|   15:07:40
אקטואליה
ראשי  /   חדשות   תחקירים   מקורות   יומנים   נאומים/הרצאות   מאמרים   הודעות כלליות   שירים   ספרים  
בלוגים / בעלי טורים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
במשפחתי קיימת מחלוקת. יש השואפים לראות את היריבה משחקת בימי שישי במגרשים שלעתים יש בהם יותר חול מאשר דשא, ויש האומרים כי מוטב ששחקני הפועל יישארו בליגה הגבוהה עימנו, וכך נזכה בכל ע...
אורי מילשטיין
אורי מילשטיין
ההחלטה לתקוף את צרפת; קרב קאנאי של חניבעל כמודל; הגנרל הנאצי-יהודי פון מנשטיין-לוינסקי; היטלר כאסטרטג מעולה; מקריות ומזל שהולידו את אחד המבצעים הצבאיים המוצלחים ביותר בהיסטוריה; הס...
דרור אידר
דרור אידר
המכות שספגנו בגולה גרמו לפירוק החברה ליחידיה, לעומת זאת המלחמות והמכות בארץ גרמו לגיבושם של היחידים לעם    על משמעותו ההיסטורית של הקמת כוח מגן עברי לאור המלחמה הנוכחית
אלוף (מיל') יצחק בריק
אלוף (מיל') יצחק בריק
"הכרזותיו של בנימין נתניהו וחבר מרעיו שלא נפסיק להילחם עד שננצח, הן בגדר הכרזות חלולות שאין דבר וחצי דבר העומד מאחוריהן. הכרזותיהם שקריות ויש בהן רמיית הציבור. יש לישראל רק דרך אחת...
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
השורשים ההיסטוריים של נושא הגיוס יוצרים ציפייה אצל קהל נרחב שלא חלה עליו חובת גיוס    מאחורי הציפייה הזו עומדת הבטחה שלטונית    עקרונות הציפייה, ההסתמכות וחובת השלטון לקיים את הבטחות...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
מועדון+ / תגיות
אישים | פירמות | מגשרים
מוסדות | אתרים | מושגים
לוסי אהריש [צילום: הדס פרוש/פלאש 90]
מגישה, עיתונאית ושחקנית
לוסי אהריש (נולדה: 18 בספטמבר 1981), מגישה, עיתונאית ושחקנית
רביב ברוקמאייר [צילום: יח"צ]
מנכ"ל קבוצת ויסוצקי
רביב ברוקמאייר (נולד: 1957), מנהל.
דני אבדיה [צילום: חוליו קורטז/AP]
כדורסלן
דני אבדיה (נולד: 3 בינואר 2001), כדורסלן. בשלהי 2020 הצטרף לקבוצת וושינגטון ויזארדס בליגת ה-NBA.
לכל הערכים במועדון+
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
מופז, היזהר מאולמרט
מאת: אריה אבנרי  |  26/07/2008
כתוב תגובה חזרה לכתבה
 נושא התגובה   שם הכותב   שעה    תאריך
1
אבנרי כמו תמיד חד כתער.
  אוריה ג.   26/07/08 12:04
לא הזכרת את מה שעשה לראש עירית חדרה, שהוא חבר הליכוד.
שלמרות שיש לו את כל האישורים לבנות גשר מעל פסי הרכבת בכניסה לחדרה, מופז לא מוכן לשחרר לו תקציבים, רק אם אביטו יתפקד לקדימה. הסיפור הופיע בכל כלי התיקשורת.
מופז בהתנהלותו מזכיר את עמיר פרץ. כוחניות עם חיבוק.
ראינו מה קרה לעמיר פרץ.
כתוב תגובה ל- אוריה ג.
2
מופז חסר רגישות
  שומר חוק   26/07/08 12:06
מניסיון אישי שלי למדתי לדעת שמופז הוא כדאיניק , אינטרנסט וכפוי טובה.אם אני אני הייתי חבר קדימה הייתי בוחר בציפי לבני שפיה וליבה שווים והיא ל מזייפת בשעה שהיא שרהל
כתוב תגובה ל- שומר חוק
3
הפיסקה האחרונה מגעילה וגם
  אחמדנג'אד   26/07/08 12:10
נמוכה להחריד, והעיקר: משדרת התנשאות.
תעשה בשכל אם תבקש מהנהלת האתר למחוק אותה.
או שאתה מחורפן טוטאל.
כתוב תגובה ל- אחמדנג'אד
4
מסכימה 100% למעט פיסקה אחרונה
  מיכל מירושלים   26/07/08 12:21
לא היית צריך אפילו להעלות על בדל עטך - הזכרת שלושת הפרסים. אין לזה מקום בארצנו.
קצב - אם אמנם, אזי הוא סוטה ונבל
חלוץ - זה דבר אחר לגמרי - הוכיח עצמו בשעת משבר שאינו
ראוי.
וחבל שלא היזכרת את השטות הנואלת שכתב מופז לפני הבחירות הקודמות על נתניהו, שאין הוא מתאים, כי הוא ילד טוב רחביה שנולד עם כפית של זהב. וכנראה רמז לנו שהוא ילד רע שנולד אי שם על שטיח פרסי מהוה - לא הייתי כותבת את המשפט האחרון אלמלא מופז העלה את עניין רחביה והשתטה לחלוטין.

אני איני סומכת עליו - וכבר הגענו למצב ש-שמלה לך קצין תהיה לנו -ולענייננו - מושחת אינך אזי ראש ממשלה תהיה לנו - אוי ואבוי אם זה יהיה הקריטריון
כתוב תגובה ל- מיכל מירושלים
5
לעקור השחיתות ממנהגי העם
  אגרנט   26/07/08 12:31
עבודתך עבודת קודש היא. אין ספק שכתבה זוהדליקה נורה אדומה לא רק למר מופז. ידעו כל אותם אלה שחיים על חשבון הציבור ושנידמה להם שהמדינה שלהם ושהציבור הוא רק תיפאורה למהלך חייהם. שיש היום בציבור רצון עז לנקות את האורוות.
כתוב תגובה ל- אגרנט
6
הבזיון בעניין מדחת יוסוף הי"ד!
  בעל הנר   26/07/08 12:41
אריה, בסך הכול הכתבה בהחלט ממצה ומדברת בעד עצמה. כל החבורה המשתייכת למותג "קדימה" פשוט מגעילה! אקווה שימחקו בקרוב לעד מעינינו! ביחס לאישיות המצויינת בגוף הכתבה היא מאופיינת בתכונות בולטות של ביבי פאיס, צביעות, אי-יושר וחוסר כריזמה! תמוהה בעיני התעלומה: כיצד הוא מונה למשרת הרמטכ"ל? לידיעתך, כל ה"מניות" שלו קרסו באחת בהתייחס לבזיון בעניין מדחת יוסוף הי"ד! ממתין לתגובתך. שבת שלום, בעל הנר
כתוב תגובה ל- בעל הנר
7
גילוי האמת
  א .פובליציסט   26/07/08 12:45
הפעם ברצוני להעניק לכותב הכתבה את הציון הגבוה ביותר שקיים 10 מתוך 10 אפשרי.!! --- היתה אפשרות לכתוב עוד הרבה בגנותו של ה"רגל הקרושה" ששמה "מופז" המתיימר להגיע לראשות הממשלה, אבל מספיקה הכתבה המדוייקת להבין מי הוא באמת האיש הזה. ישר כח לכותב הכתבה.....
כתוב תגובה ל- א .פובליציסט
8
מופז הוא אולמרט לענייםם
  חיים ר   26/07/08 12:52
מופז הוא כיום עסקן עלוב בקדימה שמוכן למכור את חבריו למען הקריירה שלו. אני סבור גם שהוא רחוק מלהיות ישר והוא בהחלט מתאים להיות בן ברית של אולמרט. שניהם קורצו מאותם חומרים. כמו שכבר נאמר הילכו שנים יחדיו בלתי אם נועדו. הם נועדים כל הזמן
כתוב תגובה ל- חיים ר
9
מופז הוא אולמרט לעניים
  עוזי קדם   26/07/08 13:00
אתם עיין לא מכירים אותו מקרוב. הוא סכינאי ורחוק מלהיות ישר
כתוב תגובה ל- עוזי קדם
10
מופז דו פרצופי
  גילה צ   26/07/08 14:17
מעולם לא התרשמתי מהחיוך המלאכותי שלו. אנחנו יודעים את האמת
כתוב תגובה ל- גילה צ
11
מופז כראש ממשלה ? עצוב
  שושפרי   26/07/08 14:17
מופז אינו ראוי ומתאים להיות ראש ממשלה.\
השאיר בצה"ל אדמה חרוכה בהיותו שר הבטחון.
נכשל כשר התחבורה, מזגזג מסביב עצמו ,מחליף את דעותיו
מיום ליום , אינו איש בצוע ,
בחר כרמטכל איש אינו ראוי , החסר נסיון קרקעי ,,
שתק בקרבות הלבנון השניה , ולא התריע ,
מנצל את כוחו במשרד התחבורה למטרותיו האישיות . ,
כשמופז יהיה ראש הממשלה , ארגיש שהצבור אטום אדיש,
ולא אכפתי , המוכן לשתוק ולא לפעול ,
כשהמדינה בוערת ומתמוטטת .
כתוב תגובה ל- שושפרי
שוש צודקת
  אבל...   30/07/08 16:12
שוש, את צודקת. מופז אינו ראוי ומתאים להיות ראש ממשלה. הוא אפילו לא מתאים להיות שר וגם לא חבר כנסת. אבל, אם הוא יבחר בדרך דמוקרטית ויגיע לכהונה הרמה של ראש הממשלה, מה אז? תמשיכי לתקוף אותו יחד עם חברך ההזוי אבנרי? בינתיים עשו קצת סדר אצלכם בתנועה.
כתוב תגובה ל- אבל...
12
אכזבה רבתי
  לילית   26/07/08 14:19
כאם שכולה לקצינה בצהל. התאכזבתי מאד מאישיותו וחוסר התייחסותו של שאול מופז.
פניתי אליו במכתב ארוך וקורע לב לנוכח התייחסות משרדו לחיילים שחלו במהלך השרות הצבאי, ולסחבת והתעללות בהורים השכולים. למרות שהפגין נוכחות בהלוויתה של בתי - נוגית שגיא, ואף הצטלם לעיתון. לא טרח לענות למכתבי ולעזור לי. בעיניי הוא אדם פסול. ומאכזב. וצדקו בארץ נהדרת שהציגו אותו כקריקטורה. ללא שום קשר למוצא העדתי.
 קריקטורה
כתוב תגובה ל- לילית
13
אבנרי תגיד מי חברך ואגיד לך
  מי אתה   26/07/08 14:34
אחרי כותרות ממש לא לעניין בעבר:
פרידמן אתה פגע רע
איציק, את צבועה
ביבי - אתה שפן
חיים רמון - לא יצאת צדיק
מצאת לך חבר.
אדם בינוני - רמטכ"ל שנכשל בדבר בסיסי של הצלת חייל שחייו מנגד - וגרם למותו של מאדחאת יוסוף. כאשר, כבוד הרמטכ"ל הפרסי הראשון לישראל היה מספר קילומטרים מהחייל הגוסס וידע שהוא במצב קשה.
הזניח את הצבא כשר בטחון ועל כך שילמנו מחיר כבד במלחמת לבנון השניה.
והגרוע מכל - הפכפף הכריז כי הליכוד הבית שלו לתמיד ותוך יום היה האופרטוניסט בקדימה.
שלא לדבר איך אתה מתייחס בכפפות של משי למי שעוסק כעת בגיוס בכוח של פעילים הקשורים למשרד התחבורה -עובדי רשות הנמלים רכבת ישראל וחברות התובלה - הפכו לתומכיו הנלהבים ממש כמו ברלוסקוני באיטליה.
אם זו לא שחיתות אז מה היא שחיתות.
אבנרי, אתה משתף פעולה עם אדם מושחת נעדר כל אידיאלים ודעות ברורות למעט שמירת מקומו וכבודו במערכת הפוליטית של מדינת הצ-חוק.
כתוב תגובה ל- מי אתה
14
משום דבר שעשית לא התרשמתי
  עמיקם   26/07/08 14:57
כרמטכ"ל לא התרשמתי מפעולותיך אף פעם.
כחבר מפלגת הליכוד, היה לי תמיד הרושם שאינך יודע בדיוק לאן אתה רוצה ללכת ותמיד חיפשת היכן תוכל להשאר בטוח ולא להיעלם מהמפה.
זגזגת בין הליכוד לקדימה, לא הבעת אף פעם דעה פוליטית ממשית כדי שלא ידעו באיזה מקום במפה אתה נמצא, לפעמים שחקת "נץ" וכשהיה נוח שיחקת "יונה".
מיום שנכנסת לנעלי שר התחבורה הוכחת מעל לכל ספק שאין לך מושג מה נחוץ לעשות במשרד כזה ומתוך הכרותי את המערכת, כמעט כל יוזמה שלך עד היום לא היתה רצינית בלשון המעטה.
אני מאד מקווה שלא תיבחר ושתעזוב בשקט את המערכת הפוליטית, בשבילי אתה ממש מיותר.
כתוב תגובה ל- עמיקם
15
כל מילה יצוקה בסלע!
  מאמר/מכתב מצוין   26/07/08 16:31
אנא קראו והפנימו כדי שלא תגידו אחר כך "מאוחר מדי" כשמופז יהיה ראש ממשלתנו.
אריה אבנרי צודק כשם שצדק בעבר.
ישר כח לאבנרי!
כתוב תגובה ל- מאמר/מכתב מצוין
16
תודה!
  miki1   26/07/08 16:33
האיש כלומניק. מה עשה בעבר?? מה תרם לחברה בישראל?? מה עושה עכשיו??? נ..א..ד..ה.. לא יודע לדבר. מגמגם, מזגזג על פי האווירה. המשיכו לבדוק ובמהרה. חברים למפלגה!
כתוב תגובה ל- miki1
17
!! Wanted !
  עוד סתם אזרח   26/07/08 17:22

--
מבוקש:
---
סופר גיבור,
נועם ושחביב על הכל,
בעל ערך יושר הגם רב החשיבות ומידה,
עור סופר פיל בהיר הגם שתוסף אם וקטן להמליץ,
להיות לנו ראש ומנהיג שסגולה הגיבור נאצל וגואל,
גם וכך אם ויותר או שפחות, ושתכהן תיבחר שום ודבר לך וממש לא ומובטח:
בהחלט יתכן אם עת, חס שלום, וצרה?: ועבר צללים מיתאגד הגם ועוד איך מיצתרף !!ונקרע לך את הצורה!

אם ורק ושנדרש?!:
לא שכתב או ואולי שכתבת,
כמו גם שלא שכזה ואחר מועמד מועמדת,
!!אך ורק העצמי! ובכל לשון של בקשה:
הגם להודות ועוד סתם כזה ואחר, רוץ?טוס לראי ומהר:
לו ורק להיות לו רק וטיפ טיפה הרצון בן אדם שאיפה ולהישתדל.



*

כתוב תגובה ל- עוד סתם אזרח
18
כביש 531
  mni   26/07/08 17:27
מדועה מופז מתחמק מלהיפגש עם יוזמי כביש 531 מדועה הוא מתחמק מלתת תשובה למנהור הכביש כל אירופה טורקיה (ארץ נחשלת)כולם היום בעד שמור קרקע והוא מחריש עלות כביש 531 1.יהיה נמוך בהרבה מעמוצה היום 2. גזל קרקעות לבעלי בתים 3. תשלום גבועה עבור הפקעת 4.איכות חיים
5. ירוק בענים (כל מדינה שומרת היום על שמורות טבע )ואתה בוריח מהמצאות 6. מה עם התחממות כדור הארץ הוא עדין לא שמע היום שומרים על עצים כי הם שומרים עלינו אבל מופז לא שמע אנל לברוח להתמודד קצת קשה למופז איך הוא יכול להיות ראש ממשלה או ראש מפלגה עם הוא לא נענה לתושביו
כתוב תגובה ל- mni
19
כביש 531
  mni   26/07/08 17:32
מדועה מופז מתחמק מלהיפגש עם יוזמי כביש 531 מדועה הוא מתחמק מלתת תשובה למנהור הכביש כל אירופה טורקיה (ארץ נחשלת)כולם היום בעד שמור קרקע והוא מחריש עלות כביש 531 1.יהיה נמוך בהרבה מעמוצה היום 2. גזל קרקעות לבעלי בתים 3. תשלום גבועה עבור הפקעת 4.איכות חיים
5. ירוק בענים (כל מדינה שומרת היום על שמורות טבע )ואתה בוריח מהמצאות 6. מה עם התחממות כדור הארץ הוא עדין לא שמע היום שומרים על עצים כי הם שומרים עלינו אבל מופז לא שמע אנל לברוח להתמודד קצת קשה למופז איך הוא יכול להיות ראש ממשלה או ראש מפלגה עם הוא לא נענה לתושביו
כתוב תגובה ל- mni
20
לכל הגזענים הגלויים והסמויים
  עיניים פקוחות   26/07/08 18:01
אינני נמנה עם חסידיו של מופז ובחלק מחיי הבוגרים נאבקתי בו ובמעשיו במקרה מידחת יוסף.אולם בין זה לבין מה שהכןתב מצייר המרחק רב.מופז איננו מושחת ולא חדל אישים כפי שחלק מהמגיבים כותבים.את מרבית חיין הוא תרם למדינת ישראל ואף אחד לא יוכל לקחת את זה ממנו.לכל היותר אפשר להגיד שהוא עשה טעויות כאלה ואחרות,ולהרגיש אי נוחות מדרך היתנהלותו הפוליטית,אבל זה הכל. וביננו ,האופציות יותר טובות?האם הן תרמו למדינה יותר ממופז? האם הן מתנהלות בצורה יותר נקיה פוליטית?רק תגידולי מי-הנזירה השתקנית ממנזר השתקנים?או ההוא מהמגדלים בתל אביב שפותח את מקרריו להמוני ישראל העניים?ובכל זאת אבנרי בחר לתקוף את מופז דווקא.בתחילת המאמר עוד התעניינתי וחשבתי שהוא ענייני,וככל שהתקדמתי ,התגנב חשש קל לליבי שלא מדובר בטיעונים עניניים אלא שיקולים אחרים לגמרי.כשהיגעתי לסוף המאמרהבנתי את המניע לדברים-גזענות נטו.זהו המאמר איבד מכל כוחו וכל מה שהוא הצליח לעשות זה להעיר את הגזענים הקטנים שמעלים את טיעוניהם ולגרום לאחרים להצביע למופז כמחאה.ואם חשבתי לקנות א6ת סיפרך -זעקי ארץ מושחתת-היום אני אטיל ספק במניעים שכתבו את הספר.נראה לי שאוותר על רכישתו לצערך.
כתוב תגובה ל- עיניים פקוחות
21
לסלק את השרץ הגזעני
  נאש דידן הפרסי   26/07/08 18:13
הסיפא של הכתבה מעידה שבראש אומ"ץ עומד גזען מחליא. אני קורא לחברי העמותה שאיכפת להם, להדיח את היו"ר הגזען.
כתוב תגובה ל- נאש דידן הפרסי
אבנרי פועל נגד גזענות
  צבי יקיר   26/07/08 20:42
הערה בשולי המאמר לא היתה בעלת אוםי גזעני. היא ציינה עובדה על שנים שפרשו והביעה משאלה שמופז יצליח למען כולנו.אבנרי הביע משאלה שמוםפז לא יאכזב ולא פסל אותו חלילה מלכהן כראש ממשלה
ואם מדברים על גזענות. אולי לא שמת לב לעובדה שעד כה לא היה בישראל ראש ממשלה מקרב בני עדות המזרח.
האם זה מקרי??
בהקשר לכך כדאי לציין שאבנרי כתב בשעתו את הביוגראפיה של דוד לוי וציין בספרו שהוא מתאים להיות ראש ממשלה
כתוב תגובה ל- צבי יקיר
יקיר, אני תומכת נילהבת של אריה
  טהורת המידות   27/07/08 07:02
אבנרי שלוחם עשרות שנים בשחיתות והוא איש ישר והגון.
אך לטעמי במיקרה של ציון העובדה שאנשים אלה מעדה במיקרה
זה העדה הפרסית היה מישגה, כדאי מאד שהעיתונאי אריה אבנרי יתקן זאת בהבהרה, אני כמוך חושבת שהעיתונאי אריה
אבנרי אינו גזען, כל ההתלהמות פה נגדו היא "כמוצא שלל
רב" מה שלא כך, זו היתה פשוט טעות שאפשר לתקנה. לא על
כך יפול המאמר והנושא שאול מופז האדם וניתוח אופיוט מהלכו של האיש שאול מפוז צודק ונכון.
שאול מופז התגלה כאדם חלש אופי מזגזג באופן חמור ביותר,
רואה את נוחיותו הבלעדית, תוך יומיים משנה עמדות משמעותיות, אדם כזה הוא אדם בעיתי ביותר לראשות ממשלה.
המושחת אולמרט הבחין שהוא יכול להשתמש במופז האיש כחומר ביד היוצר, לטובתו האישת המושחתת שלא בוחלת בשום אמצעי כדי להמשיך למשוך בחוטים גם אם יאלץ ללכת בדרך כזו או אחרת.
בכל מיקרה המושחת אולמרט מזמן מזמן איבד את המומנטום
שהיה לו, האיש הנאלח הזה אולמרט! אין לו פומיל אחד
של אהדה בציבור.
כתוב תגובה ל- טהורת המידות
מינה דרוזים להנהלת הנמל
  שיי..........   27/07/08 14:48
מופז מינה דרוזים להנהלת הנמל לאחר מכן, עשה חאפלה
עם העדה הדרוזית בדלית הכרמל וצירף את כולם לקדימה..
נכתב במקומון חיפאי.
נקודה חשובה ,המראה על אופיו של מופז.
מינה את חלוץ כרמטכל , למרות חוסר נסיונו הקרקעי
כשסיים את תפקידו כשר הבטון וכרמטכל, ראינו את
האדמה החרוכה של צה"ל. פירות הבאושים גילינו במלחמת הלבנון השניה.
אני מקווה שהעם יתעשת ולא ימנה את מופז\ כשר הבטחון.
כתוב תגובה ל- שיי..........
חיידקי הגזענות
  נאש דידן   27/07/08 18:31
זה שהדרוזים משרתים ונהרגים בצהל ובמשמר הגבול כדי שאנשים כמוך יחיו זה בסדר, אבל למנות אחד או כמה מהם לתפקיד בשרות הצבורי זה בעיניך פשע. מוסר של וירוס.
חלוץ לא היה מינוי של מופז, אלא של שרון, בשל קשריו עם עומרי. מופז העדיף מלכתחילה את גבי אשכנזי. אבל למה לבלבל לחיידקי הגזענות את הריק (שבראש) עם עובדות?
כתוב תגובה ל- נאש דידן
צבי יקיר הוא אריה אבנרי
  יודע דבר וחצי דבר   28/07/08 00:48
רדוד ומתחזה
כתוב תגובה ל- יודע דבר וחצי דבר
אין חדש תחת השמש
  האמת על א. אבנרי   28/07/08 16:26
אומ"ץ היא גלגולה של עמותת "אמיתי", למען מינהל תקין, שהוקמה בשנת 1989 והפסיקה פעילותה הראוותנית עם פרישתו של אבנרי בשנת 1998. לקח עוד כמה שנים טובות עד שעמותה נסגרה רשמית בספרי רשם העמותות רק לפני כשנה. בדו"ח רואה החשבון נכתב שמעמותה כזאת לא מצפים לאי סדרים כספיים. מעניין מה קורה כיום באומ"ץ. אני מניחה שהיום הם הרבה יותר מתוחכמים. הרי הם היו צריכים ללמוד גם מאולמרט וחבריו איך לסבן רו"ח וכיוב'.
כתוב תגובה ל- האמת על א. אבנרי
כמה משלם לך מופז אפס שכמותך
  ליאור ו.   27/07/08 16:11
מקורבי מופז למדו מאולמרט , וכותבים בגנות
אריה אבנרי.מעניין כמה הם מקבלים עבור השרות ?????
אריה אבנרי אנו מחזקים אותך.
כתוב תגובה ל- ליאור ו.
22
אני בכלל לא מתלהב מהאיש
  אמנון לביא-לוי   26/07/08 18:23
אני בכלל לא מתלהב מהאיש הקטן הזה מופז,כגובה קומתו כך גובה עשייתו ובכלל הוא היה קטן ונשאר קטן.
גם כשהיה רמטכ"ל וראה את התעצמות החיזבאללה לא קם והודיע קבל עם ועדה הסכנה אורבת למדינת ישראל, העדיף את השתיקה, הרי שלום המדינה קודם לשיקולים אישים או שיקולי פוליטיקה מסריחה לא? קום הייה גבר הניח את המפתחות על השולחן והודיע לממונים עליך אני לא מוכן להעלים עין בו בזמן שהאויב מתעצם. אך היית קטן ותישאר כזה.
וכפי שכתב אריה אבנרי על כל הזגזוגים שלך לדעתי הם מעידים על נפש לא יציבה ושאתה חסר החלטה בשעה גורלית.
כתבתי לך מכתב עת השתחררתי מהצבא לאחר 26 שנים על השחיתות ביציאת אנשי קבע שנתיים שלושה לפני הפנסיה ללימודים כביכול בעלי תואר שאין בהם זיקה למקצועם.
העדפת שישיב לי סג"מ צעיר שרק התגייס לצבא על מהות לימודי אנשי הקבע,, הוא מסביר לי.. :-)) היית קטן ותישאר כזה קטן.
כתבתי לך מכתב בעת שירותי בקבע בתפקיד ק.קישור על מהות תעסוקת אנשי המילואים בכל מיני תעסוקת אבטחה ותעסוקה שאינה ב-זיקה למקצועם והתרעתי כי המון אנשי מילואים הולכים לקב"ן ומשתחררים מהצבא ושלטעמי אין לצבא זכות לגייסם לתעסוקות שונות אלה אך ורק לאימונים ומוכנות למלחמה, כי לעקור איש מילואים מביתו משפחתו ומקום עבודתו זה לא דבר פשוט כל כך כמו מתן פקודה בלבד. השבת לי ? עד היום לא..למרות שחברים שלי אמרו לי אל תכתוב הוא עלול לפטר אותך מהצבא,,כתבתי כי ידעתי שאתה נמושה מגודלת ואין לך את היכולת להשיב על אמת יציבה ונכונה.
אני חייב לציין שרק בגלל האישיות הקטנה שלך ביטלתי את התנדבותי לצבא מעבר לשנות הפנסיה שלי.
אך המעניין ביותר הוא שהיום אנשי הקבע אינם יכולים להוציא תואר בקלות לצורכי שכר בלבד ויש צורך בזיקה למקצועם ...המעניין השני הוא שהיום הצבא מאד עדין ומתחשב באנשי מילואים והוא יודע לא לגייסם אלה לאימונים בעיקר או ביחס למקצועם, לפתע איש מילואים הוא נכס יקר. כל זאת לאחר שהצבא ספג בעיטה מאנשי המילואים.
היית רמטכ"ל קטן וללא עמוד שדרה, לא השפעת על הצבא במאומה, רצית את התפקיד כנראה לצורכי שכר וכבוד בלבד.
לא העזת לצאת ולהתריע בפני העם שהצפון מסוכן אפילו אם זה היה עולה לך בתפקיד.
הבט לאנשי גוש קטיף בעיניים ,,ישר בעיניים,, מה יש לך לומר להם ח"כ קטן שכמותך..
אתה נמושה ואם תעמוד בראשות "קדימה" אני לא אתפלא כי אתה שייך למפלגה הזאת מפלגת הצללים, מה ההבדל בינך לבין המפלגה המושחתת הזאת ? כלום,שניכם קטנים...!!!
כתוב תגובה ל- אמנון לביא-לוי
23
מה קרה למחלקה ראשונה
  עיניים פקוחות   26/07/08 18:37
האם התחלתם לצנזר תגובות שלא מתאימות לדעת המחבר?אם כן תודיעו ולא נבקר באתר יותר.
כתוב תגובה ל- עיניים פקוחות
24
מופז הוא אופורטוניסט מובהק
  דליה,באר שבע   26/07/08 21:42
מופז פרש מן הליכוד כשהבין שאין לו סיכוי להיבחר לראשות הליכוד.יום אחד הוא מצהיר שהליכוד זה
הבית שלו, ויומיים לאחר מכן הוא טוען, שהליכוד זה כבר לא הבית שלו,ולכן הוא עובר לקדימה.
המסקנה היא: אם הוא לא יבחר לראשות קדימה,והוא יבין
שהליכוד ינצח בבחירות הבאות,הוא יצהיר שהליכוד היה
ונשאר הבית שלו.
למופז יש חלק לא מבוטל באחריות לכישלון במלחמת לבנון השנייה,הוא שר בממשלת אולמרט.
כתוב תגובה ל- דליה,באר שבע
25
סוף הכתבה מבחיל, פשוט גועל נפש
  שימי   26/07/08 21:49
הכתבה עצמה מעולה !!!

הסוף משאיר טעם רע
כתוב תגובה ל- שימי
למה ציפית מאבנרי
  דפוק בראש   28/07/08 01:14
גם כשהוא כבר מתחיל משהו טוב מחרבש אותו בסוף.
כתוב תגובה ל- דפוק בראש
26
הבַּרְווָז הַזֶה...השאול המופז
  שושנה 2006-2008   26/07/08 23:05
הבַּרְווָז הַזֶה.... האֲוָוז הַזֶה... הַשָאוּל המוֹפָז....
איך... איך... איך... וכיצד... מקרנות המזבח לא מש ולא זז. הקים לעצמו בחסותן מאחז.
יחד עם ראש מכשלתנו עול-אולמרט מתאמץ בקרנות-המזבח כל-כך להחזיק. מתנדנד לצדן כמו בַּרְווָז.
מפנטז. בדימיונו, בחלום-רטוב מפונטז. עדיין בכל שארית כוחותיו נֶאֱחַז.
איך יחד עם ראש מכשלתנו, מרצון העם, בבחירות עכשיו, מתעלם ? קובר ציפיותיו-שאיפותיו של עם שלם בארגז.
צוֹחֵק, מְצַחקק, מלגלג, מְלַהֵג עלינו, לכולנו בָּז !
אך ידוֹעַ יוֹדֵעַ שָאוּל כי על זמן שָאוּל חַי שָאוּל, זְמַן אָבוּד, זְמַן גַּלְמוּד, זְמַן מְבוּזְבָּז, זְמַן מְמוּזְמָז.
איך את ממשלת חֶרְפָּה-כְּלִימָה-כישלון-אָבַדוֹן-אכזבה זו,
ממשלת-מכשלת זוועה, ממשלת חרפה, ממשלת שְחִיטָה, ממשלת בושה וכלימה, ממשלת מעיין-אכזב.
לא עזב עד עתה הבַּרְווָז זה, השָאוּל מוֹפָז ? כלום לא חש כמותנו בעטייה יורד למקלט ומופגז ?
מדוע את חפציו בתום מלחמה רשלנית-קטלנית-שלומיאלית זו חיש לא אָרַז ?
ראיתם אותו יוצא עתה מפגישה חשובה ? איך וכיצד שָמַח בַּרְווָז ועָלַז ?!
האם לא צָפָה, לא ראה, לא הכיר בסופו של חֲלוֹם שֶנִשְבַּר, חֲלוֹם פָּז, חֲלוֹם אשר לנֶצַח נִגְנָז
חֲלוֹם אשר ראש מכשלתנו, שְלוּמִיאֵל, לא-יוּצְלַח, לא-מוּצְלַח, בִּיש-גַדָּא נוֹרָא, במו מעשיו וידיו גָּדַע, קָטַע, קָטַל, קָצַץ וגָּזַז
חלום אשר התפרק-התרסק, פִּצְפֵּץ חָזוֹן ודימיון, הוריד ביגוֹן תקוות שְאוֹלָה, טרם יום, לִתְהוֹם-נְשִיָה, ים-בְּכִיָה וטִימְיוֹן.
שִבְרוֹן-לֵב שֶל חֲלוֹם אשר התמוגג, התפוגג, לאוויר ארצנו ברשלנות-חלמאות-הפקרות-קלות בלתי-נסבלת גַּז.
בהזדמנות זו נאמר לַּבַּרְווָז (lame duck), בַּרְווָז מתנדנד אשר פעם אולי נחשב לפָּגָז,
נבהיר לו לשָאוּל המוֹפָז, נאמר לו לא רק רָז
כי בשרירות, שרלטנות, אכזריות אין-קץ בחר להפגין כלפי עמו שלו, השתמש בלי מוח בכוח מופרז.
אך בוא יבוא יום, בו נבוא, בו נעשה (לא רק עם הברווז) חשבון. עם כל פּוֹחֵז, עוֹלֵז, מְכַּרְכֵּר-מְדַשְדֵש-מְפַזֵז, מוֹלִיך-שוֹלָל-מקוּלָל,
אשר לנו כִּזֵב, העניק לחיינו בארצנו טַעַם כה מַר, אותנו במַעַל וכַּחַש גָרַר, את עינינו אָחַז (כן, כן, היה זה אותו הבַּרְווָז, מוֹפָז !)
נזכור, לא נשכח, איך את תקוותינו, ערגותינו, כמיהותיהו, כיסופינו, ציפיותינו, שאיפותינו,
לשינוי משמעותי-חיוני, שינוי מתבקש-מיוּחַל בחברה ובמדינה גָּנַז הבַּרְווָז
ולכשיגיע אותו יום, עוד תראו את שָאוּל (עם או בלי חִיתּוּל) אשר ממקום-מושבו, מכיסאו סוף-סוף נָע, מָש, זָע וזָז
כשזנבו בין רגליו נָּס, אָץ, בּוּרֵח (לפוליטיקאי הן הרי אין לא טעם, לא ריח), לדרך בטוחה-טובה יותר, נֶחֱפָּז הבַּרְווָז.
יען ידוע יודעים "נציגינו" "נבחרינו" בממשלה אטומה-ארורה-יהירה-מקוממת- מקולקלת-מקלקלת-מרושלת-מקוללת-קלוקלת-איוולת זו כי תם זמנם ! חדל קורבנם ! פסקה תקופתם ! הסתיימה שעתם !
בממשלתם-מכשלתם הנוֹכְחִית הכל כְּבָר מִזְמַן כּה בּוּזְבַּז וְמוּזְמַז.

רְאִי, אֲדָמָה, כִּי הָיִינוּ בַּזְבְּזָנִים עַד מְאד ! שאול טשרניחובסקי תל-אביב, 3.9.1938

עצוב,וכל כך נכון... ל"ת רונית, 25/08/06 09:31
אולמרט ''בזבז'' ילדים של אחרים. ל"ת לילדים שלו יש, פטור מצה''ל, 24/07/07 16:05
כתוב תגובה ל- שושנה 2006-2008
27
מופז מסונוור משליטה
  דן הרפז   27/07/08 07:36
מופז לא ניחן בתכונות של מנהיג מה שכן הוא ניחן בפה גדול שלא מפיק מרגליות
למרות הפה הגדול מופז וחבר מרעיו ממלאים פיהם במים ולא אומרים מילה על אולמרט ואינם מביאים לפרישתו
ועניין זה פוסל אותם כשותפים לדבר עבירה שכל מה שמעניין אותם זה להשאר בשלטון על חשבון המדינה

בוז גדול לכל ה 120 שמעלימים עין
כתוב תגובה ל- דן הרפז
28
ממשלה גוססת. מדינה מפרכסת.
  דורי   27/07/08 09:28
מֶמְשָלָה מוּבֶסֶת. מֶמְשָלָה בִּלְתִּי-מְאוּפֶּסֶת. מֶמְשָלָה גוֹסֶסֶת. כְּנֶסֶת רוֹפֶסֶת. מְדִינָה מְפַרְכֶּסֶת.
מְאִי-נְטִילַת, אִי-לְקִיחַת, אִי-נְשִיאָה בְּאַחֲרָיוּת אִישִית-מְדִינִית-פּוֹלִיטִית, נִיזוֹנָה-מֶמְשָלָה, מִתְפַּרְנֶסֶת.
מֶמְשָלָה בָּזָה, מְבוּזָה, מִתְבָּזָה, מְאוּסָה, מְקוֹמֶמֶת, מִתְנַווֶנֶת, נִרְגֶנֶת, מְשוּעַמֶמֶת, חוֹמֶסֶת, מְקָרְקֶסֶת, מְקוּרְקֶסֶת, מִתְחַפֶשֶת, מוֹאֶסֶת, מְבוֹאֶסֶת. מציאות בלתי-נתפשת.
אַתָּה מַרְגִיש אֶת נְשִימוֹתֶיהָ הקְצוּבוֹת, האַחֲרוֹנוֹת,
שֶל מֶמְשָלָה יְהִירָה, יוֹמְרָנִית, הַרְסָנִית, רַשְלָנִית, חוֹבְבָנִית, שְלוּמִיאֵלִית, רוֹמֶסֶת, גוֹרֶסֶת, הורסת. דוֹרֶסֶת.
חָש וְרוֹאֶה אֵיך וְכֵּיצַד, אֶל מוּל, לְנוֹכַח, לְנֶגֶד עֵינֶיך, מֶמְשָלָה-מַכְשֵלָה זוֹ אַט-אַט גוֹסֶסֶת.
בְּמֵי-מַדְמֵנַת מֶחדְלֵיה שוֹקַעַת יֵישוּתָה, נְמַסָּה-מִתְמוֹסֶסֶת-מִתְבּוֹסֶסֶת-קוֹרֶסֶת.
כָּל הַעַם, לא רַק אַתָּה, עֵדִים לַמִתְרַחֵש, צוֹפִים בַּמִתְחוֹלֵל,
מִתְבּוֹנְנִים בַּתַהֲלִיך - לא מִתוֹך תְחוּשָה שֶל חֵן, רַחֲמִים וחֶסֶד.
חֵרֶף רְצוֹנָם נוֹכְחִים בְּכָּך אֲפִילוּ "נְצִיגֵינוּ", "נִבְחרֵינוּ" בַּכְּנֶסֶת.
בִּיְהִירוּתָה-רְהֲבתָנוּתָה-גַאֲוְותָנוּתָה-רַאֲוְותָנוּתָה מֶמְשָלְתֵּנוּ אינה מִתְרַפֶּסֶת.
אַך יוֹדַעַת-מוּדַעַת מֶמְשָלָה כִּי חָלַף זְמַנָה. תָּם קוֹרְבָּנָה.
מֶמְשָלָה עֵצָה מְטַכֵּסֶת. מֶמְשָלָה עַל עֵצִים מְטַפֶּסֶת. מֶמְשָלָה אֶת צִיפּוֹרְנֶיהָ כּוֹסֶסֶת.
מי יְתַאֵר עַתָּה את רוּח הַתְקוּפָה ? מִי יִכְתוֹב אֶת תוֹלְדוֹת הַכִּשָלוֹן ? הֵיקֵף הַחִידָלוֹן ? האֲבַדּוֹן ?
עוֹמֶק הַקֶרַע ? חוּמְרַת הַשֶסַע ? גוֹדֶל הַשֶבֶר ? מֵימַדֵי האֶסוֹן ? עוֹצְמַת היָגוֹן ?
מִי יְתַּעֵד עַתָּה אֶת דִבְרֵי הימִים ?
אַף אִם יֵש מְלָאי לְמַכְבִּיר שֶל דְיוֹ בַּקֶסֶת ?

כל מילה נכונה, אין לי מה להוסיף, רק להתפלל שנמשיך להתקיים. ל"ת אמיר ברד, צפון, 14/05/07 11:16

כל מילה מדוייקת. ל"ת אני, 19/05/07 12:34

שיר מגניב. ל"ת לאה, 19/05/07 23:15

עצוב. יותר ממה שזה מרגיז זה עצוב. ל"ת
מיכל כהן, 21/05/07 22:44

כואב אבל מקסים ל"ת עוד אחת, 22/05/07 10:42
כתוב תגובה ל- דורי
29
משה סוויסה
  מנהל תקין   27/07/08 12:44
מר אבנרי היקר.
מה עם משה סוויסה? אדם מושחת מיסודו, שקרן וחתרן בלתי נלאה. אין שום ערך למושג מנהל תקין? הנ"ל רחוק שנות אור מקיום המושג הזה. יתרה מכך ראש עיריית ירושלים ומנכ"ל העירייה אשר מגבים את כל מעשיו הבלתי חוקיים ללא כל סייג, שותפים בצורה בולטת לשחיתויות של סוויסה, ריח רע ביותר נידף ממערכת היחסים המוזרה הזאת. האם שכרה בצידה? מהן טובות ההנאה אשר סוויסה מעניק ללופוליאנסקי, מלבד בית הכנסת אותו בנה ללא אישורי בנייה, בית כנסת אשר נקרא על שמו של נכדו ז"ל של לופוליאנסקי.
איך יתכן ששום גוף ציבורי אשר מחוייב לשים קץ לשחיתות המתמשכת לא עושה דבר?
כתוב תגובה ל- מנהל תקין
שאלה של זמן
  אחד אופטימי   27/07/08 15:03
לצערי אתה צודק,אבל היחידים שמנסים לעזור וגם מצליחים קצת אלו תנועת אומץ בראשות אבנרי,ובטיפול בועז ארד תסמוך עליהם,ותהיה אופטימי סופו של סויסה קרוב.
כתוב תגובה ל- אחד אופטימי
30
מופז קונה ראשי ערים
  אחד העם2   27/07/08 12:59
בדרכו לראשות הממשלה לא מהסס מופז להפר את כללי המינהל התקין ומסייע באמצעות פרויקטים תחבורתיים לראשי העיר מקדימה שמבטיחים את התמיכה בו. מן הראוי שמבקר המדינה יבדוק פרשה חמורה זו בהקדם.
כתוב תגובה ל- אחד העם2
לאומץ לבדוק שחיתות מופז
  רוני........   27/08/08 12:56
.
סילקנו את אולמרט מתוך כוונה לנקות את האורוות.
למבקר המדינה תבדוק את תהליך הבחירות לפריימריז של
קדימה.מופז פועל כגנב בשטח ,בעזרת אנשיו.
כתוב תגובה ל- רוני........
31
מופז הוא המלך
  אחמד זיבי   27/07/08 14:41
יאללה קדימה די לשחיתות של היועץ המשפטי אין גדולה כמו קדימה מפלגה אידיאולוגית ברמה בין לאומית
כתוב תגובה ל- אחמד זיבי
32
מופז הרקק?זכרו כשלון מדחת יוסף
  חץ   27/07/08 16:01
כתוב תגובה ל- חץ
33
מופז פודל עם 0% מנהיגות
  ציוני   27/07/08 17:26
כתוב תגובה ל- ציוני
34
מופז=זהב,קח ליכוד,זרוק את ברק!
  תורה&עבודה   27/07/08 18:56
מופז אחלה גבר, יקים ממשלה עם הליכוד ויהדות התורה, ויבריא את מדינת ישראל מהחלאות של מפלגת העבודה הזרה והטמאה המושחתת ומסריחה.
כתוב תגובה ל- תורה&עבודה
35
ליבני....מי החמוד שכתב עבורך
  אדם הובר   27/07/08 22:49
אני סומך את ידי עליו
מופז ינצח בגדול על כל המתחרים וימותו הקנאים

ראו גם אחד האדם בדמרקר
 תחזית
כתוב תגובה ל- אדם הובר
36
מופז לא ראוי
  מה חדש?   28/07/08 00:56
מה שראוי לציון, אבנרי הפסיק לנבל את פיו. מה שלא השתנה הוא שאבנרי המתלהב אינו מחדש דבר.
כתוב תגובה ל- מה חדש?
מה הסיכויים שיחדש לנו אי פעם?
  אפס   28/07/08 12:47
עוד מכתב הזוי שיכנס לאוסף המכתבים לספר הבא. מה התכלית? נאדה!
כתוב תגובה ל- אפס
א גדילע אויף מייף טוחעס
  בובע   28/07/08 16:23
אבנרי היקר,

היש לך בעייה עם סדרי עדיפויות? או שזה כל מה שאתה יודע לעשות?

בימים אלו כאשר החוק מופר בריש גלי ע"י השופטים, הפרקליטות, המשטרה, השרים, חברי הכנסת, ואפילו מסעודה ליבוביץ' אתה ממשיך לשייט לך בהגיגיך ההזויים.

מה קרה לך? הרי כולנו יודעים שמופז הינו חדל אישים. הזו הבעיה (בהא הידיעה) של המדינה?

לו היו לך ביצים היית דואג קודם כל ששומרי החוק יעשו את מלאכתם ורק אח"כ היית מתפנה להטיף מוסר ל"גבר-גבר".

ככל הנראה אין לך האומ"ץ לפעול בחזית החשובה ביותר שהיא מערכת המשפט, על כל זרועותיה התמנוניים. אתה גם טועה ומטעה ביחסך הבוטה לפרופ' דניאל פרידמן (וזה כמובן נושא לטוקבק אחר).

קיש מיר אין טוחעס.

שלך,
בובע רוחי
כתוב תגובה ל- בובע
37
תפשו חזק מאד את אלוקים בביצים
  דורי   28/07/08 10:10
הם תפשו, תפשו חזק, תפשו חזק מאד, את אלוקים, בביצים !
יש להם עתה את כל הסיבות בעולם, להיות מעצמם ורק מעצמם מרוצים
את שמם, את עצמם, את אישיותם, את תועלתם, את נוחיותם אך בעיקר את אנוכיותם,
(לא תם הסיפור, אזרח קטנטון-פיצפון-טיפשון, לא תם....) הם סוף-סוף רק ובלבד מריצים
ביניהם לבין השמיים אנשים, גברים כנשים, אזרחים תמימים, אילמים, כסילים, מטומטמים, אוילים
כמותכם, כמוך, כמוני, כמוה, כמוהם, כמוהן, כבר אינם יותר (תודה לאל !) מפריעים, מפרידים, חוצצים
אז מה כבר יכול להיות אם בין בריות קיימים כמה לבבות אשר מרוב כאב וסבל מתרוצצים, מפוצצים, מתפוצצים.
עתה יכולים הם לגשת, לפרוש לנו כמו דייגי-דגים שותקים-מפרכסים רשת,
זה כלל לא מפתיע, באין כל מפריע, בעוד שמש על ראשם וראשנו זורחת-קופחת, מופיעה במרום אף קשת
אפשר לפיכך לגשת להגשמת משאת נפשם, הגשמת חלומם, שאיפת חייהם
הן את דמותם בעזרת תיקשורת ממולחת, שכל נושא יודעת, מפצחת,
תיקשורת נחונה עזות-מצח, הגורמת למתח ורתח, תיקשורת בעלת רבוי-פנים, שכחה, קהות חושים
יום-יום, שעה-שעה, דקה-דקה, ללא לאות, בעקביות, ביסודיות, בנחישות,
טיפחו, מטפחים ועכשיו הם סוף סוף גם מריצים חבורת הבל-זבל, חברה' ליצים
את לשד שמחת חייו, קורטוב חיותו, תקוותו, ערגתו, ציפייתו, כמיהתו, חזונו, רצון הישרדותו של עמם
מזה זמן רב בחופשיות וביסודיות גוזלים הם, יונקים, שואבים, מוצצים
כל הצעה שכנגד, הצעה בעלת רצון טוב אשר אולי תוכל לתרום למלך עירום בגד,
במו הרמת ידיהם, בקולותיהם, השקת כוסיותיהם ב"לחיים!" הם חיש-מהר, מיד מפוצצים
נותרו רק עוד מתי מעט, אזרחים ספורים אשר מצייצים, למשמע חדשות היום בכל-זאת עדיין קופצים
אזרחים משוועים, בכל לבם מקווים, שתמורה כלשהי תתחולל בכל זאת בעם, בקרב רוח עיוורים ועיוועים
תושבי מדינה בודדים צועקים גוועלט, חלקם בדיכאון שוקעים לאט, לאט, אך בכל זאת בטוח, בלאט
לשווא זועקים לשמיים אזרחים, מושיע בנמצא אין, נותר רק לרתוח ולחרוק שן
משיח לא הגיע, בסדום ועמורה הכל פגיע, דומה כי ל"מנהיגים" כולם אות קין - "נשיאים ורוח וגשם אַיִן"
אזרחים אשר את לא את דמם בלבד פוליטיקאים ניבזיים-פוחזים-בקרנות מזבח אוחזים
בקור-רוח ומזג כזה את אזרחיהם מקפיצים, כנפיהם על ימין ועל שמאל קוצצים
וכמו לאחר גשם כפיטריות צומחות, במקרה זה פיטריות רעילות, מורעלות,
פוליטיקאים מאוסים –בטלנים-נהנתניים-תועלתניים חדשות לבקרים סביבינו צצות וצצים
במדינתנו פסה לחלוטין רוח, בין יונים לניצים אין, לא קיים עוד ויכוח
הולכים על בטוח. על מנת לנשום קצת ומעט אוויר, אולי הפך הדבר להיות שכוח, יש צורך חיוני ודחוף במפוח
תאמרו מה שתאמרו, נֶפוֹטיזם, פרוטקציה, ויטמין נאד נפוח, לא רחוק מן העץ נפל התפוח !
פוליטיקאים ככלל הפכו להיות כולם מאד מעשים,
מחמת מיאוס, בחילה, תיעוב וסלידה מקרב-עומק-לב העם "נבחרינו" מוקצים
את מכוניותיהם ראית ? כלום לא תהית ? עד כמה יקרים כלי רכבם, ראוותניים ! נוצצים !
האם לנוכח תמונה זו השתוממת ? תמהת ? התפלאת ? נדהמת ?
כל מכונית לתפארת מדינת ישראל. ע"ח אזרח קטן אשר מימסד המדינה לחינם ולשווא אותו מאמלל.
כמו תותח ללא רתע. זהו היום ורק זה הקטע. אכול ושתה כי מחר נמות. חיים חיי רגע.
עד כמה עולים כלי הרכב למשלמי המיסים ? הן מזמן לא תפרו מחדש בארץ כיסים.
יען אזרחים פשוטים לא גומרים כלל אפילו חודש שעה שאצל "נציגינו" יש שובע, ביזבוז, עושר, גודש.
מעבודה ועמל יום מפרך קורסים אזרחים, עייפים, סחוטים, מרוצצים.
במדינת יש
כתוב תגובה ל- דורי
תנו ביצה גם לאבנרי
  קוקוריצה   28/07/08 12:44
לו ידע אבנרי לתפוס בביצים לא היה צריך לכתוב ב-nfc.
כתוב תגובה ל- קוקוריצה
38
ראש הממשלה הבא בנימין נתניהו!
  בעל הנר   28/07/08 11:55
לכל הספקנים זה נתון אותו יצרכו להפנים ובקרוב. דרך אגב כל האהודים למיניהם בסוף הקריירה הפוליטית.
כתוב תגובה ל- בעל הנר
39
אולמרט כלומיאל-מאומיאל-שלומיאל
  אריאלה ב   28/07/08 12:54
הוא פָּשוּט כְּלוּמִיאֵל.... מְאוּמִיאֵל.... שְלוּמִיאֵל.... יַשְנוּנִיאֵל...
מפגיעתו הקשה-אנושה ישמרנו האל.
שורו.... הביטו וראו-נא מה בארצנו שלנו, לנגד עינינו ממש, עתה מתחולל –
כשצל דמותו אך מופיעה בקצה-קצות האופק, התן מתחיל ליילל.
מה, איך וכיצד מצליח איש אחד, בלהטוטיו-מחדליו-כשלונותיו, לבדו, בעצמו, לחולל ?
איך באמון העם, באמון הצי-בור כך, בעזות, בחוצפה, במצח נחושה, בלי להניד עפעף,
בנו-בכולנו ראש-מכשלתנו, אולמרט, מוֹעֵל ?
כלום ייתכן כי מורשתו-מוסרו-תרבותו-התנהלותו-התנהגותו בחברה, במדינה ובעם תאוּמַץ ?
תזכה בפרס ? באוֹטוֹ ? בלוֹטוֹ ? בטוֹטוֹ ? (הן "מַזָּל" היום באופנה והוא לנו מוֹטוֹ)
בציבור תתקבל ? תהפוך (אוי לנו...!) לטבע-שני ? להרגל ?
"תסתדר"-תסתגל ? תמצא לה תומכים נאמנים ?
אחריות-אישית-ממלכתית-ציבורית-פוליטית-מדינית הלאה תשליך ? תגלגל ?
בנו תשקע ? בלבבנו תבקע ? תעמיק ? תכה שורשים ? בקרבנו תחלחל ?
מה צופן המחר בחובו ?
מה עוד מסוגלים חברי ממשלה-מכשלה זו, כאן ועכשיו, יחדיו עמו עדיין לעולל ?
הבור נכרה כבר לפני מספר חודשים, עתה נותר רק לסתום בעפר עליו או עלינו את הגולל.
לדאבוננו, לא נשאר כמעט בעם אפילו תם, נבון, צדיק אחד, אמיץ או חכם אשר שואל :
מָתַי, אִם בִּכְלָל, יבוֹא לְצִיוֹן גוֹאֵל ?
כתוב תגובה ל- אריאלה ב
40
אולמרט כלומיאל-מאומיאל-שלומיאל
  אריאלה ב   28/07/08 13:02
עול-אולמרט פָּשוּט כְּלוּמִיאֵל.... מְאוּמִיאֵל.... שְלוּמִיאֵל.... יַשְנוּנִיאֵל...
מפגיעתו הקשה-אנושה ישמרנו האל.
שורו.... הביטו וראו-נא מה בארצנו שלנו, לנגד עינינו ממש, עתה מתחולל –
כשצל דמותו אך מופיעה בקצה-קצות האופק, התן מתחיל ליילל.
מה, איך וכיצד מצליח איש אחד, בלהטוטיו-מחדליו-כשלונותיו, לבדו, בעצמו, לחולל ?
איך באמון העם, באמון הצי-בור כך, בעזות, בחוצפה, במצח נחושה, בלי להניד עפעף,
בנו-בכולנו ראש-מכשלתנו, אולמרט, מוֹעֵל ?
כלום ייתכן כי מורשתו-מוסרו-תרבותו-התנהלותו-התנהגותו בחברה, במדינה ובעם תאוּמַץ ?
תזכה בפרס ? באוֹטוֹ ? בלוֹטוֹ ? בטוֹטוֹ ? (הן "מַזָּל" היום באופנה והוא לנו מוֹטוֹ)
בציבור תתקבל ? תהפוך (אוי לנו...!) לטבע-שני ? להרגל ?
"תסתדר"-תסתגל ? תמצא לה תומכים נאמנים ?
אחריות-אישית-ממלכתית-ציבורית-פוליטית-מדינית הלאה תשליך ? תגלגל ?
בנו תשקע ? בלבבנו תבקע ? תעמיק ? תכה שורשים ? בקרבנו תחלחל ?
מה צופן המחר בחובו ?
מה עוד מסוגלים חברי ממשלה-מכשלה זו, כאן ועכשיו, יחדיו עמו עדיין לעולל ?
הבור נכרה כבר לפני מספר חודשים, עתה נותר רק לסתום בעפר עליו או עלינו את הגולל.
לדאבוננו, לא נשאר כמעט בעם אפילו תם, נבון, צדיק אחד, אמיץ או חכם אשר שואל :
מָתַי, אִם בִּכְלָל, יבוֹא לְצִיוֹן גוֹאֵל ?
כתוב תגובה ל- אריאלה ב
41
מי נותן דוגמא אישית?
  מקום למחשבה   28/07/08 13:03
אבנרי היקר

גם אתה לא יכול לשמש דוגמא אישית ומנוף ביצועי לביעור השחיתות המפלצתית במדינה ולחיזוק מערכת אכיפת החוק.

עד כה נסית ללא הצלחה יתרה לעלות על במות ולהשמיע את דבריך בגנות השחיתות הציבורית. מסתבר שהיכולת שלך הביצועית שואפת לאפס ולכן נכשלת.

מדוע נפלטת מכל העיתונים שבהם כתבת? מדוע פנו לך עורף כה רבים וגם בעמותת אומ"ץ?

חשוב טוב לפני שאתה עונה ואנא אל תתחזה למישהו אחר ואל תשתלח.

זהר
כתוב תגובה ל- מקום למחשבה
42
אֲדָמָה חֲרוּכָה
  דורי   28/07/08 13:23
אֲדָמָה חֲרוּכָה

אכן, אֲדָמָה חֲרוּכָה....
לאחר מלחמת לבנון השניה, מלחמה אותה הפך מקרב-לב, היישר מן הלב, עוֹל-אולמרט חיש-ביש-מהר לשְכוּחָה
מלחמה רשלנית-קטלנית-יהירה-שלומיאלית אשר בלי-כל שמץ ספק מלחמה היתה מאד בלתי מוצלחה
התרכז עוֹל-אולמרט בסילוף, זיוף והשכחת עובדות ההיסטוריה, עשה כן באמצעות אדמה חרוכה
זה היה עבור עוֹל-אולמרט עיסוק עיקרי, בולט, מרכזי זו היתה עבורו עיקר המלאכה.
על כולם צפצץ, לכולם לעג, לגלג בבוז, בראוותנות, בגאוותנות, ביהירות,
ארצנו היתה פתע כמרקחה
על כולם בפה מלא צחק, להג וצחקק עוֹל-אולמרט : חה ! חה ! חה ! צחה ! צחה ! צחה !
עוֹל-אולמרט התייחס אל עצמו, כמוביל
את עמו טילטל, בלי רחם, ללא הרף הִתֵּל בו ב'שְפִּיל'
ראש-ממשלה, לא ראש מכשלה ראה בעצמו עוֹל-אולמרט, כריש אמיתי, ממולח, לא דגיג
חשב את עצמו, למותר לציין, כמי יודע מה, איזה זן, איזה מין, איזה סוג של "מנהיג".
לא ראה בו, בעצמו, אף פעם, חלק בלתי-נפרד מ"עמך",
לא בקש מעמו המושפל, הדל, המיוסר, האומלל, ברכת "דרך צלחה!"
מה ששלי הוא שלי, מה ששלך גם שלי, לפיכך לעולם לא שלך !
אל אזכרות ממלכתיות בהר-הרצל, הר-המנוחות
נמנע מלהגיע, הדיר רגליו, ברגיעה, בשקט נפשי, במנוחה, בביטחה
בקשות והזמנות על הסף דחה. לא התאבל, לא מחה, לא בכה.
עם המציאות והאמת העדיף לא להתעמת, כך ראוי גם רצוי, אחא.
לא חפץ לִצְפּוֹת בעיניים בוכות,
תרץ זאת בסוגיות ביטחון, אחריות, אבטחה
שמא חשב ? אולי.... ? הייתכן ?
...כי את כולם, כל העם, הציבור,
פקדה פתע פתאום השכחה ?
אך, מה לעשות ? חיים אינם גן-שושנים,
אי-אפשר להחליפן במלתחה גם אם מאלוקים ניתנו לנו כברכה.
יש בחיים הן גם לא מעט עצב, עצב אשר לעיתים אף מהול בשמחה.
במהלך ובמשך שנתיים, שנתיים חולפות, כן, שנתיים תמימות
שנתיים אשר מציאות קשה היוו ועדיין הן מהוות
היו תמונות-מציאות, במשפחות רבות בעם, לחלוטין עייפות-מותשות-שוממות-דוממות.
אין צורך לומר כי עובדה זו, השפיעה קשות אף על יכולת הישרדותנו,
אחרי ככלות הכל קודמת לכל בריאותנו, בריאות אשר חשובה לנו גם, אבל לא רק להישרדות
התכחשותו של עול-אולמרט השפיעה שלילית
על כוחה של הסתגלות לחיים, על רצון ויכולת לחיות, על חַיוּת.
אל מנעמי ומטעמי החיים שש, לא גזר על עצמו עוֹל-אולמרט חלילה כל טיפת התנזרות
את מכשלתו-מכשלתנו ניהל ביהירות, שרירות, ראוותנות, גאוותנות, התנשאות, אכזריות.
כתוב תגובה ל- דורי
43
מכתב גלוי לאריה אבנרי
  המיואשים   1/08/08 18:41
אבנרי היקר,

עיניך הרואות, מופז כבר אינו צריך להיזהר מאולמרט המפנה לו את הדרך.

מכל העצות שלך, מה לא לעשות, עדיין לא הבנו מה אתה כן מציע לעשות.

קראנו אל כל מאמריך ובכולם מצאנו שתמיד כתבת אך ורק נגד, נגד, נגד, נגד, נגד, נגד ועוד פעם נגד.

בשום מקום לא נתת ולו רמז קל, מה ניתן לעשות במדינה שלנו, מה אפשר לעשות ומה צריך לעשות למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי.

ככל נראה שאתה לא רק פגע רע, אלא שהינך גם סוס קרבות שגמר את המרוץ.

אנא פנה את הדרך למישהו אחר (פגע טוב יותר ממך) שיוכל לסחוב את העגלה.

תודה על תשומת הלב,
המיואשים
כתוב תגובה ל- המיואשים
44
ספק אם מופז נמצא ביכולת הבנת
  איזופוס   2/08/08 13:51
הבנת הנקרא המתואר ברשימה הזאת
כתוב תגובה ל- איזופוס
ביטוח ופיננסים
אלבר רכב
מלונאות ונופש
בי פטנט פתרונות מיוחדים
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il