|
נושא התגובה |
|
שם הכותב |
|
שעה תאריך |
|
1 |
|
|
נחום שחף |
|
3/10/11 15:48
|
|
|
|
האם היחס של אדם אל אביו שאינו מסוגל להתקיים ביום יום בלא השגחה, צריך להיות שונה מהיחס אל הילדים כל עוד הם זקוקים להשגחת ההורים?
|
|
כתוב תגובה ל-
נחום שחף
|
|
|
|
|
|
|
אליהו חיים |
|
3/10/11 19:21
|
|
|
|
הגב' נתניהו ממשיכה בשלה, הכלבים נובחים והיא ממשיכה, בזמן של מצוקת אישפוז מפנים אדם מחדר ומכניסים את אביה של שרה (אפשר לבדוק בהדסה,צרפו אותו לחדרו של פרופ' פרידלנדר זצ"ל) .
הייתה כאן הזדמנות יוצאת מהכלל להשכיב את אבא של שרה במיסדרון ואולי היו מבינים את המצוקה, אך הרופאים קירקרו סביב שרה כמו דבורים סביב לחלת דבש.
כל אדם רשאי לקבל טיפול נאות ללא הבחנה,זה הוא אחד מהממים של ז'בוטיסקי(מרפא).
|
|
כתוב תגובה ל-
אליהו חיים
|
|
|
|
|
|
|
אין לך תקנה |
|
3/10/11 19:38
|
|
|
|
|
|
|
|
אליהו חיים |
|
3/10/11 22:13
|
|
|
|
|
|
|
|
לילה טוב |
|
3/10/11 22:33
|
|
|
|
|
|
|
|
יאיר א. |
|
3/10/11 19:45
|
|
|
|
סמוק יותר?
למה עבורו היה חדר בעוד הסבא שלי שכב במסדרון?
|
|
כתוב תגובה ל-
יאיר א.
|
|
|
|
|
|
|
וחבל |
|
3/10/11 19:52
|
|
|
|
פעם אחר פעם מתברר שאומ"ץ מחפשת כותרות זולות, במקום להתמודד עם הבעיות המרכזיות האמיתיות. חבל.
|
|
כתוב תגובה ל-
וחבל
|
|
|
|
2 |
|
|
הניה |
|
3/10/11 15:54
|
|
|
|
|
3 |
|
|
שאול דוידי |
|
3/10/11 16:02
|
|
|
|
הנימוק המשפטי בעניין זה "דוגמה ראוייה להערכה " , הינו לא רלוונטי בכלל , באשר גם אם שרה נתניהו היתה משכנת את כל חסרי הדיור בירושלים , במעון ראש הממשלה , אזי , מבחינה מוסרית אישית , היה זה " מעשה ראוי להערכה " , אך ברור שכאשר משפחת נתניהו " חוסכת " עלות הדיור והכלכלה , של אביה של שרה , ראוי שישתתפו , אפילו בעלות סימלית , בהוצאות מעון ראש הממשלה. מעניין מדוע לא משכנת משפחת נתניהו את הקשיש בוילה הפרטית שלהם בקיסריה , העומדת ריקה כל השבוע ? , אולי בכל זאת יש כאן איזה "קמצנות מגוחכת " ? , אם שרה מלווה את בעלה בחו"ל במשך שבוע וסומכת על המטפלת , אזי , ניתן לסמוך עליה גם כאשר הקשיש והמטפלת יתגוררו בוילה הפרטית בקיסריה , ועל חשבון משפחת נתניהו.
|
|
כתוב תגובה ל-
שאול דוידי
|
|
|
|
|
|
|
יאיר א. |
|
3/10/11 19:39
|
|
|
|
אביה? אולי בכלל הוא נוטה למות. לחשוב לשכן את אביה ב"וילה" ריקה בשעה שהיא לא נמצאת בבית (מעון ראש הממשלה) לשבוע נשמע לי הזוי...
עמותת אומץ ממומנת מכספי משלם המיסים הרבה יותר מכמה מצרכי מכולת שאתה מבקש לחסוך מתקציבו של מעון ראש הממשלה.
שווה לבדוק בכמה מתוקצבת העמותה מכספי המיסים וכמה אומ"ץ היא מפגינה מלבד עתירות מרושעות וחסרות כל בסיס.
לגבי הנימוק המשפטי שהצלחת להבין מהכתבה כאילו זו "דוגמה ראוייה להערכה". צר לי על הבנת הנקרא הלקויה שלך.
הנימוק המשפטי שהוצג היה "בהתאם להחלטת ועדת הכספים משנת 92', מעונו הרשמי של ראש הממשלה בירושלים מנוהל על-חשבון אוצר המדינה. מעון ראש הממשלה בירושלים כשמו כן הוא - מעונו וביתו של ראש הממשלה ומשפחתו. בהתאם, ראש הממשלה ורעייתו רשאים לנהוג בו כפי שכל אדם מן הישוב נוהג בביתו הפרטי בכל הנוגע להלנה ולאירוח של בני משפחה ואורחים".
אפשר להתווכח אם זה מוסרי או נכון לארח את אביה של אשת ראש הממשלה - אבל קודם כל מותר להבין את הטיעונים.
|
|
כתוב תגובה ל-
יאיר א.
|
|
|
|
4 |
|
|
אני ממש כועסת |
|
3/10/11 16:22
|
|
|
|
אתם מוזמנים להיזכר בסירוב שניתן למשפחת שמיר, שביקשה קצת תוספת למימון אישפוזו של יצחק שמיר. כולי תקווה שאתם דווקא זוכרים מיהו.
|
|
כתוב תגובה ל-
אני ממש כועסת
|
|
|
|
|
|
|
יאיר א. |
|
3/10/11 19:56
|
|
|
|
האישפוז של שרון עולה מאות אלפים לחודש...
אני לא בקיא בסירוב לתקצב את אישפוזו של שמיר - אני מסכים איתך לגמריי שיותר ממגיע לו למות בשיבה טובה במימון המדינה.
אומ"ץ בבודאי נפלו על הראש.
אני מתאר לי שאם אשת ראש הממשלה היתה נוסעת לבקר את אביה, נניח, שלוש פעמים בשבוע, היכן שלא מתגורר זה היה עולה למשלם המיסים הרבה הרבה הרבה יותר...
|
|
כתוב תגובה ל-
יאיר א.
|
|
|
|
|
|
|
אל תשליכנו לעת זק |
|
3/10/11 19:56
|
|
|
|
מה עניין שמיר לאביה של שרה.
את צודקת בבושה על הסירוב לאשר תקציב לשמיר ראש ממשלה ועתיר זכויות, אבל מה זה קשור לשרה נתניהו, הסירוב גם לא היה בתקופת נתניהו וראוי לתקנו.
אני מעל שנות השבעים מאמין כי הילדים של אם ח"ו אזדקק יתנהגו כמו שרה, כפי שאני ורעייתי מתנגים לחמותי הנושקת את ה-90.
הרבה מהמגיבים אם ידקקו ילדיהם ינהגו על פי הדרך שהתוו התגובתם.
|
|
כתוב תגובה ל-
אל תשליכנו לעת זק
|
|
|
|
5 |
|
|
בנצי 10 |
|
3/10/11 16:30
|
|
|
|
הרי ברור שאם היועצת המשפטית לא תהיה "באותו ראש.."
עם שרה וביבי, היא לא תהיה שם, והיא הרי רוצה להיות...
אבל אל לה ליועצת הזו להרגיז את הציבור,
כי את מילות הערכה היא צריכה להרעיף על הציבור
שמשלם לאבא של שרה, חיים טובים ונוחים,
הטריקים בגיבוי משפטי עובדים,
גם מנצלת את כספי הציבור לתועלתה
וגם זוכה לתשבוחות אישיות על זה...
|
|
כתוב תגובה ל-
בנצי 10
|
|
|
|
|
|
|
יאיר א. |
|
3/10/11 19:26
|
|
|
|
שתדאג לקנות בסופר בנפרד לאביה והמטפלת?
|
|
כתוב תגובה ל-
יאיר א.
|
|
|
|
6 |
|
|
עזרא מנצור |
|
3/10/11 17:07
|
|
|
|
קיבלנו כאן כותרת ענקית "הטיפול באביה של שרה ראוי להערכה" באותיות מאוד קטנות מספרים לקוראים כי את "ההערכה המשפטית" הזאת נתנה היועצת המשפטית של משרד רוה"ם...
ובכן! מישהו היה מצפה שהיועצת תכתוב אחרת?... הרי יש לה משפחה, ילדים וכו'... והיא גם מכירה את שרה, ככל הנראה!
|
|
כתוב תגובה ל-
עזרא מנצור
|
|
|
|
7 |
|
|
58 |
|
3/10/11 17:33
|
|
|
|
|
|
כתוב תגובה ל-
58
|
|
|
|
8 |
|
|
Rehvot |
|
3/10/11 17:36
|
|
|
|
משפחת נתניהו, אתם גורמים לי לסלידה מדרכם המגעילה.
|
|
כתוב תגובה ל-
Rehvot
|
|
|
|
9 |
|
|
דוד5 |
|
3/10/11 18:29
|
|
|
|
שמבקרהמדינה יבדוק את הפרשה.
כזכור גברת שרה נתניהו האשימה את העוזרת בגנבה אז מדוע לא הוגשה תלונה למשטרה?
|
|
כתוב תגובה ל-
דוד5
|
|
|
|
10 |
|
|
סובול עידן |
|
3/10/11 18:41
|
|
|
|
הסידורים המבניים הדרשים בכול בית רגיל, כדי שיתאפשר בו טיפול בהורה סיעודי, כמו אלה שבוצעו במעונו של ראש הממשלה (לדוגמה, הרחבת דלתות בבית השימוש ובחדר האמבטיה וסידורים מבניים בתוכם) -- אם הם ימומנו מקופת המדינה לכול משפחה במדינת-ישראל, יהיו ראויים להערכה. לא לפני כן.
|
|
כתוב תגובה ל-
סובול עידן
|
|
|
|
11 |
|
|
ליועצת המשפטית. |
|
3/10/11 18:44
|
|
|
|
באשר לפיסקת ההערכה - הדוגמא הראוייה...הריני בספק עצום אם אכן הערה זו הינה חלק מתפקידה של היועצת המשפטית..וד"ל...
|
|
כתוב תגובה ל-
ליועצת המשפטית.
|
|
|
|
12 |
|
|
עין צופיה |
|
3/10/11 20:02
|
|
|
|
-ים באמת ולא להיטפל לקטנות רק בגלל האופנה הרייטינג ואולי שנאה אישית קטנה ונמוכה.
למשל - העובד הבלתי חוקי בביתה של משפחת ויינשטיין.
איך נהיה איש כזה יועץ משפטי שתפקידו לשמור על ההתנהלות החוקית של כוווולם כשברקע התנהגותו הבלתי חוקית ובנוסף פחדנות של הסתתרות מאחורי גבה של אישתו.
אומץ? יש לכם אומץ לטפל בנושא זה?
|
|
כתוב תגובה ל-
עין צופיה
|
|
|
|
13 |
|
|
למשרד רה"מ |
|
3/10/11 23:53
|
|
|
|
אכן נידרש פיקוח חיצוני מקפיד מתמיד ודייקני באשר למשל :
לכל הוצאות האב והמטפלת - כולל מזון , תרופות , התאמת הדירה וציודה באבזרים הולמים ( באם נידרשים ) בבית רה"מ וכן בדיקה מה נעשה בדירתו המקורית של האבא - האם מושכרת - שכר הדירה צריך להבנתי לייעדו למימון האבא בדירת רה"מ.... מפקח חיצוני - יוסיף היטב ויותר מתגובתי באשר לדרישות - הנושאים לפיקוח...מן הראוי כאמור לעיל בנושא - הפיקוח של גוף חיצוני - בלתי תלוי באופן מוחלט וחשוף למידע הרשויות , הביקורת וחופש המידע.
בברכת בריאות שלמה אושר ונחת לאבא , לסבא ולחותן שנה טובה וגמר חתימה טובה.
|
|
כתוב תגובה ל-
למשרד רה"מ
|
|
|
|
|
|
|
אליהו חיים |
|
4/10/11 08:29
|
|
|
|
|
14 |
|
|
עטרה שגב קלימי |
|
4/10/11 06:44
|
|
|
|
יש מידה רבה של חוצפה לדרוש משרה לא לנהוג כבת נאמנה לאביה, במקום לקחת את התנהגותה של שרה נתניהו כאות ומופית למשפחות בישראל כיצד לנהוג עם הורים בוגרים מעבירים עליה ביקורת??!! .
נא לזכור
גברת נתניהו מחוייבת כלפי אביה וכן ילדיה כפי שהיא מחוייבת כלפי בן זוגה.
אין היא אשמה שבן זוגה הוא ראש ממשלת ישראל אין היא צריכה לשלם את המחיר המוסרי קרי טיפול באביה רק משום שבן זוגה הוא ראש הממשלה.
במקום לעודד משפחות לקחת אחריות משפחתית להוריהם המבוגרים ולא להפקיר אותם לנפשם הביקורת של תנועת אומץ מעודדת הפקרת הורים.
|
|
כתוב תגובה ל-
עטרה שגב קלימי
|
|
|
|
|
|
|
עין צופה |
|
4/10/11 13:08
|
|
|
|
אהבתי את תגובתך הממצא היטב את הצביעות של כל אותם כוחות תקשורתיים ואנשים מטעם עצמם הדואגים לנקיון כפיים.
אני חושב ששרה נתניהו אשה מדהימה בצורה שהיא נאבקת על חיי אביה והגדרת זאת היטב בתגובתך.
|
|
כתוב תגובה ל-
עין צופה
|
|
|
|
|
|
|
שמעון שבתאי |
|
4/10/11 13:17
|
|
|
|
את טועה ובגדול , במדינה שלנו זקוקים לקשישים ערירים קשישים אומללים ולא קשישים שבני המשפחה שלהם דואגים להם.
כי זה נותן פרנסה לעובדים הסוציאלים למטפלים לאחיות ולרופאים.
שרה נתניהו צדיקה גדולה בצורה שבה היא שומרת על אביה ועל זה היא תזכה להגיע לגן עדן.
|
|
כתוב תגובה ל-
שמעון שבתאי
|
|
|
|