|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
צבי גיל
צבי גיל
בעיתונים משתקפת לאחרונה איזו לאות, עייפות, תשישות, רחוק ממלחמתיות. והכותרות כאילו כבדו עיניהן טרם נמנום    מעין שקיעה לתוך אפתיה
דן מרגלית
דן מרגלית
אם עד כה ראוי היה להציג את איתמר בן-גביר כעבריין לשעבר הרי שעכשיו הוא בלי לשעבר    רק, לכאורה, לפי שעה
רפי לאופרט
רפי לאופרט
מעקב אחר חלק מתוכניות החדשות של ערוץ 12 הוא בבחינת "דע את האויב"    הערוץ הוא הארסי ביותר בביקורתו המעוותת נגד ממשלת ישראל וראשה ולדעתי משמש בידי האופוזיציה הפנימית והחיצונית למדינת...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביר ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
גדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
ברק-ארז שינתה את עמדתה ב-180 מעלות
מאת: איתמר לוין  |  31/07/2012
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
כל הכבוד לשופטים שהחזירו החוק
  איש ציבור   31/07/12 19:12
האנרכיה שמאפיינת את שלטון החוק בעברות פליליות וביחוד באינוס ועברות מין, מאפיינת מדינת עולם שלישי, תיקים חמורים ניסגרים בחדרי חדרים בקומבינות פשע של התביעה, מותירים ילדים נכים לצמיתות, והפדופילים ועברייני המין חוגגים וחוזרים לסורם לרצוח עוד נפשות נוספות.
הציבור מאס בהונאה וההפקרות השוררת בבתי המשפט, שופטי מעצרים קיקיונים יושבים ודנים בתיקים גורליים כאשר הם מפהקים, ומשחררים עברייני מין שעורכי הדין שלהם פושעים רודפי בצע שעשו קומבינה עם שוטרים, וכי מה איכפת להם זה לא ילדיהם של בני העוולה עוכרי הדין הפושעים והזבלים שדרסו את חוק העונשין וריסקו אותו, אין לחוק כל אחיזה במציאות, הכל חוקי אויר, מאז שלטון החוק הפך לצחוק.
עלינו לחזור למה שהיה פעם, עברות אינוס מקבלים עשרות שנים, עברות איומים, כך שהעבריינים לא ישובו בקלות לחברה, יש להוקיע כל מחדלי משטרה, ותבוע תביעה נזיקית את הגוף המסואב הזה,ותבוע באופן אישי כל שוטר אחראי על מחדל.
כל הכבוד לשופטים הנאורים שלא התפשרו והראו לעבריין מהו חוק? המשיכו כך.
כתוב תגובה ל- איש ציבור
2
שוב מחדלי משטרת השקרנים והנוכל
  יוניצמן   31/07/12 19:27
רק במדינות אפלות קיימות מחדלי משטרה, הוה אומר, אנחנו גם מדינה אפלה, עובדה חדשות לבקרים יום יום מצויינים שערוריות על מחדלי משטרה, ואין מי שיעצור את ההתדרדרות האיומה של המוסר העלוב והירוד, והזלזול בשלטון החוק,ובכבודו של בהמש"פ על ידי מחדלי חקירה,עד שלא יחוקקו חוק שבו כל שוטר או חוקר שנתפס במחדלים בעבודתו, ישלם מכיסו הפרטי בתביעה נזיקית, אז ילמדו לקח, בנתיים הם צוחקים בדרך אל הבנק, מה איכפת להם. שוטרי דימקולו.
כתוב תגובה ל- יוניצמן
3
פה תמיד מרחמים על הפושע
  שחר גרינשפן   31/07/12 20:12
כתוב תגובה ל- שחר גרינשפן
4
מחיים את חוק העונשין הרמוס.
  הורה שעוזב את האר   31/07/12 20:41
כל הכבוד לשופטי העליון היחידים שנותרו ממערכת המשפט שקרסה. בשלום מריחות וקומבינות. במחוזי גם ניתן להתחמק. האיכות של השפיטה העיברית לפי מיטב השפיטה -העליון . שם קשה לעבריינים המשטמטים מהיכל המשפט, ניתפסים, כמו העבריין המנווול שלפנינו שיצא בזול, היה צריך לקבל 35 שנה כמו בארה"ב ומדינות נאורותץ. מה לעשות אנחנו כבר לא מדינה נאורה, שלטון החוק נירמס מזמן.
כתוב תגובה ל- הורה שעוזב את האר
5
כנראה קורה משהוא גם בעליון
  מודאג   31/07/12 21:20
שאלה אם לא קנינו לוקש עם הגב' הזו, אולי היא תאורטיקנית ללא נסיון מוקדם ואז נשאר רק כושר הברבור ולא היכולות הנדרשות
כתוב תגובה ל- מודאג
6
ללמדנו מה רמת השופטים...
  חיימקה   31/07/12 22:00
את מעללי מערכת המשפט חשים המונים שבאו איתם... את פסקי הדין העקומים קוראים רבים ולא מבינים כיצד עובדות לא מפריעות לשופטים לפסוק... וטוב שמדי פעם מתגלה לנו מה הולך אחרי הקלעים של המשפט ואת צורת עבודת השופט/ת... ללמדנו על איזה בלימה רופפת תלויים חיינו. וכאלה רוצים כבוד ואמון מהציבור ???
כתוב תגובה ל- חיימקה
7
מאז מלחמת 6 הימים
  פישלזון   31/07/12 22:12
מדינת ישראל הולכת ודועכת. עכישו הגיעה תורה של מערכת המשפט ובעיקר שופטיה. המפרקת בע"מ - משפצת פרוטוקולים. היום פגשנו את הפנים החדשות בבית המשפט העליון - חבל שנפגשנו... בושה !
כתוב תגובה ל- פישלזון
8
עליבותה של מערכת המשפט
  ישעיהו בן אמוץ   31/07/12 22:41
מערכת המשפט הישראלית בעליבותה...
כתוב תגובה ל- ישעיהו בן אמוץ
9
הרי בטיוטא הרוב = הקלה !
  אתה 'מעוול'   31/07/12 22:54
על מה 'תלין' ותבקר. הרי הובאה הטיוטא - לפיה 2 : 1 היו בהד 'הקלה' ומן הסתם לאחר 'דיון' - שיקול - הרהור נוסף הצטרפה השופטת לדעת האחרים. כל 'בר - דעת' יבין שזו 'הצצה' לדרך קבלת ההחלטות - הפסיקות ומה הרע בכך ? דומני שבחיפוש הכותרת 'חיפשת' לפגוע בכבוד השופטת...האין זה כך ?
כתוב תגובה ל- אתה 'מעוול'
10
שופטים לא כותבים פסקי דין.
  עוזר משפטי   31/07/12 23:06
את פסקי הדין כותבים העוזרים המשפטים והמתמחים, השופטים הם בסה"כ חותמת גומי.

יש שופט בצפון שגם את החתימה שלו (הסרוקה) מוסיף העוזר המשפטי.
כתוב תגובה ל- עוזר משפטי
את השערוריה הזו שמענו רבות
  עדיאל ההמום   1/08/12 05:43

הזלזול בשלטון הצחוק כבר הביא אותנו לתהום, תרבות החפיף הישראלית כבר חילחלה לעולם המשפט,ופגעה אנושות בשלטון החוק שהפך לצחוק. אין דין ואין דיין, שימו לב, מיזה שנים ארוכות עוד לא שמענו על פסק דין אמיתי הראוי לכבד את חוק העונשין ולהטיל עשרות שנות מאסר על פדופילילם ועברייני מין מנוולים. זה פסק הדין שמשקף שהעליון טרם הגיעה אליו השחיתות באופן גורף של סגירת תיקים והתעלמות ממקרים מזעזעים בחוק הפלילי שמטאטאים מהציבור כאילו הפכנו למדינצת עולם שלישי. כולם יודעים אך שותקים.

יהיה ראוי ומכובד אם שופטים אלה ישמשו דוגמא לשופטים הקיקיונים שיושבים בפירמידה למטה שאינם קוראים כלל את העובדות החמורות ומשחררים מול עורכי דין פליליים מנווולים. זייפנים. ושקרנים,עובדות וראיות חמורות והשיפוץ עובר בקלות חותמת גומי של שחרור.
כתוב תגובה ל- עדיאל ההמום
והוא חי ומתפרנס על חשבוננו
  משלם מיסים   1/08/12 09:22
כתוב תגובה ל- משלם מיסים
11
המחדלים רק קצה הקרחון
  טלילה המודאגת   31/07/12 23:11
כתוב תגובה ל- טלילה המודאגת
12
מירשעת מכוערת! אחת כזו, פחדני
  צ.ר.   1/08/12 00:31
ת, מירשעת מתנשאת, אמורה לקבוע את גורלך או גורלי. . . זה מה שקורה כשכל העליון כמעט מורכב מקבוצה הומוגנית (מסויימת, מאד) בחברה. פה, אחת "משפצת" ופה אחת "מיישרת". איזה גועל נפש. איזו עליבות. מי עוד מאמין בהם??? הביאו לנו את גרוניס. עילוי עאלק... שונא את האדם החלש, ודואג שישאר חלש. מחקר של האוני. העיברית דירג אותו במקום הראשון מבין שופטי העליון הנוטים באופן מובהק לטובת הצד החזק/הממסדי. הבנקאי. בושה. המדינה מתפרקת מעצמה. אין צורך ביבוא טילים.
כתוב תגובה ל- צ.ר.
13
מה שהנוכלים מכנים "מזג שיפוטי"
  ער אחיאונן   1/08/12 01:11
כתוב תגובה ל- ער אחיאונן
14
יואב יצחק לא אוהב את השופטת
  ניבהל מהליכלוך   1/08/12 02:23
את זה הבננו, אבל מה העיניין הגדול בין להשאיר את פשק הדין על 18 שנה או לישר קן עם שתי השופטים המעט מיקלים ולהפחיתו ל15 שנה, הרי זוכיו אין כאן, שמה יסביר מישהו מה הבדל הכביכול מישפטי? כולה היכניסה קצת היתחשבות, שינוי כזה יכול לבוא על האדם בשניה, שהרי לא צריך המערך העוסדתי להישתנות בכדי שהשופט יחוש שיש מקום לקצת קולה. מדוע האתר עושה מזה סקןפ ומיתנפל על המישפטנית המדהימה והמאוזנת הזאת. קראתי רת סיפרה שהוא מעין מחקר על העליון ועל המגמות השונות בו כולל האקטיביזם השיפוטי של ברק והיתפעלתי מאוד מראייתה הרחבה. אולי היא ליברלית מידי לטעמם של יואב והמיתנחלים (הם לא מאשרים אף אחד שאינו ימני קיצוני) יש כאן בידיעה ה"מסעירה" הרבה ליכלוך פוליטי ואפס ידיעה מישפטית.
כתוב תגובה ל- ניבהל מהליכלוך
לנבהל - הסברך המלומד מדהים...
  קאלטה לוקשן   2/08/12 05:49
ואין ספק שאתה יכול לנמק מדוע מטאטא הוא רובה... וגם יורה.. השאלה היא, מי קונה..?
כתוב תגובה ל- קאלטה לוקשן
15
בין 15 ל18 שנה בכלא זה לא 180
  מיתנחל   1/08/12 02:29
בין 15 ל18 שנה בכלא זה לא 180 מעלות סתם כותרת רעשנית על לא כלום למישהו יש חשבונות עם השופטת הצעירה אך עמוקה ומעולה בעלת עתיד גדול. רחמנות וסקפטיות למימצאי המדינה כניראה לומדים עם הותק בכל מיקרה כל הכתבה היא תעודת עניות לאתר כאן שמנסה ליצר שערוריות נגד מי שסימנו אותם. יתכן ביכלל שהאתר של יואה הוא מעין חרב להשכיר כשלרוב זה עבודה עבור הימין הקיצונים נגד כל מה שמריח ליברלי. היו מתומכי קצב ואין פלא.
כתוב תגובה ל- מיתנחל
16
'אמת בשעתה'?או שופטים בשעתם?שו
  קורןנאוה טבריה   1/08/12 06:16
שופטים יש בירושלים?=או בשמיים?!איפוא הפמיניסטיות ה0מולניות? איפוא הנוייבכיות?יש להביא את תגובתן של שלי יחימוביץ צדיקת הדור שמ0נגרת אוטומטית על מערכת המשפט בחירוף נפש!!!זעקי ארץ!!
כתוב תגובה ל- קורןנאוה טבריה
17
ברוך בואך ברק ארז למדינת העולם
  אלישע עו"ד   1/08/12 09:04
ברוך בואך שופטת מוערכת ויקרה,

אנו ציבור ניפגעי עברה המונים עשרות אלפי ניפגעים ומשפחותיהם,שעברו וראו את הגהינום של עולם המשפט האפל, זיוף ראיות, רמיה בתביעה,סגירת תיקי פשע מן החמורים ביותר בשותפות התביעה עם הפרקליטות,עוכרי דין מאכערים שפלים,רמאים ושקרנים, שופטים שטחיים ריקננים שדופקים שעון, ואינם קוראים את החומר,אלא מכירים את חבריהם עוכרי הדין וחותמים על כל בקשה כולל הונאת הקורבן,והפקרתו כנכה לכל החיים,ומדינת עולם שלישי שחוק העונשין נרמס,נשדד,ובוזה,שספק אם יש מדינה נאורה שהיתה נותנת לאנרכיה משפטית כזו לקרות.

גב' ברק ארז, אין ספק כי הנך מוערכת על ידי הציבור במדינת ישראל,קחי את המידע שלפנייך שהוא קצה הקרחון, בדקי היכן עשרות אלפי תיקים חמורים ניסגרו עם ראיות חמורות, המלאכה קשה ותקח זמן כיוון שמדובר במחלה ממארת במערכת שכולם זיהו אותה,יודעים עליה,אך אף אחד לא זועק חמס,למעט פרופ' סנג'רו איש יקר,משפטן מבריק שעו לא התקלקל ונכנס לקטגוריית המריחות המשפטיות,ושלי טימן המופלא שלא חסך שבטו בשחיתות המטורפת בה אנו חיים.
פסק דין זה, הינו ניצן ראשוני לניסיון להחיות מחדש את חוק העונשין העברי ולהחזיר עטרה ליושנה,שכל סעיף סעיף מיושם,ולא שלטון הצחוק.
כתוב תגובה ל- אלישע עו"ד
18
איגרת לשופטת ברק ארז
  ישראלי חרד   1/08/12 09:14
ברוך בואך שופטת מוערכת ויקרה,

אנו ציבור ניפגעי עברה המונים עשרות אלפי ניפגעים ומשפחותיהם,שעברו וראו את הגהינום של עולם המשפט האפל, זיוף ראיות, רמיה בתביעה,סגירת תיקי פשע מן החמורים ביותר בשותפות התביעה עם הפרקליטות,עוכרי דין מאכערים שפלים,רמאים ושקרנים, שופטים שטחיים ריקננים שדופקים שעון, ואינם קוראים את החומר,אלא מכירים את חבריהם עוכרי הדין וחותמים על כל בקשה כולל הונאת הקורבן,והפקרתו כנכה לכל החיים,ומדינת עולם שלישי שחוק העונשין נרמס,נשדד,ובוזה,שספק אם יש מדינה נאורה שהיתה נותנת לאנרכיה משפטית כזו לקרות.

גב' ברק ארז, אין ספק כי הנך מוערכת על ידי הציבור במדינת ישראל,קחי את המידע שלפנייך שהוא קצה הקרחון, בדקי היכן עשרות אלפי תיקים חמורים ניסגרו עם ראיות חמורות, המלאכה קשה ותקח זמן כיוון שמדובר במחלה ממארת במערכת שכולם זיהו אותה,יודעים עליה,אך אף אחד לא זועק חמס,למעט פרופ' סנג'רו איש יקר,משפטן מבריק שעו לא התקלקל ונכנס לקטגוריית המריחות המשפטיות,ושלי טימן המופלא שלא חסך שבטו בשחיתות המטורפת בה אנו חיים.
פסק דין זה, הינו ניצן ראשוני לניסיון להחיות מחדש את חוק העונשין העברי ולהחזיר עטרה ליושנה,שכל סעיף סעיף מיושם,ולא שלטון הצחוק.
כתוב תגובה ל- ישראלי חרד
19
הרי לכם עוד הוכחה לסחר סוסים
  סוסון מצוי   1/08/12 12:34
הנהוג בבתי המשפח בישראל
כתוב תגובה ל- סוסון מצוי
20
כל כך צעירה וכבר כל כך מנותקת
  בוץ'   1/08/12 18:27
אני מוכן לקבל את היות כל הקשישים שם בבית המשפט העליון מנותקים אבל שופטת צעירה כל כך מנותקת? אני כבר מרחם עליה,אולי כדאי שתלך לקופת חולים ותקבל טיפול
כתוב תגובה ל- בוץ'
21
ניוז מוביל תמיד בשערוריות-
  ארצי   2/08/12 06:16
ניוז היחידי שסקר את פסק הדין המעוות,התמוהה,המדיף ריח רע של שחיתות משפטית,איך יתכן כזה בלאגן משפטי,הרי בכל מדינה נורמלית יש חוקה ועל פיה מתנהל המשפט,אצלנו החוקה פשטה את הרגל נלקחה על ידי גורמים כוחניים שעשו צחוק מהמשפט.אז איך יתכן, ששופטי העליון זיהו מחדלים קשים וחמורים של המשטרה, זיהו בלאגן, שאני מניח ששם קרה משהו לשבש הליכים ולרמות בצתיק חמור שכזה. וניוז עיתון כוכב עולה שכל הזמן מביא לנו חדשות לבקרים מן הטובים ביותר, הוא היחידי שחשף את פסק הדין השערורייתי הזה שיש בו דילמות בין השופטים מול ניסיונות לשבש התיק כפי שהוצג כולל התעלמות מחקירה מקצועית ומחייבת של התיק החמור הזה שבארה"ב היה מקבל 35 שנות מאסר לפי חוק העונשין שלהם. כאן אנו מוצאים שהבלאגן והשערוריה המאפיינת את מערכת האכיפה והמשפט הגיעה עד לעליון, סימפטום למה שקורה בבתי המשפט,שופטים יקרים אל תשבו בראש הפירמידה הרקובה במגדל השן ועוצמים עיניים, ראו למטה מה קורה מתחתיכם,ואם אין לכם שליטה על הרקבון, אפשר להודות וזו לא בושה, לארגון זכויות האדם הבנלאומי כמדינה נכשלת וחלשה.
כתוב תגובה ל- ארצי
22
יישור קו
  בדוי 9   2/08/12 08:19
זה דבר ידוע בין השופטים ליישר קו עם יו"ר ההרכב או מי מהאחרים שמחליט ושילך לעזאזל העותר,זה הצדק בישראל ואין יותר מה לפרט,להוציא כי בג"צ הפך להיות לבגל"צ=לאי צדק
כתוב תגובה ל- בדוי 9
23
העליון מנותק מהעם אינו יודע
  אחרית הימיםבמשפט   2/08/12 18:55
העליון באמת נימצאים בו בכירי השופטים השייכים לאסכולה של פעם.שופטים משיכמם ומעלה. כמו הכבוד הראוי בבית המשפט באנגליה.

אך, הם מנותקים מהעם,ממה שקורה למטה. השחיתות המחלחלת בשפיטה, כבר תופסת כל חלקה טובה ונמצאת בכל פינה. זה הפך לשיח ציבורי גלוי שכולם מדברים עליו.- עיסקות הטיעון והקומבינות. כולם מדברים באותה שפה, אני מכיר מישהו שיכול לבצע כך וכך.

לאן הגענו? גם מינוייה של הגב' ארז ברק לא יוכל להבטיח שינוי מהותי ומהפכני בהתדרדרות של שלטון החוק, כיוון שהוא כבר נשלט ביד רמה בידי אחרים שמבצבצים בתוכו ועושים כבשלהם. והכל ניהיה בכיה לדורות.
איך יתכן שתיקי פשע חמורים ביותר לא יגיעו לבהמש"פ לאן הגענו? רבותי?המבין יבין איך הם נעלמים בדרך?
כתוב תגובה ל- אחרית הימיםבמשפט
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il