|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
אלי אלון
אלי אלון
דן הדני עלה לישראל ב-1948, סיים קורס חובלים ושירת בחיל-הים כקצין בשירות קבע    בשנת 2016 מסר דן הדני את אוסף תצלומי העיתונות שלו שכלל כמיליון צילומים לספריה הלאומית
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
דן מרגלית
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
רוני מזרחי
רוני מזרחי
בפועל ימשיכו לקבל פטור משרות צבאי על מדים ויעבדו בתעשיות הביטחוניות    בשונה מחיילי חובה שמקבלים שכר זעום ביותר עד כדי כ-1,900 שקלים בלבד לחיילים קרביים, יקבלו אותם מתגייסים חרדים ה...
דרור גרין
דרור גרין
הזרות והבדידות נבעו מתפישת-העולם הלאומנית הקיצונית שלו, עליה לא היה מוכן לוותר בשום מחיר, והיה מוכן לשאת בכל ביקורת או השפלה
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ארץ נהדרת בשירות האויב
מאת: דורית שנהר  |  03/03/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צודקת
  תהי   3/03/08 12:55
צודקת מאד.
למרות זאת, אני בטוחה שכמה שמאלנים כבר מחדדים את עטיהם לענות לך.
כתוב תגובה ל- תהי
2
דורית, מאמר מדהים ! אך את לא
  שאול אבידור   3/03/08 13:19
מתייחסת לשאלות חשובות: מהו הצורך של השמאל במסע השיסוי הזה ובשיטת האינדוקטרינציה המוזרה הזאת ? מדוע השמאל השתלט על מוקדי הכוח שהתקשורת חלק מהם? למה לימין אין ערוצי תקשורת שופעים חזקים ונמרצים כמו לשמאל ? למה לשמאל מוזרמים תקציבי ענק חסויים על מנת לממן את טרוף המערכות שהוא יוצר ? ועוד שאלות בתחום זה.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
תשובה לשאול אבידור:
  דורית שנהר   3/03/08 14:51
לחלק מהדברים התייחסתי. המטרה היא מטרת זדון- לחתור תחת קיומה של מדינה יהודית בארץ ישראל. שותפים לאותו זדון גם אנטישמים מחו"ל שחזרת היהודים למולדתם והגשמת החזון התנ"כי מפחידה אותם כי כך ניטלת מהם ליבת האמונה שלהם: שהיהודי הכופר צריך להיות מושפל. היחידים שמצאו פתרון עוקף לכך הם האבנגליסטים שמבחינתם יש ליהודים ארכה עד שיגיע ישו בשנית ורק אז ורק היהודים שלא יקבלו אותו באותו מועד עתידני יחלפו מן העולם בכוח.
חברו לכך יהודים אנטישמים שזהותם היהודית מלידה היא קוץ בישבנם, ואנו מקבלים מה שאנו מקבלים.
הדרך היעילה ביותר לקדם את העניין היא כמובן דרך מוקדי הכוח: בראש ובראשונה התקשורת ובית המשפט, שהוא שלטון החוק הקדוש וזוגתו הקדושה לא פחות- הדמוקרטיה השמאלנית.
לגבי העניין הכספי אין לי מספיק מידע, ברור שהכח המניע הוא אנטישמיות, או לפחות אחד הכוחות המניעים המרכזיים (וכמובן שליטה כלכלית במוקדי ההון והמשאבים). לגבי יותר מזה, אם יש לך יותר מידע אשמח אם תפרסם מאמר ואקרא.
ממילא במאמר אחד עדיף להתמקד ואי אפשר להתפזר על כמה נושאים כי זה מתכון לעייף את הקורא ולפספס את העניין, וגם כך יצא לי מאמר ארוך, אולי קצת יותר מדי.
בכל מקרה, אודה לך אם תאיר עינינו במידע נוסף שיש בו לשפוך אור על הנושא.
כל טוב
כתוב תגובה ל- דורית שנהר
דורית יפה כתבת וגם נכון, אך כל
  שאול אבידור   3/03/08 17:53
מה שציינת, כמו אנטישמים, ואבנגליסטים, ושמאל יהודי או שמאל בכלל, ותקשורת עוינת, והסברה לקויה ותמוהה, והצבא הענק המושקע מאד שלנו לא מספק את הסחורה מאז 1948, ועוד ועוד, הינם כוחות נילווים שתופסים מעין טרמפ לדבר העיקרי והוא תמיכה מאסיבית ליציבות של כלכלת המערב השואבת את כוחה העיקרי, ולא היחידי, מן הנפט שבחצי האי הערבי. (אחד האבסורדים הגדולים והתמוהים הוא שלמרות שבחצי האי הערבי מחנכים במסגדים ובמאדרסות חינוך אנטי מערבי קיצוני, המערב ממשיך לתמוך בהם, גם בנשק ותחמושת מודרניים)
לאחר שהמערב בהנהגת הבריטים ושותפיהם האמריקנים קרעו את החלק המזרחי של ארץ ישראל מתוך "הבית הלאומי" של הצהרת בלפור ותקעו שם את הממלכה ההאשמית כמרחב בטחון לחצי האי הערבי מפני זליגה סורית דרומה, הם קידמו, ב 1947, באומות המאוחדות החלטה מעוותת, ארורה ובלתי מוסרית המחלקת את ארץ ישראל המערבית בין היהודים לבין הערבים על מנת להעסיק את הערבים בהתנגדות לישות יהודית ריבונית, התנגדות שלמעשה נמשכת עד עצם היום הזה.
אלה פירורים זעירים מן המאמר שאני מנסה לכתוב. אינני מאמין באיזושהי השפעה של מאמרי בנדון ולכן אינני מתלהב יתר על המידה לפרסמו, וזאת משום שכוחות הכלכלה הגלובאלית הם כה ענקיים שמאמרי הוא אפילו לא בעמדת תולעת נמושה...
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
השקפה מעניינת, אני חושבת ששווה
  דורית שנהר   3/03/08 20:56
לכתוב את הדברים ולפרסמם גם אם לדעתך ההשפעה קטנה.
ברור שהכל אינטרסים, אבל מה האינטרס של יהודים לשתף פעןךה מרצון עם כך, זאת שאלה נפרדת. אני חושבת שאפילו היו מציעים לי מליונים בשביל שאכתוב השקפות מנוגדות, לא הייתי מסכימה. מה שאני שואלת- מנין כל השיטנה עצמית הזאת של יהודים לעמם. לא בטוחה שיש תשובה.
לגבי הנקודות שהעלית- לדעתי שווה לכתוב ולא להשאיר את הדברים בבטן.
כתוב תגובה ל- דורית שנהר
דורית, אין כאן שאלה של סתם
  שאול אבידור   3/03/08 22:57
שינאה, או לכתוב דעה מנוגדת. את בעצמך כתבת זאת, יש כאן שטיפת מוח מאז קום המדינה. גם אבותיהם של השמאלנים עוד בשנות ה 20 וה 30 האמינו בחיים משותפים עם הערבים על פיסת האדמה הזעירה, ועוד כתבו במגילת העצמאות "מדינה דמוקראטית" על מנת להתאים עם הנוסח של החלטת החלוקה והצהרת בלפור המתוקנת "שיש להתחשב בעדות אחרות בארץ ישראל". אבל עיזבי , למה נלך להיסטוריה כל כך רחוקה.
בימינו אנו יש עדויות רבות על כך שאירגונים שמאלנים מקבלים המון כסף לצורך פעילות פרו-ערבית, ראי ושמעי את ערוצי הטלוויזיה, אלה ערוצים "פלשתינאים" דוברי עברית...
מכל מקום את מעודדת אותי להשלים המאמר שלי.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
אני שמחה שאני מעודדת ו
  דורית שנהר   4/03/08 09:09
אני שמחה שאני מעודדת אותך להשלים את המאמר שלך, ואשמח לקרוא אותו כאשר יתפרסם (אני נוסעת לתקופה מסויימת בגלל הבריאות אבל מקווה שיהיה לי שם מחשב לפעמים).
זאת בהחלט זוית מעניינת להתבונן על הדברים. יחד עם זאת
השאלה שמטרידה אותי, אם כך הם פני הדברים מדוע המערב כל כך מתאמץ להחליש אותנו.
כתוב תגובה ל- דורית שנהר
למערב לא איכפת מהשאיפות
  שאול אבידור   4/03/08 18:08
הלאומיות והציוניות שלנו. המערב "משתמש" בנו תמורת תשלום. כל עוד המערב מרוויח סכומי עתק הוא ימשיך לראות בנו "ידידה" ו"בת ברית". הבעיה היא שאלה אצלנו המקבלים את התשלום סבורים שהסכום שאנו מקבלים הוא בסדר, וזאת תמורת חיי חיילים ואזרחים יקרים שלנו. בינתיים אצלנו החברה, הכלכלה, העלייה, החינוך, הבריאות וכו' מידרדרים.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
תענוג לקרוא את ההתכתבות בינכם
  טהורת המידות   4/03/08 19:57
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
דורית, עוד משהו: כלכלת המערב
  שאול אבידור   3/03/08 23:19
חייבת להיות חזקה ויציבה משום שכלכלת העולם בנויה עליה.
לכן הצבא שלנו חייב לשמור על הממלכה ההאשמית כמרחב בטחון לחצי האי הערבי, ואנו עושים זאת עוד מאז השיחות של המלך עבדאללה הראשון וגולדה מאירסון (זה היה שמה אז). כשהמלך עבדאללה הפר את דבריו לגולדה ע"י השתתפות בפלישה של צבאות ערב, כל מדינה נורמלית הייתה מסלקת את צבאו מיהודה ושומרון ואף נכנסת לתוך ארץ ישראל ממזרח לירדן. לא רק שלא עשינו זאת אלא מסרנו את יו"ש לממלכה ההאשמית על מנת להגדיל את מרחב הבטחון לחצי האי הערבי תוך דיכוי ואי התחשבות בערביי ארץ ישראל שהם חלק מהחלטת החלוקה... ומאז יש עוד הרבה דוגמאות, למשל יחסי הקירבה הממושכים של המלך חוסיין עם ישראל עוד הרבה לפני החתימה על חוזה שלום, או דרישתו של המלך עבדאללה השני, הנוכחי, שהצבא שלנו יישאר לאורך בקעת הירדן גם אם תוקם ישות ערבית ריבונית ביש"ע.
הבעיה היא זו : הרווח הכלכלי העצום של המערב בכל שנה הוא ענק ואדיר. אנו נותנים שרות זהב למערב, והמערב זורק לנו פירורים מרווחים ענקיים אלה, שכנראה חלקה של תמיכת המערב הוא כסף שחיתות שפוגע אצלנו בחינוך, בבריאות, ברווחה וכדומה.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
3
כתבה מדהימה.
  אמיר אסיף   3/03/08 13:20
כתוב תגובה ל- אמיר אסיף
4
יש עוד מניע לכל הזדון: העלאת
  ערך הנדל"ן במרכז   3/03/08 13:45
השמאל המתהדר במצע חברתי פועל למעשה נגדו. וזה ההסבר למה מפלגה בורגנית כמו שינוי מזוהה עם השמאל: הלוא אם יקימו עשרות אלפי יחידות דיור בשטחים הריקים ברובם שבין ראש העין לאריאל, למשל, יירד ערך הנדל"ן במטרופולין תל אביב באורח משמעותי. זה שזוגות צעירים רבים יוכלו להנות מכך בלי להחנק ממשכנתא רצחנית או לשלם שכ"ד מופקע, לא מעניין את שינוי וגרורותיו. וגם לראות שערך נכסיהם יירד בצורה תלולה עת יבואו הקסאמים ממזרח, גם את זה אינם מסוגלים לראות.
כתוב תגובה ל- ערך הנדל"ן במרכז
5
להוציא את העבודה הזרה מהבית
  מור   3/03/08 16:02

כל מי שנשאר לו קצת שכל בקודקודו צריך להשתמש בו ולזרוק את הטמבלויזיה שמרעילה נפשות רכות של ילדים וגם מרסקת נשמות מרופטות וזקנות.
אפילו בתור חילוני בעבר הייתי משתגע מהעליבות ושטיפת המוח המדהימה המתרחשת שם וכמובן שהמצב החריף הרבה יותר.
מזעזע לראות איך פנסיונרים וגם צעירים רובצים כמו מטומטמים מול הזוועה הזאת ולא מחפשים תכלית קצת יותר ראוייה לחיים העלובים.
תזרקו את המפלצת מהבית ותזכו לחיים הרבה יותר איכותיים.
כתוב תגובה ל- מור
6
דורית, ידוע לך שהרעיון המרכזי
  עמנואל גרטל   3/03/08 17:15
דורית, ידוע לך שהרעיון המרכזי של מאמרך הוא רעיון מרכזי אצל חברי מחנה פייגלין בליכוד?

גם עפ"י 'מנהיגות יהודית', עקירת זהותה היהודית של המדינה והפיכתה למדינה 'נורמלית' השייכת לאזרחים מדתות שונות, מיש-מש אמורפי, היא מטרתה העמוקה והבסיסית של "כנופיית שלטון החוק" מיסודו של אהרון ברק והיא הסיבה האמיתית לגירוש, להזנחת הר הבית ולפעולות רבות נוספות של השמאל, המסווה אותן בנושאי בטחון או בנושאים אחרים.
כתוב תגובה ל- עמנואל גרטל
אני יודעת אבל אני מנסה להדגיש:
  דורית שנהר   3/03/08 21:13
את הדרכים המניפולטיביות שבהם נשטף מוחו של הציבור, ואת ההרס העצמי הכרוך בכך. סאטירה היא נושא מורכב בגלל ההתיחסות של הציבור לכך כאל משהו לא רציני היתולי משהו, אך לא כן הדבר, ולכן יחדתי את המאמר לנושא הסאטירה.
אני מכירה את מנהיגות יהודית ומעריכה חלקים גדולים מהגישה שלה, וגם את הניתוחים של פייגלין אני מעריכה כמעמיקים ורציניים. העניין הוא שיש צימוד בעייתי עבור חלק גדול מהציבור, בין הדת ללאומיות. זאת הסיבה שגם החיבור בין האיחוד הלאומי למפדל כשל אלקטורלית, וליברמן אסף חלק מהקולות שלא יכלו להצביע למפלגה דתית. זאת הסיבה להסתייגות של הציבור החילוני מפייגלין, ואני מקווה שתנועת התקווה תדע לתת מענה לאותו מגזר חילוני ולאומי
כתוב תגובה ל- דורית שנהר
7
נמאס לנו ממדינה יהודית ציונית
  ע.ג1   3/03/08 18:14
מה רצינו בשמאל בסך הכל? מדינת אחות לבריה"מ.
סטלין אבינו ובריה"מ אמנו.
ברגע שהבנו שזה לא יקרה, החלטנו להפסיק את הניסוי הזה ובמשך עשרות שנים אנחנו מקעקעים את כוחה של המדינה והצלחתינו עולה על כל דמיון.
עוד מעט נסיים את מלאכתינו ונסתלק מכאן בעזרת הדרכונים הזרים שלנו.
האספסוף הימני יאלץ להשאר כאן במדינת כל תושביה (הערבים כמובן) שאנחנו מסדרים לו.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
8
המתנחלים הם גיבורי העם היהודי
  בזמנים אלה   3/03/08 18:17
חבל השמאל או חבורת עגל הזהב לא רואה זאת
הסאטירה של ארץ נהדרת יורדת גם על השמאל ומקצינה בשני הצדדים כך שאין מה להתייחס לזה
כתוב תגובה ל- בזמנים אלה
למגיב 8: לא מדוייק ואפרט:
  דורית שנהר   3/03/08 21:02
כאשר יש ירידה על השמאל בתוכניות סטירה היא אחת משתי אפשרויות: או שלועגים לאחד מאישי השמאל על עניין לא מהותי, כמו למשל השומה שהיתה לברק על הפנים או איזה עניין אחר, וזאת על מנת ליצור אשליה של איזון.
אבל אין ביקורת על עצם המדיניות והתיאוריה השמאלנית עצמה. אם יש, וזאת האפשרות השניה, אז הביקורת היא על כך שלא מבוצעת מדיניות מספיק שמאלנית, כלומר שמי שמתיימר להיות שמאל לא פועל מספיק חזק בעניין. אין ביקורת שאומרת: זה לא בסדר לגרש יהודים מבתיהם, זה לא בסדר להטיל מגבלות על בניה בשטחי מולדת, כלומר זה לא בסדר לבצע את המדיניות של השמאל. אין סאטירה כזאת בערוצים הקיימים.
כתוב תגובה ל- דורית שנהר
דברי הבל
  רוזנקרנץ   3/03/08 23:00
ניקוי ראש עלה על רבין והשמאל פעמים רבות. החרצופים כיסחו את ברק, רמון, ביילין, דן מרידור, דוד לוי כשעבר לממשלת ברק ועוד. הפרנויה של הימין מופרזת. הבעיה של הימין היא בהיעדר חוש הומור.
כתוב תגובה ל- רוזנקרנץ
לא קראת בעיון מה שכתבתי:
  דורית שנהר   4/03/08 08:50
ניקוי ראש ירדו על רבין כאשר לדעתם הוא לא ניהל מדיניות מספיק שמאלנית וזאת על מנת לדרבן אותו להיות עוד יותר שמאל. כל התוכניות שהזכרת, כאשר הן יורדות על אנשי שמאל, הן יורדות עליהם בעניינים לא מהותיים, שאינם קשורים למדיניות (כמו למשל השכרות של רבין בניקוי ראש או הלשון העילגת שלו) או כאשר המדיניות שהם נוקטים אינה מספיק שמאלנית לטעמם.
מעולם, מעולם, מעולם, לא הועברה ביקורת בתוכניות אלו על כך שמדיניות השמאל הזויה ומובילה לאסון. מעולם לא לעגו למנהיג בגלל תמיכתו בנסיגה מאדמות וגרוש יהודים מישוביהם. מעולם לא, ואתה מוזמן לבדוק.
כלומר: מעולם לא היתה ביקורת על הארג'נדה השמאלנית בתוכניות אלו, וזה העיקר. לא אם צחקו על הפלולה של ברק, או על קולו המשמים של שמעון פרס. קטעים אלו רק יוצרים רושם של כאילו איזון על מנת להטעות אנשים כמוך.
ובקשר לחוש הומור: אולי אתה צודק ואולי לא. זה לא מעניין אותי כאשר יהודים חיים בפחד וחוסר בטחון במולדתם. מה לעשות וזה אינו מעלה בת צחוק על פני. אולי ההבדל האישיותי המרכזי בין הימין לשמאל טמון בדיוק כאן: התייחסות רצינית ואחראית לטווח ארוך, מול תרבות של כזה כאילו ולעגנות שטחית.
אבל למרות זאת, אני בטוחה שעם התקציבים המתאימים גם הימין היה מסוגל להפיק תוכניות סאטירה ראויות בהחלט, וברמה יותר גבוהה מסתם חיצי לעג.
כתוב תגובה ל- דורית שנהר
9
זה ידוע
  ע.ג1   3/03/08 18:26
תמיד השמאל תקע סכין בגב האומה. את האידאולוגיה הזו טיפחו בשקידה רבה הנאצים לפני עלותם לשלטון. אז גם בישראל ישנם כאלה שכל בקורת על הימין המופרע נתפסת בעיניהם כפגיעה במדינה בעם ובארץ. התגברנו על פרעה נתגבר גם עליכם.
כתוב תגובה ל- ע.ג1
וחוץ מזה הטרור החל רק ב-67
  ע.ג1   3/03/08 19:41
אני רוצה לחזור ולהזכיר לכם איזה גאון אני ואיזה ידע מעמיק יש לי. תקשיבו טוב: הטרור החל רק לאחר מלחמת ששת הימים וכל מי שמספר לכם אחרת הוא דמגוג ימני.
לולא בגין שעלה לשלטון בהפיכה צבאית ומיד יצא לכבוש את השטחים, לא היה טרור. השלום ששרר כאן קודם היה ממשיך.
אמרתי כבר שאני גאון?
כתוב תגובה ל- ע.ג1
10
התייחסות למגיב ע.ג.1:
  דורית שנהר   3/03/08 21:23
קראתי בעיון את הגיגיך והשתוממתי מדוע אינך מפרסם כאן את מחשבתך יוצאת הדופן במאמר סדור כדבעי...
אין ספק שלא רבים הם הקוראים בעלי ניצוץ כמו שיש לך.
הכישרון שיש לך לראות בהתקפות הפידאינים למשל בשנות ה 50 אקט של שלום (הלוא טרור לא היה לפני 67 כדבריך, אז מוכרחים אלו להיות אקטים של שלום הלוא כן?). הזכרון הפנומנלי שלך לגבי ההפיכה הצבאית שביצע בגין ב 77 , וזכרונך המופלג לגבי כיבוש סיני על ידי בגין באותה עת, מעוררים התפעלות של ממש... אנשים כמוך בודאי זוכרים איך סאדאת ביקר בכנסת והציע לבגין ברוב נדיבותו גם את ארץ גושן ולא רק את סיני.
בקיצור, אתה לא רק גאון אלא גם נפוליאון וגם משיח.
כתוב תגובה ל- דורית שנהר
אני משתוממת הגב' שנהר שאת
  טהורת המידות   4/03/08 06:04
מקדישה זמן יקר לענות לאחד כזה כמו עג1. אם היית עוקבת
אחרו זמן רב היית נוכחת לדעת איזה שתול הוא, איש כזה
כלל לא ראוי להתיחסות כל שהיא ובעיני הוא יותר גרוע
מאויבינו, אם הוא יהודי! את בודאי מכירה את האימרה:
"מהרסיך ומחריביך ממעיך יצאו" והוא אחד מאלה, לרוב אין
אלו התיחסות, והיה והוא לא משלנו את יכולה להוכח איזה ציניות אנשים כאלה עושים עם חופש הדעה המחשבה והכתיבה.
והבמה שניתנת להם, שליהודים אין שום דריסת רגל כזו. המאמר קצת ארוך אך הוא מרתק וצודק מאד, זמן רב שהתקשורת
היא אחת הבעיות הרציניות שלנו, לא רק הסטירה שדרכה כפי
שכתבת בעורמה מועברים מסרים שמשרתים את האויב שבסופו של יום יתקוף ויראה לתיקשורת מי הם באמת, אם היא עדין לא יודעת עם מי יש לה עסק.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
אכן התלבטתי בעניין אבל:
  דורית שנהר   4/03/08 09:03
את צודקת ואני מכירה אותו היטב גם מאתרים אחרים.
התלבטתי אם להתייחס אליו כי ברור לי שהוא פרובוקטור, ובעיקר אדם חולני שזו דרכו לזכות בתשומת לב בעולמנו.
העניין הוא שהוא מייצג חלק מהבעיה: ישנו זדון אך ישנה גם תמימות בציבור. אנשים קוראים את הדברים, וגם אם הם איוולת מוחלטת איכשהו הם מחלחלים. לא כל אחד בקיא בפרטים, ואפילו אנשים טובים וחכמים שפשוט עסוקים ביומיום שלהם, לא יכולים להגיע לכל האינפורמציה. מי יותר ומי פחות. הסיבה שעניתי לו היא כפולה: א. להראות לו שאינו חסין מביקורת מתעללת (להבדיל מביקורת ממשית שזה לא מספיק להתמודדות עם טיפוסים כמוהו) ושגם בימין יודעים בעת הצורך את המלאכה הבזויה. ב. מתוך חשש שאנשים תמימים קוראים את דבריו ועלולים לחשוב שאכן בעיותינו החלו ב67 ואולי בגין אכן עלה לשלטון בהפיכה צבאית. זה אולי נראה מופרך על פניו, אבל לא כולם חיו כאן בתקופה זו, ואינני רואה הבדל עקרוני בין מי שלא שמע על נאום עראפת ביוהנסבורג לבין מי שלא שמע על הפדאיון בשנות ה50. אם כולם היו יודעים את הפרטים הללו, הזדון של ע.ג.1 לא היה מוצא כר לפעולה.
אבל אני מבינה את הפליאה שלך שהקדשתי לו מזמני, אכן התלבטתי בכך.
כתוב תגובה ל- דורית שנהר
דורית את אישה מיוחדת במינה!
  טהורת המידות   4/03/08 19:21
את מקדישה תשומת לב רבה לגולשים שמגיבים למאמרך ותבורכי
על כך. תשומת הלב שלך מצאה חן בעיני וראויה להערכה.
אני מתנצלת שרק עתה אני מתיחסת אליך, לא הייתי כל היום
בבית ורק עכשו התפנתי להשיב לך.
באשר לעג1 אני לא חושבת שאנשים תמימים עד כדי כך, אנשים
יודעים את ההיסטוריה, את צודקת שאנשים עסוקים ביום יום,
וכל אחד בבעיותו מי יותר ומי פחות. אני אישית חשה שישנה
איזו התפכחות מסוימת, גם אם לא כל הצד השמאלי. אנשים רואים לאן הובילה אותהנו המדיניות השגויה הזו, לצערי
נשלם על כך ביוקר רב, אני לא יודעת אם אחרנו את הרכבת. אני רוצה להיות אופטימית, מטיבעי אני כזאת, אבל
לאחרונה אני כל כך מודאגת לא אלי באופן אישי, אלא עתידו
של העם היהודי לגבי הדורות הבאים, זה לא רק המצב המדיני
פוליטי בטחוני. החינוך ההתנהגות, האלימות שפושה בכל פינה, ולפעמים יש תחושה שאין שאיפה להשתפר לצמוח במובן
החיובי של המילה, עניין זה מדאיג אותי עד כדי כך שלאחרונה אני חולה ממש פיזית ולא מצליחה להבריא בשל
הדאגה האמיתית שלי לגורל עם ישראל. אני מודעת לכך שאני
לא יכולה לקחת את הכל על הכתפיים הצרות שלי, לטעמי אנשים עם אחריות ואיכפתיות לנעשה סביבם בודאי מודאגים כמוני, ואני נימנת עם אנשים עמהם.
אני מאחלת לך כל טוב ונקוה לימים טובים ושנהיה ראויים
לאחיזתינו בארץ האהובה שלנו, כי אין לנו ארץ אחרת.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
תודה. גם אני מודאגת מאותן סיבו
  דורית שנהר   5/03/08 13:06
גם אני מודאגת מאותן סיבות שמנית, והדברים כנראה גם קשורים זה בזה. נראה לי שאנו רואות את הדברים באופן דומה, אולם מה אפשר לעשות כדי לצאת מהloop זה כבר כנראה לא משהו שהכתפיים (והראש) שלנו לבדן יכולות להתמודד איתו. אני משערת שאנו בעיצומו של תהליך ובסופו של דבר נצא מחוזקים אבל לצערי הרבה דם יישפך בדרך, וגם לי כואב שהדור הצעיר הוא זה שישלם את מחיר ההפקרות.
אני לצערי צריכה גם להתמודד כרגע עם איזשהו עניין בריאותי ואעשה הפסקה בכתיבה לתקופה מסויימת.
נקווה שיהיה יותר טוב בארצנו.
כל טוב
דורית

כתוב תגובה ל- דורית שנהר
חיזקי ואימצי והיי בריאה ......
  טהורת המידות   5/03/08 16:11
אין לנו ברירה אנחנו צריכות להיות אופטימיות אחרת לא
נחזיק מעמד, מסכימה עם כל מילה שכתבת.
הרבה בריאות וכל טוב לך.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il