|
רון בריימן
"ידידתנו הגדולה" עושה זאת שוב. שוב היא גוזלת ממדינת ישראל ומעם ישראל את הניצחון על אויב תוקפני. כך היא נהגה ונוהגת בכל מלחמות ישראל ב-76 שנות "עצמאותנו"(?). שוב היא נוהגת בישראל כפ...
|
|
|
תומר קורנפלד
חברת קרדן נדל"ן בנתה בשנים האחרונות צבר ענק של פרויקטים הכולל הקמה של למעלה מ-17,900 יחידות דיור. הנה הניתוח המלא
|
|
|
דן מרגלית
אחד יצא בשצף-קצף נגד פרקליטות המדינה, היא רקב, היא רוצה להפיל את שלטון הימין, היא מבצעת עבירות, היא חוקרת את חבורת ביבי ועד היום איש לא הורשע
|
|
|
יצחק בריק
הרצי הלוי הוא אחד מהרמטכ"לים המאכזבים ביותר מאז קום המדינה. כישלונו של כרמטכ"ל ניכר הן בהכנת הצבא למלחמה, הן בניהול המלחמה והן בפגיעה אנושה בערכיות ובמוסר ובקוד האתי של הצבא שעליו ...
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|
|
מגישה, עיתונאית ושחקנית לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
|
|
|
|
|
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
|
|
|
|
|
כדורסלן דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
|
|
|
|
|
|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
מאמי |
|
11/08/11 14:53
|
|
|
|
לפני שאתם סוללים לפריפרייה....
תדאגו שלא יסגרו מפעלים בפריפרייה.....
|
|
כתוב תגובה ל-
מאמי
|
|
|
|
2 |
|
|
חניבעל |
|
11/08/11 16:37
|
|
|
|
המיותר והפוגע בסביבה, אף אחד לא צריך עשרה נתיבים בין יקנעם לטבעון. את הכסף אפשר להשקיע ברכבת, בדיור, חינוך ורווחה
|
|
כתוב תגובה ל-
חניבעל
|
|
|
|
3 |
|
|
צ'ה גווארה |
|
11/08/11 18:13
|
|
|
|
הממשלה צריכה לעשות,אף אחד לא מינה את רוטשילד לדבר בשמו
|
|
כתוב תגובה ל-
צ'ה גווארה
|
|
|
|
4 |
|
|
כץ מדבר ללא |
|
11/08/11 18:28
|
|
|
|
כץ הציב שלטים שב-2015 רכבת העמק תעבוד ,מה שניראה כעת,אין עבודות להנחת הקו,בנית התחנות,רכישת קרונועים
בקיצור אין תקציב הפריפריה מתרחקת,הכל דיבורים ללא כיסוי
|
|
כתוב תגובה ל-
כץ מדבר ללא
|
|
|
|
5 |
|
|
ע_הראל |
|
11/08/11 20:06
|
|
|
|
יכול להיות אפילו תוך חצי שנה.
והתחבורה בגוש דן השתפרה מאוד! היום לוקח 40 דקות מאוניברסיטת תל אביב עד דרום חולון באוטובוס בציר דרך נמיר/עזריאלי/המסגר - עד 55 דקות בשעות העומס (שזה כ 30 תחנות ועוד כ 30 רמזורים), וזאת במקום שעה ורבע עד שעה וחצי לפני הרפורמה האחרונה בתחבורה הציבורית.
יתכן שזה גם מייתר את הצורך או הכדאיות של רכבת קלה או תחתית שתעבור במרכז תל אביב ותעלה הון תועפות - ולדעתי מזה ישתחרר חלק גדול מסכום המאה מיליארד ש"ח שצריכים לחיבור הפריפריה בנתיבי ישראל; וזהו בדיוק סדר העדיפויות הנכון להעדפת הפריפריה.
|
|
כתוב תגובה ל-
ע_הראל
|
|
|
|
6 |
|
|
רכבת |
|
11/08/11 23:24
|
|
|
|
1. במקום לחבר את הפריפריה למרכז צריך לפזר את המפעלים בכל הארץ ולא רק בבועה של גוש דן,
2. למה להעביר את כל משרדי הרכבת לגוש דן , תשאיר גם מקומות עבודה בחיפה ( ליהב כנראה לא איכפת)
|
|
כתוב תגובה ל-
רכבת
|
|
|
|
7 |
|
|
תהילה ציפורה |
|
12/08/11 07:04
|
|
|
|
במקום לחשוב איך לחבר את הפריפריה למרכז (כבר מחוברים,תודה)הגיע הזמן שיתייחסו לפריפריה כמרכז חיים של האנשים שחיים כאן - ויעבירו לכאן מקורות מימון לתרבות,לקידום איכות החיים ומקורות פרנסה . לחבר את הפריפריה למרכז פירושו שהפריפריה תמשיך לממן את המרכז - שאנשי הפריפריה ייסעו מכאן (הנגב ,במקרה שלי) אל המרכז וייצרו שם מקורות הכנסה , ויוציאו שם את אמצעי הצריכה שלהם/ שלנו.
|
|
כתוב תגובה ל-
תהילה ציפורה
|
|
|
|
8 |
|
|
גיא10001 |
|
12/08/11 09:55
|
|
|
|
לקרב את ב"ש לת"א היא:
1) רכבת שנוסעת בזמן 47 דקות
2) עובדת 24/7
הסעיף הראשון יתקיים בסוף.. השני לא (מדינת ש"ס),
וכך לא ניתן יהיה לעולם לצאת ב-21:00 לבילוי בת"א
ולחזור ברכבת ב 3:00 ביום שישי בלילה לב"ש.
אדוני השר: ז ו ה י - ה ת ש ו ב ה !!!!!
כל סיסמה אחרת לא במקום.
|
|
כתוב תגובה ל-
גיא10001
|
|
|
|
9 |
|
|
מקסMax |
|
12/08/11 12:46
|
|
|
|
אומר לך שהרבה תושבי המדינה היו עוברים להתגורר באזור הזה אם: היה קו רכבת שהיה מחבר את בינימינה על עפולה, נצרת ,טבריה, קרית שמונה וגם הקריות ,כרמיל וצפת, אם כביש 6 היה מגיע לכל האזורים האלה ואם ראש ממשלתך היה מכריז על יהוד הגליל על ידי משיכת תעשיות אייטק ושרותים לכאן. האם אתה מסכים לאג'נדה זו?
|
|
כתוב תגובה ל-
מקסMax
|
|
|
|
|