w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלי אלון
אלי אלון
חרפת השירותים הציבוריים בתחנות האוטובוסים המרכזיות נמשכת שנים    בעלי התחנות המרכזיות הם בעלי ממון הנהנים מקניות של אלפים הפוקדים את התחנות ומצופה מהם לדאוג לניקיונם ולאספקת נירות ט...
חיים רמון
חיים רמון
באופן צפוי לחלוטין, כל התוכניות ההזויות שקידם שר הביטחון התפוגגו בלי שום הישג    בעצם, התוכניות של גלנט השיגו דבר אחד - חיזוק השלטון האזרחי של החמאס
דן מרגלית
דן מרגלית
בקצה הדרך, במוצא הנהר היהודי אל הים האנושי, נמצא צידוק לדרכנו ונראה את אחינו באים אל הארץ המובטחת מי בלהט ההכרה ומי במנוסת אימה
יצחק בריק
יצחק בריק
לנתניהו, גלנט, הרצי הלוי, בני גנץ וגדי איזנקוט יש גם אשמה ישירה על שהפסדנו לחמאס במלחמה ברצועת עזה, והרע מכול - עוד לפנינו    איך זה ייתכן שהחבורה הזו שאחראית על המחדל והאסון הגדול ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נועם ואביבה שליט לבג"ץ: עיכוב יסכן את גלעד
מאת: איתמר לוין  |  16/10/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אלמגור
  מרימ מרים   16/10/11 17:45
מעתה-פעלו למען עונש מוות למחבלים. אז לא נגיע למצב מביש שכזה
כתוב תגובה ל- מרימ מרים
2
אגוצנטרים ו...כוחניים
  הניה   16/10/11 18:18
כתוב תגובה ל- הניה
3
כמה שאלות
  אבידן   16/10/11 18:19
1. בדעתו וברגשותיו של מי על המדינה להתחשב יותר: במאות ואלפים שאיבדו בן, אב או אפילו משפחה שלמה [כמו סחוויסחורדר] - או במשפחה אחת ויחידה שבנה חי וקיים בשבי? 2. האם שיחרור למעלה מאלף מחבלים אינו מזמין ממש פעולות רצח וזוועות אחרות, כשמבצען בשליחות הטרור הערבי בטוח שהוא ישוחרר במוקדם או במאוחר בידי חבריו שבעזה, ובינתיים הוא אפילו ישדרג את רמת חייו ב"כלא" הישראלי שלרבים ברצועה הוא טוב יותר מחיי חופש שם? 3. האם הממשלה תובעת מהורי גלעד שליט מחיר כלשהו על המהומות שעשו, ועל ההשמצות הנבזיות שלהם נגד ראש הממשלה ושאר אנשי שלטון, ובכך האריכו את השבי של בנם, אך בעיקר העלו את מחיר השיחרור הזה לממדים דימיוניים בלתי סבירים בעליל? האם לא הגיע הזמן שהמדינה, ראשיה ואזרחיה, יביעו בקול רם וברור את סלידתם מדרכה של משפחת שליט בכל הפרשה, יוקיע אותה אל עמוד הקלון, ויקיא אותם מקירבה.
כתוב תגובה ל- אבידן
4
"הם מבינים את כאבן של המשפחות"
  שוקי טבריה   16/10/11 18:47
אם היתם מבינים היתם יושבים בשקט ולא פועלים לעיסקה שמסכנת את כל העם...
..תכניסו טוב טוב לראש הליכוד זה שמאל...
כתוב תגובה ל- שוקי טבריה
אביבה שליט טוענת שגם הם משפחה
  איילת השחר   17/10/11 07:11
שכולה, איזה ניצול ציני של השכול, אין מה להשוות עם כל הצער של משפחת שליט, אחיו של נועם שליט נפל במלחמה, יקירי משפחות השכול נירצחו בדם קר, בלי שום חשבון, המנוולים הרוצחים הללו נכנסו לערינו ועשו בהם כבתוך שלהם, יותר מכך, גלעד בהיותו חייל אפילו לא ניסה להתנגד כשלקחו אותו, ככה הלך בכה כמו ילד קטן אמא אמא, כשלא הבין את תפקידו כחייל במקום, כך פורסם בעיתונים, אז נניח לזה, להשוות בין רוצחים שכל ערוצי הטלויזיה לבושתם הרבה מגדילים את כאב משפחות נרצחי הטרור, מראיינים את הרוצחים המנוולים האלה, שפה בכלא קיבלו תנאים, טלויזיה ביקורי קרובים ביקורי צלב האדום, השכלה, כשרצחו בדם קר ואין בהם שום חרטה אחת, זו שהסיעה את המחבל שפוצץ עצמו במסעדת סבארו בירושלים, שואל אותה המראיין, כמה ילדים את חושבת נרצחו בפיגוע הזה? עונה לו המנוולת הזו בצחוק ערסי, שלושה, אומר לה הכתב שמונה, ממשיכה המנוולת הזו, שמונה? אז מה? אלה האנשים שיש לנו עסק איתם. אלה קיבלו כמה מאסרי עולם, באף מדינה מתוקנת בעולם לא קורה מה שקורה בישראל, יש משפחות שנרצחו בהם זוג הורים וילדיהם, השאירו אחריהם יתומים ופצועים, אביבה ונועם שליט נימנים עם המעוט בעם כשהשמאל מנצח על התיזמור הזה בניצול ציני ובוטה של התקשורת לטובתם, הרי אנחנו יודעים מי הם אנשי התקשורת הללו, רובם ככולם מהשמאל, אם יש איזה מתנחל או שניים, כמו ארנון מאיר אמוץ שפירא סיוון רהב ושרה בק כל המנופחים הללו שהתקרנפו התישרו יפה מאד עם התקשורת השמאלנית הזו בלי להביע את דעתם האישית על כל המהלך המנוול הזה של הממשלה.
מנץ החמה ועד חצות הליל כל היום גילעד שליט גילעד שליט כאילו אין דבר חוץ מגילעד שליט, אז שידעו מעולם לא הלכתי לאוהל המחאה, מעולם לא ביקרתי במצפה הילה, והתנגדתי לשיחרור רוצחים מנוולים בעד חייל אחד. ובטוח שאינני מקשיבה לכל השידורים הללו, המעט שאני מקשיבה הוא שעה בערב וגם זה יותר מדי עבורי, כל אנשי השמאל המשך של ארבע אימהות, אורנה שימעוני המטורפת הזו שהובילה עם שלי יחימוביץ כרמלה מנשה את הנסיגה מלבנון הביאו את חטיפתו של גילעד שליט ועדיין לא למדו את הלקח, הם כולם יהיו אחראים במה שיקרה אחרי השיחרור הסיטונאי וחסר האחריות הזה, בראשם כל מערכת המשפט ווביהמ"ש העליון בראשם, שהיא פארסה אחת גדולה, צחוק גדול עושים בראש וראשונה מנפגעי הטרור שלא מתחשבים במינמום בריגשותיהם, ולא בריגשות מהעם בישראל, פתאום הם צדקנים הם לא מתערבים במעשי הממשלה, אבל כשזה לטובת הפלשתינאים המנוולים הללוועוד איך מתערבים כמו הריסת בתים והוצאת משפחות באישון לילה, לא עושים דבר למניעת פגיעה חמורה ביותר בחוק בכל הבטיה השונים, זו מערכת המשפט הצבועה בישראל שהיא בפרוש חד צדדית. אין ספק שיפגעו אזרחים משיחרור המנוולים הללו, ראיתם את בג"צ שיפסוק משהו לטובת היהודים? במיוחד אם הם אנשי ימין? שישכחו מכך, גם בג"צ ובתי המשפט מאז אהרון ברק שהיה נשיא ביהמ"ש העליון מלאות דמים, היכן שהמשפט שם הרשע שוכן, קראנו השבת במגילת קוהלת.
לעולם לא אצביע לליכוד ובראשם בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל ושרו שהובילו עיסקה שכזו כדי למצוא חן בעיני התקשורת השמאלנית וחושבים שבמהלך חסר אחריות כזה הם השמלנים יצביעו עבורם, בנימין נתניהו ראש ממשלת ישראל השר בני בגין ואחרים, אל תצלצלו לאנשים במענה קולי ביום הבחירות ותתחננו שיצביעו עבורכם, יותר זה לא יקרה, ממילא אתם מישמים את מדיניות השמאל בישראל, לא לשם כך אתם נבחרים, מה שעשיתם במהלך שיחרור רוצחים מנוולים במחטף של ערב חגים הוא יותר גרוע מבגידה בחסות התיפיפות זולה ומכוערת שאין כדוג
כתוב תגובה ל- איילת השחר
5
לא ל"ביזיון" ( זו בטח לא עסקה)
  פישלזון   16/10/11 19:41
שליט. מה למד כל בר דעת האם השיחרור הסיטוני שלהרוצחים יגרום לכך שיפסיקו לנסות לחטוף חיילים. כולם יודעים את התשובה ולכן אני אומר לא לעסקה גם במחיר חייו של החייל שליט.
כתוב תגובה ל- פישלזון
6
ומה עם סיכון מאות בנים אחרים?
  בנים של אחרים   16/10/11 20:02
כתוב תגובה ל- בנים של אחרים
7
מלחמה פתוחה ולא שלום
  דודי29   16/10/11 20:44
ההחלטה לתמוך בעיסקה היא רגשנית ולא שכלתנית.
אין שום טיעון רציונאלי שתומך בשחרור של גדוד מחבלים רוצחים, שנכלאו בשל רציחתם של כמעט 600 ישראלים בפיגועים מזוויעים.

זה הרי ברור שהסיכון הביטחוני שנגרם לישראל כתוצאה מהעיסקה הוא מפר איזון ובעל פוטנציאל לגל טרור רצחני.
יש הבדל תהומי בין שחרור מסות של מחבלים כחלק מהסכם שלום לבין שחרור במסגרת מלחמה פתוחה. אם העיסקה היתה נעשית כחלק מהסכם שלום,זה היה הרבה פחות מסוכן. כרגע העסקה גורמת לשחרור של מאות רוצחים שמיד מצטרפים לשורות הטרור ושבים להילחם בישראל בדרך שהם מכירים -פיגועי התאבדות וחטיפות.

אסור למדינה לסכן בצורה כה קשה את אזרחיה כדי לקיים את העיסקה בכל מחיר. למרות הלחץ התקשורתי ודעת הקהל שתומכת בעיסקה, ההנהגה היתה חייבת לומר לעם שהעיסקה כזו תביא לאבידות רבות ע"פ כל העיסקאות הקודמות. רק נס יציל אותנו מזה.ההערכה של מערכת הביטחון שהיום יש אווירה אחרת בשל המצב האיזורי ושהקרקע אינה מראה סימנים של פרוץ גל טרור נוסף-ההנחה הזו יכולה להתפוצץ לכולנו בפנים ולהביא למותם של עשרות אם לא מאות ישראלים.

זה עצוב שאפשר לסכן כ"כ הרבה ישראלים-חלקם נשים וילדים כתוצאה ישירה מהעיסקה.
התקשורת פתחה בפסטיבל שהוא המשך ישיר לקמפיין האגרסיבי שהיא מובילה מאז החטיפה.לא שודרו מספיק תחקירים בנוגע לכמות הנרצחים כתוצאה מביצוע עיסקאות דומות.
כתוב תגובה ל- דודי29
8
סיכון? - קישקוש.
  קורא בעיון   16/10/11 20:46
אם הוא בשבי 6 שנים אז עוד שבועיים יסכנו את חייו?
טיעון אווילי. הרי דוקא עכשיו כשכל העולם רואה ועוקב אחר התהליך, הוא במצב הבטוח ביותר!
כתוב תגובה ל- קורא בעיון
9
משפחת שליט נמאסתם
  אברהם מערב השומרו   16/10/11 20:54
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
10
שליט חייל ביזיון
  חייל   16/10/11 21:09
כתוב תגובה ל- חייל
11
למש' שליט - לפחות תכבדו את
  משפ' השכול   16/10/11 21:32
למש' שליט - לפחות תכבדו את משפ' השכול, הבאים לעתור לבג"ץ מחר. אתם לא צריכים להיות שם ! תנו למשפחות לומר את אשר על ליבן מספיק התערבתם וטענתם ושטחתם את טענותכם בעזרת התקשורת ! די, מספיק קולכם נשמע ! לכו לביתכם וחכו לגלעד ! עכשיו תור המשפחות השכולות לדבר ולמחות, לפחות תכבדו את הרשות הניתנת להם למחות, גם את זה אתם רוצים לקחת מהם ?????
כתוב תגובה ל- משפ' השכול
12
נועם שליט - סייג לחוכמה שתיקה
  יהודה1234   16/10/11 21:53
נועם עם כל הכבוד לזה שבינך משתחרר מחר עדיף שתשב עכשיו בשקט. אני במקומך הייתי שותק. תן להליכים הדמוקרטיים והמשפטיים לעשות את עבודתם כי כך מתנהלת מדינה נורמלית.למרות המחיר המופקע שהמדינה אמורה לשלם תרתי משמע גם בדם אזרחים נוספים וגם ברוצחים נתעבים. אותך שמענו מספיק כבר 5 שנים לפעמים בצדק ולפעמים לא.לו קיבלתם כזה גב מהתקשורת לא הייתה המדינה צריכה לשלם מחירים כאלו מופקרים ככל שלחצתם כך עלה המחיר.זה אולי עצוב אבל חייבים לומר שזו האמת המרה. דרך אגב שלא תבין לא נכון אני שמח בגלעד יגיע אבל אני עצוב וחרד מהמחיר.
כתוב תגובה ל- יהודה1234
13
מדוע נתניהו משחרר מחבלים
  בן מזל   16/10/11 22:12
העסקה לשחרורו של גלעד שליט נחתמה עכשיו. משום שנוצרה קונסטלציה בה שני הצדדים לעסקה חמאס ונתניהו נחלשו מאד החמאס איבד את בסיסו (הבונקר שלו )דמשק. כידוע אסד במלחמת הישרדות, משעל ומרעיו סירבו לצדד בו עקב הטבח אותו הוא עורך בסונים. גם ניסיונו לשלוח פלשתינאים להיהרג על הגדרות בגולן, לא הוסיף לאימון המתערער באסד, מצד הנהגת החמאס שנאלצת בבהילות לחפש מקלט אחר. ירדן חסומה עבורם ,ספטמבר השחור עדיין טרי בזיכרון שני הצדדים . לבנון מסוכנת מדי עקב ידה הארוכה של ישראל. איראן, סונים תחת שלטון שיעים קיצונים כאיראנים, מאד בעייתי. מצריים, מותנה בהסכמה אמריקאית, קרי: ישראל והתשלום המידי, תעודת הביטוח גלעד שליט ,אותו הפך הקמפיין של משפחתו (קמפיין מעורר התפעלות שעוד ילמד בבתי ספר לתקשורת המונים) לנכס. מחירו של החייל השבוי הלך והאמיר עם השנים, הואיל ולא חכם לעסוק בשאלות היפותטיות, לעולם לא נדע, אם מאבקו של אביו שהפך אותו מפיון לכלי חשוב במאבק . קירב את שחרורו או דחה את השחרור, או ייתכן שהצילו מגורל לא ידוע, או מנע פעולה צבאית, שתוצאותיה היו יכולות להיות לכאן או לכאן. הצד השני של המשוואה, מר טרור ,מדוע הסכים נתניהו דווקא עכשיו לעסקה .חלון ההזדמנויות הידוע לשמצה מבית מדרשו של הסכם אוסלו, זה טיעון יאה למר "יתנו יקבלו לא יתנו לא יקבלו." אבל שעת צרה היא ,כלומר המחאה החברתית ,מאיימת לשטוף את הליכוד מהשלטון . מעמדו של רו"המ בשפל. ראש הממשלה מבקש מהמתמחים שבועיים והם נותנים לו ארבעים ושמונה שעות. התבזות .אין כמר נתניהו בוגר סיירת ,יודע יש שבים מגיע גל ענק והשחיין המנוסה צולל תחתיו ונותן לגל לחלוף . נתניהו נזקק בדחיפות לגלגל הצלה וזרק על השולחן קלף מנצח . ובכן לאחר שהמתנגדים החשובים ראש המוסד לשעבר וראש הש"בכ לשעבר אינם בתפקידם לא נותר אלא להישיר מבט בעיני השביעייה. ובכן ברק מר בטחון, איש שאינו יודע פחד מהו. והמשפט הזה אינו נאמר בציניות ,אינו חושש משחרור מחבלים וממחבלים בכלל .מחויב לשחרר חיל שבוי שכן ידיו כבולות מלשחררו בפעולה צבאית ולא נחקור כאן בצפונותיהם של השאר שכן עסקאות לשחרור שבויים הוכרעו על ידי ראשי הממשלה בלבד ועל אחריותם
כתוב תגובה ל- בן מזל
14
אם אסור לרופאים להתפטר
  באופן קולקטיבי...   16/10/11 22:23
אם אסור לרופאים להתפטר באופן קולקטיבי, אז אסור לנשיא המדינה לחון באופן קולקטיבי את כל האסירים הבטחוניים שנישפטו למאסרי עולם. מתן חנינה קולקטיבית מרוקן מכל תוכן את החנינות של נשיא המדינה ולאור זאת החנינות הן נטולות כל תוקף חוקי. לענין זה עיין בהנמקת כבוד השופטת נילי ארד, שביטלה את מכתבי ההתפטרות של הרופאים המתמחים בשל נגע הקולקטיביות.
כתוב תגובה ל- באופן קולקטיבי...
15
היצטרפותם של משפחת שליט
  אברהם מערב השומרו   17/10/11 07:22
כצד משיב לעתירות נובע מתוך תמימות/אי הבנת המצב/ רשעות
תתערב בשיקול דעת הממשלה ,מאחר והיא מסכימה עם העיסקה הנפשעת הזו
כתוב תגובה ל- אברהם מערב השומרו
16
כל עיכוב בשחרורו יציל ישראלים
  דרור5   17/10/11 07:29
כתוב תגובה ל- דרור5
17
החזרת חייל תמורת סיכון אזרחים
  מה ההיגיון ??????   17/10/11 07:47
חייל יודע שעם גיוסו הוא יאלץ לסכן חייו כדי להגן על אזרחי ישראל, ההגיון השתבש פה - מחזירים חייל הבייתה ובכך מסכנים מאות אזרחים ע"י העסקה הבזויה הזו. שלא יהיה כאן ספק - בוודאות יירצחו ילדים גברים ונשים ע"י המחבלים המשתחררים !!
כתוב תגובה ל- מה ההיגיון ??????
18
תהליך ההתפוררות של המדינה נמשך
  זאב22   17/10/11 08:05
תהליך ההתפוררות של המדינה נמשך: הסכמי אוסלו, ההתנתקות וכעת הכניעה לחמס
כתוב תגובה ל- זאב22
19
"עיכוב יסכן את גלעד"
  מש' שליט נמאסתם !   17/10/11 08:41
ומה עם סיכון חיי מאות אזרחים תמימים ????
כתוב תגובה ל- מש' שליט נמאסתם !
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il