s1 News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
דלג
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כשבקפלן מתחדשות ההפגנות הסוערות להפלת הממשלה, כחזרה לימי טרום השבעה באוקטובר, מתברר כי ההפגנות למען החטופים מתמזגות איתן, מזדהות עם אותה מטרה    ויושב לו ראש הנחש במינהרה אי-שם ברפי...
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
דן מרגלית
דן מרגלית
יהיה אשר יהיה לא נברח ולא נסתגר ולא נתחבא    בוודאי לא בארצות הברית שנקראה בפי מהגריה היהודיים המזרח אירופים "א-געלדענע מדינה", מדינת הזהב
גאולה - רק בפעולה אנושית שמודעת שהיא כלי לקידום ישועה
איציק וולף
בימים שבהם טוענים רבנים כי ישנה הגנה מיסטית-רוחנית שהיא בלבד זו ששומרת על עם ישראל מפני אויביו כדאי לעיין בפסוקי קריעת ים סוף - שעל-פי המסורת אירעה בשביעי של פסח - ולראות שאפילו רי...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הנושאים את שם בגין לשווא
מאת: יוסי אחימאיר  |  15/03/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
צר לי לאכזב אותר מר' אחימאיר..
  טהורת המידות   15/03/08 12:06
יוסי. בגין הוא זה שזרע את זרע הפורענות, אני לא כותבת
זאת כדי לנגח אותך חלילה, לצערי אלה הם העובדות כהוויתם
מר' בגין עלו השלום היה מסוחרר מניצחונו עד כדי כך שלא
ראה את הסכנות הצפונות ממהלכו השגוים. הדבר החמור הראשון שעשה שמינה את משה דיין לשר החוץ בממשלתו כאשר
היה כבר גויה פוליטית, ועוד שלא היה ממפלגתו שלו, או ממפלגות הלוין הימניות, ומר' בגין אמר איך עוברת כשנבחר
איך עוברת לה תהילת עולם.
מר' בגין היה צריך לעמוד על כך שאם כבר חתם על הסכם
השלום עם אנואר סדאת היה עלו לעמוד על כך שמצרים תקבל
אליה את חבל עזה, אבל מצרים ידעה לעמוד על שלה טוב טוב
ואת פירות הבאושים הללו אנחנו אוכלים. איך אמר שדרן הספורט יורם ארבל בשעתו? "ככה לא בונים חומה" אז מר' יוסי אחימאיר על אותה משואה! "ככה לא דואגים לשלום מדינה"! מר' בגין לצערי סבל מקוצר ראות היסטורית, ובמיוחד במציאות של המזרח התיכון. הוא גם לא ידע להעמיד מנהיגות אחרו, הרי כל בר דעת יודע שבני אדם כולם ללא יוצא מהכלל עוברים מהעולם, ועל מר' בגין היה לחשוב על העתיד, לתת את הדעת על סוגיות אילו. אבל לצערי
הוא חשב על תהילת עולם ריגעית ואלה הם התוצאות.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
אמת !
  שאול אבידור   15/03/08 13:05
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
תודה לך שאול על התמיכה ולא....
  טהורת המידות   15/03/08 13:51
בפעם הראשונה. תיראה אני מאד מעריכה את מר' יוסי אחימאיר, הוא בחור טוב, לטעמי הוא לא מסוגל להיות אוביקטיבי משום שגם הוא שיך לנסיכים, שאני כלל לא מקבלת
את המושג הזה! אבל לצורך הכתיבה נסיכים לא אוהבים שלא
מסכימים לדעתם, יש להם איזו התנשאות שלא במקומה. אני כותבת זאת כי נוכחתי בזאת על בשרי וגם משום שנעשו כאלה שגיאות שתוצאותיהם כל כך חמורות לעתיד עם ישראל ומדינת ישראל, מי יודע מה ילד יום במציאות הנוראית שאנו מצויים בה. במקום ליראות את התמונה האמיתית נותן הכותב
איזו מן תמונה אידילית כאשר היא לא כזו.
האימרה של מר' בגין בשעתו כאשר ניצח בבחירות 1977 , כשאמר: "תיראו איך עוברת תהילת עולם"! כונתו היתה בעיקר
למשה דיין שקיבל נידמה לי2 או 4 מנדטים על תנועת תל"ם.
אמירה זאת היתה אמירה מתנשאת ובעיקר לאחר שמינה אותו את
משה דיין לשר חוץ בממשלתו.
אגב ממשה דיין וקודמו בן גוריון למדו את המושג אחרי ופילגו את תנועותיהם, שהביאו למשבר בתנועותיהם, זו קצת סטיה מהעיקר, מה שמוכיח שלא תמיד המילה אחרי וגם אחרי לצנחנים היא מקודשת.
בעיני מה שחשוב הוא התוצאה ובמיוחד בראיה היסטורית
וככזו התוצאה קשה מאד.
כל זאת אני כותבת רק בהקשרים הפוליטיים מדיניים, בודאי
מר' מנחם בגין עלו השלום היה איש חיובי, נתן נאומים חוצבי להבות, אהבתי לשמוע את נאומו למרות שזה לא מספיק בראיה למרחק. שלא לדבר שהיה איש משפחה אוהב, צנוע ומוסרי מאין כמוהו, חי בצניעות הלואי על מניגינו היום.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
את מביעה את דעתך ולא חשוב אם
  שאול אבידור   15/03/08 18:43
יוסי אחימאיר מקבל אותה.
אכן מנחם בגין היה אדם ראוי מאד, אך הציפיה ממנו הייתה אחרת לחלוטין. הוא היה צריך לקבל את תביעתה של גאולה כהן לספח את יש"ע ואם זה היה קורה לא היינו מגיעים לקטסטרופה של היום. בנוסף הטעות החמורה הייתה להציע אוטונומיה לערבים שהשאירה וקיבעה את נוכחותם כאן.
לאף אחד אין את התשובה מדוע בגין הזמין את דיין, ממפלגה יריבה, לכהן כשר חוץ בממשלתו. האם בגין ידע על דיין מה שאנו עד היום לא יודעים? האם זה קשור להסכם הפסקת האש שדיין "בישל" עם קיסינג'ר באוגוסט 1970 בממשלתה של גולדה? או אולי ל"בישול" הענק של מלחמת יום הכיפורים שגבה מחיר של כ 2500 בחורינו היקרים? מכל מקום האסון החל בנסיגה מסיני שהיא האבא של הנסיגות שלנו ושל האסונות הבאים עלינו, ולכך אחראי בגין.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
מסכימה איתך בכל הטעונים שלך.
  טהורת המידות   15/03/08 19:09
בכל זאת אסור היה לגאולה כהן לפלג את הליכוד שהחליש אותו מאד. ואנו רואים איך שוקה חיים תנועת התחיה שהקימה היא ורפול ז"ל.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
את צודקת לגבי משה דיין-זה האיש
  מיכל מירושלים   15/03/08 14:08
ש"לא קירב את הכלים" אליבא דבגין במלחמת יוה"כ - אז כיצד מינהו לממשלתו.
הוא פשוט לא האמין באנשיו. גם הוא הושפע באופן סמוי מהמצורעות שהדביקו לאנשיו המפא"יניקים.

בפנתיאון הפוליטי של ישראל יכולים לככב רק מפא"יניקים -והנה ההוכחה - לבני-אולמרט-זאביק-צחי'לה הבן יקיר - כולם מבית-מדרשו של המנהיג - ועל מרכז הליכוד הפראחי עוד לא אמרתי מלה היום.

אבל אינני מסכימה ליתר הדברים שנכתבו על בגין. כנראה שהוא ג"כ לא עמד בלחץ האמריקנים ונפל בידי מנהיג כקרטר.
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
מיכל ראי דוגמת יצחק שמיר שעמד
  טהורת המידות   15/03/08 14:22
יפה מאד מול לחצו של הנשיא ז'ורז בוש האב. מה שמלמד שאם
מאמינים במשהו ובמיוחד שהוא חשוב לעתיד האומה אפשר לעמוד בלחצים למרות שבשל כך קוצצו אם אינני טועה המענקים מארצות הברית, בכל זאת שרדנו והמשכנו לחיות.
באשר לביטוי הפראחים של הליכוד הוא לא במקום, אמנם אני
אף פעם לא הייתי חברת מרכז, נסיתי פעם, כשנוכחתי בצעקות
הללו אמרתי לעצמי! זה לא בשבילי. היתי זמן קצר רשומה כחברה ואחרי מה שעשה שרון שמינה את אולמרט המושחת שהיה
במקום ה-33 ברשימה לכנסת לסגן ראש הממשלה הראשון אמרתי עד פה, אני לא אשלם אגורה אחת בשביל דברים כאלה וזהו.
אבל לא צריך לזלזל באנשים, תיראי מה אמר שרון על חברי
הליכוד שהם "אינדיאנים" אגב מה רע בלהיות כאלה? מי שהיה לא בסדר כלפי האינדיאנים אלה הם האמריקאים שמוצאם
לפחות בתקופת המלחמה נגדם הוא מארצות אירופה. ומה שרון הבן היום הוא עברין שהגיע לכלא.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
בגין צריך היה להיות נשיא
  מיכל מירושלים   15/03/08 18:54
אין ספק ששמיר כשמו כן הוא. עמד מול ג'ורג' האב ורק
הרכיכות הישראלים נבהלו או יותר נכון הובהלו ע"י מספר עיתונאים כשהללו איימו יום וליל שערבויות בסך 400 מיליון דולר לא יינתנו אם שמיר ייבחר.

מהן 400 מיליון דולר? כמה דירות בסה"כ ומדובר רק ערבויות בלבד. למה העם נבהל?! מעולם לא הבינותי זאת ולפיכך השתמשתי במלה רכיכות.

אני עדיין עומדת על דעתי להשתמש במלה פראחים לגבי חברי מרכז הליכוד שהזנו את השלטון ואת הבוחרים שהם שלחו כנציגיהם. הם שהמציאו את "כנופיית שלטון החוק" כשהם עצמם התכנפו תחת דגלם המושחת (אל תבינו שאני מרוצה ממה שהולך בבתי המשפט וכד') - אבל הוא כאין וכאפס לעומת האדמיניסטרציה השלטונית שנוצרה בתקופת הליכוד.)
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
מיכל רציתי להוסיף, מר' בגין לא
  טהורת המידות   15/03/08 14:39
פחד מאנשיו. היתה עוד נקודה למרות שבעיני היא מישנית,
כשעלה לשלטון הוא פחד מהצל של עצמו, כלומר מעברו כמנהיג
האצ"ל, הוא פחד שידביקו לא את התואר מנהיג טרוריסטי שהגיע לשלטון וכך יתנהג, לטעמי מר' בגין היה צריך להתגבר על כך כאדם בוגר. נוסף לכך היו למר' בגין בעיות
פסיכולוגיות נפשיות קשות, אני לא רוצה לעסוק בזה, יצא על כך ספר. כולם בסביבתו של מר' בגין שתקו בשל מצבו הדיכאוני, במיוחד עוד נסיך שהוא לא נסיך, מר' דן מרידור שגם לו יש אחריות כבדה מאד בהפסדו של נתניהו בבחירות מול ברק. בכל אופן עניין מחלתו של מר' בגין הוא חמור כשלעצמו, זה איש שהנהיג מדינה, לא בטוח אילו היה חי היום היה זוכה בשלטון, אבל זו שאלה היפוטטית.
ולגבי דן מרידור, היום הוא כבר משוחח עם נתניהו, תודה
לאל הוא מבין איזה כישלון הוא אולמרט, חבל שזה נעשה
כל כך מאוחר, מה שבטוח כל אלה שחושבים עצמם לנסיכים הם
לא כאלה היות ונסיכים לא מתנהגים בצורה כל כך לא לויאלית כלפי ראש ממשלה שהוא ממפלגתם ומביאים לפירוק
מפלגתם עד איבוד עצמם לדעת, ולדן מרידור יש חלק גדול
ביותר בזה, דן מרידור הוא יציר כפיו של מר' בגין הוא
היה מזכיר ממשלתו.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
בגין נפל בפח של דיין וקיסינג'ר
  שאול אבידור   15/03/08 18:51
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
2
בגין אחראי גם לזה
  מיכאל א.   15/03/08 13:00
הוא אחראי להתבהמות הרעיונית מהרגע שדחק הצידה את תנועת הנוער בית"ר לטובת מרכז הספורט של בית"ר וקבוצות הכדורגל.
הוא אחראי כי לא עקר מהשורש שחיתות בתוך תנועתו כולל מה שהוביל לפשיטת הרגל של קרן תל חי.
הוא אחראי כי תמיד העדיף עסקנים שדאגו בעיקר לעצמם אךהתרפסו כלפיו, על פני אידיאולוגים שלא ראו בו כפרשן המוסמך של זאב ז'בוטינסקי.
והוא אחראי ישירות למה שקורה ברצועת עזה, כי למרות כל האזהרות הוא ויתר על החיץ בין עזה לסיני, פינה אלפי מתישבים מחבל ימית המשגשג ומינה את המצרים להיות שומרי השער שלנו - כפי שזה נראה. אני הייתי מכנה את ציר פילדלפי - דרך מנחם בגין.
כתוב תגובה ל- מיכאל א.
ושכחת את "קרן הברזל"?!
  מיכל מירושלים   15/03/08 14:16
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
3
אין כלל מורשת
  מפא'יניק   15/03/08 13:11
עד היום אנני מבין מה הייתה מורשת בגין ,מה היא אמרה, ומה בכלל זה חשוב מי ממשיכה,יש אומרים שרון, יש אומרים ביבי, יש אומרים אולמרט, ויש אומרים פייגלין..לפי מספר הנוכחים המועט שהיו באזכרה של בגין,כנראה שאין ולא הייתה כלל מורשת.המלה מורשת נובעת מהמילה ירושה...מחוץ למרירות ושנאה בין האשכנזים למזרחים שתמיד דאג לפתח אותה ,לא נשאר כלום מתורתו הדמגוגית על ארץ ישראל השלמה רק בכוח הטרור.
כתוב תגובה ל- מפא'יניק
4
מתחסד
  א .פובליציסט   15/03/08 20:02
אדון בן מאיר.אני במקומך הייתי מתבייש ושותק..זה שאתה גדלת בבית אבא אידיאל- טרוריסט ,ובחברת מנהיגים קיצונים כמו בגין ושמיר,אינם עושים אותך צודק בהערצה עיוורת לבגין, לאצ'ל והלח'י שהיו בסך הכל חנועות טרור קטנות ורצחניות במסווה של טובת מדינת ישראל (ראה פיצוץ מלון המלך דוד על האזרחים שהיו בו ).את הסיבה האמיתית שבאזכרה האחרונה היו רק בודדים מעטים שהיגיעו לחלוק למשפחתו כבוד,זאת אתה ובנו,בני בגין יודעים טוב טוב , ,רק חבל שאתם מסתירים זאת מעם ישראל,ובעיקר מתומכי בגין בעבר !
כתוב תגובה ל- א .פובליציסט
5
כמו כל חברך מסלפי העובדות
  ישראלי שזוכר   15/03/08 21:43
לגבי המלון המלך דוד -בניגוד לחבריך הפלסטינים שכנאה אתה מעריץ- מספר שעות לפני הפיצוץ הודיעו לבריטים על כך אלא שהם בגאוותם -חילי האמפריה-לא היו מוכנים לפנות. שנית במלון היה מפקדה הארצית של צבא הוד מלכותו. והאגף שפוצץ היה כולו של הצבא.
כתוב תגובה ל- ישראלי שזוכר
6
מדוע מינה בגין את דיין?
  אברהם שלום   15/03/08 23:07
צודקת 'טהורת המדות' בתגובתה כאן כי דיין היה גויה פוליטית- נתפס כאחראי למחדל לפני יום הכפורים - אך בגין החיה אותו ומינה אותו לשר החוץ. מר אבידור שואל - מדוע? את התשובה אפשר למצא במאמר נוסף של הכותב הנכבד באתר זה. יוסי אחימאיר סיפר בזכרונותיו על אביו - אב''א אחימאיר הנודע לתהלה בתולדות הציונות - כי חשב כי תנצח 'חרות ' בבחירות לא תניח לה מפא''י לשלוט ותהיה הפיכה. בגין חשש כי שלטונו לא יתקבל על הכת השולטת עד אז, שידם רבה בהסתדרות ובצבא ובפרקליטות. הוא חפש שיקבלו אותו. מנוי של משה דיין שהיה שייך למפא''י העניק לו זאת. כלומר גם אדם שנכשל, אם הוא נחשב בעיני המעמד השליט בתור 'משלנו' עדיף על מנוי אדם מוכשר. באופן דומה מרגע שמינה אולמרט את אהוד ברק הכושל להיות שר הבטחון - נעשה מקובל בעיני ועדת וינוגרד, כמו שאמר יחזקל דרור בראיון - 'אין לדאג, כי ברק שר הבטחון'. העקר שנתניהו לא יהיה ראש ממשלה.

גם מנחם בגין לא היה נקי מאשמה בענין זה. נראה כי זלזל בבוחריו הספרדים ורצה למצא חן בעיני הממסד האשכנזי חילוני אשכנזי. ידוע לי כי למנחם בגין נתנה עצה - אל תנסה לבטל את הדמוי שלך כאיש קיצוני . בצורה זאת לא יצפה ממך העולם וביחוד ארה''ב לותורים. וגם הערבים יחששו מפניך ותהיה הרתעה. אבל מנחם בגין העדיף למנות את משה דיין לשר החוץ במקום את שמואל כץ- איש חכם רהוט ומנוסה בהסברה מאין כמוהו.
כתוב תגובה ל- אברהם שלום
ההסבר שאתה נותן מעניין, אך בכל
  שאול אבידור   16/03/08 00:06
זאת נשאלת השאלה איזו אסטרטגיה מדינית הייתה לבגין עם עלייתו לשלטון ב 1977 ? לבצע את הציווים והעקרונות של מדיניותו הז'בוטינסקאית או ליפול לרגלי מפלגה יריבה כאדם כנוע המבקש "אנא תנו לי לשלוט".
בעניין אחר זה מזכיר את אשכול בפנייה שלו לבן גוריון.
לדעתי בגין ידע על דיין מה שאנו עד היום לא יודעים על כך.
אני מעלה השערה פרועה ואולי הזויה, שדיין, בתיווך קיסינג'ר, נפגש עם חסאן תוהאמי עוד מאז הפסקת האש באוגוסט 1970. במקום שצה"ל יפתח בכוח את תעלת סואץ, והיה ביכולתו לעשות זאת, "תוכננה" מלחמת יום הכיפורים על מנת "לרכך" את העם שלנו לויתורים ולנסיגה בסיני לאחר "נצחון" כביכול של הצבא המצרי. חציית התעלה ע"י אריאל שרון שלא היתה "בתכנון" פגעה בסאדאת ולכן הכל התעכב. זוכרני שגולדה שאלה את סאדאת בביקורו בירושלים, מדוע הוא לא ניהל איתה מו"מ לשלום. סאדאת כנראה המתין לחילופי שלטון בישראל. בגין כנראה ידע על כך ועוד הרבה יותר ולכן צירף את דיין לממשלתו ועוד בתפקיד שר חוץ.
כתוב תגובה ל- שאול אבידור
7
לשאול אבידור ושלום אברהם, אני
  טהורת המידות   16/03/08 07:29
סבורה שהמהלך של בגין היה תלוי הרבה באופיו של מר' מנחם בגין עלו השלום.
כפי שעניתי למיכל מירושלים, למר' בגין ז"ל היו בעיות
פסיכולוגיות נפשיות, היו לו מצבים של דיכאונות, יכול להיות שזה נוצר מעברו כמפקד אצ"ל, אני לא רופא ולא פסיכולוג, בכל אופן את זה הסתירו כל העת מהבוחרים. לי
אין ספק שאם דבר כזה היה ידוע בשנת 1977 מר' בגין לא
היה עולה לשלטון! באמת בסופו של תהליך מר' בגין התגלה
כאדם חלש שלא עומד בלחצים, הן בנושאים המדיניים, ובנושאים הצבאיים, נכון שאריאל שרון הוליך אותו שולל, משום שלבגין היתה תפיסה מעוותת גלותית משהו את אנשי הצבא, הוא לא היה מסוגל להטיל את כובד משקלו עליהם. גם
כשהבין ששרון הוליך אותו שולל, בגין הסתגר, התכפל, כך מנהיג אמיתי לא יורד מהבמה במיוחד שהיה נואם גדול וידע
לסחוף המונים, מר' בגין היה צריך לצאת לפחות אל בוחרו
ולהודיע להם על התפטרותו. כך הוא ראה את משה דיין שהיה גם הוא גנרל נערץ בשעתו. אני חושבת שמר' בגין הבין
שעשה טעות נוראית במהלכים המדיניים שלו הוא לא
היה מסוגל להודות בטעותו. יחד עם זאת לבגין שנכשל פעם
אחר פעם להגיע לשלטון סוף סוף הצליח ועם ההצלחה הזו הוא
לא התמודד כפי שהיה צריך אדם במעמדו, הניצנים לכך היו כאשר ניסה לא אחר מאשר אהוד אולמרט למרוד בו, בגין עבר על כך בשתיקה, הוא נימק זאת בחופש הדמוקראטי, אבל בעצם במהלך הזה אפשר היה ליראות גם את חולשתו של מר' בגין. צודק שאול שכתב שהציפיות ממר' בגין היו שונות בתכלית.
גם בתחום המינהלי הסדיר בגין לא התמודד נכון עם היריבים
הפוליטיים שלו, למעשה הוא השאיר אנשי מפתח שהמשיכו לנהל
מדיניות שהיתה רצויה להם, מה שיצר בילבול והביא לאי סדר
מוחלט וכניראה שזה מה שהיריבים הפוליטיים שלו שאפו וסופו שהצליחו בכך, להוציא את יצחק שמיר שעמד בלחצים
אדירים כל הבאים אחרי מר' בגין משלטון הימין סטו סטיה
חמורה מהדרך שגדלו חונכו עשרות שנים על בירכיה.
המיקרה החמור ביותר היא השרה ציפי ליבני שבשקט בשקט
הצליחה להערים על כולם ולהגיע לאן שהגיע ולנהל מדיניות
יותר שמאלנית מהשמאל, מה שניקרא" "להיות אפיפיור יותר
מהאפיפיור" וזאת רק כדי לרצות את השמאל התיקשורת וכמובן
העולם כולו. ובאשר לאריאל שרון הוא היה תמיד בין כילאיים בריון חסר מעצורים, אני תמיד אמרתי האיש הזה
יביא עוד אסון לימין וזה מה שקרה.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il