחר פעם.
אין גבול לאיוולת היהודית?
כתוב תגובה ל- נחום שחף
משהורדת את האוקטבות-אגיב
  מיכל מירושלים   18/11/07 17:22
אכן - הלוואי שכל הנחותיך היו מבוססות ונכונות: אך יש ציבור גדול בארץ, שרואה בצורה מפוכחת וכן מאמין (ואני בתוכם) שמהות הסכסוך בינינו לבין הערבים הוא אינו על שטחים, הוא אפילו לא על זכות השיבה. פעם אחר פעם הם מוכיחים שפניהם אינם לשלום. ערפאת הוכיח זאת בצורה מוחלטת וגם אם הנשיא פרס יאמר אלף פעמים, שהיה מי שקלקל (וכוונתו כנראה לנתניהו) דמותו הרצחנית של ערפאת שקרא לעצמו אבו-עמאר ולא בכדי (הוא ניכס לעצמו את השם שהיטלר השתמש בו לגבי המופתי צורר היהודים חאג'-אמין אל-חוסייני). מיום ליום המוסלמים בכל אתר ואתר נעשים קיצוניים ופנאטיים וזה קשור באופיים ולא בשום דבר אחד.

עזיבת גוש קטיף היא הוכחה נוספת למה שיקרה אם נעזוב איזה שהוא שטח. אני מודה - ש"השטחים" הם לא לבלוע ולא להקיא, וכיוון שכך אז עדיף שנישאר שם פן יבולע לנו אם נתפתה לערבישע שטיקס שהם מפמפמים לנו השכם והערב.

חוץ מזה - איך יכול אדם בר-דעת לומר שהפעם כשיסלקו 250 אלף יהודים מביתם - ידאגו להם מי ידאג להם? מי יכול להרים משא כזה?!

עלינו לדעת שאכן אנו לא ב"שוייץ" ולפיכך אין לנו ברירה אלא לחכות לשינוי טוטאלי אצל הערבים, שיהיו דמוקראטים וששר המשפטים שלהם יוכל להעביר ביקורת על בית המשפט שלהם, לחכות שאורח חייהם ישתנה, שהשופט שלהם לא יהיה חבר של השוטר שהוא חבר של הגנב - עם אומה כזאת אין מה לעשות הסכמים. כשהערבים לא יהיו מה שהם היום - נשב ונדבר ועד אז - עלינו להתבסס בארץ להפסיק לתקוף איש את אחיו ולדאוג שתהיה לנו ממשלה לא מושחתת שתכפה את החוק על יהודי ועל ערבי ובידואי כאחד. יש להתחיל בהחלת חוקי הבנייה על המגזר הכי פרוע - על הבנייה הבלתי חוקית שלהם - ומיד להוריד את הבתים שלהם, כי חל על זה דין רודף בבנייה.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
הלואי הלואי שכאלה מאמצים היו
  שאו ציונה נס ודגל   19/11/07 07:00
עושים מפלגות השלום שכך אתה מחנה אותם! מפלגות מלשון
פילוג אם אתה לא יודע שניאור זלמן החכם באדם מכל הגולשים פה. פשוט מפלגות השלום כלומר פלגנות העם את רוב
מאמציהם הקדישו לזרוע פירוד והרס בעם! הלואי הלואי היו
מקדישים את זמנם למאמץ האלימות למאמץ החינוך, למאמץ החברתי הירוד במדינת ישראל. במקום זאת מבוקר עד ערב מערב עד בוקר מקדישים את זמן לשלום ריק מתוכן לשלום של
טיפשים ורוצחים אתה לא איש חכם ומשכיל כמו שאתה מתימר
להיות בדיוק כמו שהשופט חשין אם לא היה חשין היה נעצר
מיד עם האיומים שלו שיגדע את ידו של מי שיעיז להרים יד
על ביהמ"ש העליון שיזהר הוא ואתה והדומים לכם משום שיד
הטרור עלולה להגיע עד לביתכם בסופו של דבר איש לא חסין
מפני הטרור, גם השופט שלח בשעתו ובני משפחתו לא היו חסינים מפני הטרור ותיראה מה קרה להם בעת בילוי בראס
בורקא יא חלם שכמוך.
כתוב תגובה ל- שאו ציונה נס ודגל
לפני שתתקיף בטעות נכתב מחנה
  שאו ציונה נס ודגל   19/11/07 08:05
אבל הכונה היתה מכנה ולא מלשון להחנות אז תיראה יש כמה
ימנים שיודעים קצת אבל קצת קצת קצת טיפלה דיקדוק לא רק
השמאלנים החכמים מכל האדם להשקפתם.
כתוב תגובה ל- שאו ציונה נס ודגל
זלמן יש לו מכנסיים אם ירדו
  ויהודה לעולם תשב   19/11/07 12:55
המכנסיים אז ניראה לזלמן את ה........ ו-זלמן הוי זלמן
מה יש לדבר כי זלמן הוא זלמן תמיד מפגר.
כתוב תגובה ל- ויהודה לעולם תשב
יהודה לא תשב לעולם רק ישראל
  זלמן שניאור   19/11/07 14:08
כתוב תגובה ל- זלמן שניאור
שניאור זלמן וירושלים לדור ודור
  ויהודה לעולם תשב   19/11/07 16:01
וירושלים לדור ודור כולם נגדך אתה לא תופס את העינין הזה? איזה יופי הובסת לחלוטין אפילו מיכל מירושלים לא בצד שלך אז הגיע הזמן לשנות כיון.
"ויהודה לעולם תשב ויהודה לעולם תשב" "וירושלים לדור ודור וירושלים לדור ודור"......וחוזר חלילה זלמן יש לו
מכנסים אם ירדו המכנסים אז יראו לזלמן את ה.... וזלמן
הוא זלמן מה יש לדבר כי זלמן הוא זלמן תמיד מפגר.
כתוב תגובה ל- ויהודה לעולם תשב
מה קרה ניגמרו לך המילים? ניראה
  עציון   19/11/07 16:16
שבלעת את הלשון שלך.
כתוב תגובה ל- עציון
אם יהודה לא- גם ירושלים לא
  מיכל מירושלים   20/11/07 10:29
מדור לדור. לפסוקים יש ערך מעבר למלים. כדאי לדבוק בגירסה של יהודה - ירושלים - ישראל - חד הם.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
אמת ויציב מיכל מירושלים, בקלי
  טהורת המידות   21/11/07 13:45
קלות זלמן מתכחש לירושלים אז איך תהיה לו זיקה לארץ
ישראל כולה? הרי ירושלים היא לב ליבו של העם היהודי
ולא בכדי בחתונות מזכירים אותה על ראש שמחתינו. "אם אשכך ירושלים תשכח ימיני" ואל ירושלים אלפי שנים נכסנו בהיותינו בגלות.
אדם שלא מחובר נפשית לשורשים שלו מוכן כך בלי נינדנוד
אף אף להחזיר חבלי ארץ מולדת, ואגב אני אישית לא מוכנה
להקיא את השטחים, בהרבה מקומות בעולם המציאות היא שכאשר
ישבו יותר משנות דור במקום קיבלו את הנתון הזה כעובדה.
יתרה מכך עוד לא גמרו לטפל במפוני גוש קטיף על כל המשתמע מכך, איך יטפלו ב-250 אלף מתישבים? המנהיגים שלנו הם לא מנהיגים עם עמוד שידרה יהודי לאומי בדיוק כמו שניאור זלמן.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
ואתה תמיד תמיד נגד ד"ר אסתר
  זה חוש השיפט שלי   19/11/07 18:59
שניאורסון גרי, אולי בשל העובדה שהיא טובה מאד ואתה לא
יכול לשאת את זה.
כתוב תגובה ל- זה חוש השיפט שלי
3
בדרך לאבדון
  אריאל גולדברג   18/11/07 11:45
אחרי קריאת מאמר נפלא זה התחזק אצלי החשש לגורל ילדי ונכדי אם נמשיך במדיניות ההתרפסות והכניעה.
כתוב תגובה ל- אריאל גולדברג
4
לשניאור זלמן
  יורם וינר   18/11/07 12:50
לפי דעתי היית פחדן ונשארת פחדן.חושבני שאתה מסתתר מאחורי שם לא לך.מהתגובה שלך למאמר זה והקודמים נראה לי שיש לך בעיות עם הבנת הנקרא.העובדות במאמריה של כותבת נפלאה זו הן אמת לאמיתה.לך זה כניראה לא ברור.מדוע צריך לוותר ערש העם היהודי ביהודה ושומרון אך להחזיק למשל ביפו רמלה לוד עכו נצרת וכולו.מי אתה שיש לך זכות לוותר על חלקי מולדת.עוד שטות בדבריך עם אויב נלחמים שלום עושים עם מי שפסק להיות אויב.תגובותיך הטיפשיות מזכירות לי פיל אפריקני משתולל בחנות חרסינה.אתה ודומיך הם אויבי השלום .בדעותיכם ובמעשיכם המעוותים תמכתם בטרור והגברתם את שפיכות הדמים.
כתוב תגובה ל- יורם וינר
5
קירקורי העורבים
  א.ב.ג   18/11/07 14:10
אתם תמיד מזהירים אותנו, הזהרתם אותנו שלא נסכים לתכנית החלוקה ב 1947 לא שמענו לכם ויש לנו מדינה היום, בלי שתי גדות לירדן...
הזהרתם אותנו לא לקחת שילומים מגרמניה ואף עליתם על הכנסת עם מטר אבנים. לקחנו (וגם אתם לקחתם בשקט) והקמנו משק לתפארת ומנענו התמוטטות רבתי.
אתם כמו עורבים שחורים היושבים על עמודי הטלפון ומקרקרים ומזהירים את כל העולם ואשתו, אבל ערככם וערך עצותיכם כמו קירקורי אותם ציפורים שחורות.
ישנם מכורים לשלום וזו חצי צרה, ישנם מכורים למלחמה-כמוכם וזו צרה שלמה.
כתוב תגובה ל- א.ב.ג
עוד בולשביק בור והדיוט
  שרון ר.   18/11/07 16:03
מי שהתנגדו לחלוקה היו דווקא חבריו של בן גוריון שלא האמינו בכח הישוב להלחם על מדינתו.
נראה לך שהמחתרות שגרשו את הבריטים מהארץ פחדו מהמצב הזה?
מדוע לא המשכת עד אוסלו? זה לא התאים לתאוריה?
מדוע לא הזכרת את ההתנתקות? זה גם לא התאים לך לתאוריה?
אנו רואים מה שווים הסכמי שלום עם הערבים.
גם לחוזי השלום עם מצרים וירדן קשה לקרוא שלום.
הבעיה אתכם הבולשביקים, שהטעויות שלכם עולות בחיי אדם והרבה.
כתוב תגובה ל- שרון ר.
תעשה טובה ותאמר בבקשה באיזה
  עציון   19/11/07 14:34
צד אתה מצדד הימני או השמאלי אתה קצת הפכפך ראוי להיות
ברורים ומדויקים ועיקביים בתגובות.
כתוב תגובה ל- עציון
חרחורי השלום
  עורבי   18/11/07 16:04
הזהרנו "לא לקבל את תוכנית החלוקה???" וואלה לא זוכר ....
"לא לקחת כספי שילומים"??? שאלתי את השכן וגם הוא לא זוכר...
אני כן זוכר מי בנה את המדינה...אבא שלי ועוד הרבה עולים מארצות המזרח....כנראה שאבא שלך היה המנהל עבודה שלו...
אני גם זוכר מי הקים את ההתנחלויות ב"שטחים הכבושים", (רבין ומפלגת העבודה, כשהליכוד מצטרף לפעילות 10 שנים לאחר מכן כשעלה לשלטון)
אני זוכר גם מי הראשון שחתם על הסכם שלום (בגין)
אני זוכר מי חתם על ההסכם למרחץ הדמים שנקרא אוסלו.(רבין ופרס)
אני גם זוכר שאמרנו לכם לא להביא את המחבלים מטוניס ואחרי שהזהרנו אמרנו לכם לא לתת להם רובים.
אני זוכר שאמרנו לכם שלא לסגת מלבנון כי תקום שם מדינת חיזבאללה (שאכן קמה תקפה והשפילה אותנו)
ואני גם זוכר שאמרנו לכם לא לבצע את ההתנתקות כי המצב רק יחמיר.
אני זוכר עוד כמה דברים אבל אני חושב שלסתום כמוך זה די והותר חומר למחשבה....
כתוב תגובה ל- עורבי
6
מאמר מעולה וכתוב בכשרון רב
  אברהם שניידר   18/11/07 14:44
אין לי הרבה כח לכתוב תגובות, אני בן 81 ,אבל זה מאמר מצוין שמתאר את המצב לאשורו.אין להם לכל ממשלות ישראל בשת פנים,לרוץ אחרי הערבים,ולקוד בפניהם כל השנים.בושה וחרפה,יפה כתבת המאמר מצוין,והייתי שולח לרבים.אפילו לנכדיי שלחתי.תודה.
כתוב תגובה ל- אברהם שניידר
7
ליורם וינר
  זחמן שניאור   18/11/07 15:07
כל ההתנחלויות הם לא חוקיות ואתה כתושב בית אריה חי במקום לא חוקי. ועוד מצייץ. אתה רוצה לחיות על החרב כל החיים.קצת שכל.תקרא קצת מה דעת העולם.הנה מה אמר שר החוץ הצרפתי ,מה אומרים האמריקנים על שחרור אסירים.אתה לא לבד בעולם.תפקח עיניים ואל תצעק סתם.
כתוב תגובה ל- זחמן שניאור
מהו הקו הירוק אתה יודע גאוני?
  שרון ר.   19/11/07 18:20
אולי תספר לנו על סמך מה קבעת שבית אריה ושאר ישובי איו"ש אינם חוקיים?
אני מניח שאתה מסתמך על משפטנים אובייקטיבים מבית מדרשם של שונאי ישראל ואויביה.
אני מציע לך לחפש באתר זה את מאמריו של עו"ד הווארד גריף. זה יכניס בך בינה. בעצם, זה לא יעשה כלום לראש האבן הבולשביקי שלך, אבל שווה לנסות.
ולעניין השאלה שלי, אני חוסך לך חיפוש:הקו הירוק בפירוש אינו גבולה המזרחי של ישראל אלא קו הפסקת אש צבאי בלבד.
בנוסף, ההסכם הינו בינינו לבין ירדן שהיתה כובש בלתי חוקי של השטח והיא וותרה על זכויותיה בשטח זה.
אבל מה אני מבלבל אותך עם עובדות. אתה בטח גר במקום שפעם גרו בו ערבים ואתה רוצה לטהר את מצפונך על חשבון אחרים. כמקובל בעדות הבולשביקים.
כתוב תגובה ל- שרון ר.
8
את הכתבה המעולה הזו צריך לתלות
  טהורת המידות   18/11/07 15:19
בכל מקום ומקום בארץ עד שיכנס להם לראש ששלום לא יהיה
במזרח התיכון. בפלשתין שהיא לא פלשתין לא יהיה שלום,
מספיק להוליך שולל את העם הזה, הכל אחיזת עיניים, אפשר
לחשוב כאשר הערבים קיבלו את שרצו היה פה שקט, אף פעם
לא עמדו הערבים בהסכמים וגם לא יעמדו בהם לעולם, אסתר
צודקת ב-100% בגישתה. זיכרו איך אמר רבין בסך הכל הצ'ופצ'יק של הקומקום זה מה שיתנו ביריחו, והינה תיראו מה נהיה לנו עם ישראל מהצ'ופצ'יק של הקומקום.
דבר אחד קרה מהצ'ופצ'יק של הקומקום, המוח של המנהיגים
שלנו נהיה קטן כמו הצ'ופצ'יק של הקומקום.
יש פה אחד שטוען שאסתר ואנו הימנים לא רוצים שלום! שלום
לא רוצים הערבים ואנשים כמו הזלמן שניאור, אם היו רוצים
באמת שלום לא היו מתעסקים עם רוצחים, מה שהם הביאו זה
שלום של רוצחים שהביא על עם ישראל יותר מ-2000 נירצחים
אלמנות אלמנים ויתומים, ואלפי נכים זה השלום שהביאו.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
אין מספיק קירות
  א.ב.ג   18/11/07 16:50
בארץ כדי לתלות את כל ההמלצות נוטפות הדבש שלך
כתוב תגובה ל- א.ב.ג
נכון.הם מלאים בשמות קורבנות
  אוסלו   18/11/07 21:45
כתוב תגובה ל- אוסלו
9
לטהורת המידות
  זלמן שניאור   18/11/07 16:07
את לא יודעת מה שאת מדברת.איני יודע אפוא את מתגוררת,אבל את רוצה לחיות כל החיים במלחמות.את זוכרת את הימים של אוטובוסים מתפוצצים ובתי קפה עם רצח ודם,זה יותר מתאים לך? יש לנו הזדמנות יוצאת דופן כעת לשלום.צריך רק לוותר על ההתנחלוויות.מה צריך אותם הם עצם בגרון.אני מתנגד להשארת הגושים אפילו גם אריאל גוש עציון ומעלה אדומים צריך לפנות וזהו זה.נגמור אחת ולתמיד את העסק של הכיבוש הזה.אז תראי איזה ימים עשויים להיות.ההתנחלויות הם אבי שורש הרע,כל הכספים מוזרמים לשם,של הביטחון,החינוך,.למה?
כתוב תגובה ל- זלמן שניאור
באוסלו אמרו:חלון הזדמנויות
  אלינוער   18/11/07 18:07
הוא ייסגר והכל יהיה אבוד. אז ראינו כבר ימים הם הזדמנויות חד-פעמיות אז על מה אתה מתקשקש?!
כתוב תגובה ל- אלינוער
כשהעובדות לא מצליחות לבלבל
  קידי   18/11/07 18:28
צריך לא מעט אטימות ויותר מזה חוצפה כדי להתעלם ממה שכל אחד יכול לראות חוץ מאלה שמצליחים לא להבחין במה שקורה מולם.
הנסיון לא ילמד אותם לקח - כי האמונה באליל ה"שלום" המזויף מסמאת את עיניהם,
ואני מתכוון לך ולחבירך.

הם לא ילמדו מהנסיון של אוסלו.
הם לא ילמדו מהנסיון של ההתנתקות.
הם לא ילמדו מהנסיון של הבריחה מלבנון.
והם גם לא ילמדו מהנסיון של כל השנים שעברו לפני שהיו התנחלויות - א י ן ס י כ ו י.

הם לא יבינו.
ככה זה אצל אנשים שהעובדות לא מצליחות לבלבל אותם.

הם יגישו את הלחי השניה.
הם יתרפסו לפני כל רוצח.

הם יחסלו את עצמם - אבל יחסלו גם אותנו.
כתוב תגובה ל- קידי
מיכל ענתה לך תשובה מנומקת
  טהורת המידות   18/11/07 19:29
ויסודית ואתה מתעקש להיות בעמדותך. רק תיראה בכתבה הזו
כמה אנשים מתנגדים לדעותך, אז אולי תקשיב קצת, אתה במיעוט בדיוק כמו שהשמאל במיעוט הוא רק שולט בתיקשורת
ששוטפת את מוחתיהם של האזרחים.
אתה מתנגד לגוש עציון, בוא אומר לך משהו, פעם התחזת פה
לשופט, אינני יודעת אם אתה שופט או באמת התחזת או שאתה
בן של שופט, לי לא איכפת מי אתה ומה אתה, מה שברור לי
הוא שאתה בור בכל מה שקשור בהיסטוריה של ארץ ישראל ואפילו בתקופה המודרנית שאתם מאוד אוהבים להתלות בה,
והוא: שההיסטוריה שלנו היהודים מתחילה עם העליה הראשונה
כל מה שהיה קודם לא קיים אצלכם, זו תעוטכם היסודית. אז
שיהיה לך ברור אדמות גוש עציון ניקנו בכסף מלא, פעמיים
ניסו להתישב באדמת ההר הקשה והיפה הזו, ותודה לאל מלחמת ששת הימים גשיחררה את אדמות גוש עציון שדם בנונו הוטבע בה עמוק עמוק ביום ה' באייר תש"ח, ותודה לאל חזרנו לצור מחצבתי גאלנו את שהיה שלנו, והאדמות חזרו לבעליהם היהודים האמיתיים חזרה. אדמות גוש עציון ששיכות ליהודים בדין ובצדק ולאבחסד שלך והדומים לך.
גוש עציון תודה לאל פורח ומתפתח בצורה היפה ביותר וכך ימשיך להתפת לפרוח על מוסדותו החינוכיים לתפארת מדינת ישראל ולהיות גאוה לכל אלה שהקיזו בגוש עציון את דמם
שנשפך בגוש כמים למרות מחאותך הלא הגיוניות והמתחסדות.
אתה מאשים אותי שאני רוצה שיהיו פיגועים! אם היית מכיר אותי היית מתנצל על כך, ככול שהלכנו ליקראת הערבים איך
השוטים פרס והדומים להם המשיכו לדבר שלום כאילו אין
פיגועים, בדיוק בשביל זה אין שום סיכוי שבעולם שיהיה
בחבל ארץ זה המזרח התיכון שלום, דבר כזה לא יקרה לעולם
ואני אישית שואבת את עיקר אמונתי מהתנ"ך ספר הספרים
בו מבטיח האלוהים לאברהם אבינו בברית בין הבתרים את
הארץ הזו לזרעו עד עולם, והוא ליצחק וליעקב ודורות
הבאים ולא לישמעל ועשו, כך שאין שום סיכוי ששלום יהיה,
אם חלילה יתחילו להחזיר שטחים ולפרק התנחלויות אין
ספק שהקאסמים יעופו על ביתך אדון שניאור, על רשות
השידור מעוז השמאלניות אז הגיע הזמן שתתפכח מההזיות
שעליהם כתבה ד"ר אסתר שניאורסון גרי, הגיע הזמן שתתיחס
אליה בכבוד הראוי לה משום שהיא אשת אשכולות אמיתית.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
לטהורת המידות
  זלמן שניאור   18/11/07 21:35
איזה שם בחרת לעצמך?את חצופה מאוד.ןמה שעניתי למיכל על התרנגולות מתאים גם לך.
כתוב תגובה ל- זלמן שניאור
בדיוק מהסיבה שמרגיזה אותך
  טהורת המידות   19/11/07 06:42
בין השאר בחרתי את השם שבחרתי לי. בבגרותי המאוחרת גילתי מה עשו לאנשים כמוני ולאמי ע"ה שדוקא הייתה
יותר קרובה לעמדותך, להבדיל ממך אמי ע"ה היתה בעד חופש
הדעה והמחשבה. אתה מנסה להשליט טרור על ציבור הגולשים
דבר שלא יצלח לך, ועוד דבר קטן בזכות החוצפה שלי שלא
עוברת את הגבול שרדתי בתנאים ששרדתי, תאמין לי אני לא
אגלה לך ולגולשים מה שאני יודעת, עדיף לי להשאר כפי שאני. רוב הגולשים הם נגדך, אתה אומנם מנסה לפייס את
מיכל מירושלים וקצת אותי אבל במקרה של ארץ ישראל ועם
ישראל דבר זה לא יצלח. ככול שנתנו יותר קיבלנו יותר
קורבנות זו האקסיומה של הערבים ואפילו המתונים שבהם שלהם יש טקטיקה שונה משל הערבים הקיצונים.
יצאנו מגוש קטיף! ומה קיבלנו תמורת זה? את שדרות פגועת
הקאסמים שנהפכה לעיר רפאים, זו הזרוע הארוכה שלך, כפי
שכבר כתבתי לך אבל אתה ממאן אפילו לחשוב על הנושאים
בינך לבין עצמך משום שתגלה שאתה טועה, קשה לך משום מה
להודות בטעותך, מודה ועוזב ירוחם. אני מרחמת על אחד
כמוך שרובם נגדך, לכן אי אפשר לאמר שכולם פה לא מבינים
דבר ורק ירום הודו שניאור מבין הכל. אולי הגב' אסתר
שניאורסון גרי מי יודע אולי אתם קרובי משפחה רחוקים בלי
שאתה יודע תלמד אותך פרק בהליכות היסטוריות, כדאי לך
להקשיב לה משום שכבר כתבתי לך היא אשת אשכולות אמיתית.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
טהורת המידות
  זלמן שניאור   18/11/07 22:53
כתבת לא רע מתוך עמדתך,אבל אי אפשר להחזיק בשטחים האלה אפילו בגוש עציון ואריאל ומעלה אדומים,מפני שכאשר נחזיר את יהודה ושומרון הם ירצו את שלושת הגושים ולבסוף ניתן,אז לשם מה המשחקים ואובדן אדם.ניפטר מזה כעת,יהיה שלום ללא ספק.והיה אם לא ידנו הארוכה תגדע אותם היי בטוחה בכך.
כתוב תגובה ל- זלמן שניאור
כשנחזיר את 3 הגושים הם ירצו
  מיכל מירושלים   19/11/07 09:20
גם את מה שמעבר לרחוב ז'בוטינסקי בירושלים - ואז אי תימצא אתה ואי נימצא רבים מאתנו בירושלים - חשבת על זה?!
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
אם הוא היה חושב על כך ברצינות
  טהורת המידות   19/11/07 11:15
זלמן שניאור לא היה מתוכח בצורה כזו. מעליב את ד"ר
אסתר שניאורסון גרי שיכולה בקלות רבה לסובב אותו על האצבע הקטנה שלה, מעליב גולשים ללא הבחנה כאילו כל החוכמה נמצאת בצד שלו.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
אתה לא אותו אחד שאמר שיגדע את
  זה השיפוט שלי   19/11/07 19:46
ידו הארוכה למי שירים יד על ביתו, סתם כך תהיתי לי
כתוב תגובה ל- זה השיפוט שלי
עצוב לחשוב שכך כותב יהודי, קשה
  טהורת המידות   18/11/07 19:44
לי להמנע מהשואות. כך היינו בגולה עצם בגרון, צוררי עם
ישראל הגרועים ביותר ובמיוחד בדור האחרון טענו שהיהודים הם עצם בגרונם. בלתי נתפס מבחינתי שיהודי יחשוב שחבלי ארץ מולדת היהודים היא עצם בגרון של יהודי,
ככול שתתחנף זלמן שניאור לערבים ככה הם יכופפו אותך יותר ויותר, צר לי עליך אין לך עמוד שידרה וגאוה יהודית אמיתית.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
10
תנוח דעתה של הכותבת
  נפתלי אור-נר   18/11/07 17:01
מדינת ישראל אינה מעוניינת בשלום. היא מתמחה בעשיית הרושם "כאילו" היא מעוניינת. אם הייתה מעוניינת היא בשלום לא הייתה משקיעה את כספי המדינה בשטחים תוך הזנחת החינוך, הבריאות, הרוחה והתעסוקה בארץ
כתוב תגובה ל- נפתלי אור-נר
אפשר לחשוב שלפני השטחים הכספים
  עציון   19/11/07 14:49
הלכו למקומות הראויים ביותר! כל ההשקעות הלכו שלא בצדק
לקיבוצי השומר הצעיר והעבודה ואנשי עדות המזרח היו הפועלים השחורים שלהם תכתוב את האמת שהיתה לפני כיבוש השטחים ואל תנסה להסיט את הנושא למקומות הרצויים לך.
כתוב תגובה ל- עציון
11
למיכל מירושלים
  שניאור זלמן   18/11/07 17:42
את כל הזמן באותה מנטרה.ואתם אויבי השלום וזה לא רק מהפה ולחוץ,(תמיד תשמיעו אותם זמירות של נגד) אתם מעייפים את החותרים להביא סוף סוף מרפא למדינה השסועה הזאת. הוועדה לבחירת שופטים מעייפת את שופטי העליון,כפי שהמורים מעייפים את הממשלה הזאת וככפי שהמתנחלים מעייפים שנים את המדינה הזאת.ככה זה מתנהל לצערי .את בחורה שראתה משהו בחיים שלה ואת תקועה באותו ריבוע מצומצם.עמים עושים שלום עם אויבים ומגיעים לשקט ולשלוה.מה כל כך קשה להבין?והכותבת הזאת באמת מרגיזה,שוב ושוב עם אותה מנטרה.
כתוב תגובה ל- שניאור זלמן
לא ענית לטעונים שלי-המנטרה שלך
  מיכל מירושלים   18/11/07 18:22
אתם אויבי השלום . אם רק תסכימו לתנאים של הערבים הכול יבוא על מקומו בשלום. עמים עושים שלום - אבל אנחנו מדברים על עמים שחיים בשוייץ או ליד שוייץ.

קצת ביקורת עצמית ולענות לטיעונים בלי סיסמאות
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
למיכל ירושלים
  זלמן שניאור   18/11/07 19:49
אם הייתם תרנגולות הייתם רצים לשוחט.כך זה משתמע מכל התגובות התוקפניות שלכם.נקווה שעוד תתפכחי פעם.את כמו קיר אטום אינך מנסה להקשיב לדעה אחרת ושונה משלך.
כתוב תגובה ל- זלמן שניאור
מה זה כאן דיקטטורה מחשבתית
  מיכל מירושלים   18/11/07 21:43
סברתי שאתה אדם ליבראלי.גם אני יכולה לנקוט בדריך ולומר לך - אולי אתה לא תהיה קיר אטום ותאזין לא רק למה שאומרים הערבים - אלא לחששות המבוססים של היהודים.

אין לך שום ביקורת עצמית.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
למיכל מירושלים
  זלמן שניאור   18/11/07 22:48
הביטי נא,אנחנו אומנם עשינו באוסלו מספר מחוות.איני מתככחש לכך.אבל זה לא מספיק כדי לסיים 100 שנות איבה.השטחים האלה יהודה ושומרון תמיד היו במחלוקת,כמה כבר מתגוררים שם?האם לא כדאי לתיתם ואולי לזכות בשלום בר קיימא מאשר להילחם ולקבור אנשים צעירים?אם לא נעשה זאת ימשיך הטירור ועוד יחריף,אין ברירה.
כתוב תגובה ל- זלמן שניאור
- אתה סופיסטיקן
  מיכל מירושלים   19/11/07 09:14
הנחותיך מוטעות ועליהן אתה בונה מערכת הגיונית.
והערה נוספת אתה מגמד טעויות שהן "בכייה לדורות" וקורא להן מחוות שהיא מלה חיובית במקורה.

ולעניין הסופיסטיקה שלך - הנך מניח שתפסיק 100 שנות איבה - מניח שכמה כבר חיים ביו"ש כשחיים שם 250 אלף. מתייחס לאנשים ולחייהם כאילו היו חפץ: לא כדאי "לתיתם" ולזכותך ייאמר שכתבת "ואולי לזכות בשלום" הדגש על האולי.
אדם סביר רואה לפניו את האולי על שני קצותיו, כלומר, אולי נחטוף קסאמים, קטיושות ושאר "חפצים" שהם אוהבתים להשליך. לעשות "מחוות" מסוג אוסלו כיום - וזו הערכה של אנשי מקצוע -(לא פולייקאים) יובילו ליותר אבידות אמנם של אזרחים ולא של חיילים.
גישתך אינה עומדת במבחן הסבירות של הנ"ל.

הנך צודק שהמצב ילך ויחריף אבל לא בעטיינו. "הם" נעשים יותר ויותר קיצונים וזה פועל יוצא ממה שהם.

כבר כתבתי שיו"ש זה לא להקיא ולא לבלוע. היה צריך לחשוב על כך בתשכ"ח. המפוכח היחיד היה אז יגאל אלון, אך "השקוצים" של בן-גוריון (דיין ופרס יבלח"א) תמיד רדפו אותו והיסו אותו - ועל כך אני מסכימה שאנו משלמים, ואין פיתרון במנהרת הזמן שלפנינו
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
הוא עוד אחד מעובדי הנאמנים
  אדולף   19/11/07 10:53
הוא וחבריו פועלים במרץ להגשמת מטרותי.
כתוב תגובה ל- אדולף
צודק.ארה"ב עשתה שלום עם הנאצים
  שרון ר.   19/11/07 10:45
גם אם יפאן נחתם הסכם שלום ובו וויתרה ארה"ב על כל השגיה.
באירופה הוחזרו כל השטחים לגרמניה המאוחדת והשלמה כולל החבלים שהיא כבשה.
גם מלחמת העולם הראשונה הסתיימה בהסכם שלום שבו קיבלה גרמניה חזרה את כל זכויותיה.
בכלל, אם נבדוק את המלחמות מאז ומעולם, אף פעם המלחמות לא הסתיימו בנצחון של צד אחד וכניעה של הצד השני.
תמיד זה הסתיים בהסכם שלום שבו המנצח וויתר על כל השגיו.
ובקיצור - עוד בולשביק מטומטם.
כתוב תגובה ל- שרון ר.
טוב שאתה לא מזדה הזדהות מלאה
  טהורת המידות   19/11/07 11:24
משום שאתה כזה בור שלא יודע היסטוריה צבאית והיסטוריה
עולמית.
ארצות הברית הכניעה את יפן כניעה מלאה לבושתם הרבה של
היפנים בימי מלחמת העולם השניה, אותו הדבר ארצות הברית
אנגליה ורוסיה הכניעו את גרמניה הנאצית עד הסוף.
שני האויבים הללו ירדו על הברכיים ורק אחר כך בא השלום
והפריחה על העמים האלו.
לך ללמוד לפני שאתה מפריח את הסיסמאות הטיפשיות שלך.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
על זה נאמר-החיפזון מן השטן
  שרון ר.   19/11/07 12:35
תקראי שוב כולל את השורה האחרונה.
תספרי עד 10 ותנסי להבין רוח הדברים.
כתוב תגובה ל- שרון ר.
אל תנסה לעבוד עלי משום שאתה
  טהורת המידות   19/11/07 14:16
לא צודק. מעולם כוחות הציר לא נכנעו לגרמניה הנאצית.
ארצות הברית אנגליה ורוסיה ישבו בגרמניה כמעט שנות דור
אז אל תנסה לאחז עיניים. רק אחרי שגרמניה קיבלה את כל
התכתיבים ממדינות הציר כולל משפטי נירנברג החלו לעבוד עם גרמניה שלאחר מלחמת העולם השניה. אין להשוות את
גרמניה של אדנאור שגם הוא נירדף ע"י הנאצים למשטר של גרמניה הנאצית.
לגבי יפן שהובסה תבוסה מוחצת, וזאת כפי שכתבה מיכל מירושלים רק לאחר שתי פצצות אטום אחת על הירושימה והשניה על נגאסקי, לאחר מכן יפאן קיבלה את תנאי הכניעה
שהכתיבה לה ארצות הברית, ורק אחר כך באה תוכנית מרשל
שהביאה לשיקומה של יפן, ושתי המדינות האלה התקבלו למשפחת העמים רק כעבור כמה שנים.
הגיע הזמן שלא יעשו שום השואות לגבי ארץ ישראל ומה שקרה
בשאר מדינות העולם שעד מלחמת העולם הראשונה רוב המדינות
נשלטו על ידי המונרכיות השונות. אפילו ההשואה של שמעון פרס לאליז'יר היא לא השואה נכונה.
את הכתבה כתבה היסטוריונית היא יכולה לאשר את דברי או
לשלול אותם. החיפזון מהשטן כניראה שיך לך, כל ניסיון
לתעתע בגולשים לא יצלח.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
לא שמעת על הפוך על הפוך?
  שרון ר.   19/11/07 15:24
את לא מסוגלת להבין שמדובר בתגובה צינית שנועדה להגחיך את אדון זלמן?
כתוב תגובה ל- שרון ר.
מצטערת הראש שלי לא עובד ככה
  טהורת המידות   19/11/07 15:52
לפעמים אני נאיבית ועוד כשאתה מגיב בצורה כזאת. למה רק
בשל העובדה שאני אישה? כדאי לך לדעת! מאז אכלה האישה מעץ הדעת אין היא קלת דעת. זה סתם בצחוק, אני יודעת שלפעמים יש הפוך על הפוך אבל ארץ ישראל ועם ישראל יותר מדי יקרים לליבי כדי לעשות מיזה איזה שהו קוריוז.
אם יש לך מה לכתוב לזלמן אז כתוב לו את אשר על ליבך, אם
הבכתי אותך אני מצטערת מאד, אני משתדלת ושואפת להלחם על
האמת ההיסטורית ובמיוחד כשאני יודעת שהצדק עימי.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
זו בעיה עם הרבה אנשי ימין
  שרון ר.   19/11/07 16:50
לא תמיד צריך לרוץ עם הראש לקיר.
כתוב תגובה ל- שרון ר.
כן! אבל אתה לקחת נושא מאד מאד
  טהורת המידות   19/11/07 17:19
רגיש כמו שתי המדינות האלה במלחמת העולם השניה. גרמניה
הנאצית ושותפתה של גרמניה הקיסרות היפאנית, אלה לא היו
בדיוק מדינות נורמאליות בכל קנה מידה, במיוחד גרמניה הנאצית כלפי היהודים. אולי כדור שני לניצולי שואה אני רגישה לכך יותר ומאד קשה לי שמתלוצצים בנושא הזה.
תיראה יש כאלה שמתלוצצים על חשבונו של שניאור זלמן ולא
מתשתמשים בהיסטוריה הנוראית הזו, אני בעד חוש הומור השאלה היא היכן ואיפה עושים זאת. טוב פקחת את עיני ובאמת כשקראתי את שכתבת במיוחד בפעם הראשונה בקשר לבולשביק המטומטם הייתי צריכה להבין, אבל שוב הראש שלי
עבד בכיון שהסברתי לך.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
המוסלמים הם ממשיכי הנאצים
  שרון ר.   19/11/07 18:05
והם פועלים באותה רוח. את מקום הנאציזם תפס הבולשביזם.
הצד השני של אותה המטבע.
הבולשביזם הזה אחראי לשטיפת המח מהסוג של "שלום עושים עם אויבים".
לפעמים הדרך היחידה להתמודד מול אמירות מטומטמות מהסוג הזה היא להגחיך אותן ולהעמיד את אומריהן באור הראוי.
כתוב תגובה ל- שרון ר.
נכון מאד לגבי המוסלמים ועובדה
  טהורת המידות   19/11/07 19:07
זאת לא מהיום. חאז' אמין אל חוסיין נפגש עם היטלר בברלין כדי שישמיד את הישוב היהודי בארץ ישראל. נחמד
מאד שיש לך חוש הומור, אני המשכתי לקרוא תגובות תסתכל
על התגובות של ויהודה לעולם תשב, ממש התפוצצתי מצחוק
וזה אכן הוציא את הזלמן מהכלים, דוקא יותר ממה שאתה כתבת כניראה שהוא לא כל כך חכם כפי שהוא חושב עצמו אם
הוא לא הבין את הרמז, גם אני לא קלטתי מיד והודתי בכך
זה כניראה ההבדל ביני לבין זלמן שניאור, אני מסוגלת
להודות בטעותי וגם להתנצל על כך, המילה מצטערת היא גם
ביטוי להתנצלות כלפך.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
לא עשו שלום עם גרמניה ויפאן
  מיכל מירושלים   19/11/07 12:42
אלא רק לאחר שהרסו את ערי גרמניה עד היסוד

ורק לאחר 2 הפצצות על הירושימה ונגאסאקי
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
12
תגובה אחרונה לזלמן שניאור
  יורם וינר   18/11/07 17:50
ראשית תכניס לך בראש שאין מקום בלתי חוקי ליהודי בארץ ישראל.המונח שכל כניראה זר לך. הטיעונים שלך כל טיפשייםשזה ממש בושה להתייחס. אתה כמו קיר אטום ולכן אתה יכול להמשיך לכתוב ולדבר שטויות אני כבר לא אענה לך ולא מפני שאין לי.פשוט אני לא אוהב לדבר לקירות.
כתוב תגובה ל- יורם וינר
מילים כדורבנות, אחת ולתמיד
  עציון   19/11/07 13:28
לשים אדם כזה במקום הראוי לו.
כתוב תגובה ל- עציון
13
כמה שאלות לשניאור זלמן כבר לפנ
  משה יוסף   18/11/07 18:49
כתוב תגובה ל- משה יוסף
14
כמה שאלות לשניאור זלמן לפני 67
  משה יוסף   18/11/07 19:28
1. לא היו התנחלויות מדוע כבר אז לא רצו הערבים בהקמת מדינה פלשתינית.

2.מדוע לא היה שלום פורח וזורח בין היהודים והערבים הרי אש"ף כבר הוקם ב-64.

מכאן שכבר אז רצו בהשמדתנו ואת השטחים שהיו בשליטת ישראל מ48.


אומרים שהפת"ח הם ערבים טובים ונחמדים, אבל הם נמצאים בכלא על פשעיהם שבהם לא נכללו מעשים טובים וגמילות חסדים, אלא על מעשי טרור רצח וחבלה, אם כך למה לא לשחרר גם את הערבים הרעים מהחמאס?
כתוב תגובה ל- משה יוסף
15
על משתתפי אנאפוליס לקרוא מאמר
  גדעון ציון   18/11/07 21:21
אולי יכניס קצת שכל בקודקודם.
כתוב תגובה ל- גדעון ציון
16
משה יוסף
  זלמן שניאור   19/11/07 11:22
שאלת הרבה קושיות ויתכן שחלקם יש בהם ממש ובכל זאת היום צריך לשים בצד את העבר וללכת קדימה.לנסות.איך אמר פעם אהוד ברק-אם ם ירו פעם אחת אז נראה להם.אני אומר ומתכוון לכך:אם יעזו למשיך בטרור אזי באמת צריך לצאת ולהלחם.
כתוב תגובה ל- זלמן שניאור
17
למיכל מירושלים
  זלמן שניאור   19/11/07 11:30
יש משהו במה שאת כותבת.אבל יש גם עתיד,ואני כדי שבני ביתי יחיו כאן בשלום ובבטחון מוכן ללכת רחוק.למשל שחרור מרואן ברגותי כצעד שיחזק את אבו מאזן ויאפשר לממשלה לנהל משא ומתן על הסדר הקבע.אומרים הוא רוצח אכן כך אבל רוצחים שוחררו אם היה תועלת בענין.אולי דעותי אינן מקובלות אבל אני רואה למרחוק נדמה לי שיותר מרוב הציבור ולכן בטוח שמדינה לעם הפלשתיני תיישב סוף סוף את הסכסוך בינינו.תמיד אם ימשיכו בטירור אפשר לצאת למלחמה,לך זה בוער כעת?
כתוב תגובה ל- זלמן שניאור
לו הערבים כמונו - היית צודק
  מיכל מירושלים   19/11/07 12:35
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
מצאת לך עם מי להתוכח הוא חושב
  עציון   19/11/07 16:08
שכל האמת בצד שלו.
כתוב תגובה ל- עציון
18
שניאור זלמן חושב שכולם טיפשים
  יעל אשת חבר הקיני   19/11/07 12:51
שאפשר לעבוד עליהם ללא הרף חדל לך מנסיונוך הנואלים
לפייס פה גולשים בדברים חסרי הטעם שלך.
נסיונות היו לנו די למכביר עם הפלשתינאים עוד מ-1948 והרבה הרבה קודם לכן, מה זה השטויות האלה אם יפגיזו או יפרו את ההסכמים? לדברך מה שאמר ברק ברח מאסון צאלים השאיר פצועים לדמם למות, ברח מלבנון עם זנב בין הרגליים שלו, הביא עלינו את האינתיפדה השניה עם עשרות אלפי קורבנות, זה הברק ברח של שלך שאנחנו נחזיר
להם כפל כפליים בדיוק כמו שמחזירים לעזתים על ירי הקסאמים בשדרות, אלא מה? שדרות זו לא שכונתך כבוד השופט
המאיים אם אתה בכלל שופט, אז את שדרות אפשר להפגיז יומם
וליל כי מי זאת האוכלוסיה הזאת בשדרות בכלל.
שדרות היא בדיוק כמו ירושלים וכל הארץ הזאת אתה ואנשים
כמוך המציאו את פלשתין הזאת, אין דבר כזה פלשתין! אתה והדומים לך הוציאו את דיבת המתנחלים רעה על העולם כולו
ואל תדאג ברגע שיתנו עוד חבלי ארץ מולדת יעופו פה קאסמים כמו גשם.
ואתה תעשה ויברח לארצות הנכר משום שרק אדם שאין לו זיקה
לעם והארץ כותב את השטויות שאתה כותב.
מרוב ויתורים והתבטלות כמו שלך הגענו למצב שאנו נמצאים
בו! אם הערבים היו רוצים שלום מזמן מזמן היה שלום, כל
הפטרו דולארים שלהם יכולים לממן עולם ומלאו בכל ארצות
ערב. הערבים ללא יוצא מהכלל רצו ורוצים להנציח את הבעיה
הערבית שהפכו אותה לבעיה הפלשתיאית. לפני מלחמת ששת הימים כל השטחים היו בידיהם, וכל מדינות ערב יצאו למלחמה נגד מדינת ישראל הקטנטנה, לא פיתחו כלום באזור
חבלי ארץ ישראל המקוריים עוד מתקופת התנ"ך. המתנחלים
הם הם שהביאו לתושבי השטחים שגשוג ועליה ברמת החיים שלא הייתה להם באף שלטון ששלט בארץ ישראל לפני כן.
תפסיק לזרוע חול בעיניים עם דברי החנופה המגעילה והדוחה שלך, דברי ההבל שלך הם לזרה על רוב הגולשים פה.
כתוב תגובה ל- יעל אשת חבר הקיני
19
קראתי כעת את המאמר. מרוב
  קורין   19/11/07 17:16
תגובות מקווה שיראו את תגובתי,מאמר חד,ומשקף את הטירוף שקורה סביבנו.מדינה שהורסת את עצמה.המאמר מצוין וטוב שנכתב.
כתוב תגובה ל- קורין
אכן רואים את תגובתך המבורכת
  האביר   19/11/07 19:51
ואין לך מה לדאוג בשל כך.
כתוב תגובה ל- האביר
20
חברה אני רואה שהוצאתי אותכם
  זלמן שניאור   19/11/07 19:34
מהכלים.לא זו היתה כוונתי.אבל לא אומר שאתם לא חכמים אלא לא כל כך מבינים.מה קשורות ערי יפן וכו לענייננו.אנחנו מדברים על עם שכן שחייבים בסופו של דבר לחיות לצידו. אנחנו יודעים שהוא לא יתרצה אלא אם כן יקבל מדינה משלו-עד כאן מובן?ובכן כדי לתת לו מדינה שהיא היום ביהודה ושומרון אין ברירה אלא להוציא משם את התושבים היהודים,אין אפשרות אחרת.ומאחר ומדינה יקבלו מה יקרה אם נאפשר להם כמה מחוות.כמו שחרור אסירים.טוב עשה ראש הממשלה שאישר זאת היום.ירושלים ,תל אביב לעולם ישבו ,תפסיקו לדאוג,יש לנו מדינה חזקה וכמה אסירים משוחררים לא יכניעו אותנו,ובכלל כדאי להחמיץ את ההזדמנות הזו של הועידה בגלל כמה אסירים?איני מבין מה רגשתם כולכם?אפילו מישהו עם שכל בצמצום מסוגל להבין זאת.מדינת ישראל חזקה וידו של מי שירים ידו עליה תגדע.
כתוב תגובה ל- זלמן שניאור
חשבת פעם לעשות סטנד אפ?
  שרון ר.   19/11/07 23:07
אני קורא את התגובות שלך ורואה בעיני רוחי זקן סנילי שתמונה של סטלין עוד תלויה בחדר השינה שלו וכל בוקר הוא מברך בבוקר טוב את שמש העמים ושואל לשלומו.
הדברים שלך כל כך סטריאופים שזה מצחיק עד דמעות.
אבל כשחושבים שזה נכתב ברצינות, הדמעות הופכות לדמעות של בכי. פשוט עצוב איך לוקחים אדם והופכים אותו לחיית עדר.
במקרה שלך ושלך חבריך מדובר בציפורי עדר. זו הרמה שבה נשאר המח שלכם.
סטלין מתח אצלכם קפיץ לפני 60 שנה ואתם ממשיכים לקרקר.
תמשיך לכתוב את שטויותיך, ואנחנו נמשיך לצחוק לך.
למרות שזה לא מנומס ולא פוליטקלי קורקט.
כתוב תגובה ל- שרון ר.
21
לשרון ר
  זלמן שניאור   20/11/07 00:54
איך בחור צעיר כמוך איננו רואה את האמת מול העיניים?האם יש לך פתרון אחר?ניסינו הכל ודבר לא צלח,רבים מהחיילים לא היו מוכנים לשמור בשטחים האם אתה מודע לזה?אי אפשר להגן על הכל,הנה הערב נהרג בחור מהשומרון? לולא היה גר בהתנחוולות רחוקה היה הדבר נמנע.לא אי אפשר להגן על שטחים כאלה שהם 40 שנה לא מסופחים למדינת ישראל ובחזקת שטחים במחלוקת.אפילו חיילים מהתנחלויות שנהרגו במהלך שירותם הצבאי אינם מונצחים במקומות מגוריהם.משרד הבטחון לא אישר זאת,אז מה זה אומר?לא סטלין קבע זאת.
כתוב תגובה ל- זלמן שניאור
תשמע שניאור זלמן כן ניסינו הכל
  טהורת המידות   20/11/07 07:36
עם אנשים כמוך בלי טיפת עמוד שידרה לאומי. אם לא היית
אתה והדומים לך שאתם מיעוט בעם הולכים לכל אומות העולם
לאויבים שלנו מוצאים את דיבת הארץ והעם רעה, אתה והעדר
שלך יותר גרועים מהמרגלים בתקופת יהושוע בן נון. אתה
הוא החמצן הרע של הטרור, החיים והמות ביד הלשון, וכבר
פה מישהו אמר לך שאתה הוא זה שניסה לגדוע את ידו של מי
שיעז להרים יד על ביתך, אני נוטה לחשוב שזה אתה, ואם יש לך טיפת אינטילגנציה אני מקוה שאתה מבין את דברי. אתה חושב שאתה כל יכול עם התקשורת שלך, אל תדאג יש אחד בשמים שישים לך ולדומים לך מעצור, רק הוא יחליט מה יהיה
פה בארץ הזאת, תיראה כמה אנשים נגדך זה אומר דרשני, זו
המציאות בארץ רק אתה והדומים לך השתלטתם באמצעות התקשורת על כל מוסדות השלטון באמצעים לא דמוקראטים, אתה
בלשון מתקתקה עם הרבה הרבה רעל מנסה לכבוש את הגולשים,
אבל אתה רואה איש לא נופל ברשת שאתה מנסה לטוות.
תיראה מה קרה לאריאל שרון הבריון, עד ההתנתקות היה בעינך ובעיני הדומים לך רוצח, לפתע פתאום נהיה האליל
שלכם אז אלוהים אמר את דברו לגבי שרון. זאת אני כותבת
לא כאדם דתי אלה כאדם מאמין מאד בכוח עליון, הסוף של
שרון יהיה הסוף של כל אחד שחושב שהארץ הזו היא רכושו
הפרטי. אין דבר כזה עם פלשתינאי זה ערב רב של ערבים
שהאנגלים עם עזיבתם את הארץ איפשרו את כניסתם, אנגליה
הגדולה היום מולכת בקושי על וינדזור וסופה יהיה כמו
של יון רומי מצרים הקדומה וכו'. אותו הדבר יקרה עם
ארצות הברית שאינה אומה אלה אוסף של לאומים שבצורה מלאכותית קוראים לעצמם העם האמריקאי. קונדוליסה רייס
כדאי שתזכור מהיכן באו אבות אבותיה, ולא תלך ותחלק חבל
ארץ קטנטנה שניתנה בהבטחה אלוהית רק לעם ישראל בלבד.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
שמענו אותך די והותר לך לישון
  עציון   20/11/07 07:59
כבר מאוחר מה אתה עושה כל היום פנסיונר ביהמ"ש מפריח
סיסמאות רדודות מתוכן.
כתוב תגובה ל- עציון
אילו הטפשות היתה מחלה כואבת..
  שרון ר.   20/11/07 10:12
להזכיר לך שנהרגו לאחרונה אנשים בשדרות בגלל המדיניות המטומטמת שמובילים חבריך לדעה?
היית פעם מעבר לקו הירוק? אתה יודע היכן הוא בכלל?
ראית איך נראית מדינת ישראל מגבעות מערב השומרון?
סביר להניח שלא.
כשלא נהיה שם, אתה וחבריך הבולשביקים בשרון תחטפו על הראש וסביר להניח שגם אז לא תבינו מה קורה לכם.
הסרוב לשמור בישובים נובע מהסתה של בולשביקים כמוך.
מה ההבדל בין שמירה בישוב בשומרון ה"כבוש" או בקיבוץ בגליל "הכבוש"? כן, הגליל שטח כבוש באותה מידה בדיוק.
למה לסכן את החיים על קיבוץ בגליל שנתון לחסדי החיזבאללה, שוב, בגלל החלטה מטומטמת של חבריך לדעה?
הרי ניסינו את אוסלו, ניסינו בריחות וראינו שקיבלנו רצח שעולה בעשרות מונים על מה שהיה לפני אוסלו והבריחות.
עד כדי כך מעכו לך את המח שאתה לא מסוגל לראות את זה?
אגב,קראת כבר את המאמרים של הווארד גריף? או שזה פשוט גדול עליך ב-3000 מספרים?
כתוב תגובה ל- שרון ר.
אסור ללכת להליך שלום מנקודת
  מיכל מירושלים   20/11/07 10:36
"נסינו הכול" ולא צלח. זו נקודת נחיתות שמביאה את הצד השני לדיקטאטים שאת סופם אפילו אדם כמוך שטוען שרואה למרחקים יותר מכו-לם - לא ישורם!!!!!

ככלל אין מדינה דמוקראטית יכולה לעשות שלום עם מדינה בלתי דמוקראטית - (אלא אם כן פוצצה אותם קודם לכן כמו עם גרמניה ויפן).
עם מצרים יש לנו משהו שבין מלחמה קרה לבין משהו קר אחר.
ומי יודע מה יקרה אחרי עידן מובארק. ועם ירדן יש לנו אינטרס משותף - כל אחד מאתנו מבקש להיפטר מהפלשתינאים.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
אתה בטח צאצא של ערב רב, או לא
  מאירה   21/11/07 16:13
יהודי כלל מלא בשינאה עצמית נמושה עלובה.
כתוב תגובה ל- מאירה
22
ש"ס ליברמן שותפים לפשע...
  שולמית ש   20/11/07 11:37
הרצח שבוצע אתמול ליד קדומים ע"י אנשיו של אבו מאזן ארעו בגלל הסרת המחסומים,.ואלה בישיבתם בממשלה הזאת שותפים לפשע ולרצח.
כתוב תגובה ל- שולמית ש
23
שרון ר
  זלמן שניאור   20/11/07 11:44
תתפלאי אבל קראתי ושמעתי על הווארד גרייף יועץ למשפט בינלאומי שכתב על זכויותיו וריבונותו של העם היהודי על א"י ע"פ המשפט הבינלאומי.והוא צודק. הבית הלאומי ניתן לעם היהודי ע"י חבר הלאומים עוד בועידת סן רמו,וכלל גם את עבר הירדן,אבל אני טוען שהשתנו דברים והשנים שבהם לא הצלחנו למגר את הטירור. הלכנו ונחלשנו והיום איני סבור שאפשר לשלוט יותר על העם הפלשתיני.ולכן בלית ברירה זה מה שנאלצים לעשות.
כתוב תגובה ל- זלמן שניאור
תסלח לי אם לא אתווכח עם בלטה
  שרון ר.   20/11/07 12:18
כדאי שתתחיל לעבור על התגובות שלך כאן.
באוסף כזה של טמטום כבר מזמן לא נתקלתי.
אם גריף צודק,אז איך הגעת למסקנה שההתנחלויות בלתי חוקיות? בגלל שלא הצלחנו למגר את הטרור? (מי אמר שלא?)
אתה מקשיב למה שאתה אומר?
לסיכום: אני מבין שבראש אין לך כלום אלא רק קצת פלסטלינה שנשארה שם לאחר הטיפול של סטלין.
את העובדה שאתה אדיוט ברמה כבר לא ניתן לסתור או להכחיש.
אתה נמצא בשלב שזה כבר צער בעלי חיים להתעסק איתך.
אל תשכח לכתוב לנכדים בחו"ל.
כתוב תגובה ל- שרון ר.
שרון הפעם התפוצצתי מצחוק, יש
  טהורת המידות   20/11/07 14:39
לך חוש הומור על הכיפק. אתה ואני וכולם פה יודעים שהנושא לא מצחיק כלל, תשמור על ההומור והבריאות שלך.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
24
למיכל ראי תשובתי
  זלמן שניאור   20/11/07 11:50
כתוב תגובה ל- זלמן שניאור
בולשביק גזען אתה שם לב שאף אחד
  אוהב משבע של הארץ   21/11/07 15:47
כבר לא מתיחס אל שונא ישראל כמוך?
כתוב תגובה ל- אוהב משבע של הארץ
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il