w, News1 מחלקה ראשונה
   |   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
ישראלים נבונים חייבים לשטוף עתה את הרחובות והכיכרות ולהתייצב מול קלגסי המשטרה הפועלים בשליחותו של איתמר בן-גביר, ולמנוע את מה שעלול להיהפך ל"בכיה לדורות"
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
תפקודה הלקוי של צרפת בכלל ושל הצבא הצרפתי בפרט בתחילת מלחמת העולם השנייה; לאנשי צבא בכירים אין כישורים לפתח קונספציות ולקרוא את הכתובות על הקיר; דמיון בין התפתחויות ומגמות ב-1940, ...
חיים רמון
חיים רמון
באופן צפוי לחלוטין, כל התוכניות ההזויות שקידם שר הביטחון התפוגגו בלי שום הישג    בעצם, התוכניות של גלנט השיגו דבר אחד - חיזוק השלטון האזרחי של החמאס
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
נתניהו וציפורני הנאצים
מאת: יוסי דר  |  16/03/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
על כספי פרס מסבן, לא כתבו הרבה
  קולם נדם   16/03/08 14:12
מה נעשה עם 320 אלף דולר שלקח פרס במונטה קרלו?
העם רוצה לד ע ת!!!!!
כתוב תגובה ל- קולם נדם
2
מאמר קולע! נתניהו אנחנו איתך!
  uz7   16/03/08 14:52
כתוב תגובה ל- uz7
3
ואתר וואלה משקר בסקר באתר
  שימו לב   16/03/08 15:01
הכי מדהים איך בלי בושה אתר וואלה מעוות את תוצאות הסקר שלו אם משווים את זה לסקר NRG שבו מאמינים 70% לנתניהו
כתוב תגובה ל- שימו לב
4
איזה אג'נדה צריך להשנות
  יובל ברנדשטטר   16/03/08 16:47
לא הבנתי איזו אג'ינדה צירך לשנות. האג'נדה של גוש קטיף? הוא הצביע בעד. האג'נדה של אבו-מאזן? הוא התחבק עם עראפאת. האג'נדה של יתנו יקבלו לא יתנו גם יקבלו? היא איננה שונה באופן עקרוני מזו של מפלגת האבודה. מה הוא צריך לשנות כדי לזכות באהבת התקשורת?
כתוב תגובה ל- יובל ברנדשטטר
אולי צריך,"צפרניים מלאכותיות"?
  הניה   16/03/08 18:04
כתוב תגובה ל- הניה
5
השתגעתם? האיש בזבז כמעט 200 אל
  Asher Jerusalem   16/03/08 21:35
אם הפרסום נכון - זה האיש שקצץ לזקנים ועניים ללא רחמים! מאה מאתיים שקל לאיש, מתוך החימום והמזון שגם כך אין להם.
איזו סמכות מוסרית היתה לאיש הזה שביד אחת מבזבז כ30 אלף שח ליום וביד השנייה חותך מאה מאתיים שח למסכנים.

לענין. אם אכן קבל ביבי מתנה בת מעל מאה אלף שח ממליונר אנגלי, הוא לא יצא מזה בשלום. מקומו יהיה ליד עומרי שרון!!!!!
אין כאן תעלומה. האם שילם או לא שילם מכיסו.
על אולמרט ירד אתר זה במשך שנים על מכירת דירתו ועל המחיר שקיבל עבורה. רבתם איתו על "מהו ערך הדירה" שמכר למליונר. אם זה נכון, ביבי לא מכר למליונר כלום! הוא פשוט קיבל כסף - ושרף אותו (על סיגרים?)
כתוב תגובה ל- Asher Jerusalem
מילא חוסר ההיגיון
  אורווה   17/03/08 02:18
אבל מדוע עם קצף על השפתיים?
כתוב תגובה ל- אורווה
6
איפה המתנות שפרס קיבל 50 שנה
  ירדנה   16/03/08 21:46
כתוב תגובה ל- ירדנה
7
תחי "הצביעות"
  צוף שאול   17/03/08 08:07
עד לאן הצביעות עוד תגיע נו הילד של נתניהו הצטרף ללונדון "גילוי כביר" מה עוד ימצא דרוקר הרכלן אולאי איך מתנהגים במיטה גם?
לכלכתה מר דרוקר הגיע זמן שתעזוב את המקצוע הזה כי יותר אתה אינך אמין ולא צריך להתחשב במאמריך כי סתם אתה מרכל ולא אמין לך תתפטר ותקח את הרכילות שלך לאן שהוא ותן לנו לנוח ממך.
כתוב תגובה ל- צוף שאול
8
עוד עורך דין
  רחובות   17/03/08 10:00
שמבייש את התואר,אם זו הרמה של עורכי הדין שלנו כמו

יוסי דר ככה נראה גם הצדק.
כתוב תגובה ל- רחובות
9
יתנו יקבלו, לא יתנו לא יקבלו.
  תורת הביבים   17/03/08 18:21
לא ברור לכם שמי שביקבל בהפרטות, יתן אחר כך?
כתוב תגובה ל- תורת הביבים
10
מאמר מיותר וחסר טעם! כנראה
  שהכותב תאב פרסום.   20/03/08 20:15
כתוב תגובה ל- שהכותב תאב פרסום.
11
על המשמעות המפחידה של המתקפה ה
  אורי שר   24/03/08 17:25
לאזרח ישראלי מן השורה, יש סיבות רבות לדאגה: החששות הכלכליים של העת האחרונה, השחיתות, המשטרה החלשה, מערכת המשפט המקרטעת, הסחטנות של ש"ס, היחסים בין ערבים ליהודים, האנטישמיות הגואה בעולם, האיסלם הרדיקלי המתחזק, הטרור, החמאס בדרום, החיזבאללה בצפון -ומעל הכול האיום האירני ובמשמע גם האיום על קיום המדינה היהודית.
אלא שלא בטוח שאלה האיומים החמורים ביותר. לא בטוח, מפני שהעם והמדינה, מסוגלים להתמודד עם אתגרים. זה הוכח בעבר, השאלה היא אם יוכח בעתיד.
כדי שהעם יוכל להתמודד עם אתגרים, עליו לדעת את האמת.
כדי שהמדינה תתמודד עם האתגרים, היא חייבת להיות דמוקרטיה, בה מתקיימת זרימה של מידע וחופש של דעות.
אם קיים איום על הדמוקרטיות של המדינה, אם קיים איום על חקר האמת- זהו איום לא פחות חמור מהאיום האיראני.
ואיום כזה, גם אם הוא לא ברור לכולנו, קיים ומתרחש בימים אלה.
זהו איום שנולד מקשרי הון ושלטון, מאינטרסים מסווים ובעיקר מעמדת כוח אנטי דמוקרטית שיש לכמה מכלי התקשורת.
אנטי דמוקרטית, משום שדמוקרטיה נבנית מסחר חופשי של דעות, משוק חופשי של מידע.
כאשר אמצעי התקשורת, נשלטים על ידי בעלי דעות נחרצות, שנובעות מאינטרסים ומרגשות, אשר מספקים רק מידע המתאים לדעותיהם- זהו איום אמיתי על הדמוקרטיה.
אין זה סוד שכמה מאמצעי התקשורת מתעבים את נתניהו. הסיבות יכולות להיות אינטרסים כלכליים, או תחושות אישיות, הסיבות יכולות התנגדות אידיאולוגית, או רצון להחזיק בדעות שונות -בעיקר כדי שיהיו שונות מדעתו של ישראל ישראלי. לא משנה מה הן הסיבות. מה שמשנה הוא, עד כמה התיעוב הזה מוביל אותם לנסות להשפיע על דעתנו-הציבור הרחב.
ניסיון כזה, להשפיע על דעתנו, כשהוא מלווה בהסתרת מידע שאינו נוח לאותם עיתונאים, כשהוא מלווה בהוצאת דברים מהקשרם, כשהוא מלווה בתיאור דברים מזווית ראיה מסוימת ומגמתית, כשהוא מלווה בהגזמה, בניפוח ובכושר המצאה, כשהוא מלווה בתחכום –הוא ניסיון נואל, ומסוכן ביותר לעצם קיומנו.
אותם עברייני-דעת, יודעים היטב, כי הטלת רפש, תוביל לתוצאה המקווה על ידם, גם אם יתברר כי הרפש הזה הוא מתוצרת עצמית שלהם. בתודעת הציבור הרחב, נצרבת הכותרת, הציבור הרחב לא יכול ולא יודע היכן לבדוק ולהצליב מידע.
אותם עברייני-דעת, החליטו שהם יודעים טוב יותר מחלק גדול מהעם מה טוב בשבילו, ויעשו הכול כדי להעביר את אותו חלק בעם על דעתו.
נראה כי לאחרונה סימנו לעצמם כמה ממובילי דעת הקהל הללו, מטרה לרדוף את נתניהו, זאת משום כוחו העולה המאיים על דעותיהם, או על האינטרסים שלהם.
לא שאין מתום בנתניהו. יש מקום לביקורת. יש על מה לבקר. אלא שביקורת עניינית, מכובדת ובונה, אינה צהובה מספיק. אינה מוכֵרת. אינה ארסית מספיק, ולא תוטמע אצל ישראל ישראלי בבואו לקלפי. רק רפש מסריח באמת, ישאיר את חותמו. אז אם אין בדברים כהוויתם די כדי שמטרתם תצלח, אותם גנבי-דעת, ימציאו, או ינפחו, יטו את הדברים כך שיווצר רושם מוטעה.
ומדובר באמת בגניבת דעת.
משום שיש מי שיודעים, שכל מה שמוטח כלפי שרה נתניהו, למשל, אלה הבלים. מייחסים לה תכונות רעות שאין בה. מייחסים לה כוונות רעות שאין לה. מתחמקים מלייחס לה דווקא מה שיש בה: אישה אינטליגנטית, מעורבת, ישראלית, מגובשת, בעלת קריירה משלה, האוהבת את בעלה, רוצה לראותו גם בבית, איתה ועם הילדים- ככל רעיה ואם סבירים ודואגת לבריאותו ושלוותו. אישה המוקירה את בעלה. מסרבים לראות בבני הזוג את הצד היפה של זוגיותם: שותפות אמת. וזו האמת. אלא שהאמת הזו לא טובה לחלק מגנבי הדעת. היא לא צהובה מספיק. אז ממציאים שמועות.
יש מי ש
כתוב תגובה ל- אורי שר
המשך
  אורי שר   24/03/08 19:51
יש מי שיודעים, שכל מה שמוטח בנתניהו, למשל, אלה הבלים. מייחסים לו קור, ריחוק, התנשאות. אלה הבלים. יש מי שרואים צד אחר ושונה לגמרי אצלו, אלא שזה צד שלא מוכר, לא צהוב מספיק. אמת: יש בו קור לעת הצורך, יש בו הכרת ערך עצמו, ובצדק. הוא לא אחד מהחבר'ה. הוא לא סחבק של העיתונאי הספציפי. אך יש לו חברים של שנים ארוכות. חברים של אמת. יש סביבו אנשים לא מעטים, שיודעים כי מולם ניצב אדם משכמו ומעלה. מנהיג אמיתי, אסטרטג הרואה את הנולד, ויש לו קבלות על כך.
שני הקטעים האחרונים, הם אילוץ. למעשה אין שום סיבה להיכנס להסברים אלה. זו היסחפות לאותו מעגל רכילאי שיוצרת העיתונות הצהובה.
ההסברים הללו, אודות שרה, ואודות בנימין נתניהו (ואגב, לא בכדי קוראים לו באותם עיתונים "ביבי" - בנימת זלזול. מדוע לא מכנים את אולמרט "אודי"?), הם צורך שנוצר, אך מיותר, להיכנס לפרטים מיותרים, אשר העיתונאים הללו יוצרים.
צניעות היא תכונה חשובה, אך לא הכרחית למנהיג. חברותיות היא תכונה נעימה, אך לא הכרחית למנהיג.
לעם הזה, ולמדינה הזו, דרוש מנהיג. לא חבר. לא סחבק.
השאלות הרלוונטיות לגבי מנהיג הן אם הוא אסטרטג נבון, אם הוא יודע מה הוא עושה. אם הוא איש ביצוע. אם הוא נקי משחיתות. אם הוא משוחרר ממחויבות לקבוצות לחץ. אם הוא מוביל. אם הוא חכם. אם הוא מדינאי. אם הוא בעל משנה סדורה.
לכל השאלות הללו, יש תשובה ברורה: אין כיום אחד בביצה הפוליטית, המתקרב לנתניהו בכל התכונות הללו. אין אחד המגיע לרמת הניתוח שלו. זה מוכח. כל מי שקרא את ספרו "מקום תחת השמש", שנכתב לפני עשרים שנה, יודע שהאיש הזה חזה את כל מה שקורה כאן היום –ויותר.
הבעיה היא שגנבי-הדעת, לא רוצים שנדע זאת. זה לא מתאים לאינטרסים שלהם. הוא לא שייך לקליקה המועדפת עליהם. אז את כל היתרונות הללו, הם לא סופרים.
הם החליטו שהם לא רוצים את נתניהו. לא חשובה העובדה שנתניהו טוב למדינה הזו, לעם הזה. שהעם הזה זקוק למנהיג בשיעור קומתו, שהמדינה משוועת למנהיג עם חזון כשלו. שהכלכלה ידעה להוקירו, שהעולם יודע לכבדו, שהיהדות בתבל מעריצה אותו, שמעשיו קידמו את המדינה בצעדי ענק (כואבים). חשוב רק אם הוא טוב להם, אם הוא עונה לאינטרסים שלהם, לדעות שלהם.
אותם גנבי דעת, עושים כל שביכולתם, כדי להעביר את העם הזה על דעתו. כדי שהעם יבחר את מי שנוח להם. את האתרוג שלהם.
אלא, שהעם הזה, בינתיים חכם יותר. כנראה שמלאכת-מלחמת הרמייה הזו לא תצלח, אבל עדיין, זוהי מלחמה.
במלחמה כזו, הכלים הטובים ביותר, המצויים בידנו-העם, הם כלים כלכליים. ביטול המנוי לעיתון המוביל את מסע ההכפשות הזה, על ידי כמה אלפי מנויים – ירמוז לאותו עיתון, שאנחנו מתעבים את דרכו.
מלחמה בה מנסים לגנוב את דעתנו ולהשפיע עליה באמצעים פסולים, זוהי מלחמה חמורה לא פחות מהמלחמה בטרור, מכיוון שזו מלחמה על דעתנו החופשית.
כתוב תגובה ל- אורי שר
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il