|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
בקיאות מרשימה, תשומת לב לכל פרט, אנושיות שופעת ומחשבה רחבה - כל אלו מאפיינים את טיפולה של אורלי מור-אל בתיקי חדלות פרעון. לצד זאת, שוב ניכרת הבעיה של ניהול מו"מ כאן ועכשיו
חיים רמון
חיים רמון
נאום שנשא הרמטכ"ל לשעבר אביב כוכבי בכנס בארה"ב כולל בדיות ומעשיות    כוכבי הוא אחד הבכירים שהפיץ שחמאס מורתע - "חמאס לא מגיב לתקיפות שלנו ואפילו לא שוקל להגיב"    בתקופת כהונתו של נפ...
נכס של החברה בדרזדן [צילום: ארגו פרופרטיז]
תומר קורנפלד
ארגו פועלת בתחום הנדל"ן למגורים לגרמניה וכבר רכשה כ-4,000 יחידות דיור במודל ייחודי והרבה פוטנציאל השבחה    ארגו נסחרת כיום לפי שווי של כ-1.3 מיליארד שקל - מעט מתחת להון העצמי החשבונ...
הרצל חקק
הרצל חקק
ככל שאנו נסחפים אחר העלילה הקסומה בספרה של רבקה רז אנו מפליגים אל ים נעלם, מבינים שלפנינו דרמה של חיים ושירה, חיים ושפה, חיים והשראה. דף אחר דף נקרעים מסכים, והסודות משמעם - הבנת נ...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
קצב אנס פעמיים את א' והטריד נוספות
מאת: איתמר לוין  |  10/11/2011
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל האמת על פרשת קצב-לא להחמיץ
  נביא האמת   10/11/11 09:55
בושה לדמוקרטיה.בושה לכלי התקשורת שמתערבים בהליך משפטי ומשפיעים בבוטות על הליך משפטי ויום יבוא והגלגל יתהפך כנגדם ובהמ"ש כל שהוא יפסוק כנגדם ויבצע עיוות דין חמור נגדם עקב לחצים אחרים מצד אחר.בושה וכלימה לשופטים שנלחצים מדעתם של כלי התקשורת פוחדים מהתקשורת ורק מעונינים לרצות את מה שמצטייר כביכול כדעת הרוב-למעשה רוב כלי התקשורת- אשר הרשיעו את קצב בליווי שמחה לאיד ושנאה עוד לפני שהמשפט התחיל.זאת המדינה שאתם רוצים לחיות בה? הרי אתם וילדיכם וילדי ילדיכים עלולים להיקלע להליכים משפטיים ואז מה. איזה משפט יהיה לכם?
בל תהיה טעות-קצב הוא חלאה מבחינה מוסרית וקריאת חומר הראיות והחלטות כל השופטים בכל הערכאות מלמדת כי היה עבד לתאוותיו התנהג בצורה מחפירה ניצל נשים חלשות שביקשו להתקדם והסתחררו מגודל התפקיד של מזכירת אדם בכיר ונראה שאף עבר חלק מהעבירות בהן הואשם והורשע בכל הנוגע להטרדות מיניות ומעשים מגונים בכפייה.מכאן ועד הטענה שהיו שני מקרים של אונס המרחק גדול ועצום.
היועץ המשפטי וכל צות הפרקליטות בחנו את כל החומר והגיעו למסקנה שהתיק חלש ושלא היה אונס ולכן הגיעו לעסקת טיעון.שופט הרוב בבגצ-שופטים עליונים מנוסים וותיקים אישרו את עסקת הטיעון בגלל חולשת התיק.האם כל השופטים המשפטנים הללו שנחשפו לכל חומר הראיות טפשים ולא מבינים משפט פלילי מהו? האם השופט העליון דנציגר שעיכב את ביצוע העונש בהחלטה אמיצה לאחר ההרשעה וגזר הדין גם הוא אינו מבין דבר?

האבסורד והמצחיק והמפחיד הוא שהשופטים שהרשיעו אותו ואשר נחשפו בדיוק לאותו חומר ראיות לא קיבלו ולו טענת הגנה אחת והרשיעו אותו באופן חד של שחור ולבן! הגיוני? סביר? אחת משניים או שצריך היום לפטר את את כל הפרקליטים הבכירים ולהשעות את כל השופטים העליונים שישבו בבגצ נגד עסקת הטיעון ואישרו אותה או שצריך לנתח באומץ את החלטת המחוזי שהרשיע אותו ולבדוק האם אין כאן כניעה מבישה לכלי התקשורת שדרשו את ראשו של קצב תוך סטייה מהכללים היסודים של המשפט הפלילי אשר מחייבים הרשעה רק כאשר אין כל ספק סביר וזאת גם אם הנאשם שקרן חלאה ולא מוצא חן בעניהים או בעיני כלי התקשורת.
מי שקרא את כל החומר המשפטי וההחלטות השיפוטיות חייב להתיחס לגרסה המופרכת וחסרת ההגיון של טענת האונס הכפול של א' ממשרד התיירות.לשם כך ניתן לבחון אפילו את הגרסה והעדות שלה מבלי להתייחס לטענות קצב.על פי עדותה שלה באירוע הראשון הגיע קצב לביתה במפתיע תקף אותה והטריד אותה מינית-עד לכאן נשמע סביר והגיוני ותואם את התנהגותו של קצב אבל בכל זאת מעורר ספיקות מכיון שהאשה אינה חד הורית ובמצוקה כלכלית אלא אשה נשואה ובעלת משפחה ובכל זאת לא מתלוננת וחמור מכך ממשיכה לעבוד עם אותו אדם ולא עוזבת מייד את העבודה.הספיקות הופכים לגלים גבוהים באירוע השני על פי עדותה כאשר אותה אישה שאינה מוגבלת בשכלה או קטינה מסכימה להתלוות עם אותו תוקף בשעות הערב ללשכה ריקה שאין בה אדם ועקב תירוץ שלו "כי שכח מסמכים"-שם מתקיים לטענתה "האונס" הראשון.


שוב. היא לא טוענת שנגררה לשם או הובלה באיומי אקדח אלא נסעה ללא התנגדות ועלתה ברגליה לאותה לשכה.אחרי אונס כה חמור הייתם מצפים שהפעם תתלונן או לפחות תעזוב את העבודה מייד ולאלתר.לא רבותי לא זה ולא זה.
הספיקות הופכים לצונאמי ממש כאשר אותה אישה מעידה כי באירוע השלישי-עלתה מרצונה לחדר במלון אליו הזמין אותה אותו אנס ותוקף ולמרות שהוא פותח את את הדלת לדבריה בתחתונים וללא מכנסיים היא נכנסת פנימה ומתיישבת על המיטה-הכול על פי עדותה. שוב .לא מתנגדת לעלות לאותו חדר ש
כתוב תגובה ל- נביא האמת
משפט מכור ומאוס מראש
  משפט ברקבון מתקדם   10/11/11 11:03
וכי לא אמרנו חזור ואמור כי מדובר בהצגה אשר תוצאתה ידועה מראש???
המשפט במחוזי היה מכור מראש
וכן ההצגה הדוחה בבית המשפט הנקרא עליון היתה הצגה חוזרת המעידה על הצורך ברפורמה דרסטית בהרכבו של בית המשפט העליון.
אח..אח ..אח..
איפה השופטים שהיו לנו פעם..
ואיפה מערכת המשפט המפוארת שהיתה לנו לפני שברק ובייניש החריבו אותה ודירדרו אותה עד עפר

צריך לפטר את כל שופטי העליון
ולמנות שופטים עליונים לפי הייצוג היחסי בכנסת שהיא הריבון הנבחר
לא ייתכן שחצי אחוז שמאלנים קיצוניים שלא נבחרו מעולם
ישלטו ירמסו וידכאו עם שלם...
איפה נתניהו ...קיבינימאט..???
למה הוא לא עושה משהו מכח החוק והסמכות...כדי לעקור את הרעה החולה הזו שנקראת בית המשפט העליון ...והפרקליטות השמאלנית הקיצונית...
כתוב תגובה ל- משפט ברקבון מתקדם
חמור יותר, מי שנאנסת פעם אחת
  איילת השחר   10/11/11 11:50
לא הולכת לאותה סטואציה בעניים עצומות כפי שעשתה א' ממשרד התיירות, מי שמחכה 10 שנים לשעת הכושר שלה שא' מבית הנשיא מעלילה על קצב את אשר מעלילה על קצב, אישה נשואה, בוגרת ובשנים שנושאי הטרדה מינית הם כבר לא טאבו שלא מדברים עליהם, האישה הזו לא אמינה בעיני, אישה כזו היא בבעיה רצינית, יש כאן בעיה משפטית חמורה ביותר.
את הדברים כותבת כאדם שלא בעד קצב כאדם שחשב שקצב כלל לא היה ראוי להיות נשיא המדינה מכלתחילה.
ראוי ונכון להקשיב לד' שעבדה בבית הנשיא כשקצב היה נשיא, טוענת שלקצב לא היה שום סיכוי מול הנשים הללו, כשכל התקשורת מראש נגד קצב.
מזמן מזמן ביהמ"ש העליון אינו אמין, לקצב לא היה משפט צדק בכל הארכאות.
כתוב תגובה ל- איילת השחר
תמיהות בקשר לגברת ממשרד
  גם לי יש מספר   10/11/11 13:11
התיירות, אך איני מכירה את הפסיכולוגיה של הנאנסות.כרגע מה שיותר מטריד הוא העניין של חודש שלם העומד לרשותו בביתו, והוא בהחלט עשוי לשלוח יד בנפשו, לטובתו היה מן הראוי ,לשלחו מייד לכלא ולפקוח עליו עין לבל יתאבד,מלבד זאת, באם כל אזרח שווה בפני החוק, מדוע קיבל עוד חודש חופש?
כתוב תגובה ל- גם לי יש מספר
יותר משהעגל רוצה לינוק,רוצה...
  אליהו חיים   10/11/11 14:55
הפרה להניק וכל אחד יכול לבחור מי העגל ומי הפרה.
ראשית להסיר ספק,קצב היה זנאי אמיתי ,במשפט התברר כי הוא גם שקרן ונוכל,אבל בנות הזוג לא היו טלית שכולה תכלת, הן לא היו זקוקות נואשות לעבודה, הן לא פירנסו עשרה ילדים , הןיכלו גם לא לפסק רגליהן ואז כבוד הנשיא לא היה ניכנס בכח,אבל כפי שאמרו חז"ל "האחד נהנה והשני לא חסר" כך קרה כאן וזאת האמת לאמיתה ,ישנן מספיק עברות בספר החוקים שאפשר להאשים את קצב, אונס לא היה כאן.
כתוב תגובה ל- אליהו חיים
קצב לא סיפק את הסחורה
  תשובה לנביא האמת   10/11/11 16:07
היא רצתה עוד דברים ממנו וכשלא קבלה התנקמה בו. אבל הוא טמבל בריבוע שאכל אותה לכל האורך. מי שמינה כזה טמבל לנשיא שיתבייש לו. אין ספק שקצב לא סיפק את הסחורה לא לאלו שטרחו למנותו לנשיא וגם לא לנשים שניסו לנצל אותו בחזרה.
כתוב תגובה ל- תשובה לנביא האמת
2
משה קצב האנס, שתרקב בכלא!
  רחב הזונה   10/11/11 10:24
כתוב תגובה ל- רחב הזונה
3
ישראל חדלה להיות מדינת היהודים
  היא כלי ריק   10/11/11 10:24
היהודים ייחלו למדינה שבה יוכלו לחיות במשטר צדק ללא רדיפות. באה המציאות וטפחה על פניהם באכזריות. בירושלים יושבים שוחטים ערלי לב, לא שופטים. במשטרה יושבים שקרנים ובפרקליטות נוכלים. פס"ד קצב הוא נקודת מפנה היסטורית בתולדות המדינה. יידע כל אזרח שאין צדק בישראל. מי שיכול צריך לנטוש את היישות הציונית ככלי ריק ולהתיישב במדינה שבה יש שלטון חוק אמיתי, לא שלטון הצחוק או החוקן.
כתוב תגובה ל- היא כלי ריק
אכן-אין שופטים בירושלים
  מע משפט רקובה!   10/11/11 13:01
כל יהודי צריך לעשות הכל כדי למנות שופטי-אמת ולא צבועים-בעלי אגנדה סמולנית-אשכנזית-פוסט ציונית שפוגעת בישראל בצבא ובשלטון מבפנים!
צריך לבחור מפלגה שחורטת על דגלה-שינויים במינוי שופטים!!!
המפלגות שכרגע מנסות להתמודד עם הבעיה הזו-האיחוד הלאומי
,ומעט מחכ"י ישראל בתינו.
כתוב תגובה ל- מע משפט רקובה!
מפלגת "ישראל ביתינו" היא אסון
  למדינת ישראל   10/11/11 15:08
כל החוקים הזוועתיים ביותר מוצעים לכנסת ע"י חברי "ישראל ביתינו". לידיעתך, חוק סתימת הפה לטוקבקיסטים הוא הצעה מושחתת של "ישראל ביתינו". מי שבוחר באביגדור ליברמן עוזר לו להפוך את ישראל לדיקטטורה קומוניסטית שבה כל מי שפותח את הפה נישלח לסיביר.
כתוב תגובה ל- למדינת ישראל
4
בנות-אם"מתעסקים"אתכן תנו סטירה
  מיכל מירושלים   10/11/11 10:50
ברור שהיו זורקים אותכן מהתפקיד ואולי גם מעמידים אותכן למשפט - אבל אז הייתן מגלות שאתן לא ראשונות וששובל של בנות היה מסתרח אחריכן. אבל לא ברור לי מה השפנפנות הזאת לפחד מ"שר" או מ"נשיא" הוא בסה"כ בשר ודם - לו היה השר או הנשיא גונב מתיקכן כסף כל יום - איך הייתן מתנהגות - ברור שלא הייתן שותקות - קל וחומר אם הוא "מתעסק".

ולמתוחכמות - הצטיידו ברשמקול ובמצלמה נסתרת - כך ייחסך ההליך המשפטי הארוך המסורבל והיקר.

כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
5
כל האמת-המשך
  נביא האמת   10/11/11 10:56
הספיקות הופכים לצונאמי ממש כאשר אותה אישה מעידה כי באירוע השלישי-עלתה מרצונה לחדר במלון אליו הזמין אותה אותו אנס ותוקף ולמרות שהוא פותח את את הדלת לדבריה בתחתונים וללא מכנסיים היא נכנסת פנימה ומתיישבת על המיטה-הכול על פי עדותה. שוב .לא מתנגדת לעלות לאותו חדר של האנס-לא בורחת כבר בדלת כשרואה אותו ללא מכנסיים -לא צועקת בזמן האונס וגם לא מתלוננת לאחר מכן.......................האם היתה ערכאה משפטית בכל העולם שהייתה מקבלת גרסה מופרכת דימיונית ואבסורדית כזו מאישה שאינה טוענת כי היא מוגבלת בשכלה או קטינה ?זכרו-הרשעה ועיוות דין במשפט פלילי הם מהפגיעות הקשות במדינה דמוקרטית ומהסכנות החמורות ביותר לכל אזרח שיעמוד למשפט אי פעם .נסו להשתחרר מהשנאה לקצב האיש והתיעוב מקצב האיש הרשעתו בעבירה שלא בוצעה תהיה כתם שחור על מערכת המשפט הישראלי למאה שנה קדימה והחלקה במדרון חלקלק שכל אזרח או עיתונאי יכול ליפול ממנו לתהום.
לשופטים הגונים ואמיצים אסור לפסוק על פי "מגיע לו" אלא רק על פי עקרונות המשפט הפלילי -כל תוצאה אחרת לרבות כניעה של בהמ"ש העליון היום לדעת כלי התקשורת ולעמדה פופוליסטית הנה מסמר נוסף בארון המתים שלך הדמוקרטיה בישראל

כתוב תגובה ל- נביא האמת
6
סקופ ענק!!!
  מידע מבפנים   10/11/11 11:01
שולחים את קצב לנווה תרצה.
כתוב תגובה ל- מידע מבפנים
7
"נביא האמת" צודק -
  אורה הכפולה   10/11/11 12:26
בכל מילה! כאישה דוקא אני מצרה על שקר מרמה וכזב - אשר מנהלים את בית המשפט העליון וזה שתחתיו - - - איום ונורא שהעתונות מנהלת את בתי המשפט - ולעצם העובדות כיוון שהן כה בלתי אמינות - לכל היותר צריך היה לתת למשה קצב אזהרה חמורה ולשלח אותו לביתו - כיוון שממילא נשפט מעלי דפי העיתונות!! זו בושה למשפט בישראל - זה מפחיד כיצד הוא מתנהל, - בפירוש לא הצדק ניצח כאן - אלא השקר/הכזב/הפרסום הרע/ מניעים פוליטיים גם../ יש הלוא מי שכה רצה להגיע לבית הנשיא.. אין כאן אפילו נימה קטנה של צדק !!!!!
כתוב תגובה ל- אורה הכפולה
8
למצדדי קצב, תגובה מס 2 מרחב
  מי שנאנסה   10/11/11 12:53
כתוב תגובה ל- מי שנאנסה
9
עבור קצב,הוא עשוי להתאבד.
  השהייה בבית-סכנה   10/11/11 13:05
כתוב תגובה ל- השהייה בבית-סכנה
10
אונס או אתנן זונה
  יש מיש   10/11/11 13:57
היה או לא היה
את זה לא שאלו השופטים או הפרקליטות עצמם!!!
האם העונש הוא תמורת האונס או תמורת גובה האתנן.
אני חושב לאחר שדנתי אותו לסירוס ולתליה [ להדגיש קודם סירוס ולאח מכן בכיכר העיר שעה למעלה שעה למטה, כדי לאפשר לציבור לעבור לירוק בפרצופו של מי שהתחזה לנשיא. ולא לשכוח שבליכוד ידעו מעלליו ובכול זאת העדיפו אותו על פני פרס.
שלנשים קטע לא קטן בהיווצרות הסיטואציה, התנאים לאינוסן.
אל יעמדו " המסכנות " וינמיכו אף. כי בעודן שוות זכויות, הן צריכות להגיד לא ובקול חזק וברור. ולא ללכת לפגישה לילית בבית מלון כשהיא יודעת שאין זה חלק מעבודתה אתו. ואולם לשתוק שנים ולחכות בעצם לאתנן. כי אם לא היה קצב פרסי קמצן, ומשלם האתנן כמו גדול. היום היה עוד נשיא. לא אנס.
ויפה יעשה המחוקק אם יקבע מועד התיישנות לתלונות הנאנסות. נאמר שבוע לאחר המקרה. אחרת יש תהיות. אם למשל אנסי היה מסדר לה עבודה או נותן לה כמה אלפי $
והיא היית שותקת, אז היה אונס או לא היה.
אני בדיעבד פוסק היום שלא היה אונס!
ומאחר והוא פרסי אז הערבי דפק נשיא מישראל
ושתי האשכנזיות שלחו אותו למקום שחושבות שמתאים לו.
כתוב תגובה ל- יש מיש
11
אונס אונס כי תרדוף
  משה כהן עו"ד   10/11/11 14:32
משמע, לפני הההמולה התקשורתית, חיה בשגרה, בשלווה, ללא כל מצוקה נפשית המלווים קרבן עבירת מין ובמיוחד קורבן אונס. תיאורה של א' את מצבה הנפשי חברתי לפני הפרסום אינו מאפיין בדרך כלל את מצבו של קורבן בעבירת מין.

רבותיי תתעוררו , לא קצב ולא עובדת משרד התיירות הם על הפרק . נכון שקצב, טיפש. בייניש ומקורביה, חיכו לו בפינה, עשו לו מארב, אליו נפל במו ידיו בשעה שסירב לקבל את עסקת הטיעון.

הנושא החשוב הוא רמתם הירודה של שופטי ישראל, והיותם מקדמים אינטרסים פרטיים, ותלותיים בזרם הקטגורי המוביל, עדיף כיום , בלית ברירה, גם אם אתה בטוח כי הנך חף מעבירה, לקחת הסדר טיעון. בשקלול התוצאה הסופית עדיף לקבל עונש מופחת מאשר לקבל עונש חמור לאחר שמיעת ראיות. מדובר במצב אומלל, סדומי, המטיל אות קלון חמור על מערכת המשפט שלמעלה מ- 90%מהשופטים אינם ראויים לשיפוט והתקבלו לשיפוט משיקולים זרים בשל קשרים אישיים ולא כישורים ונסיון מוכח.

האשמה למצב הרע, טמוע באדישות האזרח. האצבע מופנית לכל אחד מאיתנו, על אוזלת יד וחוסר מעש הנמשכים שנים רבות מאז תחילת כהונתו של אהרון ברק בבית המשפט העליון.
כתוב תגובה ל- משה כהן עו"ד
12
א מבית הנשיא
  אליאליאלי   10/11/11 20:22
מה איתה? האם קצב לא יכול לתבוע אותה על ניסיון הסחיטה של 200000 $?
כתוב תגובה ל- אליאליאלי
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il