|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
הרצל חקק
הרצל חקק
זו שירת הוקרה לינון ביילין, שהיה ראש השירות הבולאי של דואר ישראל במשך כשני עשורים. ביילין קידם את הבולאות העברית כמנהל השירות עד 2002    תקופתו בשירות הבולאי הייתה תקופה מכוננת, חשנ...
רבקה שפק-ליסק
רבקה שפק-ליסק
חמאס סופר באבידות גם כאלה שנפגעו מנפילות של רקטות שלו ושל הג'יהאד האיסלאמי בתוך עזה, כמו בכישלון השיגור של רקטה מידי הג'יהאד שנפלה במגרש החניה של בית החולים אל אהלי
איתמר לוין
איתמר לוין
"עשרת הימים הנוראים הלאומיים" - מיום השואה, דרך יום הזיכרון ועד יום העצמאות - מקבלים השנה משמעות קשה במיוחד    כמה מחשבות על השבוע שעבר והשבוע הבא
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
כאמור, ישראל נמצאת עתה במלחמה רב חזיתית. חיזבאללה בדרום לבנון - אומנם באיחור מבחינת תקוות חמאס - פתח את החזית הצפונית    סוריה הפכה קרש קפיצה לסוכנים אירניים חתרניים, ביו"ש ובבקעת ה...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
עיתונות צבועה ומסוכנת
מאת: אפרי הלפרין  |  11/05/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
מאמר מצוין של ס' פלוצקי בנושא
  מיכל מירושלים   11/05/08 10:12
העיתונות והעיתונאים כשהתייחס למינויו של הירשזון.
קיראו אותו - יום ו' האחרון.

זיכרו מה עשו העיתונאים והעיתונות ליורם ארידור על לא עוול בכפו - כשהוריד באחוז עד שניים את מיסוי הטלויזיות - לא עזרו לו תשובותיו הנכוחות.

"מחלק טלויזיות בחינם" קראו לעברו (כשהמיסוי היה עדיין בגובה בולשביקי - המס נשאר אדיר - ואילו אצל הירשזון "הבוק הכלכלי" קידמוהו בברכה - מדוע - ככה נוהגים עיתונאים כשאין להם מצפון - ואין להם מצפון - פלוצקר מסביר מדוע זה קרה - קיראו אותו (כפי שאתם אומרים "כנסו" )
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
גם תרנגולת עיוורת ......
  י.ש   12/05/08 01:12
מצליחה לתפוש מידי פעם גרגיר......ס.פלוצקר הוא עיתונאי שההתמחות שלו היא:כל נושא שבעולם.....אם תחפשי בגנזך ידיעות אחרונות או באתר ynet תופתעי לגלות כמה שגה האיש בתחזיותיו בעיניני כלכלה, חברה, מדיניות חוץ ופנים,בטחון ועוד.למזלו ולמזל כל העיתונאים,אף אחד לא דורש מהם הסברים, אחרת הם היו מתים ברעב.
כתוב תגובה ל- י.ש
2
אין עיתונות כתובה אחרת
  גולדלבט משה   11/05/08 10:14
העיתונות התבוה היא בבעלות בעלי הון. הארץ בידי שוקן,מעריב בידי נמרודי וידיעות בידי מוזס. במצב זה העיתונאים אינם יכולים להיות באמת עצמאיים.

כאשר מאושר לעיתונאי לפרסם ממצא מרעיש פירוש הדבר שבעל העיתון אישר זאת דן מרגלית עובד היום אצל בעל הון שתומך ישירות בנתניהו אז הוא חייב לכתוב כפי שהוא כותב.

במילים פשטוטות אי אפשר ללתת שום אמון בעיתונות הכתובה בישראל-במידה וקיים חופש עיתונאי הוא קיים באתרי האינטרנט העצמאיים בלבד.
כתוב תגובה ל- גולדלבט משה
ומי מחזיק את העיתונות ........
  י.ש   11/05/08 23:03
בדמוקרטיות אחרות???לא בעלי הון!!!התרוץ שאתה מביא הנו תרוץ של מפסידנים.ישנן דרכים להלחם בבעלי ההון ובאותה עת להיות עיתונאי ולא כאילו עיתונאי.
כתוב תגובה ל- י.ש
3
דני ,לך הביתה לגמלא
  א .פובליציסט   11/05/08 10:33
חבל לבזבז אנרגיה על כתב הבית הקשיש הזה, בלי שום קשר לדעותיו הפוליטיות המשתנות בהתאם למצב הרוח הכללי במדינה, האיש תשוש גם מבחינת פרשנות מקצועית וגם מבחינת מראה פיזי, רצוי שילמד מעמיתו לתיקשורת "חיים יבין" שפרש בגאון . ויפנה מקומו לרעננים ממנו.
כתוב תגובה ל- א .פובליציסט
4
העובדות בכתבה אינן נכונות
  ציקו   11/05/08 10:34
דן מרגלית היה בן העיתונאים הראשונים שתקף את השחיתות ואת אולמרט לאחר שאתר NFC ודו"ח המבקר הביאו לחשיפת הפרשיות נגד אולמרט. בתוכנית מועצת חכמים אכן דנקנר ולפיד היו מגוננים ותומכים באולמרט אך לעומת דן מרגלית תקף את אולמרט על רקע פרשיות השחיתות.
הלפרין מטעה את הקוראים בעובדות לא נכונות לגבי דן מרגלית !!
כתוב תגובה ל- ציקו
נכונות 200% - רק הזיכרון קצר
  א.ה.   11/05/08 23:14
הבחירות היו במרץ 2006 המלחמה ביולי 2006 (4 חודשים) ואנחנו במאי 2008 (כ20 חודשים מהמלחמה) nfc.co.il אתה שבוי ב 20 החודשים האחרונים - ולא זוכר את החודשים שקדמו למלחמה, פשוט לא זוכר. קרא בלינק הבא מאוגוסט 2006 ימי המלחמה : nfc.co.il
כתוב תגובה ל- א.ה.
5
דן מרגלית לא צריך לפחד מאף אחד
  אפרי הלפרין   11/05/08 10:44
הוא יכול לכופף כל עורך וכל מו"ל הוא עדיין בשיא כוחו, אך בפועל הכוח הזה מנוצל לרעה. לו היה כותב תחת לחץ, הדבר היה משתקף מכתיבתו. הוא כותב העומק הלב שלו ורק שוכח, שלפני שנתיים כאשר אולמרט היה אותו איש, (למעט העובדה שעשה הצגה מאד גרועה, מאוחר יותר, בלבנון 2) - הוא, מרגלית, הילל אותו שיבח אותו, ובפועל טיהר אותו וסלל לו את הדרך לשלטון. תקלה קשה הייתה לו למרגלית בעיתון של יום שישי, לו ידע להיכן היא מובילה היה ודאי מתנסח אחרת - כן, זה מה יש, לא משהו, ולכן צריך להתריע ולהצביע על הגורמים המסוכנים האלה (אשר אפילו כבר לא נזהרים על עצמם) - על מנת שיפנו את השיח הציבורי.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
6
דן מרגלית בישראל היום ממלא
  יופיטר   11/05/08 10:54
תפקיד חשוב וחיובי ביותר - ההתקפה המתלהמת עליו מיותרת ומביכה. מה שהתרחש בזמנו בליכוד היה כאין וכאפס לעומת מה שעשתה מפא"י לדורותיה וטוב שאולמרט, לכן, יצא אז זכאי.
כתוב תגובה ל- יופיטר
תגובה לא ענינית
  אבי גזונט   13/05/08 17:31
מענין על מי אתה מגן.? ויותר חשוב מדוע שכחת להזכיר בתגובתך המלומדה גם את סדום ועמורה ולא רק את מפא'י , שרק בזכותה כמה מדינת ישראל...
כתוב תגובה ל- אבי גזונט
7
אני מדייק!!!!
  אפרי הלפרין   11/05/08 10:54
המהפך בדישתו של מרגלית קרה באחד מימי המלחמה!!!! עד אז תמך באולמרט, טיהר אותו !!!! מרגע שהתהפך הוא התהפך לכל רוחב הגזרה, ואז הפך אולמרט להיות מושחת, וראש מממשלה גרוע וכל שאר המרעין בישין. ידידי היקר, טרם אתה משליך בוץ אנא בדוק את העובדות.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
אתה טועה ומטעה
  דוד ג"ש   11/05/08 16:23
מתוך היכרות עם דן מרגלית אני יכול להודיע לך שאתה טועה לחלוטין. מספר פעמים בנוכחותי טענו אנשים כנגד שחיתות מצד אולמרט והוא הודיע להם שאם יביאו בפניו הוכחה או עדות מכלי ראשון הוא יפרסם ללא היסוס.
בפועל במהלך המלחמה הוא נוכח מס' פעמים שאולמרט אינו מתפקד ואז כתב כנגדו בנושא תפקודו כרוה"מ.
רק לאחר שהובאו בפניו ראיות ועדויות מכלי ראשון, שינה את עמדתו כלפי יושרו של אולמרט.
כל השינויים היו מעודגנים בעובדות ובעדויות חזקות.
ראוי לציין כי עיתונאי המשוחח עם רוה"מ דבר יום ביומו נהנה מכמות מידע ומהשפעה וכוח בלתי נדלים.
דן מרגלית ויתר על הכל תמורת האמת שלו.
לגבי מועצת החכמים- הוא מעולם לא השתתף בפיאור דמותו של אולמרט ותמיד הקפיד להגן על הצד הימני בתוכנית - גב' חוטובלי.
כתוב תגובה ל- דוד ג"ש
הוא תמיד ידע על כל שקל
  אפרי הלפרין   11/05/08 17:54
זו הכותרת בישראל היום ואם הוא תמיד ידע על כל שקל, גם חברו דן מרגלית ידע שהוא יודע על כל שקל - אלא אם כן באחד מימי המלחמה פתאום נודע למרגלית על ידי מלאך, או ידי שליח, או על ידי בורא עולם עצמו שאולמרט תמיד ידע על כל שקל. תמיד הוא ידע על כל שקל, תמיד הוא ידע על כל שקל, תמיד הוא ידע על כל שקל. את זה לא אני אמרתי (על אף שאני מסכים) זאת אמר דן מרגלית, ומההיכרות ההדוקה בין השניים הוא ודאי גם צודק, רק היכן היה מרגלית במשפט הפלילי וב 11 שנים אחרי המשפט הפלילי עד המלחמה. זכרון קצר, זיכרון קצר של הציבור היא המתנה שקיבלו הפוליטיקאים הכושלים. BY THE WAY משתמשים בו גם עיתונאים צבועים ומסוכנים.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
לפי העדויות שהובאו בפניו
  דוד ג"ש   11/05/08 18:25
מותר לפעמים גם להודות בטעויות.
עושה רושם שמר הלפרין אינו ניחן ביכולת הנ"ל.
מרגלית טוען כי אולמרט ידע על כל שקל לפי העדויות שהוצגו בפניו ולפי חקירת המשטרה.
כאשר מוצג מנגנון של העברת כספים לו היו שותפים (לכאורה) מסר וזקן הרי שניתן להבין כיצד התנהל אולמרט לכל אורך השנים.
כתוב תגובה ל- דוד ג"ש
קשקוש בלבוש
  אפרי הלפרין   11/05/08 20:57
המשטרה לא פרסמה דבר - ואם למרגלית מידע מהחקירה שלא פורסם עדיין, והוא מפרסמו במישרין או בעקיפין - הרי הוא גם מפר את צו איסור הפרסום (אשר לא הוסר עדיין - למעט הנושאים ששוחררו - ואשר פורסמו על ידי כולם). ואם מדובר במסקנה של מרגלית ולא בידיעה חד משמעית הרי שההתנסחות ביא כקביעה של עובדה - ואדם כה מנוסה כמו מרגלית לא היה מסתכן בקביעת מן הסוג הזה אשר חושפות אותו לתביעת דיבה ענקית. "תמיד הוא ידע על כל שקל" משמעו כי מרגלית יודע עובדתית שגם במשפט הפלילי ידע אולמרט על כלן שקל, משמע שמרגלית יודע שאולמט מרח את השופטים - השאלה היא רק מתי נודע לו ובאיזה אמצעי - ואיך זה קרה דווקא באמצע המלחמה.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
מה הוכוח.........
  י.ש   11/05/08 22:21
שום עיתונאי/פובלציסט/קשקשן/ברברן וכו',לא שווה את הווכוח שאתם מנהלים, "חשוב"כמה שיהיה.רוב מוחלט של העיתונאים "הבכירים","ניזונים מידי פוליטיקאים" "בכירים".אף אחד מהם לא יסתכן "בשריפת גשרים".כפי ששנו רבותנו "מי שישן עם כלבים שלא יתפלא שיתעורר עם פישפשים".הקורא המגן על דן מרגלית,קח מעט אויר , ספור עד עשר, עשה ריסטרט לקומפיוטר ואל תהיה דוברו של "הבכיר". כל תגובה שלך רק מאוששת את את דיברי הלפרין.
כתוב תגובה ל- י.ש
ואם הוא מפר את צו הפרסום אזי..
  דוד ג"ש   12/05/08 11:08
אם הוא מפר את צו הפרסום אם לאו זוהי סוגייה משפטית. אבל אם ישנה אפשרות כזאת הרי שכל גרסתך קרסה. שים לב שמהלך המלחמה מרגלית תקף את אולמרט רק על התנהלותו במלחמה ולאחר מכן על כך שתקף את הגורמים שחוקרים אותו.
כתוב תגובה ל- דוד ג"ש
חשוב להודות בטעות-אך לא די בכך
  א.ה.   12/05/08 01:38
אך כמו שלא די בהודאתו של אולמרט בטעותו, וכל הקישקושים על לקיחת אחריות, אנו מצפים מאנשי ציבור שכושלים לתלות את הנעליים. טעיתי, זה יפה, אך אפילו זאת לא אמר מרגלית, הוא אמר "טעיתי בו" ממש כמו שאולמרט זורק את האחריות על טעויותיו ומחדליו על כל העולם, כן מרגלית, משליך את טעותו על אולמרט. אם מרגלית אדם ישר, כפי שאתה טוען, אנו יקשוט עצמו טרם הוא קושט אחרים. יש מלא עבודה בעיתונאות: בספורט, אוכל, איכות סביבה, הוא חייב להתנזר לכמה שנים מכתיבה בתחום הפוליטי/צבאי /מדיני, על מנת לטהר עצמו.
כתוב תגובה ל- א.ה.
8
היגיע זמן להציג טבלת השגיהם
  מרק טווין   11/05/08 11:41
צריך להציג לקוראים באתרי האינטרנט את הציטטות המרכזיות של הוגי הדעות הללו בטלויזיה ,בעיתונות וברדיו,כדי שהקהל יזכור מי אמר מה, וידע מה ההסטוריה האמיתית של האדם, ורצוי שיצביעו כל שבוע על מדד האימון של כתבותיו ,קרינותו
כך למשל יראו את יוצקי הבטון מהטלויזיה,ונביאי השלום באוסלו,גוש קטיף ולבנון,
לבטח ניתן לגזור זאת לעיתונים המעסיקים אותו, וכל קורא יזהר אם לקנות עיתון שיש בו אנשים שזו רמתם.
כך תהיה הפרדה אמיתית בין עיתונאים, לבין מתחזים , וכל הכתבים/קרינים אמיתיים יתקדמו
כתוב תגובה ל- מרק טווין
9
מדוע אתה מגונן על אולמרט ?
  יהודי פשוט   11/05/08 11:44
משום מה אתה נראה כמגונן על האולמרטונים האחרים, אלו שממשיכים לגונן על האולמרט. משום מה נראה לי שאתה רוצה בהמשך שלטונו של אולמרט, למרות שאתה מודה שאינו מתאים לתפקידו והוא מושחת עד לשד עצמותיו. איני מחסידו של דן מרגלית, לא אוהב את פניו הזחוחות על המסך ואיני קורא את מאמריו כבר הרבה שנים. אבל נאמר כבר "מודה ועוזב ירוחם". ואולי באמת התפכח דן מרגלית ? .... אולי באמת גילה (אם גם במאוחר) את פרצופו האמיתי של האולמרט ? עקב התנהלותו של האולמרט, יכולתו ללחוץ על אנשים וחוסר המוסריות התהומי, חשודים בעיני אנשים המגוננים עליו. שמא למרות שהם יודעים שהוא מסואב וחסר יכולת מעשית (למעט היכולת לגנוב), הם תומכים בו בגלל אחת משתי הסיבות, או שהאולמרט לוחץ עליהם, או שהם מקווים שיתן חבלי ארץ לערבים ןלכן הם "מאתרגים" אותו. אשאל אותך - מה היא הסיבה שלך ?
כתוב תגובה ל- יהודי פשוט
כי יש כמה מוקדים שליליים
  א.ה.   11/05/08 21:03
צריך לטפל בכולם באופן שיוויוני המוקד של העיתונות הצבועה מסוכן באותה מידה, אם לא חמורה יותר מהפוליטיקה המושחתת.
כתוב תגובה ל- א.ה.
"תפסת מרובה לא תפסת"
  י.ש   12/05/08 08:31
האם אדוני מכיר את כלל פרטו,אם אינך מכיר לא נורא.חפש באינטרנט, אחרי שתלמד מה הכלל אומר,אולי תשנה דעתך?.
כתוב תגובה ל- י.ש
אדוני(ך) הוא מהנדס בהכשרתו
  אפרי הלפרין   12/05/08 09:45
ומכיר הרבה כללים ובכללם הכלל שהזכרת. אין מודדים עקרונות מוסר בכלים הנדסיים/כלכליים. ומאחר שכך אנו פועלים בפועל, זו הופכת להיות אחת הבעיות המרכזיות שלנו. גם אולמרט וגם מרגלית ממצים את העקרונות האלה, 180 אחוז של בוכטות וסטיפות עם 20 אחוז מהאמת. (כמובן שעיוותתי קצת את הכלל) אנחנו ציבור נקי כפיים, המוחה נגד שחיתות גם אם היא בממשלה וגם אם היא במערכת העיתון, לנו יש סבלנות, הם בסוף יפלו עם כל הכסף שלהם. ואין לברור, מי שפוגע בנו, תוך שהוא מלכלך את ידיו, יפיל עצמו בסופו של דבר.
כתוב תגובה ל- אפרי הלפרין
10
מה זה עיתונאי בכיר?.....
  י.ש   11/05/08 18:05
ובעיני מי נחשב עיתונאי לבכיר???....במדמנת הברנג'ה העיתונאית ישנם עיתונאים בכירים וכו......אצל הקורא הממוצע ישנם עיתונאים(עפ"י ההגדרה והקוד המיקצועי)שהם עיתונאים(מיעוט בטל בשישים)ועיתונאים שמבזים את המקצוע החשוב הזה.(רוב רובם של העיתונאים בארץ)
כתוב תגובה ל- י.ש
הקריטריון: רייטינג
  א.ה.   11/05/08 23:25
שעות מסך בממוצע לשבוע מוכפל בכמות המילים המפורסמות בממוצע לשבוע. כך (פחות או יותר) לדעתי גם משלמים להם. כל המדיות האלה עודשות סקרים כל הזמן, ואם הוא מקבל כל כך הרבה חשיפה משמע שלדן מרגלית יש תדמית (לדעתי משוללת כל יסוד אמיתי) של מקתועיות, של אמינות ושל אוביקטיביות, לכן הוא חשוף כל כך, ולכן מה שכתבתי חשוב כל כך, לדעתי!!.
כתוב תגובה ל- א.ה.
צריך ללמוד עברית נכונה !
  א פובליציסט   13/05/08 17:43
מכובדי,, איזה צורת תחביר מענינת ...כניראה שהמיקלדת של המגיב הנכבד תפושה במקש הסוגריים ( )! הנכד שלי בכתה ד. מקליד וכותב עברית נכונה יותר מהמגיב הניכבד
כתוב תגובה ל- א פובליציסט
11
הון ושילטון
  קרטופל   12/05/08 10:25
צודק מאה אחוז.יש להוסיף רק את העובדות הבאות:דן מרגלית נכח פיזית בבית המשפט עם אולמרט במשפט החשבוניות.דן מרגלית "העיד" לפני הבחירות על יושרו הגדול של אולמרט בעת שיואב יצחק חשף את פרשת כרמיה.כיום דן מרגלית,מי שמתריע נגד תופעת " ההון -שלטון" ,שותף לאחד ממעשי התועבה החמורים ביותר שנעשו כאן-עורך עיתון צהוב במימון של גביר יהודי זר,המרכז את כל מתנגדיו של אולמרט-ממוטי גלאט ברקוביץ ועד האופיציר משה מזרחי,במטרה להעלות את נתניהו לשלטון בכסף .אידלסון שופך על החינמון הזה מאות מליוני שקלים כדי להביא לחילופי שלטון והצדיק הידוע מרגלית מרכז הפרוייקט..בושה.
כתוב תגובה ל- קרטופל
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il